Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Акорд от НОМЕР ЕДНО в класа си по продажби години наред, в момента е извън топ 3

Не е точно така. Тази година, 2012, е едва ли не рекордна за Хонда по продажби в САЩ, фурор правят новото CRV 4-а ген. (което всеки момент ще започне да се предлага и за Европа), Сивик 9-а и Акорд. Специално Акорда тази година, като последна за 8-ата генерация, направи сензационни продажби и в класа си, единствения който е пред него е Camry и то с не много повече продажби специално за последните няколко месеци. Ето една графика:http://blogs.cars.com/.a/6a00d83451b3c669e2017d3bd44958970c-800wiМиналия месец бе официална премиера на новия Акорд 9-а ген, който според всички ще направи голям тласък напред, така че се очаква, продажбите да вървят още по-нагоре. От същата графика се вижда, че Сивик-а е най-продаван в класа си.Има обаче един парадокс, който забелязвам и по американските форуми и тук и дори сред мен самия. Продажбите са високи, т.е. продукта се купува много, но реално има не одобрение сред феновете - как се получава това ? Много просто, всяка момента има две страни, а именно: трябва реално да се разграничава думата "фен/ентусиаст" от думата "купувач". Повечето фенове и запалянковци на Хонда които стоят по форумите и си чоплят по колите и наливат ужасно много пари по тях, независимо тук или там (няма значение държавата и континента) не харесват, дори заклеймяват, че специално Сивик 9-а генерация независимо евро версията хечбек или стандартните купе и седан са крачка назад, най-грозния сивик правен досега, най-евтините материали използвани за направа на салона, най-не спортния до момента модел, най-най лошо еди какво си лошо, но реално обикновения купувач, се интересува от... "value"-то което му предоставя тази кола, интересува се, този продукт, този автомобил дали е здрав, надежден, икономичен (американците започнаха много да се замислят за разхода на гориво последните години), дали тази марка е изградила качествена сервизна база за обслужването на тези коли... Всички тези неща, са факт при Сивик 9-а генерация !!! Въпреки, че на мен лично не ми харесва спрямо предишните модели чисто дизайнерски (струва ми се... скучна кола, няма тръпка като я виждам наживо), тя реално е прекрасен избор, все още Сивика е онзи здрав, непретенциозен автомобил, който спрямо предишното поколение, където се използват кажи речи същите двигатели, сегашния модел е станал още по-икономичен от гледна точка на консумация на гориво. Това го интересува истинския потенциален купувач на автомобил като Сивик - сравнително евтин, за сравнително беден или клонящ към средна (тяхната средна) класа автомобил, здрав, икономичен, непретенциозен. Фенът който мрънка, че 9-ата ген. сивик е кофти, реално има 15+ годишно EG или EK или DC или някоя друга "бабичка", която почита и лъска и налива за да има уникална кола, той просто е ентусиаст. Мен ме дразни като се кача и в CRZ и в Сивик 7-а, 8-а и 9-а ген. и пипна корите на вратите и таблото и усетя, че е използвана от най-евтината твърда пластмаса, като съпоставя с вече 20 годишната 5-а генерация, където там са меки, приятни на допир материали... но реално човека купил си нов Сивик 9, той тази кола я е взел да я кара, да си върши работа, да го придвижва от точка А до точка Б по възможно най-евтиния и лесен начин, той не пипа таблото и не го чопли с нокът да прави умозаключения, не се интересува от такива неща.За мен лично лошото е, че точно последното горно изречение, а именно - хонда почнаха да правят просто коли (клонящи към скучни, незабележими) за най-безпроблемно придвижване от т. "А" до т. "Б", няма го дизайна, няма го усещането, няма я тръпката както я имаше, като се види стар Сивик, CRX, Prelude и дори Акорд, където на паркинг със 100 коли, тази стара Хонда се отличава от всички останали, едва ли не уникална по рода си. Но реално, аз съм беден Българин, имам 3 коли Хонди, 2 от които са точно 20 годишни и една по-нова (18 годишна :lol: ), аз реално не съм потенциален купувач на марката. Защо Хонда тогава да се вслушва в моето мнение ;) Няма смисъл.PS: по принцип, от една страна, продажбите на един продукт нямат нищо общо с това, дали този продукт е качествен, добър, защото по тази логика маратонките NEKI или Adibas или БУФУ или мобилните телефони с по 2,3 или 4 сим карти на които можеш да видиш надпис на всякакви марки и са произведени в милиарди бройки, по тази логика те са страхотни продукти (а не са, те са просто ментета, шир потреба), но от друга страна, както се казва "победата си е победа", а именно: щом един продукт е изпълнил плана, таргета на продадено количество бройки (примерно Сивик 9-а ген), че дори го задминава, следователно той се приема от публиката и е успещен, то защо производителя да се напряга да променя нещо в него. Нещата са доста завъртяни по принцип.PSS: да се надяваме, новия Тайп Ер който ще излезне, новия Акорд който му бе премиерата преди месец, бъдещия NSX и т.н. да можем да си ги позволим в най-скоро време, ако ли не - да се надяваме да са достатъчно успешни от гледна точка на издръжливост и якост, че да можем да си ги позволим поне като втора употреба коли след 10 - 15 години.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо вече няма сивик комби и вече не предлагат стриим в европа (супер ме кефи дизайна на 2-ра генерация стриим, ама не го предлагат тук), не предлагат и одисей? В Европа дори не се предлага акорд 6-та генерация комби :huh: . За семеен човек единственото комби след 2000-та е акорд 7ма и 8ма генерации, не се предлага по малко комби, не се предлага и хубав голям семеен ван! Тук също се губи доста клиентела.

 

Restless спомена за бъдещ Сивик комби вариант, ето статия с примерна снимка как би изглеждал: ЩРАК, така че има светлина в тунела за Сивик комби ;)

 

Другите неща: Стрийм 2-а ген, наистина и за мен бе странно, че не се появи за Европа, но имам две обяснения: първото, е че реално когато излезна Стриим 2, по това време се появи в Япония моделът EDIX, който Хонда решиха да предложат и за Европа, но под името FR-V, т.е. един вид FR-V-то се водеше като наследник на Стриим в тази пазарна ниша специално за Европа и второ: явно Стриим първо поколение което бе предлагано за Европа, не е покрило очакванията за брой продажби (затова само предполагам, нямам информация колко Стриим-а са били продадени в Европа и колко е бил заложения таргет като цяло) и затова са решили да не предлагат второто поколение тук, а да пробват с нещо друго, нещо различно, а именно EDIX - FR-V. Друг е въпроса, че въпреки, за мен лично симпатичното FR-V бе тотален маркетингов провал (поне за Европа) най-вече със странната си конфигурация 3+3 седалки (реално не е 7 местно, а 6) и това бе грешен ход, но... минало е вече. Същото важи и за Одисей - явно в Европа не се търсят толкова много миниванове, това е. Дори Мерцедес имаха опит с R класата, която по същия начин, се продаваше много слабо и те я спряха и няма реален заместник.

 

Акорд 6-а ген. Комби e ИМАЛО, но е предлаган само за Япония:

 

Публикувано изображение

 

Защо не е предлаган за Европа ли... нека си спомним 2 факта за Акорд 6-а ген които правят уникален това поколение: първо, специално Акорд 6-а генерация (1997/8 - 2002) е единственото поколение Акорд, който са били три модела за света - един "американски модел" седан и купе за Сев. Америка и Азия, един само и единствено за Япония (седан и горе споменатото комби, наричан "wagon")и един за Европа (реално европейския модел е базиран на Японския) с което следва да кажа и втория факт: европейския Акорд 6 е както във вариант 4 врати седан, така и в 5 врати хечбек/лифтбек (както ви е удобно, така го наричайте) - никога досега и никога след това не е предлаган 5 врати Акорд. Чел съм, че именно 5 вратия хечбек за Европа е направен с цел именно да компенсира донякъде липсата на предлагано Комби, а защо не са направили комби и за Европа... ами явно не им се е изплащало, явно търсенето не оправдава милиярдите които е трябвало да се налеят в Суиндън за направа на още една поточна линия, отделна за Комби модел, знам ли ги. Същия въпрос аз задавам, защо официално не предлагат вече (вече, вече, близо 10 години) Купе вариантите на Акорд и Сивик, явно търсенето в Европа на такива коли, не оправдава предлагането (същото е, как вече за Сев. Америка не се предлага Сивик хечбек) :unsure:

 

Нека не забравяме и един факт: Хонда Мотор Ко е сравнително малка корпорация сравнена с другите марки. Специално за автомобилното и подразделение говоря. Тя и Тойота (и донякъде BMW) са изцяло независими автомобилни компании, които не са "погълнати" и обвързани с други корпорации (от гледна точка на управление на компанията говоря), това е много трудно. Лесно е Опел да се развива, да показва Инсигниа и новата Астра са незнам си какви мотори по близо 300 коня... лесно е, като GM наливат милиярди в бездънна яма които много хора казват, въпреки усилията на майката компания, не могат да вдигнат Опел на крака... лесно е Шкода да прави сензация от десетилетие насам с колите си, като VAG наливат ужасно много в тях, лесно е Jaguar да бълват уникално красиви и напредничеви модели (все пак, индийците от ТАТА ги купиха и наливат свежи пари за разработки), лесно е Нисан да изкарат GT-R с 500+ коня "годзила", но гиганта Рено ги купи преди 10-ина години и в Нисан се наливат много пари от франзуците...., а Хонда е сама самичка, няма кой да и помогне. Отделно се стекоха за последните 4 - 5 години няколко форсмажорни обстоятелства, а именно:

 

-световната финансова криза (клише, но е истина), Хонда много дръпна назад заради нея, излезна от формула 1 (ОК, там може би просто си намериха оправдание и си измиха ръцете с кризата, но както и да е, това е друга тема), прекрати разработката на NSX, едва миналата година отново се започна по проекта, а реално всички знаем, че това е кола, от която хонда не само че не печелят, ами дори губят, това е модел за имидж, не за печалба;

-миналогодишното земетресение и цунами в Япония - тази трагедия отделно повлече хонда назад. Всички сектори на Япония и всички японски автомобилни марки пострадаха от това, но специално Хонда Мотор Ко. бе пострадала най-много от всички автомобилни компании.

 

Стана така, че хонда не че не се развиваха, а трябваше да се борят да оцеляват !!! Съкратиха огромен брой персонал в световен мащаб. Не забравяйте, че Сивик 9 излезе със закъснение, именно заради кризата и заради земетресението - предшественика и СИвик 8 ще остане в историята като най-дълго произвеждания модел СИвик след 1-вата генерация (първата генерация Сивик е правена 1972-1979 - 7 години, а 8-ата генерация от 2005 до 2011 - 6 години), това удължаване на "живота" на модела Сивик 8 с поне една година бе, защото хонда в частоност и доставчиците на части, не можеха да се справят чисто финансово и чисто времеви, да направят новия модел. Затова и 9-ата ген. Сивик я упрекват, че е едва ли не "лош фейслифт" на стария модел - същите двигатели, но с намален разход на гориво, нищо иновационно. Ами няма как да е иновационно, просто тези катаклизми се отразиха много пагубно на компанията (и не само).

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе каквото и да си говорим, дразни че Европа е на втори план за Хонда!Не може в САЩ Сивик и Акорд и ЦРВ, да са на конкурентни цени с ФВ, Киа и Тойота, а в България да са по 10 бона отгоре спрямо конкурентите.Предлагайки по-малко екстри, възможност за къстъмизиране, липса на избор на двигатели, евтино изглеждащи материали в салона...http://world.honda.com/news/2012/4120927Paris-Motor-Show/?r=m1.6 дизел, 120кс, 300Нм при 2000 оборота... дано няма голяма турбо дупка че ще го скъсат от "реклама"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този абзац ме радва много и предизвиква огромна :D на физиономията ми!"The HR412E heralds a new generation of high performance racing engines from Honda. All engineers at the R&D center in Tochigi have worked hard to develop a race engine that will deliver great driveability to our racing drivers, with no compromise on peak power performance."Сега остава да видим, как ще се представи на пистата.И ако всичко мине по план и ги прибие,да вземат да го пуснат в сериино производство. Е тогава Б16-ката ще си има сериозен конкурент в сърцата на тунерите :D:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, добре значи има шанс.Е я къде е 2015 год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в 24часа пише за новия 1.6 дизел на Хонда, че ГЪЛТА 3,6/100Преди време в статията за Голф - Разхода е едва 3.2Също така има и заглавие:Електрически Ситроен вози без спирка 120км а в съседната статия за Хонда става ясно, че японския ел. мобил има пробег 160км при много динамично каране.В електронното издание нито дума за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и не само, че харчи 3.6 л/100км.. Ако може да вярваме на Бултрако 9-тата генарация сивик стига 100 за 8.5 секунди. Което , ако е истина е доооста добре. Все пак повечето ни 6-ти, 5-ти генерации на бензин със по-висок разход стигат 100 по-бавно. Вярно, че е дизел, но въпреки това.R18-ката, ако т'ва е R18-ка също има добра динамика и ускорение. Въпреки това, преди 10-15-20 години сивик е бил с двойна ключица отпред и отзад. Сегашния сивик е с макферсон отпред и многоточково окачване отзад. Не, че е кофти тип окачване, но двойната ключица е със значителен по-голям потенциал от колкото от макферсона. Поне според мен. Camber ъгъла (ъгъл на сходимост може би трябва да се преведе) при ключицата е във функция на хода на окачването, докато при макферсона не е така. Трудно ми е да повярвам, че новия сивик 9-та ще завива по начина, по които 5-та,6-та,7-ма генерация ще завива. С все повече увеличаваща се маса и окачването, което не е за завиване. Аз все още съм удивен от това как може моя сивик да завива по начина, по които завива. А дори няма стаб. щанги и торсионни греди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият Акорд 9-а на който бе премиерата в САЩ Август месец, също вече отпред е с макферсън (дори при Акорд скъсаха с тази традиция за типа окачване, традиция която бе от 1985-а насам за този модел) !!! От хонда твърдят, че макферсъна е по-добър от гледна точка на по-меко, по-безшумно возене, намалено тегло и по-добър радиус на завиване. Като слънчогледи са от Хонда - някога, когато кажи речи почти всички модели им бяха с двойна ключица, хванела нея за по-добър тип окачване, сега масово слагат макферсън и съответно, него хвалят. Реално, има много сериозни коли от други марки, които са с макферсън и са доказани спортисти с прекрасно поведение (визирам някои немски модели), така че реално няма смисъл от драми. Важното е от хонда, да са го направили качествено и здраво това окачване, но само времето ще покаже дали е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което Хонда твърдят според мен е истина. Това са предимствата на макферсона. Това, което казваш също е вярно. Въпреки това обаче спортен автомобил във философския смисъл на Хонда едва ли може да бъде с макферсон. НСХ, сивик, прелюд (ако не се лъжа), интегра, С2000 всичките те са с двойна ключица. През 90-те и до сега Хонда винаги са имали философия за добре балансирани, "остри" автомобили. Не мисля, че с такъв тип окачване колата може да е наистина това, което са били преди Хондите. Естествено окачването не е единственото нещо, което класифицира една кола като спортна. Да не говорим, че думата "спортна" има мнооого разтегливо значение. Както казваше Татсуро Ичишима в един епизод на VTEC Club:- На всяка една кола можеш да сложиш брони, прагове, спойлери. Това, което търся аз е добро представяне на шасито и окачването.ПП: Прелюда не е чак толкова "спортна" кола, колкото сивик и интегра, но пак има спортни наклонности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснението според мен не е толкова сложно.Попадал съм на информация, че окачването на 9-та генерация е проектирано в отдела на Хонда в Германия.От швабето какво друго да се очаква?Все пак те много нови разработки не правят.Предимно фейслифт на фейслифта.И те на това му казват нов модел.Ако е вярно, че германци имат пръст в окачването изненада няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат Макферсон защото е по-лек и по-компактен - позволява по-добра шумоизолация.http://uk.autoblog.com/2012/10/02/exclusive-uk-built-civic-type-r-will-be-an-icon - 280кс за новия ТайпРМежду другото в Англия са започнали да приемат депозити от 5К долара за продажба на NSX през 2015 :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.honda.bg/...B8%D0%BD%D0%B8/HONDA определено прави стъпки към бъдещето.Може би със спорни решения и компромиси от една страна, но и с ентусиазъм и иновации от друга!:honda:А това : http://www.auto-press.net/a:Honda-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%85%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D1%82Колеги незнам какво да кажа.Тази марка ме печели с всеки изминал ден и не престава да ме изненадва. Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста свежо, има нужда от такава количка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.automedia.bg/news/article_17931.html#comment-newest:hondarulez: дано тази машина бъде напълно в стила на така харесваните от феновете Хонди от 90-те години
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макверсона в никакъв случай не е по-добро окачване от 2 носача, освен в много лимитирани приложения при които прецизната геометрия не е от значение, а само максималният ход на окачването и по-точно при окачване където не могат да се поместят в коша двигател и дълги горни А рамена.Независимо какво твърдят Хонда, макверсона има множество недостатъци, които не могат да бъдат премахнати, единственото предимство е по-ниска цена. Фактите са че повечето спортни автомобили и тези с луксозно изпълнение са 2-ни носачи за да осигурят по-добра возия и съответно поведения на пътя. Дори БМВ които толкова дълго се инатиха, преминаха на 2-ни носачи при по-скъпите си модели. В крайна сметка Хонда стана една скапана пластмасова масовка за много пари, която вече не може да ме грабне като марка по никакъв начин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти тогава коя марка виждаш като алтернатива на любимите ти Хонда модели от преди 10-15-20г?

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо намесваме моделите от преди 10-15-20 години, темата е за текущите и бъдещи планове на компанията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти тогава коя марка виждаш като алтернатива на любимите ти Хонда модели от преди 10-15-20г?

:)Любимата ми Хонда е ЕГ6, но такива автомобили вече няма!Защо трябва да са от преди 20 години, имам ледженд 06, акорд 03 2.4, сивик 92 вти, црв 97. Имал съм сивик 96-та вти, англичанка вти и 5ца ртси. До тук 7 хонди ми стигат, но тези боклучави хонди с макверсъните няма ми влезнат у дома. Преди хонда предлагаха високо технологични автомобили, от към окачване, двигатели, и други технологии които се вграждат в тях съчетано с високо качество. Лека полека махнаха технологиите от типа на активен преден дифф, завиващи колела, започнаха да използват морално остарели скоростни кутии, минаха на по-евтиното окачване, дори на цели мостове, на всичкото отгоре смъкнаха качеството, а напоследък и двигателите са им пълна скръб. Дори ледженда спряха. Какво остана от онази марка? Само емблемата. Извинявам се, но на марки не робувам. За мен поне лайно с емблема Хонда си остава същото лайно! Алтернативата ми е Ево 10, някое суби, че вътре е по-хубаво, може и голф р32 с дсг кутия, м повер или амг.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да М-ки и АМГ за парите на Хондите които си описал къде ще ги намериш?Пък това с Голфа ще се напрява, че не съм го видял :lol:Иначе прав си да.Вече всеки гледа печалбата и даже по - зле ще става с всички марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е к'во очаквате, когато китайските автомобили подбиват пазара сериозно. Качеството на автомобилите им се подобрява, а цената е по-ниска спрямо повечето японки, а специално за Хонда още по-ниски. Хонда имат слаба политика в Европа. Също така след 90-те години Хонда изгубиха преднината, която имаха. В Европа освек ЕК9, НА1/ НA2 друг тайп Р не е имало. Може би и ЕП3-ката е нещо, което е имало дух в Европа. Причината според мен е нелокализираното производство, тоест снабдяване с части. В Америка заводите им не се захранват така както тези в Европа с японски части. Поправете ме, ако греша. Отностно макферсона и двойната ключица аз споменах преди, както и PARADOX_sf. За мен истинския смисъл на Тайп Р е в баланса, в това как завива, как спира и ускорява.Всичките тези неща винаги са били цел в проектирането на "R" моделите в Япония. С макферсона просто не мисля, че колата може да има този потенциал, които ще има с двойна ключица.Отностно интересния турбо двигател - все още мисля, че Хонда могат да изтискат мощност и емисии от атмосферен двигател. Друг е въпроса вече, колко рентабилен ще е тоя двигател, както и разработката му. Не съм много на ти с турбо тунинга. Никога не ме е привличал. Знам, че N/A колите с добра настройка и умел шофьор са трудно оръжие за побеждаване и се надявам Хонда да проектират така двигателя си, че цялата кола да бъде "остра".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега май се обърка, ек9 не е стъпвал официялно в европа, дори го няма с ляв волан.Единствените сивик тайп р предлагани в европа са ep3 и fn2. Като последния е подигравка с феновете на марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Нови допълнения към гамата на Honda. Оригиналът е тук.

 

Девета генерация комби (прилича като да е претърпяла тотална щета още с излизането от завода...):

 

Публикувано изображение

 

Наследникът на HR-V? (конкурент на VW Tiguan):

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Type R:

 

Публикувано изображение Публикувано изображение

 

Подробности за новият Type R (ако през 2015 все още някой се интересува...) от тук. Накратко: двигателят ще е 2 литра с турбо (не 1.6 както се предполагаше първоначално) и мощността ще е около 300 к.с. Целта е да даде по-добро време от... Рено на Нюрбургринг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен комбито ми харесва. Просто кола комби в този клас си е малко извратено - красиви като цяло трудно, това определено не е от най-грозните. Все едно хубав Golf комби или Audi A3 комби.За Type-R-а, не се изненадвам, че ще го запасят с повече мощност, меганчето си е истина, че е дигнало летвата. Франсетата с помощта на Нисан са сила. По-впечатлен съм обаче от свръх-икономичния дизел, който почват да продават от януари. И доста озадачен, че не го предлагат с автоматик :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Не казвам, че комбито не ми харесва, просто човек, който купува комби търси пространство (обем), а тук не го виждам. Поставили са формата над функционалността и ми се губи идеята на автомобила. Не искам да си представя дори как се паркира това без парктроник (предполгам видимостта назад ще е близо до нулева). Иначе на мен много ми допада новото HR-V (или както там ще го кръстят) и предполагам с новият 1.6 дизел и едно CVT (някога все пак трябва да го пуснат като опция) ще е добро автомобилче (единствено искам детайлът, на който е закрепен номера да е в цвета на купето, както Type R-a).

Редактирано от Guest

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито ми харесва повече от хечбега, стига и неговите задни фарове да не са изпъкнали. Има доста хора, които търсят комби и в този сегмент. Примери са комбитата на фокус, голф, а3, меган. Перфектна е за малко семейство, ако нямах кучета и аз бих се насочил към комби от този клас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-впечатлен съм обаче от свръх-икономичния дизел, който почват да продават от януари. И доста озадачен, че не го предлагат с автоматик :)

Може би искат да го изпипат за да не се получава като мултитрониците на ВАГ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любимата марка отново показва високи технологииhttp://www.automedia...#comment-newest:robot:

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбито, ако го пуснат в този му вид, с този дизайн, съм готов да се зареча, че такава кола рано или късно ще имам !!! Уникално красив, динамичен и елегантен дизайн. ОК, всеки си има вкус, за мен може да е красив, за други урудливо грозен, все тая. А по повод...:

Не искам да си представя дори как се паркира това без парктроник (предполгам видимостта назад ще е близо до нулева)

Паркира се като всяка една друга кола карана от истински шофьор, а именно - гледайки в страничните огледала за обратно виждане - те затова са сложени, не за красота. Това, че много хора имат крайно грешна нагласа и мръсен навик да карат на задна като се извръщат с глава и с дясната си ръка ще изскубнат пасажерската седалка... никой не им е виновен и нямат реално право да казват "лоша видимост назад". По тая логика, всички товарни бусове, автобуси и седлови влекачи са с лоша видимост и незнайно как се карат и маневрира с тях - несериозно е. Не машината, а зад кормилното устройство е сбъркано :rolleyes: За да не съм ОФФ - новина с фейслифт версия на Сивик седан: ЦЪК. Не е ясно, дали този фейслифт ще обхване всички седани или само тези за Сев. Американския пазар (тъй като седана за Азия, вкл. този който се предлага и за България са с малко по-различен дизайн спрямо американските), но едно е сигурно - красив е много повече от преди, следва линията на новия акорд, точно попадение.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе на мен много ми допада новото HR-V (или както там ще го кръстят) и предполагам с новият 1.6 дизел и едно CVT (някога все пак трябва да го пуснат като опция) ще е добро автомобилче (единствено искам детайлът, на който е закрепен номера да е в цвета на купето, както Type R-a).

Много е малък шанса да го пуснат с CVT, заради високия въртящ момент на дизела. Тези кутии не понасят добре въртящ момент, за това не се срещат често в дизелови или много мощни бензинови. По-скоро очаквам 6-7 степенен изпипан плавен автомат, каквито BMW да кажем слагат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... За да не съм ОФФ - новина с фейслифт версия на Сивик седан: ЦЪК. Не е ясно, дали този фейслифт ще обхване всички седани или само тези за Сев. Американския пазар (тъй като седана за Азия, вкл. този който се предлага и за България са с малко по-различен дизайн спрямо американските), но едно е сигурно - красив е много повече от преди, следва линията на новия акорд, точно попадение.

Бреййй, много красив тоя седан, браво! За първи път от пръв поглед да ми хареса като цяло някой от новите модели на Хонда. Все за нещо се замислях дали е добре, я предница, я задница, я фарове, а този седан просто нямам забележки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nice :) само да не беше тая грозна черупка.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type r с теглич отзад нещо не ми се вързва :huh:. Ще тежи на Nürburgring :D.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новия ТайпР ще е базиран на американския сивик - с независимо окачване, не с греда. Това на снимките е някаква ебавка или "муле"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... някаква ебавка ...

... изсмукана от пръстите на писателя "журналист"!Що ми се струва, че това е обикновена европейска 9-ка, с антикрило, и теглич :cool:Даже и джантите са същите, като на моята.Поне да беше намерил "шпионски" снимки на лимитед едишъна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...