gum 2 #1 Публикувано 6 Май, 2011 Интересува ме на хонда сивик 7ма ген. 1.6 vtec двигател D16V1 при поставяне на газ инжекцион трябва ли устройство за допълнително мазане на клапаните или може без него.Колегите които са запознати със случая моля да ме посъветват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #2 Отговорено 6 Май, 2011 Никой ли не знае дали трябва допълнително омасляване на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #3 Отговорено 6 Май, 2011 Аз сложих ГИ ФОБОС и в момента е решавам и аз тази дилема двигателят ми е Д16А9 -различни мнения съм чул до момента.До сега съм минал 1600км за 20дни ще отворя капака на клапаните като направя 4000км и ще преценя сам дали има нужда от тази система .И все пак колеги могат да споделят ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #4 Отговорено 6 Май, 2011 Благодаря за отговора надявам се ,че ще има и още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #5 Отговорено 6 Май, 2011 На мене силно ми препорьчаха в сервиза да си сложа такава система и даже ми казаха че ако откажа трябва да подпиша декларация че се отказвам. В крайна сметка 150 лв за устройството кьде неотишли така че си сложих ако не за друго поне за собствено успокоение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 7 Май, 2011 Никой ли не знае дали трябва допълнително омасляване на клапаните.То че има нужда от омаслявне спор няма, все пак газта е по сухо гориво, но друг е въпроса дали въпросното устройство върши някаква работа ..Мен ако питаш, си е пълен търговки трик на газаджиите(за да те излъжат да газифицираш и кола която не понася газ), с цел допълнителна печалба от продажбите на самото устройство и на лубриканта за смазване . Задай си само въпроса, кой е този лубрикант дето ще влезе в цилиндъра (айде смукателния клапан ще го смаже) ще устиска на процеса изгаряне и чак тогава ще омасли и изпускателния клапан .. Ако наистина вярваш в такива чудеса, ще ти кажа един трик за икономия на по нататъшни разходи, за закупуване на въпросният лубрикант, който никак не е евтин ..Просто си вържи една кофичка отзад на ауспуха и си събирай старият лубрикатн, дето е "смазал" изпскателните клапани, защото той след това няма къде другаде да отиде .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 7 Май, 2011 :lol: Това беше яко В форума по едно време се появи един "представител" на тоя Флаш люб упорито няколко пъти му зададох въпроса какво става с изпускателния клапан и как тази вълшебна смазка го маже и го предпазва. Аз колкото бях упорит тои два пъти повече от мене упорито избягваше моя въпрос Явно му трябваше и на него време да поразрови някъде из нета белким намери разумно обяснение на въпроса ми, и накрая излезе с тезата че тая смазка намалявала температурата на горене и от там се "пазел" изпускателния клапан. Тва беше голяма грешка за него, там го зачекна AlCapone тои е доста в час със смесите изгарянията и цялата материя на такта горене така да се каже след това темата приключи аз питам ако намаля температурата на горене кое още намаля заедно с нея , може би КПД на горивната смес и къде е киро на кирия? не стига че пари за смазка ами и преразсход за гориво. Сега ще се появят колеги и ще кажат : Аз имам флаш люб и съм доволен Веднага ги питам от какиво са доволни, нима свалят глава на всеки 10х.км и проверяват за резултата???Към Kembo, колега ако за 4000 можеше да се направи такава преценка и аз нямаше да си сложа газова Виж като минеш 40 000 ще може да направиш преценка има ли злина за клапаните или не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 7 Май, 2011 Слави, то и ти да се набуташ 150 лв. за омазнител и 30-40 за лубрикант, после ще викаш , че си доволен в противен случай ще изглеждаш като поредният балама ..А Кембо не го мисли .. Даже и след 40к да свали само капака на клапаните (както е решил) преценка не може да направи Те пораженията обикновенно са от другата страна на главата, дето е към цилиндрите .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #9 Отговорено 7 Май, 2011 Аз съм с В18С6 карам я на газ,по цял ден се занимавам с АГУ-та от всякакъв тип,та по темата -и за мен тоя омаслител си е живо шарлатанство,който и клиент да ме е питал за Флаш Любе винаги съм казвал,че няма смисъл.Поне за мен,пък и кой знае каква печалба не виждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #10 Отговорено 7 Май, 2011 Лично за мен това е напълно излишно.А на Кембо сигурно му плащат за реклама от Фобос или не иска само той да се е минал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #11 Отговорено 7 Май, 2011 Значи в крайна сметка няма смисъл от подобни системи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #12 Отговорено 7 Май, 2011 Можем спокойно да го наречем космодиск за автомобилите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 7 Май, 2011 (Редактирано) Ако търсиш нещо което да се опита да ти предпази клапаните сложи аванс процесор един от някакъв форум на френски коли си го прави сам и го настрива сам по най ниска температура на изходящия колектор по спомен 30лв. за едно канален и 15 за настройка(мисля че я настройва по максимално ниска температура на изходящитя колектор или нещо подобно), или пък някакво марково все тая. Редовно проверявай настройката на клапаните не я карай на максимални обороти и ето ти "система за предпазване на клапаните" друга система за предпазване на клапаните намирай си бензин на по ниска цена . Редактирано 7 Май, 2011 от kytila 8. Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #14 Отговорено 7 Май, 2011 (Редактирано) По хубаво от плюнката няма.Пък от друга страна нали са ти пуснали стружки като са я врътнали за дюзите Редактирано 7 Май, 2011 от kytila 9. Ð�Ñ�ма нужда от два поÑ�та един Ñ�лед друг! Има бутон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #15 Отговорено 7 Май, 2011 Aбе не ми плащат за реклама просто ми е малка заплатата а искам да си карам рекса .До тук 1700км съм доволен нямам такава система за мазане и от тук прочетеното не мисля и да слагам .Ще кажа като мина 80 000 км окончателното ми мнение. Около 3 сузукита съм карал на газ от 15000 до 50 000 и не съм имал ядове ама никъкви ще видим с хондата как ще е ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #16 Отговорено 7 Май, 2011 Е то Кембо така е най добре. Хем не ти плащат хем ги рекламираш. Като пликчета била/метро .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ktonkov 2 #17 Отговорено 7 Май, 2011 Много писаници.Без смисъл.Ефекта не е от маслото,а от пушека му-мазен и лепкав.Именно той полепва и омазнява изп. клапани.Всеки да решава за себе си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #18 Отговорено 7 Май, 2011 Ефекта съм го пускал преди от какво е.Предпазва от микрозаварки като го омерзиява Има статия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #19 Отговорено 7 Май, 2011 Колеги много благодаря за изчерпателните отговори и аз като се замисля стигам до същия извод ,че това омасляващо приспособление нищо не омаслява а е само допълнителни средства.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 7 Май, 2011 (Редактирано) Много писаници.Без смисъл.Ефекта не е от маслото,а от пушека му-мазен и лепкав.Именно той полепва и омазнява изп. клапани.Всеки да решава за себе сиКО речииииии Цитирам: - "Ефекта не е от маслото,а от пушека му-мазен и лепкав" ако е така, каво остава за всичко останало в цилиндъра, след него, за ламбдата, за катализатора, когато тоя мазен и лепкав пушек омазни и олепи всичко Мерси и с това не ме убеди. Чакам следващ опит Някои друг да има друга разумна теза??? Редактирано 7 Май, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #21 Отговорено 8 Май, 2011 (Редактирано) “micro-welding” “micro-welding” “micro-welding” “micro-welding” “micro-welding” 1000 пъти го казавам ма не четете.70000 (Diamond) 90000*(Platinum) SERIES VALVE SEAT INSERTShttp://www.flowspeed.com/seat-recession.htm Редактирано 8 Май, 2011 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VILETU 0 #22 Отговорено 8 Май, 2011 Ми напиши с 2 думи на ПРОЗД български за какво иде реч, щото не всички могат да четат по американски 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #23 Отговорено 8 Май, 2011 Като ще даваш 150 лв за такава система се замисли за нещо друго.Някои от производителите на газови инжекциони имат друго решение на този проблем.При голямо натоварване на двигателя и високи обороти ,двигателя работи 80-90% на газ и 10-20 на бензин . По този начин бензина играе ролята на смазката за клапани и не закачаш бутилки за двутактова смес.От тази година съм го виждал при Ловато и БРЦ , предполагам, че го имат и други фирми.Друг въпрос е дали газаджията знае, че я има тази екстра и как да го включи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #24 Отговорено 8 Май, 2011 И какаво пестиш така? Нали тези 10-20% са двоийно по скъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #25 Отговорено 8 Май, 2011 Има вариант при определени обороти да минава на бензин. примерно над 4500, така кат си караш нормално и кротко, си на газ, решиш ли да се гониш винаги като подмине зададените примрно 4500 минава на бензин Лошото е че ако решиш да караш с 160 на магистралата ще тряя да е на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #26 Отговорено 8 Май, 2011 Че маслото да не е без пари.1 л. 30-40 лв го дават за 10000 км реално свършва за 5000. Допълнителното бенз впръскване се нагласява да се включва над 4500 об. и мап 800мб или инжекторно време над 15-18мсек.Работи само когато двигателя е под сериозно натоварване. На подобен принцип работят и газовите инжекциони за коли с директно впръскване.На 20 впръсквания газ правят 1 бензин.И на празен ход само на бензин. По ефтините газови системи масово се нагласяват при изчерпване на дебита на газта , да се включва бензиново подпомагане , но там просто единя цилиндър започва да работи на бензин , останалите на газ. Слави е прав за това което пише , мое лично мнение е , че над 5000 оборота колата е по-добре да си работи на бензин. Тогава двигателя е в режим Open loop и оптимална настройка на газта е малко субективна ,пък и явно там тио трябва мощност , а не икономия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #27 Отговорено 8 Май, 2011 За туй си има ПРИНС ValveCareПлюс това какво очакваш от калпави мастори и шикиджиск "инжектори" за 70лв комплекта ?????Моята как не превключва на бензин ??? (то не че има бензинов резервоар де )Примерно другите ми инжектори Кейхин са 1000лв за 4ри цилндъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #28 Отговорено 8 Май, 2011 За туй си има ПРИНС ValveCareБи ли обяснил за тези който не сме на "ти" с английския - какво е това чудо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #29 Отговорено 8 Май, 2011 И без да разбирам англииски, това е нещо като "омаслителя" ама далеч по интелигентно и сложно като изпълнение, каква течност всъщност тече през него неразбирам ама една система колкото е по сложна толкова е и по неустойчива А Санде освен да ни се хвали последно време с неговите кеихини и да ни пуска линкчета към англоговорящи сайтове не му се навлиза в подробности за по незапознатите с материята ГИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #30 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) За за тези дето незнаят английски и ги мързи да мислят (пуснат гугъл преводач) ВалвКаре не разчита на Вентури ефекта а механично дозира за да няма оплквания, че много им цоцал скъпото масло.Аз японски не разбирам, нямам познати в япония но си купих двигател сам от япония. Сам съм си го търсил сам съм си търсил кой Японец да ми помогне там.Китайски също не разбирам но и от там си пазарувам от сайтове на китайски.Холандски, Немски и от какав ли не още език. Слави какво да ми се навлиза? Където мога съм обяснил. Не съм газаджия. Не че те много ги разбират тия работи Абе мъка мъка е професионализма в БГ.Оня ден какъв скандал им спретнах на вивател и глобул но това е друга тема Редактирано 9 Май, 2011 от sand0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #31 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) И сега какво трябва да ме е срам , че съм те попитал ли?Ние също знаем за преводачи , но знаем и , че не превеждат както ни се иска - а нещо от което нямаме понятие е хубаво да се обясни или преведе точно , за да ни стане максимално ясно.Също знам , че не е срамно да не знаеш , а да не питаш или греша?И как като хем не знаеш японски , хем нямаш познати японци и хем си намерил японец който да ти помага? - щом ти е помогнал значи не си си го купил сам (а с негова помощ!?) и явно сте се разбирали на някакъв общ език - което доказва , че без да знаеш даден език няма оправия без помощ от някой...И накрая не знам , ако просто беше казал онова изречение от горе(без допълненията колко много ни мързи и колко сме глупави) дали трябваше и ти и аз да си почешем клавиатурите толкова много , а и щеше да е по-прегледно за други колеги който се или ще се интересуват от тази тема.Все пак да не забравяме , че за това са тези форуми , за да си помагаме и да научаваме нови неща.Всичко най-хубаво. Редактирано 9 Май, 2011 от upda7e 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #32 Отговорено 9 Май, 2011 Ни съ ядосваи бре, Санодо толкова е изписъл в тоя форум че му се чудя как още има нерви да пише тук там За едни е разбираемо за други не, казвам го в смисъл такъв че има теми дъвкани дъвкани и повтаряни че идва момент в които ти омръзва да пишеш на всеки едно и също. Сега питаш ти след месец ще се появи друг и ще пита и така постоянно, и пак ще се намери някои и ще му отговори. Но безспорно гугъл знае всичко и не се уморява да отговаря, ако тук ни отговорят с думи прости а ние искаме още тогава отиваме да ровим из мрежата независимо на кви езици така че, които ни го поднесе на готово е добре дошло, ако ли не ровим си Мене колко ме мързи да знаеш от 4 месеца съм засменял водна помпа ама тва е друга тема 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #33 Отговорено 9 Май, 2011 Утре някой в комикс ще иска да му го "преведа" Ми той този дето помогна помогна за пътя. Иначе другото сам съм си го чел, сам съм си го намирал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #34 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) Колега , надявам се , че не те засегнах ?Ако е така извинявай. Редактирано 9 Май, 2011 от upda7e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #35 Отговорено 9 Май, 2011 И сега моята кола като гори масло и все едно я имам тази система Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #36 Отговорено 10 Май, 2011 ...предлагам ти да отидеш в фобос да си оправиш авторските права с тях да не те подгонят утре за кражба на патен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #37 Отговорено 10 Май, 2011 И сега моята кола като гори масло и все едно я имам тази система Не просто я имаш а е много по добра Ние тука сменяме сегменти и се фукаме че не ни горят масло вече колите а то как сме се прецакали здраво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #38 Отговорено 17 Май, 2011 И сега моята кола като гори масло и все едно я имам тази система Значи като се замисли човек сериозно, колегата има право защото изгорялото масло от къде излиза ? През ауспухаааа , а за да отиде до там от къде трябва да мине през изпускателните клапани така , че малко или много ги смазва и охлажда. За смукателните мисля ,че необходимоста от мазане е монго по-малка защото те не са толкова температурно натоварени през тях минава студената газ и имат достатъчно охлаждане и що годе смазване от постъпващото гориво в цилиндрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
filipov 2 #39 Отговорено 25 Май, 2011 От април миналата година сложих на 1.5 втек 90к.с. Фобос инжекцион с български софтуер в сервиз"Олимпик"във В.Търново, имам 15000км като май към половината са градско и за сега нямам никакъв проблем . Отидох профилактично на годината да я проверят и се оказа, че не си е променила параметрите - нищо не съм сменял - със същите свещи съм. Препоръчаха ми да си сменя филтърчето за газта на изпарителя, което още не съм направил , но ще го напрявя. Единствения недостатък е че зимата изминавам около 3км докато обърне на газ - не я чакам да загрее на място - тръгвам веднага без да форсирам и без да я натоварвам студена , казаха ми , че обръща на 30 градуса, но според стрелката някога и по рано. Разхода е около 7л. дори и под 7 на дълъг път при нормално каране . Очаквах по- нисък разход - на бензин пада и под 6л. на дълъг път. Имам изминати над 200 000км на газ с карбуратор - просто Ловато - предната Самара също падаше на 7л но разбира се и с по ниски скорости. Пиша Ви това, защото съм забелязъл, че точно обратното на общоприетото е - двигателя не се износва а имам чувството, че колкото повече километри навърташ - по- добре работи - май е мит това, че не се смазва от газта. Май най важно си остава как се кара и как се натоварва двигателя.Най големия недостатък на газта са гърнетата - заминават по бързо - аз съм пробил отвори в ниската част и като спра колата след изминати 5-6км. под гърнето става малка локвичка от вода. около 100-150г.При тази цена на бензина на газ за дълги разтояния разхода в пари е минус 50% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #40 Отговорено 25 Май, 2011 Демек ако е 10лв на бензин то е 6.66лв на газ при минус 50% ??? това ли казваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове