Jump to content
Plamen_ni

Масло за скоростната кутия

Recommended Posts

Какво трябва да бъде маслото за скоростната кутия? Някакво точно определено, като това на диференциала или може да се сложи каквото и да е за скорости.

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега това е маслото но незнам колко събира http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&product_id=236

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да, някой ако знае колко масло се събира в скоростната кутия 1 генерация 2001 г. 1 литър ще е достатъчен ли?Все пак въпроса ми е дали трябва да е на Хонда или може и друго. Ако трябва да е на Хонда, ще взема такова

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мисля че събира около 2,5 литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в такъв случай, и аз имам въпрос - как да разбера дали е за смяна това масло.Има ли някой, който го е сменял вече и знае какво представлява новия МТФ. При мен е бистро жълто на цвят, но е много рядко-като спирачна течност и на допир изобщо не е мазно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събира 1,7 л., два литра са достатъчни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един маслар ми каза, че на хондите се слагали двигателни масла в скоростните кутии, такива които се слагат в двигателя. Така ли е наистина? В някакъв каталог гледа и ми каза така.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази разлика , че пише временно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашият каталог казва,че маслото за CR-V, 1-ва ген. е MTF 94.Бърза консултация с нашите механици установи, че това е различно от обикновено масло за скорости EP75(80)W90. Това предполага, че трябва да се използва само "оригинално" Honda MTF масло.Според същия каталог двигателно масло 10W40 се използва за (някои) Акорд, Сивик, Ледженд, CRX, и NSX преди 2000-а година.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&path=61&product_id=236Колегата по-горе е дал това MTF-3, а ти посочваш MTF 94. Еднакви ли са двете? Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, дали са еднакви!?Обаче, като гледам тубата от линка - това е твоето масло, Honda MTF-3. Купувал съм ATF-Z1, и PSF-S (за волана), от Английския Хонда дилър, и тубите са същите. Тези Хонда масла се произвеждат в Гент, Белгия, а вносител за ЮК е швейцарска фирма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си карах английския сивик около 100к с двигателно масло. Предимно поради липса на информация. Включваше трудно скоростите на студена, особенно 1ва... Накрая се обадих в Бултрако и там ми казаха 60 кинта със смяната. Сега е перфе. Отидох и го оправиха. 80к живот имало. Прегледаха и колата като цяло, било бонус :) Сега е перфе. В на -15 пак след 2-3 мин работа и е тегаво да вкара 1ва, но това ми казаха, че е нормално. Стигне ли до началото на работна температура е като на нова кола :)Та ходете в представителството и си решете проблема. Там знаят какво и как се сипва. А и както има живот около 80к, това си е веднъж на 2г и не е толкова скъпо. :cool: Естествено, ако има как да си го внесете от друг дилър по-евтино и да си го смените сами е най-добре, но внимавайте какво сипвате по колите си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ok, мерси на всички за отговорите. Не съм се колебал дали да си сложа от истинското, просто искам да знам как стоят нещата.В Бултрако предлагат наливно на 19 лв, а бутилираното на 28 лв. за литър. Казаха ми, че за 58 лв излиза да се налее наливното (към 2 литра) плюс смяната.Питах ги дали продават наливното, а те ми казаха, че го сипват само, когато при тях се слага.

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-евтино!АТФ-а в Англия е около 10-15 паунда за литър, ПСФ-а и то. Казвам около, щото аз го купувам, като трейдър, на преференциални цени, а не като обикновен клиент.В ebay цената е в същите граници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че сега ми казаха, че се събира 2,6-2,7 л, а не до 2 литра. Знаете ли действително колко масло влиза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламене , на 05.11.2012г. сменявах маслото на скоростната кутия в Юбико, но аз съм 2-ра ген. с 6-скоростна кутия!Фактурата е пред мене и ти казвам: масло скорости - 2,2л.х18лв.=39,60лв. ,труд-10лв., общо-50лв.!Не мисля , че при теб ще е по-скъпо , а и заслужава ли си за 10лв. за труд ,да се мориш и потиш:)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Autodata 3.18 - 1.7 литра.Каталог - 1.7-2.2 литра.Нямам представа, защо каталога казва "до 2.2"?! Сигурно 1.7 е при източване, а 2.2 при суха, разглобена кутия?! Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На Ботевградско ми искат 20 лв за работа и с тая разлика от 1 литър, която ми казаха последно цената набъбва до 70 лв и отгоре. Може и аз да отида при тези в Юбико. Излиза ми, че е в Горубляне, нали за там става на въпрос. п.п. Явно на някои места си правят разни врътки с тия масла и лъжат хората - то събира 2 литра, а те ти казват 3 и тетака - плащаш 3. Не може от 4етири места да ми казват, че събира под 2 литра, а само един да ми казва 2,7 л и че трябва да взема 3 литра. Между другото този чичка ми каза, че скоростната ми кутия събира 7 литра масло, но никога не може да се източи докрай и затова се досипвали тези 2,7 литра. Не разбирам толкова много, но това ми се струва нереално - така винаги ще си караш със старо масло, като само 1/3 ще е ново! Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи напиши с каква кутия е това ЦР-В. Ако е автомат правилно ти е казал чичката и ти трябва АТФ а не МТФ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна е. Да, може и да се е объркал. Няма значение. Щом колегата е доволен от сервиза в Горубляне може и там да отида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,в Горубляне , а и си седиш до колата и си гледаш как и какво ти правят, колко източват , колко наливат.......!За смяна на масло ,няма да те върнат ако отидеш директно там ,иначе за друго си записваш час!Абе обади им се по телефона ,кажи им за каква кола /и скорости/ става въпрос и ще знаеш всичко!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Автомата на първата генерация побира 2,9 литра!Сменях маслото преди 2седмици и 3 литра стигнаха.Колко събира механичната скоростна кутия -не знам. Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си направил това, което е казал "чичката" монтьор на Пламен - просто си освежил маслото.Автоматът на 1-ва генерация НЕ събира 2.9 литра, толкова изтича, като отвиеш пробката.За да си сигурен, че маслото в автомата е сменено, трябва процедурата (източваш 2.9, наливаш 2.9) да се направи 4 пъти.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абреее Пламене до сега да си го беше сменил пред блока, кви са тея сервизи и то на Хонда да ти каже че събира 2+ литра , 1650 грама събира като по часовник, ще ти кажа що. Имах да сменям моето и на сивика на племеницата и двете са с еднакъв капацитет по 1600. Таиничко се надявах да не съберат повече от 1500 щото нали се сещаш за 200 грама трябваше да купя още една туба. Е да ама не, неината събра към 1550 моята към 1650 и сега имам едни към 700-800 грама, така си седят. Лягаи под колата сменяи маслото кво е тва 20 лева труд е бати труда е бати чудото, да развиеш две пробки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събра 1,8 литра, но може и да е по-малко, понеже остана малко и по ръцете на майстора:D/>:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, миналия ден си сменях тампоните на стабилизиращата щанга и реших да си проверя и маслото на скоростната кутия от контролната пробка и от нея изтече към 100/200 грама масло явно собственика преди мен е сипал доста повече от колкото трябва . Въпроса ми е вие от къде наливате маслото от контролната пробка със шприц, или от таз където е горе високо която е за четириграм. Защото мисля и аз да го сменя, че не знам какво масло е вътре. Колата е хонда црв 1998г. 128 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четириграма не е пробка,от там се разкопчава един зегер при разглобяване на ск.кутия

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миамото, сега ме вкарваш в филми, аз ходих да си купя специално влозжка от 1/2 към 3/8 заради тоя четриграм че не маше как д аго развия, а мислех че имам инструмент, но кат се качих на канала се изненадах неприятно :)/> Тази пробка е странично на кутията , а ти за коя говориш ?Митев възможно е колата да е била под наклон когато са го наливали, или ти когато си отварял пробката за това да е имала повече масло.п.п. сега погледнах книгата, пробката за източване е с четириграм, а пробката за наливане е с 17 ключ :)

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абсолютно точно....А колегата най-вероянто е видял енда тапа която пак се развива с четириграм,която много хора мислят за пробка,а тя не е.Ако я развиете ще видите един лагер и един зегер.Пробката за наливане е само и единствено с глава за ключ 17
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, за коя генерация , кой двигател и какви скорости коментирате! Преди петнайсетина дни ,сменявах масло на скоростите /ръчни - 2ра. г./ в Юбико и свалиха даже акумулатора ,за да могат да налеят маслото- отгоре на скоростната кутия ,от някаква пробка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За втора генерация е така наистина,но тук говорим за 1-ва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за отговораПубликувано изображение Точно за тая където е горе се чудех

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави аз го гледах на равна повърхност на канал, но явно преди мен са го наливали когато колата е била под наклон. Ще си взема 2 литра да го сменя, да съм сигурен, че не знам какво е налято преди:rolleyes:/>/>

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених маслото с MTF-3

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели..,искам да попитам...,дали наливното масло за скорости,което предлагат в "Бултрако" е със същите показатели(качество),като това в бутилките по 1L.. MTF-3, и защо е по евтино(да не би пластмасовата бутилка да струва 10лв.Публикувано изображение).

Редактирано от vadoiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги...,отговаряйте по-бързо...Публикувано изображение,че съм си записал час в събота...! Ако не е същото,а е някакво "менте", по-добре да си взема 2 литра от бутилираното MTF-3 и да си го сменя в къщи( и пак ще ми излезе на същата ценаПубликувано изображение)!

Редактирано от fenabg
цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен наливното не като това в бутилките. Ако бяха еднакви, няма как да има 10 лв разлика. Това е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, как да няма разлика в цената и е разбираемо, едно е да продадеш 250 литра варел с масло друго е да опаковаш 250 бутилки. маслото във варела и това в бутилките трябва да е абсолютно еднакво, но дали е така един бог знае да не го кръщават с нещо. Бутилката ти гарантира че е запечатана и никои не се е намесвал там. Но пък като не си го сипваш сам от де да знаеш да не ти пишат че ти сипват бутилка а да ти слагат наливно. За това на каналчето самичък да си сигурен :)/>/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се няма да е проблем да пусна една снимка.....

Публикувано изображение

За това говореше,колега MIYAMOTO!

Номер 15-за наливане,номер 10 е 4-тириграма за източване,Номер 11 е точно този 4-тириграм,който и аз честно казано го помислих за пробката за източване.... Но после се усъмних и се оказа,че решението да не го пипам е правилно. Публикувано изображение

 

п.п. Това е снеха на Д14а2 ,но реших да пусна една снимка,да не се чудят,колегите........ ако е имало такива де!

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...