Jump to content
peres

BRC - монтаж в София

Recommended Posts

Здравейте Колеги,може ли да споделите добър сервиз за монтаж на ГИ БРЦ в София? Представителството им в Дружба струва ли си или по добре на друго място да се монтира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БСМ ли е фирмата, която те интересува?Намира се в локалното на Цариградско шосе до Ямаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живея до споменатото представителство. Монтирах и поддържам ГИ в Модерно предградие...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от БРЦ България - ул. "Капитан Димитър Списаревски" 28, жк Дружба 1 - те са официялен представител на БРЦ, но дали правят читав монтаж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от БРЦ България - ул. "Капитан Димитър Списаревски" 28, жк Дружба 1 - те са официялен представител на БРЦ, но дали правят читав монтаж?

Що не пробваш?
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли смисъл да се слага BRC plug and drive на хонда hr-v vtec? Ще има ли предимства пред BRC 24 sequent по отношение на вървеж и разход или все тая?

Редактирано от vesko1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все тая.Много е вероятно, ако се спреш на R&D ,да дадеш повече пари за опции ,които никога няма да бъдат използвани на твоята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от БРЦ България - ул. "Капитан Димитър Списаревски" 28, жк Дружба 1 - те са официялен представител на БРЦ, но дали правят читав монтаж?

Що не пробваш?
Колега Иво Ленков, това как да си го преведа - "ходи , сложи едно БРЦ в Дружба, пък като се опариш ела при мен" или директно "зарежи ги тия и ела да ти сложа едно Романо - да видиш за какво иде реч" ? Евала, че като конкурент на БРЦ не си пост-нал отрицателното си мнение директно, но репликата ти е красноречива достатъчно. Обаче клиенти не се печелят така, човече.Бъди здрав :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРЦ е добър вариант!Само не слагай с рейла!Каквото и да избереш от другите два вида няма да сгрешиш.Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли смисъл да се слага BRC plug and drive на хонда hr-v vtec? Ще има ли предимства пред BRC 24 sequent по отношение на вървеж и разход или все тая?

Колега,има 2-3 теми в форума ,които са доста информативни.Добре е да се запознаеш.Точно за твоя модел,има смисъл да се сложи ГИ с връзка по ОБД.Има колега в форума с Агис.Що не се поразровиш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,може ли да споделите добър сервиз за монтаж на ГИ БРЦ в София? Представителството им в Дружба струва ли си или по добре на друго място да се монтира?

По принцип щом са официално представителство не би трябвало да се издънят нещо . А каква да е уредбата - ако са коректен и свестен сервиз ще ти кажат на място . То те ако не знаят , ти няма как да разбереш . Набележи си няколко сервиза и ги обиколи . Попитай ги каква да сложиш , искаш да ти покажат снимки какво и как са монтирали , каква гаранция дават , каква цена искат ... БРЦ са хубава марка . Ланди - Ренцо и Романо също ги хвалят . Фобос са български и също са добри уредби ... Това са най - масовите марки . Важното е да е правилно сложена и настроена и да е масова , за да може , ако стане нещо да не трябва да ходиш в точно определен сервиз .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци тая тема е от октомври бре :)/> хората вече имат по 20к на газ :D/> ма така е, нещо замря раздела и ще тряя вземем в старите теми да пишем ;)/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коя кола се пита в темата?

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отворих темата - питане за сервиз в София , където монтират качествено БРЦ. Както и да е , завъртя ме работата - не съм монтирал още ГИ, ама аз и не я карам колата много за сега, затова съм ларж с времето :-) След доста четене тук във форума (а и други форуми прегледах , главно за мнение за сервизи), + обиколки на няколко сервиза в София с колата, за момента ми е фаворит БРЦ Секуент 24 в Димел Ауто. Колата е Хонда Шатъл, 1999, 2.3 втек, F23A7. Като монтираме близките дни, ще покажа снимки и ще кажа впечатления :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от БРЦ България - ул. "Капитан Димитър Списаревски" 28, жк Дружба 1 - те са официялен представител на БРЦ, но дали правят читав монтаж?

Що не пробваш?
Колега Иво Ленков, това как да си го преведа - "ходи , сложи едно БРЦ в Дружба, пък като се опариш ела при мен" или директно "зарежи ги тия и ела да ти сложа едно Романо - да видиш за какво иде реч" ? Евала, че като конкурент на БРЦ не си пост-нал отрицателното си мнение директно, но репликата ти е красноречива достатъчно. Обаче клиенти не се печелят така, човече.Бъди здрав :-)
Благодаря за пожеланието.Аз в интерес на истината съм монтирал и все още монтирам БРЦ,за мен е много добра уредба.Преди 7 години си купих Субару Оутбек производство 2000 г. монтирах му БРЦ Секуент с дюзи Кейхин и 1500 мBar редуктор.Тази кола все още се движи по пътищата на България с онези настройки от далечната 2007 г.,а пича който я купи от мен като ме види веднага ме черпи бира,така че лошо мнение за БРЦ от мен няма как да чуете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая се престраших - монтираха ми ГИ в Димел ауто. Колата е Хонда Шатъл, 1999, 2.3 втек, F23A7, автомат. ГИ-то: BRC Sequent 24, рейка и сонда BRC, бутилка българска 35 литра, ф 244. Кит-а е от официалния представител в България, т.е. всичко си е оригинално. Гаранция 24 месеца. Монтажа отне 2 дни. Редуктора е ниско долу дясно, на снимката под 3те цветни букси и под плетеницата от маркучи - сложен е хоризонтално - трудно се вижда. За съжаление бутилката е без стойка, защото височината под седалката не позволяваше - а аз много държах бутилката да е натикана точно там, за да имам и малко местенце за аксесоарите. Цялото удоволствие излезе 1400 лв с данъчна фактура + 20 лв за газ. Монтажа е чист, няма никъде висящи и стърчащи неща - хората са си почистили всичко.Първи впечатления - колата се държи отлично, ускорява си доволно, няма прекъсвания или забивания, пробвах я на няколко пъти до 6000 оборота - не усетих някаква промяна. Преминава на газ само на определена температура (не знам на колко са я настроили) Сутрин паля (последните дни все около -2 до 0 градуса) , работи на место около 1 минута, и след около 7-800 метра превключва на газ (общо около 4 минути). При превключване (и на место и в движение) не се усеща абсолютно нищо, оборотите не мърдат също.С две думи доволен съм :-)След някой друг ден ще пиша как е разхода.ето малко снимки:http://vprotich.snimka.bg/automobiles/gi.731745

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модерни тръби са ти сложили :) и реиката е някъв нов чишит, максимално спретнат за икономия на алумин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито - Правилен избор за Уредбата Публикувано изображение/>

Ама тая рейка каква и дюзите какви са ?

би трябвало да си с оранжеви инжектори на БРЦ и изпарител 1500 mbar ??? Да се произнесат професионалистите .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето първи данни за разход - http://inclusive.bg/bg/vehicles/2465-honda-shuttle-2-3-es , ще попълвам редовно.Пълнил съм догоре, без да изпразвам бутилката. Среден разход при 55/40 (гр/извън) идва: 14,5 / 100 газ, при 12,5-13/100 бензин. За мен е напълно приемливо, с оглед и че не се усеща разлика във вървежа. Определено съм доволен от сервиза - препоръчвам, ако някой има дилема като мен :-)---На въпроса на колегата по-горе: Редуктора е 1500 mb, инжекторите са оранжеви, рейката си е БРЦ, но с нова форма - пестят алуминий определено :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз монтирах в Димел Ауто. Сервизът се състои от собственика, жена му и един помощник. За сега е добре, но имам твърде малък пробег за да дам обективно мнение. Скоро ще снимам монтажа и постна тук за бъдещите ентусиасти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз монтирах в Димел Ауто. Сервизът се състои от собственика, жена му и един помощник. За сега е добре, но имам твърде малък пробег за да дам обективно мнение. Скоро ще снимам монтажа и постна тук за бъдещите ентусиасти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Браво!

 

Ако имаш проблем с БРЦ-то отиваш в офицялните в Пловдив или в София и да ти кажа ако се налага ще ти оправят всичко ако некой "МАЙСТОР" се е наа...ал с твоята кола !

За Димел нямам наблюдение.

 

Колко фирми, които си хвалят стоката процедират така ? Според мен само още 1 !

 

Да не говорим че вече се нароиха и китайски- "италянски" уредби ;)/>.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

сервиза, в който ми монтираха БРЦто вече не функционира. Дайте моля ви координати на кадърен газаджия в София, който работи с БРЦ. ГИ е БРЦ секуент 24, на 55 хил.км.

 

Нямам някакви оплаквания за вървене и разход и колата се обслужва редовно от А до Я при Любо в Люлин. Обаче имам спукан изпускателен колектор (около 50 хил.км от както е е с ГИ), и последните сменени свещи (бяха на 15 хил.км) били побелели (вероятно заради бедна смес). Ходих в БРЦ Дружба на диагностика - казаха, че всичко е в ред, но не съм доволен от техника как работеше и затова искам кадърен човек да погледне.

 

Благодаря в аванс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...