Jump to content

jorkata dinev

Фен
  • Мнения

    126
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно jorkata dinev

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    БМВ, Opel, Honda - CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник
  1. Markony, някъде бях чел за тези О-пръстени, че влизало въздух и т.н. За жалост не го намерих, а нямам спомен как е точно процедурата. Ще те помоля за повече разяснение , като например: - какви са гумичките - от къде да ги намеря - как става процедурата с "ключето, № 10"
  2. Колата, след покупката е обслужена (имам я от 3-4 месеца) и както казах маслото беше сменено, но проблема с хидравликата остана. Колега "purri" ако разбереш каква е причината мола да дадеш информация! За момента аз няма да правя нищо, защото нямам време и финанси Що се отнася до помпата, ако е тя мисля че ги рециклираха някъде на в София (до Орион). Ще проуча къде и ако имам информация ще пиша!
  3. Здравейте, Щипките на задната броня са счупени, но нямах възможност да ги сваля и най вероятно това ще стане на пролет. Някой има ли представа какви са точно и откъде мога да си ги закупя?
  4. Здравейте, Наскоро и жената се присъедини към семейството на Хонда с (HR-V) и както всяка кола нов ВНОС, изкачат непредвидени разходи и ремонти. Миналата седмица, като застудя времето ми направи впечатление, че има едно странно виене и насичане на хидравликата. Когато колата работи на обороти и завъртя волана помпата започва да се товари и се вдигат оборотите на колата. Огледах маркучите, всичко е ок, няма теч, няма въздух няма нищо. В казанчето, маслото беше в норма, но тъмно с лек червеникав отенък. Не го бях сменял, затова закупих от "Бултрако" масло PSF-S (за сведение вече е 40 лв.) За 1 час го смених, изчистих казанчето защото имаше боклуци на цедката и налях новото, като мислех че ще се оправи. Да, ама не! Оправи се само насичането виенето си остана и промяната на оборотите си остана, но значително намаля. Има едно леко почукване в рейката, но има още живот в нея. По скоро мисля, че проблема е в хидравличната помпа, но не тече. Забравих да погледна и ремъците, да не би някой да е хлабав, но тези дни и това ще направя. Дайте някой добър сервиз, защото техническите ми познания се изчерпаха. Нямам и на идея, какво още мога да направя
  5. Имобилайзер

    Здравейте! И аз наскоро се сдобих с HRV, 2000 г., 124 кс. При мен проблема е същият, само че дистанционното въобще не работи. Джамбазина каза, че най вероятно това дистанционно не е от колата и трябва да го обуча. Къде в София или околността правят подобни процедури, защото е досадно постоянно да отключвам с ключ. Друг вариант е аларма, която да отключва вратите.
  6. Съдействие за оглед на Хонда HR-V

    Благодаря на колегата от Плевен! Вече съм собственик на синьо HR-V, 2000 г., 125 к.с.
  7. Съдействие за оглед на Хонда HR-V

    Харесал съм и една в Габрово - двуврата от частно лице, но ще видя дали ще имам време да отида до там.
  8. Съдействие за оглед на Хонда HR-V

    Благодаря за бързото включване! Що се отнася до двете колички, изглеждат доста лъснати на снимките. Нагледах се на такива снимки и като отидеш да ги видиш - гробници, мазали с четки, бърсали, шили, пък остави другото, но не ти и дават да я запалиш дори, камо ли да я подкараш. Колега ще ти бъда благодарен да погледнеш Хондата в Плевен, дали си заслужава да се разкарвам до там. Ако ли не, има една в Кюстендил и ще отида да я гледам в събота.
  9. Здравейте колеги! Предстои ми закупуване на Хонда HR-V (за жената) и съм харесал два автомобила, един в Плевен и един в Димитровград. - http://www.cars.bg/offer/c2326570 - Плевен - http://www.cars.bg/offer/c2342047 - Димитровград (Хасково) През последните няколко дни обиколих София, Дупница и Кюстендил и от десетина автомобилчета HR-V само едно си заслужаваше. На 2 от тях пишеш, че са 4х4 , но всъщност не бяха другите бяха .... Интересното е че на снимките всички изглеждаха перфектни, явно фотографа им е много добър Поради отдалечеността на двата града не ми е оправдано да бия 200-250 км. и да не отговарят на очакванията ми. Моята молба е, ако има колеги от Плевен, Димитровград и региона с малко повече свободно време и желание, да огледат избраните от мен автомобили, заслужават ли си разкарването. Ще им бъда много признателен!! Благодаря!
  10. огледала за CR-V 1ва ген.

    Благодаря, колега! Отидох при едни момчета, които се занимават с монтаж на автостъкла в гр. Перник, откачиха старото стъкло, разлепиха го и за 10 мин. поставиха новото. Опасявах се че подгрева няма да работи, но уви работи макар и малко по-бавно Цялата услуга ми струваше 7 лв.
  11. Здравейте, бях на почивка в Черноморец и някой малоумник ми е счупил стъклата на огледалата Интересува ме, могат ли да се сменят само стъклата и как по точно се вадят. Това, което ме притеснява е, че са с подгряване и ако реотаните са в съклата не знам продават ли се такива
  12. Здравейте колеги! Оправи се времето и реших да сменя две, три изгорели крушки на таблото на CR-V - то, че нищо не се вижда. Разглобих го, извадих крушките, които са два вида - едните са с нещо, като черни фасунги, а другите са със сиви. Явно черните са за датчиците към таблото, а сивите са за самото осветление. Проблем се оказа намирането на подобни крушки, обиколих всички магазини за авточасти и никъде не ги намирам! Въпроса ми е: откъде мога да си купя такива крушки, защото на таблото ми вече нищо не се вижда? Така и така съм отворил тази тема, искам да попитам и още нещо. Вдигнах да си сменявам гумите и забелязах, че имам някакъв по -голям луфт при колелата - при завъртане напред и назад (говоря, когато колата е на скорост). Мисля, че това е нормално, но в някакви граници, защото и преди ми е правило впечатление, че има малък такъв. Напоследък, като включвам на първа и тръгвам, се чува един звук, който го отдавам на този луфт (нещо като чаткане, дрънчене). Мислех, че е от каретата на карданите, но ги раздвижих с ръка и не се усетих да са разбити. На какво може да се дължи това? Благодаря!
  13. моторче за парно

    Ок, благодаря. Точно вентилатора имах предвид!
  14. моторче за парно

    Колеги, лесно ли се сваля моторчето за парното. Говоря за Хонда ЦР-В, 2000 г., 147 к.с. Струва ми се че слабо духа и първоначално, докато позагрее малко трака, все едно има някакви боклуци вътре. Филтъра го сменявах преди около половин година, но и него ще погледна. Напоследък, дори ми си струва, че като го пусна има някаква миризма на изгоряло Моля, някой ако го е свалял да обясни как става, че в тоя студ не ми се иска да го засвалям и да се окаже, че не мога.
  15. Изгасна в движение...

    Колега, провери си клемореда на контактния ключ.
×