Jump to content
foraki70

Кой двигател да избера?

Recommended Posts

ЗДРАВЕЙТЕ,Решил съм да си купувам сивик 6г,и искам да попитам кой двигател е за предпочитане без дизел,като се има в предвид и поддръжката.благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15 ка символите след 15 ще ти ги кажат колегите с такъв мотор 114 коня икономичен и върви прилично най-доброто-комбинация разход ,вървене и ресурс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благдаря за бързия отговор.Другият ми въпрос е от къде в българия е за предпочитане да се купува автомобил.Интересува ме аеродек или 5 врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, шестата генерация няма дизел. :) Мотора, който колегата ти предлага е D15Z6, а пък аеродек и 5 врати е едно и също нещо - така наречената англичанка. :P Това е от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,става въпрос за аеродек и хечбек,а аеродек 2.0тди коя генерация е, защото и той е 2000год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аеродек-а си по години е шеста генерация, но си е като отделен сивик и му викаме англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,става въпрос за аеродек и хечбек,а аеродек 2.0тди коя генерация е, защото и той е 2000год.

Общоприетото название на "шеста генерация" са колите, произведени в Япония от 96-та до 2000-та година- хеч (3 врати)/купе/седан. Та за това ти казах че те нямат дизел.Общото приетото название на това дизеловото нещо, което ти го казваш е "англичанка" (или така наречения пет-врат хечбек), по простата причина че се произвежда в Англия. :) Аеродека е комби, пък седана е хечбек - иди ги разбери. :)Някои хора тея коли ги приобщават към 6-тото поколение, просто защото носят името "Сивик" и са горе-долу в техните години на производство, но според мен им липсва истинският дух на сивика. Пример : най-мощният модел, вярно - със B-серия мотор е, но кутията му е супер дълга с цел икономично и комфортно пътуване, колата тежи тон и хиляда...и още други дребни кусури. Лично мнение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,брат ми кара д15з8,много добре върви и харчи 5-5,5 извънградско! Направо е супер! Разполага с 114 кончета,които помагат в нужда! Англичанка е 5врати 1997г. и е 6та генерациа! има АВС и жсичко нужно! Данъка е малко висок ,подготви се за него! Друго страшно няма! Лично аз карам сивик5,3вр.,1994 год.,д15б2-страхотен картинг с 20лв. данак и разход 5,5- 6 извънградско, произведена е гр. Сузука, все пак:):)Ако има нещо друго питаи! Не съм спец,ама ще помогна!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе че имат и англишманките дух имат, но не са градски "куршуми" а 5врата семейна кола с много готино и стабилно окачване и най важното- имат багажник, ама не за протокола, а бая обемен, особенно аеродека. Към колегата-зависи какво точно искаш. 1.4 си върви качествено, не е за изхвърляне и с едно ГИ да не се спъва от плочката мога да ти гарантирам, че ако не гониш нон стоп скорости от типа 160-200 ще си доволен. Евтини части, лесна подръжка, непретенциозна, 40ка за данък, малката гражданска и т.н. /тия дни един колега се чуди какво да си вземе и стигнахме до извода като ме разпита да ми дам да ни прибере от работа с мойта кола, че им се бил кефил че са здрави :) /.Ако е комби много внимавай с окачването. Карай я на сервиз по-добре да я огледат, че ако е била товарно магаре на някой строител може после да ревеш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво търсиш от колата. Ако държиш на малък данък, по - ниска гражданска и прилична пъргавина, двигателя за теб е 1.4iS 90к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С една дума е тва ти е колата: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11298820699601883&f1=detailsДа ме извиняват собствениците на англичанки ама за мен този модел ги превъзхожда англичанките! Единствено искчение е ако търсиш комби и то пак с D15Z6 като компромис икономичен мотор и динамика! Ако търсиш предимно динамика седан с б16 или англичанка с б18.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега вече ми стана ясно,благодаря за пояснението.Значи определено в моя случай става въпрос за англичанка,по принцип предпочитам аеродек но ако не намеря читав ще взема и хечбек,понеже съм семеен а и много често ми се налага да пренасям стока.А това че нямат истинския дух на сивик само мога да съжалявам,но искам да съчетая нещата.Незнам видях че има и аеродек1.8i втек с доста коне.ако имам късмет-би трябвало да дърпат.Ама там незнам дали няма да трябва газ,въпреки че съм против газта,като гледам днес цените на горивата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

видях че има и аеродек1.8i втек с доста коне.

Именно за това говорех като казах англичанка с Б18 или казано на български 1.8 VTEC- 167к.с (двигател B18C4). Или нагледно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11296391620179995&f1=details Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам нормално ли е,но така съм се надъхал за сивик че чак се плаша.Особено като се има в предвид че дори не съм сядал не в сивик а въобще в ХОНДА.Това ми надъхване се дължи на всички клипове които гледах и наи вече на коментарите прочетени тук във форума.Нямам търпение да стана един от ВАС.За съжаление трябва да изчакам летния сезон,защото тук по морето тогава идват паричките,но не е далеко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 1.8VTEC не ме притеснява данък и разход а части и поддръжка в смисъл намират ли се и да не са безбожно скъпи,това ме притеснява.Защото гледам че не са много разпространени,незнам защо дали заради данъци и разход на гориво,който мисля че не е повече от 7-8 извънгр.

Редактирано от foraki70

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=22640&st=0Тъй като виждам че си от равда ще си позволя: Заповядай на някоя от срещите в Бургас! Принципно са всяка последна неделя и в средата на месеца на паркинга на Хотел Парк (цурка) в морската градина!:)П.С. Аз карам 1.6 VTEC и разхода извънградско е толкова (между 7 и 8) при нормално каране. Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за поканата,ще дойда въпреки че все още не карам хонда,но за 13 март незнам дали ще мога а идеята е страхотна.

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За семейна кола аеродекта е идеална :lol:Аз карам такъв вече 4 години с D15Z8 114 коня мотора е доста икономичен.Извън градско разхода е 5.4/100 км с 120 км а градско в София 7/100 км. Макар че още по добрия въриянт е хонда стрийм 2000 куб. 156 коня.Но тук разхода е малко по голям ;) И на двете коли имам наблюдения от първа ръка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,самоче като гледам обявите почти ги няма има само една която се предлага и тя е от месеци. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289944694132253&f1=detailsЯвно са много предпочитани и са кът,докато с 1.4 е пълно.Гледам мобилето и карс бг.може да има и други сайтове но не ги знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако знае къде може да се тъси да пише-благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,но и тук няма.Има една която вече не се продава.Просто ги няма,а незнам как стои въпроса с внос по поръчка,колко се оскъпява и дали това е вариянт, аз нямам такива познати на които да имам доверие а пък тото не ми се играе.Незнам дайте съвет твърдо съм решил това да е колата-аеродек 1.5 втек.Вярно има няколко месеца до покупката на автомобил но като гледам вероятността да изкочи нещо такова е минимална.Давайте съвети и идеи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Искам да попитам някой знаели колко е ширината на аеродека със страничните огледала,защото правих разширение на къщата и сега остава 1.90 до оградата и ме интересува ще минели.В момента карам пасат и той е 1.97 с огледалата но той стои на улицата.Искам като си взема СИВИКА да го прибирам в двора зад къщата защото отпред няма място.Но имам 4 метров участък който е на 1.90 затова питам ако някой е мерил да ми каже.Благодаря предваритено и се извинявам за особенния въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колги , да не отварям нова тема , ще ползвам тази на колегата.Бях се спрял на 6-ген.(97-01 г.) Сивик TDI 105hp. , но като попрочетох и поразгледах мнения за VTEC двигателите бързо се отказах от дизела :Д .Но сега имам няколко питания1-во 6-ген. Сивиците всички ли са Анлигачанки и защо има викат така (защото са произведени в UK?)и другото което ме притеснява , тези които са англичанки(ако всички не са де) това значили , че окачването и двигателя са на ROVER а не японски?2-ро Какви варианти VTEC има вградени в 6ген. Сивик и кой да избера и защо?3-то Този двигател имали проблеми с газ инсталацийте(АГУ-ГИ) понеже на няколко места прочетох , че VTEC не ставал за газ.Мерси предварително :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,6-та генерация са два модела, "Англичанка и "Японка", предполагам се разбира, коя, къде се произвежда. Англичанките са с японски двигатели, а окачването е от Ровър (пак здраво), всички англичанки са или седан(хечбек) или Комби (Aerodeck). Японските са с различен външен вид и при тях има седани, хечбеци, купета. Относно VTEC, зависи какво търсиш, ако искаш още по - икономична си вземаш VTEC-E (т.е. икономичен витек)Относно газовите уредби на двигател Vtec - има различни мнения, има доволни и недоволни, но като цяло не съм чул да дава проблеми само, защото колата е с VTECАко нещо съм пропуснал, колегите ще помагат :blink:Преди фейслифт: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11239774816883735&f1=detailsЕто тази е англичанка След Фейслифт http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289836375621632&f1=detailsЯпонките са тези, преди феислифт: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11299489748197949&f1=detailsи след фейслифт: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11298125025073681&f1=detailsПо принцип колега потърси сериозно във търсачката на форума, има много теми на тази тематика :lol:

Редактирано от PARUSHEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега последния ти въпрос e много добър... и аз прочетох, че неставало на VTEC да сложиш газова уредба и се чудя дали е истина, чакам с нетърпение да се разнищи този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Искам да попитам някой знаели колко е ширината на аеродека със страничните огледала,защото правих разширение на къщата и сега остава 1.90 до оградата и ме интересува ще минели.В момента карам пасат и той е 1.97 с огледалата но той стои на улицата.Искам като си взема СИВИКА да го прибирам в двора зад къщата защото отпред няма място.Но имам 4 метров участък който е на 1.90 затова питам ако някой е мерил да ми каже.Благодаря предваритено и се извинявам за особенния въпрос.

Въпроса ми отпада тъй като видях че огледалата на сивика се прибират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси много :blink::lol: , светни ме само окачването на ROVER при англичанката по-скъпо ли е за подръжка(и пак ли е толкова надеждно?)?И ако някой може да ме насочи спрял съм се на два 1.5 ВИТЕК 115 коня и 1.6 ВИТЕК 125 коня ясно , че вторият е по-мощен но за сметка на какво , колко повече гори сравнение с първият(ако може да кажете коло гори първият в градски и извънградски цикъл и съответно вторият)?Вече почнах да ставам досаден , но не искам да збъркам с избора си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега трябва всеки ден да гледаш сайтовете с обяви :lol: Ако си достатъчно напорист ще намериш каквото търсиш :blink: Двигателя 1.5 втек извън градско гори 5.4/100 при скорост 120 км и 7.5/100 градско в София и то зимата :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е може би сходно от към подръжка, сравнено с ровърското. "Англичанките" са абсолютен Ровър 400. Разхода варира не само от стила на каране, но и от състоянието на колата. Няма фрапираща разлика в разходите на сравнените от теб автомобили. Мога само да ти кажа, че за тази пъргавина на Хондите, разхода им е смешен. ТоСигурен съм, че има много по - компетентни хора от мен тук, така, че нека кажат повечко. :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,но и тук няма.Има една която вече не се продава.Просто ги няма,а незнам как стои въпроса с внос по поръчка,колко се оскъпява и дали това е вариянт, аз нямам такива познати на които да имам доверие а пък тото не ми се играе.Незнам дайте съвет твърдо съм решил това да е колата-аеродек 1.5 втек.Вярно има няколко месеца до покупката на автомобил но като гледам вероятността да изкочи нещо такова е минимална.Давайте съвети и идеи.

Колега тази която се продаваше беше моята :thumbs2: Отказах се да я продавам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега ти си този дето беше останал без книжка.Радвам се че си решил проблема и пак си караш красавицата ,завиждам ти благородно.Ще направя всичко възможно наесен и аз да съм с такава,повече от влюбен съм.Това е автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е може би сходно от към подръжка, сравнено с ровърското. "Англичанките" са абсолютен Ровър 400. Разхода варира не само от стила на каране, но и от състоянието на колата. Няма фрапираща разлика в разходите на сравнените от теб автомобили. Мога само да ти кажа, че за тази пъргавина на Хондите, разхода им е смешен. ТоСигурен съм, че има много по - компетентни хора от мен тук, така, че нека кажат повечко. :)

Обратното е. Ровър 400 е почти-сивик-англичанка. Средата на 90-те Хонда си сътрудничи с Ровър и води преговори да закупи фирмата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някой питаше за окачване, пресни впечатления от D15Z, хечбек, 5 врати, 99-та : каре - 110 лв, задни тампони - 65 лв. Оригинални, с гаранция. Чувал съм противоречиви мнения за неоригиналните. Аз лично ще се целя в по-твърдо окачване в следващата кола (Акорд), текущото е комфортно, особено извън града, и все пак искам по-кораво.

Редактирано от Кирил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро съм с б18.Разхода извънградско е както каза,но ако не надвишаваш 120км/ч. След тази  скорост нещата се проненят :o.В градски условия също не е нещо фрапиращо,но пак има значение големината на обувките :P.За части немога да ти кажа нищо да тропна на дърво.Само дистрибуторна капачка ми се наложи да купя 22лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не англичанката е с окачване на ровер,а ровера е с окачване на хонда.Има си доста разлики между англичанката и ровера,хондата си е хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разкажи какви точно са разликите в окачванията между англичанката и Ровър 400, че и двете ги имам и ако не гледам кората под ровър-а (щото е трактор), няма да ги различа отдолу. И вътре е същата работа - волан, табло (индикатори), махагон по корите (за Ровъра). Всичко останало е еднакво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Офффффф колко ми е омръзнало от тея изказвания, че англичанката била чист Ровер. Вземете малко да прочетете по въпроса. Двете коли произлизат от Honda Domani, която се прави от 1992г. и е за азиатския пазар, включително и Япония. Произвежда се преди англичанката и ровера. Разликата е само в задницата. Нека се разбере най-накрая, че ровера произлиза от Хонда.

 

Публикувано изображение

Редактирано от kopelence

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kopelence ;) Точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...