Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Преди 8 часа, Ana_Grey написа:

Не се обиждам изобщо - не се правя на намахана там, където не разбирам и питам елементарни неща. Много съм ви благодарна за търпението и отговорите даже. :)

 

Ще ми го смени някой, просто исках да знам от вас как е най-добре да се подходи - вече разбрахте, че около мене само пишман-майстори и БМВ-манЯци. Предпочитам аз да им кажа какво да правят, отколкото да им я оставя да си правят експерименти. Значи гумата и отфдолу се бърка? Аз мислех, че трябва да се свали акумулатира (този е мигачът, така я взех, ама минах преглед някак).

 

За отчета на таблото сте напълно прави - в момента ми дава 5,9. Излишно изпаднах в паника. :)

 

Още един тъп въпрос - автопилота ми е постоянно в процес на готовност, защото особено вечер като се прибирам го пускам - имам дълги и прави отсечки и се възползвам. Нали не пречи?

 

Има ли начин да се настроят фаровете да светват при запалване - не само дневните светлини+халогените, а изцяло (не знам как е законът всъщност).

 

И метриката REV явно е изключена - как мога да я включа и има ли смисъл от нея?

 

Санаха много въпроси пак. Ако може и да ме препратите в темата за аудиото, че не я намирам (четох нещо, но не е това, което търся) - искам да видя за опции за запаметяване на повече от 6 станции и използване на USB. Както и къде могат да се сложат някакви колони отзад, че озвучението е доста незадоволително - като качество, не като сила.

1. Не можеш да го достигнеш като махнеш акумулатора.

 

2. Според мен не е проблем, че ти седи в готовност постоянно - най много да ти изгори лампичката на таблото по-бързо :D Мен лично ме дразни да ми свети нещо, което не ползвам и си го спирам.

 

3. Начинът е да се свърже DRL Модул към късите светлини ако искаш те да си светят постоянно. Ако имаш сензор за светлина няма смисъл. Аз съм си свързал DRL-то към дневните светлини и лостчето за светлините ми е на Auto. Постоянно светят дневни - свечери ли се или мина през някой тунел, или дебела сянка - турурут и се пускат късите. + Не карай на фарове за мъгла освен ако няма мъгла защото ще те изхакат при първа възможност катаджиите. Не е разрешено по закон.

 

4. REV Може да се спре и пусне от менюто на волана - като задържиш "i" мисля че се активираше това меню и там вътре беше някъде.

 

5. Можеш да запаметиш до 12 станции - имаш FM1 и FM2. Как точно се превключва на модел без навигация не съм сигурен. Предполагам като цъкнеш пак бутона FM/AM, но ще мине и през AM каналите - да не се стреснеш ;д

 

6. USB има няколко варианта - като започнеш от FM трансмитери, които са най-евтини и зле като качество варианти, минаваш през xCarLink, Yatour и тн. дигитални чейнджъри, директно направо нова медия ИЛИ заводския USB модул, но там е малко скъпичко (зависи за колко парички ще си го намериш - извън страната най вероятно), но за целта ще трябва да си намериш и фейслифтовото радио, защото на преди фейса не е заложено и дори да го свържеш няма да тръгне.

 

7. За колони вече някой друг. Аз лично си смених колонките във вратите. Виждал съм да монтират колони на кората но е грозно според мен и намалява обема на багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bonbona👌🍷🍭

 

Не знаех, че е забранено на фарове за мъгла - благодаря ти. Дневните светлини почти не се виждат денем - достатъчни ли са? Карала съм така, но не съм забелязала звуков сигнал когато мръкне или вляза в гаража, даже не съм сигурна дали се пускат автоматично късите - улиците са осветени и често тръгвам "без" фарове, а и заради халогените, които не изключвам, си свети. Мога ли да разчитам, че ако ги оставя на Auto, няма да се пребия или да ме глобят, че не съм пуснала фарове?

 

Тези 12 станции могат ли да се сменят от волана? Все стигам до 6, а музиката по радиото тази година ме вбесява.

 

REV функцията ще сляза след малко и ще пробвам да я пусна от менюто, което каза.

 

Колони на кората и аз не искам, от друга страна качеството на звука става далеч по-добро с хубави колони в задната част, пък бил и съвсем намален звука. Ще се радвам на други предложения и идеи.

 

Ако някой с радио като моето (с клавиши като пиано) се включи да обясни за станциите, ще е добре. Ако не - трябва да си припомня как се записват дискове. 

 

Имам един саундбар на Bose, дето само ми стои вкъщи - дали ще може да се пригоди за багажника? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Ana_Grey написа:

Bonbona👌🍷🍭

 

Не знаех, че е забранено на фарове за мъгла - благодаря ти. Дневните светлини почти не се виждат денем - достатъчни ли са? Карала съм така, но не съм забелязала звуков сигнал когато мръкне или вляза в гаража, даже не съм сигурна дали се пускат автоматично късите - улиците са осветени и често тръгвам "без" фарове, а и заради халогените, които не изключвам, си свети. Мога ли да разчитам, че ако ги оставя на Auto, няма да се пребия или да ме глобят, че не съм пуснала фарове?

 

Тези 12 станции могат ли да се сменят от волана? Все стигам до 6, а музиката по радиото тази година ме вбесява.

 

REV функцията ще сляза след малко и ще пробвам да я пусна от менюто, което каза.

 

Колони на кората и аз не искам, от друга страна качеството на звука става далеч по-добро с хубави колони в задната част, пък бил и съвсем намален звука. Ще се радвам на други предложения и идеи.

 

Ако някой с радио като моето (с клавиши като пиано) се включи да обясни за станциите, ще е добре. Ако не - трябва да си припомня как се записват дискове. 

 

Имам един саундбар на Bose, дето само ми стои вкъщи - дали ще може да се пригоди за багажника? :D

 

Малко се обърках. Не става ясно какви дневни светлини ползваш? Имаш ли сензор за светлина? Ако имаш сензора - на лоста трябва да пише Auto и на тъмно да ти се включват сами. Звукът турурут е от модулът ми за дневни светлини :D Не съм сигурен дали може от волана да се сменя между ФМ1 и ФМ2, но цъкайки копчето AM/FM трябва да ги сменя всичките - първото кръгло копченце над 2 и 3 бутоните.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Имам позиция AUTO на перото за фаровете - предполага се, че имам сензор? Светят едно такова амбиентно тогава, почти не се виждат. Звуков сигнал не съм чувала - и аз съм объркана сега. Дали не се пускат, заради уличното осветление, или аз не съм го чула, или нещо е дефектно/изключено - не знам. Но и пак не съм сигурна, че дневните светлини светят видимо денем - много са слаби.

 

Довечера съм на работа до късно и ще си направя експеримент, но няма как да знам колко свети колата отпред. Веднъж, нощем, на излизане от паркинга на работа питах охраната дали ми светят фаровете - каза не. Бяха на Auto.  Но на паркинга е светло - затова не знам дали мога да разчитам на това Auto и да ги държа винаги на тази позиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за звуковата сигнализация се чува ако имаш допълнителен (нефабричен) модул за дневни светлини. Аз примерно съм със ефтин такъв модул, звуков сигнал нямам. Така както го описваш, може би и ти имаш някакъв модул, нормално е при тези модули фаровете да светят по-слабо, целта е да те виждат, а не да осветяваш.

Саундбара го забрави, нямаш контакт в колата на 200V :)

Моята кола "свирна" като смених плеъра, нямам представа дали съм с оригиналните колони, мързи ме да разглобявам.

Вариантите за музика в колата за мен са 2:

1. Дигитален чейнджър от типа на Xcarlink, Yatour и т.н. Това устройство симулира CD-чейнджър, за мен минуса е че не изписва имената на папките и файловете, а в колата държа разни колекции, различни стилове и слушам каквото ми е по настроението в момента, но са над 5000 парчета със сигурност. Ако избереш този вариант, поинтересувай се кой е съвместим с нашия модел, че ползвал някакъв различен протокол за комуникация. Преди време бях купил ефтин от aliexpress и се оказа че на сивик не работи, на акорд и црв нямаше проблем.

2. Вариант 2 ти е нов плеър, дали обикновен дабъл дин като моя, или нещо с андроид и куп екстри е въпрос на личен избор. Аз лично не съм чул китайски андроид да свири добре, но пък и моделите които съм слушал са ефтини. Има за към 500USD модели с DSP процесор - при тях трябва да е добре.

Ето да добиеш представа, това е моята кола

 

IMG_20190716_190807.jpg

IMG_20190716_190800.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркус, мерси много.

 

Супер тъпо ми стана за саундбара - в него ми беше надеждата. Сигурно е много елементарно да се сети човек, но техниката ми е най-слабото място. Нямаше ли някакви адаптери, които да трансформират тока?

 

Много хубаво и на място изглежда мултимедията ти, обаче аз имам проблем със светещи неща в колата - много ми отвличат периферното зрение и дори и да не искам, пак ги виждам. Иначе най-лесно ми е да си взема нещо за в запалката, но и те обикновено светят и ми лазят по нервите. Пък и имам малка мания по таблото си - влюбена съм от години в този оборотомер (основно заради него избрах колата) и 3D визията с километража и не искам нищо да го заслепява. Тъпо звучи, знам. 

Предната ми кола беше с голяма заводска навигация и ме дразнеше - дори и на нощен режим, дори и само на радио - вадеше ми очите.

Ако не намеря нещо дискретно и незабележимо, ще мина на вариант само нови колони - но ще е трудно и не знам дали ще е задоволително. В този случай ще трябва да си припомня и как се записват дискове.

 

Тази вечер (вижте кога се прибирам) пробвах автоматичните фарове - светнаха, без звуков сигнал. Изключих халогените с голямо неудоволствие.

 

Докато гледах как изглежда колата отвън с пуснати фарове забелязах, че перката (на радиатора, предполагам) се включва на интервали адски шумно - уплаших се, че нещо не е наред, но ми казаха, че било нормално. Дано да е така.

 

Утре ще ви направя снимка на дневните светлини, да кажете дали са достатъчни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто което можеш да направиш е да си монтираш качествена мултимедия. Можеш да я управляваш от волана и е удобно. Дневните светлини аз си ги паля винаги ръчно т.е аз съм си модула :D До момента не съм ги забравял, просто навик като колана.

Ето друг модел, подобен на колегата. Дисковете от години не ги ползвам та предпочитам mp3.
 
mm1.thumb.jpg.10145579e55a8769ba3217282b845bfc.jpg
 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми мигача. Един младеж от работа. Каза, че някакви щифтове са сдали багажа, докато е вадил подкалника. Преглътнах го, но после забелязах, че AUTO функцията на фаровете ми вече не работи! Първо ги включих мануално, защото бързах, но после отдели време да се уверя - като е на AUTO нито вътре ми свети, че са пуснати дневните, нито пък те светят! Направо ми призля! Много е тъпо да нямаш на кого да разчиташ за нищо. Аман вече, все нещо трябва да има... 

 

Иначе снимах амбиентните дневни - ето ги. Почти не се виждат през деня. 

 

20190815_162551.jpg

Screenshot_20190815-231627_Gallery.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупили са се някои от щипките. Ако снимаш коя точно и ги имам същите, мога да ти пратя няколко да си имаш. Бях си ги поръчвал за резервни точно поради тази причина като има сваляне на пластмасарии. Те реално за подкалниците и долните кори са почти еднакви тези щипки.
Иначе от смяната на 1 мигач той няма какво да е развалил по колата. Нещо друго има за да не работят.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво може да е? Някой може ли да каже? Странно съвпадение е станало. Знам, че сега се учи и първо възнамеряваше да ми сваля фара. Може и аз да подхождам с недоверие вече, след като "майстора" ми каза, че съм имала луфт на волана и колата ми тракала отзад в дясно (и двете нямат нищо общо с истината). Та непременно трябвало да му я закарам (онзи дето за смяна на масло я е юркал из квартала няколко часа). 

 

Дневните достатъчно ли светят според вас? 

 

Мерси много за щипките - ако започне да се свлича нещо, ще ги сменя. Предполагам, не се намират трудно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ana_Grey написа:

Какво може да е? Някой може ли да каже? Странно съвпадение е станало. Знам, че сега се учи и първо възнамеряваше да ми сваля фара. Може и аз да подхождам с недоверие вече, след като "майстора" ми каза, че съм имала луфт на волана и колата ми тракала отзад в дясно (и двете нямат нищо общо с истината). Та непременно трябвало да му я закарам (онзи дето за смяна на масло я е юркал из квартала няколко часа). 

 

Дневните достатъчно ли светят според вас? 

 

Мерси много за щипките - ако започне да се свлича нещо, ще ги сменя. Предполагам, не се намират трудно :)

 

Всяко магазинче за авточасти и джунджурийки ги имат щипките ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.08.2019 г. at 23:18, Ana_Grey написа:

Иначе снимах амбиентните дневни - ето ги. Почти не се виждат през деня. 

Аз ли нещо се бъркам и не виждам или в момента ти светят късите + габарит. Ти на габарита ли казваш "амбиентните дневни"? 

 

20190815_162551.jpg.3503d5f3226551d44f8affb1a7afc84d.jpg

На снимката съм оградил и номерирал както следва: =>

1. Къси светлини.

2. Дълги светлини. (крушката е разположена до тази на габарита)

3. Мигач.

4. Габарит

5. Фар за мъгла.

Редактирано от koszabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Габаритите са явно. Те ми се включват, когато съм на AUTO. (колегата оправи каквото е направил). 

 

Какъв е законът сега за през деня - габарити или къси? 

 

Пак се извинявам за тъпите въпроси, съвсем до скоро живях в чужбина, там ми се пускаха късите автоматично и никога не съм се замисляла по въпроса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Законът казва да караме на къси или дневни. Дневните са или фабрични с автомобила, или трябва да отговарят на определени изисквания, като цвят, разположение и кога да се включват и изключват сами. Ако си на габарити, ще те спрат и сигурно глобят. Същото е и за фаровете за мъгла.

 

И няма тъпи въпроси – по-добре да пита човек отколкото да предполага и да научи по по-трудния начин. :)

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че изяснихме казуса, защото и аз малко не бях разбрал за кои светлини говорим точно. Ако ти се пускат автоматично, значи има някакъв модул свързан към габаритите, който да ги пали => може да се върже към късите или дългите и да ти пали тях на определени проценти (не на 100%).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пали тях на определени проценти? Тук направо ме хвърли в недоумение. 

 

Автото ми сменя от габарити (сега разбрах, че НЕ са дневни светлини) на къси, когато се стъмни. Трябва да попитам дали е възможно да се пускат направо късите, да си нямаме повод за разправии с катаджии. Халогените ги спрях, след като ми казахте. 

 

Онова меню за REV не можах да го намеря. Колегата дето сменя мигача се кълне, че при него е работила функцията. Аз не съм видяла една светнала лампичка. Не ми е и толкова важно. 

 

Поздрави от Жеравна. 

Редактирано от Ana_Grey

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само нещо да вметна, за яснота: Автото всъщност само пуска и спира късите. Габаритите винаги светят когато лостчето не е на off. Също така те не изгасят при светване на къси или дълги. Т.е. нямат отношение с функцията автоматични фарове :)

 

Относно автоматизирането на късите – има модули, които се монтират от ел.техници, и могат да контролират късите или дългите като ги включват автоматично. Ако е вързан с дългите, автоматичното палене ги пуска на по-нисък интензитет, за да не се заслепяват другите водачи. Мисля, че в твоя случай няма проблем да управлява късите, за да ти спести ръчното включване.

 

Един лесен и безплатен начин, който можеш да пробваш, е да намериш сензора за светлина, който включва и изключва късите, и да му лепнеш черно (или какъвто цвят искаш) тиксо отгоре така, че да си мисли, че е тъмно постоянно. Сензорът трябва да е на таблото, някъде близо до стъклото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензорът е точно зад огледалото за задно виждане - залепен за стъклото. Доста е чувствителен - можеш да тестваш като си сложиш ръката там и веднага трябва да светнат късите.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се лепне нещо върху сензора дали няма да ги включва при всяко палене.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е идеята - да съм на къси про всяко палене, да се пускат сами и да спират, като игасв колата :)

 

Гениална идея с черното тиско, трябва да видя нещо издръжливо. Това зад огледалото бях убедена, че е сензпрът за дъжд 

🙄😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Ana_Grey написа:

Ами това е идеята - да съм на къси про всяко палене, да се пускат сами и да спират, като игасв колата :)

 

Гениална идея с черното тиско, трябва да видя нещо издръжливо. Това зад огледалото бях убедена, че е сензпрът за дъжд 

🙄😁

 

И двата са там до колкото знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF-a се е задръстил, нужна е регенерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как? Това, дето се кара извънградско на високи обороти ли е регенерация? Четох сега , че не помагало, като е светнала вече лампата. Мога ли изобщо да я карам така? Какво трябва да направя? 

 

Нямаше никакво предупреждение преди да стане! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кара се продължително, поне 30мин. с над 2000 оборота. Ако не си ходила скоро да Пловдив можеш да си направиш една разходка, ако не се оправи следва чистене или отстраняване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rekeem, току-що говорих с една бивша колежка от Хонда Бургас (работила съм там преди доста време) и ми каза в никакъв случай да не я карам така. Можело да блокирам двигателя. Каза, че ако се оправи с компютър, ще е към 80 лв, а ако трябва да се сменя - към 800!!! 

 

Тя е в Продажби, където бях и аз, но пък е там от 10 години... 

 

 

Какъв е вашият опит? 

 

Четох сега из немските форуми - ум да ти зайде, само пари на вятъра са давали и никакво трайно решение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещаш ли загуба на мощност? Няма да си блокираш двигателя, нищо лично към бившата ти колежка, но по-скоро се консултирай с някой, който разбира от коли, а не от продажби на коли.

Трябва да я покараш надълго, иначе ще става по-зле. Може да се оправи сама като влезе в режим на регенерация. 

Редактирано от Rakeem
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, усещам загуба на мощност. Случи ми се 2 км преди дома и пробвах метода с вдигането на оборотите, но не се наемаше. Вярно, че е в града и нямам много пространство за настъпване, но пак се усеща. 

 

Пълно доверие нямам. Тя знае как се процедира и какво съветват там клиентите си. Каза, че утре ще пита конкретно. До колко мога да се доверя и на кого, ако не на Хонда сервиза, вече не знам.... 

 

През главата ми минава какво ли не. 

 

Заредих сутринта обикновен дизел, защото последния път с авиото ми се вдигна разхода. Покачването на разхода може да е знак за задръстването, или сегашният дизел е някакъв леш. (Еко). 

 

В немския форум четох, че някакъв карал с неподходящо масло, без индикация за ДПФ. Ако си спомняте, замених Кастрол 5/40 за ДПФ с Кастрол Едж 5/30, на което не пише изрично за ДПФ. Човека ми каза (щото попитах), че нямало нужда да го пише, тъй като било уж по-висок клас масло. Сега и за това се тревожа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека някой колега на който му е светвала индикацията да каже дали се оправя с активна регенерация, ако не направо им я карай да ти я чистат щом е 80лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано се включат и другите със свой, дочут или прочетен опит, за да мога да взема някакво решение. Идва ми сега да я изкарам да я покарам, но не смея. Много ми е свито.

 

Съвсем може да не се размине с 80 лв. Че и без кола оставам, което е немислимо. 

 

Моля и за становище за това масло.

 

413177703.castrol-edge-titanium-fst-5w-3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Ana_Grey написа:

Идва ми сега да я изкарам да я покарам, но не смея. Много ми е свито.

Ако те е страх да я караш, палиш, пускаш си музичка и държиш 2000 оборота за двайсетина минути може да се излъже и да влезе в регенерация без компютър. 

Когато ти е вдигнала разхода може да е правила регенерация. 

За маслото не се вижда спецификацията, ако е 'C' e oк за дпф.

И за в бъдеще гледай какви обороти ти поддържа на празен ход, ако са над 1000 и моментния разход ти е повече от 1 чертичка, значи регенерира и не трябва да я гасиш, а да я караш.

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

 

Нещата минаха по възможно най-лошия начин, не е за разправяне, и без това явно всички сте на почивка.

 

В крайна сметка търся таблици за ремап, някакъв бин файл на компютъра,в който са таблиците за газоразпределението, наред с другите неща.

 

Наясно съм, че това го имат само тюнъри и струва пари, все пак реших да попитам дали някой кулантно би услужил, първо защото вече налях една месечна заплата, второ защото вече на никого не вярвам, освен на един познат, който обаче има въпросния софтуер само за Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкажи какво се е случило. Едно премахване на дпф-а не е повече от 400лв., а може и по-евтино ако го продадеш, да не си го подменила с друг? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви при ГЕфи в Шумен,ще ти я мапне и ще ти махнат ДПФ.Цялата работа около 350лв.Не се занимавай с глупости и ще си караш колата с кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.09.2019 г. at 16:21, Rakeem написа:

Разкажи какво се е случило. Едно премахване на дпф-а не е повече от 400лв., а може и по-евтино ако го продадеш, да не си го подменила с друг? 

Разказвам.

 

Писах в някаква ФБ група и сред глупостите на сеирджиите се откроиха един-двама, които спокойно ми обясниха какво се случва. Единият се оказа почти градски и предложи да закачим колата на неговата диагностика и ще я принудимда си направи регенерация. Олекна ми. Още на другия ден речено-сторено, но без късмет. На 33-50% прекъсва и дава грешка - маслото е разредено. Пробвахме 4 пъти.

 

Следваща стъпка беше естествено сервиза на Хонда. Говорихме да ми направят регенерация и че ако се случи пак, ще го махаме тогава. Обаче след 10 мин ми звъннаха, че в маслото ми има 1,5 л нафта...! Знаете, че съвсем скоро го сменях. Майсторът ми обясни, че това е в следствие на монго недовършени регенерации и тн, а последствията на нафтата в маслото - всички се сещаме. Решено беше да махаме веднага и да сменяме масло, което там естествено не струва колкото при някой тюнер в Шумен (мерси за съвета). Нормално е да заложа повече пари на хората с най-много опит в града, говорихме за цизцяло ново обучаване на всички системи на колата, което гарантира безупречната им работа занапред. Не исках да я ампутирам, исках си я, както производителят я е измислил, по ред причини.

 

Ударът за мен беше голям, защото аз в Хонда можех да се закълна, вярвах й на таз кола повече от на повечето хора, а тя така да ме подведе с егати ремонта за егати сумата. Говорих, разпитвах, неизбежно било, имали си живот тези неща...ама направо не е същото за мен, идва ми да я сритам като я видя вече...

 

Както и да е, взех я след ремонт и от тогава ми даде двоен разход. 14 градско, 10,5 извънградско, изхабих цял резервоар - минах наполовина километрите от предния път - тоест няма грешка, разходът е двоен. Говорих с няколко човека и всички са на мнение, че това е грешка в системата за газоразпределение - едва ли не ремапът не е минал като хората. Звъннах на сервиза - не било възможно, в никакъв случай нямам двоен разход, може таблото да не показва правилно, може да е климатика, може нафтата да е кофти, ей такива...

 

Та затова сега търся как да се оправя сама...

 

Обаче никой не иска да изкара таблиците.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените за които се сещам но не са в твоят град са "Адлер". Имат сайт, хвърли 1 око. Правят общо взето всичко при дизелите и би трябвало да ти решат проблема. Не съм ги ползвал но съм срещал позитивни коментари за работата им. Много неприятно е това което си написала но ще го оправиш, не се притеснявай толкова. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варна- ТСТ рейсинг

Горна Оряховица - ОЕМоторспорт

Тези ще свършат работа на 100% и всичко ще е точно+физическото премахване на филтъра. За Пловдив също има вариант, ако не е прекалено далече.

"Таблици" без пари е силно съмнително някой да даде, или ако даде резултатът най-вероятно ще е както по-горе описания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето затвърждаваш правилото, че кола се обслужва в официален сервиз, докато е под гаранция, след това бягаш далеч. 

Тия въобще провериха ли какво означава този символ, аз проверих какво пише в книжката, ако и те го бяха направили нямаше да и правят принудителна регенерация, особено след като вече е правен неуспешен опит, за който предполагам си им казал, защото след появата на този символ единствените варианти са, сваляне на дпф-а и механично почистване, отстраняване или замяна с нов. Имаш пълното право да се върнеш и да направиш рекламация за извършената услуга, ако трябва вдигни скандал и искай да говориш с управителя, заплаши ги и с КЗП, платила си си, за да ти махнат дпф-а и да ти настроят колата, те на са ти настроили колата правилно и сега ти харчи двойно.  

DPF-a взели ли си го?

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това в кой сервиз се случва?

Преди 16 часа, policeman написа:

Върви при ГЕфи в Шумен,ще ти я мапне и ще ти махнат ДПФ.Цялата работа около 350лв.Не се занимавай с глупости и ще си караш колата с кеф.

Подкрепям Пешо, и аз съм ходил няколко пъти до Шумен, мои приятели също, всички са доволни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...