Слави CR-V 488 #41 Отговорено 5 Декември, 2012 (Редактирано) От фобос е много доволен, а сервиза за Пловдив се стопанисва от човек с CR-V, също и майсторите му са с хонди. Всички са с такива уредби и може би моят познат затова заложи и на Фобос. Тоя газаджии Хондаджии да не са сервиз ФАГУ на асеновградско :)/> Редактирано 5 Декември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #42 Отговорено 5 Декември, 2012 От фобос е много доволен, а сервиза за Пловдив се стопанисва от човек с CR-V, също и майсторите му са с хонди. Всички са с такива уредби и може би моят познат затова заложи и на Фобос. Тоя газаджии Хондаджии да не са сервиз ФАГУ на асеновградско Слави не помня името на Сервиза, но да - в тракия е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #43 Отговорено 5 Декември, 2012 Значи не е тои, щото тоя е направо извън града към асеновград спокойно може да отидеш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #44 Отговорено 6 Декември, 2012 Колеги, предлагат ми едно ЦР-В с ГИ - LOVATO. Клапаните ги погледна един майстор и каза че са добре. По принцип търсех ЦРВ без газ, но се продават само някакви кошници. Преди няколко дни ми изпадна едно ЦРВ от италия с такъв инжекцион, но нямам впечатления за LOVATOTO. Имате ли впечатления за този ГИ, как се сработва с ЦРВ моторите.Колега, ако колата ти харесва - взимай я. Какво значи "дали работи с ЦРВ мотори"? Работи с всички мотори с изключение на някакъв си екзотичен на митсубиши ли беше, не помня вече. Инжекционите си работят с всички бензинови мотори, стига да има кадърни хора които да ти сложат уредбата и да ти напаснат софтуеъра. Не съм чул някой да е споделил, че определена марка ГИ не е съвместима с неговата хонда.Прав си колега, но се отказа, че ГИ LOVATO е обикновена газова уредба, което мен не ме устройва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #45 Отговорено 6 Декември, 2012 Чакаите ся тука хубаво да нахраня сервиза ФАГУ щото проблемите ми от тях година по късно не спират. Та да не се излъже някои да вземе да иде при тях. Та след голямата ми сага след монтажа (описано е в фиат форума) и много неща по газовата които се наложи да си оправям, днес за капак влизам в колата и ми мирише на газ, хм отварям капак душа там не мирише, отварям багажника вони та се не трае. как да е, оставих да се проветри, тя колата беше седяла бая време 2-3 дни и имаше малко газ която явно е изтекла щото като запалих и минах на газ направо заби моцуна. Отидох и сипах за 5 лева, още щом махна пищола момчето се наведох над бутилката и чух как съска, веднага взех онея четки дето мията стъклата и пеносах цялата сонда, балони излизаха доволно от уплътнението на сондата към бутилката. И понеже аз си нося инструмент само бутнах колата да се махне от кулонката и с имбуса стегнах болтчетата. Болтчета на които направих почти цял оборот !!!! я ся ми кажете че тва е нормално да ти текне газта щото се е слегнало уплатнението или друга глупост, щото аз до сега на друга кола с години не ми се е случило, а тва си е буквално взривоопасно. А ако се случи на някои дето не разбира и си мисли че просто така му вуни в колата кво праим????? Та така, и аз като колегата ще се радвам един ден на тея "маисторчета" ( язък им за хубавата база дето са си направили) да идат на трудовата борса, да продават билети в некои реис, тва поне няма да е животозастрашаващо и няма кво да му объркат, макар че знае ли се. Някои смее ли да ги защити ?А сега ми кажете, нужно ли е да свалям сондата да и сменя уплътнителя щото кои го знае пък къв е, може да е бил стегнал пък да се е смачкал и сега от студа хептен да е изпуснал, но не ми се вярва. Все пак нужна ли е смяна, щото ако отворя ще им оправям и други бакии по сондата.Кога ли ще направя една тема за и против еди кои си сервизи, та вместо коелгите все да питат къде да монтират да влезнат и да прочетат и сами да си решат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #46 Отговорено 6 Декември, 2012 Слави, ужаст! Относно въпроса ти - не съм много компетентен, но му хрумва на акъла, че когато застуди гументите уплътнения съединения имат свойство да се стягат и да станат корави. Так ако ти е било притегнато, има вероятност от студа сега да се е проявил и този проблем. Как да процедираш - не знам, както споменах изобщо не съм компетентен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #47 Отговорено 6 Декември, 2012 И аз така си го обясних ама то не е сефте зима, не е толкова студено, не е първата уредба, що няма и други такива оплаквания по форумите, тва нещо някога когато е мислено е предвидено че ще се влияе от темп, и една добре стегната сонда квото и да се случи с гумичката и в студа тряя да държи. Аз ще я сваля съб или неделя и дано е било само до стягане, да не е некоя шупла на самото гърло че газовата е в гаранция и пак ще тряя да ходя да се виждам с моите любимци.Ще сменя оплътнението и ще си коригирам поплавъка, което също не са си мръднали пръста да свършат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #48 Отговорено 8 Декември, 2012 Takaaaa ето и равносметката SmileУплътнението старото беше пълен леш, смисъл такъв, """"""МАЙСТОРЧЕТАТА"""""" ( незнам колко къвички са нужни :D/> така са го прещипали че се учудвам как тая бутилка не е текла постоянно (дори на пръв поглед си помислих че е силикон). Прикачвам снимки и спирам да коментирам, а и още нещо :rolleyes:/> понеже сондата няма как да стане на тая бутилка са я преправяли, ама мрежичката на върха на сондата съответно след рязането на тръбичката вече не съществува, та ще очаквам всичко квото замуче като боклук да го закара в на клапана филтъра. Модерна работа, бутилката ми никога няма да събере боклуци :lol:/> За най голяма моя радост това беше пробелма а не нещо другоо което трябваше да отида при тях да отремонтирам. Ооооооооооооооооо забравих да кажа, такъв мерак са имали със стягането че така са стегнали холендъра на тръбата на зареждачката че са спраскали гаиката. Мислех си че аз я спуках като я стягах но аз дори не стигнах до стягането когато видях че е цепната, щото по едно време ключа спря да влиза в нея и си викам бре кво стана, кога гледам тя се разкрачила. Значи си е била пропукана още в началото аз само съм я довършил :)/> И после газовите били виновни че гърмели Smile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #49 Отговорено 9 Декември, 2012 Нямам думи, целият ни народ е такъв. Всичко се прави през пръсти колкото да ти се вземат парите и да дойде следващият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #50 Отговорено 13 Декември, 2012 Колко ви харчи замата на газ? Нормално е да се повиши разхода, но с колко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #51 Отговорено 13 Декември, 2012 Попромених малко настройките...5-10 % и няма разлика,даже разхода падна.Което е нормално при по-дълга работа на бензин.Обръщането на газ е на 35 градуса.Сложих нов термостат.Извънградско 9,градско 11,ама се кефя много на задното и скубя яко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #52 Отговорено 14 Декември, 2012 При мен няма разлика в разсхода зиме - лете, и не би трябвало и да има, все пак обръща винаги топла и още повече че загрява достатъчно бързо че да оказва влияние на разсхода, освен от гледна точка че зимъска карам по бавно в града и вися повече по задръствания. Ама последния път от лукоил яко са ме дялнали, с 10 лева едва минах 55км градско не натоварено. Мушеници. Виж, разсхода на бензин ми се увеличава значително, моята обръща на 40 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #53 Отговорено 14 Декември, 2012 (Редактирано) При мен няма разлика в разсхода зиме - лете, и не би трябвало и да има, все пак обръща винаги топла и още повече че загрява достатъчно бързо че да оказва влияние на разсхода,питам, защото има един приятел с OUTBACK на газ ми каза, че субарото му през лятото харчи 14, но зимата между 16 и 18 градско. Моята още не съм я засякъл през зимата как е, но и това предстои. Редактирано 14 Декември, 2012 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chepho 0 #54 Отговорено 15 Декември, 2012 Разхода след като застудя ми падна от 15,5 на 15, а извън града е 12,5. Малко високо ми се вижда , като се има предвид, че сложих Романо и ми беше промотирана, че ще харчи колкото на Бензин, но не намирам време да ходя при майсторчето да я понагласи. А си и мисля че ако за 1л. ми се развали возията няма много много смисъл.От ГИ съм доволен засега . 6-7 хил. км. не съм имал нищо.От вървенето също съм доволен. Преди 2 седмици направих 600км извънградско с 4 човека , като общата жива маса беше около 450кг. Всичко беше ОК изпреварвания ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #55 Отговорено 15 Декември, 2012 На мен пук и двете зимата си ми качват по около 1л отгоре. Особенно карбаджийката, като си я паля и на газ. Отдавам го на студа. Даже и инжекциона- чакам 2-3 мин и като обърне тръгвам, ама с парното на макс и по-бавно дозагрява.А да питам- англичанката е с ГИ Фобос 4 . Като я запаля съм установил, че ако е включена да духа топло загрява за норматив до 30гр, иначе и трябва повече време... Гледал съм я, няма такива подгреви и т.н. Мистерия.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #56 Отговорено 15 Декември, 2012 Като врътнеш ключа на топло, или като пуснеш вентилатора? Щото ако е последното наистина си е мистерия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #57 Отговорено 16 Декември, 2012 (Редактирано) Ама последния път от лукоил яко са ме дялнали, с 10 лева едва минах 55км градско не натоварено. Мушеници. Виж, разсхода на бензин ми се увеличава значително, моята обръща на 40 градуса. Здравей Слави..,ако си зареждал газта на 1.45лв., разхода ти идва около 12.5/100... и то градско на тези студове...,така че според мен разхода ти е нормален.Аз също зареждам само на Лукойл и разхода ми е същия(то.. в Кюстендил пък е едно градско...). А.. миналата седмица като ходих до София ми даде разход точно 10/100,при положение че имам около 50км. в София..,от общо 210 ! Редактирано 16 Декември, 2012 от vadoiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #58 Отговорено 16 Декември, 2012 имаики предвид че всяка сутрини вечер минавам по.4км. за по 30мин. ми даде 15/100 а извън града 10.5/100 със 110-120 и все по 4 човека. учудващо е че и със 140 ми даде само литър нагоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #59 Отговорено 16 Декември, 2012 Като врътнеш ключа на топло, или като пуснеш вентилатора? Щото ако е последното наистина си е мистерия :)/>Правя ги и двете. То то си е на топло от ноември месец насам. И чак април се коригира- зиморничав съм си Иначе и за подгрев съм си мислел, ама ще е за другата зима. Трябва да свалям и да гледам преди радиаторчето с какъв маркуч е и как да го мисля, а и ако отида при майсточето ми с това предложение ще ме застреля публично 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #60 Отговорено 16 Декември, 2012 Чакаите ся тука хубаво да нахраня сервиза ФАГУ щото проблемите ми от тях година по късно не спират.Слави и аз имах подобен проблем. Ходих при моя човек да ми нагласи леко сондата защото при бутилка 33 литра хващаше 24.7 литра. Пипна я момчето и ми казва така или иначе съм му любим клиент директно изхвърли стария уплътнител и слага чисто нов. Стяга си внимателно защото там не се стяга душманската и ме пуска да зареждам и да се върна да я огледа. Зареждам връщам се всичко наред няма теч няма нищо. След две зареждания и зареждам както обикновено пълна бутилка, качвам се в колата и усещам че понамирисва и решавам че нещо от самата колонка при откачането е влезнала "миризма". Да ама не почва да си насмръдва вече сериозно, отварям багажника и се оказва че изпуска откъм сондата. Оттам бегом в къщи вади всичките куфари от багажника (че всичко е пълно с инструменти и материали) и гледам ще си състи от въпросния уплътнител. Стягам лекичко понамаля но не спря стягам още и стана по-зле. Ща не ща поразвих ги болчетата да си състи здраво защото с газ в бутилката няма как да се работи. Цяла нощ обгазявах комшиите и на другия ден бегом обратно. Отново смяна и стягане и вече нямам проблеми. Явно каплава гумичка и може и леко да е мръднал ръба на сондата защото има известна свобода къде може да застане върху уплатнителя. Така че и хора които работят с желание и мерак и се справят според мен доста добре пак не са застраховани от подобно нещо. Не коментирам случея с гайката, там нещата са други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #61 Отговорено 17 Декември, 2012 ВЪпросното уплътнение слагах и махах 3 пъти без да сменям.Изхвърлих сондата и клапана след неуспешни регулировки.Веднага пяна отгоре за проверка.Надува се с въздух.Що харчите пари на вятъра с газови проби? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #62 Отговорено 17 Декември, 2012 Пеше то да беше само тва нямаше да отварям дума, ама то по целия им монтаж съм поправял след тях, то водата ли не изтече, щото забравили скоба да сложат на един маркуч, то изпарител ли не местих, плочки ли не оправях, тоци ли не променя, квото се сетиш Инак съгласен съм че от кофти уплътнител може да е станало, но тои си личи как на едно място въобще не е бил на леглото си и за тва го е прерязала сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #63 Отговорено 9 Февруари, 2014 Здравейте, Имам няколко въпроса относно ГИ-тата ви. 1. Някой знае ли каква е разликата между "Sequent 24 BRC инжектори", "Sequent 24 BRC Apache Rail инжектори", "GFI BRC инжектори" и"Sequent Plug & Drive BRC инжектори-190к" освен цената, а до колкото прочетох и цвета има значение? 2. До колкото разбрах фобоса мога да се свържа с газовия компютър и да си го настройвам, БРЦ-то имали подобни опции(кakви кабели i софтуер?)? Някой знае ли как става комуникацията между компа на CRV-то и компа на ГИ - повечето пишат че през ОБД 2 буксата, тоест ГИ-то ще е включено в ОБД 2 буксата постоянно. (В мануала на CRV пише 1997-OBD; 1998-??????; 1999-OBD 2; 2000-OBD2; при вас имали OBD букса в дясно на централната колона под жабката?) 3. На БРЦ-то Може ли да се сменя софтуера с по нова версия. 4. БРЦ-то имали "Ламбда емулатор", "Аванс процесор"(Timing advance processor), сензор за налягане и вакум. Питам основно за БРЦ защото за Bardolini, Romano, Fobos, намерих някakво инфо из нета, но за БРЦ не (Ако упея да събера по нормална информация ще пиша) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #64 Отговорено 10 Февруари, 2014 (Редактирано) Много странни въпроси задаваш,Обикновено газаджиите мислят за тия неща.1. има разлика в дебита,бързодействието,начина на монтаж и за какво ще се ползват,абе нищо общо нямат.Ситуации много,затова и много инжектори.2.За Връзката забравяш до 2001 година.Всеки ГИ има букса с кабел за настройка,последните са блутуут даже.Освен софта и кабела ти трябва юсб ключ от дилър..120-200 лв и много познания.3.На всеки ГИ може да се сменя фирмуера.4.Ламбда емулатор не се ползва доста отдавна,Аванс процесор се ползва само за метан.5.Информация за доста модели се намира трудно,само дилърите имат 100% всичко.Темата не е за тук.... Редактирано 10 Февруари, 2014 от Markony 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #65 Отговорено 27 Май, 2015 (Редактирано) Я да я ъпна тая тема че и аз мисля да газифицирам, но не знам къде. За София и околието става дума и много се колебая къде да отида, защото с едно газифициране в официален представител на БРЦ беше ужас- свети енджин чека колата ,не върви и минаваха с обяснението "Ми колата на бензин е като на кюфтета, на гас все едно е на хляб, нема как да "сакаш" по един начин да върви. Някой с добри отзиви от софийски газаджии? По принцип съм се ориентирал към романо. И попаднах на това http://progas.bg/висок-клас-romano-antonio.html или http://progas.bg/висок-клас-romano-obd.html цените са добри че даже 150 хилади км гаранция ме блазни,но някой нещо отзиви от тоя сервиз има ли ? Че това си е инвестиция 1200-1300 лева и искам да чуя мнение на хора минали по тоя път Става дума за црв 2003 Редактирано 27 Май, 2015 от bezupre4niq 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #66 Отговорено 27 Май, 2015 (Редактирано) Колега, моята Романо я сложих при Иво Ленков, Каравел газ в Надежда. Досега не ми е светкал чека. Пиши му да ти даде оферта. Аз съм със същото CRV и с Романо Антонио. Още 3-4 хил. Км. И съм я избил А повечето ми е градско даже... На газ като на бензин. Гаранцията е същата. Ако те интересува още нещо питай. Поздрави Редактирано 27 Май, 2015 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #67 Отговорено 27 Май, 2015 (Редактирано) Колега, моята Романо я сложих при Иво Ленков, Каравел газ в Надежда. Досега не ми е светкал чека. Пиши му да ти даде оферта. Аз съм със същото CRV и с Романо Антонио. Още 3-4 хил. Км. И съм я избил А повечето ми е градско даже... На газ като на бензин. Гаранцията е същата. Знам го, но в субару форума нямаше много добри отзиви за него, за това събирам инфо отвсякъде, то е ясно че и на него ще звъня за цена Редактирано 27 Май, 2015 от bezupre4niq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #68 Отговорено 28 Май, 2015 Аз моето романо го сложих при мишо газ сервиз и съм доволен. Един път ми светна чек енджина за 15000км и той го оправи. Беше се разбягала настройката на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rainoff 4 #69 Отговорено 20 Юни, 2015 (Редактирано) Аз съм с Романо, и съм доволен. Сервиза е Васко Газ, София Редактирано 20 Юни, 2015 от rainoff Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
София 70 0 #70 Отговорено 13 Август, 2015 Здравейте! Налага ми се да живея на село и всеки ден да пътувам по 60 км общо . Имам Хонда ХР-В 4х4 , автоматик 105 конски сили . Моля , препоръчайте модел на газова уредба и сервиз за монтаж. Благодаря Ви много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #71 Отговорено 16 Август, 2015 Отговарям на колегата с Харви - аз съм с Фобос 2. Вече 4та година почвам и нямам никакви ядове. Единствено миналата есен задръсти филтрите, но след смяна се оправи. Вървежа е една идея може би по-слаб от бензиновия, ако това те притеснява. Виждам, че има и Харвита с бутилката под задната кора отдолу. Питай ако могат да я сложат там, запазваш багажника си нормален....предполагам, че някаква пура ще стане там. Разхода ми е 9-10 градско с климатик и около 8 - зависи от карането пак с климатик извънградско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
naakata 0 #72 Отговорено 13 Януари, 2016 Здравейте.Искам да попитам дали е удачен вариант монтажа на газова уредба на HR-V? Защо прочетох на доста места че мотора не е много подходящ за тази цел и не работи много добре.Какво ще ме посаветвате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chy 22 #73 Отговорено 14 Януари, 2016 Не е удачно ако се нахака обикновена газова уредба а.к.а. газово котлонче с екстри кихалка и лабдаемулатор ,настроена на уше от газаджията и превключваща от бенз на газ на обороти чрез "четене на импулси" от намотана и овързана с изолирбанд жица на кабела на бобината.Сега,то на никой не му се дават едни 1000+лв за ГИ,ама в случая няма начин->но пък по скъпата уредба се избива за около 10к км. Ще си позволя и едно съветче-ако се навиеш на ГИ недей да избираш най евтиния възможен вариант...и само при проверени сервизи,че може да попаднеш при негодяи и да засерат колата...Също така трябва да се мине пак през кат за да я запишат "газ-бенз" в големия талон,така че сервиза трябва да ти издаде и нужната документация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #74 Отговорено 24 Януари, 2016 Колегата chy сякаш е описал моята газова! :D и то много цветущо. Само импулса за оборотите не съм гледал от къде е вързан. Но колата така си дойде от Италия и вече 15 хил. си ме слуша. Клапаните ги регулирах лятото и отклоненията бяха незначителни, а и разпределителния вал НЕ беше посинял от прегряване като на колегата с ГИ. Уредбата е Ланди и е слагана 2006г. според документите, аз и смених изпарителя с BRC. И разхода е приемлив 11/100 в София и толко на магистрали със 130-140. Изпарителя съм настройл като да върви, не като да пестя! С ГИ разхода би следвало да падне с 1-1,5 литра, но за мен инвестицията не си струваше. Аз съм заварено положение! В две ръце гласувам за ГИ, но ако случайно сте с АГУ, нещата далеч не са така страшни. Всичко е до настройки и майстори от които в България ми се плаче. Всеки събрал пари за гаражна клетка и комплект отверки отваря сервиз и от утре му викат майсторе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове