Jump to content
Трънчо

"Повръща" бензин

Recommended Posts

Еми те това е... Поредното доказателство, че не са ни качествени горивата. :lol:/> А сега сериозно. Вече за 4-ти път се случва това и реших да попитам дали някой не е имал подобна случка или просто да ми вкарате малко акъл по темата. Колата е д13-ка с пълен инжекцион. Бензин ползвам само за да запаля и да покарам 2-3км докато обърне на газчица. Паркирам като нормален човек, на равен път и на другия ден намирам ето това: Публикувано изображение

От начало си мислех, че са точили бензин, но реално няма как да стане. Имах половин резервоар преди 3 седмици и от тогава не съм наливал. За 4 случки все щяха да го източат пусти бензин. Плюс това няма начин да ми отворят капачката без да ми се пусне алармата. Остава колата наистина да го "врАща". Прерових гуглето, питах доста хора и никой няма идея. А ми се иска да разбера какво е, най-малкото защото си мисля че е опасно да карам с такова налягане в резервоара. Повярвайте ми, изчерпал съм всички възможни е**вки по темата и каквото и да кажете в този стил няма да е ново. :lol:/> Знам че е нелепа цялата история и че темата е достойна за онази с бисерите, ама факт. Ще се радвам ако някой вземе на сериозно казуса. Благодаря предварително.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се записвам първи да получа безплатен бензин, това е първата хонда която връща бенз. От утре идвам да се редя с легенчето :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай, само че е 3.00 лв литъра. Все пак бензина е ОЕМ директно от рафинерията на Хонда :lol: Такааа а сега наистина се надявам да не съм първия с този проблем.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен става така само като ми зареждат бензинджиите и като оставят маркуча сам да се пълни (не знам всъщност как го застопоряват) :)/> Като си зареждам сам няма драми. Сигурен ли си, че и при теб не е станало така и просто да си го видял късно?P.S. Поправка - сега вдях, че е прясно и е текло по гумата...

Редактирано от tsurko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за пръв път го хванах прясно-прясно капещо от калника и вече съм убеден 100% че не са точили... До сега не бях виждал с очите си, че бензина ходи до там... :blink::lol:Публикувано изображение

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджиика с преливащ от бенц резервоар - широко ти е около врата е проблема.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я отвори вътре клапата с някаква отверка или нещо друг, така че бензина да си изтече вътре и виж дали на другия ден пак ще е така. За да го прави този номер трябва да се получава вакум в резервоара и оплътнението на капачката да ти е слабо, защото доколкото знам капачката би трябвало да не пропуска бензин. Или имаш вакум или голямо налягане в резервоара, за да може да качи бензина чак до горе.... Не знам само това ми хрумва като гледам... Защо не опиташ един ден да я караш на бензин само и да видиш дали пак така ще направи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я отвори вътре клапата с някаква отверка или нещо друг, така че бензина да си изтече вътре и виж дали на другия ден пак ще е така. За да го прави този номер трябва да се получава вакум в резервоара и оплътнението на капачката да ти е слабо, защото доколкото знам капачката би трябвало да не пропуска бензин. Или имаш вакум или голямо налягане в резервоара, за да може да качи бензина чак до горе.... Не знам само това ми хрумва като гледам... Защо не опиташ един ден да я караш на бензин само и да видиш дали пак така ще направи?

Инче попринцип не е нормално да има бензин над клапата, виж да не би да са ти пуснали погрешка отгоре като си зареждал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая долната ждупка под капачката не е ли именно отдушник да изпавнява налягането в резервоара? Ако е запушена може да прелива...Другия вариант е като зареждаш пистолета да плюва много над клапата и да се разтича от там, ама на снимката се вижда бая изтекло... :blink: п.п. Едно легенче тунджа и за мен може ли :D

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от вакум не би трябвало да го плюе според мен. Остава да прави налягане. Но това пак не ми се връзва защото като надуя със сламка в чаша, тя не прилива. Със сигурност не са ми сложили бензин над клапата. Нямаше го като гледах заради предишните случаи на преливане (тогава го бях хванал късно и бензина по калника почти се беше изпарил) а отдавна колата не е зареждана. Колата сама го е качила там някак си колкото и налудничево да звучи.П.П: Барси, пак казвам колата не е зареждана от 3 седмици и горница. А си паля на бенз, че даже и по няколко литра на земята оставям. Отдушника съм почти убеден че е запушен, но не вярвам да съм с първата кола със запушен отдушник. А дори така да е, как ще прелее? Не трябва ли да излезе въздуха, а не течноста?

Редактирано от Трънчо
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвии капачката след като караш , за да изпусне налягането и виж дали пак ще го прави. Спред мен е тоя пуст отдушник.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ме светнете как ще е отдушника при положение, че той е един прост байпас на клапата? :D/>

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвии капачката след като караш , за да изпусне налягането и виж дали пак ще го прави. Спред мен е тоя пуст отдушник.

Капачката не я завивам до край попринцип. И тя не прави ли вакуум, а не налягане? Не се заяждам, просто винаги съм мислел че съска при отваряне заради вакуум. Дори да е запушен отдушника, какво кара бензина да стигне чак до там? Ако е въздух просто трябва да избълбука през бензина и да излезе само въздух - аз поне така си мисля.
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя съска от налягане. Ама защо избива навън така това налягане по този начин.... :huh:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

натягай капачката до край да изщрака и пробваи с някоя тел да видиш дали ще стигне до долу може да има някое животно :).. супер странно :) да не наливаш бензин на черно и да разливаш че да се извиняваш с това :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съска от ВАКУМА които се създава!Затваряй си капачката докрай, а и провери и уплътнението, на някои коли самата капачка е и клапан, да не създава вакум!Тази дупка под гърловината ,ти е ако прелее резервуара, или улееш там ,за да ти изтече горивото а не да се събира там-и се откапва, точно на гумата!Клапата в гърловината ,едно време я слагаха на колите които трябваше да карат с безоловен бензин/като го измислиха/,и не можеше да влиза по този начин обикновенния пистолет,от колонките с нормалния бензин ,които бяха по-дебели!Имаше отделни колонки само за безоловен и беше по-скъп, доколкото си спомням!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eхеееееееее,взехте го на базик колегата вече!Колега ,сега по-сериозно..... отдушника ти е запушен и докато не го отпушиш няма да ти се реши проблема. Друг проблем няма и няма как да има!Но,малката дупка от долу не е отдушник а преливник който извежда повърнатия бензин под калника. УСПЕХ !!!/>

Редактирано от Riko_Chervenia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ще потърся къде точно е този отдушник и ще умувам как да го поотпуша. Дано като го намеря поне логически ми се навържат нещата, защото сега е против всички известни ми физични закони. Но дори да е това проблема, пак не си обяснявам как става това при паркирана кола. Какво точно се е променило докато седи на едно място?

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам една идея защо. Ти клапан за бензина имаш ли и помпата електрическа ли ти е? Според мен там е проблема или по-точно помпата надува резервоара и въздуха увлича бензина към отдушника и леко по лека го изкарва. Пробвай с разкачен бензинопровод да видиш дали пак ще го прави. Но завсеки случай сложи маркуча в бутилка да не цапаш пътя ;). Но като се замисля то трябва бая налягане и най-важното тръбата от която се налива бензина трябва да е потопена в бензина в резервоара все пак си мисля че тая тръба би трябвало да е отгоре на резервоара и в тоя случай няма досег до бензина единственото което се сещам е някой пишман крадец да си е оставил маркуча в тръбата и тя да контактува с бензина. Между другото моя отдушник мноого отдавна е запушен па не ми ги върти тия номера не е от това защото всеки път като отвъртя капачката се чува едно изсъскване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ще потърся къде точно е този отдушник

Нали ти дадох снимка бре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Добре, ще потърся къде точно е този отдушник

 

Нали ти дадох снимка бре Публикувано изображение

 

Ти си му дал снимка , а и си му написал отгоре къде е ,ама повечето си мислят, че имат специален отдушник!

 

Красимир-01, помпата засмусква ,а не надува ,затова мисля ,че не е от това!

 

Почти съм сигурен ,че проблема е точно в запушения байпас,в комбинация със калпава капачка!

Може и да бъркам,но ето как разсъждавам аз: Значи като наливаш бензин,една част от него отива точно в запушения байпас и неможе да се отече в резервоара! След създаването на вакума в резервоара, в определен момент капачката освобождава и всмуква въздух и на принципа на скачените съдове изстрелва бензина който се намира в байпаса към гърловината и капачката! Получава се ефект на натисната спринцовка!Същото би станало и ако ,края на байпаса в резервоара е потопен в бензин!

Пак казвам ,че това е мое разсъждение и аз бих почнал от там-читава капачка и байпаса!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

 

 

Добре, ще потърся къде точно е този отдушник

 

Нали ти дадох снимка бре Публикувано изображение

 

Ти си му дал снимка , а и си му написал отгоре къде е ,ама повечето си мислят, че имат специален отдушник!

 

Красимир-01, помпата засмусква ,а не надува ,затова мисля ,че не е от това!

 

Почти съм сигурен ,че проблема е точно в запушения байпас,в комбинация със калпава капачка!

Може и да бъркам,но ето как разсъждавам аз: Значи като наливаш бензин,една част от него отива точно в запушения байпас и неможе да се отече в резервоара! След създаването на вакума в резервоара, в определен момент капачката освобождава и всмуква въздух и на принципа на скачените съдове изстрелва бензина който се намира в байпаса към гърловината и капачката! Получава се ефект на натисната спринцовка!Същото би станало и ако ,края на байпаса в резервоара е потопен в бензин!

Пак казвам ,че това е мое разсъждение и аз бих почнал от там-читава капачка и байпаса!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това наистина звучи най-правдоподобно и започвам да умувам как да отпуша тази мастия. Но пък от друга страна - колко може да събере тоя байпас? Наистина много беше излято по пътя. Съмнява ме да е само от там.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като наливаш бензин,една част от него отива точно в запушения байпас и неможе да се отече в резервоара!

... и после безина се връща.....По принцип може... обаче за да се случи това трябва да има вакуум... я да видим има ли ?

Капачката не я завивам до край попринцип....

Нямааааа.... да не говорим, че първо трябва да има вакуум, за да излезе бензина от отдушника и после налягане за да "избие" през капачката навън.... а това не виждам как ще се случи. P.S. в резервоара по принцип са налива бензин, тоя бензин малко трудно ще запуши отдушника, така че имам един въпрос: какво по дяволите си навирате по резервоарите че ви се запушват отдушнците? :DАбе с два думи back to square one :P Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Riko_Chervenia помпата засмуква бензин когато работи на бензин ноо когато работи на газ, засмуква бензин загрява го топлата помпа от топлината той се разширява и така след известно време има доста бензинови пари в резервоара и съответно по високо налягане което се стреми да излезе на някъде и когато не е завинтена капачката парите тръгват към изхода тоест капачката там се охлаждат от тръбата и кондензират и хоп почва да връщааа бензин затова попитах дали е с ел помпа или механична и дали има клапан който да спира бензина да не отива до рейката където още повече да се затопля. А и нещо се увъртяхте сега с тия байпаси одушници последно кое е запушено? Трънчо завинти тая капачка до край да видим какъв ще е резултата и от тоя отдушник все си мисля че трябва да смуче въздух не да се пълни с бензин за да не се получи вакуум и помпата да спре да засмуква. Никой ли не е свалял резервоар да каже кое как е навързано?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато работи на газ има едно реленце, което гаси помпата да не върти напразно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като наливаш бензин,една част от него отива точно в запушения байпас и неможе да се отече в резервоара!

... и после безина се връща.....По принцип може... обаче за да се случи това трябва да има вакуум... я да видим има ли ?

Капачката не я завивам до край попринцип....

Нямааааа.... да не говорим, че първо трябва да има вакуум, за да излезе бензина от отдушника и после налягане за да "избие" през капачката навън.... а това не виждам как ще се случи.
И си прав и не си прав!Значи той не завива капачката докраи, но тя до някаква степен уплътнява!Примерно някой капачки имат гумено уплътнение /може и да не е такова/ ,на места разложеното уплътнението , не прилепва добре към гърловината и в процеса на работа на помпата ,газовете лашкането на бензина ,затопляне и т.н. ,започва да се образува вакум!Примерно- буркан с туршия като и отворите капачката и поеме въздух,ако вакума е по-голям в него, може да олеете буркана!Та в случая, няма как бензина да се върне през голямото сечение на гърловината ,а от малкото на байпаса! Затова казах здрава капачка и евентуално байпаса! Един комшия ,само че на Опел го имаше същия проблем,но в стремежа да си отпуши байпаса с някаква тел си прецака клапата , та внимавай как го правиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато работи на газ има едно реленце, което гаси помпата да не върти напразно ;)/>

И полсе сменяваш помпата на макс. 2 години...Помпа на кола на газ не се спира- клеясва и спира работа. Както и резервоара не трябва да е празен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа попринцип не се спира на коли с газово, но моята я спирам от 4 години и все още си работи (имам тази възможност от едно вълшебно копченце). Винаги паля на бензин и карам първите няколко км, но само до там. Тоест доста време преди да я паркирам вечерта дори не е работила помпата. Със сигурност не е работила и докато е седяла паркирана. От къде ще дойде това налягане и то чак такова? Отделно пак казвам че беше изтекло доста бензинец (на око бих казал над литър). Ще се опитам да го отпуша тия дни като измисля как да стигна до него без и аз да си прецакам клапата, но се приемат и още предположения.

 

@ emicha1

Колега, при комшията ти също толкова голям ли беше теча? За примера с буркана трошия си много прав, само че като отворя буркана се чува псссъсъсъттстссссццц и капачката чак излита от ръката ми. А капачката на колата я завивам на половина и далеч не издава какъвто и да е звук при развиване (не я завивам, защото като седи дълго време завита и почва да се мъчи помпата). Не би трябвало нито налягане, нито вакуум да се образува просто защото системата не е затворена и това е нещото което ме обърква най-много.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всеки му се върти нещо в главата и си го казва.Няма лощо ,но да не объркваме повече момчето! Виж ся брат,за да си сигурен че положението ти е от отдушника не си слагай капачката на резервоара за ден и ако не протече нищо на вън значи със сигурност е от отдушника !Защото при отворен отвор няма да има никакви пари и вакуми и нищо което да накара бензина да излиза.Ако обаче пак излезе .........си е ебало майката вече.Сваляш резервоара и почва филма! Друго не мога да те посъветвам,успех! Пиши да разберем все пак от какво е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз за това съм пуснал тема всеки да даде мнение. Така се ражда истината попринцип - от тук от там. Наистина благодаря на всички че се опитвате да помогнете. :) Капачката наистина само фиктивно седи полунавита там. Сега слизам и я махам все пак да видим резултата, но трябва да мине време защото не всеки ден става това чудо на чудесата. А отдушника ще намеря начин да го прочистя, но за момента ме е шубе да не скапя нещо и да стане още по-лошо. Някой правил ли е тази интервенция?

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

 

Гласувам за "Тема на месеца" :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....проблема е точно в ... калпава капачка!......

Още един глас и от мен за запушена капачка на резервоара.Един съвет вземи капачка от някой авер с хонда и пробвай дали и с неговата ще продължи да не си "харесва" горивото! :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънеее,ако е от капачката ще ти подаря една ,ако я пазя в мазето от д15-ската :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ,и затова пиша и разсъждавам, защото и на мен ми е интересно ,как ще се реши казуса!И както в повечето случаи ,накрая излиза нещо елементарно, затова ти казах да почнеш с най-елементарното -смени капачката ,а не я махай в никакъв случай ---СЪВЕТ!Това с комшията се сетих случайно ,но подробностите ми бягат-беше преди повече от 15г.,ако го видя ще питам!Това за буркана го казах образно ,за да придобиеш представа ,че образуването на вакум вътре, свива и натиска съдържанието и в следствие на проникване на въздух вътре, се образува освобождаване на свиването и натиска и затова се получава обратната реакция разширяване и налягане!Но както ти казах, гърловината е широка и от там неможе да изплиска бензина,затова смятам ,че единствено тази тясна тръбичка - байпаса е способна да върне бензина, с някаква струя /ефекта на спринцовката/ и отам да се получава разплискването!Естествено ,има и един друг вариянт ,ако между гърловината и резервоара има малка денивилация,и при лашкане наляво-надясно,като караш с незатворена добре капачка ,горивото да се разплисква и събира в този преливник /дупката под гърловината/! Обикновенно там се запушва и бавно се отича! Затова и сутрин да намираш следи от бензин!П.П. Не се заблуждавай ,че теча ти е голям 1-2л. както пишеш!Вземи 50-100гр. вода и полей на калника да видиш какво петно ще се получи на земята!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емича, никакъв байпас не е приятелю.Това си е точно от капачката, нейното предназначение освен да се завива :) е и да не допуска да се получава голямо налягане.Има си и клапан в нея който при определено налягане да отваря и да изхвърля ненужното налягане.Някой по начетен да ме поправи ако аз съм в грешка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет, завии капачката докрай, тя стига до едно положение и повече не може да се затегне а почва да се върти и да хруска като шишетата с лекарства. Щом японеца го е направил да се завива докрай, значи така и трябва да е. Ако спре да тече, значи играеш, ако ли не сменяй капачката и чак тогава мисли за другото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емича, никакъв байпас не е приятелю.Това си е точно от капачката, нейното предназначение освен да се завива Публикувано изображение е и да не допуска да се получава голямо налягане.Има си и клапан в нея който при определено налягане да отваря и да изхвърля ненужното налягане.Някой по начетен да ме поправи ако аз съм в грешка Публикувано изображение

 

Ако прочетеш пост #16 ще видиш, че съм написал точно това! Другото е ако не стане нищо!

 

П.П. Трябва и отвреме на време да се чете написаното! Също съм написал и да не се маха капачката -ама защо ,а и който иска да чете -насила хубост не става!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, интересен казус, но да помислим логично...Не знам за какво налягане говорите, при положение че имаме затворена система (при затворена капачка) от която само се изтегля гориво при консумацията от мотора. При това положение би трябвало да се получава вакуум. По тази причина това е зона на ниско налягане и би засмукало отколкото да изхвърли. Самата капачка може и да има някаква клапа но логично би трябвало да пропуска отвън навътре, но не и обратното, защото бензина е доста летлив. Та мисълта ми е че ако наистина има клапа на капачката, то тя от време на време при определена стойност на засмукване поради създалия се вакуум да отваря и пропуска въздух на вътре в системата за да нормализира ниското налягане в резервоара, които е 45л(в случая) и ако при затворена система ако държи як вакуум нали се сещате какво ще стане като тези 45л изчезнат без да са заменени с нещо - именно стабилен вакуум. Нагледно: вземете една празна пластмасова бутилка и започнете да изсмуквате въздуха от нея и от вакуума тя почва да се смачква - естествено резервоара е метален и едва ли ще се смачка. В този ред на мисли си мисля че теорията че в резервоара има високо налягане и при отваряне изхвърля е несъстоялтелна.Колкото до т. нар. отдушник, неговото предназначение според мен е като започнеш да пълниш с пистолета да има от къде да излиза въздуха, а не да бълбука по главната тръба. Нагледно: всички знаете какво става като започнете да наливате течност в бутилка с фуния, която е плътно прилепена до гърлото. В един момент в съда само се влива и вече тогава се получава налягане тъй като постъпващата течност е с по голям дебит от отвора на фунията и въздуха в бутилката няма от къде да излезе и започва да бълбука. Но ако повдигнете фунийката леко така, че да може да си излиза свободно въздуха - тогава няма проблеми. Именно това според мен е функцията на този отдушник - пролуката между гърлото и фунията така да се каже.Ако приемем, че отдушника наистина е запушен (макар че и аз не виждам от какво ще се запуши, при положение, че е всеизвестно че бензина доста силно разтваря доста неща), но ако приемем, че е запушен то тогава при наливане на банзина в относително празен резервоар наистина би могло да се получи някакво налягане. Все пак имаме съд с обем 45л и с 40л въздух в него и се опитваме да налеем още 40л течност. Ако отдушника е запушен и няма от къде да излезе този въздух би трябвало да почне да бълбука и да връща постъпващия бензин към гърловината, както при описания пример с бутилката и фунията. Но тогава това "повръщане" щеше да е видимо още при наливането на бензина. Не виждам по какъв начин този процес ще се забави за да се случи на по-късен етап.За съжаление въпреки че се опитах да внеса яснота по няколко от теориите аз също не мога да се сетя от какво би могло да се получава това преливане при полвин резервоар и то при някакъв късен етап след зареждане! В този ред на мисли интересно е дали колата го прави този проблем при работа на мотора (дали когато работи на бензин или когато работи на газ, (колегата каза че си изключва помпата ръчно, така че и това може да се вземе под внимание)) или при покои или веднага след спиране на мотора. Незатварянето на капачката също може да оказва влияние, но в момента не се сещам по какъв начин.На мен ми е странно обаче, че има направо локва около гърловината и още повече петна по калника и по земята, при положение, че както вече казах бензина е много летлив и много бързо се изпарява. Именно по тази причина не съветвам колегата да не си слага капачката. Вярно колко ще се изпари през гърловината без капачката, при положение че самата гърловина има и клапа, но при цена 2.50+лв няма смисъл да се проверява. За сега толкова, но следя темата и ако измисля нещо пак ще се включа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...