Jump to content
PIKap

Honda accord type R vs BMW 330xi

Recommended Posts

И двата модела са с всички екстри. Всички знаем качествата на Хондата, затова ще напиша за другата страна - 6 цилиндъра, 231к.с, 300 N•m, . Седан, кожен салон, навигация всички глезотии(пълен пакет екстри за БМВ), най-интересно, че е 4х4, с колкото знам един от най-здравите двигатели на БМВ. Разходът на гориво го водят идентичен.Вие кое бихте избрали, дилемата ме сочи повече към японското, но не може да се отрече другата страна. Цените са еднакви, както и годината на производство.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашето семейство е минало и през двете коли и по съм удивен от акорда от към спортно усещане и стабилност до колкото БМВ-то не ми остави толко добро впечатление. До някъде си е до вкус, но ако имам пак възможността да карам акорда няма да я пропусна! И честно казано има голяма разлика в разхода между акорда и БМВ-то.

Редактирано от 5g_CiviC
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая дилема я виждам направо, като битка между два чистокръвни екземпляра. Все пак ще се радвам на мнения, защото имам да го премислям много здраво. За разхода може би си прав при градско каране. Иначе от собственици чувам горе долу еднакви неща.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важен фактор е защо взимаш колата? Ако е да си правиш кефа, трябва да е тази, която ти прави кефа. Ако я взимаш за ежедневен автомобил, който да ти върши работа, при еквивалентно състояние (което е невъзможно да се провери) и оставяйки фенщината на страна, бих взел BMW-то. Какви са ми аргументите за/против:- BMW-то с този двигател и 4x4 е по-стабилна и бърза кола, но и по-скъпа за поддръжка (най-вече ако имаш проблеми с 4x4 системата). Аз лично и на двете бих сложил газ - който каквото иска да говори, тези коли харчат поне 10 смесен, газовата се избива бързо.- Българската зима е коварна, TypeR-а вероятно говориш за 6та генерация, той не знам дали има тракшън контрол, ако няма - е гола вода с отворения диф. Ако има, пак 4x4 е съвсем друго поведение.- Навигацията на Honda-та е неизползваема за България, за E46 мисля, че има карта (вече не знам за преди фейслифта дали е точно така, трябва да провериш). - Глезотииките в BMW-тата като цяло са повече - например "комфорт" функция на шибедах и 4 стъкла, докато дори най-новия Акорд е с комфорт само на шофьорското и няма на шибедаха. Седалките на BMW съм забелязал, че са изключително удобни, с повече възможности за настройки.- Има повече части за BMW E46 заради популярността им, по-добри цени.Имай предвид, че BMW има един голям минус - има адски много бройки и ако не я взимаш от първи собственик, хората, които вкарват такива коли - лесно е да намерят някоя, която изглежда добре, но има много проблеми, които да прикрият и да седнеш на дедовия като я купиш. Обаче и TypeR не се купува, за да се кара до работа и неделя до църквата. TypeR взимаш, за да мачкаш педала. Тези коли са много корави, но ако са карани немърливо, без редовна поддръжка, колкото да са здрави за над 10 години ще са съсипани. Като цяло трябва да си много внимателен да вземеш екземпляра в по-добро състояние, остави другото на заден план.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бмв не бих си купил:скъпа подръжка,висок разход - това е задължително.колко хонди съм имал не се сещам нещо да се е счупило само подръжка и качествено масло мотул!разхода е супер ,кеф ти да се возиш до 3-4к кеф ти да се гониш - втек!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При коли от такъв ранг и като ги съпоставя,бих взел BMW .от към екстри може да гонамериш с всичко .също така 330 мотор бих взел дизел.По скъпа и нова хонда бих взел с2000

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел не - сега сърбам попарата на Хондовския дизел. При BMW нещата седят по същия начин, а именно - демпферен маховик и съединител, които се сменят прекалено често (под 100к км здраво каране) - комплекта е към 2 бона на LUK (неоригинални), на BMW 320D (150кс) са почти същите (и като модел и като цени) спрямо i-CTDi 2.2 на Хонда. На 330D, който е с по-голям въртящ момент и повече мощност, няма да са по-евтини, гарантирам (а има голям шанс на тези коли съединителя да приплъзва и тогава си го закъсал по горната причина). Отделно, че ако колата е карана от олигофрен, който я е настъпвал студена, може да олекнеш още една маса пари за ремонт на турбина и смяна на дюзи (и дизеловите Хонди са същата работа, уви).Така че добре се е насочил колегата към атмосферен бензин. И двете коли си имат чар и са страхотни машини, но наистина най-важното е да е обгрижвана. Съквартиранта ми има 328ца 95та година, скъсва я от каране, но е взета от грижовен собственик и той самия я поддържа редовно и освен масла и някой друг тампон, друго не е пипал от сума време.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ми се говори за другите автомобили. Тези 2-та стоят начетене, с оферти и ми трябва решение. Дизелът на БМВ е скъп към поддръжка - турбини, дюзи, съединители, иначе е по-икономичен, да!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и ти си интересен образ. Покажи ги тия дето ти седят на оферта или те е страх да не ти ги вземе някой от форума? :DТака малко - пишат ти се разни неща, не правиш никакъв смислен коментар, какво повече очакваш, дори не си писал коя година са?

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-3-serie-330xi-executive-1426066/photos - това е баварката. Офертата за хондата ще си я запазя за мен.Мога да добавя, че е правена от фен и е леко custom. Годината на производство на двата автомобила, както писах и по рано, е еднаква.А какво да напиша аз? Автомобилите са съперници на пътя.Интересувал съм се и от двата модела. Мога да ви кажа, че купувам автомобил от края на лятото и сега имам две файнъл оферти. За мен изборът е много труден, поради това се обръщам към Вас, може някой да каже добри доводи относно едното или другото. Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейВземи си и двете- и ще си ги сменяш когато поискаш :)А щом си кандидат- юрист- няма да имаш проблеми с изплащането им.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Това ли е конкретния автомобил? Ако да, малко притеснително ми звучат тези 260к км. Ти още колко мислиш да й направиш? За Хонда знаем, че не са проблем. Аз лично, колкото и сектантско да звучи, бих "заложил" на тъпира. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако покажеш Хондата нали знаеш какво ще стане с дискусията ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако покажеш Хондата нали знаеш какво ще стане с дискусията ;)

Знам..:) Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем че и Хондата е от същия сайт - там е само една: http://www.autotekoop.nl/occasion/honda-accord-22-type-r-1603055/details?fromSearch=trueЕми някак си тва БМВ доста по безлично ми се струва, но колегите бяха прави че зависи за какво я искаш колата и какво искаш и очакваш от нея:)Като цяло Акорда ще е доста по нервна кола в сравнение с бавареца. Труден избор? Не и за мен!

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нве знам за баварец, който да няма проблеми с електрониката и не са му безумно скъпи частите. Дебитомера ти е консуматив... Проблемите при бавареца ще са сериозни.С това 4х4 ще береш ядове 100%, но е по- проходима. Товари обаче повече мотора и съединителя... Хондата от друга страна е топ версия. Варианта за издухан мотор не е изключен. Също и за солидно износване по трансмисия и окачване. И там ще береш големи ядове...Имам предложение:Виж и двете. Покарай ги и ги води в оторизиран сервиз за пълен преглед. Надали е повече от 150-200 евро общо. Не е малко, но ако те кефят и двете си струва. И после ако са запазени и нямат проблеми си решаваш. Все пак ти ще си я караш :)Карах наскоро една такава, дизелова. От Германия си я вкара един пич. Добре вози. Маневрена е.Набира се доволно. За щастие тая кола няма да е в България и няма да бере ядове от горивото. Сега зарежда в туба и пресипва през фуния. На 50л му остава около 1л вода и гняс !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

231 PS (170 kW; 228 bhp) 300 N·m (221 ft·lbf) 6.5Vote +1 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако покажеш Хондата нали знаеш какво ще стане с дискусията ;)

Знам..:)
Еми покажи я де,ако нямаш снимки мога да съдействам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ги прекарай през някой майстор и тогава вземай ама и аз бих заложил на тъпира макар че и бмвто е интерестно с това 4х4 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки , че карам същия акорд но с по малкия двигател , бих избрал баварката.Акорда е здрав , 100 % ще е по безпроблемен ама се си мисля че БМВ-то ще е по забавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел бмв-то. За ежедневието ще ти предлага много повече удобства и глезотии, а и с 4х4 ще е веселба зимата.Голям въртящ момент още при 3500 оборота. Разхода му не е чак толкова по голям от акорда, градско по каталог 330xi-13,6л, акорда-12,9л.). За части няма да коментирам, не знам как са цените в бг, при мен частите за бмв-ето ми са пъти по евтини от тези за сивика,а и този акорд си е екзотична кола и не вярвам частите му да са кой знае колко по евтини от тези на бмв-то.Надеждността при кола втора употреба е относителна, зависи как е гледана преди теб.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото знам един от най-здравите двигатели на БМВ. Разходът на гориво го водят идентичен.

Точно за тези двигатели М52 и М54 съм чувал и виждал само кофти работи ... понеже са си с алуминиев блок и имат алусилово покритие на цилиндрите което при нашите прекрасни горива бързо си заминава най-вече заради съдържанието на сяра в тях! Имаме си няколко примера в Добрич на такива М52Б28 и до колкото съм запознат случая с М54Б30 е същия ... чувал съм също и от фенове на марката че се стигало до там че сутрин не могат да запалят от липса на компресия понеже сигментите отдава си дерат на гол алуминий ... :)За разхода не ми се вярва да е индентичен все пак бавареца е 4х4, а и си е баварец все пак ...Ако бях на теб безспорно бих избрал Хондата много повече ще те радва, звука на VTEC-a, както и всеки един Type R-ски елемент по колата, рекаро седалките красивич външен вид и най-вече факта че винаги ще продължаваш да мислиш с какво да подобриш Хондата си и винаги ще си в филма (дето се вика)! :)Пък при БМВ-то тунинга му се изразява в джанти 19-ки, туба с бас и туба с газ ... и така приключват 99% от "проектите" на БМВ собствениците ... а и точно защото е 4х4 едва ли ще те радва повече ... :) Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е доста по-беден на екстри от БМВ-то.Да не кажа,че АТР-а е с най нисък клас на оборудване и това с цел олекотяване на купето.Колата е мания и ако целиш да си уникален това е твоята кола.Ако искаш шукарийки и повече комфорт вземи БМВ-то.Разхода на Хондата е доста по-надолу от БМВ-то,това няма смисъл да го поставяш под съмнение.Въпрос на приоритет и фенщинаПубликувано изображение.Мен лично червеното "R" много ми гаделичка еготоПубликувано изображение,а и ВТЕК-а при него е бруталенПубликувано изображение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-то предлага повече комфорт и екстри, но същевременно такива БМВ-та се срещат под път и над път! Не визирам 330, а е46 като цяло разликата е само в надписа отзад. Тоест надали някой го приема като тузарски автомобил, отделно БМВ-то ще създава много повече проблеми от хондата при равни други условия. Дори да е супер запазена колата, общоизвестен факт е, че окачването на баварката с тези алуминиеви носачи изкарва не повече от 40 хил.км., отделно че 4х4 окачването е по-скъпо и сложно за поддръжка. Лично аз съм за хондата: по-икономична и по-надеждна от БМВ-то, и в същото време много бърза и рядко срещана кола! Сега ако беше някой по-рядък модел баварец- примерно z4, може би бих предпочел него, но не и пред тази с нищо не изпъкваща ширпотреба кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко притеснително ми звучат тези 260к км. Ти още колко мислиш да й направиш? За Хонда знаем, че не са проблем.

 

Точно на Х серията са й проблем. Не е направен да кара по 500 хил км без ремонт според мен.

PIKap, нямаш ли възможност да покараш двата модела? Като цяло усещането от тях би трябвало да е доста различно и тогава сам ще избереш това което ти е на сърцето. АТР е кола за високи обороти и с къси скорости (най-късите слагани някога на H/F серии двигатели). BMW е шестцилиндров автомобил за "по-спокойно" (не знам каква дума точно да използвам) и равномерно каране.

Когато оглеждаш Акорда, погледни внимателно шофьорската седалка. Наблюдавам отвреме-навреме обявите за ATR и може би на 80% от колите шофьорската седалка е протрита. Явно от Recaro не са се постарали особено.

 

 

Аз бих избрал Акорда и то дори от чиста фенщина. А пък и със сигурност ще е по-евтина за поддръжка. Тук някой дето разправя колко били евтини частите - дори и така да е, все пак това е 6 цилиндров мотор с 4х4. Високите разходи са неизбежни, ако ще частите да са като на Опел Кадет. Tе толкова и ще карат евтините части за BMW, особено по окачването.

Редактирано от aλexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за демпферният маховик който някой хора го казаха не знам дали е вярно специално при Хонда.В сервиза който ходя идват 2 акорда на по 300 000км които все още са със оригиналният съеднител и маховик.Друг е въпроса какви коли купуваме на старо.Иначе по темата - само и единствено Хонда.Ако ще перки на покрива да има баварката поддръжката и е по-скъпа от на джапанката който и каквото иска да говори.Доста по претенциозна кола от към консумативи , много много екстри които не се знае дали всички работят по едно и също време.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla, при Акорд 7 проблема със съединителя е само при 5-степенните трансмисии. При 6-степенните (мисля че след 2004-та година ги слагат) проблема е оправен.

 

 

Но това едва ли е важно, много добре знаеш че Accord Type R няма нищо общо и не знам защо въобще някои хора го намесват. Публикувано изображение

Редактирано от aλexandro
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук става дума за истински Тайп Р,пич!Задължително при добър диагностик и скачай вътре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и двете коли са читави, избери си тази, която на теб ще ти доставя удоволствие...ако искаш скорост вземи Type R, ако искаш комфорт вземи BMW(ако също и ще ти е нужно 4x4), за разход, поддръжка чети където има информация от собствените и преценявай кое е за теб. :)Успех с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си доста смел да се хвърляш тепърва на автомобили с 220к + километри. На тези години и двете кошници ще харчат 15/100. Много консумативи и части тъкмо ще са станали за смяна. Така, че прецени колко време ще искаш да я караш и колко да си в сервиза.Такива коли не биват пощадени от разни рацери, така че километрите важат с двойна сила:)Моя съвет е да поработиш още малко, но да си вземеш нещо карано малко, със сервизна история и сериозен собственик. Мен ако ме питаш, ако ще е тайп Р, нека да е Ek9 :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако ме питаш, ако ще е тайп Р, нека да е Ek9

Според мен решаващо за човека не е Тайп Р,а кола над 200 кончета която да е седан,а колкото до километрите дори и със сервизна книжка да е пак не е гаранция.Аз поне като купувам автомобил км. не гледам,гледам дали не е излъгана годината и състоянието на автомобила.А и реално погледнато ако някой си мисли,че кара 15 годишна кола на 120 000 видиш ли защото толкова показва вероятността да е наивен е над 90% ,не че няма такива екземпляри,но не и на цена колкото същия такъв екземпляр на 250К да речем.Така че хората ти казаха,качваш се,караш гледаш основните неща дали са наред и след това каквото сабя покаже .Успех ! Редактирано от schnapps
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен с колегата над мен. Особено в Бенелюкс километрите са реалност, защото при минаване на технически преглед се вкарва километража в системата. Километрите са добри за тези години, стига да са поддържани качествено. По темата. В началото и аз бях за БМВ-то, но като го видях на снимка.... Скачай на Акорда, уникален автомобил в който най-вероятно ще се влюбиш :) Тези БМВ-та станаха ебати досадните и невзрачни. Всеки 2-ри с такова, а ако искаш да си различен........ :)))))Ако решиш да вземаш Акорда задължително мини през сервиз да ти направят преглед, даже през оторизиран!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се гледат коли по на 200+ коне се търси усещане .... +1 за АТР Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм сагласен с много от колегите че и двете имат много различия.БМВ в комфорта ще е много по добро определено ,хондите не са направени за комфорт а за осещане за скорост.В горенето няма спор +2 цилиндъра мисля че няма смисъл да се говори за еднакви разходи.Според мен прецени също ,че и колите са с различни предавания и се ползват от фенове за различни неща.От мен +1 за Акорда,много рядък много добър автомобил според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора - иди, покарай и двете коли и сам реши за себе си, коя кола (и като тип и като състояние) е по-добрата и подходяща за теб. Това с хорските мнения да ти избираме кола - несериозно е. Колите са коренно различни, все едно да сравняваш ябълки с круши.Към останалите - не подценявайте БМВ-то и не издигайте в култ Акорд тайп ер, само защото сте хондаджии. Да, акорда върви и е тайп ер, но както и самия Policeman който като собственик на такъв си го каза - акорда е спартански, най-ниско ниво на оборудване дефакто спрямо другите Акорд 6-а ген. Вместо климатроник, има "само" климатик, в повечето случаи няма дори задни ел. стъкла, стандартно няма и подлакътник (не, че не може да се сложи). БМВ-то е лукс - повечето 330-ки са с ел. седалки с подгрев дори, навигация, неща като пълен ел, пакет, климатроник и т.н. няма смисъл да споменавам. Не си мислете, че щом е 6 цилиндрово БМВ гори много. Конкретно такова което е IX (т.е. 4х4) може и да погорва повече от акорда, но обикновена (само на задно) 328-ца или 330-ка смея да кажа, че градско с пържене рядко минават 13/100, което е разхода горе долу на акорд (няма значение, дали е с F18 или H22 мотор), от бмв са направили изключително добър мотор по отношение на разход спрямо това, което предоставя като тех. постижения (вървеж). Отделно Е46 330 ако е с ръчни скорости, то те са 6 предавки. По каталог нормална (само на задно) 330-ка е по-динамичен автомобил от Акорд тайп ер. 328-ца ("само" 193 коня) върви наравно, на моменти дори повече от прелюд ББ8 с H22A5 (185 коня) мотора, а прелюда е по-лек от Акорд СН1, макар и акорда да е по-мощен.Мисълта ми е, че 330-ка само на задно е по-бърз, по-динамичен автмобил, по-луксозен от акорд тайп ер колкото и да съм Хонда пристрастен, не мога да кажа на черното бяло. По принцип смея да твърдя, че части втора ръка за бмв се намират много по-лесно и евтино дори, спрямо за Хонди, отделно Е46 е вече много масов и има много такива коли за части. Друг е въпроса, че точно "IX" моделите не са масови и евентуално намиране на части втора употреба за такова екзотично (че е 4х4) БМВ ще е по-трудно и солено, но пък именно с тази система, тази кола изчиства недостатъка за много от хората на колата със задно (в това число БМВ-тата), а именно - без проблеми да се движат и в лоши атмосферни условия (разбирайте през зимата).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите, колеги. Оценявам го!Моят избор се спря на АТР. За жалост собственикът размисли за неговата продажба(просто автомобилът е уникален и аз нямаше да искам да го продам :) ), така че изходът е в другата посока. Не ми се рискува със съмнителни АТР от чужбина.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси,търси!Не се предавай,за да не съжаляваш после!Все ще излезне някоя яка оферта от някъдеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

policeman, говоря за акорда на Илко от Варна, може би го знаеш! Кажи ми къде ще намеря нещо по-добро..

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си с предразсъдъци относно дирекцията,взимай на Драго.Колата е много-добра!Ако не беше жената все я бях взелПубликувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...