Jump to content
paco_vet

Трудно включва скорости

Recommended Posts

Здравейте!От няколко дни се сдобих с Хонда Сивик 1.6 ils aerodeck комби, англичанка, двигатела е 16DW3.Като цяло е в добро състояние и ме радва че най-накрая стъпих на нещо мислено в Япония.Колата е внос от Италия и с на фабрична метанова уредба.Ще кача и снимки във форума но едно нещо ме притеснява - при градско шофиране и интензивна работа със съединителя виждам доста зор-много по-твърд ми се струва иначе няма данни да буксува,отделя си по средата или малко по-надолу. Освен това първа и задна скорост е почти невъзможно да се включат колкото и до дъно да го натискам. Хватката с която успявам е първо включвам на втора и тогава с малко чалъм успявам на първа. Задната скорост се включва само след първа по познатата схема.Иначе когато не в движение колата скоростите се включват без проблем. Понеже преди това бях карал друга кола чиито съединител със сигурност беше заминал и пак се караше много по-лесно. За мен това не е нормално. Ходих и на майстор тук в Пловдив на Поп Златан 11- той каза че всичко било нормално, може би съединителя да бил за смяна но не било нещо сигурно.Има масло в скоростната кутия,ще го сменя и него.Освен това спомена че помпата на съединителя капела ама това било при повечето Хонди и не било проблем.Останалите скорости се включват в движение но не така свободно и безпроблемно. Молбата ми е към всички които са имали подобен проблем да дадат компетентно мнение.Наясно съм че е кола на 10 год. и има амортизация но не мисля че е разумно да започвам смяна напосоки на всичко по трансмисията. Сега ще и правя профилактиката-смяна на масла ,ролки и т.н. Взел съм ремък Дайко,японска ролка и филтри. Питането ми е задължително ли се сменя и водна помпа.Взел съм една тайванска която много ми препоръчаха:) Благодаря на всички предварително,приемам всеки съвет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз карам англичанка със същия двигател, но не е Aerodeck. Като я взех педала на съединителя беше много лек, самия съединител не приплъзваше, само имаше едно тресене като тръгвам от място. Понякога 1-ва и 2-ра просто отказваха да влизат по какъвто и да е начин, освен когато мотора е загасен. Оказа се доста изкривен притискателен диск (повече от 1мм), феродовия очевидно беше нов (явно са я позакърпили преди продажбата). Мисълта ми е че дори и при такова зверско измятане на притискателя, нямаше никакво буксуване, предполагам заради новото феродо. Смених целия комплект притискател, феродо и лагер и всички проблеми изчезнаха. Та почти на 100% съм сигурен, че си за змяна на съединител.И още нещо - смени си маслото в скоростната кутия.Между другото днес си взех 1 спрей, който е за смазване на гумени части, при които има триене - с него напръсках всички тампончета отдолу на 2-те щанги, свързващи скоростния лост с кутията. Резултат определено има, скоростите влизат по-леко.

Редактирано от Kwot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега! Може би наистина това е проблема и ще трябва да го придвижа,защото направо ме боли крака от толкова натискане докато изредя скоростите.А някакъв съвет за това каква марка да избера и от къде? Не съм привърженик да е наи-евтиното, защото това се прави веднъж и не трябва да се рискува.Важното е да се оправи. Благодаря отново!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих и на друг сервиз и там се произнесоха че проблема със скоростите може да е от помпите след като има теч и може би не дават достатъчно налягане. Чудя се дали да не започна от там? Сигурно се поръчва нова в този случай,има ли други колеги с такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудиш, щом са открили теч в помпите, много ясно че ще започнеш първо от тях, пък е и по безболезнено ако излезе в тях проблема .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудиш, щом са открили теч в помпите, много ясно че ще започнеш първо от тях, пък е и по безболезнено ако излезе в тях проблема .. :)

Може би преди това една проверка на маслото в скоростите няма да е излишна. До 96г е двигателно след това е някакво подобно но моркова на хонда.В майте скорости почти нямаше масло а дори не беше от италия :) беше станало на боза, доста спор падна докато го накарам да ми сложи двигателно чак като го помириса се съгласи. Не че колегата не е прав за помпите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И помпите може и съединителя може да е. Ма докато не се отвори пациента, няма да стане ясно.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Hunter-man направи ги 50, а сега накъде:D;):D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Наскоро сменях консумативите на въпросната Хонда за която пуснах темата и сменихме и маслото на скоростната кутия с такова каквото се препоръчва.Не знам дали от това но сега малко по-добре се включват или аз задобрях с чалъмите-не знам.Но при мен този проблем е по-осезаем на загрял двигател,при студено много по-лесно се включват,така че едва ли е от маслото в скоростната кутия.Иначе съединителя покрай всичките проби дали буксува взема да отделя по-високо от преди и често притриса което ме навежда на мисълта че скоро ще иска действително нов.Видях доста мнения за Валео и добри и лоши,както и за Екседи-явно всеки ги вижда нещата различно.Като цяло нещата станаха по-търпими за каране. Ходих и в Бултрако Пловдив където ме успокоиха че така били скоростите при повечето Хонди,но трябвало да се отвори съединителя за сигурност и намекнаха за някакво омасляване.Освен това ме зарадваха с много други чакащи ремонти според тях на стойност около 1200лв- комплект външни карета(тракат по завоите-това го осъзнах сам скоро след покупката),комплект външни накрайници, гарнитура картер(вече я смених като смених маслото),биалети предни; тампони на стабилизиращата щанга; тампон преден на скоростната кутия; задни амортисьори тръгнали(заради метановата уредба предполагам-следващите трябва да са подсилени) и долни тампони за тях. Намекнаха ми че първо трябвало да ида при тях като я купувам за което не споря, но аз се доверих на друг сервиз уж много похвален където обаче прегледаха двигателя като компютърна диагностика и прочие и казаха че колата е перфектна,отдолу окачването погледнаха набързо и казаха че е добре-нямало ръжда и то действително няма ама да бяха се постарали малко че да имам основание да коментирам цената пред продавача, пък аз се изкихах хубаво че нали уж взимам изправна кола а ме чакат ремонти като за още половин кола. Не ми се говори ама айде.:( Иначе двигателя е с 12,5 равномерна компресия и съм му сипал 5W40 пълна синтетика,отвътре свети все едно сега е сглобяван,но някой некадърен майстор е пръснал гнездата на болтовете на капака на главата от зверско натягане и парчетата издрънчаха като отворихме картера.И тарикатите са залепили само със силикон главите на болтовете и само един държи,та навивахме шпилки наново да го стегнем.Не мога да си представя такова престъпно отношение към кола. Малко се отплеснах. Молбата ми е към останалите колеги да дадат съвет при закупуване на тези части за предстоящи ремонти от къде,какво да се закупи.Тези неща няма да ги направя наведнъж всичките поради финансови причини,но смятам да раздела ремонта на предното окачване и съединителя, а после по задницата.Ще гледам на месец да отделям средства за 1-2 части и напролет да я награбвам-то мен чака.Дотогава ще карам кротко без въртене на гуми.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се шашкай все пак си си купил стара кола.По важното е да не ти гори масло и да не е удряна или усуквана.Карета тампони....кормилни накраиници...обичайните неща.Едно по едно ще ги смениш.Намери си читави маистори само.Ако не е таина коя година е колата и колко брой за нея?А това за болтовете.....на главата некви глупаци са работили по нея за жалост :(

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя помпа на съединителя изпуска - долната или горната? При мен когато горната течеше и чак ми омазваше стелката в купето имах проблем не само с превключването, но и с отделянето на съед. и потеглянето на 1-ва. Отделно притискателят на съединителя беше с крива повърхност, което допринасяше с едно тресене при потегляне. Като ремонтирахме помпата и сменихме притискателя - проблемът се реши. И двете имаха пръст в ужасното превключване и потегляне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от няколко дни притежавам CRX D16Z5 . От както я взех съм много доволен от колата но имам подобен проблем с превключването на всички скорости! На високи обороти не влизат скоростите или влизат с рязко натискане на лоста и "хъркане"... Ако пък задържа леко лоста към предавката влиза но падат оборотите и третия случай забелязах че на 3000об. влизат по добре. Днес проверих маслото всичк е наред, т.е. нормало е има го с хубав цвят. Съединителя отделяше много горе и го натегнахме малко, сега отделя по средата но скоростите пак влизат трудно!Дайте съвет от какво може да е? Дали е за смяна съединителя или има проблем в кутията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара стара ама колегите които са гледали като са купували си карат и си свиркат.Освен тези проблеми има и други-най належащият е че нямам почти никакво парно. Вътре е студ и не знам как ще пътувам с детето. След сума и компетентни майстори се стигна до заключението че казанчето на парното е запушено и не топли. Ново такова намерих само на едно място по поръчка за скромната сума от 1085лв (оригинално от Япония- мерси)май ще си мръзна като куче.Освен това ел. стъклото на шофьорската врата прави мизерии- не може да се вдигне като го сваля, започва да дъвче гуменото уплътнение и чатка гадно механизма.Явно и този целия механизъм е за смяна. Освен това копчетата за топло и студено на парното са откачени жилата и това не може да се контролира от купето, ами врътнаха клапата на ръка отпред да е на топлода не говорим че и светлините на уредите на таблото и барчето половината не работят и нямам аварийни.Все пак ще съм благодарен за мнение от колеги как по най безболезнен начин да отстраня тези проблеми.От къде да намеря закупя такива части на по-нормални цени и с добро качество- всички тези тампони и елементи по окачването плюс тези.Има лек теч само на горната пома-не ми се вижда нещо сериозно. Няма да се оплаквам повече ето и снимки на колата-външно хваща око,2000год. е производство но е много карана и не е на 150 00 км колкото пише.Нещо не мога да се оправя с качването на снимките;0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек от коя морга я купи тази хонда.Не се ли качи да я покараш поне малко преди да я вземеш ? И добре прикрит трошляк си личи като го покараш малко.Всичко се прави както знаеш , въпрос на нерви и финансии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от няколко дни притежавам CRX D16Z5 . От както я взех съм много доволен от колата но имам подобен проблем с превключването на всички скорости! На високи обороти не влизат скоростите или влизат с рязко натискане на лоста и "хъркане"... Ако пък задържа леко лоста към предавката влиза но падат оборотите и третия случай забелязах че на 3000об. влизат по добре. Днес проверих маслото всичк е наред, т.е. нормало е има го с хубав цвят. Съединителя отделяше много горе и го натегнахме малко, сега отделя по средата но скоростите пак влизат трудно!Дайте съвет от какво може да е? Дали е за смяна съединителя или има проблем в кутията?

Нямал ли е някой сходен проблем :unsure: Наистина ми е нужна помощ да знам от къде да започвам. Възможно ли е маслото в скоростите да е гъсто? Маслото е някакво диференциално, поне на такова мирише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изрично я карах както казах на сервиз дето уж е голяма работа,ама явно и там разбират колкото мен.Аз си признавам че не разбирам и за това си плащам,ама явно и те не разбират.То без номера колко да я покарам-едно завойче.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и проблемната кола:rolleyes:http://pacovet.snimka.bg/automobiles/civic.637166.25713974http://pacovet.snimka.bg/automobiles/civic.637166.25713973http://pacovet.snimka.bg/automobiles/civic.637166.25713971http://pacovet.snimka.bg/automobiles/civic.637166.25713970http://pacovet.snimka.bg/automobiles/civic.637166.25713968http://pacovet.snimka.bg/automobiles/civic.637166.25713966

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж отзивите за сервизите, които се занимават само с Хонда.И ходи да видиш дали ще могат да ти помогнат качествено :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

val_mcrae, смени го това масло!

 

Черен, измери стоп машинката / шалтера / бачка ли адекватно и пиши с буквите на братята!!! ;)

 

http://www.roverclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7858&start=15&sid=6467c8216e716c5668ee3fbf30b00e42

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за лика ще видя какво ще успея да свърша и ще пиша пак

val_mcrae, смени го това масло!

 

Черен, измери стоп машинката / шалтера / бачка ли адекватно и пиши с буквите на братятаПубликувано изображение;)

 

http://www.roverclub...8ee3fbf30b00e42

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам почти никакво парно. Вътре е студ и не знам как ще пътувам с детето. След сума и компетентни майстори се стигна до заключението че казанчето на парното е запушено и не топли. Ново такова намерих само на едно място по поръчка за скромната сума от 1085лв (оригинално от Япония- мерси)май ще си мръзна като куче.

Колега оправи си жилата и парното ще ти дойде много вероятно.Освен кранчето отвън трябва да отвориш и клапата вътре до радиаторчето,която позволява/спира обдухването му.Не сменяй радиаторчето ако на входа и изхода му маркучите са еднакво и добре топли при отворено кранче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам почти никакво парно. Вътре е студ и не знам как ще пътувам с детето. След сума и компетентни майстори се стигна до заключението че казанчето на парното е запушено и не топли. Ново такова намерих само на едно място по поръчка за скромната сума от 1085лв (оригинално от Япония- мерси)май ще си мръзна като куче.

Колега оправи си жилата и парното ще ти дойде много вероятно.Освен кранчето отвън трябва да отвориш и клапата вътре до радиаторчето,която позволява/спира обдухването му.Не сменяй радиаторчето ако на входа и изхода му маркучите са еднакво и добре топли при отворено кранче.
Колега,точно днес колата я вземах от сервиза,където я оставих за парното.Точно това се оказа проблема- били откачени всички жила и не могат да се регулират клапите.И двата маркуча бяха топли на радиаторчето и слава богу че казах колко струва едно ново.Проблема се реши възможно наи-меко,даже използвах възможността и ми смениха изгорелите лампи на барчето,само нямам аварийни защото проблема бил от копчето,а не могли да намерят такова.Благодаря колега за компетентното мнение,ще пиша как се развиват нещата и за другите проблеми.Може би като си купя нова машинка ще мога да си ползвам и стъклото:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново смених въпросната стоп машинка или т.н. шалтер и засега няма проблем мерси за съвета

Мерси за лика ще видя какво ще успея да свърша и ще пиша пак

 

val_mcrae, смени го това масло!

 

Черен, измери стоп машинката / шалтера / бачка ли адекватно и пиши с буквите на братятаПубликувано изображение;)

 

http://www.roverclub...8ee3fbf30b00e42

 

 

 

 

Редактирано от Chernia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за да не отварям нова тема ще питам тук: при смяна на съединител изтича ли трансмисионното масло, или си стои в кутията? Защото мисля сега да сменям трансмисионно масло, но може в бъдеще да сменям и съединител, та да не се прецакам сега с маслото?

Редактирано от fashion_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

MTF -  маслото само от Бултрако ли се купува или го има и другаде.По - специално за Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...