Jump to content
Sign in to follow this  
Golden

Колата не загрява (Д15Б2)

Recommended Posts

Д15Б2 4ген Сивик.... Колеги имам следния проблем. Колата ми не загрява. Като си карам стои студена и не може да загрее. На радиатора съм сложил един картон който покрива целия радиатор и пак не може да загрее. Смених си термостата и пак същото. Странното е, че когато стои на едно място започва да загрява стига си нормална температура пуска си се вентилатора и т.н. но тръгна ли да я карам и веднага започва да се охлажда. Парното ми духа топличко но не е както на загряла кола. Иначе и стрелката на таблото си се мърда но стои малко над "С".Карам колата на метан но и на бензин пак е същото. Това нещо даже и лятото е така в големите жеги. Питах тук там и ми казаха, че нещо датчика дето е за стрелката на таблото не работел... е да ама като изляза и си сложа раката на двигателя не е толкова топъл. Даже мога да си седя с раката на двигателя.Някой да има някакви идеи какво се случва?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега смени си термостата и си решаваш проблема:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега смени си термостата и си решаваш проблема:)/>

Незнам дали си прочел всичко дето написах. Сменил съм термостата с чисто нов от Евро 07. Проблема си остана...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж и двата маркуча които влизат в радиатора дали са топли.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега ще проверя.Да. И двата са топлички.

Edited by Golden

Share this post


Link to post
Share on other sites

кво значи и 2-та са топлички единият горният които влиза в радиатора треее да пари а долния които излиза от радиатора трее да е по студен с една идея по вече от горния, щом перката се включва значи колата си загрява не е датчик ако имаш парно значи залагам на прецакан уред на таблото, ако разясниш още по подробно може и да отгатнем мистерията

Share this post


Link to post
Share on other sites

И двата маркуча са на горе-долу една температура. Перката се включва когато колата стои на едно място и си загрее на нормална температура. Но когато си я карам тя просто не загрява. Карам я примерно 2 часа в задръстванията в София спирам някъде (колата е много малко над "С" слизам отварям капака пипам двигателя и е топличък. Не е горещ както трябва да е, а е топличък. Парно имам, но духа хладничко. Само когато стоя на едно място и колата си загрее (това става след 15 мин седене на едно място) тогава духа по-топло.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега купи си хубав термостат мисля че Евро 07 нее гаранция за качество ами само цените са им ниски, аз пак съм на мнение че е термостат ;) имал съм го същия проблем купих си термостат от мони МС ауто и всичко си дойде на мястото.

Share this post


Link to post
Share on other sites

виж си радиатора да не сълзи при мен проблема беше че радиатора фъскаше и не правеше налягане а губеше съвсем малко антифриз за почти 1година 2литра няма долято :) ама за всеки случей си вземи и термостат марков качествен

Share this post


Link to post
Share on other sites

Радиатора леко сълзи защото е спукан отгоре на пластмасата. Но той си е така от както я имам колата и съм нямал проблеми.Иначе от каде да си взема качествен термостат? Дайте ми сайт или адрес в София да си взема и да го сменя...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако новият термостат, дето си сложил е "Вернет", като го свалиш го изхвърли!Иначе колегите са прави - няма друга причина за незагряване от незатворил / неработещ / термостат. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

utre otivam da si vzema nov...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги.. Пак същото. Взех си японски термостат сложих го и пак не иска да загрява. Т.е. тя си загрява но само когато стои на едно място. Като тръгна да я карам и започва да изстива. Моля ви помогнете защото ми харчи прекалено много и не мога да я изхранвам вече а и парното не ми духа толкова топло колкото като е загряла и в тия студове... :x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Новия термостат има ли си гуменото уплътнение и поставил ли си го правилно на мястото му?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Златен, утрепа ни, не е истина. :D/>

Кой монтира новия термостат и виж мнението на кико яко внимателно!!!/> :)/>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Новия термостат има ли си гуменото уплътнение и поставил ли си го правилно на мястото му?

Гуменото оплатнение ползвам от стария защото в магазина ми казаха че нямат такова гумено. и за да се подсигуря сложих силикон. Сега ще си кажете, че пак изпуска но не силикона е супер здрав и не изпуска.. странното е че термостата си е ок. като тествах колата докато си седеше на едно място само горния маркуч към радиатора загряваше. Качи се малко температурата и термостата отвори долния маркуч (все още не беше стигнала нормална температура но на термостата пише че отваря на 78) Ок за сега добре.. температурата не мръдна в продължение на 5 мин. После започна да се качва и най-накрая загря. Изчаках да се включи перката и се включва.. всичко е ок даже и парното си духаше нормално. Реших да направя тест драйв. Тръгвам аз и няма и 2 преки колата стигна около 60 градуса (като се има в предвид, че на радиатора съм сложил доста голям картон и почти го покрива) незнам дали е кам 60 но е малко над "С" там кадето отвори термостата другия маркуч.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ахам и аз си мислих че съм оправил проблема като смених радиатора но явно времето е било топло..със същата диагноза съм като колегата малко над C ми е температурата същия мотор само че в 5та хеч много ме хваща яд ходя с колата на работа да не вървя в тоя студ а то в нея още повече :) не искам да прибягвам до картон..мисля да сменя антифриза но преди това ще се ходи в сервиз :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ебаси странната ситуация...С фабричен радиатор ли си?При изправен термостат иколата би трябвало да си работи коректно. Сигурен ли си , че датчика в купето не те лъже?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Датчика и да лъже, в тоя студ духалките са съвсем честни, че нещо не е наред :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Единственото, което ми идва на акъла е наличието на въздух в системата и за това да няма парно...Въпреки, че повечето пъти от наличие на въздух колата загрява повече.Аз така 2007ма си смених антифриза, като купих колата и понеже не знаех как се обезвъдушава нямах парно. Просто при обезвъдушаването не бях на положение "топло". Иначе колата си работеше коректно :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да няма някакъв проблем с връзването на метановия изпарител , от каде взема топла вода , повечето "маистори " ги връзват на парното , намери един радиатор за проба , казваш че твоя тече сложи един и пробваи с него . или провери системата да нямаш въздух някъде . И моята 4 ген не загряваше смених термостат и сичко си доиде на мястото

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имах подобрен проблем. Само, че моята загряваше за супер много време. За 7 км вдигаше малко над "С" -то. Смених термостата (защото стария при проба се видя, че е блокирал) със такъв на Herth+Buss Jakoparts за 35лв, в комплекта на който влиза и гуменото уплътнение. НЕ знам как в Евро07 са ти казали че няма такова, като на мен са ми искали отделно по 5лв за уплътнение. Та с тоя термостат до сега нямам проблеми. С тоя сили кон все си мисля, че може да имаш проблеми ако тръгне някъде по водните пътища. Друго, за което се сещам за да духа хладно е да не би да е задръстен радиатора на парното? Може и термостата да не ти отваря на 78°, а на по-малко. Когато пуснеш парното то отделно да охлажда малко течността и за това да не загрява. А да не би вече причината да е в радиатора, защото всичко си има лимит на живот и проблема да е станал вече по-голям от преди, защото както казаха колегите по-горе може да имаш и въздух в системата

Edited by Вен_РВ1456ВС

Share this post


Link to post
Share on other sites

Датчика и да лъже, в тоя студ духалките са съвсем честни, че нещо не е наред :)/>

Да определено парното няма как да лъже. Мен ми е супер странно така а представям си какво ще стане ако махна картона. Сигурно ще ми замръзнат и сополите :D Седя и се чудя от каде може да е този проблем..

Share this post


Link to post
Share on other sites

май трябва продухване на системата а моя радиатор е оригинален на 6та ген даже е от фейслифт ;) няма въздух в системата вярно че изпарителя е вързан там за маркучите ама миналата зима нямах проблем :) загрява нормално бързо на място включва перка тръгна ли на 100метър стрелката започва да пада и парното става вентилатор само.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега да ти кажа честно пак си за термостат жалко но факт. Няма как да е охладен двигателя и да ти е читав термостата. Според мен колата си върти на големия кръг, 78 градуса мисля че са твърде малко за наще коли мисля че големия кръг трябва да отваря на 85-90градуса.А откъде разбрахте че отваря на 78градуса пробвахте ли го примерно в един леген и термометър кога отваря и кога затваря големия кръг или просто така го пишеше на кутията?А и няма как да е оригинален термостата и да не ти дадът всички необходими части според мен пак си взел някое менте с надпис на кутията джапан. Аз така си взех свещи нжк на кутията пишеше Жапан а на свещите Франция яко а.

Edited by krasimir_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като падне температурата,долният маркуч към радиатора как е ,топъл ,студен ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvinqvam se za latinicata.Kolegi ustanovih, che termostata izpuska i shte trqbva da smenq uplatnenieto. Da ama nikade ne moga da namerq takova. Molq vi se pomognete mi! Kade v sofiq moga da si kupq takova uplatnenie bez da vzimam drug termostat. Ima gi samo komplekti a az v nas imam 2 novi termostata i nito edno uplatnenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой някаква идея??? Отчайвам се вече. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен се случва нещо подобно. Колата при сегашните температури около нулата и под нулата си загрява и стига средата, но започна ли да се движа с над 50-60 км/ч стрелката пада на долната чертичка и даже понякога и под нея. Върна ли се до скорост от 50-60 км/ч пак си се качва до средата. Като пусна парното и се движа с 90 парното духа умерено топло, а стрелката на водата ми показва под долната чертичка. Не съм сменял антифриза, на цвят той е зелен, ако не се лъжа. Лятото в големите жеги с развъртане до 7000 оборота никога не ми е превишавало средата на скалата. Загрява бързо и не мърда. Как мислите дали е от термостата или антифриза? Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvinqvam se za latinicata.Kolegi ustanovih, che termostata izpuska i shte trqbva da smenq uplatnenieto. Da ama nikade ne moga da namerq takova. Molq vi se pomognete mi! Kade v sofiq moga da si kupq takova uplatnenie bez da vzimam drug termostat. Ima gi samo komplekti a az v nas imam 2 novi termostata i nito edno uplatnenie.

Май наистина познах от къде ти идва замръзването!Потърси уплътнение в някой склад на ЕВРО 07 ако им се занимава ще извадят някое.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никаде не искат да ми го дадът. Само ако си взема целия комплект... Тоя термостат ми излезе 75лв! :angry: Добре, че поне за смяната не давам пари... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

аха и на мен така :) търсих само гумичката ама навсякъде целия го дават :) а я кажи оправи ли се проблема? при мен горния маркуч врял долния не е студен ама не е и врял..ии горния бая надут ми се струва стискам единя другия се издува не знам нормално ли е :) чакам да събера лев да сменя термостата+сервиз че инструментите ми са от възможно най-калпавите :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз чакам малко финанси, защото в момента яко ме е хванала кризата а и днес нещо и стана на колата и само на бензин върви... на метан не иска и утре сутринта ще я карам на сервиз да я видят надявам се да не ми вземат повече от 30лв. защотоооо... вече незнам какво ще правя. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега аз имам прецакан термостат и сега ще го сменям. Поръчах си термостата и утре би трябвало да го взема. Ако не бързаш мога да ти дам старото ми уплатнение. Поне да закърпиш положението докато намериш решение. Аз ще си го сменям термостата сам и не съм абсолютно сигурен кога точно ще го направя.Като термостата ми е за моя двигател Д14А4. Предполагам и се надявам да стане и за теб

Edited by ACID BURN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми супер. Като го смениш кажи, да пробвам с твоето оплътнение. Дано да се оправят нещата. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам един нов термостат не знам дали е същия като твоя http://masuma.com/catalogue.php?action=item&id=19855 http://shop.hyperauto.ru/vladivostok/catalogue.php?action=item&id=19855 отваря на 84 градуса .Ако искаш ела ще ти го дам та да си решиш проблема ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз чакам малко финанси, защото в момента яко ме е хванала кризата а и днес нещо и стана на колата и само на бензин върви... на метан не иска и утре сутринта ще я карам на сервиз да я видят надявам се да не ми вземат повече от 30лв. защотоооо... вече незнам какво ще правя. :(/>

Нормално, На метана, както и на газта им трябва температура на мотора, а ти нямаш заради термостата такава...Отделно, че ако караш колата студена мембраните си отиват скоропостижно. Мойте на хеч-а заминаха за 1.5 г и сега на газ не ще да пали, та я паля на бензин. Днес ще се слага жило за смукача, че сега го подавам с една отверка и като поработи 1-2 мин я обръщам и бачка, ама като загрее не иска да работи и се налага да вдигам капака да я махам... И като изстине наново и филма пак почва :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам един нов термостат не знам дали е същия като твоя http://masuma.com/catalogue.php?action=item&id=19855 http://shop.hyperauto.ru/vladivostok/catalogue.php?action=item&id=19855 отваря на 84 градуса .Ако искаш ела ще ти го дам та да си решиш проблема ;)/>

От коя част на София си?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Младост 1 до Окръжна ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Golden - качил съм снимките на уплатнението и термостата в ей тоя линк в снимки :My link

Edited by ACID BURN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...