honda uk 0 #41 Отговорено 6 Януари, 2013 Смяната на маслото не даде голям ефект. Търсенето продължава!Колега докъде стигна с търсенето.И при мен го има този проблем с тракането както беше писал някой все едно че е шевна машина. Смяна на маслото с Мотул 5W30 не даде никакъв резултат. Смених и свещите с NGK (ZFR6K-11) също нулев ефект. Имам усещане че чукането се засилва с всеки изминал ден. Чува се някъде до към 3000 оборота при натоварване на двигателя (при потегляне, при смяна на предавките), при отнемане на газта шума изчезва или почти не се чува. Друг проблем е трудно палене след престой 4-5 часа и голям разход на гориво над 10 литра бензин извънградско.Карам само на бензин ако има значение.Пробвах да регулирам клапаните с някакви менте пластини,но трудно влизаха и не посмях да ги човъркам да не ги разцентровам нещо. След консултация с познат автомонтьор ми каза че повдигачите били хидравлични и няма нужда да се барат клапаните, но във форума чета че даже на газ трябва да се регулират на 15-20 хиляди. Каза ми че най вероятно лагерите са заминали и да наливам по-гъсто масло :unsure:/> . Та моля някой по компетентен да си каже мнението на какво може да се дължи това чукане. Забравих да кажа че хондата е CR-V 2004 година двигател К20. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #42 Отговорено 6 Януари, 2013 Колега,допълни си профила ,че май си в английско.Смени монтьора,тоя не е виждал Хонда...Ако съдя и по това което си се опитвал да пипаш клапаните и ти не пипай мотора.Извинявай че съм откровен.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda uk 0 #43 Отговорено 7 Януари, 2013 По-скоро в шотландско и точно там е проблема, няма кадърни майстори тук.Миналата година ходих в сервиз на хонда и казаха че нищо и нямало, но на ниски обороти не се чува а и тогава чукаше малко по-слабо. Колега какво имаш предвид с това което съм се опитал да направя? Просто пластините не ми се видяха много читави и според тях всички клапани се оказаха пренатегнати , следователно не би трябвало да чукат, затова предпочетох да не ги барам докато не намеря по свястни. А и не съм сигурен дали са клапани. Някои пишат клапани, други свещи , трети масло, запушени маслопроводи ........ Не мисля че на 80 хиляди мили мотора може да е заминал. Дайте някакви идеи от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #44 Отговорено 7 Януари, 2013 Хубу де 2-3 паунда са едни пластини,купи други и ги вкарай.Аз имам метрични и цолови и ...руски пластини.Данните за клапаните ги има навсякъде в нета,но най добре си ги вземи от сервизното ръководство.Проверяваш ,записваш,превърташ коляновия вал2-3 пъти и пак проверяваш.Не че е лесно,но ще се справиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #45 Отговорено 7 Януари, 2013 .... Не мисля че на 80 хиляди мили мотора може да е заминал. Дайте някакви идеи от какво може да е.Може може, днес от скука четох точно такива теми по щатските форуми за тея проблемни валове (щото ми се ще едно акордче на мене ама с тая К серия ме наплашиха вече за щастие за евро версията с К20А6 не намерих подобен проблем ). Мани тва ми пича беше много ядосан че на 85х.мили може да се случи такова нещо с хонда Ако държиш утре от работата ще изровя хисторито да видя в кои форум го четох.Добре а ти като си отварял да гледаш хлабините вала не го ли погледна на къв хал е как са гърбиците износвания , язви ала бала? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda uk 0 #46 Отговорено 7 Януари, 2013 Честно казано на мен ми изглеждаше като швейцарски часовник ,но все пак не съм автомонтьор (въпреки че това съм завършил , с което не се гордея много). Скоро ще си взема нови пластини и при следващото отваряне ще направя някоя снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1574 #47 Отговорено 8 Януари, 2013 (Редактирано) Ако не беше на 600 мили от мен, на драго сърце бих ти помогнал с качествена диагностика, и добър (български) монтьор. Иначе и аз , като теб, съм монтьор само на книга.Аа, и първото ми местоживеене тук беше Единбъра за половин година.Сега е Exeter. Редактирано 8 Януари, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #48 Отговорено 8 Януари, 2013 И при мен продължава да си трака.Някой има ли представа , дали колелото на в-тека може да издава такива шумове.В мануала има начин за инспекция , и го пробвах , уж е наред , но може и да бъркам нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #49 Отговорено 8 Януари, 2013 Без в-тек пак тракат, при определен студ - на повече или по-малко няма шевни машини.Не четох цялата тема, но мисля, че знам звука и не моа се светна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktak 0 #50 Отговорено 7 Февруари, 2013 здравейте,относно шума в двигателя който имах проблема е следния :1.не съм с оргинална щека за маслото и съм карал с близо 2 литра по малко и тоя който ми го сменя или ме е метнал ако е разбрал или не е разбрал за несъответствието и в двата случая ще му търся отговорност2.заминаха биелни лагери на 3 и 4 цилиндър това е .търся лагери нормални но засега на камък ако някой знае от къде да намеря да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1860 #51 Отговорено 7 Февруари, 2013 Колега- jiktak ,звучиш странно.Самия случай е неприятен и съжалявам за теб ,но мисля вината е само твоя.1.- ти си знаел, ще щеката не ти е оргинална и не показва вярно - това се казва , абе нямам думи.....!2.- не си си направил труда да предупредиш човека , пък после викаш " или ме е метнал ако е разбрал" , защото няма нормален човек /маслар/ който да ти сипе само 2л., като знае, че колата ти събира примерно 4л.! Трябва да е тотално превъртял,/ или да те мрази/ за да ти сипе само 2л. и открадне другите 2л. като знае, че след няколко километра колата ще ти изтропа.3.- никой не мери нивото на всеки сипан литър, а сипва цялото количество по каталог, или оставя половин литър за доливане след като се запали колата , качи налягане, напълни филтъра и след загасване на двигателя, ако има нужда се долива останалата част!4.- по-дълга щека трудно ще завреш,виж по-къса приемам ,ама това означава, че ще ти сипят повече масло.5.- мисля че маслото е "заминало" някъде и разбери къде,след ремонта да не се получи пак същото.Успех и дано всичко да се оправи безпроблемно и да минеш по-тънко! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #52 Отговорено 7 Февруари, 2013 (Редактирано) Колега тука говорим за К20 мотор демек 150 к.с. 2000 см3тоест СРВ 2 версия.каква е тази неоригинална щека и как ще караш с 2 литра по малко масло ?За оригинални лагерри употребявани търси в мобилето, инъче от общите поръчки ама там цената е сериозна ....Примерноhttp://forums.hondab...showtopic=82468 Редактирано 7 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #53 Отговорено 7 Февруари, 2013 Много неприятно!Карал си горе долу само с литър масло.Дано не са повлекли буталните болтове.Масларите са свикнали да крадат по половинка,особенно тия дето пълнят от варели.Ако не се остави маслото да се оттече хубаво....ама 2 литра на 3,5 си е издевателство на моторчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #54 Отговорено 8 Февруари, 2013 (Редактирано) jiktak Мдаа наистина странно ! Сега като се замислих с късата щека би трябвало да са ти налели повече масло ? Като намалее маслото лампата за маслото не светва ли на тея Хонди ? По автооморгите е пълно с такива двигатели търси там части поевтини .Примерно в мобилето като чукнеш на отметката "на части" http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi Редактирано 8 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #55 Отговорено 8 Февруари, 2013 здравейте,относно шума в двигателя който имах проблема е следния :1.не съм с оргинална щека за маслото и съм карал с близо 2 литра по малко и тоя който ми го сменя или ме е метнал ако е разбрал или не е разбрал за несъответствието и в двата случая ще му търся отговорност2.заминаха биелни лагери на 3 и 4 цилиндър това е .търся лагери нормални но засега на камък ако някой знае от къде да намеря да пишеГрадски, къде сменяш маслото да бегам по-далече. Иначе моят съвет е да отидеш при Хонда Апостолов, не може да нямат алтернатива, аз лично за такива неща на друг сервиз в региона не бих се доверил. И аз се учудвам, че не е светила лампата особено на празен ход. Кой всъщност ти диагностицира износването на лагерите, да не би някой без работа дето му се човърка по двигатели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #56 Отговорено 8 Февруари, 2013 (Редактирано) Да бе ти все едно го прати в Бултрако или Карада !? /> Тея са последните при които бих си закарал Хондата че и Апостолов Бургас хич не се слави... "Офицялни " майстори....вземащи купчина пари за нищо работа ...ако я свършат де... пък било то и за смяна на МАСЛО ? Течността на чистачките пак там ли трябва да се сменя ?! Айде сега .... Търси си готин разбирач и майстор ..../> Редактирано 8 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #57 Отговорено 9 Февруари, 2013 Да бе ти все едно го прати в Бултрако или Карада !? /> Тея са последните при които бих си закарал Хондата че и Апостолов Бургас хич не се слави... "Офицялни " майстори....вземащи купчина пари за нищо работа ...ако я свършат де... пък било то и за смяна на МАСЛО ? Течността на чистачките пак там ли трябва да се сменя ?! Айде сега .... Търси си готин разбирач и майстор ..../> Колега, да не тласкаме темата в друга посока, но ще се радвам да ме препратиш някъде където е споделен отрицателен отзив за Апостолов, е ли пък, че и в състезания участват с техни хонди от години и знаят какво правят. Точно пък в нашия край не виждам някой дето да е по-наясно с нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #58 Отговорено 9 Февруари, 2013 (Редактирано) Няма накъде да те препратя, колега /> нито това ми е целта. Много ми е странно да си сменяш на старата кола маслото в офицялен сервиз !? /> нищо повече...щото ти го таливат от варел или щото е много сложно не схванах или щото са големи майстори.../> Или нещо не схващам идеята... Редактирано 9 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1574 #59 Отговорено 9 Февруари, 2013 Много съм далеч (буквално и преносно) от официалните сервизи в България, но ... моля те не оаквай и тази тема. След като изрече това ... че и Апостолов Бургас хич не се слави... мисля, че е редно да се обосновеш, след като учтиво те помолиха, ама не, ти предпочете да изречеш това Няма накъде да те препратя, колега /> нито това ми е целта. ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #60 Отговорено 10 Февруари, 2013 В допълнение на Краси, колегата му препоръчах да иде там на диагностика за шума, а не да си сменя масла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #61 Отговорено 17 Февруари, 2013 Изчетох темата и явно за сега няма яснота за проблема Това тракане дали не може да се дължи на разхлабена верига? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #62 Отговорено 17 Февруари, 2013 (Редактирано) Мдаа не е ясно ,Prelude98Колега http://forum.crvclub...ic,24563.0.html тука търси ли из руските сайтове има повече инфо ?И твоя ли се разлопа като смени маслото ?:D/> Редактирано 17 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #63 Отговорено 17 Февруари, 2013 Моя засега си мърка като котенце ама знае ли човек какво го чака Все пак не съм много наясно с руския и не ми стана ясно какво общо има тракането с проблема с охлаждането на четвърти цилиндър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #64 Отговорено 18 Февруари, 2013 (Редактирано) Е то всеки така си хвали собствената кола />..... Бъзикам се /> Тесни канали на маслото и от там като не е достатъчно добро маслото прави сериозни проблеми и се стига до прегряване на двигателя и кривене на глава даже ! Без да усетиш. То и аз с руския не съм много /> На един приятел почна да му трака като наля един мотул 5w40 уж оригинален купуван обаче от БГ , сега като го смени с друга марка ще видим дали ще се промени .... Най-много се чува като е студен двигателя и при леко подаване на газ се чува тракането това на место, в движение по не се чува като че ли. Не съм спец ! Редактирано 18 Февруари, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda uk 0 #65 Отговорено 17 Март, 2013 Втора проверка на клапаните с други пластини същият резултат. Междувременно ходих и до сервиз на Хонда (safety recall) за смяна на кабелите на бутоните за елстъклата и лоста за къси-дълги. Попитах и за тракането в двигателя, казаха че може да се е поразпънала веригата, но щяло да отнеме доста време и пари за проверката. Посъветваха ме да карам така засега (радиото малко по-силно) понеже тракането не било толкова силно и ако се увеличи да отида пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #66 Отговорено 18 Март, 2013 Не искам да се правя на специалист, но ще дам съвет за тракането... проверете си първата леща на ауспуха, която е между колектора и катализатора, може от там да идва шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #67 Отговорено 18 Март, 2013 Има момчета които могат да се справят с проблема тук в този форум,но с писане не става трябва да се гледа ...А за Апостолов адски не-правилна насока ще плачеш много.Състезава се от доста години,но това не е критерий.А колата му е една от най -бавните Хонди в шампионата.Последно време се засили и то, защото спряха да барат там където не разбират и се довериха на други хора за щастие пак от този форум.Той не си е виновен г-н Апостолов де просто в тази държава хората които знаят какво правят са адски малко за съжаление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #68 Отговорено 8 Май, 2013 Да вдигна темата и да хвърля малко светлина върху проблемите на К20 двигателите и предпазването им My link Според статията: често срещаното износване на разпределителните валове при дефорсираните К20 и К24, които се слагат на ЦРВ /150 и 160 к.с./ се дължало на това, че при тях една гърбица повдига два клапана, докато при останалите/форсираните/ двигатели всеки клапан се повдига с отделна гърбица. Като основен катализатор на процеса на износване на разпределителните валове се посочва ползването на неподходящо масло и по-рядката му смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #69 Отговорено 9 Февруари, 2014 И кои са тези форсираните ?Тва да не ти е москвич ?;)/>Искат тънко масло инъче заминават ако нямаш пари за 5w40 или най добре 0w50 по добре не наливай ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petyo Tsanov 0 #70 Отговорено 10 Февруари, 2014 Аз мойта я карам с 5w30, и работи много добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #71 Отговорено 10 Февруари, 2014 И кои са тези форсираните ?Тва да не ти е москвич ?;)/>/>Искат тънко масло инъче заминават ако нямаш пари за 5w40 или най добре 0w50 по добре не наливай ;)/>/>Колега, ти въобще прочете ли статията!? Дефорсирани са двигателите с понижена мощност, които се слагат на СРВ и са дефорсирани, защото ги има със същия обем, но много по-мощни на други модели на хонда. Не заблуждавай хората: 5w40 и 0W50 са всичко друго, но не и тънки масла! Излей малко от 0W50 и от 0W20 и ще разбереш за какво става въпрос, ако не ти се чете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #72 Отговорено 10 Февруари, 2014 (Редактирано) Колега - имам еднакола отдавнаа с К20 двигател , статията я знам от давна явно не си обърнал внимание на цялата тема ? Няма такова понятие за този двигател - Има различни К20 - А1 и се надгражда с А3, А2 и т.н. всичките имат някакви особености но 150 к.с не е дефорсиран ! Това си е нормален двигател. Редактирано 10 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #73 Отговорено 11 Февруари, 2014 Цитирам: "На форсированных моторах с VTEC-ом и на впуске и на выпуске, износ распредвалов встречается и того реже. А вот дефорсированные K20 и K24 страдают проблемами с распредвалами практически постоянно." Ако не разбираш руски ползвай гугъл преводач Не виждам защо се хващаш за думата, като автора е имал предвид просто по-мощни и съответно маломощни двигатели!? При Акорд VІІ същия двулитров двигател го има 220 коня, така че спрямо него К20А4 със 150 коня си е направо дефорсиран. И за да прекратим напълно спора, повтарям че горе написаното е само сбит преразказ на основното в статията, а не мое лично мнение, така че ако не си съгласен с нещо можеш да пишеш в сайта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #74 Отговорено 11 Февруари, 2014 По-скоро в шотландско и точно там е проблема, няма кадърни майстори тук.Миналата година ходих в сервиз на хонда и казаха че нищо и нямало, но на ниски обороти не се чува а и тогава чукаше малко по-слабо. Колега какво имаш предвид с това което съм се опитал да направя? Просто пластините не ми се видяха много читави и според тях всички клапани се оказаха пренатегнати , следователно не би трябвало да чукат, затова предпочетох да не ги барам докато не намеря по свястни. А и не съм сигурен дали са клапани. Някои пишат клапани, други свещи , трети масло, запушени маслопроводи ........ Не мисля че на 80 хиляди мили мотора може да е заминал. Дайте някакви идеи от какво може да е. Има един форум hondasuv.com малко е стар и никой не пише в него,но провери има доста хора от Шотландия.Проблема на форума е че никой от админите не го отваря и не можеш да се регистрираш като хората... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #75 Отговорено 12 Февруари, 2014 (Редактирано) ОК мир да има. Колега Petyo Tsanov лятно време как е положението с 5w30 и какво точно слагаш ? Редактирано 12 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове