Plamen_ni 0 #1 Публикувано 15 Ноември, 2012 (Редактирано) Какво трябва да бъде маслото за скоростната кутия? Някакво точно определено, като това на диференциала или може да се сложи каквото и да е за скорости. Редактирано 15 Ноември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #2 Отговорено 15 Ноември, 2012 (Редактирано) здр колега това е маслото но незнам колко събира http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&product_id=236 Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #3 Отговорено 15 Ноември, 2012 (Редактирано) а да, някой ако знае колко масло се събира в скоростната кутия 1 генерация 2001 г. 1 литър ще е достатъчен ли?Все пак въпроса ми е дали трябва да е на Хонда или може и друго. Ако трябва да е на Хонда, ще взема такова Редактирано 15 Ноември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 15 Ноември, 2012 колега мисля че събира около 2,5 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #5 Отговорено 16 Ноември, 2012 А в такъв случай, и аз имам въпрос - как да разбера дали е за смяна това масло.Има ли някой, който го е сменял вече и знае какво представлява новия МТФ. При мен е бистро жълто на цвят, но е много рядко-като спирачна течност и на допир изобщо не е мазно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #6 Отговорено 16 Ноември, 2012 Събира 1,7 л., два литра са достатъчни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #7 Отговорено 16 Ноември, 2012 Един маслар ми каза, че на хондите се слагали двигателни масла в скоростните кутии, такива които се слагат в двигателя. Така ли е наистина? В някакъв каталог гледа и ми каза така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #8 Отговорено 16 Ноември, 2012 С тази разлика , че пише временно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #9 Отговорено 16 Ноември, 2012 (Редактирано) Нашият каталог казва,че маслото за CR-V, 1-ва ген. е MTF 94.Бърза консултация с нашите механици установи, че това е различно от обикновено масло за скорости EP75(80)W90. Това предполага, че трябва да се използва само "оригинално" Honda MTF масло.Според същия каталог двигателно масло 10W40 се използва за (някои) Акорд, Сивик, Ледженд, CRX, и NSX преди 2000-а година. Редактирано 16 Ноември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #10 Отговорено 16 Ноември, 2012 (Редактирано) http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&path=61&product_id=236Колегата по-горе е дал това MTF-3, а ти посочваш MTF 94. Еднакви ли са двете? Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #11 Отговорено 16 Ноември, 2012 Нямам идея, дали са еднакви!?Обаче, като гледам тубата от линка - това е твоето масло, Honda MTF-3. Купувал съм ATF-Z1, и PSF-S (за волана), от Английския Хонда дилър, и тубите са същите. Тези Хонда масла се произвеждат в Гент, Белгия, а вносител за ЮК е швейцарска фирма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 16 Ноември, 2012 Принципно си карах английския сивик около 100к с двигателно масло. Предимно поради липса на информация. Включваше трудно скоростите на студена, особенно 1ва... Накрая се обадих в Бултрако и там ми казаха 60 кинта със смяната. Сега е перфе. Отидох и го оправиха. 80к живот имало. Прегледаха и колата като цяло, било бонус Сега е перфе. В на -15 пак след 2-3 мин работа и е тегаво да вкара 1ва, но това ми казаха, че е нормално. Стигне ли до началото на работна температура е като на нова кола Та ходете в представителството и си решете проблема. Там знаят какво и как се сипва. А и както има живот около 80к, това си е веднъж на 2г и не е толкова скъпо. Естествено, ако има как да си го внесете от друг дилър по-евтино и да си го смените сами е най-добре, но внимавайте какво сипвате по колите си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #13 Отговорено 16 Ноември, 2012 (Редактирано) ok, мерси на всички за отговорите. Не съм се колебал дали да си сложа от истинското, просто искам да знам как стоят нещата.В Бултрако предлагат наливно на 19 лв, а бутилираното на 28 лв. за литър. Казаха ми, че за 58 лв излиза да се налее наливното (към 2 литра) плюс смяната.Питах ги дали продават наливното, а те ми казаха, че го сипват само, когато при тях се слага. Редактирано 16 Ноември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #14 Отговорено 16 Ноември, 2012 Няма по-евтино!АТФ-а в Англия е около 10-15 паунда за литър, ПСФ-а и то. Казвам около, щото аз го купувам, като трейдър, на преференциални цени, а не като обикновен клиент.В ebay цената е в същите граници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #15 Отговорено 16 Ноември, 2012 Само, че сега ми казаха, че се събира 2,6-2,7 л, а не до 2 литра. Знаете ли действително колко масло влиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 16 Ноември, 2012 Пламене , на 05.11.2012г. сменявах маслото на скоростната кутия в Юбико, но аз съм 2-ра ген. с 6-скоростна кутия!Фактурата е пред мене и ти казвам: масло скорости - 2,2л.х18лв.=39,60лв. ,труд-10лв., общо-50лв.!Не мисля , че при теб ще е по-скъпо , а и заслужава ли си за 10лв. за труд ,да се мориш и потиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #17 Отговорено 16 Ноември, 2012 (Редактирано) Autodata 3.18 - 1.7 литра.Каталог - 1.7-2.2 литра.Нямам представа, защо каталога казва "до 2.2"?! Сигурно 1.7 е при източване, а 2.2 при суха, разглобена кутия?! Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #18 Отговорено 16 Ноември, 2012 (Редактирано) На Ботевградско ми искат 20 лв за работа и с тая разлика от 1 литър, която ми казаха последно цената набъбва до 70 лв и отгоре. Може и аз да отида при тези в Юбико. Излиза ми, че е в Горубляне, нали за там става на въпрос. п.п. Явно на някои места си правят разни врътки с тия масла и лъжат хората - то събира 2 литра, а те ти казват 3 и тетака - плащаш 3. Не може от 4етири места да ми казват, че събира под 2 литра, а само един да ми казва 2,7 л и че трябва да взема 3 литра. Между другото този чичка ми каза, че скоростната ми кутия събира 7 литра масло, но никога не може да се източи докрай и затова се досипвали тези 2,7 литра. Не разбирам толкова много, но това ми се струва нереално - така винаги ще си караш със старо масло, като само 1/3 ще е ново! Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #19 Отговорено 16 Ноември, 2012 Я вземи напиши с каква кутия е това ЦР-В. Ако е автомат правилно ти е казал чичката и ти трябва АТФ а не МТФ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #20 Отговорено 16 Ноември, 2012 Ръчна е. Да, може и да се е объркал. Няма значение. Щом колегата е доволен от сервиза в Горубляне може и там да отида. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #21 Отговорено 16 Ноември, 2012 Да ,в Горубляне , а и си седиш до колата и си гледаш как и какво ти правят, колко източват , колко наливат.......!За смяна на масло ,няма да те върнат ако отидеш директно там ,иначе за друго си записваш час!Абе обади им се по телефона ,кажи им за каква кола /и скорости/ става въпрос и ще знаеш всичко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #22 Отговорено 17 Ноември, 2012 (Редактирано) Автомата на първата генерация побира 2,9 литра!Сменях маслото преди 2седмици и 3 литра стигнаха.Колко събира механичната скоростна кутия -не знам. Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #23 Отговорено 17 Ноември, 2012 (Редактирано) Значи си направил това, което е казал "чичката" монтьор на Пламен - просто си освежил маслото.Автоматът на 1-ва генерация НЕ събира 2.9 литра, толкова изтича, като отвиеш пробката.За да си сигурен, че маслото в автомата е сменено, трябва процедурата (източваш 2.9, наливаш 2.9) да се направи 4 пъти. Редактирано 17 Ноември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #24 Отговорено 18 Ноември, 2012 Абреее Пламене до сега да си го беше сменил пред блока, кви са тея сервизи и то на Хонда да ти каже че събира 2+ литра , 1650 грама събира като по часовник, ще ти кажа що. Имах да сменям моето и на сивика на племеницата и двете са с еднакъв капацитет по 1600. Таиничко се надявах да не съберат повече от 1500 щото нали се сещаш за 200 грама трябваше да купя още една туба. Е да ама не, неината събра към 1550 моята към 1650 и сега имам едни към 700-800 грама, така си седят. Лягаи под колата сменяи маслото кво е тва 20 лева труд е бати труда е бати чудото, да развиеш две пробки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #25 Отговорено 18 Ноември, 2012 Утре ще купя 2 литра и ще го сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #26 Отговорено 22 Ноември, 2012 Събра 1,8 литра, но може и да е по-малко, понеже остана малко и по ръцете на майстора:D/>:D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #27 Отговорено 22 Ноември, 2012 Здравейте колеги, миналия ден си сменях тампоните на стабилизиращата щанга и реших да си проверя и маслото на скоростната кутия от контролната пробка и от нея изтече към 100/200 грама масло явно собственика преди мен е сипал доста повече от колкото трябва . Въпроса ми е вие от къде наливате маслото от контролната пробка със шприц, или от таз където е горе високо която е за четириграм. Защото мисля и аз да го сменя, че не знам какво масло е вътре. Колата е хонда црв 1998г. 128 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #28 Отговорено 22 Ноември, 2012 Четириграма не е пробка,от там се разкопчава един зегер при разглобяване на ск.кутия 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) Миамото, сега ме вкарваш в филми, аз ходих да си купя специално влозжка от 1/2 към 3/8 заради тоя четриграм че не маше как д аго развия, а мислех че имам инструмент, но кат се качих на канала се изненадах неприятно :)/> Тази пробка е странично на кутията , а ти за коя говориш ?Митев възможно е колата да е била под наклон когато са го наливали, или ти когато си отварял пробката за това да е имала повече масло.п.п. сега погледнах книгата, пробката за източване е с четириграм, а пробката за наливане е с 17 ключ Редактирано 22 Ноември, 2012 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #30 Отговорено 22 Ноември, 2012 Абсолютно точно....А колегата най-вероянто е видял енда тапа която пак се развива с четириграм,която много хора мислят за пробка,а тя не е.Ако я развиете ще видите един лагер и един зегер.Пробката за наливане е само и единствено с глава за ключ 17 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #31 Отговорено 22 Ноември, 2012 Зависи, за коя генерация , кой двигател и какви скорости коментирате! Преди петнайсетина дни ,сменявах масло на скоростите /ръчни - 2ра. г./ в Юбико и свалиха даже акумулатора ,за да могат да налеят маслото- отгоре на скоростната кутия ,от някаква пробка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #32 Отговорено 22 Ноември, 2012 За втора генерация е така наистина,но тук говорим за 1-ва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #33 Отговорено 24 Ноември, 2012 (Редактирано) Благодаря колега за отговора Точно за тая където е горе се чудех Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #34 Отговорено 24 Ноември, 2012 (Редактирано) Слави аз го гледах на равна повърхност на канал, но явно преди мен са го наливали когато колата е била под наклон. Ще си взема 2 литра да го сменя, да съм сигурен, че не знам какво е налято преди:rolleyes:/>/> Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #35 Отговорено 30 Ноември, 2012 (Редактирано) Днес си смених маслото с MTF-3 Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #36 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) Здравейте приятели..,искам да попитам...,дали наливното масло за скорости,което предлагат в "Бултрако" е със същите показатели(качество),като това в бутилките по 1L.. MTF-3, и защо е по евтино(да не би пластмасовата бутилка да струва 10лв.). Редактирано 3 Декември, 2012 от vadoiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #37 Отговорено 4 Декември, 2012 (Редактирано) Колеги...,отговаряйте по-бързо...,че съм си записал час в събота...! Ако не е същото,а е някакво "менте", по-добре да си взема 2 литра от бутилираното MTF-3 и да си го сменя в къщи( и пак ще ми излезе на същата цена)! Редактирано 4 Декември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #38 Отговорено 4 Декември, 2012 Според мен наливното не като това в бутилките. Ако бяха еднакви, няма как да има 10 лв разлика. Това е мое мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #39 Отговорено 4 Декември, 2012 (Редактирано) Има, как да няма разлика в цената и е разбираемо, едно е да продадеш 250 литра варел с масло друго е да опаковаш 250 бутилки. маслото във варела и това в бутилките трябва да е абсолютно еднакво, но дали е така един бог знае да не го кръщават с нещо. Бутилката ти гарантира че е запечатана и никои не се е намесвал там. Но пък като не си го сипваш сам от де да знаеш да не ти пишат че ти сипват бутилка а да ти слагат наливно. За това на каналчето самичък да си сигурен :)/>/> Редактирано 4 Декември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #40 Отговорено 4 Декември, 2012 (Редактирано) Надявам се няма да е проблем да пусна една снимка..... За това говореше,колега MIYAMOTO! Номер 15-за наливане,номер 10 е 4-тириграма за източване,Номер 11 е точно този 4-тириграм,който и аз честно казано го помислих за пробката за източване.... Но после се усъмних и се оказа,че решението да не го пипам е правилно. п.п. Това е снеха на Д14а2 ,но реших да пусна една снимка,да не се чудят,колегите........ ако е имало такива де! Редактирано 4 Декември, 2012 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове