longfinmako 14 #1 Публикувано 23 Юли, 2012 Здравейте колеги! Колата ми е Хонда Сивик 6-та хеч,1,5 V-tek 114кс.Реших да сложа газов инжекцион,но на пазара вече има доста много марки и всеки газаджия ги хвали до момента,в който вече си обут и от там се почва с "ама това-ама онова",трябваше това-ама стана друго" и т.н.Също така сега има някаква нова система ОБД(или там както се нарича),която позволявала на двата компа да си обненят телеметрии,телепатии,телекенези и един билюк паранормални явления и всичко това само за 200 левчета отгоре.То нищо работа,200 кинта плюс и газовото стана 1300 лева.Ако измислят и някой друг чип за проследяване,ако недай си боже някой ми открадне бутилката,да могат да я засекат,то отиде на 1500 лева. Сега сериозно!Знае ли някой,къде във Варна мога да си сложа читав ГИ?Каква марка да избера(BRC,LOVATO,LANDI,има сега и някакви ROMANO)?Има ли смисъл от това ЧУДО ОБД или не? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #2 Отговорено 23 Юли, 2012 Аз си сложих ГИ преди 2 седмици, човека при който си сложих ГИ е слагал на доста хонди, също така ми сложи газова уредба и на аудито преди 3 години и за сега нищо не е мръднало. Човека се казва Николай, сега ще ти обесня къде се намира сервиза му, като тръгнеш от светофара на метро в посока към автосалоните минаваш 2-та светофара дето са за каисиева и владиславово и след втория светофар на може би 100-150 метра в дясно има една голяма синя табле, на нея пише НИКГАЗ сервиз, под табелата има една малка уличка, влизаш по нея и стигаш до 2 сервиза, десния е за ауспуси а левият е въпросният сервиз. Ако искаш разходи се до там и говори с човека. Не се сещам каква марка е изпарителят ми но инжекторите са majicjet и не се чува като работят, също така ГИ е настроен добре, в смисъл до 7200 оборота (на толкова ми е прекъсвача) си държи на газ, не обръща на бензин и лампичката за двигателя не е светвала досега. Един приятел си сложи на същата хонда като моята (6-та хеч Д14А3) ГИ пак при него преди 3-4 години и до сега е нямал ядове. Все пак във Варна има и други сервизи така че можеш да поразпиташ и на други места, просто аз съм ползвал услигуте само на този човек и съм мн доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 23 Юли, 2012 ОБД не ти трябва, то е за капризни и модерни компове които трудно се погаждат с газови натрапници под капака, твоя е прост и по нищо няма да разбере какво се случва. марките които си изброил са си все читави, въпроса е да намериш добър монтажник в Бургас.Ще ти ги степенувам така БРЦ - Ренцо-Романо-Ловато предполагам цените им се въртят на едно с разлика от около 100-150 лева. Ако питаш мен слагаи БРЦ Секуент 24 и няма да имаш ядове. Тя поне в Пловдив е около 1300, мисля че и в Варна имат оторизиран сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #4 Отговорено 23 Юли, 2012 Здравей колега и аз съм на кръстопът и се чудя какъв ГИ да си сложа.Аз карам сивик D14A8. Общо взето се двуомя между момчетата, които между военна болница и терапията, по Мир нагоре и другите са във Възраждане до старата газостанция. Първите ми предложиха landirenzo за 1200лв с бутилка на резервната гума , при другите май ще отиде към 1400, но пък съм ходил и преди това при тях и са много разбрани и любезни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 23 Юли, 2012 Тея за 1400 какво ти предлагат, цената на ландио е ок, и уредбата е хубава и безпроблемна, чарковете и са скъпи като на БРЦ ама хубаво е че не се налага д аги купуваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 23 Юли, 2012 (Редактирано) Каква марка да избера(BRC,LOVATO,LANDI,има сега и някакви ROMANO)?Аз от всичките бих избрал Принс ВСИ А ако трябва да давам 1400-1500 лв. бих ги дал за Виале LPI втора радост, няма да си познаеш колата като превключиш на газ .. Редактирано 23 Юли, 2012 от mar_tod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 23 Юли, 2012 Втората младост на Виалето бързо може да се превърне в първа мъка, щото кои ли знае на къв хал ще е помпата Инак да, няма да си познае колата как върви на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #8 Отговорено 23 Юли, 2012 Предполагам,че и в твоя град можеш да намериш Романо без ОБД за 1000-1050 лв. с монтаж.Ще останеш птиятно изненадан от системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #9 Отговорено 24 Юли, 2012 Нямам много време да избирам...даже никакво,че имам много да обикалям.Благодаря ви колеги.Местата,които се описаха в темата ги знам и още сега ще ги обиколя всичките,плюс още няколко и още днес смятам да ми "оперират" девойката.Ще пиша след това какъв "бъбрек" са и присадили. Още веднъж,Благодаря за съдействието! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #10 Отговорено 25 Юли, 2012 Аи и аз днес си запазих час за монтаж, в петък ще слагам бомбата. Приятел ме упъти към едно момче до Нептун. Слагал е на доста хонди ГИ и реших и аз там да се наредя. В крайна сметка Фобос2 1070лв с бутилка на резервната гума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #11 Отговорено 25 Юли, 2012 Малко офф, ама искам да попитам каква е логиката с тая бутилка на мястото на резервната гума? С каква цел се слага там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #12 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) За да ти е свободен багажника. Можеш да преместиш резервната гума на седалката или да я оставиш у вас ако ти трябва цялото багажно пространство или да си носиш репарационен комплект за гуми вместо резервна. Същот така можеш да свалиш седалките и слагаш голям товар (обикновено газовата е зад седалките и тогава вече няма как). Редактирано 25 Юли, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #13 Отговорено 25 Юли, 2012 И пак не виждам логиката и смисъла.. Добре да речем оставяш резервната гума у вас и отиваш за нещо си, ама пукаш гума и си на 4-5-6км. от жилището си.. Какво тогава? Чакаш някой познат/приятел да дойде да те вземе да отидеш у вас и т.н. Или тръгвате за море 4 човека слагате багажа в колата и пак няма място за резервната гума? Не е ли по-удачно бутилката да се сложи в дясно на багажника или в ляво, че даже и може да бъде малко по-голяма и пак да не заема много място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #14 Отговорено 25 Юли, 2012 (Редактирано) Ами опитах се да ти го обясня, може и никога да не видиш смисъла. Когато си с газова под кората - можеш да си държиш гумата в багажника винаги, закрепена. Или си носиш комплект за мобилен ремонт на гуми, с който освен срязана гума ще решиш всеки проблем. Но да кажем, че газовата ти е в багажника и искаш да го напълниш до горе, или да свалиш седалките и да пъхнеш нещо голямо? Какво правиш тогава? Махаш газовата? Или тръгвате за море 4 човека слагате багажа в колата и пак няма място за резервната гума?Ако 4ма човека напълните празен багажник (при газова на мястото на резервната гума) и нямате място за една гума, то ако имаше газова в багажника със същия обем - вместо резервната гума, някой сак нямаше да можете да съберете, вместо нея. За мен е по-добре газовата да е на мястото на резервната гума и да не пречи, заради описаните горе удобства. За 4 години каране (общо към 100к км) не съм пукал гума нито веднъж - имам си патерица в багажника, но в случай, че ПАК взема кола с газова уредба, бих си сложил малък репарационен комплект и не бих държал резервна гума изобщо. Преди карах един Passat комби 93 набор, с газова зад задния ред седалки - от там съм намразил страстно газовата да ти пречи. Но всеки си има собствено мнение по въпроса, за това и има свобода да избере къде да си сложи бутилката. ПП: Извинявам се, че акаме по темата на човека. Редактирано 25 Юли, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #15 Отговорено 25 Юли, 2012 Привет отново,колеги! Днес си взех колата от газаджията(Никито от НИКГАЗ до АУТОКАМА) и цял ден проби в града,на магистралата и малко извънградско.Газовото е Томасо или Томасето или Томахавка....все тая.24 месеца гаранция,1000 лева. Нито още мога да го похваля,нито да кажа нещо негативно.Колата се държи както се е държала досега на бензин.Никаква осезаема разлика.За разхода не мога да кажа нищо още,но и това ще стане.Искам да благодаря на всички за съветите! П.П. Аз също съм против бутилка на мястото на резервната гума.Ако исках място за много багаж,щях да си купя камион.На двуврат Сивик предназначението му е да се ръчка,а пък прасето от село ще го нося в колата на жената.Всеки си има мнение,това е моето. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #16 Отговорено 26 Юли, 2012 Колега както разбирам си сложил газовото при човека при който аз си сложих газовото (ако не се бъркам).На мен лично разхода ми е с 1 литър повече отколкото на бензин но това на извънградско каране, във Варна не съм я засичал. Още като я взех колата я напълних догоре, следващият път като ходих да зареждам газ колата имаше малко газ в бутилката и цял ден беше седяла на слънцето, отивам аз към бензиностанцията да слагам газ, слагаме пистолета ама не иска да се пълни бутилката, отивам на други бензиностанция същата работа, звъня на никито и му обеснявам че не мога да сложа газ и че колата има малко газ и е седяла цял ден на слънце, той ми отговаря че газта се е разширила и вътре в бутилката има някакъв клапан и налягането на газколонката не може да отвори този клапан, каза ми да покарам така докато свърши газта. Карам аз и след 40 км виждам бензиностанция, спирам и започваме да пълним, отначало влизаше малко газ, но като се напълни малко бутилката явно клапана отвори напълно и започна да се пълни бързо бутилката. Пиша ти го това за да имаш едно на ум и да не се чудиш и ти какво става като отидеш на да зареждаш Аз моята газова си я сложих преди 2-3 седмици и за сега няма проблеми, не съм виждал лампата на чек-а да свети и си държи на газ до 7200 оборота, докато удари прекъсвача. Надявам се и ти да нямаш проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #17 Отговорено 26 Юли, 2012 И пак не виждам логиката и смисъла.. Никога, ама никога на моя кола няма да сложа нещо различно от тороидална бутилка на мястото на резервната гума. За мен пък няма никаква логика и смисъл от един стърчащ цирей в багажника. Разни хора - разни идеали. За 20 години каране 1 единствен път ми е трябвала резервна гума и дори тя не ми свърши работа при две изкривени джанти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #18 Отговорено 27 Юли, 2012 (Редактирано) Да,при Никито.Навсякъде,където ходих,нямаха възможност да ме обслужат 2 седмици напред(яко се газифицира народа).Та и той имаше много коли,но успя да ме вмести.Вчера ходих до Бургас и ми даде разход 9 на 100 с климатик,трима човека и страшно движение.Но си върви добре засега.Поздрави! Редактирано 27 Юли, 2012 от longfinmako Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #19 Отговорено 27 Юли, 2012 (Редактирано) Каква марка да избера(BRC,LOVATO,LANDI,има сега и някакви ROMANO)?Аз от всичките бих избрал Принс ВСИ А цената на Принс ВСИ 3000 лева не са ли малко множко ?Добре че не си сложил Ланди или Ланди ренцо че после ще ходиш само при един двама газаджии за настройки ,които дочух че следгаранциооно вземали по 80 кинта :blink: щото малко майстори си го купуват !Пък относно ОВД - то на ГИ е пълна смешка защото като цяло само Виалито е газов ижекцион - защото ти пръска директно в горивната камера, останалите ГИ където ти пръскат извън горивната камера ги забрави да са ИНЖЕКЦИОНИ , - просто си имат дюзи и толкова ! Ама майсторите не ти го обясняват това ???? Редактирано 27 Юли, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #20 Отговорено 28 Юли, 2012 Днес и аз взех колата от вече с ГИ. Сложи го Иво, намира се до нептун. Газовото е Фобос2, всичко изглежда ок с изключение на това че при форсиране или при изключване от скорост оборотите падат може би около 500( под малката чертичка на оборотомера) и след това се заковават на малката чертичка.Интересно, че и аз неможах да заредя както казва колегата HellBull, та ще карам докато свърши газта и после ще пробвам да заредя. Като покарам малко и имам някакви впечатления за газовото ще споделя мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 29 Юли, 2012 (Редактирано) Пък относно ОВД - то на ГИ е пълна смешка защото като цяло само Виалито е газов ижекцион - защото ти пръска директно в горивната камера, останалите ГИ където ти пръскат извън горивната камера ги забрави да са ИНЖЕКЦИОНИ , - просто си имат дюзи и толкова ! Ама майсторите не ти го обясняват това ????Чул си някъде нещо за Виале или си чел ама не си разбрал Няма газова дето да пръска в горивната камера, (надявам се знаеш кое е горивна камера) то бензинова такава беше рядкост до скоро та камоли газова Виале пръска на същото място както и обикновен ГИ (в колектора преди смукателния клапан според възможноста за монтаж ) но пръска течна газ в което се крие разковничето на икономията и голямата мощност с такава газова. Защото пръснатата течна газ се изпарява моментално а изпарението води до охлаждане на околния въздух, а знаем че по студения въздух е по богат на кислород, да не забравяме и разширението при изпаряването, и ето ти ефект Редактирано 29 Юли, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #22 Отговорено 30 Юли, 2012 (Редактирано) .....Чул си някъде нещо за Виале Няма газова дето да пръска в горивната камера, (надявам се знаеш кое е горивна камера) то бензинова такава беше рядкост до скоро та камоли газова Виале пръска на същото място както и обикновен ГИ (в колектора преди смукателния клапан според възможноста за монтаж ) но пръска течна газ в което се крие разковничето на икономията и голямата мощност с такава газова. .....Така де правилно си ме поправил ! че аз малко съм ги поомешил писаниците все пак съм обикновен потребител , а не майстор.Много мразя да пиша, по лесно е на лафче особено като има и биричка Относно Директното впръскване на бензин - GDI на Митцубиши , и TSI HA WV i AUDI е истинското директно впръскване и примерно на такива коли е проблем да сложиш газ защото бензиновите инжектори прегряват когато не работят с бензин но вече има разработени газови и за такива двигатели Че даже има и заводски такива уредби !Да речем има вариант да пуска по 10-15 процента бензин постоянно за да се охлаждат бензиновите дюзи.Някъде произвеждаха хонда заводско само на ГАЗ - не знам обаче как се подгрява без бензин явно за течната фаза няма значение ? Редактирано 30 Юли, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #23 Отговорено 30 Юли, 2012 Да именно за GDI говорех че са сравнително нова технология. Иначе за течната фаза не и трябва подргяване и за това си може и без бензин, тя няма изпарител, а само помпа в бутилката и дюзи. Освен Виале има и още една италианска нискобюджетна Ги с течна фаза JTG ICOM, тя дори е още проста, ползва дюзи на Сименс, при нея помпата за газта в бутилката си е чисто обикновенна бензинова помпа, е тва не пречи да и искат 600 лева нищо че в магазина същата ако я търсиш излиза по каталог за повечето евро автомобили и струва към 100 лева, ама тва са подробности Колегата sando има сивик с заводски метан и при него също въобще няма бензинова уредба, от както го има тоя сивик спря да пише и в форума, просто не му остава време да си харчи икономиите от гориво, камо ли да пише . А ти още ли не си сложил газова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #24 Отговорено 30 Юли, 2012 (Редактирано) Е това вече е положително инфо г-н Слави CR-V, т.е. май по евтино е да сикупим газова от Италия и после помпата няма да е скъпа резервна част както казваш ?. Да разбирам ли че има течна фаза на метан ?Ами не съм сложил , включи се в мойта тема дай малко акъкъл ако може - поне ги разбираш нещата.http://forums.hondab...entry1057296709Май това е машината на метан - мечта http://automobiles.honda.com/civic-natural-gas/ Редактирано 30 Юли, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #25 Отговорено 30 Юли, 2012 Каква течна фаза на метан, де да можеше. Втечнява се при - 161 градуса и атмосферно налягане. Може да е течен и при по високи температури но при постоянно повишаване на налягането. Трябва си криогенна инсталация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #26 Отговорено 30 Юли, 2012 (Редактирано) Каква течна фаза на метан, де да можеше. Ясно А тогава този Сивик http://automobiles.h...ic-natural-gas/ как са го направили да върви само на Природен газ-метан ? т.е. без резервоар за бензин, някъде във форума имаше снимка на капачката че е само зареждачка за газ ? Или си има вградена помпа за втечняване - компресиране ?Eто снимката http://www.hybridcar...s-fuel-tank.jpghttp://www.thetrutha...-civic-cng-030/ Редактирано 30 Юли, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #27 Отговорено 30 Юли, 2012 Еми сигурно с електрически подгрев на изпарителя. Отделно, само за протокола, че колата на жената зимата си пали на -15 на газ. След 1мин на 2к на оборотомера вече не ще да гасне и си работи безпроблемно. Просто не винаги това, което го пишат е вярно.Относно каква газова- Фобос 4. Около 800 кинта с монтажа и 2 години гаранция. По-читава оферта не знам да има. Газовата си е супер. Какво като е българска? Само един съвет ако слагате Фобос- искайте да пробие инжекторите 1 размер повече. На климатик колата ми умираше. Явно самите инжектори са по-бавни и за компенсация се изисква един р-р по-големи инжектори. Само при автоматичната настройка налягането на горивото беше намалено една идея. Сега не мога да си позная колата. Други проблеми/ако това може да се нарече проблем/ не съм имал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #28 Отговорено 30 Юли, 2012 (Редактирано) При метана няма изпарител, има редуктор(регулатор на налягането) който го смъква от 200Бара в бутилките до работното. И при това сваляне заради дроселиращия ефект редуктора замръзва и се нуждае също от подгряване. Връзва се както изпарител. Редактирано 30 Юли, 2012 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 31 Юли, 2012 Е това вече е положително инфо г-н Слави CR-V, т.е. май по евтино е да сикупим газова от Италия и после помпата няма да е скъпа резервна част както казваш ?. Да разбирам ли че има течна фаза на метан ?Ами не съм сложил , включи се в мойта тема дай малко акъкъл ако може - поне ги разбираш нещата.http://forums.hondab...entry1057296709Май това е машината на метан - мечта http://automobiles.honda.com/civic-natural-gas/Абе не знам колко е по евтино, въпреки цената на помопата (която все пак се нуждае от малка преработка за да стане (сменят се буксите) ) заради кофтито газ не карат много, официалния сервиз не смее да даде 20 000 км гаранция на оригиналната помпа за която искат 600 лв дори да си купуваш обикновена ако ще ми гори на всеки 15-20 и ще трябва да свалям бутилки и да се чанча да я сменям, мерси съм от тая течна фаза. На Виале помпата е далеч по внушителна и сериозно изработена, кара много повече но пък и струва много над тази на ИКОМ а при нея няма заместител За сега течната фаза остава за по белите държави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #30 Отговорено 31 Юли, 2012 Аз да попитам нещо Да си слагам ли такава джаджа,дето се смазвали клапаните,щото май нямам?Има ли смисъл,или е само загуба на пари?(аз не знам и колко струва де,може да не е много скъпо) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #31 Отговорено 31 Юли, 2012 Мдаа - не сме Бяла държава за съжаление Абе какво смазване - като искаш си сложи допълнително масълце в резервоара като искаш да пушиш като Трабантела Във всички случаи ти влизат маслени пари то картера тъй че не се харчи излишно . Скоро един тарикат от Ланди Ренцо ме убеждаваше че задължително било слагането на омаслител , ама като го попитах дали ще ми даде писмена гаранция че клапаните няма да прегорят и с тая джаджа замлъкна !Та търговците станаха повече от майсторите това е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #32 Отговорено 31 Юли, 2012 Относно Директното впръскване на бензин - GDI на Митцубиши , и TSI HA WV i AUDI е истинското директно впръскване и примерно на такива коли е проблем да сложиш газ защото бензиновите инжектори прегряват когато не работят с бензин но вече има разработени газови и за такива двигатели Малка корекция за VAG-ините първите мотори с директно впръскване са FSI моторите TSI се появиха доста след това. Тези технологии вече са по на 10 години в реалната експлоатация не като прототипи.Но пак си остават относително гадни за афтермаркет газифициране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #33 Отговорено 31 Юли, 2012 Аз да попитам нещо Да си слагам ли такава джаджа,дето се смазвали клапаните,щото май нямам?Има ли смисъл,или е само загуба на пари?(аз не знам и колко струва де,може да не е много скъпо) Не си струва да си купуваш, наблюдаваи темата "Подарявам", там постоянно се въртят 2-3 системи за подаряване, като им мине мерака на мераклиите и се чудят как да се оттърват от тях та дебни ако изпадне някоя да си начешеш крастата и да си омаслиш хубаво двигателя вземи си Инак ефекта е чисто психологически Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #34 Отговорено 31 Юли, 2012 Тези технологии вече са по на 10 години в реалната експлоатация не като прототипи.10 години викаш, колко бавно тече при теб времето .. Тази година се навършиха точно 15 г. откак е пусната серийно технологията .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dirigenta 2 #35 Отговорено 1 Август, 2012 (Редактирано) И аз колега се чудя дали да слагам такова нещо. Единия казва трябва другия казва не е нужно, всеки каквото си знае, но в интерес на истината когато проучвах преди да си сложа газовото ходих до едни момчета преди хлебозавода и там ми показа един файл на който пише, че такъв омаслител се слага на хонди след 2003г. Аз си мисля засега да не си слагам. Относно цената мисля че е към 150лв, но има масло, което се долива, което си е пак консуматив. Аз да попитам нещо Да си слагам ли такава джаджа,дето се смазвали клапаните,щото май нямам?Има ли смисъл,или е само загуба на пари?(аз не знам и колко струва де,може да не е много скъпо) Редактирано 1 Август, 2012 от dirigenta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #36 Отговорено 1 Август, 2012 (Редактирано) .....когато проучвах преди да си сложа газовото ходих до едни момчета преди хлебозавода и там ми показа един файл на който пише, че такъв омаслител се слага на хонди след 2003г. ...Ами питай ги тея момчета с файла то и чичковците имат такива файлове- дали ще ти дадат писмена гаранция,която да гарантира на 100 процента запазването на клапаните като ползваш това "безумно" устройство !И ще разбереш къде е истината сам. Редактирано 1 Август, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #37 Отговорено 1 Август, 2012 А в крайна сметка каква е функцията на този омаслител или както се казва и защо от толкова места чувам, че няма никакъв смисъл? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #38 Отговорено 1 Август, 2012 Ми каква е функцията..... казват че на хонда клапаните и леглата били слаби и не държели на газ, аз това го отдавам на няколко причини, първата и наи важна е че голям процент от собствениците на Хонда дори не са чували за проверка на клапани, свикнали са че щом е модерна кола значи е с хидравлични повдигачи, макар че в интерес на истината много хора дори не са виждали къде им е двигателя и ако не е мастора читав да им подръжа колата и да знае от какво се нуждае проблемите са на лице. Втория фактор е обикновената и скопена наи вече с цел икономия на горива АГУ, и не само тя, ГИ също може да нанесе щети ако не е настроен кадърно и обеднява сместа. Та идеята на тая масларка е да охлажда уж клапаните и леглата им, щото видете ли газта била по "сухо" гориво от бензина и отделно гори по бавно и развива по висока температура следствие на това. Че е така така е, не отричам че газта не нанася щети на главата и клапаните, и то на всяка една кола, на коя по малко на коя повече, но както казах зависи от типа газова и настроиката и, а щетите могат да са след 200-300 или 500х.км че тя и на бензин ще се скапе до тогава, ако не главата то буталата и цилиндрите щото пък бензина мори тях .Да предположим че тоя омаслител омаслява смукателния клапан, но реално проблем с прегаряне имат наи вече изпускателните, как тази течност ще оцелее през такта горене и какво ще остане от нея че да охлади изпукателния клапан сами се сещате какво ще остане-нищо. Отговора на този ми въпрос беше даден по следния начин: "Течноста намаляла температурата при изгаряне и али бали дрън дрън", ако намаля температурата значи намаля и куп други фактори от процеса на изгаряне, което неминуемо ще води и до по ниско КПД което пък ще хаби повече гориво и т.н.т. нещата пак се навръзват, и кяра от фаидата е никъв, малко като водородното ННО.Да не забравяме че никъде не се споменава за вредите които евентуално може да нанесе, какво се отделя при горенето и, как се отразява то на ламбда сондите, на катализатора, на свещите, какво става при смесването и с маслото в двигателя, как влияе на показателите му след това, общо взето се казват само ползите които и без тва са неубедителни а дали има минусите никои нищо не споменава. Така че всеки сам преценя, ще векува ли с тая кола или тя ще му служи Имам доста приятели които си сложиха, не съм ги разубеждавал, само им казах аз какво мисля, имам и такива които не си сложиха, разликата между едните и другите за сега е само цената на маслото, кои ще увековечи двигателя си със или без системата не се знае още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #39 Отговорено 2 Август, 2012 (Редактирано) Тези технологии вече са по на 10 години в реалната експлоатация не като прототипи. 10 години викаш, колко бавно тече при теб времето .. Тази година се навършиха точно 15 г. откак е пусната серийно технологията .. За безсмъртните е така бавно тече. Просто исках да кажа 10+ години и че това не е вече някаква супер нова технология. Достатъчно време има да се видят и предимствата и недостатъците. Редактирано 2 Август, 2012 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #40 Отговорено 2 Август, 2012 А в крайна сметка каква е функцията на този омаслител или както се казва и защо от толкова места чувам, че няма никакъв смисъл?Моя отговор е че това е автомобилния вариант на Калгон. Ефекта е доста здраво чисто психологически.На моята не съм слагал и смятам да си докажа че това са измишльотини, клапаните са регулирани преди да сложа ГИ-то и смятам на всеки 20 хил. или казано иначе през една смаяна на маслото да се проверяват и регулират.Оня файл дето се размята из интернет е няма такава смешка. Само погледнете кой е подателя на информацията и как се определя дали има проблем или не. Агенция ЕЖК има доста по-достоверна информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове