Roskata 0 #1 Публикувано 31 Октомври, 2012 Проблема го имам от една година,завали ли дъжд и на сутринта не ще да пали, върти докато падне акумулатора/нов/ и нищо, до момента съм презапойл главното реле , смених бобината/в диагностиката даваше дефект/, смених свещите...Колата е с газ ,но дали съм на бензин или газ ефекта е същия, не пали. На сухо време няма никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #2 Отговорено 31 Октомври, 2012 А дистрибуторната капачка сменял ли си ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #3 Отговорено 31 Октомври, 2012 +1 за дистрибуторна капачка има сигурно микро пукнатини и влиза влага, кондензира а влагата е изолатор и лощ съветник на тока,поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #4 Отговорено 31 Октомври, 2012 Капачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djvsk 38 #5 Отговорено 31 Октомври, 2012 Капачка колега приятел го имаше същият проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dzenky 296 #6 Отговорено 31 Октомври, 2012 имах същия проблем ,оказа се че на бобината ми имаше пукнатина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #7 Отговорено 1 Ноември, 2012 След като вчера вечерта запали по простата причина че нямаше дъжд, днес сутринта пак ме изостави Към обяд монтирах нова дистрибуторна капачка , за съжеление полза никаква , върти и непали, има вариант да има още влага, ще изчакам до утре/ не го дават да вали/ и ще запаля /предполагам/, след което ще чакам следващият дъжд ,да видя ще има ли ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 1 Ноември, 2012 Към дистрибуторната капачка има една гарнитура. 14лв по спомен е в Хонда. Ако е заминала от там ще влиза влага. Избърса ли делкото отвътре като я сменява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpavlov 0 #9 Отговорено 1 Ноември, 2012 И аз имах съшия проблем. Смених свещи, бобина и нищо...смених и капачката и всичко е ок вече. Дано намериш "виновника", че е много неприятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #10 Отговорено 2 Ноември, 2012 Ще пробвам с кабелите, вчера вечерта забелязах че прехвъля искра в близост до дистрибуторната капачка, като поставя новите ще докладвам за ефекта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #11 Отговорено 2 Ноември, 2012 (Редактирано) Малко ме съмнява да е от кабели ,ама пробвай............ от кабели прекъсва, , притриса ,патка, кюфка, ама чак да не запали ... Палеца как е, нагари окиси...??? Прочетох , че си сменил капачката,обаче вземи от някъде друга капачка/приятел познат/ ,но да е истинска и опитай с нея когато е мокро дали ще палне.Продават страшно ментеливи боклуци Хондовски капачки. Редактирано 2 Ноември, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #12 Отговорено 12 Ноември, 2012 Смених с нови кабели на Bеru, взех и нов палец, по старият имаше нагар. Мъчих я три дена , то не беше дърпане и не иска да запали. Видях че не стига ток до свещите, никаква искра, а след бобината имаше/трясна ме докато проверявах/. Изнамерих старата капачка и я монтирах ,запали от раз. Ще чакам дъжд, ако пак направи проблем ще взема една дистрибутирна капачка на BOSH, а дотогава ще си карам със старата. Тази която е взех от ул.Симеон уж оригинална на хонда за 47лв. става само за боклука. Благодаря за изказанията мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 12 Ноември, 2012 на старата какво и е? Ако не е напукана няма смисъл да се сменява. Бобината как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kytila 249 #14 Отговорено 12 Ноември, 2012 Тая дистрибуторна капачка за 47 лева да не прави мусака та е толкова скъпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #15 Отговорено 12 Ноември, 2012 (Редактирано) ".............Ще чакам дъжд, ако пак направи проблем......" Според мен хич не чакай дъжд, ами ходи на някоя автомивка да го симулират дъжда с водоструйката, за да не се окаже , че след толкова сменени неща отново си в "изходна позиция" в най-неподходящия за теб момент. Зима идва, мъгли, локви, киши....... Редактирано 12 Ноември, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #16 Отговорено 13 Ноември, 2012 Взех една дистрибуторна капачка на Bosh в комплекта имаше и гарнитура, смених ги ..... и чакам дъжда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Roskata 0 #17 Отговорено 28 Ноември, 2012 Пали без проблеми без значение дъжд или студ, след сменени кабели ,палец и капачка общо цена на сменените консумативи 210лв. /150лв. кабели Bеru+22лв. палец Bosh+38 дист. капачка Bosh/ ,това за информация на колеги ако се сблъскат със същият проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #18 Отговорено 28 Ноември, 2012 Честито! Радвам се, че си решил проблема. Обаче тия цени направо ми избиха зъбите човек :X Японски палец на YEC струва 10лв, капачка 30лв, карал съм и карам с такива - няма никакви проблеми. Кабелите също 150лв...по принцип неоригинални Хонда кабели вървят между 30 и 60лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
exdruida 0 #19 Отговорено 8 Декември, 2014 Здравейте, темата е доста стара, но понеже сега се сблъсках с този проблем бих искал едно малко разяснение. Имам съмнение че е алтернатора / така ме посъветваха /, вчера пробвах с една допълнителна свещ като я вързвах последователно на всеки един от 4те кабела за да пробвам дали има искра. И да - всички дават искра. От там следва, че кабелите са ОК. Когато колата работи, няма прекъсване - т.е и свещите. Алтернатора също и остава въпросната капачка. Възможно ли е и в този случай да е така или щом имам искра значи и тя е ОК? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #20 Отговорено 23 Януари, 2017 (Редактирано) Здравейте. Имам огромен проблем. Моята кола не иска да запали. Смених делко, дистрибуторна капачка, свещи, водна помпа, филтри и никакъв ефект. Припалва и изгасва и после, докато падне тока. Може ли причината да бъде датчик на колянов вал? Моля ви, дайте мнения. Колата ми трябва, а не иска да запали и до тук съм дала към 500лв и ефект -никакъв. Редактирано 23 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #21 Отговорено 23 Януари, 2017 (Редактирано) Здрасти Боряна ! Може ли да кажеш каква е колата , двигател и година.Лампата за грешка дали ти свети (жълта лампа като двигател) ? Ако мотора е D14z2 ,той има датчик на колянов вал,който се намира долу на самият вал. Редактирано 23 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #22 Отговорено 23 Януари, 2017 (Редактирано) Сивик,98год. 1,6,D16Y5,114 hp.Чека не ми свети, не дава грешка.Лятото светеше и тогава смених ламбда сонда. Редактирано 23 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #23 Отговорено 23 Януари, 2017 Дали има смисъл да го сменям този датчик? Каква може да е причината да пали трудно или въобще да не запали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 350 #24 Отговорено 23 Януари, 2017 (Редактирано) Казваш, че припалва и изгасва. А като припали и натиснеш педала на газта, държи ли обороти или отново гасне? пп. Кога и как се появи проблемът? След смяната на изброените части, предполагам е работела нормално? Редактирано 24 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vang 5 #25 Отговорено 24 Януари, 2017 Припалва и изгасва, ама веднага ли гасне? Щото при мен гаснеше веднага, след като запали. И чак не ми светиха лампите по таблото, за акумулатора и т.н. (сякаш не е на контакт), беше от клемореда, почистих и пали, та се къса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Dre 0 #26 Отговорено 24 Януари, 2017 И аз имам (подобрен, дали?) подобен проблем на моята хонда сивик 1.4, англичанки се водят.... Запалва (ме) на студено и след 30 минути, като загрее, първо ми светва лампата за грешки и след 5 секунди и червените лампи... Колата спира и докато не изстине, не мога да запаля..... Някой имал ли е същия проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #27 Отговорено 24 Януари, 2017 (Редактирано) http://www.marklamond.co.uk/tech-honda/pgm-fi/main-relay/main-relay.htm Дре, не се ли оправи с презапояване на релето, виж бобина или комутатор после! Редактирано 24 Януари, 2017 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borqna Petkova 0 #28 Отговорено 24 Януари, 2017 Проблемът го има много отдавна. Лятото също го правеше това, много трудно палеше понякога, но сега въобще не иска да запали. Смениха дистрибуторна капачка, водната помпа, релето , агренаж, филтри. Изкараха я от сервиза, прибрах се. Два дни не бях я палила, сутринта за работа не искаше да запали. Запали два пъти и веднага изгасна, и после въобще не иска да запали. (След Edit). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #29 Отговорено 24 Януари, 2017 Да ,може да е от датчика на коляновия или разпределителния вал.Мирише ли на бензин докато въртиш пък не пали?има ли ток до свещите ,гориво отива ли .Тя тая работа за момиче ли е -намери някой познат пичага да ти оправи колата,ако трябва той да я закара където трябва .Не ходи сама по сервизите ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Dre 0 #30 Отговорено 25 Януари, 2017 http://www.marklamond.co.uk/tech-honda/pgm-fi/main-relay/main-relay.htm Дре, не се ли оправи с презапояване на релето, виж бобина или комутатор после! И това ще погледна....мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #31 Отговорено 25 Януари, 2017 Възможно е и клемореда да прави проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Dre 0 #32 Отговорено 29 Януари, 2017 Не знам, дали тук да го отбележа, но ако някой има проблем като моя (описан по горе ), да знае.... Смених делкото и нещата се оправиха.... Не можаха да разберат, дали е от бобина, комутатор или някой датчик. Смених цялото делко и проблема е решен.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове