Jump to content
Roskata

Не пали при влажно време и дъжд

Recommended Posts

Проблема го имам от една година,завали ли дъжд и на сутринта не ще да пали, върти докато падне акумулатора/нов/ и нищо, до момента съм презапойл главното реле , смених бобината/в диагностиката даваше дефект/, смених свещите...Колата е с газ ,но дали съм на бензин или газ ефекта е същия, не пали. На сухо време няма никакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дистрибуторната капачка сменял ли си ?Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за дистрибуторна капачка има сигурно микро пукнатини и влиза влага, кондензира а влагата е изолатор и лощ съветник на тока,поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачка колега приятел го имаше същият проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем ,оказа се че на бобината ми имаше пукнатина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като вчера вечерта запали по простата причина че нямаше дъжд, днес сутринта пак ме изостави :( Към обяд монтирах нова дистрибуторна капачка , за съжеление полза никаква , върти и непали, има вариант да има още влага, ще изчакам до утре/ не го дават да вали/ и ще запаля /предполагам/, след което ще чакам следващият дъжд ,да видя ще има ли ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към дистрибуторната капачка има една гарнитура. 14лв по спомен е в Хонда. Ако е заминала от там ще влиза влага. Избърса ли делкото отвътре като я сменява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах съшия проблем. Смених свещи, бобина и нищо...смених и капачката и всичко е ок вече. Дано намериш "виновника", че е много неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с кабелите, вчера вечерта забелязах че прехвъля искра в близост до дистрибуторната капачка, като поставя новите ще докладвам за ефекта :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ме съмнява да е от кабели ,ама пробвай............ от кабели прекъсва, , притриса ,патка, кюфка, ама чак да не запали ...Публикувано изображение

Палеца как е, нагари окиси...??? Прочетох , че си сменил капачката,обаче вземи от някъде друга капачка/приятел познат/ ,но да е истинска и опитай с нея когато е мокро дали ще палне.Продават страшно ментеливи боклуци Хондовски капачки.

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених с нови кабели на Bеru, взех и нов палец, по старият имаше нагар. Мъчих я три дена , то не беше дърпане и не иска да запали. Видях че не стига ток до свещите, никаква искра, а след бобината имаше/трясна ме докато проверявах/. Изнамерих старата капачка и я монтирах ,запали от раз. Ще чакам дъжд, ако пак направи проблем ще взема една дистрибутирна капачка на BOSH, а дотогава ще си карам със старата. Тази която е взех от ул.Симеон уж оригинална на хонда за 47лв. става само за боклука. Благодаря за изказанията мнения :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на старата какво и е? Ако не е напукана няма смисъл да се сменява. Бобината как е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая дистрибуторна капачка за 47 лева да не прави мусака та е толкова скъпа :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

".............Ще чакам дъжд, ако пак направи проблем......"

 

 

Според мен хич не чакай дъжд, ами ходи на някоя автомивка да го симулират дъжда с водоструйката, за да не се окаже , че след толкова сменени неща отново си в "изходна позиция" в най-неподходящия за теб момент. Зима идва, мъгли, локви, киши.......Публикувано изображение

Редактирано от IcoZL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех една дистрибуторна капачка на Bosh в комплекта имаше и гарнитура, смених ги ..... и чакам дъжда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали без проблеми без значение дъжд или студ, след сменени кабели ,палец и капачка :rolleyes: общо цена на сменените консумативи 210лв. /150лв. кабели Bеru+22лв. палец Bosh+38 дист. капачка Bosh/ ,това за информация на колеги ако се сблъскат със същият проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Радвам се, че си решил проблема. Обаче тия цени направо ми избиха зъбите човек :X Японски палец на YEC струва 10лв, капачка 30лв, карал съм и карам с такива - няма никакви проблеми. Кабелите също 150лв...по принцип неоригинални Хонда кабели вървят между 30 и 60лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

темата е доста стара, но понеже сега се сблъсках с този проблем бих искал едно малко разяснение.

Имам съмнение че е алтернатора / така ме посъветваха /, вчера пробвах с една допълнителна свещ като я вързвах последователно на всеки един от 4те кабела за да пробвам дали има искра.

И да - всички дават искра.

От там следва, че кабелите са ОК. Когато колата работи, няма прекъсване - т.е и свещите.

Алтернатора също и остава въпросната капачка. Възможно ли е и в този случай да е така или щом имам искра значи и тя е ОК?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам огромен проблем. Моята кола не иска да запали. Смених делко, дистрибуторна капачка, свещи, водна помпа, филтри и никакъв ефект. Припалва и изгасва и после, докато падне тока. Може ли причината да бъде датчик на колянов вал? Моля ви, дайте мнения. Колата ми трябва, а не иска да запали и до тук съм дала към 500лв и ефект -никакъв.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Боряна !

Може ли да кажеш каква е колата , двигател и година.Лампата за грешка дали ти свети (жълта лампа като двигател) ?

Ако мотора е D14z2 ,той има датчик на колянов вал,който се намира долу на самият вал.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик,98год. 1,6,D16Y5,114 hp.Чека не ми свети, не дава грешка.Лятото светеше и тогава смених ламбда сонда.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали има смисъл да го сменям този датчик? Каква може да е причината да пали трудно или въобще да не запали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш, че припалва и изгасва. А като припали и натиснеш педала на газта, държи ли обороти или отново гасне?

 

пп. Кога и как се появи проблемът? След смяната на изброените части, предполагам е работела нормално?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Припалва и изгасва, ама веднага ли гасне?

Щото при мен гаснеше веднага, след като запали. И чак не ми светиха лампите по таблото, за акумулатора и т.н. (сякаш не е на контакт), беше от клемореда, почистих и пали, та се къса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам (подобрен, дали?) подобен проблем на моята хонда сивик 1.4, англичанки се водят.... Запалва (ме) на студено и след 30 минути, като загрее, първо ми светва лампата за грешки и след 5 секунди и червените лампи... Колата спира и докато не изстине, не мога да запаля..... Някой имал ли е същия проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.marklamond.co.uk/tech-honda/pgm-fi/main-relay/main-relay.htm

 

Дре, не се ли оправи с презапояване на релето, виж бобина или комутатор после!

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът го има много отдавна. Лятото също го правеше това, много трудно палеше понякога, но сега въобще не иска да запали. Смениха дистрибуторна капачка, водната помпа, релето , агренаж, филтри. Изкараха я от сервиза, прибрах се. Два дни не бях я палила, сутринта за работа не искаше да запали. Запали два пъти и веднага изгасна, и после въобще не иска да запали.

(След Edit).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,може да е от датчика на коляновия или разпределителния вал.Мирише ли на бензин докато въртиш пък не пали?има ли ток до свещите ,гориво отива ли .Тя тая работа за момиче ли е -намери някой познат  пичага да ти оправи колата,ако трябва той да я закара където трябва .Не ходи сама по сервизите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.marklamond.co.uk/tech-honda/pgm-fi/main-relay/main-relay.htm

 

Дре, не се ли оправи с презапояване на релето, виж бобина или комутатор после!

И това ще погледна....мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и клемореда да прави проблем.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, дали тук да го отбележа, но ако някой има проблем като моя (описан по горе ), да знае.... Смених делкото и нещата се оправиха.... Не можаха да разберат, дали е от бобина, комутатор или някой датчик. Смених цялото делко и проблема е решен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...