Jump to content
Golden

Колата не загрява (Д15Б2)

Recommended Posts

Идеята на този РАЗШИРИТЕЛЕН СЪД е точно измислена. Когато колата загрее до определени стойности и налягането в нейната охладителна система достигне обозначеното на капачката (на моята хонда 0.8 атмосфери) с цел запазването от пръскане на маркучи или други части от охладителната система това налягане се освобождава под формата на течност в разширителния съд. С по-прости думи, за да не се спука някой маркуч като стане много висока температурата и водата се разшири, част от нея отива в казанчето. В следващия момент, когато колата започне да изстива посредством този потопен в течност маркуч, който влиза в разширителя, охладителната система изтегля обратно течността и се допълва до нужното за нея количество. Препоръчително е в този разширителен съд да има течност, защото 1.Когато засмуква обратно течност е възможно да засмуче въздух при малко количество такава и 2.Когато се вкара вода от охладителната система в него, тя най-често е гореща и малка част от нея се изпарява.(тук сега ще кажете много малка няма голям смисъл, но аз ще ви кажа че тази малка част в страни с огромни разстояния като америка и т.н. се превръща в не чак толкова малка част). Като цяло за това и името му е разширителен съд, защото когато течността в системата се разшири, тя я изхвърля(складира) там. Надявам се да съм бил полезен в обяснението си, поздрави колеги :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги карам сивик d14z4 и при пускане на парното стрелката пада рязко надолу преди да е загряла смених термостата с gates но проблема си остана 
някакви идеи да дадете  :| по нанадолнище стрелката не мърда

Бих искал да попитам понеже смених ангренаж и ролка без бодна помпа възможно ли е помпата да не върти добре водата както и какви са симптомите при не работеща помпа за сивик

Редактирано от Mitkoto_tt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам това с разширителя как бе измислено, но досега не съм виждал разширителен съд който да е правен да седи празен. Не случайно има маркировки минимум и максимум на него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,ще повдигна малко темата от прахта.Случаят е следния,карам колата около 30-40 минс още на 5-тата минута си е стигнала 90 градуса,парно има но по-слабо от преди спирам веднага отварям капака и горнич маркуч горещ долния - лед.Та мисълта ми е какво се случва,нито изстива колата по баири надолу нито нищо.Просто преди парното беше по-силно и дори когато не е загряла напълно духаше,а сега като загрее чак започва по-топлото и е по-слабо от преди,както и проблема със долния студен маркуч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че степените ти на парното работят както трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така беше разхлабена скобата на горния маркуч и оттам губеше налягане.Стегнах я и се оправи,но за два дни.Сега пак имам слабо парно и надува горния маркуч.Термостата е на 10 месеца BEHR мисля че на 78 градуса го даваха да отваря.Не прегрява,не губи течност не знам къде да търся проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...