Jump to content
Sign in to follow this  
маймуната

закъснение при палене

Recommended Posts

Здравейте, на всичките ми познати с Хонди докато им покажат ключа и палят. Общо взето Хонда се свързват с бързото палене. Бързо в смисъл леко и от много малко обороти. Моята Д15ка не е като другите Хонди. изчаквам да изгасне чека и тогава паля, но върти 6-7 пъти на студен старт и 5-6, ако съм я изгасил преди малко или е все още топла. Някакви идеи от какво може да е. Сменил съм свещи, кабели, въздушен филтър агренаж ролка на разпределителния вал. Маслото ми е 10w40 Motul. Преди карах с 5w40 но пак палеше по същия начин. Бензина не ми е в резервата и да вие помпата на сухо. Винаги е с поне 15 литра бензин. Пробвах всички бензиностанции. Питах и другите хондаджии от къде и какво зареждат .. нищо необичайно, но моята Хонда закъснява с паленето. Един човечец я гледа ама не посмя да я пипа, изказа само мнение, че може да е за центровка на делко или ндобре зацепен агренаж. Преди да сменя агренажа пак така палеше. някакви идеи, колеги? Благодаря предварително !ПС забравих да кажа, че акумулатора ми е добре. Замерен е от специалист и каза, че нищо му няма.

Edited by маймуната

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да съгласен съм - няма нищо притеснителноНо очаквам да чуя причината и ако може да се оправи - защо не и аз да паля от четвърт :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свещите как са? Д14ката като се скапат и пали като курник :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може да е центровката нещо. И един зъб да има разминат може да прави така

Edited by Вен_РВ1456ВС

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кофти.... като знам какви майстори има при нас, да му се доповръща на човек.Свещичките са по каталог каквито ги дават имат си номер и такива сложих не съм правил експирименти с други.НЖК мисля, че са ... чувал съм за тях, че имат ментаци ама не ми се вярва да е от това и са на 3-4 хиляди километра.За ремъка и аз си мисля за единия зъб, ама възможно ли е това да се отрази само на запалването, а на вървежа сякаш нищо му няма, освен едно замисляне между 1000 и 2500 оборота, което доколкото ми обясниха е нормално за д15бзлето.То даже не точно замисляне, по-скоро придърпване и спънатост в тези обороти, после си е пчеличка :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Свещите как са? Д14ката като се скапат и пали като курник :cool:

Перфектни NGK, тайминг по книга, бобина, кабели, пробивно напрежение - всичко е 6. Просто върти 1-2 сек преди да запали. А запалва перфектно и няма грижи повече. На жената Яриса пали много по бързо но аз няма за какво да се хвана. Имам един комшия с D14A4 та ще погледна неговата как пали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Up, искам и аз да паля бързо :angry: гледаха я в 2 сервиза и вдигат рамене :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега,докато бях с d15b2 то ми палеше от 2рото завъртане на стартера.иридиеви свещи,нови кабели,почистена кутия на делкото.бяха оксидирали металните пластини вътре.ся сам с ново делко и дрuга глава и пак си пали с много малко закъснение.не се занимавам щом колата е в час.един приятел ми се кефи на точно това запалване.вика-всички по стари хонди имат едно такова характерно въртене на стартера,все едно се хили някои :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще отворя делкото да видя пластините за това не съм се сещал и ще напрускам с контактен спрей 2та края на кабелите и ще пробвам как пали.После ще споделя !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пич проблема ти мисля че е в комутатора . При мен бяха абсолютно сащите симптоми . Отвори делкото и виш какво става вътре ;) на мен ми се беше разтекал комутатора , явно е загрявал , смених го и с първия зъб запали като хонда :D ай успех

Edited by vv86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това пък какво е и къде се намира. Колко струва също така ме интересува. :beer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Студена ако върти повече е нормално но когато е палена скоро и да има закъснение не е.Опитва ли се изобщо да запали докато върти. ако се усещат някакви заченки виж ламбда сондата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери си първо центровката и зацепването на ремъка,после се хвърляй на друго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Студена ако върти повече е нормално но когато е палена скоро и да има закъснение не е.Опитва ли се изобщо да запали докато върти. ако се усещат някакви заченки виж ламбда сондата.

Не върти си чисто без опит и не е ламбда - проверена е, даже размених от бързопалеща д15ка и топла и студена пак е същата

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз следя темата с интерес :) При мен само студена върти повече , като е топла от 1/4 оборот и няма грижи.Ходих да я проверят с комп в Бултрако , няма грешки няма нищо и всичко било перфектно.Става въпрос за прелюд 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Направи си реглаж на клапаните и ако не се оправи после замери компресия.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. И при мен, сутрин върти 2-3 секунди преди да запали. Забелязал съм, че като намалее бензина в резервоара, пали по-трудно. След, като е топла пали без проблем. Май е нормално за колите ни. Успехи

Share this post


Link to post
Share on other sites

И компресията съм мерил в Бултрако 13.5 на всички цилиндри и няма разлика като е студена си пали от 4-5 завъртане после като загрее няма грижи.За реглажа не съм го правил лично аз но е добра идея.

Share this post


Link to post
Share on other sites

маймуната, може да не е от това но отстрани ли проблема с главното реле? Това е болен момент при тия нашите Сивици. Аз от както го презапоих и напръсках буксите му с контактен спрей паленето ми се подобри чувствително.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз следя темата с интерес :) При мен само студена върти повече , като е топла от 1/4 оборот и няма грижи.Ходих да я проверят с комп в Бултрако , няма грешки няма нищо и всичко било перфектно.Става въпрос за прелюд 5.

И аз нямам натрупани грешки

Share this post


Link to post
Share on other sites

Направи си реглаж на клапаните и ако не се оправи после замери компресия.

Правих реглаж още като я взех и компресията е 14,14 13.8,14 Не е от това

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. И при мен, сутрин върти 2-3 секунди преди да запали. Забелязал съм, че като намалее бензина в резервоара, пали по-трудно. След, като е топла пали без проблем. Май е нормално за колите ни. Успехи

Не е нормално !За релето ми остана надецдичкатаЩЕ го изкарам тез дни и добра идея ли е да го занеса в 1 ТВ ремонтен сервиз, дали ще знаят кое да презапоят хората, или ако не там къде във Варна. В бултрако ми казаха, че не знаят как да разберат дали ремъка ми се разминава с 1 зъб :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:Ако те не знаят - кой може да разбере :ph34r: Edited by маймуната

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега провери клапаните и ангренажа сигурно е мраднал.и аз карам д15 поли от четварт щом друго всичко е наред кабели и свещи само ремъка.или делко.нема какво да е друго.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изчистих пластините на бубината и се оправи :blink: за сега. Ако стане пак така по-натам ще се вади релето Агренажа в 20 сервиза не знаят дали е зацепен :ph34r: ебах ги в лудите, ако те не знаят, аз ли да знам :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз имам същия проблем. Скоро купихме един сивик и пали, но на 3-4 такт. Нещо куца. почистих капачката на бубината, имаше много окис, но нищо в паленето не се промени Публикувано изображение Релето си цъка, помпата се чува. Смених свещите(NGK) с които беше, с иридиеви на NGK, защото изглеждаха износени. Най-интересното е, че когато завъртя ключа и задържа стартера да върти 1-2 сек. и спра стартера с ключа и после пак врътвам и пали от раз. Затова смятам, че при мен проблема не е електрически. Ангренажа го смяняхме у дома, защото си падаме ентусиасти и смятям, че е зацепен абсолютно правилно(по белези от 2 независими източника - аутодата и хонда сивик сървис менюал). Сега следва да измеря компресията и да видя дали там има нещо нередно.

Edited by Setfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

По руските форуми се твърди, че за някои модели на Хонда за определени пазари има т.нар. "расскрутка холостого хода".Т.е при първоначално завъртане, когато двигателят е студен, нарочно компютъра изчаква малко и не подава гориво и искра към свещите.Целта е да се удължи живота на двигателя като се остави студеното масло да има повече време да се "развърти".Самите руснаци доста се интересуват от палене при много ниски температури.Твърди се, че всяко запалване при -10 градуса е еквивалентно примерно на 500км пробег.Та общо взето този "дефект" при хондите за тях всъщност е положително качество ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз имам същия проблем. Скоро купихме един сивик и пали, но на 3-4 такт. Нещо куца. почистих капачката на бубината, имаше много окис, но нищо в паленето не се промени Публикувано изображение Релето си цъка, помпата се чува. Смених свещите(NGK) с които беше, с иридиеви на NGK, защото изглеждаха износени. Най-интересното е, че когато завъртя ключа и задържа стартера да върти 1-2 сек. и спра стартера с ключа и после пак врътвам и пали от раз. Затова смятам, че при мен проблема не е електрически. Ангренажа го смяняхме у дома, защото си падаме ентусиасти и смятям, че е зацепен абсолютно правилно(по белези от 2 независими източника - аутодата и хонда сивик сървис менюал). Сега следва да измеря компресията и да видя дали там има нещо нередно.

 

Гледам, че сме с еднакви двигатели. Моята се държи по абсолютно същия начин. Ремъка е ок, всичко по запалването е 6. Просто колата си изчаква и запалва. За мен не е проблем. Проблем с компресията едва ли имам щом колата си върви отлично, ауспуха е ръждясал отвътре.

Баси съвпадението, карам служебна Астра и ти си от Плевен, с еднакви мотори сме.:rolleyes:

Edited by SilverCivic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата всъщност я кара баща ми основно и той ми натяква за паленето, и аз не виждам това като проблем щом, все пак пали. И при мене двигателя работи идеално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

моят civic имаше този проблем и идваше от запушени дюзи

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е и аз ще се оплача тогава. Когато си взех холата, запалваше само като доближа ключа :cool: Дойдох обаче в софия, стана малко по-студено и колата направо се мъчи. Чакам по 2-3 секунди всеки път, когато е студена. Когато е толпла пали по-добре, но пак не от раз.В началото се притесних, че е от акумулатора и го замерих с мултицета ама всичко излиза нормално(сравнявам с резултатитеот акумулаторите на приятели). Бензин има винаги, както спомена колегата. :dry: @маймуната можеш ли да обясниш като на лаик точно какво си направил, за да пробвам и аз, че това нещо страшно много ме дразни. Като се върна в пловдив колегите с хондите палят от раз... аз паля все едно ми е отишъл акумулатора или е на път да си замине. :ph34r: На всичкото отгоре и бавно ми загрява колата.... и там трябвая някакви неща да се гледат. Сигурно 10-15 мин работи докато стигне стрелката до средата.... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах избягала центровка на агренажа с 1 зъб на ремъка на единия спрямо другия вал. Малко се промени към по-добро и като отива на село там има 10 Сивика като моя д15 и всички палят от четвърт при топъл старт. При студен пак е на половина от моето време, необходимо аз да запаля. Презапоене е главното реле, регулирани са клапаните, компресия 14/14/13.8/14. Отново нови свещи, нов акумулатор по каталог, направено проба с друг комутатор от бързопалеща и не става. Нещо ме съмнява делкото и по скоро тайминга му. Той може ли да влияе там ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може!Направи центровка на запалването!

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз да сподела нещо,по спомен от зимата.пооголих си плюсовия кабел,които тръгва от акомулатора и кво да видя-супер оксидирал.изчуках го тва бялото окисление.ама яко ги изчистих кабелите.ако не си ги поглеждал там кабелите ги изчисти ,ако са оксидирали.във всички случаи ще усетиш промяна точно в запалването

Share this post


Link to post
Share on other sites

и аз ще се оплача :P от както направих бзлето пълен инжекцион започна проблема с трудното палене. Забелязах , че ако почна да въртя докато свети чека , пали от раз. Идеи??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо ме съмнява делкото и по скоро тайминга му. Той може ли да влияе там ???

При мен същите симптоми ги излекувах със смяна на капачката на делкото и палеца. При това паля директно на газ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×