tenev 27 #41 Отговорено 21 Септември, 2012 http://www.cars.bg/u799882 тази ли е американската?Не,тази е европейска.Тази която гледах днес има лек удар отпред.не е карана от три години(няма бг регистрасия)Външно е перфектна.Утре ще я карам на стенд да и видя предницата. Дава и някаква грешка в ламда сондата която днес не успяхме да изтрием и най вероятно ще се наложи смяна.Какво мислите да се занимавам ли. Иначе вътре на места още е с наелоните и е като нова(на 800 мили е) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #42 Отговорено 22 Септември, 2012 Днес капариах колата но трябва да мине през технотест защото няма регистрация в БГ.някой знае ли за региона на варна къде може да стане това.Чета че в шумен имало нещо но ако някой знае да помага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #43 Отговорено 29 Септември, 2012 айде честито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #44 Отговорено 30 Септември, 2012 айде честитоОще малко има до честитане.Минах теснотест но сега чакам да изпратят протокола от технотест от София до Варна.След това регистрация във Варна и след това в СОфия.Надявам се тази седмица вече да имам кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #45 Отговорено 23 Декември, 2012 Малко да посъживя темата ;)/> Вече от два месеца карам CRV-то което си бях харесал.КОлата ме кефи максимално(само разхода е кофти ).Макло по-мудна е от старата но се свиква.СЛед нова година ще и слагам газ.Знам че има доста писано по въпроса но ако има някой който е с такава кола и е доволен от монтираната газова уредба и сервиза в който е слагана,направо да ми дава адреса да отивам там.Само да не светне някоя жълта лампа след това че направо ще издивея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
landir 10 #46 Отговорено 24 Декември, 2012 Малко да посъживя темата /> Вече от два месеца карам CRV-то което си бях харесал.КОлата ме кефи максимално(само разхода е кофти ).Макло по-мудна е от старата но се свиква. СЛед нова година ще и слагам газ.Знам че има доста писано по въпроса но ако има някой който е с такава кола и е доволен от монтираната газова уредба и сервиза в който е слагана,направо да ми дава адреса да отивам там. Само да не светне някоя жълта лампа след това че направо ще издивея. Здравей колега!Чека няма как да светне ако му боцнеш една система с ОБД,Гледай обаче да не те нагласят с такава която чистачката и работи постоянно.Успех в избора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #47 Отговорено 24 Декември, 2012 Колега препоръчвам ти да си сложиш Романо Антонио последен модел уредба с ОБД на добра цена 1500 лв.Сервиза е на ул.Панагюрище 15. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #48 Отговорено 24 Декември, 2012 Здравей колега!Чека няма как да светне ако му боцнеш една система с ОБД,Гледай обаче да не те нагласят с такава която чистачката и работи постоянно.Успех в избора! А как да разбера дали са ми сложили такава "чистачка".И оше един въпрос.Онзи ден чух една кола на газ която много тракаше.Казаха ми че било от рейката.По какво да позная кои са тракащи и кои не.ТРакаща не бих си сложил ако ще да е най-модерната на света. Колега препоръчвам ти да си сложиш Романо Антонио последен модел уредба с ОБД на добра цена 1500 лв.Сервиза е на ул.Панагюрище 15. Намерих сайта на фирмата но такава Антонио не видях.А и Романо в сайта на тази фирма ги дават само до 150кс а моята е 166кс.Сигурно с по-голям изпарител ще стане.Някой слагал ли е газ при тези хора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #49 Отговорено 24 Декември, 2012 Колега Романо ОБД си върви с усилен изпарител и рейка така че не се доплаща цената е с монтаж и 100000км гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
landir 10 #50 Отговорено 25 Декември, 2012 Здравей колега!Чистачката има начин да разбереш ама ще е много късно.Обикновено я пускат майсторите за да прикрият не кадърността си при .настройките.Затова потърси кадърен и проверен майстор работещ с проверена марка която да има поддръжка в цялата страна и да не се налага да плащаш където и да ти се случи проблем в цялата страна.Така поне ще си сигурен че ако сгрешиш с майстора ще се намери такъв който ще му оправи бакиите без да се бъркаш допълнително както се случва с много колеги.Тракащите дюзи са истински и са с гарантирано висок пробег без допълнителни до настройки.Не е проблем да се заменят с безшумни.Марки и майстори на пазара много трудно е да се отсее житото от плявата но с малко повече усилие може да се стигне до точния човек и марка.Лек ден,успех в избора и Честито Рождество Христово! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #51 Отговорено 25 Декември, 2012 (Редактирано) Колега Романо ОБД си върви с усилен изпарител и рейка така че не се доплаща цената е с монтаж и 100000км гаранция.Сигурно е така.Просто в сайта им е написано друго.Ще мина да ги питам как стоят нещата.Здравей колега!Чистачката има начин да разбереш ама ще е много късно.Обикновено я пускат майсторите за да прикрият не кадърността си при .настройките.Затова потърси кадърен и проверен майстор работещ с проверена марка която да има поддръжка в цялата страна и да не се налага да плащаш където и да ти се случи проблем в цялата страна.Така поне ще си сигурен че ако сгрешиш с майстора ще се намери такъв който ще му оправи бакиите без да се бъркаш допълнително както се случва с много колеги.Тракащите дюзи са истински и са с гарантирано висок пробег без допълнителни до настройки.Не е проблем да се заменят с безшумни.Марки и майстори на пазара много трудно е да се отсее житото от плявата но с малко повече усилие може да се стигне до точния човек и марка.Лек ден,успех в избора и Честито Рождество Христово!Весела коледа на всички и да сме живи и здрави.Прав си.Има много сервизи и майстори.Аз се опитвам да намеря поне един който да може да свърши работата както трябва.Като марки съм се насочил към BARDOLINI B4 OBD,ROMANO С OBD или LANDIRENZO пак с OBD.За сервиз още търся къде ще я сложат добре.Приемем всякакви предложения и ако някой има опит с тези уредби нека сподели.В момента колата ми дава 15-16 градско (предимно на къси разстояния) и около 11 извънградско при скорост 130-140 км/ч.Понеже колата е на 6000 км., някои казват че към 10000 км двигателя влизал в нормален режим и разхода малко спадал.Така ли е? Редактирано 25 Декември, 2012 от tenev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #52 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) Колега Слагай в сервиз където имат опит , а не некой дедо на 105 години да ти намаже с грес ОБД-то. /> Имам приятел с джипка като твоята сложи и BRC 24 секуент - 1400 лева с тороидална бутилка ! Много хубави са също и на Ланди Ренцо модела но със скъпите МЕD дюзи както при БРЦ ! Само тези двете имат сертификат за първично вграждане ! Мани ги останалите бози ! В София имаш много добър сервиз и на БРЦ и на Ланди Ренцо, говоря за официалните които ти дават и данъчна фактура и т.н. демек ако може да спестиш от ДДС -то пък и да си разход на фирмата. За Романо 1500 лева да ме извиняват ама няма нищо общо с по горните две ! вече има и на 1350 с ОБД и монтаж , та това с цените си е пазарлък. п.п. Не ти трябва усилен изпарител ! Слагай там където са слагали като на твоя двигател и имат опит ! все пак колата нито ти е 200 к.с. нито е с турбо ! После да не скочиш и да питъш къв е тоя разход на газ !? "Най-важната" опция с ОБД е точно чистенето на грешки />/> /> с автоматичен режим, че да не ги занимаваш да ти настройват колата! Много искат да ги пробутват тези... Та внимавай кой какво те съветва. Ами ако ти светне неква друга повреда и газовото с обд чистачката ти изчисти веднага грешката без да видиш ? Кво правим. Верно има и опция да не ти чисти грешките, ама въобще протокола на ГИ по ОБД дали е съвместим с твоя протокол по ОБД и какво аджеба ще комуникира? Ще ти коригира ли тримовете къс, дълъг и т.н. ? Разбиращите да разкажат малко повече за тея работи . пък и да ми бърникат по инсталацията и ако вземе да изгори нещо съвсем ще влезеш в приключение както си и с автоматик който се управлява от същия компютър на двигателя - според мен си е голям риск. Тази лампа не е само за бедна и богата смес, като не могат да ти настроят смесите да не се занимават с ГИ да продават банички. И аз ще слагам ГИ , двигателя ми е старичък но е от твоята серия - К20 - 150 к.с. 2.0 см3. Редактирано 26 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #53 Отговорено 26 Декември, 2012 Колега Слагай в сервиз където имат опит , а не некой дедо на 105 години да ти намаже с грес ОБД-то. /> Тази лампа не е само за бедна и богата смес, като не могат да ти настроят смесите да не се занимават с ГИ да продават банички. И аз ще слагам ГИ , двигателя ми е старичък но е от твоята серия - К20 - 150 к.с. 2.0 см3. Аз точно за това пуснах темата.Чакам някой колега с подобен автомобил да сподели лични впечатления от газова и сервиз.Жалко че засега никой не се е появил.Иначе за лампичката си много прав.Надявам се да намеря добър сервиз в който да не ми сложат такава чистачка и скачам. Чета по форумите за някакъв сервиз на Ботевградско който много го хвалят но още не мога да разбера как се казва сервиза и някакви тел да им звънна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #54 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) Недей ходи по мъките като други като нас !Както ти споделих Ланди Ренцо OBD с МЕД инжектори и БРЦ 24секуент или plug end drive е най-доброто не само в БГ т.е. на цена до 1750 лева. Следващото ниво е Prince но там парата е над 2500 лева ! От тук надолу ако искаш да те боли главата взимаш каквото си искаш.....но само тези две уредби са с инжектори както са ти инжекторите на бензина Всичко друго е шир потреба .... Не се главозамайвай по ОБД - няма да го ползваш пък ще му плащаш кинтите...освен това при нискобюджетните е под въпрос каво аджеба прави това ОБД Много двигатели като твоя са с монтирани Ланди Ренцо или БРЦ тва е средния клас в света и най-високия в БГ . Според мен де /> Мисли много и питай патило и то с твоя двигател ! Успех в избора и не забравя че по форумите е пълно с търговци - някои честни и умни, а други свирепи и готови на всичко.../> По принцип може и да спестиш пари и да си направиш колата и с АГ зенит за 950 лева да речем ,но е въпрос на време да се скапе т.е. гаранционният пероид ще го искараш с вяска бракма ама после .....???? И пак според мен най -добре монтажа да ти е всервиз, който е голям или при човек, който работи своевременно извън БГ ! Да не ти казвам на какви мастори съм попадал....просто в БГ няма закони...за съжаления читавите монтажи в БГ ги могат няколко сервиза... всичко друго е гола вода... Сега да не става реклама отваряш интернет и търсиш офицялните сервизи и звъниш и питаш и искаш да видиш монтажи като на твоя двигател и си готов ....вече трябва да знаеш че твоето сърце се монтира на Акорд, Сивик и то отдавна тъй че.... И некой ако ти каже че няма проблем и че прави всичко на автоматични настройки бягай далеко... Кое му е трудното http://www.landi-bg.com/landirenzo.php http://www.brc.bg http://www.prinsautogas.com/en/ за да не се чудиш за какво иде реч - на скоро един много голем майстор ми рече че не може да ми сложи бутилката в багажника, а само на местото на резервната гума щото имало изисквания...и нямало да мина преглед.... Според мен едиствените му изисквани бяха да ми вземе повече пари за тороидалната бутилка и да му е по-лесен монтажа нищо друго! Та му теглих една българска....тайно! Но пък не му пречеше да ме убеждава да ми слага "Флаш Люб - омазнител за неговия джоб" и Ги най нисък клас с ремонтируеми дюзи//боклуци. Редактирано 26 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #55 Отговорено 26 Декември, 2012 Не съм пуснал темата за да търся най-евтиния вариянт а най-добрия за моята кола:)/>/>Относно омасляването на клапаните още се чудя дали да слагам.Преди години карах АКОРД 1.8 който бях закупил от Холандия на 100 000.Газовата е била сложена в Холандия на 0 км.Аз я купих на 100 000 км.За 6г. минах 200 000.Общо 300 000 км на газ.На всеки 40 000 правех реглаж на клапаните.Нямаше омасляване на клапанит,то май тогава още нямаше такива неща, а колата си вървеше перфектно.До iso_eu Относно OBD веднъж ми казваш:''Недей ходи по мъките като други като нас !Както ти споделих Ланди Ренцо OBD с МЕД инжектори и БРЦ 24секуент или plug end drive е най-доброто не само в БГ т.е. на цена до 1750 лева.''след това:''Не се главозамайвай по ОБД - няма да го ползваш пък ще му плащаш кинтите...''Би ли уточнил защо да не мога да го ползвам?А относно пимшман майстори съм си патил достатъчно.Дори и от хвален в този форум сервиз,който ме накара да сменя част която се оказа напълно здрава.За съжаление беше неизползваема след смяната.След това дадоха друга диагноза която също се оказа невярна.Накрая след като си платих 'ремонтите' ми казаха ами не знаем,виж в някой друг сервиз.Но това е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #56 Отговорено 27 Декември, 2012 До iso_eu Относно OBD веднъж ми казваш:''Недей ходи по мъките като други като нас !Както ти споделих Ланди Ренцо OBD с МЕД инжектори и БРЦ 24секуент или plug end drive е най-доброто не само в БГ т.е. на цена до 1750 лева.''след това:''Не се главозамайвай по ОБД - няма да го ползваш пък ще му плащаш кинтите...''Би ли уточнил защо да не мога да го ползвам?За ланди ренцо съм ти написал че модела с МЕД инжектори се води с ОБД ! респективно при БРЦ с аналогични качествени инжекторина БРЦ е "БРЦ 24секуент", вече с ОБД при БРЦ се води модел "плуг енд драйв" - където имаш пак ОБД ! тези два типа инжектори са необслужваеми за период от 150 -200 000 км !!!При Ланди Ренцо по ниските модели т.е. без ОБД не слагат МЕД инжектори !Ами проучи първо твоя протокол - ОБД какви протоколи поддържа - отиваш при Омрбе сервиз или ЮбиКо !След това отиваш при ГИ - ЛандиРенцо И БРЦ и питаш какъв протокол поддържа по ОБД, т.е.какви параметри следи и какви донастройва, от там нататък преценяваш дали ще има реален ефект от това ОБД. Твоя двигател според мен може да си бачка без ОБД !Не ги слушай че като са необслужваем инжекторите се скапват бързо защото газта била мръсна ! Тези бензиновите да неби да са обслужваеми ??Слагаш си качествени филтри и ги сменяш редовно за газ и си правиш системата да превключва на 40 градуса на газ и си ОК !По хубави инжектори от БРЦ и МЕД на Ланди РЕнцо са Кейхин но вече са доста по скъпи.Ланди и Ланди Ренцо са различни марки от един производител !http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78167&st=0Прочети тази тема тя е за двигател подобен на твоя в смисъл от една серия са - К. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78167&st=0 Моя приятел с Джипката където си монтира БРЦ 24 секуент без ОБД ,не е почитател на форумите и хич не влиза тука. Но и той е с автоматик и вече 15 000 км няма никакви забележки - разхода му е с 1-2 литра повече газ отколкото на бензин. Двигателя му е 2.0 150 к.с. Европейския . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #57 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) АМи аз питах малко по-нагоре Омбре за споменатото неподдържане на тримовете преди 2004-2005,но за съжаление той не отговори.Така или иначе документацията,която аз рових за Агис поддържа моя протокол и след като виждам тримовете в реално време,не виждам къв е проблема.Естествено питах за Харви 99 с малкия мотор,не за ЦРВ.Едит:Да допълня за чистачката на грешки.При правилно настроена система(и правилно подбрана,разбирай пробиване,проба на диаметри и после пак смяна,докато уцеля правилния монтаж),която е без ОБД връзка няма проблем с грешките в доста широк диапазон адаптация +/- 5%.Говоря за лично моя паркетник с Тартарини.Настройките са правени за 50км градско и 400км извънградско.След настройката имам вече 12к километра без баране и без чекове.Трябва да уцеля много куца газ ,че да се промени нещо.Адаптацията ми стои на +/- 2 %,както да карам с каквото и да карам,включая оффроуд,дърпане и спортно каране.Естествено това с клиент няма как да се случи..Имам възможност след Н.Г. да сложа АГИС ОБД и ще го направя за проба без много преправяне,че после ще монтирам на друго Харви и ще кажа резултата. Редактирано 27 Декември, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #58 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) ...................... Тартарини.Настройките са правени за 50км градско и 400км извънградско.След настройката имам вече 12к километра без баране и без чекове..................... Колегай разкажи повече за тези настройки как точно ги правиш, в смисъл първо настройваш на автоматични и после след 50 км градско пак настройваш, след това при 400км. извън града пак настройваш ?Твоето Харви с две Лабда сонди ли е на катализатора илисамо една ? И твоя е друг тип мотор не е К серия ? Може и да има разлики в ОБД протокола . п.п. Мног ого тормозиш дзвера - "включая оффроуд,дърпане и спортно каране" /> да не го ползваш за тестова машина на ГИ ? Има ли проблем когато се монтира изпарителя на ГИ по високо от всички останали компонентни както е заводско ? Колега tenev питай KRING за отзиви, той има ЦРВ със БРЦ секуент 24 Редактирано 27 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #59 Отговорено 27 Декември, 2012 Нищо автоматично няма.Всичко на ръка.Аз не съм газаджия де.Фанах се да разучавам проблема след като газаджиите дигнаха ръце.Сега вече ме питат кое как се прави,но да не забравяме ,че те са само инсталатори,не инженери.1.Намерих кусур в монтажа по време на разпробиването.Къде е по-лесно и къде е правилно,са 2 взаимноизключващи се неща.2.Размера на разпръсквачите-почвам от стандарт и разпробивам до 2,5 през 2 десети.Софтуера казва къде се намираш като размер,демек регулировки.Дюзите изискват определни мс.минимално и от там изхождам,да имам прозорец да пререгулирам времена спокойно.СЪответно,изхвъляме едни втулки и слагам нови ,като разпробивам до необходимия размер получен експериментално ,а не по таблици и формули.3....малко по късно че женъта ме емна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #60 Отговорено 27 Декември, 2012 Днес говорих с Маргел за Ланди.Казаха ми цена от 1650 лв.Ако е с бутилка на мястото на резервната гума и зареждане до резервоара.МЕД инжектори.Гаранция 2г или 50000 км.Смяна на филтри на ГИ на 20 000км-50 лв.Ходих и до МАК (След Била на Каблешков и България) Също ги хвалят че добре слагат ГИ на ХОНДА.Тяхната оферта е РОМАНО за 1600 лв пак с OBD и бутилка и зареждане като на ЛАНДИТО.Гаранция 5 г или 100 000 км.Смяна на филтри на всеки 10 000 км -35 лв.Лошото при ЛАНДИ е че инжекторите били шумни (така ми казаха от Маргел) а тези на РОМАНОТО няло разлика на бензин и газ.Някой има ли с Ланди да каже толкова ли са шумни тези инжектори.Ако тропат много няма да ги изтрая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #61 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Почнали са пак схемите - аз от това най се дразня ! Хем колата твоя хем парите твои и накрая те убеждават с разни номера как да не си купиш това което искаш !?Това Романо що не го пуснат по 2000 лева ??? Романо няма нищо общо нито с Ланди Ренцо нито с БРЦ ! За тея 5 години се водиха спорове за гаранцията явно е търговски трик в БГ. Офицялно от завода производител няма такава гаранция споделиха колегите ! Бъди спокоен като ти е хубава уредбата няма да ти трябва да ползваш гаранцията.Пък ако търсиш гаранция слагай с по голямата...Хубавото на ланди Ренцо и БРЦ че има офицялни сервизи в цялата страна и то монтират не от вчера а от години, та гарнцията ти важи навсякъде. Романо с ОБД е 1350 плюс 50 за тороидална бутилка, плюс 30 за пълначка във врагичката = 1430 лв. Не знам за какво ти искат 1600 лева ????:D/>:blink:/>МЕД инжекторите са хубави но явно не искат да ги слагат гледат да пускат на пазара новите разработки - хем си тестват стоката безплатно.На мен лично ми харесват МЕД, БРЦ и Кейхин инжекторите, другите не ги смятам за нещо кой знае колко по качествено .В Дружба ходи ли в БРЦ ? Относно шума-всички инжектори шумят, ама ме съмнява да те дразнят.Пък честно казано за Флаш Люб и тяхното "мазане" не съм виждал да ги слагат заводско ? Което е странно ???Ако аз бях на твое место щях да избирам между БРЦ и Ланди Ренцо пък било то и с новите ижектори, които са обслужваеми. Редактирано 27 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #62 Отговорено 27 Декември, 2012 Да си продължа мисълта от пост 59.Монтажа е готов,налягането е регулирано,избрали сме диаметър и знаем ,че сме в средата на автоматичната калибрация.Зареждаме карта за модел двигател,кубици,коне.Производителя вади една груба карта ,която е бутната малко на празен ход по време на автокалибрацията.Някои софтуери поддържат и 2-ра автокалибрация с консуматори до 3000 об дрън дрън.ПРИЕМАМЕ ,че ламбда сондата е читава -аксиома и градим таблицата на това твърдение.Целта на настройката е не да гори малко,да върви ного,а да няма адаптация,т.е. спрямо мисленето на бензиновия комп да сме оптимални.МИнах цялата таблица клетка по клетка всички режими на ръка.Част от тях могат да се осигурят на трупчета,но останалите 3/4 само в движение.Каране цял ден градско -3,4 пъти по 15 мин. с навигатор,лаптопа на коленете и постоянно следене на късия трим.Общо 50 км.Същото извънградско 200км...постоянно очите в късия трим и попбутвам актуалните клетки по малко.Цялата операция мина успешно и това всичко на база на готовата адаптация от бензиновата работа на мотора.Приех,че и тя е правилна.Тест до СОфия и обратно.700кмНа 550км ,ми светна чека за бедна смес.Повторих цялата горна операция след ресетнат дълъг трим и ...край.Колата забрави че имам 2 вида горива.Разликата между двете настройки не беше линейна.Има тънки моменти-включване на климатик,пускане по инерция на скорост,изпреварване на 3-та и т.н. дето стават бързо и не можеш да ги хванеш,но трупат по малко в дългия трим и след определено времекато мине 10% и оня земе че ревне през чека.От тук нататък ме чака и още една пълна настройка-с аванс процесор,че сложих на един клиент ,като знам какво стана преди и след като разход и динамика....Дефакто загубих 3-4 дена в настройки,това дето няма да се случи в нито един газов сервиз.Би ли спестила една ОБД уредба,тия настройки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #63 Отговорено 27 Декември, 2012 Много благодаря ! !!Супер ценна информация ! Остана сега и поне 10 процента от монтажниците на ГИ да я прочетат и осмислят и да я прилагат цена няма да имат ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #64 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Е стига де.Проблема се обсъжда живо в специализираните форуми тоно между колегите.То ,никой не се е научил още.100-200 модела ГИ върху 1000 модела автомобила...колко комбинации стават?Отчасти са виновни производителите и вносителите,за оскъдната техническа помощ която дават.Дефакто познавам няколко колеги тук дето ще се емнат да ти сложат ГИ,пък са завършили 2 курс в механото...Нормални неща за БГ.А пък ти им обеснявай за тримове.Има и сериозни фирми де.Правят семинари в големите градове и обучават монтажници,ама къде в София ,Пловдив,Бургас най-много.Другите се учат в движение... Редактирано 27 Декември, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #65 Отговорено 27 Декември, 2012 (Редактирано) Не знам обаче, аз меко казано съм потресен от днешния монтаж .... няма да споменавам кой и къде ! Но ето да видите снимка къде са монтирани разпръсквачите - директно във всмукателя и на огормно растояние от бензиновите инжектори http://pics.data.bg/...223599fdcb/new/ Където са червените линии с кръгчетата върху колектора там са боднати разпръсквачите Пълна трагедия, та наистина няма май -значение от марката ами от монтажа .... Тези дюзи не са на моята кола просто снимката е примерна от интернет ! ГЛЕДАЙТЕ САМО ЧЕРВЕНИТЕ Линии и кръгчетата върху всмукателния колектор УЖАС /> Редактирано 27 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #66 Отговорено 28 Декември, 2012 Дано дадат някой лев дето са се учила на колата ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #67 Отговорено 28 Декември, 2012 (Редактирано) Кажи къде е бил този монтаж че да не са натреса след нова година на тези юнаци :)/>/> А би ли споделил къде трябва да се сложат дюзите и защо?Днес ходих до Маргел и чух коклко шумно работят инжркторите на Ланди-то.Наистина щракат повечко но може и да се изтраят.Казаха че можели да ги сменят с някакви които били доста тихи но и по-бавни.Иначе стандартено слагат МЕД инжектори.Утре ще чуя и Романо и след това ще му мисля Редактирано 28 Декември, 2012 от tenev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #68 Отговорено 28 Декември, 2012 (Редактирано) Тенев, колега сигурно се отказа вече от ГИ ?! Отиваш или в офицялния на БРЦ и ли при Ланди ренцо пак офицялния ! Ама задължително настояваш распръсквачите да са монтирани много близо максимум на 10-15 мм. от инжекторите на бензина ! Газовите инжектори са идентични на бензиновите но при газовите имаш след това маркуче и най накрая така наречения разпръсквач - представлява тръбичка посредата с глама на болтче ! Не се занимавай с гаражни изпълнения, шума хич да не те притеснява - ела да чуеш колко са ШУМНИ на БРЦ инжекторите след като се затвори капака , нищо не се чува пък в купето като влезеш съвсем нищо не се чува. Романо колкото и да се сърди или не - според мен не е на едно ниво с БРЦ и и Ланди Ренцо с МЕД инжектори ! Това е според мен. За първо зарежданес 10 лв. - 7 литра газ съм изминал 48 км. градско и малко настройки на место ! Коте е повече от добре въпреки монтажа, а монтажа го коригираха но има какво още да се желае Добре че ГИ е качествено че успява да се справи с "БЪЛГАРСКИЯ" монтаж и "българката" газ ! Колега Тенев - задължително искай да видиш снимки от монтаж като на твоя автомобил- ако нямат много им здраве, инъче рискуваш да си правят опити с твоята кола . Аз от много избиране се нацепих на "БАШ МАЙСТОРА " ама то ще го коригираме това .....поне за сега се разминаха от отстрелване та имат шанс да си оправят грешките....щото бях доста запалил...много мразя да ме гледат в очите и да ме лъжат....особено да ми приказват - ама ти да не си се венчал за тази коли ....или колко време ще я караш...и т.н. български простотии. Има наистина хора които монтират в гаражите си с подръчни ватерияли и не са газаджии но успяват както - заводско изпълнение щото има акъл и образование, пък тея където са много приказливи нищо не вършат ! Редактирано 28 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #69 Отговорено 28 Декември, 2012 Изпадате в някаква детска заблуда.Тихи,бързи,бавни.....какво означава.За мен дюзите трябва да са или вечни или с евтина подръжка и да си поддържат настройката на хода в дълъг период от време.Бавните и бързите работят по един начин ако са правилно избрани диаметрите и мястото на монтаж.ТИхите почват да тракат след някой друг километър,като нови всички са тихи.Комплект Валтек/Рейл с 7-8 лв ремонтен комплект си е прекрасно.Останалото е глезотия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #70 Отговорено 28 Декември, 2012 (Редактирано) Само че тези с ремнонтните комплекти във високите обороти работят като лейки ...осолено ако човек попадне като моите инсталатори ....и ги купуваш също доста скъпо и се надяваш тайно инсталатора де е кадърен, пък качествените необслужваемите където се казва са дурако устойчиви и в каквито условия ги сложиш успяват да се справят със ситуацията и да предоставят необходимата икономия на гориво е пак зависят от мастора де ! И си много прав - тихи, бързи, бавни - пълна спекула от някои хора ! Много зависи този който монтира каво мислене има и образование и възпитание ! Колега да вземеш да организираш един курс за газаджии па барем некой се понаучат у нашта Държава ? Благодаря ти отново за помоща и комепетнтото мнение дано има повече свестни хора като тебе ! Както балгодаря и на останалите колеги с техните правилни съвети и мнения, без които нямаше да се оправя ! Като Кринг и Слави ! Това е Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!! Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!! Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1 Добър майстор е този, след които като вдигнеш капака не личи да е пипано много верно Слави ! Редактирано 28 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #71 Отговорено 28 Декември, 2012 Тенев, колега сигурно се отказа вече от ГИ ?!Отиваш или в офицялния на БРЦ и ли при Ланди ренцо пак офицялния !Аз по принцип не съм фен на газта много много но при 20 000 на година,голяма част от тях на градско и разход зимата 15 бензин реших да сложа газ и аз:)/>А иначе от официялния представител за БГ на Ланди в Ямбол ми препоръчаха Маргел.Това което съм писал в горния пост е точно от разговора ми с тях.И те ми потвърдиха,че при монатажа на омаслители мога да имам проблем с катализатора на колата след време.Периода с ходене по гарижи гледам да го избягвам максимално.И там работят свестни хора но трябва да знеш точно кои са.:)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 132 #72 Отговорено 28 Декември, 2012 Най-хубавото е мнението на човек,който много е избирал.А още по-хубаво е мнението на такъв човек,дето е избирал,избирал и накрая толкова е избрал и инсталатор,и уредба,че вече е станал "Гуру" на ГИ и едва ле не той е измислил газовите уредби.От такива хора само напъдствия да слушате и записки да си водите.Това са хората! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #73 Отговорено 28 Декември, 2012 Много силно подкрепям колегата. 17 хил. с едни тракалници 1.5 ома Рейл без забележка. Обикновено се твърди че изпушват на около 15-20 хил ще поживеем ще видим. При 8 лева ремонтен комплект не ми пука много много честно казано. Но виж при ремонтен коплект от 120 лева за дюза при скъпите рейки не мерси. То толкова не струва легена дето го търкалям и се води за кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #74 Отговорено 29 Декември, 2012 (Редактирано) къв е тоя сарказъм ? Нещо подиграваш ли се ? До сега не съм забелязъл нещо да помагаш ? Освен да си гоните само търговските интереси ??? То ако имаше закони - нямаше да има калпав бензин и калпави монтажи и т.н. Парите са си мои колата също ? Пък това дали ще им платя за некадърния монтаж също аз го РЕШАВАМ ! Или ще си приберат бурмите за половин час обратно. Такиваса ни търговците и масторите ! Естествено има много кадърни и отговорни хора - но човек трябва да ги открие ! Как да не избира човек като масово газаджиите са шушумиги ? И след като отличен сервиз офицялен ми препоръчва да отида в еди кой си град в еди кой си сервиз СЕ ПРЕДОВЕРИХ и стана мазалото. Щото разбираш ли някои хора гледат да направят 5 коли с трима човека за един ден и гледат максимално малко време да се заниват с всяка една от колите за да успеят да се налапат. При положение че една инсталация струва 400 -600 лева за 4 часа смятам трябва да си свършиш работата по конец, а не да се чудиш от къде да спетиш некой лев ичас от монтажа. Освен това колко монтажника са инженери, шлосери, или стругари - масово са фанати от кол и въже. Като няма закони и ред , тя цялата държава ни е помия така ще бъде ! Я дай снимки от твоя сервиз да видм как монтирате вие ? И да ти кажа има много по кадърни хора от ГИ сервизи, които са си монтирали сами ГИ-то. Да не говорим че сервизите не позната въобще настройките и възможностите на Ги -които монтират, единствено ги интересуват парите и само парите. То пък голяма философия да монтираш ГИ - в никой случай не можеш да ме убедиш че струва 400 - 600 лева за 4 часа работа с моткането ? Мдаа и това е вариант обаче требва да имаш монго точен човек който кадърно и на нормални цени да ти подържаредовно ГИ-то Но не съм съгласен че уребда с таива евтини инжектори може да струва колкото една уредба с истински инжекторни дюзи ! Ко ще и вграден таблет да има в нея. До сега не съм чул някой С ОБД да си признае офицялно къде е точно истината, ам масово ти закачат чистачката да не ти свети чека, перкат автокалибровка и адъ следващата риба да идва да снася пари !? Тази ми кола я карам от 4 години и смятам още 5 да служи та всеки си има негови решения и много де дразня като каже некой "МА ТИ ДА СЕ ЖЕНИШ ЗА ТАЯ КОЛА" ами всеки си има няква сметка, и няма стара кола има неподържана кола "Много силно подкрепям колегата. 17 хил. с едни тракалници 1.5 ома Рейл без забележка. Обикновено се твърди че изпушват на около 15-20 хил ще поживеем ще видим. При 8 лева ремонтен комплект не ми пука много много честно казано. Но виж при ремонтен коплект от 120 лева за дюза при скъпите рейки не мерси. То толкова не струва легена дето го търкалям и се води за кола." Редактирано 29 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #75 Отговорено 29 Декември, 2012 Сега станали ти ясно защо толкова мразя газта,и защо искам повече пари за реглаж на клапани на К-серия с ГИ.Не толкова самото гориво ме дразни,а начина по който ги монтират без да се съобразяват с това,че колата някой ден ще трябва и да се ремонтира.Ти се сблъскваш с последиците от некадърния монтаж веднъж,а аз всеки ден....сега се надявам да разбереш,защо толкова ги мразя тия ГИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #76 Отговорено 29 Декември, 2012 (Редактирано) Да колега вече разбрах това което ти казваш и наистина се налага да взимаш не поскъпо, а точно колкото струва определената работа ! Защото при некачествен монтаж си е по трудно обслужване след това ! Моите извинения за тогавашниа ми коментар. Ами реших да газифицирам тази кола поради км. които върти. щото пък и ерано да ме напуска .Важното е че поне имам висок клас ГИ.Не съм толкова лош колкото звуча \макр да съм нервак с карабината\ - ще им дам шанс да се поправят ако могат разбира се. Ако не ще сложа друг ГИ висок клас - Ланди Ренцо и ще се оправят нещата. То проблема си е техен не е мой. Пък и имам и дизелона лимозина А6 3.0 - 224 к.с. та няма да остана без кола /> докато се оправи монтажа :D/>/>/> Е на жената няма да свивам колата щото ще стане лошо...:D/> :D/> :D/> но пък нейната газова преди години като я слагахме нямах никакви такива дертове. Но примерно ако ГИ се монтираше от хора като теб нямаше да има подобни проблеми като моя. Митака със Субару сервиза е Отличник в това отношение. Много помага на колегите със субару пък онея са маняци на тема ГИ. Да не кажа че съм виждал много малко на чист бевзин.:D/>/> Редактирано 29 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #77 Отговорено 29 Декември, 2012 (Редактирано) Няма да спиш сега.Че и избра точно празниците за монтаж.Дай ми снимки като свършиш монтажа,пък като минеш през Русе ще я дооправим.Имам едни големи руски резачи :D/> .Поста на Иво може и към мене да е насочен и може да не е сърказъм.Дано да дообясни.Щото пък аз мога да кажа доста неща за "големите сервизи",но не е колегиално. Редактирано 29 Декември, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 132 #78 Отговорено 29 Декември, 2012 Нищо лично.Никакъв сарказъм.Напротив много сте прави,че някои сервизи искат да правят по няколко монтажа на ден,но това си е политика на самата фирма,аз не го одобрявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #79 Отговорено 29 Декември, 2012 И аз так помислих.Щото имам опит от 3 големи сервиза в които съм работил,бил съм приемчик,диагностик,автомонтьор и даже гумаджия.Знам.... познавам целия процес от бариерата до частите втора употреба,мошенгиите и "образоването на клиентите".В произволен сервиз като вляза с едно око разбирам кой-кой е.Относно ГУРУТА...тук само Зеро е гуру на БРЦ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 132 #80 Отговорено 29 Декември, 2012 БРЦ P&D е хубава уредба с качествени компоненти единствено софт-а малко е дразнещ,ама идеално щастие няма.Преди години,когато се предлагаше БРЦ Секуент с дюзи Кейхин аз бях с такава на Субару-то и бях доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове