poker4e 0 #1 Публикувано 10 Февруари, 2011 някои колега да знае ако колата се кара с масло омв 10в40 дали има провлем има малко горени и ми казаха е отнего изгорими 200 300 на 2000километра това дали е нормално ако някои знае нека да помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 10 Февруари, 2011 Не е лошо да напишеш за кой двигател става дума първо, но не е нормално да ти гори толкова масло.Първо провери двигателя за видими течове - по ранитури, семеринги и т.н..Ако всичко е наред тогава значи си за сегменти най-вероятно. Може и причината да е в гумичките на клапаните, но това е малко вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poker4e 0 #3 Отговорено 10 Февруари, 2011 мотора е d14a има малко таене на картера и делкото колата не няма дим като се запали поне син де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #4 Отговорено 10 Февруари, 2011 Вземе ли да гори масло най често са сегментите.Не се претесняваи не е болка за умиране.Можеш времено да закърпиш нещата като и сложиш примерно Мотул 15W50. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joromaistora 0 #5 Отговорено 11 Февруари, 2011 маслото MOTUL 15W50 POWER 4100 60%синтетика специално разработено за коли с повешена консумация на масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilias 210 #6 Отговорено 11 Февруари, 2011 Преди да си направя ремонт на двигателя това лято и аз пробвах motul 15w50(гореше повече от 1л. на 1000км.).Нямаше голяма разлика в горенето на маслото(една идея по-малко гореше), но двигателя беше по-спокоен и тих.На колегата гори около 1л. на 10к.км., възможно ли е просто да е попаднал на кофти масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #7 Отговорено 12 Февруари, 2011 (Редактирано) Преди да си направя ремонт на двигателя това лято и аз пробвах motul 15w50(гореше повече от 1л. на 1000км.).Нямаше голяма разлика в горенето на маслото(една идея по-малко гореше), но двигателя беше по-спокоен и тих.На колегата гори около 1л. на 10к.км., възможно ли е просто да е попаднал на кофти масло?Ми като гледам какво е писал че ползва - OMV 10W40 Покерчето, вземи си сложи първо някое хубаво масло ( купено не от бензиностанция, ако може и да не е от БГ още по-добре ). Има теми във форума за маслата, виж ги и ще се ориентираш. А този мит с "гъстите" и "по-тънки" масла 5w, 10w, 15w, го забрави.Пример - карам със същият д14 двигател: 1. Q8 10w40 - разход на 10 000 , 1 литър, маслото капеше като вода от щеката след 4000 км2. Fuchs Titan 10w40- разход на 10 000, 0,4 литра3. Total Quartz 9000 - 5w40 - в момента е на 7600 км - всяка седмица проверявам нивото - не е мръднало, няма какво да доливам. Пали по-леко, по-тиха е.Та... внимателно с маслото да не си окотиш моторчето. Редактирано 12 Февруари, 2011 от Red Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #8 Отговорено 14 Февруари, 2011 (Редактирано) Възможно е от маслото. Карам сивик с д15б2 и предпоследното ми масло бе Репсол 10В40, за по-малко от 2000км се наложи да доливам 1 литър, а с предишното ми масло (мисля че беше валволин, но не съм сигурна) нямаше такъв проблем. Най-странното е че от мотора нито тече масло, нито отзад имаше пушек като я изръчкам колата Все едно този репсол бе вода, изпраряваше се.Сега съм с мотул 10В40 и за 5000км не е мръднало от пръчката, явно има защо да струва почти двойно по-скъпо спрямо репсола (ако това въобще е било репсол). Редактирано 14 Февруари, 2011 от Mahadeva Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 14 Февруари, 2011 Най вероятно е от маслото,както обясняваш.Аз карам с EUROL 10w40 ,не го гори.Ако някой друг кара с него нека ми сподели доволен ли е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #10 Отговорено 14 Февруари, 2011 маслото MOTUL 15W50 POWER 4100 60%синтетика специално разработено за коли с повешена консумация на масло...не намалява разхода с това масло.Ако колата си гори квото и масло да слагаш все ще доливаш.При теб си е приличен разхода рано ти е за ремонти при разход 1л на 10 000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #11 Отговорено 14 Февруари, 2011 Зависи как я караш това е от голямо значение за загубата на масло Може и на кофти масло да си попаднал !!! Но във всички случаи започвай да заделяш пари за ремонт след което въобще няма да го пипа Все пак не са нови коли и не си знаят километрите !!! не гледаи километржа не си парвият и собственик !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #12 Отговорено 14 Февруари, 2011 Колега и аз те съветвам първо да си сложиш едно хубаво масло, да покараш няколко хиляди километра и тогава, ако е нужно да се насочиш към съответния ремонт. Можеш да пробваш с Мобил1, Мотул или някое друго. Лично аз и всичките ми приятели с Хонди караме с Мобил 1, няма грешка. Имай предвид, че дори и да е хубаво маслото, има случаи в които просто на дадена марка коли това масло не им допада.Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #13 Отговорено 14 Февруари, 2011 някои колега да знае ако колата се кара с масло омв 10в40 дали има провлем има малко горени и ми казаха е отнего изгорими 200 300 на 2000километра това дали е нормално ако някои знае нека да помогнеДобре де как изчисли,че ти е изгорила 200-300грама? На едно и също място ли паркираш колата като мериш със щеката?Според мен 200-300 грама масло са към 1мм. на щеката.А 1мм. малко да е накриво колата и веднага мърда нивото.Карай така 5-6000км. и тогава провери нивото на маслото като паркираш на равно място.Щом не пуши като я настъпиш и не тече от никъде по двигателя не бързай да се хвърляш в ремонти.Ако ти намаля маслото и отива към минимума на щеката след около 5000км. смени си първо гумичките на клапаните и сложи Мотул или Кастрол по възможност да е внос от чужбина и виж как ще се държи колата.Ако пак за 5000км. ти падне на минимум и няма никакви течове по мотора може да се мисли за някакъв ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
n2o 59 #14 Отговорено 14 Февруари, 2011 Колегата направо ме разби с тези мм,значе по твоите думи ако долееш половин литър който е равен на 500 гр и на щеката няма да се забележат 2мм та колко трябва да долее че да се види че нивото на маслото се качило!!!.По добре да си смени маслото и да го погледниш на 500 км ,после на 1000 и сам ще видиш разликата,ако го лапа драстично ,значе е за ремонт и не го чакай да провериш на 5000км да не стане късно и после!!!. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poker4e 0 #15 Отговорено 15 Февруари, 2011 Възможно е от маслото. Карам сивик с д15б2 и предпоследното ми масло бе Репсол 10В40, за по-малко от 2000км се наложи да доливам 1 литър, а с предишното ми масло (мисля че беше валволин, но не съм сигурна) нямаше такъв проблем. Най-странното е че от мотора нито тече масло, нито отзад имаше пушек като я изръчкам колата !!! Все едно този репсол бе вода, изпраряваше се.Сега съм с мотул 10В40 и за 5000км не е мръднало от пръчката, явно има защо да струва почти двойно по-скъпо спрямо репсола (ако това въобще е било репсол).при мен е така не дими а маслото се изпарява смятам да слобжа yacoo някои ползвалли го е да даде мнение в саита им гледам имат масла за за коли които горят малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalito 1 #16 Отговорено 16 Февруари, 2011 (Редактирано) Възможно е от маслото. Карам сивик с д15б2 и предпоследното ми масло бе Репсол 10В40, за по-малко от 2000км се наложи да доливам 1 литър, а с предишното ми масло (мисля че беше валволин, но не съм сигурна) нямаше такъв проблем. Най-странното е че от мотора нито тече масло, нито отзад имаше пушек като я изръчкам колата Все едно този репсол бе вода, изпраряваше се.Сега съм с мотул 10В40 и за 5000км не е мръднало от пръчката, явно има защо да струва почти двойно по-скъпо спрямо репсола (ако това въобще е било репсол).при мен е така не дими а маслото се изпарява смятам да слобжа yacoo някои ползвалли го е да даде мнение в саита им гледам имат масла за за коли които горят малкоАз си купих YACCO преди да направя ремонта на колата! 15W50! но сабрах парички и сега маслото ми остана!Ако имаш интерес към маслото, пиши ми на лични! Редактирано 16 Февруари, 2011 от jamalito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #17 Отговорено 16 Февруари, 2011 Колега ако ти гори масло докато караш е малко трудно да остановиш че пуши.Най лесният начин е след като е загляла напомпи я няколко пъти докъм 5-6000 оборота и ще си покаже.Знам че ви е страх да погледнете истината в очите но колите ни не са първа младост Ако направите ремонт ще си карате поне още 200 хил.км. Ремонта не е толкова скъп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #18 Отговорено 16 Февруари, 2011 Със сигурност с различни марки масло разходът му е различен. Съгласен съм с колегите,че масло не се купува от бензиностанция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamalito 1 #19 Отговорено 16 Февруари, 2011 (Редактирано) Нито от магазин за хляб! Имам предвид HIT и Kaufland! Редактирано 16 Февруари, 2011 от jamalito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hphphp 23 #20 Отговорено 16 Февруари, 2011 Как се изпарява маслото никой не знае... Тайна... Още нещо - не се радвайте, ако щеката ви показва едно ниво... В това "ниво" има вода, бензин, нагар и каквото още се сетите... Маслото е заминало и на негово място са дошли те, защото едно от свойствата на хубавото масло е да задържа в себе си "гадориите"... Като го източим - да заминават и те... М-даа, да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hphphp 23 #21 Отговорено 16 Февруари, 2011 Нивото е едно, но не значи, че това всичкото е масло. Така да го кажа. Няма кола, която да не гори масло - дори на новите им дават 1-1.5 на 1000... Колкото и да е чудно, някой го беше споменал... така че... какво искаме от нашите трошки... Живота е кратък, момчета... Да... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #22 Отговорено 16 Февруари, 2011 Между реперите MIN и MAX на щеката количеството масло е 1л.Нивото трябва да се измерва на равно или поне на едно и също място, при еднакви температури (околна и на двг). За да е минимална грешката, разбира се. А грешка винаги има.Колегите са абсолютно прави за маслото от супермаркетите. Колкото до Repsol - вносители са Тех-ко, но ме посъветваха да не купувам от това в МЕТРО, а само от магазините им. Нищо, че и на двете пише едно и също... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #23 Отговорено 16 Февруари, 2011 Пробвай да промиеш двигателя с газ за горене директно в цилиндрите, ако има спечени сегменти може да се оправи...другия вариант и да са ти вече износени сегментите, ама зависи на колко километра ти е колата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ianev 10 #24 Отговорено 17 Февруари, 2011 По този въпрос са се изписали тонове информация !Това тук му звучи така :"Миришат ми чорапите.Какво да направя,да сменя обувките или е от самите чорапи,а може да ми е от краката !"И се почва едно гадаене.На колко километри е колата (предполагаемо) ?А и в крайна сметка,едно тех. облужване на Хонда мотор на 150к/км. си включва,сегменти,лагери биелни и т.н !Сумата не е кой знае каква,за да се замисляш ( е верно ако ги имаш )!И какво означава - запекли сегменти?Те ако са стигнали до тук,какво газ за горене ще върне еластичността на материала ли?Или ще добави материал в/у износеното?Едно време имаше една добавка - Руска,забравих и името !Идва човек в сервиза и си е носи.проблема на колата беше счупена тарелка на клапан и от там дупчица в буталото !И той казва - "ааа няма да разглобяваме,слагаме добавката и то ще се оправи " !Та ако искаш пробвай с нея - растат бутала,зъби на скоростите - Руснаците са намерили свръх секретно оръжие с което искат да заличат монтьорите и сервизите на планетата.Ще смениш масло - и пак ще гори !Ще пробваш с друго и пак ще го гори !До тук си отидоха средствата за половината ремонт.Това е мое мнение,и никой не иска да се съобразява с него !Респект и уважение ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #25 Отговорено 17 Февруари, 2011 Колега много вероятно е да е от маслото. Моята д13-ка я карам с полусинтетика 10w40 на Мобил и за 10к километра не беше мръднало. Иначе друг лек вариант са гумички на клапаните, които не са болка за умиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #26 Отговорено 17 Февруари, 2011 Repsol - вносители са Тех-ко, но ме посъветваха да не купувам от това в МЕТРО, а само от магазините им. Нищо, че и на двете пише едно и също...Именно от тех-ко го бях купила този репсол, от там взех с майстора ремъци, ролка и т.н. за обслужване и рекох от там да взема и масло, тъй като се пазарува на "едро" и направиха отстъпка, затова го бях взела. Но се доказа, че безплатен обяд няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #27 Отговорено 17 Февруари, 2011 Ако са СПЕКЛИ само, ще се оправи сигурно с газ или добавка...ако са ИЗНОСЕНИ само ремонт ще свърши работата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #28 Отговорено 17 Февруари, 2011 А и в крайна сметка,едно тех. облужване на Хонда мотор на 150к/км. си включва,сегменти,лагери биелни и т.н !Сумата не е кой знае каква,за да се замисляш ( е верно ако ги имаш )!Това горублянски километраж или реален е ? Щото ако е реален нали се сещаш,че никой в Европа или САЩ нямаше да кара любимата ни марка... тия километри се правят за 2години преспокойно. Далеч се съмнявам да съм оцелил Прелюд каран от баба в неделя да ходи на литургия в съседното село Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #29 Отговорено 17 Февруари, 2011 Добре, а маслото какво е? Бистро ли е още или е почерняло?Аз карам 99% от времето градско. Първите 3000км маслото ми не го бара и е прозрачно, после със "зацапването" на маслото почва да намалява...За Д15 Хонда препоръчват смяна на маслото всеки 4-5000 мили (около 6000-7500км) при експлоатация в "тежки" условия (градско на къси разстояния и/или студено време) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #30 Отговорено 17 Февруари, 2011 Най вероятно е от маслото,както обясняваш.Аз карам с EUROL 10w40 ,не го гори.Ако някой друг кара с него нека ми сподели доволен ли е.Аз съм с EUROL 10w60 и не го пипва. Преди това бях с 10в40 на мобил и го ядеше зверски много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #31 Отговорено 17 Февруари, 2011 Най вероятно е от маслото,както обясняваш.Аз карам с EUROL 10w40 ,не го гори.Ако някой друг кара с него нека ми сподели доволен ли е.Аз съм с EUROL 10w60 и не го пипва. Преди това бях с 10в40 на мобил и го ядеше зверски много.10w60 ?!? откъде го взимаш това масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #32 Отговорено 17 Февруари, 2011 Ние Българите си купуваме кола втора ръка а искаме да е безпроблемна като нова Купуваш наливаш 1000-2000 лева и повече не мислиш. Икономията е майка на мизерията Ако не ви се дават пари за ремонти и части ползваите градския транспорт Колкото и да въртиш маслата надхвърли ли 1.5 литра да доливаш от смяна до смяна вкарвай я в бокса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #33 Отговорено 17 Февруари, 2011 Ние Българите си купуваме кола втора ръка а искаме да е безпроблемна като нова Купуваш наливаш 1000-2000 лева и повече не мислиш. Икономията е майка на мизерията Ако не ви се дават пари за ремонти и части ползваите градския транспорт Колкото и да въртиш маслата надхвърли ли 1.5 литра да доливаш от смяна до смяна вкарвай я в бокса Еиии и чисто нова кола може да надхвърли 2л. от смяна до смяна на маслото, недей така че ще ги депресираш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #34 Отговорено 17 Февруари, 2011 Добре е като купуваш втора ръка кола да имаш в предвид и още 1000 лева за всеки случай Никой не продава потентен кон особено японски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ianev 10 #35 Отговорено 17 Февруари, 2011 А и в крайна сметка,едно тех. облужване на Хонда мотор на 150к/км. си включва,сегменти,лагери биелни и т.н !Сумата не е кой знае каква,за да се замисляш ( е верно ако ги имаш )!Това горублянски километраж или реален е ? Щото ако е реален нали се сещаш,че никой в Европа или САЩ нямаше да кара любимата ни марка... тия километри се правят за 2години преспокойно. Далеч се съмнявам да съм оцелил Прелюд каран от баба в неделя да ходи на литургия в съседното село Да Български 150к ,те отговарят на поне 300к ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #36 Отговорено 17 Февруари, 2011 Ако са само 300к е добре да не са далеч повече.Аз съм карал хонда на 580к от 99г.и по нищо неможеш да кажеш че е на тези километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
poker4e 0 #37 Отговорено 17 Февруари, 2011 (Редактирано) Това мнение е изтрито. Редактирано 17 Февруари, 2011 от atoma Мнението е изтрито, поради наличие на прекалено много правопиÑ�ни грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ritmoblus 1 #38 Отговорено 18 Февруари, 2011 (Редактирано) Здравей те и от мен Проблема с горенето на масло се стовари и върху мен с гръм и трясак. Колата е хр-в имам я от лятото, тогава бях посъветван, може би несъзнателно ме подведе човек със същия автомобил ("голям разбирач" го раздаваше)и аз му се доверих, трабвало пълна синтетика да сложа 5в40 (колата си е 2000 година пък километрите е ... ясно незнаини)След 6000 километра обаче, маслото зе да изчезва през ауспуха в атмосверата. Тогава майсота ме посъветва да сложем 15в40 и една добавка про теч да закрепим положението(спорет него тънкото масло ми е измило хубавичко двигателя от отлаганията през годините и така) докато събера парички... Може да нее моно хубаво но трудное фефруари да извадиш от някъде 600-700 лева Редактирано 18 Февруари, 2011 от ritmoblus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #39 Отговорено 18 Февруари, 2011 Не се коси колега Проблема не е дошъл от маслото а от "амортизацията" на двигателя.След като се сменят гумичките и сегегментите всичко ше се оправи Ако мотора беше 6+ нямаше да гори синтетиката а щом гори и 15W40 работата е ясна Всички търсим извинения а не виждаме истенският проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ritmoblus 1 #40 Отговорено 19 Февруари, 2011 Вярно е колега.Но, за сега немога да кажа да ли гори 15в40 ще изчакам да мина 1000 километра, ако гори и 15в40 ....Тогава смятам да проверя първо налягането в цилиндрите, защото може и някои клапан да е.. (колата се карана газ от 2007 и аз също я карам на газ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове