Jump to content
krakadal

Защо не трябва да си купуваме кола от БУЛТРАКО - неволи

Recommended Posts

Автомобилът е закупен на от представителство във германия с фактура № 1151102 с гаранция 3-годишен срок или 100 000км пробег.

 

С настоящето излагам последователно следните факти и обстоятелства:

 

1. На 23.11.2010 г. автомобилът бе приет за гаранционен ремонт в сервиза, представляващ “Хонда” в България –“Бултрако София ЕООД”, с адрес София бул.България 111 Издадена ми бе заявка за гаранционен ремонт № 6719/23.11.2010 г.;

 

2. На 09.12.2010 г. от сервиза ми се обадиха, че автомобилът е отремонтиран, като ми поясниха, че открили причината за тропането в двигателя и че проблемът бил отстранен чрез измиване на дроселовата клапа;

 

3. След извършения пробен пробег установих обаче, че тропането в двигателя продължава; продължава и тропането в скоростната кутия, макар виенето да беше намаляло;

 

4. На 13.12.2010г. отново бях извикан в сервиза отново с уверението, че дефектите са отстранени. При пробния пробег се установи, че тропането в двигателя и скоростната кутия не е отстранено. Г-н Спасов (управител) също потвърди този дефект;

 

5. На 17.12.2010 г. г-н Спасов ми се обади, че автомобилът е готов. На 18.12.2010 г. за трети път отидох в сервиза. Колата беше с разглобена кора под жабката и свалена кора под двигателя. Г-н Спасов ми каза да пробвам колата, след това щял да ми каже какъв е бил проблемът. Запалих автомобила, за да загрее. Установих, че тропането не е отстранено;

 

6. След десетина минути г-н Спасов се появи и каза, че решили да свалят картера, за да проверят биелните (мотовилковите) лагери за износване;

 

 

7. На 20.12.2010 г. г-н Спасов ми се обади, за да ме уведоми, че биелните лагери са като нови, но ще разглобят двигателя, за да установят причината за тропането;

 

8. На 22.12.2010 г. г-н Спасов отново ми се обади да отида в сервиза, за да ми покаже евентуалната причина за тропането;

 

9. На 23.12.2010 г. в сервиза видях разглобения двигател. Показаха ми буталата, по които имаше петна с надрана площ по полите и ми казаха, че тропането явно е от буталото с най-голямото петно. Казаха ми, че ще поръчат нови бутала и лагери и макар лагерите да не са износени, те ще ги сменят, за всеки случай;

 

10. Попитах дали за този блок има ремонтни бутала и дали “Хонда” предлага така наречения “шорт блок”. Г-н Спасов отговори, че по принцип “Хонда” предлага такъв “шорт блок”, но според него нямало смисъл да го поръчват, понеже двигателят можел да се ремонтира. Г-н Спасов не можа да определи обаче каква е причината, за да задерат буталата. Споделих моето разбиране, че със смяната на буталата на практика ще се ремонтира следствието, а не причината, затова смятам, че е редно да се пита “Хонда” дали не трябва да се смени така наречения “шорт блок”. Г-н Спасов се съгласи да бъде направено запитване до “Хонда” в този смисъл;

 

11. На 27.12.2010 г. г-н Спасов ми съобщи, че говорил с г-н Манолов (кореспонденция и внос) да бъдат изпратени до “Хонда” снимките (на буталата) и запитване за смяната на “шорт блока”;

 

12. На 03.01.2011 г. отидох в сервиза, за да проверя дали е направено запитване до “Хонда”. Г-н Спасов ми съобщи, че вече е поръчал частите и ще пристъпят към ремонт на двигателя;

 

13. Същият ден, 03.01.2011 г. разговарях с г-н Манолов, за да го попитам защо не е направено запитване до “Хонда”. Г-н Манолов ми отговори, че има доверие в г-н Спасов и след като е преценил, че трябва да се ремонтира двигателя – ще бъде ремонтиран;

 

14. Отново в сервиза поисках от г-н Спасов да ми прати становище на какво основание, въз основа на каква експертиза се приема, че е необходим ремонт на двигателя, преди да имаме становището на “Хонда”. Помолих също да ми изпрати и разпечатка на гаранционните прегледи;

 

15. На 05.01.2011 г., след като вече беше пратил по електронната поща (по мейла) становището си, г-н Спасов ми се обади, за да сондира мнението ми. Отговорих, че до получаване становището на “Хонда”, ще считам неговото (на г-н Спасов) становище за субективно;

 

16. Същият ден, 05.01.2011 г. след 16.00 ч. успях да проведа продължителен разговор с г-н Манолов в офиса на Бултрако АД на бул. България № 111. Г-н Манолов се ангажира да изпрати снимки в “Хонда” и да ме уведоми за отговора;

 

17. На 20.01.2011 г. г-н Манолов ми съобщи, че “Хонда” са одобрили смяната на “шорт блока” и такъв ще бъде поръчан;

 

18. На 28.01.2011 г. г-н Спасов ме уведоми, че “шорт блока” е пристигнал и ще бъде монтиран следващата седмица;

 

19. На 02.02.2011 г. г-н Спасов ми съобщи три неща: мога да получа отремонтирания автомобил; за новия двигател ще получа сертификат от Бултрако АД, въз основа на който да бъде регистриран; дължа 186 лв. за консумативи;

 

20. На 03.02.2011 г. в сервиза г-н Спасов заяви, че няма да получа гаранция за новия “шорт блок” и за извършения ремонт на скоростната кутия защото гаранцията ми била изтекла на 28.12.2010г.!

 

21. На 05.02.2011 г. в офиса на “Бултрако АД” на бул. България № 111 г-н Спасов и г-н Манолов отново отказаха да ми дадат гаранция за сменените части и извършения ремонт.

 

 

Eто и имеила които ми прати г-н спасов

Копие до:'GEORGI MANOLOV' <g.manolov@honda-bg.com> Относно:Honda Дата:Вторник, 2011, Януари 4 11:34:29 EET Файлове:(1) Прикрепен файл

Илияне, изпращам ти информацията за ремонта и поддръжката на твоя Сивик.

 

По въпроса за исканото от теб становище след консултация с Г. Манолов предлагаме следното: С цел да се избегне субективност измерванията да бъдат извършени от специализиран независим експерт. Предлагам това да бъде шлайф базата при Балкан Стар. Ако ти имаш предвид друг, ще го обсъдим. На базата на измерванията и сервизния каталог ще изготвим и наше становище.

 

П. Спасов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To whom it concern,

 

 

 

I am an owner of vehicle Honda, model Civic Type S, frame: SHHFN13407U008558. The car is bought from Germany and maintained in the service of the official Honda dealer in Bulgaria (Bultraco Sofia Ltd).

 

With this letter I am exposing the following facts:

 

On 23 October 2010 I left the vehicle for repairs in the terms of the warranty in the service of Bultraco. The car was with symptoms as follows: knocking in the engine, abnormal noise and wailing in the gearbox. A ‘query for warranty repair’ (No 6719/23.11.2010) was issued to me.

On 09 December 2010 I receive a call from the service with news that my car is repaired successfully.

After the test drive I preformed, I notice that the knocking in the engine still remains and the noise in the gearbox was reduced, but not entirely removed.

On 18 December 2010 for the third time I was called from the service to get my ‘successfully repaired’ car. With Mr. Spasov (manager of Bultraco Sofia) we determine that the problems still remain. Mr. Spasov commit himself to perform further investigation of the vehicle.

On 20 December 2010 Mr. Spasov called to me and informed me that the bearings of the crankshaft are in good condition, but the disassembly will proceed until the reason for the noise is located.

On 23 December 2010 in the service was shown to me the disassembled engine. The explanation for the knocking was that it is produced from the engine pistons.

In the same time I noticed that the oil segments of all pistons are with reduced diameter and it match with the diameter of the pistons. Mr. Spasov explained to me that this is normal for the engine of 55 000 kilometers, but they will replace the pistons and the crankshaft bearings. I’ve asked him whether Honda offers a short engine block, but he answer me that this is not necessary and in my case the repairmen is enough measure for good maintenance.

On my question “Why the pistons are overheated?”, Mr. Spasov was unable to answer. Then I said that my opinion is that if the engine will repaired it will be repaired the effect but not the cause. Mr. Spasov agreed with me and said that he will ask Mr. Manolov (he is responsible for the warranty repairs) to send pictures of the pistons to the Honda with query for replacement of the engine short block.

On 03 January 2011 I went to the service to check whether the query to Honda was made. Mr. Spasov notify me that the parts are ordered and they shall proceed to repair (!).

I demand from Mr. Spasov a stand on what expertise is assumed that the repair of the engine is necessary before we receive the Honda’s official stand. Also I request a printed list of all repairs of my car to the current day.

On 4 January 2011 I receive an email from Mr. Spasov which is attached as Honda.eml.

On 5 January 2011 Mr. Spasov called to me to probe my opinion (for the purposal in the email). I answered him I will consider his opinion for subjective until Honda’s stand is received.

On the very same day I manage to meet with Mr. Manolov. After all the facts I exposed, he commit himself to start (!) a conversation with Honda.

On 20 January 2011 Mr. Manolov notify my that Honda are approved my claims for engine short block replacement.

On 28 January 2011 Mr. Spasov notify me that the engine short block is received in Bulgaria and will be mounted the next few days.

On 2 February 2011 Mr. Spasov notify my about three things: I can get the repaired vehicle; for the new engine I will receive certificate from Bultraco in order to register the engine; I owe 186 lv for consumables.

On 3 February 2011 in the service Mr. Spasov declare to me that I shall not receive warranty for the new short block and for the repair of the gearbox, because my warranty was expired on 28 December 2011(:)).

On 5 February 2011 in the office of Bultraco Mr. Spasov and Mr. Manolov refuse to give me a warranty for the replaced parts (engine short block, etc), again and this is in order to Honda’s official stand.

 

 

 

 

According to the acting laws of Bulgaria, as a customer I must receive an warranty for all preformed repairs and replaced parts and aggregates. The period of each warranty repair is maximum 30 days which is also not observed. Moreover the warranty period is stopping during each warranty repair.

 

According Mr. Spasov the issues above are not a problem of Bultraco and as representative of Honda, Bultraco is not obligated to these laws. I was assured that the stand of Honda is final.

 

If Honda really refuses me a warranty for the warranty repairs and replaced parts, I will go to law and open a Case. I will claim for replacement of the whole defected vehicle or reimbursement for the vehicle. Also I will claim for liquidated damages and caused non-pecuniary damage.

 

ТОВА Пратих на имеил които намерих за сега отговора е следният

 

Hello

 

Thank you for your email. For your information, we are purely the manufacturing division of Honda, based in Swindon, producing the Civic, CR-V and Jazz models.

 

I have forwarded your email to our Customer Service Department who will be able to answer your query.

 

Regards

Corporate Communications

Honda of the UK Manufacturing Ltd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако, не се лъжа, щом ремонта ти е направен в оторизиран сервиз на Хонда, следва да получиш и гаранция... Най-малкото, резервните части следва да имат гаранция за труда не съм сигурен... Съжалявам за случката! С повечето гаранционни е така, ако мине номера...

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам един от проблемите на колегата е, че докато са се занимавали с колата гаранцията и е изтекла. Това обаче мисля, че е регламентирано в Закон за защита на потребителя като там се казва, че гаранцията следва да бъде удължена колкото е траела сервизната дейност. Тоест гледа се датата на приемане на рекламация и датата на връщане на продукта и с толкова се удължава гаранцията.Не съм 100% сигурен за това, но имам някакви подобни спомени...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка разбра ли се от какво са задрали? И що е то шорт блок... Къс блок... демек нов блок ли са сложили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и във закона пише , че не трябва да търпя финансови загуби свързани със ремонта.Както и ,че когато се сменят части те имат гаранция и прочие , че ремонта трябва да е в рамките на 1 месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

шорт блока е на практика нов двигател който идва сглобен блок колянов вал със бутала и картер но във бултрако са на мнение че маслената помпа не е от значение и може да бъде старата що за идиотизъм да направиш трансплантация и да сложиш в ново тяло черен дроб от стар циганин пияница Но това е нормално щом ми обясняваха че главата не трябва да се шлаифа а само да бъде почистена пнеже във каталога на хонда имало допустимо изкривяване мотора е R18a2 със некасилен блок и метална гарнитура естествено

Редактирано от krakadal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А новия блок включва ли маслена помпа? Ако е така си е циганиика малко от тяхна страна, та нали новата ще им влезе в печалба някой ден (обърках - употреба) Това за изтичане на срока на гаранцията в следствие време за ремонтни дейности и времена на доставка, които не зависят от потртебителя е много нелепо. Заинтересовай се дали е така всъщност, не вярвам. Всички се възползват от това, колко си наясно с нещата, и..ако стане..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може би не схващам точния замисъл на темата ти, но коментарите в нея могат да добият доста и разнообразни нюанси. Сигурно никой в този форум не би адвокатствал на Бултрако, но не прави добро впечатление цитирането на лична кореспонденция, това разбира се е твой избор. Мисля си, че едва ли официален сервиз на Хонда ще си позволи некоректно отношение. Ако все пак има някакво нарушение по отношение на гаранцията, спокойно може да се консултираш с адвокат и да си търсиш правата, иначе цялата тема може да прозвучи, като непременно оплюване на Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zappa в България за съжаление всеки оторизиран сервиз се опитва да мине метър. А това в почти всички случаи се случва с некоректно отношение. Такива случаи бол. За съжаление е факт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията на автомобила е 3 г или 100 000 км.Надвишиш ли едното, гаранция няма.Тоест, ако не си бил навъртял 100 000, с встъпването над третата година, гаранцията се изпарява.Примерно, ако ти правят този основен ремонт на 1 година, и си на 60 000км, гаранцията ще върви до навъртане на 100 000 или навършване на 3 години.На мен ми смениха телефон от Глобул- Нокия с две годишна гаранция.Телефона беше на 1г и 6 месеца, и акто ми го смениха, ми дадоха чисто нов, и аз се зарадвах- Уха , още 2 години гаранция.Само че не- Гаранция за оставащия период! В твоя случай обаче е доста по различно, все пак това е двигател , който струва едно 10 и нагоре хиляди лева.Принципно на подменена част, или вложена оригинална част/ консуматив, според законодателството гаранцията която носи производителя е 1 година( поне, ако не се лъжа). Следователно, дори и да не ти дават гаранцията, тази която е изтекла заради 100 000 или 3 години, е редно да носят гаранция за подменените части, и вложения труд, тъйкато това е ремонт, който е ако не беше в гаранционния срок, щеше да бъде заплатен от теб самия.За същия ще получих и гаранция на резервните части 1 година, и на труда в срок определен от сервиза/представителя, според политиката им.Надявам се ме разбираш какво искам да кажа.Поздрави и успех в борбата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

посочено естеството на несъответствието, е нищожно.

 

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

 

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

 

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

 

2. значимостта на несъответствието;

 

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

 

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

 

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

 

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

 

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

 

Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.

 

(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

 

Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, може би не схващам точния замисъл на темата ти, но коментарите в нея могат да добият доста и разнообразни нюанси. Сигурно никой в този форум не би адвокатствал на Бултрако, но не прави добро впечатление цитирането на лична кореспонденция, това разбира се е твой избор. Мисля си, че едва ли официален сервиз на Хонда ще си позволи некоректно отношение. Ако все пак има някакво нарушение по отношение на гаранцията, спокойно може да се консултираш с адвокат и да си търсиш правата, иначе цялата тема може да прозвучи, като непременно оплюване на Бултрако.

позволяват си колега на мен лично ми обясниха че съм никой и моите права се свеждат до това да си взема скрапа и да си заминавам ако има коректно отношение нямаше да си мислиш че темата е за плюене и заглавието щеше да бъде друго Редактирано от krakadal
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже всеки оторизиран сервиз си мисли , че е хванал Господ за шлифера и никой няма да си потърси правата и ще приеме думите им за даденост - ще си носят последствията :o За мен е нещо друго е което не доумявам - реакцията и действията на Хонда Англия :P Реално няма как да се свържеш с тях чрез мейл , а дори ако се свържеш ти обясняват , че това не е от тяхната компетенция и те препращат при българския представител :) Ама нали ние имаме проблем с тях ?!?!?! Реално за мен това е нехайство от тяхна среда и не загриженост към клиента . Знам , че има колеги които работят в други оторизирани сервизи - въпрос - вас не ви ли контролират отвънка ? Всеки гледа да се направи на луд , което е потресаващо , но в крайна сметка всеки рано или късно ще си плати по някакъв начин :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

позволяват си колега на мен лично ми обясниха че съм никой и моите права се свеждат до това да си взема скрапа и да си заминавам ако има коректно отношение нямаше да си мислиш че темата е за плюене и заглавието щеше да бъде друго

Не позволявам некоректно отношение, не позволявам да наричат колите ми "скрап", въпреки, че са далеч от гаранционния си период. Не взимам ничия страна, само ще си позволя да изкажа мнение, че който се ебава с хондата ми ще получи гонка до дупка, ако ще да е официален или неофициален дилър. И това не бих направил непременно в даден форум, защото ще получа доста коментари, в голямата си част съболезнователни или ненужни. Успех! Редактирано от ZAPPA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам , че има колеги които работят в други оторизирани сервизи - въпрос - вас не ви ли контролират отвънка ? Всеки гледа да се направи на луд , което е потресаващо , но в крайна сметка всеки рано или късно ще си плати по някакъв начин Публикувано изображение:o

 

Мой приятел и бивш съученик до преди 6-7 месеца работеше в Порше-запад (ауди), но напусна и отиде на малко по-ниско платена, но по-спокойна работа. Каза че станало твърде "спечено" от проверки, указания къде кое винтче се слага при ремонт, забрана да се пуши, правила, глоби ...

 

По темата: Радвам се че все повече българи си търсят правата така, както си ги търсят и на запад. Не всеки се осмелява да сподели такива "борби".

За съжаление реакцията на Хонда-Англия е типична... не е случайно че въпреки изключително слабите продажби, вече 20 години Хонда не търси развитие на пазара в България, напоследък Европа видимо остава на заден план за фирмата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не позволявам некоректно отношение, не позволявам да наричат колите ми "скрап", въпреки, че са далеч от гаранционния си период. Не взимам ничия страна, само ще си позволя да изкажа мнение, че който се ебава с хондата ми ще получи гонка до дупка, ако ще да е официален или неофициален дилър. И това не бих направил непременно в даден форум, защото ще получа доста коментари, в голямата си част съболезнователни или ненужни. Успех!

Aко всички мислеха като теб, сега нямаше да сме толкова изостанали от Европа!Уви, лесно се отказваме, махваме с ръка и съответно получаваме нов проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много си прав колега но точно за това пуснах темата нее важно колко време ще се загуби а как ще се реши спора и какви ще бъдат последствията лесно е да си щраус със глава в пясъка и да се надяваш че бурята няма да ти напълни г- то с пясък1 знам че каквото и да стане няма да съжалявам и ще имам душевен мир няма да ме гризе мисълта че не съм си търсил правата нали за това си плащаме данъците във тази държавица за да може да се възползуваме от законите във нея

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви разкажа на бързо само нещо. Търся си аз сервизно ръководство за един хладилен агрегат на едно ремарке или по-точно списък със сгрешките и евентуалното им отремонтиране но неможах да намеря нищо. Пиша аз един имейл от контактите в сайта и нещете ли след около 2 седмици получавам писмо от оторизирания сервиз в България със прикачен файл - моето искане и текст с малко повишен тон защо не съм питал първо тях. Само да поясня, че имейла беше от главния сайт на компанията, която е в Америка. Та колега, пусни един имейл и се оплачи както трябва от тези от Бултрако, па да видим дали ще си изкараш гаранция. Нищо няма да загубиш, успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А "Бултрако" на кой европейски офис е подчинен? Защото съм писал, не само аз, предложения и оплаквания до центарален офис за Европа на Pioneer. Отговорът беше почти като този на колегата - "ще препратя e-mail към хората, отговарящи за развойната и проектантската дейност в Япония". Резултатът беше, че недостатъците и проблемите не бяха отстранени в продължение на 3 последователни модела. След това просто спряха производството на изделията като нерентабилно...В крайна сметка не разбрах, автомобилът ремонтиран ли беше или само отбиха номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

де да знаех на кой офис е подчинен факт е че това дето съм писъл им е препратено и за сега е тишина но тишината проблеми не решава само ги отлага във времето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Thank you for your Email sent to Honda Europe received on 06.March 2011, which has been reviewed and passed to me for reply. Having noted your comments and disappointment, I would like to bring to your attention that the address to which this Email has been sent is in fact an entity of the European head office for Honda, which has an administrative role relating to each of the European markets. As such, we are not best placed to respond to this enquiry directly. Therefore, in order to ensure that your enquiry is resolved to your satisfaction, I have passed your Email directly to Bultraco Ltd., in Sofia, Bulgaria, as it is their responsibility to review and respond to all local issues. I have written directly to Mr Manolov, asking that Bultraco respond to your request in the very near future.As the Honda representative in Bulgaria, please understand that the final decision in this matter rests with our distributor. We therefore request that you correspond with Bultraco Ltd. directly in the future. They will inform us of about the results.To close, I would like to thank you for bringing your concerns to our attention and apologise for any inconvenience or disappointment generated.Yours sincerely,Joachim SchwahnCustomer RelationsHonda Motor Europe Ltd.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми консултирал съм се аз и карам под ред на процедурите само кофти трамава ни е системката а за срещи със г-н Манолов и желание нямам тои също е кукла куклувода е друг със тази марионетка говорих не веднъж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотална незаинтересованост! Получава се малко:"- Г-н директор, искам да се оплача от прекият си началник.- Мдаа, разбирам. Имате си пряк началник, подайте си жалбата при него, тъй като той отговаря за Вас."Мога само да ти пожелая успех в битката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие в битката не е само той :D Всеки който има желание или нужда да се свърже с мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само така! Единствено обединението около даден проблем може да доведе до благополучен краен резултат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези дни трябва д а имам резултати или поне така си мисля до сега от бултрако ни вест ни кост. а са им препратени меили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятели в Бултрако и се заинтересувах от случая. Собственикът на този автомобил се представял като най-големия автомобилен специалист и държал да го наричат "Господин Клиента". По време на гаранционния период са извършили над десет безплатни ремонта по желание на г-н Клиента, повечето от тях неоснователни, само заради това че г-н Клиента чувал шумове /вероятно и гласове/. Показаха ми и сервизна книжка където гаранционните условия са написани много ясно. Явно човека иска автомобилът да е с вечна гаранция и да си сменява части когато си поиска, както е било до сега..

  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на теб да ти викаме г-н Старши ? Питай твоя познат за моя случай - Honda Accord Tourer 2.2 , който осраха в сервиза в Пловдив :) И без значение какво пише в сервизните и гаранционните условия на Хонда , в Република България има закони , които стоят над тези в Бултрако :) Трудно ми е да ти повярвам за каквото и да е било , защото и мен ме изкараха , че съм се държал неприлично и невъзпитано , а те толкова много искали да ми помогнат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , понеже г-н Старши се има за много печен с

Имам приятели в Бултрако

ще го помоля , без да си криви душата да си каже кой от всички е в Бултрако :) защото пише най-малкото от устройство в смото Бултрако :) Та кажете моля ви се господине , с каква фамилия да се обръщаме към вас :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво са ти направили с колата в Пловдив, не ги познавам и не ме интересува. Щом смяташ че си прав дествай. Да колкото и да са калпави законите в България, те трябва да са еднакви за всички. Но за случая в София ще ми бъде интересно да го следя. Не енормално да правиш всичко за един клиент и после да получиш такова отношение и да пишеш простотии и лъжи срещу тях. А от Хонда едва ли ще погледнат с добро око на този господин ако разберат, че е побликувал тяхната кореспонденция във форума

Редактирано от Tino
Предходното мнение не �е цитира !
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , ясно се изразх , че ни е ясно , че сте човек на Бултрако :) Както знаете за кой клиент се отнася проблема ви , така е редно и да се представите :) По същия път може да се запознаете и с моя проблем с вашия сервиз :) За мое огромно съжаление дори за миг не ми мина през главата , че извършения ремонт ще е несполучлив от оторизиран сервиз на марката и си взех колата щастлив и радостен - уви , истината се оказа твърде сурова , за това подкрепям колегата за неговия случай и съжалявам , че и аз като него не изисках от вас нужните документи , за да ми е мирна главата :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A според мен ако от Хонда погледнат и с едно и с двете очи-пак нама да могат да намерят името на офицялния представител на марката ни в класация по продадени автомобили ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господин старши може би се досещам коя шушумига от всички там си ти точно да аз лично чувам шумове които вие не чувате със промитите си мозъци искам само леко да ми обясниш като шумовете са химерни защо съединителя се строши защо карето което ми се причуваше беше пред разпад защо реиката също тропаше защо още тропат плаващите супорти на спирачните апарати които според ваз не би трябвало да чувам защо на Г-н приемчика като го качих в бояна на паваж а не ми даде логично обяснение защо невероятния кенеф сивик тропа като римска колесница със счупени пръти химерните шумове смениха опори на макферсони и шорт блок защо на нов двигател имплантираха черен дроб от стар циганни пияница що за инжинери началник сервизи има във официалните сервизи дали измервателните уреди като пипомера на Спасов дето мери цилиндрите и електрония шублер дето мери бутала да те питамкога си носихте уредите на метеорология защото те минават преглед и живо ме интересува кои калибрира пипомера на инжинерчето може ли да попитам господин шушумигата старши дето се крие зад този ник Защо според него господин клиента трябва да се примирява със ситуацията че си е хвърлилл парите на вятъра защо да не пожелае да се отстранят проблемите по гаранционният му автомобил дали щеше да има нов блок ано не си беше поискал документ защо колата му е в сервиза и дали не ви боли във бултрако че се грижите за чуждо бебе както сами казахте че колата нее купена от бултракодали има значение дали е купена от англия италия пазарджик варна бургаз пловдив германия испания нали за това е европеиска гаранцияа на какво основание да си дам парите във бултрако за нов автомобил аз не го крия и винаги съм го казвал този сивик ми е със 5 000 евро по евтин като си включвам 1000 евро разходи по докарването от германия тогава смешко вие продавахте този автомобил за 42 700 левчета гол като сокола тази кола е 16 000 евра крайна цена със 20 процента ддс внесено във бг дай ми една разумна причина даси купя кола от ваз и да ви се доверя да я съсипете за в бъдеще

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм сигурен дали това е проблемаhttp://www.carcompla...ine_block.shtmlСлучайно попаднах вчера във vtec.net на този линк.В САЩ през 2008-а, Хонда решават да удължат гаранцията на двигателите срещу пукване блока на R18 до 8 години или 150000 мили.Статистически под 1/1000 имали такъв проблем, през 2009-та се променя малко двигателя - някои стени се правят малко по-дебели по тази причина.

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: на мене г-н Спасов със титлата магистър инжинер ми обясни чее човек със опит разглобил минимум 150 мотора и за хонда е нормално малените сегменти да са със размера на буталата . Както и се досещате знае че срещу него седи човек който има представа за какво говориме, вежливо ме увери че ще прати снимки във хонда и после ме уведоми чее поръчал части за ремонта .Даже и за миг не ми мина че може и да няма субективно мнение по въпроса.!!! За капак ми поясни че нее нужно да се проверява главата и да се пусне почистваща стружка защото мотора нее прегрявал и на главата и няма нищо най вежливо помоли един от работниците да доразглоби главата и аз си я отнесох на проверка Според Спасов и сервизния каталог на хонда дето го чете денонощно пише че има допустими изкривявания на и нее необходимо да се шлаифа а само трябва да се зачисти и монтира със новата гарнитурра към новия шорт блокДа не пропусна да спомена че измервателните уреди са пипомер и електронен шублер за невежи и не просветени клиенти като мен закарах си главата и какво се оказа 0,07 стотни кривина 0,1 десета шлаиф за моя сметка на гаранционното ремонтче Аз балъка си платих защото това е моита кола а те ме взеха за мезе За колегите от форума който не знаят аз съм тенекеджия и работя във сервиз монтьорството не мие чуждо никък даже но не ми е на сърце там няма творчество всичо е измислено това се слага на толко се стяга и точка но явно още не съм се научил да чета схемите за стягане на глава между редовете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, че ви се намесвам в темата колеги но няма ли начин да се провери какво всъщност е пратено от Англия за вашите мотори и какво ви е сложено?

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, че ви се намесвам в темата колеги но няма ли начин да се провери какво всъщност е пратено от Англия за вашите мотори и какво ви е сложено?

нали за това пуснах и отговорите на кореспонденцията те са ясни имам проблем със месните представители а отговора е оки съжаляваме но си го решете със месните представители Аз ако знам че всичко е 6 ще дам гаранция на това което слагам но хората не са сигурни във това какво и как го слагат та е абсурдно да се ангажират със гаранция на ремонт извършен при тях със части доставени от тях :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има да , икономическа полиция и съда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защита на потребителя няма ли? Аз знам, че има едни писма в електронен вид :rolleyes: където се пращат до Брюксел ако евентуално наща "защита на потребителя" не потръгне. Според мен трябва тези да се гонят до дупка.П.С. Предполагам, че няма да сте само вие двамата оплакали се от Бултрако. Ще има и още

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...