Jump to content
Veseliq

Има ли някой с VTEC 3.5 на газ?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Интересува ме конкретно за бензиновия VTEC 3.5. В mobile.bg преди време съм виждал внос немски Honda Legend 2007 с газов инжекцион, монтиран там. Този двигател го има освен на Legend-а и на много американски модели (конете са различни за последните 10 години, но няма някакви фрапантни разлики в дизайна на двигателя, които да променят особено имплементационните детайли на газовата). Интересува ме има ли потребители тук, които карат с такъв двигател, на газ. Да кажат какво е нужно да се модифицира двигателя да работи на LPG, с колко изпарителя е направено (1-2-3?), кой е способен да сложи ГИ на такъв V6 двигател, каква поддръжка след слагането на ГИ е необходима. Също така теоритично как стои въпроса със слагането на уредба с течна фаза.

 

Тъй като това е голям и не много популярен двигател по нашите ширини, не очаквам много отговори, но нека малкото да не са от хора, които си нямат никаква идея и са базирани "абе според мен...".

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме конкретно за бензиновия VTEC 3.5. В mobile.bg преди време съм виждал внос немски Honda Legend 2007 с газов инжекцион, монтиран там. Този двигател го има освен на Legend-а и на много американски модели (конете са различни за последните 10 години, но няма някакви фрапантни разлики в дизайна на двигателя, които да променят особено имплементационните детайли на газовата). Интересува ме има ли потребители тук, които карат с такъв двигател, на газ. Да кажат какво е нужно да се модифицира двигателя да работи на LPG, с колко изпарителя е направено (1-2-3?), кой е способен да сложи ГИ на такъв V6 двигател, каква поддръжка след слагането на ГИ е необходима. Също така теоритично как стои въпроса със слагането на уредба с течна фаза.

 

Тъй като това е голям и не много популярен двигател по нашите ширини, не очаквам много отговори, но нека малкото да не са от хора, които си нямат никаква идея и са базирани "абе според мен...".

 

http://bulavtoservis.com/services.php

Монтаж Газов инжекцион за 6 ц. от 1235 до 2265 лв.

При тях смених бутилка и мембраните на Ловатото + монтаж на евросонда, направиха ми добро впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виждал съм J35A9 (сложен на Ridgeline) разглобен парам парче, заради прегряване след монтиране на ГИ. Знам за още един Риджлайн, на който му се е наложило да прави основен ремонт (бутала, биели, клапани), след монтиране на ГИ. Мненията са ми на база "виждане с очите" и контактуване със собствениците им (потърпевшите), а не "чух че еди кво си, според мен" и т.н.Или са много капризни и не търпят газифициране J серията мотори на хонда или "майсторите" които монтират въпросните газови инжекциони са си оставили ръцете (въпреки, че и на двата автомобила монтажа е бил с възможно най-съвременни такива ГИ, в "уж" грамотни сервизи) и от там мотора се скапва за смешно време - и двата Риджлайна за които говоря имаха проблеми с моторите за под 10 000км от както се монтиран ГИ.Може и да има някой доволен и да си пърпори с 6 цилиндрова газифицирана Хонда и да плаща за гориво колкото за бензинов 4 цилиндров сивик, но аз лично такъв не познавам.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте за J не мога да говоря, но аз карам C32A2 на Легенд 94г и съм много доволен. п.п. газовия инжекцион съм си го слагал сам преди почти 3 години.

Редактирано от Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да има някакъв сериозен проблем да се газифицира този мотор.Стига да не се хвърлиш на някой евтин ГИ,който да те накара да намразиш прекрасния автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм J35A9 (сложен на Ridgeline) разглобен парам парче, заради прегряване след монтиране на ГИ. Знам за още един Риджлайн, на който му се е наложило да прави основен ремонт (бутала, биели, клапани), след монтиране на ГИ. Мненията са ми на база "виждане с очите" и контактуване със собствениците им (потърпевшите), а не "чух че еди кво си, според мен" и т.н.

Това доста ме притеснява. Точно за J35A двигател се интересувам най-вече. Чудя се обаче дали не е било грешка на газаджията и съответно къде бих правил такава конверсия към LPG. Понеже със сигурност на запад се кара на LPG точно с J35A двигател:http://www.autotrader.co.uk/used-cars/honda/legend/used-honda-legend-3-5i-vtec-ex-4dr-auto-harlow-fpa-201229479222956?logcode=p

Не вярвам да има някакъв сериозен проблем да се газифицира този мотор.Стига да не се хвърлиш на някой евтин ГИ,който да те накара да намразиш прекрасния автомобил.

Ако ще се слага ГИ, ще е най-доброто - до към 2500-3000лв или повече, ако е течна фаза (но знам, че там нещата отиват към 5000, което вече е по-скоро непосилна цифра).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм J35A9 (сложен на Ridgeline) разглобен парам парче, заради прегряване след монтиране на ГИ. Знам за още един Риджлайн, на който му се е наложило да прави основен ремонт (бутала, биели, клапани), след монтиране на ГИ. Мненията са ми на база "виждане с очите" и контактуване със собствениците им (потърпевшите), а не "чух че еди кво си, според мен" и т.н.Или са много капризни и не търпят газифициране J серията мотори на хонда или "майсторите" които монтират въпросните газови инжекциони са си оставили ръцете (въпреки, че и на двата автомобила монтажа е бил с възможно най-съвременни такива ГИ, в "уж" грамотни сервизи) и от там мотора се скапва за смешно време - и двата Риджлайна за които говоря имаха проблеми с моторите за под 10 000км от както се монтиран ГИ.Може и да има някой доволен и да си пърпори с 6 цилиндрова газифицирана Хонда и да плаща за гориво колкото за бензинов 4 цилиндров сивик, но аз лично такъв не познавам.

Добре де, КАК ще прегрее, от какво?Не споря дали е прецакан, ама защо?!По принцип ДВГ за САЩ се правят за по-нисък октан 0-о

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Горивото е същото от към октаново число и у нас и в Щатите. Просто метода за изчисляване е различен. В Европа на колонката се пише RON (Research Octane Number, който е наблюдаваното октаново число в тестов двигател), докато в Щатите и Канада е (MON (Motor Octane Number) + AKI (Anti Knock Index)) / 2, което винаги е по-ниско от RON.Тоест в щатите 91 октана са си европейския 95 октана. Може би е фактор това, че газта има по-лоши смазочни свойства. Но ми се струва и на мен странно да се прегрява двигателя - той трябва да има мнооого голям аванс на термостата, който да корегира температурата според много широки атмосферни условия.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де, КАК ще прегрее, от какво?Не споря дали е прецакан, ама защо?!По принцип ДВГ за САЩ се правят за по-нисък октан 0-о

Обяснението бе, че на този прегрелия, като са му отворили мотора, почти не е имал охладителна течност в системата, а радиатор, маркучи и т.н. всичко било ОК, привидно не е имало теч от системата. Предполага се, че монтажа на самата ГИ си е бил скапан (не правилно подвързан изпарител/и) и от там е изчезнала течността, подробности не знам, не съм разпитвал, не ми е било удобно (човека псува и си гризе ноктите, се чуди да поръча друг двигател от САЩ или да прави този, при положение, че тук части почти няма за такъв мотор, не върви да го разпитвам в подробности). В крайна сметка го направиха и минаха сравнително леко на този конкретно Риджлайн (с препилване на главите), та е в движение, както и другия Риджлайн за който и преди съм споменавал и той е оправен също (на който са сменени всички карантии), т.е. и двата се движат. Факт е, че въпреки, че са оправени, в момента нито един от тях няма монтирани алтернативни горива, а се карат на бензин. Защо ли ;) Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

О, ако е започнал да меша вода с масло (от там изчезва антифриза), покрай слагането на ГИ, е станало страшно - Tino беше изгърмял така неговия дизел. Но това си е некадърно сложен ГИ според мен, не самия двигател.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не мога да едитна горното си мнение... Не ме разбирайте погрешно, че плюя по алтернативните горива, не това целя. Има много хора, които са живото доказателство как карат на газ и метан стотици хиляди километри с почти минимални интервенции и са доволни, самият аз имам приятел с Акорд с F20Z1 на метан, който е минал около 100 000км без почти никакви ядове и пей сърце (имам същата кола и знам как гори и като го питам неговата колко гори в пари и направо...). Откровено казано, при тези цени на бензина, непрекъснато разтящи и аз бих сложил поне на Акорда си ГИ, но просто не карам кой знае колко много, не ми е оправдано да инвестирам първоначални мин. 1000лв за около 10000км годишен пробег на тази кола, не си заслужава. Т.е. не го отхвърлям като алтернатива.Но при положение, че Хонда се слави със здрави двигатели като цяло и при 6 цилиндровите им мотори аз поне не съм срещал като информация да имат конструктивни грешки и проблеми с тях (от това което съм чел по чужди форуми), а същевременно знам за 2 такива хонди с J35 които след монтаж на ГИ са имали проблеми, при положение, че това е рядка кола за България (колко да са сумарно всички хонди и акури с 3.5/3.7 моторите в България - дали варират между 20 и 30 бройки, едва ли са повече), а аз не се занимавам в сферата на автомобилите, че да ми попадат всеки ден и да ги знам... самия факт, че знам за два такива куриоза е за мен лично, достатъчно показателно, че човек трябва да си има едно на ум, ако има такава кола и иска да и сложи ГИ (приказката "не питай старило, питай патило"). ОК, дали самия двигател направен от Хонда не търпи газ или въпреки, високата си цена ГИ-то не е монтирано правилно - то дефакто от "пишман майстори" никой не е застрахован, но реално и двете коли ГИ-тата са слагани в скъпи сервизи, за единия собственика ми беше казал, че бил дал към 2500лв (това преди 2 - 3 години) за монтажа, т.е. предполага се, че в този сервиз за АГУ-та работят кадърни хора, не гаражни и селски майстори... или пък е просто глупаво стечение на обстоятелствата... не знам, не мога да говоря с точност и категоричност, реално не съм и собственик на тези коли, че да знам всичко от-до какво и как е било. Но е факт, че има такива мотори да са "пръднали у кофата" след подобна интервенция (слагане на ГИ), а съм убеден (колкото и повърхностно да звучи, може би), че ако тези готини пикапи са били карани само на бензин, обслужвани са навреме и с качествени консумативи, такъв мотор едва ли би имал проблем да измине поне 300 000км без да се пипа (горните ми примери с двата Риджлайна... единия го помня, че беше около 50 000км реален пробег когато мотора му просто спря, другия не помня точно, но беше под 100 000 - пробег смешен, дет се вика, тепърва са се разработили тия мотори).Това ми е мисълта, просто си има нещо.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал със със сигурност че заминават изпускателните клапани за около 60 000км, на ледженда знам че открие ли обедняване (което често се случва на газ), колата остава само на предно и минава в авариен режим.Не знам що трябва да се ебавате така с тия коли...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да си купиш кола за 25 хилки и да и туриш газова уредба някак си не го разбирам :blink: Като нямаш пари да караш 4 литров мотор ( нищо лично към колегата с темата ) просто не си купуваш а си караш 1.5 икономика и така :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги придържайте се към темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо да я трие темата?Интересна е!Нека да я оставим и да търсим отговор на въпроса удачен ли е монтажа на газов инжекцион на въпросния мотор.Има сведения, че отговора е по-скоро отрицателен, но да изчакаме.Аз лично вярвам, че темата ще бъде полезна за хора решили да се сдобият с Леджънд и решили да сложат газ.Преди време в офроуд форума мисля, че четох тема за ЦРВ и монтажа на газов инжекцион.Та у мен изниква въпроса подходяща ли е тази интервенция изобщо за моторите на Хонда.За прежалени Сивици на по 15 години за 3000лв не говорим, а за сравнително нови и скъпи Хонди с мотори от по-нови поколения.За GDI на Мицубиши примерно е общоизвестно, че такива интервенции не се получават.Дали това важи с пълна сила и за Хонда обаче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един приятел, който преди няколко месеца си взе Леджънд с монтирана в Италия газова уредба. Колата беше на около 70 хил. кмМного е доволен от разхода, за сега няма никакви проблеми с двигателя, а той настъпва сериозно! Не се забелязва и разлика във вървенето.Аз не съм привърженик на газови уредби и за това не съм се интересувал от подробности, но ще му кажа да се регистрира във форума и да сподели мнение за газовата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам едно нещо, тия хора с изпържените мотори на Ridgeline-ите не отварят ли капака чат-пат,не си ли гледат уредите по таблото или само щото са взели яка кола от САЩ и не им дреме за нищо?Като ти се губи охладителна течност има 20 признака да се усетиш на време.Казвам го защото при монтажа на мойто ГИ на Акорда, явно щото разклонението към изпарителя с охладителна течност е на кофти място, не бяха стегнали добре скобата.Съответно губих антифриз,но си го видях на време. Най-малкото това че съм дал 1100лв за ГИ не значи , че просто ще хлопна капака и на доверие ще карам без да гледам.Както си проверявам нивото на маслото редовно, така си гледам и всички останали работи под капака,който така или иначе съм отворил.Та за да губи антифриз,явно монтажа им е бил зле.А собствениците и те са били зле,че не са гледали.Относно карането на алтернативни горива, абсолютно съм 'за' откакто пробвах :D Като performance нещата също са почти еднакви, зависи от схемата и парите де , но на 3.5 двигател дори да е малко занижено представянето-дреме ти:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе тя сметката казва кой е тъп и кой остър

" Ако средния разход на бензин е средно 13л/100, а на газ 16л/100. За 30 000км, това са 300 х 100, или 300 х 13л х 2.6лв/л = 10140лв гориво за година. За същите тези 30 000км при 16л разход на газ 300 х 16 х 1.25лв/л = 6000лв. Или разлика от 4000лв на година за гориво"

 

Пък "перфектния" - БОЗААА бензин да си го налива който е гъзар бих казал !;)

 

Колега

Veseliq

ако има вариант слагай метан на този голям двигател това му трябва !

Най-важното за метана е дали се налага да слагаш допълнително адванс процесор и ако си с 6 отделни бубини става сложно !

 

Ако искаш течна фаза виж Принс VSI е по евтина от VIALI . Имаше и някаква българска фирма която слага подобно но VIALI - истински газов инжекцион на течна фаза т.е. бовдат ти истински дюзи в горивната камера, а не някъде във всмукателя Публикувано изображение

Намерих я - -Виж това ако не си ги поглеждал http://www.caravelgas.com/us.html ICOM се казва системата. http://www.caravelga...ects-honda.html

Само не знам на кой е тази кола да ни повози и да си каже отзивите ;)

Това също е много красиво и приятно :)http://www.caravelgas.com/projects-tundra.html

 

И аз съм на това мнение

 

Аз да си карам Ледженда на газ,пък ти си карай икономика на бензин -да видим кой ще е с по-голяма усмивка :D

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко извън темата ,но колко е разхода на 3.5 градско в бензин (реален де)

Според моите проучвания за 4х4 модела с 5-степенен автоматик (Legend), разхода градско е 13-15, според трафика, климатика и тн. Сега, зверските задръствания в най-тежките периоди зимата могат да докарат и 20, но това си е в реда на нещата. За газ, с 15-20% отгоре. Макар да е инжекцион, газта има по-ниска калорична стойност от бензина за единица обем, така че при еднакво каране на бензин и газ, изразходваната енергия ще е еднаква, тоест ще трябва повече газ (в литри) от колкото бензин.@iso_eu - метан не искам по ред причини. По-малкия пробег, по-голямото тегло, но най-вече, често карам и в чужбина, а в чужбина има изградена LPG мрежа, докато метан никъде извън България не съм виждал. Справка - според Wikipedia към 2011та година София е столицата с най-много метан станции в Европа - към 22, а общо в България има 100 метан станции, на фона на няколкото хиляди бензиностанции - това е нищо. Благодаря за линковете за газ с течна фаза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По темата, ще направя запитване в Юби-Ко идната седмица за това какви и колко газифицирани 3.5 VTEC автомобили са минали през тях и дали знаят нещо повече по въпроса, тогава ще пиша.

Това да си купиш кола за 25 хилки и да и туриш газова уредба някак си не го разбирам :blink: Като нямаш пари да караш 4 литров мотор ( нищо лично към колегата с темата ) просто не си купуваш а си караш 1.5 икономика и така :)

С извинение за офтопика. Въпроса за LPG-то е доста сложен, опира и до морал и до светоглед и до принципни и тн. Нека се опитам да ти го обясня през моите очи. Да кажем аз карам по 30 000км/година. Ако средния разход на бензин е средно 13л/100, а на газ 16л/100. За 30 000км, това са 300 х 100, или 300 х 13л х 2.6лв/л = 10140лв гориво за година. За същите тези 30 000км при 16л разход на газ 300 х 16 х 1.25лв/л = 6000лв. Или разлика от 4000лв на година за гориво. Мога да си позволя да дам 25 000 хиляди за автомобил и то такъв с 3.5 литров мотор, мога да си позволя да го карам и на бензин, сигурно и със 100 октана целогодишно. Но при тези цени на горивата (които не спират да растат, но съотношението газ/бензин 95 в цената си остава 1:2), но това би означавало тези пари да НЕ отидат за нещо по-смислено. Кажи ми защо да искам да наливам пари за бензин, ако имам много по-евтина и екологична алтернатива? През моята призма при разумно разпределение на приходите, тези 4000лв може да са хубавата дълга почивка за двама в чужбина, ремонт вкъщи или нещо друго по-важно от A95 :)
Сметката не е съвсем вярна, сложи и 1 -2 литъра бензин на 100 за подгряване и докато премине не газ и 2 000лв - 3 000лв за инсталация. След това добави и нови изпускателни клапани и легла на всеки 50 до 70 000км (около 600-1000лв с труда) и сметка придобива по-различна стойност.Отделно че винаги след монтаж а газов инжекцион възникват проблеми и почва едно ходене по майстори търсене къде е проблема, я протрито кабелче, я неизолирано еди какво си, прекъснато еди що си, нестегнали не знам си коя скобичка и изтекъл антифриза, дюзите се скапали от качествената газ и т.н. Редактирано от PARADOX_sf
  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, моят Акорд точно направи 70 000км на газ и уж F-серията са най-капризни, пък няма никакви наченки да ми умират клапаните или леглата им.По-честя проверка и регулиране ти връзват гащите според мен.Макар че мойте не затягат,а 1-2 дори бяха леко хлабави при предишната проверка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сметката не е съвсем вярна, сложи и 1 -2 литъра бензин на 100 за подгряване и докато премине не газ и 2 000лв - 3 000лв за инсталация. След това добави и нови изпускателни клапани и легла на всеки 50 до 70 000км (около 600-1000лв с труда) и сметка придобива по-различна стойност.Отделно че винаги след монтаж а газов инжекцион възникват проблеми и почва едно ходене по майстори търсене къде е проблема, я протрито кабелче, я неизолирано еди какво си, прекъснато еди що си, нестегнали не знам си коя скобичка и изтекъл антифриза, дюзите се скапали от качествената газ и т.н.

Ами при слагането на газова си е до късмет и естествено този, кийто ти я слага да знае какво прави ! ААА относно проблемите, които казваш че се появяват ами то ако чакаш да сложиш газова че да си оправиш колата, то положението не ерозово и пък не е проблема в газовата !;)Това с изгорелите клапани искам да го видя ? А акво ще кажете за заводски направените коли на газ и на тях ли им горят клапаните ? на 50 -70 000 км Или ще кажете че техните клапани са мноо специални ? Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, питай в ЮбиКо, както си го замислил. За редките ми посещения в сервиза (чукам на дърво) съм видял само един Ледженд, но скоро идва един друг за ремонт, по техни думи, така че ще могат поне да споделят мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с изгорелите клапани искам да го видя ? А акво ще кажете за заводски направените коли на газ и на тях ли им горят клапаните ? на 50 -70 000 км Или ще кажете че техните клапани са мноо специални ?

 

Paradox-а е един от живите примери с изгорелите изпускателни клапани (на CRV с B20B3 мотор), ако му се говори, нека сам си каже историята (макар, че в стари теми е обяснявал надълго и нашироко).

Относно заводско направените коли... те са сравнително малко. Изключваме сайтове като мобиле.бг, карс.бг и т.н. за коли втора ръка, където всяка втора кочина вкарана от Италия с газ/метан, джамбазина който я продава непременно пише "заводска газова/метанова уредба", изречение с което се парадира и общо взето казано, заблуждава, лъже. Джамбазина нагъл пише и говори завоалирани приказки, с които целта му е да умае клиента, реално в 99% от случаите говорим за игра на думи, а ключовата думичка която обърква и всява смут е "заводска". Какво и кое всъщност е заводско ? :) Клиента който не е запознат, си мисли, че тази газова/метанова уредба е монтирана в завода, където е направен самия автомобил (примерно, човек вижда мерцедес 190-ка с газова уредба "ловато" и му се казва, че е "заводска", с което той си мисли, че тази газова уредба е монтирана в завода в Щутгард Унтертюркхайм). Истината е, че в повечето случаи, всичко опира до това, че заводска е газовата уредба, защото тя е направена в... завод, заводска е колата, която е направена в завод, реално погледнато и тези джапанки:

 

Публикувано изображение

 

...са заводски. Ами така де, всеки продукт се прави все в някакъв завод ;)

Малко се отплеснах :rolleyes: Мисълта ми бе, че са много малко колите, които реално излизат от завода производител с газова/метанова уредба, повечето такива операции се правят "aftermarket" така да се каже, не в завода майка производител на дадения автомобил, което си е един вид "каламъ тунинг", не е оригинална история (без да ми се обиждат всички фенове и ползватели на пропан-бутана и метана, реално няма и нищо за обиждане де).

 

Колите, които стандартно, оригинално, OEM и както и искате ги наричайте са излезни от завода производител на алтернативно гориво се броят на пръсти и то от много малко производители. Един от малкото такива примери е Civic GX - разновидност на модела Сивик, базиран на седаните сивици 6-а, 7-а и 8-а генерация, които се задвижват единствено и само на метан (CNG). От малкото което знам за тези Сивици (защото за европа те са кът, макар че, мисля от първия такъв модел, т.е. седан на базата на Сивик 6-а ген. има и човек посещаващ форума), че ползват двигатели, специално пригодени за метан с различна, по-специална карантия (различни бутала, биели, разпр. вал, колекторите са различни и изпускателни и смукателни, дори самата глава е по-различна), части които при еквиваленти серии бензинови мотори са други, а не същите. Защо ли ;)(ами явно има защо японците така да са ги направили). Сигурен съм, че и други подобни примери (с други марки и модели автомобили стандартно излизащи от завода с алтернативно гориво) имат разлики в конструкцията си, спрямо бензиновите си събратя.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето един линк със снимки на монтиран ГИ на Хонда Риджелине с 3.5 мотор. Не съм 100% сигурен, че това е същия мотор, но това е сервиза в които си сложих ГИ на моето купе и смея да твърдя, че пипат добре. В същия сервиз монтират така наречените "заводски газови уредби" на чисто нови автомобили Дачия. http://autoserviz-kardeni.com/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=56&func=viewcategory&catid=1&startpage=6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Колега , извинявай ама никаква полза няма от това което си написал за заводски направените коли на газ ;)

 

Точно говорех за такива коли http://automobiles.h...ic-natural-gas/

http://www.hybridcar...s-fuel-tank.jpg и хич не са малко -като почнеш VW, и цялата група , Оpel и т.н.

 

и други подобни - произведени от производителя на марката Автомобил, а не Автърмаркет

или от mobile и т.н. ! Та ако знаеш каква е точната разлика, моля те сподели я с останалите ;)

 

Относно Дачия и

 

Бобито и споменатия сервиз въобще не е "ЗАВОДСКО"

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм съгласен с теб колега, не е заводско, но като отидеш в Дачия и кажеш, искам този Логан но с газ, те ти казват няма грижи, ето ви цена с фабрично монтирана ГУ и колата заминава към Кардени или друг сервиз за да се газифицира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ За което ако знаят хората би трябвало да ги съдят:)Относно колите с фабрични газови от конвейра......едно време четях много и последните коли , които излизаха с пропан-бутан докато се интересувах бяха СААБ.Май се водиха Bio Power.За техните коли в статията пишеше,че единствената разлика с бензиновите им двигатели са по-твърдите легла на клапаните,нищо друго.Преди доста години карах стаж и в последствие работех в един сервиз на мой преподавател за корейски автомобили,най-вече Хюндай.От Дубай той докарваше чат-пат разни бройки и ги продаваше на бакшишите,като си бяха с фабрично газово.Дори резервата им беше газ.Говоря за Сонати.И двигателите им доколкото знаехме си бяха съвсем обикновени.Ама то кво да им е различното, като нашите бакшиши навъртяха 1 000 000км с Лантрите '99 с обикновено АГУ без да ги мислят:) На по 700 000км и повече идваха за едни сегменти и навън да бачкат.Та историите на Парадокса не съм му ги чел ама не е лошо да сподели и с какво газово е било,щото ако смесите са ти в гъза няма двигател който да не умре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Рено и Дачия ги правят така но това не значи че са Заводски или фабрични, а просто имат точно определени сервизи за да им важи гаранцията .Но дори и такада ги продават за фабрични - то като има клиенти да купуват какво им пречи ! Сега като прочетох за SAAB се сетих че и Volvo правят фабрични или заводски газови biofuel май са казват. Че и SUBARU имат - даже си имат предписание какви точно газови може да се слагат след като са излезли от завода.Та има предостатъчно оригинални - фабрични-заводски Чисто нови произведени коли, въпроса е да се търси и преценява. Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега , извинявай ама никаква полза няма от това което си написал...Та ако знаеш каква е точната разлика, моля те сподели я с останалите
Прочети последния абзац от не ползотворното ми предишно мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес бях в Юби-ко, имало няколко Ледженд-а от новите с 3.5L на газ - не е имало някой изпищял от газ сред тях за който да знаят. Включително единия бил на някакъв човек, който имал сервиз за монтиране на газови, той си го бил слагал, той бил газафицирал и карал и някакъв голям Лексус на газ и куп други луксозни коли. Щели да потърсят контакт и да ми го дадът евентуално довечера, като си взимам колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата от форума charlie, Ввлиза рядко и май вече и не пише тук, но той имаше сервиз и газифицираше.

ето му сайта - има телефони , може и него да питаш http://www.ecarc.eu/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес бях в Юби-ко, имало няколко Ледженд-а от новите с 3.5L на газ - не е имало някой изпищял от газ сред тях за който да знаят. Включително единия бил на някакъв човек, който имал сервиз за монтиране на газови, той си го бил слагал, той бил газафицирал и карал и някакъв голям Лексус на газ и куп други луксозни коли. Щели да потърсят контакт и да ми го дадът евентуално довечера, като си взимам колата.

Приятелю, въпросния човек за който говориш е същия за който ти писах на лични.Тя и колата се продава,кара я жена му по принцип.Дадох ти и координати за връзка с него,така че не чакай на ЮБИКО ами направо звънкай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, тъй. Аз (все още) не съм взел кола с 3.5 двигател, че да бързам да звъня за газ. Просто виждам, че темата стана интересна и предизвика спорове и въпроси. Ако някой му трябва въпросния контакт, дадоха ми го.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Aз ти напомням че имаш контакт с този човек, понеже си написал че ЮБИКО щели тепърва да ти го търсят за да ти го дадат.Фирмата му се казва BSM и е голям фен на Хонда. Има NSX , както и доста други модели на марката.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам няколко познати с тия огромните камиони нисан титан (американски) като кубици ми се върти в главата 6 :) и 2мата си джиткат на гас от 2-3години и не съм чул да правят нещо освен да пълнят по 60-60литра гас :) а към колегите които плюят гаста...ами в някои държави, държавата приспада от данъка на колата затова че караш на гас поради екологични причини и + това тая 20годишната кола още колко ще я караш че ще я пазиш за нова ? още 20? истински пример са такситата.. пълно е с тях и всички си карат на гас/метан иии тея 70 000км ги нямат за нищо ..абсолютно всичко зависи от газаджията дали ще си през ден при него или ще идеш 1-2пъти за донастройка.. аз лично си карам моното на гас и си късам нервите ама с 20лв и малко по малък багажник ще мина ли колкото за 20лв бензин с по голям багажник ? оо на гас нямам ускорение.. ПФФФФФФффффффф то на бензина щото лети :) хаха :) пък за фабричните газови много лесно се разбира дали е от завода ;) не трябва да си личи че колата има газово, щампа на бутилката с производителя и задължителна индикация в купето за количеството гас :) и аз не обичам да карам на гас не си мислите че ме кефи ноо който кара кола повече от 20км на ден знае за какво става навъпрос особено ако работата му е да работи за някого и взема заплата колкото да не стои гладен

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...