Jump to content
didipov

Съвет, оглед на няколко акорда 7-ма генерация

Recommended Posts

Малко предистория: карал съм (става въпрос за лични автомобили, защото от едно качване или каране на няколко километра едва ли можеш да разбереш дали въпросния автомобил е за теб) пасат 4-ка, голф 3-ка (как звучи само :P е и все още го използвам като работен кон) мицубиши галант 98г. От всички изброени най-голямо удоволствие, спокойствие на пътя, сигурност ми доставяше галанта. Никога не ме е оставял или предавал за разлика от немските машини, но това е друга тема и няма смисъл да влизам в подробности. И така бях решил следващия автомобил да бъде отново японски. Новите галанти след 2004г нещо не ми допадат а и до колкото разбирам нищичко не са направили по болния въпрос - ръждата, така че мицубиши отпадна от списъка. Познати ме насочиха към шведите: сааб 9-3 сс-добра визия, добри бензинови(турбо) двигатели, но са голям дефицит. Вече половин година в мобилето се въртят едни и същи напудрени кочини и ако чакам да излезе нещо на хоризонта още дълго време ще си карам раздрънкания "гоуф". И така отново съм на японска вълна в лицето на хонда акорд 7-ма генерация. Изчетох целия форум, никъде не се споменава за проблеми с антикорозионната защита на купето, проблемни автоматични скоростни кутии (но и не разбрах какви се влагат:(), проблемни и скъпи дюзи при дизеловия агрегат! Има ли доверени форумни сервизи или хора с нужното оборудване, умение готови да направят оглед и да дадат съвет преди покупката(разбира се със съответното възнаграждение) в София или провинцията, понеже голяма част от интересните обекти са в Сливен: обява 1 обява 2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7-ма генерация Акорд автоматик има само на бензиновите модели! На осма слага вече и на дизела.Колкото за дизела, имаше тема за този мотор във форума, можеш да я потърсиш. Основно се коментираше скъпия маховик.Иначе този мотор е много добър и економичен. Беше номиниран като дизел на 2003 година ако не се лъжа!Отзиви има и тука:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&st=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор ivan_m снощи прочетох цялата тема на един дъх, но този момент с автоматичните скорости, че се слагат само на бензинови двигатели съм го пропуснал. Голям кеф е автомата;), а и по груби сметки ремонта му (ако имаш честта да го правиш) излиза на цената на маховик+съединител . Ако все пак има колеги от Сливен или района и желаят да се срещнем на по кафе, биричка да обменим знания, да ми дадат ценни съвети, насоки свързани с акордите ще бъда много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали за цената на колата от оферта 2,не може да се намери фейслифта от 2006г?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с мнението на колегата SVIMA! При цена от почти 20000 лева за Акорда от втората обява си струва да се потърси версията след 2006. Виж например тази обява на Бултрако:http://bultrako.buyback.bg/types/cars/posts/3353Ако ти се иска хубав автоматик бензин вместо икономичен дизел, цената е супер. Аз взех моята миналата година от тях, докараха ми я в Бултрако Пловдив. Колите са обслужени и обикновено дават и 6 месеца гаранция, което не е за подценяване.Иначе забелязах, че и двата Акорда които гледаш, нямат круйз контрол. Явно нямат всички екстри за модела както пише! Проверявай имат ли аларма /има версии, които имат само дистанционно отключване/, както и автоматични чистачки и фарове. Това са хубави екстри и е хубаво да ги има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ми се иска бензин-ка. Дизела колкото и икономичен да бъде най вероятно няма да може да ми каже километрите си а това съответно означава потенциален ремонт сняма на разпръсквачи (дюзи), демпферен маховик + съединител - което си е цифра. Но като няма бензин не подминавам и офертите за дизели. Обявата на бултрако не бях я поглеждал, понеже си бях поставил лимит от 19000лв., като се надявах търговеца да свали от обявената цена (поне така ми каза потелефона че при сериозен интерес е склонен на коментар). Това на предната броня под десния фар ожулване ли е или "игра на светлината" т.е. фотодефект. Другото което лекичко ме притеснява е дали ще получа вярна и точна информация за техническото състояние на автомобила. Веднага обяснявам защо: като се оглеждах за нещо шведско попаднах на обява от оказина на вносителя. Там естесвено ме убеждаваха че всичко е наред по автомобила, сервизиран и т.н. А истината каква беше-дори с невъоръжено око на специалист се виждаше че предно дясно колело е изместено на зад спямо нишата на калника, което говори за някакъв проблем с окачването вследствие може би на удар. При молба от моя страна да се види на стенд последва сериозно "мъмрене" от страна на търговеца,чийто поведение тотално ме разочарова и съответно си тръгнах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе забелязах, че и двата Акорда които гледаш, нямат круйз контрол.

Не съм съгласен и наполовина с това :geek:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за круйз контрола! Грешката е моя!Всъщност липсват бутоните за борд компютъра, което е естествено за тази модификация! Подведох се от стария ми акорд 6 ген., на който там е управлението на круйз контрола!!!Иначе съм виждал Акорди 7 ген, на които липсват някои от бутоните на волана, но в случая не е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен,разгледай тази от Бултрако.Доколкото знам,срещу допълнително заплащане от 700лв се удължава гаранцията с 2 год. което с тази кола ще се получи 2012г.Това ще е допълнително спокойствие за теб,че каквито и проблеми да има,ще се отстранят.Аз лично не вярвам да продадат кола в лошо състояние.А офертата им ми изглежда много по-добра от това,което беше предложил ти.Да не забравяме,че и при тях може да се иска намаляване на цената,при сериозен интерес.Успехи :)

Редактирано от svima

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като бях собственик ( то още съм , но не е в движение :D ) бих избрал на 100% бензин !!! Ако може да е 2.4 идеално ;) Няма отзиви на собственици с такива дизели над 150 000 км или повече , сещам се всъщност за един , но не знам какви са сменените неща по колата ;) Реално и това е от значение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по добрия избор е от Бултрако. Тези дизели по автокъщите на по 80-100 хил. километра нещо много ме съмнява. Аз също искам Акорд дизел, но подръжката мисля ще е по скъпа. Незнам как е с тези връщаните коли, но си мисля, че ако са сервизирани там би трябвало да са в добро техн. състояние и километрите да са реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позна само за километрите :) Продаваните коли от официалните дилъри много често са коли на техни познати или клиенти , които искат да ги продадат и понеже са официални дилъри ги оставят при тях с оглед на това , че могат да им вземат повече пари . От тази работа дилъра взима процент разбира се , а относно сервизирането им общо взето е тъмна индия , да ще пише , че са й сменяли там накладки , масла и т.н. , но ако е имало по-сериозни ремонти дилъра предлага опиция - да не попълват нищо в сервизната книжка :D Тогава ти остава единствено да ги накараш да ти покажат тяхния електронен бележник какво и кога е правено на колата ;) Ако вече там нещата са изрядни , се предполага , че й няма нищо - се предполага защото опцията да не се вписват ремонти или диагностицирани проблеми е пак на лице :D Щом е кола втора употреба без значение от къде можеш да очакваш всичко !!! За това пред теб или ти самия правиш всички възможни прегледи и диагностики , пътен тест и т.н. - особено щом искаш да е дизел !!! Лично аз дизел втора употреба не бих си купил , освен ако поддръжката и сериозни ремонти по автомобила биха ми стрували не повече от 1/5 от стойността на колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, бях решил следващата седмица да отскоча до бултрако и да огледам акорда а и набелязах 3 сивика-седан, на приблизително същата цена. Викам си я да взема малко да се образовам и да прочета нещо за сивика и попаднах на следната тема , която направо ме върна в изходно положение:blink:. Дизел въобще нямам намерение да си взимам (твърдо отпадна от списъка), остана вариант бензин с автоматична или ръчна скоростна кутия (като везната леко накланя към автоматика). Гледам го този акорд и се чудя от колко време се върти тази обява? Разбрах че 1,8 двигателя е с проблемен блок, а 2,0 как е? Автоматика до колко надежден е, ако примерно правим сравнение с AW55-50 ; 51, който се монтира на сааб, волво, нисан... и чийто живот е около 150 000км независимо от начина на експлоатация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 8-а ген. с 1.8 R18А1/А2 мотор, Акорд 7-а ген. (какъвто гледаш) е с K20, т.е. различни са моторите, така че проблемните блокове при Сивик, нямат отношение към горе споменатия Акорд към който имаш интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що се отнася до автоматичните скорости , за тези на Акорд не съм чувал да има отрицателни отзиви , докато на Сивик да , ремонта , ако е по-малката беля не е скъп , но забрави да го правиш в оторизиран дилър 3000+ лв , а реално мисля излиза не повече от 1000 лв ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сивик 8-а ген. с 1.8 R18А1/А2 мотор, Акорд 7-а ген. (какъвто гледаш) е с K20, т.е. различни са моторите, така че проблемните блокове при Сивик, нямат отношение към горе споменатия Акорд към който имаш интерес.

Е, все пак статистически, проблемните блокове са под 1%, т.е. не е много вероятно да попаднеш на такъв :)Поне според статистиката на един американски сайт, там ежегодно се продават почти милион сивици Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко да поразводня темата: дали този проблем с блока при R18-ките съществува и при R20 (които мотори се слагат на Акорд 8-а ген. и CR-V 3-а ген.)? Някой чувал ли е нещо по темата ?

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.carcomplaints.com/Honda/Civic/2006/engine/http://www.carcomplaints.com/Honda/Accord/2006/engine/ ;)Засегнатите блокове са R18 от юни 2005 до Ноември 2007, според американските сайтове вероятността е под 1% за първите 200 000 милиhttp://www.clublexus.com/forums/attachments/car-chat/170396d1270758296-cracking-engine-blocks-on-2006-2007-and-a-select-few-2008-honda-civics-non-si-a08-044-engine-overheats-or-leaks-coolant-1.pdf Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз като теб търся подобен Акорд, но читав екземпляр се намира адски трудно. Особено ако търсиш до 15000 лева като мен. За 20000 лв читав бензин ще намериш. Вероятно ще бъде и на малко километри. Някои неща, които е добре да имаш предвид:1. Превъртането на километражи при Хонда става без всякакви следи. Не можеш да разбереш на колко е колата даже и с оригинален HIM. 2. Материалите, от които е направен интериора, не са рафинирани, но за сметка на това се износват много бавно. Наскоро гледах Акорд дизел на пробег 200-250 хиляди, който вътре беше адски запазен. 3. По-добре е да търсиш кола, закупена в БГ, с пробег до 50-60 хиляди. При вкараните от чужбина можеш да очакваш всичко. 4. Дизел на по-малко от 150-200 хиляди км е трудно да се намери. 5. Продават се доста Мазда 6, което е също добра кола за по-малко пари. Има повече бройки от тях. На мен лично ме разочарова управлението им - много бяга наляво надясно при лош път. Ако в търсенето на Акорд попаднеш на добър дизел, пиши :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега огледа се отлага за след 10 август по ред причини. Да ixeos, вярно е че трудно се намират читави екземпляри, за това и аз вдигнах малко летвата. Гледах и в Германия, Италия какво е предлагането общо взето акордите си държат прилична цена. На маздата въобще не ми допада интериора(и много други неща...). Като се кача в нея имам чувството че се качвам в една много известна, популярна и здрава италянка, започваща с А...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не сравнявай Алфата с Мазда.Маздата доста често е по челните места в класациите за надеждност докато италианката е дори след Ауди , БМВ и МБ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в руския форум на хонда ,който чета редовно от 3 години най честите оплаквания са от рулева рейка и лагери на автоматична скоростна кутия-форум,а там акорда 7ма генерация е доста по популярен от българия,тук познавам само един човек със същия акорд като моя ,но с автоматична кутия-продаде го на 100х км без дори да е сменял свещи(на 2ка са обикновени).Този акорд от бултрако изглежда привлекателна оферта,но ако бях на твое място бих се опитал да науча историята му,както споменаха колегите тук покупката на 2ра ръка автомобил си е руска рулетка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма да имам възможност да науча малко по-вече за историята на акорда от бултрако-оказа се капариран в събота:unsure:. Така че ще си чакам моят акорд да се появи на хоризонта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги насочил съм към Honda Accord след 2003г по конкретно към 2.4I-VTEC190hp.Интересуват какви са наи-често срещаните проблеми при тази генерация на автомобила и за какво да гледам при покупката му. Благодарим предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...