Jump to content
Street-warrioR

4л бензин за 15км!?

Recommended Posts

Е това е! Както си даваше разход 5/100 извънградско и откакто застудя, 10/100 градско на студено каране, сега изведнъж с 4л мина точно 15км и огасна (25/100)! :o Мотора е Д15Б2! Кажете от какво може да се получи такова нещо?! Миналата седмица сложих чисто нови свещи и палец! Сега ще смянам бобина, че ми прави ядове, но не вервам да има нещо общо! :blink: Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда? И ако я караш по 2 километра в студа - нормално е да скочи зверски разхода. Докато не загрее колата гори доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не се е спукал някой маркуч на бензина или резервуара щот моя го пуках една зима

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си барникал из делкото, сложено ли е където трябва, настройвано ли е със стробоскоп?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то делкото не съм го мърдал изобщо! Само капачката свалих и сложих новия палец!По принцип си ми дава 1ва грешка (ламбда сонда), но разхода си беше нормален!Иначе я карах точно в студа сутрин на 3км, обаче я чаках да поработи 4-5мин преди да тръгна, и я карах едва едва! Но и при това каране ми даваше 10/100 разход! Сега изведнъж бензина се изпари! Каде да проверя за спукани маркучи, че ми звучи най-логично?! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Коев ти е отговорил. Само ще добавя, че дали я караш или чакаш на място да загрее първите 5-10 минути в студа колата харчи около и над 20 на сто. Това са данни от изследване на Аутобилд. Даже се шегуваха, че ако ходим с колата до близкия магазин за хляб, то хляба ще ни излезе направо златен. Така че в твоя случай е напълно нормално. Въпреки това, ако ламда сондата ти се е прецакала и от там може да се повиши частично разхода, но в % не и в пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш, че и твоята, и останалите Хонди в момента горят 25 на 100 ??? Силно ме съмнява! :( Скоро ще я тествам пак да видя, дали ще се нормализира, че работата е зле...А дали може да има нещо общо това, че в колата нямаше никакъв бензин, след което сипах само 4л :blink:

Редактирано от CiViCwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я караш студена на кратки разстояния(1-2км) разход от 20 на 100 е нормален...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата седмица ми изгори 19/100 градско на газ с преход по 2 км на 2 часа а вчера 8.5 извънградско.Засичам на всеки 100 километра пълно-пълно.Преди студа разликата беше литър максимум.Първите 5 минути са фатални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо я оставяш да работи на място? тя така харчи най-много защото вкарва яко бензин а километри не навърташ, а и на място няма загряване, не я ли подкараш много бавно загрява, поне моята е така.един съвет за тръгването сутрин - слагайте си парното да е на студено и без вентилация, така се съкращава циркулацията в "малкия кръг" (поне на моята е така) и загрява доста по бързо! също не я чакайте на място да загрее, карайте си между 1500-2500 оборота докато загрее добре! (при мен това става за 3-4минути макс на -5 сутрин)ако колата работи на място с включено парно на 3 или 4 а вън е -5,10 градуса никога няма да загрее!случвало ми се е дори на загрял двигател в яките студове като паркирам колата и я оставям на място да бичи парното и даже и пада температурата, след известно време стрелката започва да пада, представи си при студен старт как ще загрее :)

Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш, че и твоята, и останалите Хонди в момента горят 25 на 100 ??? Силно ме съмнява! :( Скоро ще я тествам пак да видя, дали ще се нормализира, че работата е зле...А дали може да има нещо общо това, че в колата нямаше никакъв бензин, след което сипах само 4л :blink:

Интересно ми как си направил засечката. Аз съм си правил експеримент с моята кола. Пълня догоре и паркирам пред нас - 4км разстояние. На следващия ден отивам в 8 вечерта за нощна смяна - нови 3,5км. На сутринта след работа минавам да заредя пак до капачката - общо 12 километра, за които колата е изгорила 2,5 литра бензин т.е. малко над 20/100.Ако си имал подобен режим на каране и не си пълнил догоре мисля, че разхода може да се окаже нормален, като се има предвид точността на стрелката ;) Друго, за което се сещам е задръстен бензинов филтър.Успех! Редактирано от xatamoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засечката съм написал как я направих! На празен резервоар сипах 4л и с тях минах 15км и колата огасна отново! :)

Редактирано от CiViCwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извадис и двата маркуча и ги мушни в едно шише с бензин. тай най добре ще засечеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо я оставяш да работи на място? тя така харчи най-много защото вкарва яко бензин а километри не навърташ, а и на място няма загряване, не я ли подкараш много бавно загрява, поне моята е така.един съвет за тръгването сутрин - слагайте си парното да е на студено и без вентилация, така се съкращава циркулацията в "малкия кръг" (поне на моята е така) и загрява доста по бързо! също не я чакайте на място да загрее, карайте си между 1500-2500 оборота докато загрее добре! (при мен това става за 3-4минути макс на -5 сутрин)ако колата работи на място с включено парно на 3 или 4 а вън е -5,10 градуса никога няма да загрее!случвало ми се е дори на загрял двигател в яките студове като паркирам колата и я оставям на място да бичи парното и даже и пада температурата, след известно време стрелката започва да пада, представи си при студен старт как ще загрее :)

Колега, термостатът според теб за какво служи?! А разходът на място е нищожен.В теста на Аутобилд се беше оказало че при изчакване на място 3-4 минути гориво не се губи - разходът е в рамките на 10% от разходът при незабавно потегляне. Но се отделя доста повече въглеродни окиси - незабавното тръгване е "по-екологично".За сметка на по-голямо износване на двигателя.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същия проблем и се чудя дали няма да се оправи проблема ако се изключи автоматичния смукач, незнам дали е възможно. Често се случва да карам на разтояния 1-2 км в студа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо я оставяш да работи на място? тя така харчи най-много защото вкарва яко бензин а километри не навърташ, а и на място няма загряване, не я ли подкараш много бавно загрява, поне моята е така.един съвет за тръгването сутрин - слагайте си парното да е на студено и без вентилация, така се съкращава циркулацията в "малкия кръг" (поне на моята е така) и загрява доста по бързо! също не я чакайте на място да загрее, карайте си между 1500-2500 оборота докато загрее добре! (при мен това става за 3-4минути макс на -5 сутрин)ако колата работи на място с включено парно на 3 или 4 а вън е -5,10 градуса никога няма да загрее!случвало ми се е дори на загрял двигател в яките студове като паркирам колата и я оставям на място да бичи парното и даже и пада температурата, след известно време стрелката започва да пада, представи си при студен старт как ще загрее :)

Вярваш ли си на това, което написа? Аз мойта редовно я оставм да поработи на място за по 5-10-15мин при минусови температури (сутрин в 5:30) и винаги си се затопля вътре. Провери си термостата!
  • Нагоре 2
  • Надолу 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали може да има нещо общо това, че в колата нямаше никакъв бензин, след което сипах само 4л :blink:

Ако горивната система е била размонтирана и съответно суха , след като си я напоил и покарал ДВГ-то не може да изсмуче всичко, та в системата и резервоара остава мин. количество, което е недосегаем за помпата резерв, и там някъде се плацикат поне литър и нещо / два. Иначе зиме разхода на мойта е около 40 лв. за 100км. градско по системата "вчера 3 днеска 5" :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото вярно за мен засичане на разход е пълен/пълен резервоар.Пълниш до капачката,караш каквото караш и пълниш пак дотам.Желателно на същата бензиностанция,дори на същата колонка ако искаш да си максимално точен.После умножаваш литрите които си изразходил по 100 и делиш на изминатите километри.Другото са пълни глупости.Момци,не знам отде ги вадите тия разходи по 20/100 и даже твърдите че са нормални.Най-високия разход който ми е давал рекса беше преди две зими.Тогава беше с повреден термостат,на най-големите студове и се караше в 95% от времето на разстояние от 4.5км (толкова ми е до работата).Възможно най-идиотския режим.И не се подгрява сутрин.Паля и тръгвам.Карам поне километър на почти на оборотите които поддържа смукача,но нямам време да я чакам да се стопля на място.Е,при това положение рекса даде разход 11/100.Който иска да вярва. :) .Няма да го продавам.... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз твърдя,че 25/100 са много,карам CRX 2г с 1,8(200к.с.) и ходя на работа всеки ден с него.Сутринта паля оставям 1-2 мин на място,изминавам 4км,на обед(след 4 часа)пак вкъщи да хапна(след 1час),пак обратно на работа и вечерта се прибирам(общо 16км на ден),при това каране 10/100 с 100октана(измерено с пълен резервоар и после пак до горе).Извънградско с 120км/ч 6,7/100 като дифа ми е 4,4(доста къса кутия).Според мен колега не можеш коректно да засечеш колата си с 4л при напълно празен резервоар,сложи и повечко бензин покарай пак и евентуално като паркираш дали се усеща миризма на бензин,че имах ситуация с едно БМВ което гореше 20/100 и се оказа спукан маркуч и като спирах усещах миризмата на бенз.

Редактирано от pano

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извадис и двата маркуча и ги мушни в едно шише с бензин. тай най добре ще засечеш ;)

А с помпата кво да прави?Момчи,в това време и на къси разстояния колата си харчи доволно.А и си смени сондата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако резервоара ти е бил наистина празен,това означава,че колата не е изгорила всичкия бензин,защото в резервоара винаги остава по малко бензин,другото,което е може да пробваш с повечко бензин,примерно 10л и така да я засечеш,а най-добре,ако имаш кинти напълни резервоара до горе,направи 100км и допълни.Само за успокоение,предната ми Хонда беше,като твоята и посред лято ми гореше 20/100,но моето каране е много зверско,а и ръчната се опъва на всеки завой...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Според мен тия 4л са попили в ръждата на резервоара.2.На въпросната бензиностанция са ти сипали много по-малко.3.Може и помпата да е засмукала мърсотия и да е прекъснала дебита.4.Колко е необходимо за изминаването на тия километри?5.С такова малко количество, от чисто празно при резерва около 7л. никога не може да се каже на какво се дължи камо ли да кажеш че това ти е разхода.А и към колегата, който искаше да маха автоматичния смукач.-Искам да присъствам на паленето на колата в студено време ще си взема половинка ракия, кисели краставички и една мръвка да засичам за колко време и след колко опита ще ти падне акумулаторабез да запалиш. ;)

Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам поне километър на почти на оборотите които поддържа смукача,но нямам време да я чакам да се стопля на място.Е,при това положение рекса даде разход 11/100.Който иска да вярва. :)

Точно по тоя режим карам и аз сега и досега разхода беше около 10/100!Другото, което е, че и миналото зареждане го правих пак на "празен" резервоар (демек колата да огасне за бензин, независимо дали има 1-2л вътре) с туба 10л бензин! Същото каране и изминати малко над 90км!Така че тва за резервата и, че било попило бензина в ръждата са глупости!Както и да е, тия дни ще сипя повечко бензин, ще огледам при работеща кола дали тече от някаде и ще засека пак! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

5-10-15 минути сутрин на място... през това време какво правиш, чакаш вътре да затопли или какво, не си представям 15 минути сутрин да чакам пред нас колата да загрее и тогава да карам, при положение че ако тръгна веднага за 3 до 4 минути МАКС ми достига оптимална работна температура в движение.Термостата ако не работи е съвсем друго нещо колега, тогава като караш колата истива, а като си на място загрява, ако е запекъл отворен водата се върти постоянно през радиатора и при движение въздушната струя го охлажда и няма загряване :)аз само давам съвет, затворете парното на "студено" и карайте и си засечете за колко време ви загрява колата, може и само моята да е така незнам, но това съм остановил за 2 години и всеки ден ходене на работа сутрин :rolleyes: Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин аз паля, изкарвам от двора, връщам се да затворя портата, сядам и чакам жената и децата (все някой се бави), едно 2-3 минути колата работи на място, като тръгна след 500м почва да духа топло.Хич не мисля ще е добре след като съм я изкарал, да я угася и да зинзиркам вътре, че и втори път да правя "студен старт" зимата - хем акумулатор, хем стартер двойно да товаря

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 3-4 мин духа топло,абсолютно нормално,ако термостата работипс.палиш колата и тръгваш :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тойота корола,която показва моментния разход (дизел,90к.с.) като се запали сутрин,на първа без газ около 17-20 литра разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а когато загрее колко моментен разход показва при същите условия (първа без газ)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че 25/100 дава на писта с педала до земята.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска понеже смених бобината и зачистих компа от грешки, след 2 паленета ми даде грешка 16 - Fuel Injector System defective circuit or unplugged / defective fuel injectorВъзможно ли е, заради повреден инжектор или нещо такова да ми дава такъв разход?! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно !!! Ако инжектора ти е блокирал и постоянно впръсква гориво е и е нормален този разход :) Бензин - паля , тръгвам - на двигател за 500 лв не мисля , че трябва да му мисля особено студен старт , ала бала - първи километри ако мога без подаване на газ , само на смукач ;) Дизел - паля , изчаквам до към 5 минути , винаги усещам разлика ако тръгна веднага или изчакам да се "освести" двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...