Jump to content
Golden

Колата не загрява (Д15Б2)

Recommended Posts

Д15Б2 4ген Сивик.... Колеги имам следния проблем. Колата ми не загрява. Като си карам стои студена и не може да загрее. На радиатора съм сложил един картон който покрива целия радиатор и пак не може да загрее. Смених си термостата и пак същото. Странното е, че когато стои на едно място започва да загрява стига си нормална температура пуска си се вентилатора и т.н. но тръгна ли да я карам и веднага започва да се охлажда. Парното ми духа топличко но не е както на загряла кола. Иначе и стрелката на таблото си се мърда но стои малко над "С".Карам колата на метан но и на бензин пак е същото. Това нещо даже и лятото е така в големите жеги. Питах тук там и ми казаха, че нещо датчика дето е за стрелката на таблото не работел... е да ама като изляза и си сложа раката на двигателя не е толкова топъл. Даже мога да си седя с раката на двигателя.Някой да има някакви идеи какво се случва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени си термостата и си решаваш проблема:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени си термостата и си решаваш проблема:)/>

Незнам дали си прочел всичко дето написах. Сменил съм термостата с чисто нов от Евро 07. Проблема си остана...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и двата маркуча които влизат в радиатора дали са топли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще проверя.Да. И двата са топлички.

Редактирано от Golden

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво значи и 2-та са топлички единият горният които влиза в радиатора треее да пари а долния които излиза от радиатора трее да е по студен с една идея по вече от горния, щом перката се включва значи колата си загрява не е датчик ако имаш парно значи залагам на прецакан уред на таблото, ако разясниш още по подробно може и да отгатнем мистерията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата маркуча са на горе-долу една температура. Перката се включва когато колата стои на едно място и си загрее на нормална температура. Но когато си я карам тя просто не загрява. Карам я примерно 2 часа в задръстванията в София спирам някъде (колата е много малко над "С" слизам отварям капака пипам двигателя и е топличък. Не е горещ както трябва да е, а е топличък. Парно имам, но духа хладничко. Само когато стоя на едно място и колата си загрее (това става след 15 мин седене на едно място) тогава духа по-топло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега купи си хубав термостат мисля че Евро 07 нее гаранция за качество ами само цените са им ниски, аз пак съм на мнение че е термостат ;) имал съм го същия проблем купих си термостат от мони МС ауто и всичко си дойде на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си радиатора да не сълзи при мен проблема беше че радиатора фъскаше и не правеше налягане а губеше съвсем малко антифриз за почти 1година 2литра няма долято :) ама за всеки случей си вземи и термостат марков качествен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора леко сълзи защото е спукан отгоре на пластмасата. Но той си е така от както я имам колата и съм нямал проблеми.Иначе от каде да си взема качествен термостат? Дайте ми сайт или адрес в София да си взема и да го сменя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако новият термостат, дето си сложил е "Вернет", като го свалиш го изхвърли!Иначе колегите са прави - няма друга причина за незагряване от незатворил / неработещ / термостат. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.. Пак същото. Взех си японски термостат сложих го и пак не иска да загрява. Т.е. тя си загрява но само когато стои на едно място. Като тръгна да я карам и започва да изстива. Моля ви помогнете защото ми харчи прекалено много и не мога да я изхранвам вече а и парното не ми духа толкова топло колкото като е загряла и в тия студове... :x

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия термостат има ли си гуменото уплътнение и поставил ли си го правилно на мястото му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Златен, утрепа ни, не е истина. :D/>

Кой монтира новия термостат и виж мнението на кико яко внимателно!!!/> :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия термостат има ли си гуменото уплътнение и поставил ли си го правилно на мястото му?

Гуменото оплатнение ползвам от стария защото в магазина ми казаха че нямат такова гумено. и за да се подсигуря сложих силикон. Сега ще си кажете, че пак изпуска но не силикона е супер здрав и не изпуска.. странното е че термостата си е ок. като тествах колата докато си седеше на едно място само горния маркуч към радиатора загряваше. Качи се малко температурата и термостата отвори долния маркуч (все още не беше стигнала нормална температура но на термостата пише че отваря на 78) Ок за сега добре.. температурата не мръдна в продължение на 5 мин. После започна да се качва и най-накрая загря. Изчаках да се включи перката и се включва.. всичко е ок даже и парното си духаше нормално. Реших да направя тест драйв. Тръгвам аз и няма и 2 преки колата стигна около 60 градуса (като се има в предвид, че на радиатора съм сложил доста голям картон и почти го покрива) незнам дали е кам 60 но е малко над "С" там кадето отвори термостата другия маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахам и аз си мислих че съм оправил проблема като смених радиатора но явно времето е било топло..със същата диагноза съм като колегата малко над C ми е температурата същия мотор само че в 5та хеч много ме хваща яд ходя с колата на работа да не вървя в тоя студ а то в нея още повече :) не искам да прибягвам до картон..мисля да сменя антифриза но преди това ще се ходи в сервиз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси странната ситуация...С фабричен радиатор ли си?При изправен термостат иколата би трябвало да си работи коректно. Сигурен ли си , че датчика в купето не те лъже?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика и да лъже, в тоя студ духалките са съвсем честни, че нещо не е наред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което ми идва на акъла е наличието на въздух в системата и за това да няма парно...Въпреки, че повечето пъти от наличие на въздух колата загрява повече.Аз така 2007ма си смених антифриза, като купих колата и понеже не знаех как се обезвъдушава нямах парно. Просто при обезвъдушаването не бях на положение "топло". Иначе колата си работеше коректно :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да няма някакъв проблем с връзването на метановия изпарител , от каде взема топла вода , повечето "маистори " ги връзват на парното , намери един радиатор за проба , казваш че твоя тече сложи един и пробваи с него . или провери системата да нямаш въздух някъде . И моята 4 ген не загряваше смених термостат и сичко си доиде на мястото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобрен проблем. Само, че моята загряваше за супер много време. За 7 км вдигаше малко над "С" -то. Смених термостата (защото стария при проба се видя, че е блокирал) със такъв на Herth+Buss Jakoparts за 35лв, в комплекта на който влиза и гуменото уплътнение. НЕ знам как в Евро07 са ти казали че няма такова, като на мен са ми искали отделно по 5лв за уплътнение. Та с тоя термостат до сега нямам проблеми. С тоя сили кон все си мисля, че може да имаш проблеми ако тръгне някъде по водните пътища. Друго, за което се сещам за да духа хладно е да не би да е задръстен радиатора на парното? Може и термостата да не ти отваря на 78°, а на по-малко. Когато пуснеш парното то отделно да охлажда малко течността и за това да не загрява. А да не би вече причината да е в радиатора, защото всичко си има лимит на живот и проблема да е станал вече по-голям от преди, защото както казаха колегите по-горе може да имаш и въздух в системата

Редактирано от Вен_РВ1456ВС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика и да лъже, в тоя студ духалките са съвсем честни, че нещо не е наред :)/>

Да определено парното няма как да лъже. Мен ми е супер странно така а представям си какво ще стане ако махна картона. Сигурно ще ми замръзнат и сополите :D Седя и се чудя от каде може да е този проблем..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май трябва продухване на системата а моя радиатор е оригинален на 6та ген даже е от фейслифт ;) няма въздух в системата вярно че изпарителя е вързан там за маркучите ама миналата зима нямах проблем :) загрява нормално бързо на място включва перка тръгна ли на 100метър стрелката започва да пада и парното става вентилатор само.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да ти кажа честно пак си за термостат жалко но факт. Няма как да е охладен двигателя и да ти е читав термостата. Според мен колата си върти на големия кръг, 78 градуса мисля че са твърде малко за наще коли мисля че големия кръг трябва да отваря на 85-90градуса.А откъде разбрахте че отваря на 78градуса пробвахте ли го примерно в един леген и термометър кога отваря и кога затваря големия кръг или просто така го пишеше на кутията?А и няма как да е оригинален термостата и да не ти дадът всички необходими части според мен пак си взел някое менте с надпис на кутията джапан. Аз така си взех свещи нжк на кутията пишеше Жапан а на свещите Франция яко а.

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като падне температурата,долният маркуч към радиатора как е ,топъл ,студен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izvinqvam se za latinicata.Kolegi ustanovih, che termostata izpuska i shte trqbva da smenq uplatnenieto. Da ama nikade ne moga da namerq takova. Molq vi se pomognete mi! Kade v sofiq moga da si kupq takova uplatnenie bez da vzimam drug termostat. Ima gi samo komplekti a az v nas imam 2 novi termostata i nito edno uplatnenie.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой някаква идея??? Отчайвам се вече. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случва нещо подобно. Колата при сегашните температури около нулата и под нулата си загрява и стига средата, но започна ли да се движа с над 50-60 км/ч стрелката пада на долната чертичка и даже понякога и под нея. Върна ли се до скорост от 50-60 км/ч пак си се качва до средата. Като пусна парното и се движа с 90 парното духа умерено топло, а стрелката на водата ми показва под долната чертичка. Не съм сменял антифриза, на цвят той е зелен, ако не се лъжа. Лятото в големите жеги с развъртане до 7000 оборота никога не ми е превишавало средата на скалата. Загрява бързо и не мърда. Как мислите дали е от термостата или антифриза? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

izvinqvam se za latinicata.Kolegi ustanovih, che termostata izpuska i shte trqbva da smenq uplatnenieto. Da ama nikade ne moga da namerq takova. Molq vi se pomognete mi! Kade v sofiq moga da si kupq takova uplatnenie bez da vzimam drug termostat. Ima gi samo komplekti a az v nas imam 2 novi termostata i nito edno uplatnenie.

Май наистина познах от къде ти идва замръзването!Потърси уплътнение в някой склад на ЕВРО 07 ако им се занимава ще извадят някое.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаде не искат да ми го дадът. Само ако си взема целия комплект... Тоя термостат ми излезе 75лв! :angry: Добре, че поне за смяната не давам пари... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха и на мен така :) търсих само гумичката ама навсякъде целия го дават :) а я кажи оправи ли се проблема? при мен горния маркуч врял долния не е студен ама не е и врял..ии горния бая надут ми се струва стискам единя другия се издува не знам нормално ли е :) чакам да събера лев да сменя термостата+сервиз че инструментите ми са от възможно най-калпавите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чакам малко финанси, защото в момента яко ме е хванала кризата а и днес нещо и стана на колата и само на бензин върви... на метан не иска и утре сутринта ще я карам на сервиз да я видят надявам се да не ми вземат повече от 30лв. защотоооо... вече незнам какво ще правя. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам прецакан термостат и сега ще го сменям. Поръчах си термостата и утре би трябвало да го взема. Ако не бързаш мога да ти дам старото ми уплатнение. Поне да закърпиш положението докато намериш решение. Аз ще си го сменям термостата сам и не съм абсолютно сигурен кога точно ще го направя.Като термостата ми е за моя двигател Д14А4. Предполагам и се надявам да стане и за теб

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми супер. Като го смениш кажи, да пробвам с твоето оплътнение. Дано да се оправят нещата. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един нов термостат не знам дали е същия като твоя http://masuma.com/catalogue.php?action=item&id=19855 http://shop.hyperauto.ru/vladivostok/catalogue.php?action=item&id=19855 отваря на 84 градуса .Ако искаш ела ще ти го дам та да си решиш проблема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз чакам малко финанси, защото в момента яко ме е хванала кризата а и днес нещо и стана на колата и само на бензин върви... на метан не иска и утре сутринта ще я карам на сервиз да я видят надявам се да не ми вземат повече от 30лв. защотоооо... вече незнам какво ще правя. :(/>

Нормално, На метана, както и на газта им трябва температура на мотора, а ти нямаш заради термостата такава...Отделно, че ако караш колата студена мембраните си отиват скоропостижно. Мойте на хеч-а заминаха за 1.5 г и сега на газ не ще да пали, та я паля на бензин. Днес ще се слага жило за смукача, че сега го подавам с една отверка и като поработи 1-2 мин я обръщам и бачка, ама като загрее не иска да работи и се налага да вдигам капака да я махам... И като изстине наново и филма пак почва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един нов термостат не знам дали е същия като твоя http://masuma.com/catalogue.php?action=item&id=19855 http://shop.hyperauto.ru/vladivostok/catalogue.php?action=item&id=19855 отваря на 84 градуса .Ако искаш ела ще ти го дам та да си решиш проблема ;)/>

От коя част на София си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младост 1 до Окръжна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Golden - качил съм снимките на уплатнението и термостата в ей тоя линк в снимки :My link

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...