Jump to content
jaccomo

Няколко въпроса преди покупка на CR-V

Recommended Posts

Здравейте, попрочетох доста мнения но някъкси не ми стана ясно относно някои неща.Ако не съм прочел достатъчно за да намеря отговори се извинявам за това ще гледам да са ми малко въпросите.Имам 3-4 въпроса тъй като ми предстои покупка и някои от тях са свързани с ГАЗифицирането:1- Колко е кофти ако сложа обикновена газова а не инжекцион (има доста внесени от чужбина които са си със газова и то обикновена) ?2- Ако я купя с газова (без значение каква) има ли как да се разбере дали в мотора има проблем (прословутите клапани) или трябва да се счупи и тогава. И ако може при кой да я закарам?3- Има ли съществени технически разлики м/у 128 и 147 коньовите мотори ( динамиката е ясна), нещо различно в поддръжката, разхода, някъкви дефекти на единия спрямо другия и така....4- Някой от двата мотора има ли повече проблеми спрямо другия с газифицирането ?5- Как са зимата със загряването? Имам един приятел който имаше Сивик 95г. и си спомням че стопляше много бързо, въобще не му бяха необходими километри пробег. За няколко стотин метра или 2-3 мин. и колата вече беше към пътя за 90С.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което знам за газта е, че с обикновена газова ще се преебава колата впоследствие. Познавам един дето кара така и има проблеми. Нека другите колеги си кажат мнението, но доколкото съм запознат и не всеки инжекцион става. Аз сложих хубав и съм доволен. Тук има хора дето са им по-ясни нещата, нека те да си кажат мнението.

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата мога да ти споделя, че и моята Хонда загрява доста, доста бързо : )П.П След като й смених термостата де.

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blaгодаря на колегите за отговорите, надявам се и някой имал опит с обикновена ГАЗ да сподели мнение. Много е интересно, че новия внос когато е с газова бутилка 90% са с обикновена на БРЦ. Аз съм карал Пежо пълна инженкция с пластмасови колектори 16V с обикновена газова и 3 години нямаше никъкви проблеми и разхода беше нормален. Сега карам с газов Инжекцион на EasyGas и също съм много доволен. За това питам за хондата понеже е с метални колектори дали ще е безпроблемна с обикновената газова. Аз естествено дори и обикновена бих сложил хубава и маркова. Даже бих я предпочел пред някой измислен инжекцион от тия за по 750лв. дето нямат нито един датчик и някакъв супер смешен компютър дето има информация колкото на Тетрис ! Ако ще е инжекцион ще е някой тестван или БРЦ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя за препоръки относно марка ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- има и предимства но има и 3 пъти повече недостатъци. Дали ще имаш проблеми с обикновена!? зависи колко те газовия господ :) с обикновена може да имаш достатъчно проблеми за да ти писне и да сложиш ГИ, Сместа е едно към гиотере, кога фане празен ход кога не, разсхода днес един утре друг, особено след смяна на в.филтър всичко се омазава тотално. Въобще кои си купува днес чернобял телевизор, тея дет идват от чужбина с обикновени щот са слагани преди 100 години а пък и като си европеец скръндза да си караш колата на бензин що ще купуваш скъпа газова :)2 няма как да разбереш има ли пробелм освен ако не е много зле, или ако не навиеш продавача да разреши проверка на клапани което много ме съмнява, но едно замерване на компресия би дало доста добра картина за състоянието на хермитичноста на цилиндрите.3 няма разлики съществени, частите и за двата мотора са еднакви и на еднакви цени, говоря за консумативи и неща които може да се наложи да се сменят. Нямат дефекти един спрямо друг, като разсход може да запишеш по високия данък за 147 кониовия.4 нямат проблеми с газифицирането и двата еднакво мразят обикновената АГУ и ако ги питаш не биха я ползвали :lol: 5. Зимата с загряването няма кола която да загрява такъв голям мотор толкова бързо :) палиш докато се ослушаш и вече духа топло, тръгнеш ли след 1 км вече е в нормална темп. МОята я паля, слизам отварям вратат на гаража , вадя я, затварям врата тръгвам 50 метра- десен, 40 метра- ляв, 50 метра светофар, и вече е минала на газ което ще рече 40 градуса, след 200 метра кръгово, още 200 метра моста на марица вече е на почти на 80 :) От всички коли дето съм караал като хондата да загрява така бързо друга няма, кофти е че и бързо изстива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- има и предимства но има и 3 пъти повече недостатъци. Дали ще имаш проблеми с обикновена!? зависи колко те газовия господ :) с обикновена може да имаш достатъчно проблеми за да ти писне и да сложиш ГИ, Сместа е едно към гиотере, кога фане празен ход кога не, разсхода днес един утре друг, особено след смяна на в.филтър всичко се омазава тотално. Въобще кои си купува днес чернобял телевизор, тея дет идват от чужбина с обикновени щот са слагани преди 100 години а пък и като си европеец скръндза да си караш колата на бензин що ще купуваш скъпа газова :)2 няма как да разбереш има ли пробелм освен ако не е много зле, или ако не навиеш продавача да разреши проверка на клапани което много ме съмнява, но едно замерване на компресия би дало доста добра картина за състоянието на хермитичноста на цилиндрите.3 няма разлики съществени, частите и за двата мотора са еднакви и на еднакви цени, говоря за консумативи и неща които може да се наложи да се сменят. Нямат дефекти един спрямо друг, като разсход може да запишеш по високия данък за 147 кониовия.4 нямат проблеми с газифицирането и двата еднакво мразят обикновената АГУ и ако ги питаш не биха я ползвали :lol: 5. Зимата с загряването няма кола която да загрява такъв голям мотор толкова бързо :) палиш докато се ослушаш и вече духа топло, тръгнеш ли след 1 км вече е в нормална темп. МОята я паля, слизам отварям вратат на гаража , вадя я, затварям врата тръгвам 50 метра- десен, 40 метра- ляв, 50 метра светофар, и вече е минала на газ което ще рече 40 градуса, след 200 метра кръгово, още 200 метра моста на марица вече е на почти на 80 :) От всички коли дето съм караал като хондата да загрява така бързо друга няма, кофти е че и бързо изстива.

Е тва е отговор!!! Аз си питам за да знам колко бинки да си приготвя за покупката, но ми се поизясника нещицата.6500лв да уговоря една 147 коньова (даже съм я набелязал вече)6-700лв обслужване1200лв едно БРЦИ ПЕДАЛА ДО ДОЛУ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти от обикновена рипна на ГИ БРЦ, явно не си седял безучасно, попрочел си тук там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега нали знаеш. Длъжен съм да опитам с по тънкия вариант и, ако има доволни ще се пробвам и аз ( не че ако ме дразни няма да я махна и да сложа БРЦ пак ама тва е друга тема). Но щом отзивите са следните значи няма да се правят експерименти.ВЪПРОС......-Има ли скърцане на кори и табла или имат навика да са тихи през дупките (ясно е че мн. зависи и от екземпляра, питам принципно)- за това какво мислите (освен че трябва да се види) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21350122646848345&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм със скърцане, поне моята не скърца ни кора ни дявол, да не си карал италянка преди тва :) Ще се убедиш и каква возия има, едва ли си имал кола дето да вози така ,освен ако не е било мерц или ситруен :)За обявата, поне на снимки изглежда перфектно, заслужава си да се види и ако и останалото е ок с чиста съвест може да я вземеш, и цената и е учудващо добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нека и аз да споделя опитът си.Само да предупредя че става въпрос за друга марка автомобил-Опел,който е пълен инжекцион ,но е с обикновена газова /имам и Хонда разбира се ,но я карам на бензин/.На една година е вече и има около 25 хил.км и не ми и правила никакви проблеми,само от време на време "киха",което и нормално.Като разход също е ок ,по каталог на бензин дават извънградско 6,3/100 а на газ ми гори 7,1/100.За някакви недостатъци ,относно износването на двигателя не мога да споделя поне на този етап.Ако примерът с друга марка е неуместен ,моля модераторите да изтрият мнението ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам CRV 2004 г. 2,4 автомат , карам е година и половина вече мога да кажа че друга такава кола няма , относно газта слагай си ГИ изобщо не се скъпи , вече има и доста по-евтини има и много по-нови който палят и на газ когато са топли , има само един малък проблем :D моята е с някаква цифрова ламбди сонда около 600 лв е и свети чека , ама да си свети дреме ми няма да е сменя , така че скачай на и не се чуди успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газов инжекцион за 750лв ще върши същата работа като БРЦ за 1200лв.Незнам защо смятате този елементарен и лесен за подръжка автомобил за извънземна кола та трябва да го кичите със скъпи уредби.Обикновената уредба е като жена без ц.ц. Върши работа ама не е същото :)

Редактирано от ANDRESHKO
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моята е црв 98г. 128коня купих я миналата година октомври и си беше с монтиран ГИ-Романо, не знам колко е карана преди това на газ но при проверка на клапаните открих, че имаше натегнати изпускателни, направих им реглаж и вече съм минал 20000км. без никакви проблеми и аварии по двг.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газов инжекцион за 750лв ще върши същата работа като БРЦ за 1200лв.Незнам защо смятате този елементарен и лесен за подръжка автомобил за извънземна кола та трябва да го кичите със скъпи уредби.Обикновената уредба е като жена без ц.ц. Върши работа ама не е същото :)

Не е баш така, то и други коли има на половин цена ама фърляме ненормално много пари за хонда, и не щото е кои знае ква кола (гола като пушка), ами щото е желязна :) та така и с газовите, зависи кво гониш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам сеат със Симгаз ГИ и црв 2 ген с Ланди рензо и бих казал, че на хондата работи в пъти по-добре. Аз съм на мнение, че като се взима нещо да се взима качествено. Сега може да спестиш 200-300 лева но после да ти дойде двойно но все пак всеки си има определени възможности. Най-добре е нова кола на дизел или бензин без газовите простотии ама не всеки има възможност затова сам си прецени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм със скърцане, поне моята не скърца ни кора ни дявол, да не си карал италянка преди тва :) Ще се убедиш и каква возия има, едва ли си имал кола дето да вози така ,освен ако не е било мерц или ситруен :)За обявата, поне на снимки изглежда перфектно, заслужава си да се види и ако и останалото е ок с чиста съвест може да я вземеш, и цената и е учудващо добра.

Това за скърцането че го няма е супер, надявах се да е така. А колкото до италиянката я карам и в момента и ти гарантирам че е като от памук, звук не се чува от нея. Просто трябва да имаш възможност и мерак да я поддържаш в това състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега.Аз на 1-ви май си купих ЦРВ-то.От Италия.Бензинка.На 131 000 км.Е.Поне така пише.Сложих и обикновенна газ.уредба,С турски изпарител.Аз си ги слагах..И съм страшно доволен.И с разход и откъм вървене.А е Автоматик.Докато ГИ,имат електроника,и се товари доп. двигателя.А всичко излишно е разход.Имам две Хонди.ЦРВ,и АКОРД.И двете с обикновенни газ .уредби.Вървят и пеят.И никакви проблеми.И на газ даже вървят по-добре.ЦРВ.то 1-ва генерация е с алуминиеви тръби.Позволява да се сложи обикновенна.Слагай и карай.Не се безпокой.Хем евтино,и клапаните позволяват,докато на другите ген.не позволяват.Само инжексион за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,И аз се запалих доста по ЦРВ, първа генерация и сега усилено търся нещо по запазено, че Зима иде:D . Днес обиколих автокъщите в Дупница и подкарах 2-3 екземпляра. Това, което ми направи впечатление, че има голяма разлика във вървенето между 128 и 147 к.с. Втория беше току що свален от автовоза, вървеше повече от прилично, но имаше някой забележки по външния вид (беше със спукана предна броня или по точно пробита все едно се е ударил във колче. Боята на предния капак беше надрана със пирон или нещо такова, стопчето на задната броня беше счупено, часовника не работеше, но човека каза че е поръчал част от частите. По ходовата част, когато го подкарах имаше подчукване на беалетки или шарнири. Другото, което най много ме притесни е задния диференциал, когато му намачках газта върху чакъла и гумите превъртяха започна да пука и пристъргва...Що се отнася до газифицирането, един мой приятел има ЦРВ (той ме запали по тези СУВ-чета) той си сложи обикновена газова и не беше доволен. Хондата прекъсваше, пукаше и разхода му беше 14-15 смесено каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен върви и пее колега.И аз съм със обикновенна газ.уредба.Аз съм си я слагал.Вчера си ходих на село,и понеже след като направиха магистралата и колите всички отидоха натам,пътят беше спокоен.И позволяваше висока скорост.Просто пее.160 км.ги няма за нищо.Когато я гониш гори.Когато караш нормално до 100 км.си харчи добре.10,10,5.Гониш ли хапва доста.И с инжекциона е същото дередже.За да върви,трябва гориво.Може ли спортист,да ходи да се състезава,без да се храни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ми направи впечатление, че има голяма разлика във вървенето между 128 и 147 к.с. Втория беше току що свален от автовоза, вървеше повече от прилично,

Няма такъв филм, ако единия от двигателите не върви колкото другия начи не е ОК. Ако мотора е пушка със сигурност ще ти направи впечатлени колко върви без значение 128 или 147 коня е. По "големия" в ниските е по силен но след 3500 нещата се обръщат, общо взето двата двигателя вървят почти еднакво с малки ползи за 147 коня, но не и с разлика от 20 коня :) която реално би трябвало да е огромна а не е :)За обикновена газова няма да коментира, тва е малко по лошо от колкото да си купиш кола карбуратор :) То и бензиновия инжекцион има електроника що не си купувате карбуратори :) Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 950 лв. може да се монтира последно поколение ГИ с ОБД контрол. Ако някой се интересува да пише на ЛС за подробности за да не правя реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз съм с обикновена газова уредба и съм много доволен.Аз сам съм си я слагал с турски изпарител ''волтран''. Kолата си върви много добре.Hикога не е гръмнала и не е прикъсвала.Извън градско ми гори 9,5-10 като я карам до 120км в града гори 12-13л.:

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползите от ГИ са много. Освен 2л газ надолу мога да ги изброя:1во- автоматично обръща. Зимата особенно, на -10 като ти обърне на газ замръзва и трябва да се занимаваш да я оправяш лично. 2ро- имаш смукач. Няма тресене на обороти на студен мотор и не ти заминават тампоните по мотора и да ти мигат фаровете.3то- върви нормално. Обикновенната или я правиш да откача или да не харчи. Ама и като откача пак е по-зле, защото плочката умазва потока на въздуха.4то- Харчи 0,5л отгоре, отколкото бензин. 5то- пази ти колата. Не ти прави на салата всмукател, еацв-та, дросел и инжектори. Стават целите в графит.6то- по-лесна е за обслужване. Закача се на компа и готово. Няма врътки и ровене по изпарители толкова. Имам еди сивик,който след 100к пробег получи ГИ и се роди ;) Офф топик:От кола карбуратор по-хубаво е кола с двоен или четворен такъв. Който не е карал карбаджийка, той не знае какъв кеф е. И си понася обикновенна газова без проблеми.

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,И аз се запалих доста по ЦРВ, първа генерация и сега усилено търся нещо по запазено, че Зима иде:D . Днес обиколих автокъщите в Дупница и подкарах 2-3 екземпляра. Това, което ми направи впечатление, че има голяма разлика във вървенето между 128 и 147 к.с. Втория беше току що свален от автовоза, вървеше повече от прилично, но имаше някой забележки по външния вид (беше със спукана предна броня или по точно пробита все едно се е ударил във колче. Боята на предния капак беше надрана със пирон или нещо такова, стопчето на задната броня беше счупено, часовника не работеше, но човека каза че е поръчал част от частите. По ходовата част, когато го подкарах имаше подчукване на беалетки или шарнири. Другото, което най много ме притесни е задния диференциал, когато му намачках газта върху чакъла и гумите превъртяха започна да пука и пристъргва...Що се отнася до газифицирането, един мой приятел има ЦРВ (той ме запали по тези СУВ-чета) той си сложи обикновена газова и не беше доволен. Хондата прекъсваше, пукаше и разхода му беше 14-15 смесено каране.

колега ако говориш за златистото црв в дупница да ти споделя че аз го взех и сега чака документи за кат. колата я закарах в доверен на форума сервиз за преглед. момчетата я прегледаха обстойно и не намериха забележки освен биалетка и тампони на стаб.щанга. съединителя е заминал и това е по основния проблем. иначе външните забележки не ме притесняват. все пак я взех за 5800лв а тя е 2000г. на реални 130000 с новия мотор новите брони и т.н. а такъв модел под 7500 в най лошия случай няма. Обслужена е на 100% при Омбре за което съм им мн. благодарен и като я регистрирам ще се похваля и със снимки и ще споделя и разходи. А за ГИ съм се спрял на бюджетния клас на ФОБОС пък ще видиме как ще се държи. До петък трябва всичко да е БОМБА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен! От известно време само чета, а сега иде ред и да питам. Вече съм горд собственик на CR-V 128к.с. Полудях от кеф с тази кола! Искам да сложа ГИ! Предложиха ми ТАМОНА(810лв.), Зенит(890лв.) и една турска , ама не запомних марката. Собственикът на сервиза е с нея на Хонда ЦРВ 128к.с. Другият вариянт е Фобос за 89()лв. Моля ви за съвет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече почти 2 години карам с ГИ Фобос монтиран в сервиза им в гр. Плевен и съм доволен, нямам оплаквания. Всичко ми излезе 1100 лв. заради бутилката, която е скрита под масичката в багажника и системата за омасляване на клапаните (и до сега се чудя дали трябваше да давам пари и за нея).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен! От известно време само чета, а сега иде ред и да питам. Вече съм горд собственик на CR-V 128к.с. Полудях от кеф с тази кола! Искам да сложа ГИ! Предложиха ми ТАМОНА(810лв.), Зенит(890лв.) и една турска , ама не запомних марката. Собственикът на сервиза е с нея на Хонда ЦРВ 128к.с. Другият вариянт е Фобос за 89()лв. Моля ви за съвет?

Тамона-НЕ, Зенита-ДА, Турска-НЕ, Фобос -ДА. Тамоната и тя е вариант но всичко зависи от монтажния център и с какви чаркове е окомплектована, но тя е малко своенравна, като каже че няма да стане на някоя кола и господ не може да я оправи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1100 реших да сложа БРЦ и да не се занимавам повече с други. Реглаж на клапани на 15К и край. 1100 ми обявиха за фобоса което няма как да сравня с брц. понатам може и да сложа системата за мазане ама за сега не. утре я карам за газ и във вторник ще кача снимки и ще споделя мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1100 със инжектори на БРЦ или с друга реика, щото ако е с БРЦ цената е безпрецедентна, но лично се съмнявам да са БРЦ на тази цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rail са инжекторите за които знам че са много читави. с брц е 1400лв а разликата е в технологията и в това че са по бързи което за мен е излишно за тази кола. има и по 2500 но....... това е. иначе цялата останала инсталация си е БРЦ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо ама на БРЦ инжекторите им правят хубавата уредбата, то друго няма, даже МАП няма :) Караи поне Раил се отремонтира лесно и ремонтния комплект е 8 лева на дюза за разлика от 110те лева за цяла дюза на БРЦ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като цяло доста се чудех за БРЦ преди известно време защото най-много оплаквания и мнения с проблеми има именно от БРЦ и техните инжектори. Може да са много добри но това ми е правило впечатление. Имам една алфа с EasyGas и съм много доволен а точно на нея исках да сложа брц със скъпите инжектори и точно оплакванията по форумите ме спряха. Сега ме спира цената. Човека от Димел ми гарантира безупречна работа на системата и перфектна настройка, както и 2 години или 100 000км гаранция което си е по дефиниция. Ако се тръгне по тази логика с инжекторите, други ще кажат че освен тези от по 2-2500лв. уредби друго не си струва защото инжекторите им били още по истински или еди какво си тъй че всеки си гледа летвата и скача според нея. За мен е важно системата да е безпроблемна та ако ще и да е марка "БАЙ КОЛЬО"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да си беше сложил едно Романо за 1100лв щеше да се родиш.БРЦ то с Рейл е все едно си слагаш Вега.А и новите Рейли дават фира на 3-4000 км заради някакви гумички които ги правели по безшумни.

Редактирано от ANDRESHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и голяма част от Романото идва от някакво място , дето пишат с йероглифи.На доста кашони Ловато в Гърция съм виждал надписи "Landi Poland". Последно и една част от AC"STAG 300 premium" се сдоби с надпис made in china.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за оплакване от БРЦ инжектори сефте го чувам, а претендирам преди да я избер аи аз много да съм чел. За предишните им системи с редукторите ОК, но от системата секуент на татък с реиките лошо не съм чул. Както и да е ще си покажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз не казвам че новите са кофти а че отзивите от марката са ми направили впечатление и най вероятно за старите е ствало въпрос. Аз така или иначе нямах 1500 за система тъй че..... Аза тези пари се спрях на БРЦ. Романото също не е с оригиналните си инжектори за 1100лв. а кам 1400 та и там се отказах. а пък и тва романо неми е познато щото несъм мн запознат с газовите системи и марки. Но Фобос за 1200лв няма да сложа бред БРЦ. Мен това ми беше дилемата и от днес съм с БРЦ. Мн ме кефи как работи. Ня ма никъква разлика с бензина. дано и за напред да е ОК

Редактирано от Tino
Цитати !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита колега и много безаварийни километриПубликувано изображение/> !!

Изпревари ме, аз я гледах в четвъртак или петък а ти си я взел след два дни. Просто ги нямах парите иначе я взимах, определено колата си заслужаваше. Когато я регистрираш пусни снимки!..Като стана дума сподели откъде си си взел частите за обслужването и колко ти е излязло с ремонта при Омбре, че в събота и неделя ще ходя на два огледа и ако имам късмет и аз ще се сдобия с такава.

Редактирано от Tino
Цитати !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаиде със здраве да си я караш и безавариино наи вече, ще чакаме отзиви за разхода да попълним статистиката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един месец насам и аз карам CR-V - 99 година, малкия мотор.

Последно засякох, че ми гори около 15 газ на 100 градско - София. Ст. Град - Бизнес парка в Младост 4, и още колко бензин - не мога да кажа точно, но да речем около 2 литра. ГИ, но не си спомням точно марката.

Този разход нормалин ли е според вас?

 

 

Отделно сега се чудя с какви гуми да я обуя Публикувано изображение

Редактирано от Tino
Цитати !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...