Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Провери тампоните на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих тампонете,не е от тях пукането, смених  кормилни накрайници бяха заминали,чува се в предна дясната част 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел някъде по английските форуми, че това пукане се дължи на проблем с болтовете, с които се захваща т.нар. "магаре" (subframe) към купето на колата. Три пъти съм свалял тази конструкция на колата ми и трите пъти при монтажа й съм имал леко "закучване". Сменях и болтове на два пъти, както си пише в упътването, но за съжаление с годинките и пробега по нашите "цветущи" пътища нещата не се подобряват. И при мен има пукане, особено при малко по-рязка смяна на посоката на движение (напр. при спиране и тръгване назад за паркиране). Опитай да донатегнеш тези болтове, те са общо шест на брой, по три от всяка страна. Доколкото си спомням усилието на затягане беше към 105-110 Nm, но пак казвам, че при мен динамометричният ключ започваше да прищраква преди да се приберат напълно някои от болтовете, та тогава те се затягат до скъсване и се връща четвърт оборот (шегичка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с пукането на магарето е коментирано и тук, във форума.

Беше много отдавна и не знам, в коя тема, но, ако не ме лъже паметта беше за Акорд 7, или 8.

Четох темата, когато пукането се появи при чисто новият Сивик 9 на съпругата ми. Така и не стигнах до проверка, и отстраняване, т.е. не знам, дали беше такъв проблема при мен. Започна да пука на 3-тата година и около 20000 мили пробег. Сивикът си замина след изтичане на лизинга, така че ...

 

От скоро такова пукане се появи и при моето CR-V 2. Съпругата ми си купи Акорд 7 наскоро. И той пука.

И при двете коли пукането е най- отчетливо при спиране с ниска скорост, в момента, в който отпусна спирачката. Явно тия дни ще ходя при личния си майстор.

 

п.п. Пукането се чува(ше) от предно дясно колело и на трите коли.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има и сървиз бюлетин за Сивик 8-ма ген. по въпроса с пукането (отдясно):

honda service bulletin EMA091016.pdf

Редактирано от emod
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, emod написа:

Има и сървиз бюлетин за Сивик 8-ма ген. по въпроса с пукането (отдясно):

honda service bulletin EMA091016.pdf 257 kB · 8 downloads

Благодаря колега ,точно това беше пукането  спря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

карам Сивик 8-ма с автоматични скорости (полуавтоматични - AMT). Не бях я карал седмица и нещо. Преди два дни отидох с нея до магазина, но ми се стори, че по-бавно от обикновено инициализираше скоростите (Проверява в какво положение са. Чува се един специфичен звук от съединителя.) Днес запали без проблеми, включих на задна и точно тръгна и изключи и светна оранжевото зъбно колело. Може да познаете, загасих, но до тук. Вече директно светва колелото. Чува се много лек звук сякаш се опитва да "иницизлизира", но не е каткто обикновено. Много по-тихо е. Преди да звъня в Бултрако, има ли вероятност да е много капризна от напрежението на акумулатора ? Аз имам едно-две неща с постоянна консумация и още не съм мерил напрежението.

Редактирано от Dakata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Здравейте , посетих сервиз на Хонда за смяна на тампон на скоростите. Смениха го, пребирам се и отварям капака, и ми липсва нещо. Какво е то може ли да ми кажете и от къде да си го намеря. Благодаря предварително

IMG_20220821_164855.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, @pfclevski. Липсва една гумена шапчица. Според мен, най-лесно може да си я намериш в някоя автоморга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, pfclevski написа:
  Скрий съдържанието

 

Здравейте , посетих сервиз на Хонда за смяна на тампон на скоростите. Смениха го, пребирам се и отварям капака, и ми липсва нещо. Какво е то може ли да ми кажете и от къде да си го намеря. Благодаря предварително

IMG_20220821_164855.jpg

Кажи кои са тези пе...ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатикът нещо се скапа. При пускане не се чува компресорът да цъка. Някой може ли да каже кой бушон е за него, за да пробвам 1-во от там и после 2-ро в сервиз? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е заминало едно малко реле при бушоните в двигателното. Струва стотинки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някаква схема на кутията с бушоните кое за какво е или някаква насока какво да търся? Утре ще отворя да погледна да видя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В зависимост от модификацията под капака може и така да изглежда:

image.thumb.png.1df56d507ec3a20ef63e3c0460628d20.png

Оригиналното и при мен беше Omron, майсторът ми сложи каквото хвана и тръгна веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си означение под капака, релето е илюстрирано със снежинка, обикновено е на Омрон.

Аз да питам тук намират ли се на Митсуба? 

Моят тази година почна да работи постоянно, без Он/Офф и питата почна да замръзва.

Мисля да пробвам първо с релето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20220930_131117.jpg

При мен изглежда така.

Редактирано от koszabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе вляво до щипката, твоят е на Митсуба. 

Виж и бушона 7,5А., кафявия под този 40а. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че то има тема за този проблем, но не съм я видял => Проблем с климатика - смяна на реле.

При мен явно вече е сменяно релето, защото сегашното беше Mitsuba. В Бултрако релето струва 62 лева. Взех реле на Mahle за 8-9 лева и климатикът веднага тръгна. Новото реле е по-високо и малко трудно се затваря капака на кутията на бушоните, но се затваря.

Редактирано от koszabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди доста години ходих на майстор за климатика за този проблем и просто хвана едно реле със същата форма, заби го и ме изгони да си ходя срещу 5лв. После видях, че на релето пише BMW - така си я продадох колата :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...