Jump to content

jorkata dinev

Фен
  • Мнения

    126
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно jorkata dinev

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    БМВ, Opel, Honda - CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Markony, някъде бях чел за тези О-пръстени, че влизало въздух и т.н. За жалост не го намерих, а нямам спомен как е точно процедурата. Ще те помоля за повече разяснение , като например: - какви са гумичките - от къде да ги намеря - как става процедурата с "ключето, № 10"
  2. Колата, след покупката е обслужена (имам я от 3-4 месеца) и както казах маслото беше сменено, но проблема с хидравликата остана. Колега "purri" ако разбереш каква е причината мола да дадеш информация! За момента аз няма да правя нищо, защото нямам време и финанси Що се отнася до помпата, ако е тя мисля че ги рециклираха някъде на в София (до Орион). Ще проуча къде и ако имам информация ще пиша!
  3. Здравейте, Щипките на задната броня са счупени, но нямах възможност да ги сваля и най вероятно това ще стане на пролет. Някой има ли представа какви са точно и откъде мога да си ги закупя?
  4. Здравейте, Наскоро и жената се присъедини към семейството на Хонда с (HR-V) и както всяка кола нов ВНОС, изкачат непредвидени разходи и ремонти. Миналата седмица, като застудя времето ми направи впечатление, че има едно странно виене и насичане на хидравликата. Когато колата работи на обороти и завъртя волана помпата започва да се товари и се вдигат оборотите на колата. Огледах маркучите, всичко е ок, няма теч, няма въздух няма нищо. В казанчето, маслото беше в норма, но тъмно с лек червеникав отенък. Не го бях сменял, затова закупих от "Бултрако" масло PSF-S (за сведение вече е 40 лв.) За 1 час го смених, изчистих казанчето защото имаше боклуци на цедката и налях новото, като мислех че ще се оправи. Да, ама не! Оправи се само насичането виенето си остана и промяната на оборотите си остана, но значително намаля. Има едно леко почукване в рейката, но има още живот в нея. По скоро мисля, че проблема е в хидравличната помпа, но не тече. Забравих да погледна и ремъците, да не би някой да е хлабав, но тези дни и това ще направя. Дайте някой добър сервиз, защото техническите ми познания се изчерпаха. Нямам и на идея, какво още мога да направя
  5. jorkata dinev

    Имобилайзер

    Здравейте! И аз наскоро се сдобих с HRV, 2000 г., 124 кс. При мен проблема е същият, само че дистанционното въобще не работи. Джамбазина каза, че най вероятно това дистанционно не е от колата и трябва да го обуча. Къде в София или околността правят подобни процедури, защото е досадно постоянно да отключвам с ключ. Друг вариант е аларма, която да отключва вратите.
  6. jorkata dinev

    огледала за CR-V 1ва ген.

    Благодаря, колега! Отидох при едни момчета, които се занимават с монтаж на автостъкла в гр. Перник, откачиха старото стъкло, разлепиха го и за 10 мин. поставиха новото. Опасявах се че подгрева няма да работи, но уви работи макар и малко по-бавно Цялата услуга ми струваше 7 лв.
  7. Здравейте, бях на почивка в Черноморец и някой малоумник ми е счупил стъклата на огледалата Интересува ме, могат ли да се сменят само стъклата и как по точно се вадят. Това, което ме притеснява е, че са с подгряване и ако реотаните са в съклата не знам продават ли се такива
  8. Здравейте колеги! Оправи се времето и реших да сменя две, три изгорели крушки на таблото на CR-V - то, че нищо не се вижда. Разглобих го, извадих крушките, които са два вида - едните са с нещо, като черни фасунги, а другите са със сиви. Явно черните са за датчиците към таблото, а сивите са за самото осветление. Проблем се оказа намирането на подобни крушки, обиколих всички магазини за авточасти и никъде не ги намирам! Въпроса ми е: откъде мога да си купя такива крушки, защото на таблото ми вече нищо не се вижда? Така и така съм отворил тази тема, искам да попитам и още нещо. Вдигнах да си сменявам гумите и забелязах, че имам някакъв по -голям луфт при колелата - при завъртане напред и назад (говоря, когато колата е на скорост). Мисля, че това е нормално, но в някакви граници, защото и преди ми е правило впечатление, че има малък такъв. Напоследък, като включвам на първа и тръгвам, се чува един звук, който го отдавам на този луфт (нещо като чаткане, дрънчене). Мислех, че е от каретата на карданите, но ги раздвижих с ръка и не се усетих да са разбити. На какво може да се дължи това? Благодаря!
  9. jorkata dinev

    моторче за парно

    Ок, благодаря. Точно вентилатора имах предвид!
  10. jorkata dinev

    моторче за парно

    Колеги, лесно ли се сваля моторчето за парното. Говоря за Хонда ЦР-В, 2000 г., 147 к.с. Струва ми се че слабо духа и първоначално, докато позагрее малко трака, все едно има някакви боклуци вътре. Филтъра го сменявах преди около половин година, но и него ще погледна. Напоследък, дори ми си струва, че като го пусна има някаква миризма на изгоряло Моля, някой ако го е свалял да обясни как става, че в тоя студ не ми се иска да го засвалям и да се окаже, че не мога.
  11. jorkata dinev

    Изгасна в движение...

    Колега, провери си клемореда на контактния ключ.
  12. jorkata dinev

    шум от клапаните

    Маркони, сигурно си прав за всичко казано до тук, но наистина имам познати които карат с това масло и са доволни. Казват, че картерните газове са намаляли и температурата на работа на самото масло също. Във връзка с нашите обсъждания звъннах на единя от хората за които знам, че кара с такова масло и той твърди, че за 23 хил. км., неговото Субаро няма проблеми, дори не е доливал.
  13. jorkata dinev

    шум от клапаните

    Маслото е XENUM WRX 7,5W40, не знам дали ще изкара 40-50 хил., ще Ви кажа след време моето мнение за маслото, как се държи колата и колко хиляди ще изкара. Познати също карат с такова масло и за 10 хил. са доволни, аз просто реших да изпробвам. Що се отнася до сегменти и лагери не са сменяни, просто майсторчето каза че няма нужда, масло не ми е харчила. Не знам какви легла са монтирани и колко е шлайфана главата, защото се наложи да замина в чужбина и не съм се занимавал с тези неща, а и честно казано не разбирам много от двигатели с вътрешно горене. Това, което ми направи впечатление е че само сутрин го издава този звук при престоял двигател цялата нощ. Вчера след работа, като си тръгнах колата не беше палена 6-7 часа и го нямаше това стържене и звънтене, но сутринта пак го имаше. Може би е заради по-високите дневни температури , иначе колата не се чува, че работи. Проблема на маслата, които се продават в България е че се продават много ментета, на два три пъти попадам на такива и затова сега реших да пробвам с това, иначе и аз бях много резервиран към това да дам 300 лв. за масло, което да изкара 50 хил. Но ако трябва да бъда честен, като изключим този шум колата се движи по добре и като че ли при по високите скорости не се товари толкова.
  14. jorkata dinev

    шум от клапаните

    Здравейте, искам да споделя следното: Карам Хонда ЦРВ - 147 к.с от 3-4 год., взех я на 134 хил. км. по километраж а сега е на 252 хил. Карам колата само на газ и до сега не съм имал никакви проблеми освен абичайните (масло, ремъци, ролки, реглаж на клапаните) единствения сериозин проблем който съм имал е, че ми протече рейката и трябваше да я рециклирам. Преди около 1 месец ми се чу странен шум от клапаните (нещо между стържене и звънтене) и реших, че са за реглаж. Закарах я при монтьора, на когото имам пълно доверие защото ми обслужва всички коли и е Хондаджия. Диагнозата му беше пропаднали клапани на 2 и 4 цилиндър. Както и да е бях подготвен за това, знаех че ремонта е наложителен и купихме металокерамични легла, клапани, шлайфане на глава, всичко както си е по книга. По препоръка на майстора сложихме и керамично масло, той кара Хонда и е много доволен от това масло, а и си избива парите много бързо, защото се сменя на 40 - 50 хил. След една седмица колата е готова, взимам я всичко точно, но ми се струва малко тромава, разхода малко висок (14-15) без много настъпване, но понеже и газовата ми е за настройки и реших, че е от нея. След 1500 км. колата се промени, тромавостта изчезна разхода падна с 1-2 литра, но като я запалих онзи ден пак се появиха шумовете в клапаните и това само за 2-3 мин. докато качи маслото и после изчиства. Първо се чуваха откъм 3 и 4 цилиндър, а днес ми се струваше, че всички клапани тракат. Колата не пуши, маслото не е мръднало, както сме го наляли, върви си много добре, но ме притеснява шума. Дали не е от керамичното масло или като се върне майстора от почивка да му я закарам за нов реглаж
  15. И сега пак да се върна на темата. Вчера взех ново моторче, като мислех че е от него, но не е явно е от нещо друго. Някой бушон, макар да ги гледах всичките и при двигателя и под волана или някой прекъснат кабел
×