Jump to content
Sign in to follow this  
Golden

Колата не загрява (Д15Б2)

Recommended Posts

Идеята на този РАЗШИРИТЕЛЕН СЪД е точно измислена. Когато колата загрее до определени стойности и налягането в нейната охладителна система достигне обозначеното на капачката (на моята хонда 0.8 атмосфери) с цел запазването от пръскане на маркучи или други части от охладителната система това налягане се освобождава под формата на течност в разширителния съд. С по-прости думи, за да не се спука някой маркуч като стане много висока температурата и водата се разшири, част от нея отива в казанчето. В следващия момент, когато колата започне да изстива посредством този потопен в течност маркуч, който влиза в разширителя, охладителната система изтегля обратно течността и се допълва до нужното за нея количество. Препоръчително е в този разширителен съд да има течност, защото 1.Когато засмуква обратно течност е възможно да засмуче въздух при малко количество такава и 2.Когато се вкара вода от охладителната система в него, тя най-често е гореща и малка част от нея се изпарява.(тук сега ще кажете много малка няма голям смисъл, но аз ще ви кажа че тази малка част в страни с огромни разстояния като америка и т.н. се превръща в не чак толкова малка част). Като цяло за това и името му е разширителен съд, защото когато течността в системата се разшири, тя я изхвърля(складира) там. Надявам се да съм бил полезен в обяснението си, поздрави колеги :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги карам сивик d14z4 и при пускане на парното стрелката пада рязко надолу преди да е загряла смених термостата с gates но проблема си остана 
някакви идеи да дадете  :| по нанадолнище стрелката не мърда

Бих искал да попитам понеже смених ангренаж и ролка без бодна помпа възможно ли е помпата да не върти добре водата както и какви са симптомите при не работеща помпа за сивик

Edited by Mitkoto_tt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам това с разширителя как бе измислено, но досега не съм виждал разширителен съд който да е правен да седи празен. Не случайно има маркировки минимум и максимум на него ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,ще повдигна малко темата от прахта.Случаят е следния,карам колата около 30-40 минс още на 5-тата минута си е стигнала 90 градуса,парно има но по-слабо от преди спирам веднага отварям капака и горнич маркуч горещ долния - лед.Та мисълта ми е какво се случва,нито изстива колата по баири надолу нито нищо.Просто преди парното беше по-силно и дори когато не е загряла напълно духаше,а сега като загрее чак започва по-топлото и е по-слабо от преди,както и проблема със долния студен маркуч.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурен ли си, че степените ти на парното работят както трябва?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така беше разхлабена скобата на горния маркуч и оттам губеше налягане.Стегнах я и се оправи,но за два дни.Сега пак имам слабо парно и надува горния маркуч.Термостата е на 10 месеца BEHR мисля че на 78 градуса го даваха да отваря.Не прегрява,не губи течност не знам къде да търся проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...