Jump to content
NesTea

Кои хонди са с поцинковани купета

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги знаете ли кои модели на хонда имат поцинковани или калайдисани купета,и как се проверява това при закупуване на кола, че моят сивик 5та генерация(внос от Австрия беше) вече два пъти го правих за една година и пак избива ръждата, ще се разпадне още малко :dry: ... или да се присъединявам към VW сектата с една поцинкована четворка.

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдрастиЧувал съм, че след 1996 година всички Хонди са поцинковани, т.е. от 6 генерация нагоре.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами в грешка си колега, явно и те гният,колата е сивик хеч 6та ген. от Тази обява

Публикувано изображение

 

въпроса е там, че искам да си взема кола, с която да нямам никакви проблеми с ламарините

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега търси си кола вкарвана от Италия,ама си отварай очите,че често имат пак проблем с двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лични наблюдения , от обяви , мисля , че англичанките не гният. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама ако не са блъскани и после замазани. При удър колата вече и пада покритието после. Имаме и 5 хеч и англичанка. Тя милата има един удър, но лек. 2 години по-късно има повърхностна ръжда и е време за правене. Хеча му бяха позаминали веждите и праговете. Веждите един "майстор" ми ги препръска и не изкараха и зимата. Праговете не съм ги пипал. Сега вече мисля за прагове и вежди и като заминат пак-отивам да премеря колата. Един колега ми каза, че праговете и веждите карат около 3 години след смяна. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма Хонди с подцинковани ламарини, дори за Сев. Америка луксозните модели ACURA не са такива. Всички при появяване на по-дълбоки драскотини и удари от камъчета, рано или късно ги наляга корозията. Естествено изключваме модели като NSX и Insight 1во поколение, по простата причина, че те са от алуминии.Единственият вариант който вече го споменаха хората е, търсене на пазена/гледана в гараж Австрийка или Германка или просто Италианка (от по-южната част). Имам Сивик 5-а ген. произведен 1992-а година, внесена преди 2 години от Южна Италия (т.е. първите и 17 години е била в Италия) и смея да кажа, че е една от малкото Сивик 5 които съм виждал, без да има ръжди по заден капак, задни вежди, прагове и т.н. и никога да не е кърпен/замазван, в заводско "девствено" състояние е (все едно не е Хонда). Същевременно съм виждал Сивик 6 след фейслифта (т.е. след 1998-а) с прогнил преден капак, появили се дупки в които може да си вкараш ръката. Всичко е до подръжка и къде е карана колата (какъв климат). Така, че ако корозията ти е аргумент да изоставиш Хонда като марка... несериозно е. Който търси читави и запазени коли били те и на по 15+ години, намира (стига да има търпение и да може да ги оцени с подобаваща сума, а не за 1000лв в джоба, човек да очаква че ще купи перфектна стара кола).

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По лични наблюдения , от обяви , мисля , че англичанките не гният. :rolleyes:

Англичанките точно гният най-много! Аз съм имал цялата беше напукана като баница с късмети от доло. Сега и един приятел си взе такава и същата работа. А и в форума съм виждал бая да се оплакват. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поцинковани хонди определено има само незнам дали ще намеря статията да я постна.Иначе относно гниенето незнам от какво зависи,моята е купена у Франция карана е малко в Австрия и вече 8г. в БГ.Има една две дълбоки драскотини но ръжда не избива,също задните вежди са пилени с ъглошлаиф отвътре защото опираха гумите в тях с 5 човека и ръжда също не избива-незнам на какво се дължи но това са фактите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките са поцинковани, но покритието се нарушава при удар или жулене с пясък (оттам тръгват задните вежди) и до 7ма са сравнително тънки ламарините - лесно става перфорация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Лого е поцинкована. Поне така четох някъде из нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти гледай двигателя и окачването ламарината се закърпва ;) Аз имам англичанка и смея да твърдя че няма грам ръжда ;) Ламарините лесно се оправят но майсторите ни са калпави ;) Търкат малко ръждата слагат отгоре обикновен кит и пръскат с боя :unsure: След година ръждата пак избива и отново си им клиент :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хонда Лого е поцинкована. Поне така четох някъде из нета.

Дали ? Много неща се пишат из нета, но не всичко е истина.Хонда няма с подцинкована ламарина. Дори и Legend не са, дори и чисто Американски модели като Acura MDX не са и при относително леко натиснати детайли при които боята се жули и се вижда ламарина, корозира след време. Антикорозионна обработка има при Хондите, но тя е относително слаба, не я бъркайте с подцинковане/калайдисване - различни неща са това. Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Акорд 7 генерация е ПОЦИНКОВАНА http://spisanie.mobi...a-accord93.html Има и още но немога в момента да намеря информацията като цяло акордите от 5та нагоре са невероятно неподатливи на ръжда.

Редактирано от росенKN
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прелюда също е поцинкован а съм почти сигурен и за акорд 5г.http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/honda-prelude.htmll

Редактирано от росенKN
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Та по въпроса - има ли някъде врати за 5та генерация от материал, различен от ламарина, както и задна врата(на багажника), че моите се чудя на къде да ги правя вече, целите са в ръжда :lol:

Редактирано от IM_NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прелюда също е поцинкован а съм почти сигурен и за акорд 5г.http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/honda-prelude.htmll

Колега, остави какво пишат по списанията, фактите сами говорят за себе си. Специално за статиите на мобиле.бг има адски много неточности и невярни неща които съм срещал. Това, че твоят акорд е пазен и гледан при първите си собственици във Франция/Австрия, не значи, че всички акорди са безпроблемни от гледна точка на ръжда. Трябва да се радваш, че явно си попаднал на запазен и почитан екземпляр :) Виждал съм адски много Акорди 5-а ген. (като твоят) които яко гният.За прелюда: лично имам познат който има Прелюд 5-а ген. VTi, 98-а година (от Англия) който е с ръждиви задни вежди и прагове, без да е имал ожулвания там или удари. Примери има още за същия модел: ТУК и ТУК. Дори икона като S2000 също гние: ЦЪК. Примери и в нета и по улицата бол, горните снимки са доказателства, че няма как калайдисан елемент да гние по този начин.Ставам пословичен, но пак повтарям - Хонда нямат модели с калайдисана ламарина. Не се ли почита/поддържа (често миене и съхранение в гараж), след време ръждата избива. Единствените Хонди които нямат подобни проблеми, са NSX и Insight 1-во поколение, всичко останало рано или късно прогнива. Тъжно, но факт. Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че не се поцинковат купетата. За сравнение вижте едно ауди от 87-ма нататък и колко често се среща такова с някакви ръжди по него дори минимални не говоря за гнилочи. И вижте колко и то много по нови хонди има с гнилочи по тях. Казвам го от опит. Имах Ауди, с десетки корозоподатливи местенца(надрано,ударено дори отлюспен слой от боя) и никъде не беше помислила да избие ръжда, след две години просто потъмня ламарината и до там следващите 4-ри години. Хондата ми беше с перфектни ламаринки а вече имам дупка на веждата колкото полвината ми юмрук след само 3 години. Да не говорим, че и праговете са тръгнали и забелязвам по долницата на вратите неприятно кафенее.. Изобщо при такава тънка ламарина не мисля, че можем да говорим за поцинковане. Явно не е тема на размисъл при производителя. Най-малкото не би слагал толкова мека и тънка ламаринка ако за тях това беше фактор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тънката ламарина си е чисто маркетингова политика на фирмата: по-малко материал използван, води до по-лека кола, която води до по-добри тех. характеристики, по-ниска консумация на гориво и следователно - по-малко вредни емисии. Специално при създаването на Сивика в началото на 70-те така се е мислило по този начин и си е било чисто целенасочено. При другите им модели донякъде е останал този подход... Отделно, че по-малкото материали използвани, води до по-евтина за направа кола, което следва по-висока печалба за самата компания :rolleyes: Хонда за няколко десетилетия е успяла да задмине много други японски производители като Мазда, Субару, Мицубиши та дори и Нисан (при положение, че те са правили коли много преди Хонда, особено последните две марки), няма как да направиш това, без агресивна политика и предлагане на конкурентен и печеливш за компанията продукт. Отделно, че Япония от към ресурси е бедна (почти няма добив на полезни изкопаеми там, а се внася от някъде), това може би също определя донякъде спестяването на материали.Но тези неща не правят Хонда лош автомобил. Реално, всички коли са направени да се ползват 3 до 5 години, след това се водят потенциална купчина вторични суровини. Последните 15-ина години, всички автопроизводители смъкната летвата за качество с цел, просто няма смисъл да правят "вечни" коли. Дори производител като Мерцедес, последните им модели от към антикорозионна обработка, също са зле. Загледайте се по S класи на 10 години (W220 модела който се прави от 1998 до 2005-а година) или по "C" класи (W203 модела от 1999 до 2006/7-а година) в долните ръбове на вратите и по задните вежди и по задния капак където е рег. номер, има доста такива Мерцедеси които са прогнили там, нещо което е немислимо за Мерцедеси модели от 60-те и 70-те години, които са направени уникално качествени и здрави от към ламарина (и не само) и нямат дотъркване едва ли не (а новите модели на 10-ата година са бетер Опел от 80-те - гният яко). Просто ние сме разковничето, че караме 15-20 годишни, че и по-стари автомобили и се чудим, защо гният и се чупят. 200 годишен човек, няма. :(

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно поцинковането-дебелината на ламарината няма никакво значение,както и да е колегата АДН може и да е прав аз немога да се закълна че има поцинковани хонди просто на много места съм го чел,но има нещо което е неоспоримо за мен-фактите.Моят акорд е закупен чисто нов в Франция от брата на мои приятел,2000та година става притежание на моя приятел,а 2006г на мен.Първо е каран предимно в Марсилия,после от 99 до 02година в Австрия и от 2002 в БГ сега е на 260000км.Както писах задните вежди са изпилени с около 5мм заради джантите и метала не е обработван и ръжда няма-факт.Освен това имам 2-3 дълбоки до метал драскотини които си бяха когато я взех и ръжда също няма,отделно имам една язва от камъче на предния капак и липсва люспа боя-ръжда също не се заражда.Никъде по колата няма дори зародиш на ръжда-дори под пласмасовите прагове,единия го свалях няма признаци никакви.Незнам поцинкована ли е или не но определено е обработена много добре,но по интересното е че и драскотините и пилените вежди не ръждясват не съм от хората маняци и започне ли зимата колата я мия чак напролет,колкото и да е в БГ си имаме не малко сол по пътищата и би трябвало да избие някъде ако нещо не я спира-цинк ли е грунд ли е незнам,но работи.А сега другия момент-както каза колегата по горе акорди като моя с дупки от ръжда?/??Аз лично не съм виждал такъв наживо но съм виждал по снимки на обяви някои от които и в Италия.Според мен не всички екземпляри се произвеждат еднакво за всички пазари,не мисля че изцяло ръждата зависи от условията на експлоатация,има нещо което ги кара да(не) гният еднакво но какво е то незнам.И още дори и поцинкована кола след тенекежииски интервенции може да ръждяса,а и цинка държи на повечето химикали,но не на всички така че рано или късно и тои се предава.Така че общо взето гледаите внимателно,на 15г определено може да се прецени дали е податлива или не на ръжда даден екземпляр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам Хонда сивик 7-ма генерация англичанка този месец стана на 10год. и няма никъде ръжда обаче дали са поцинковани незнам .Ако някой има информация моля да каже.

Редактирано от gum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно на този въпрос е трудно да се отговори на 100% аз лично ще съм сигурен като залющя някаде боята и видя цинк отдолу,абе гледаите да няма ръжда пъка дали са поцинковани или не.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти гледай двигателя и окачването ламарината се закърпва ;) Аз имам англичанка и смея да твърдя че няма грам ръжда ;) Ламарините лесно се оправят но майсторите ни са калпави ;) Търкат малко ръждата слагат отгоре обикновен кит и пръскат с боя :unsure: След година ръждата пак избива и отново си им клиент :rolleyes:

Жена и ръжда тръгнат ли няма какво да ги спре. По-добре изпуснали амортисьори и чукащо каре да оправяш, отколкото купе.Подцинковане, дрън-дрън,може би частично като на Карините,но съм виждал много англичанки с изгнили вежди така че едва ли.А и на моята има точки обелена боя и отдолу си излиза ръждичка.В заключение ,японските марки могат да се похвалят с всичко друго ,но не и със здрави ламарини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами единственото спасение явно е да сменям всичко(врати, калници, капак, заден капак....) със фибростъкло(хем ще я олекотя). Как мислите, възможно ли е да се направи?

Редактирано от IM_NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...