Jump to content
poker4e

Горене на масло - дали е от самото масло

Recommended Posts

някои колега да знае ако колата се кара с масло омв 10в40 дали има провлем има малко горени и ми казаха е отнего изгорими 200 300 на 2000километра това дали е нормално ако някои знае нека да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да напишеш за кой двигател става дума първо, но не е нормално да ти гори толкова масло.Първо провери двигателя за видими течове - по ранитури, семеринги и т.н..Ако всичко е наред тогава значи си за сегменти най-вероятно. Може и причината да е в гумичките на клапаните, но това е малко вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е d14a има малко таене на картера и делкото колата не няма дим като се запали поне син де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземе ли да гори масло най често са сегментите.Не се претесняваи не е болка за умиране.Можеш времено да закърпиш нещата като и сложиш примерно Мотул 15W50. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото MOTUL 15W50 POWER 4100 60%синтетика специално разработено за коли с повешена консумация на масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си направя ремонт на двигателя това лято и аз пробвах motul 15w50(гореше повече от 1л. на 1000км.).Нямаше голяма разлика в горенето на маслото(една идея по-малко гореше), но двигателя беше по-спокоен и тих.На колегата гори около 1л. на 10к.км., възможно ли е просто да е попаднал на кофти масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си направя ремонт на двигателя това лято и аз пробвах motul 15w50(гореше повече от 1л. на 1000км.).Нямаше голяма разлика в горенето на маслото(една идея по-малко гореше), но двигателя беше по-спокоен и тих.На колегата гори около 1л. на 10к.км., възможно ли е просто да е попаднал на кофти масло?

Ми като гледам какво е писал че ползва - OMV 10W40 :rolleyes:Покерчето, вземи си сложи първо някое хубаво масло ( купено не от бензиностанция, ако може и да не е от БГ още по-добре ). Има теми във форума за маслата, виж ги и ще се ориентираш. А този мит с "гъстите" и "по-тънки" масла 5w, 10w, 15w, го забрави.Пример - карам със същият д14 двигател: 1. Q8 10w40 - разход на 10 000 , 1 литър, маслото капеше като вода от щеката след 4000 км2. Fuchs Titan 10w40- разход на 10 000, 0,4 литра3. Total Quartz 9000 - 5w40 - в момента е на 7600 км - всяка седмица проверявам нивото - не е мръднало, няма какво да доливам. Пали по-леко, по-тиха е.Та... внимателно с маслото да не си окотиш моторчето. Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е от маслото. Карам сивик с д15б2 и предпоследното ми масло бе Репсол 10В40, за по-малко от 2000км се наложи да доливам 1 литър, а с предишното ми масло (мисля че беше валволин, но не съм сигурна) нямаше такъв проблем. Най-странното е че от мотора нито тече масло, нито отзад имаше пушек като я изръчкам колата :bounce: Все едно този репсол бе вода, изпраряваше се.Сега съм с мотул 10В40 и за 5000км не е мръднало от пръчката, явно има защо да струва почти двойно по-скъпо спрямо репсола (ако това въобще е било репсол).

Редактирано от Mahadeva

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е от маслото,както обясняваш.Аз карам с EUROL 10w40 ,не го гори.Ако някой друг кара с него нека ми сподели доволен ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото MOTUL 15W50 POWER 4100 60%синтетика специално разработено за коли с повешена консумация на масло

...не намалява разхода с това масло.Ако колата си гори квото и масло да слагаш все ще доливаш.При теб си е приличен разхода рано ти е за ремонти при разход 1л на 10 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как я караш това е от голямо значение за загубата на масло ;) Може и на кофти масло да си попаднал !!! Но във всички случаи започвай да заделяш пари за ремонт след което въобще няма да го пипа ;) Все пак не са нови коли и не си знаят километрите !!! не гледаи километржа не си парвият и собственик !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз те съветвам първо да си сложиш едно хубаво масло, да покараш няколко хиляди километра и тогава, ако е нужно да се насочиш към съответния ремонт. Можеш да пробваш с Мобил1, Мотул или някое друго. Лично аз и всичките ми приятели с Хонди караме с Мобил 1, няма грешка. Имай предвид, че дори и да е хубаво маслото, има случаи в които просто на дадена марка коли това масло не им допада.Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои колега да знае ако колата се кара с масло омв 10в40 дали има провлем има малко горени и ми казаха е отнего изгорими 200 300 на 2000километра това дали е нормално ако някои знае нека да помогне

Добре де как изчисли,че ти е изгорила 200-300грама? На едно и също място ли паркираш колата като мериш със щеката?Според мен 200-300 грама масло са към 1мм. на щеката.А 1мм. малко да е накриво колата и веднага мърда нивото.Карай така 5-6000км. и тогава провери нивото на маслото като паркираш на равно място.Щом не пуши като я настъпиш и не тече от никъде по двигателя не бързай да се хвърляш в ремонти.Ако ти намаля маслото и отива към минимума на щеката след около 5000км. смени си първо гумичките на клапаните и сложи Мотул или Кастрол по възможност да е внос от чужбина и виж как ще се държи колата.Ако пак за 5000км. ти падне на минимум и няма никакви течове по мотора може да се мисли за някакъв ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата направо ме разби с тези мм,значе по твоите думи ако долееш половин литър който е равен на 500 гр и на щеката няма да се забележат 2мм та колко трябва да долее че да се види че нивото на маслото се качило!!!.По добре да си смени маслото и да го погледниш на 500 км ,после на 1000 и сам ще видиш разликата,ако го лапа драстично ,значе е за ремонт и не го чакай да провериш на 5000км да не стане късно и после!!!.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е от маслото. Карам сивик с д15б2 и предпоследното ми масло бе Репсол 10В40, за по-малко от 2000км се наложи да доливам 1 литър, а с предишното ми масло (мисля че беше валволин, но не съм сигурна) нямаше такъв проблем. Най-странното е че от мотора нито тече масло, нито отзад имаше пушек като я изръчкам колата !!! Все едно този репсол бе вода, изпраряваше се.Сега съм с мотул 10В40 и за 5000км не е мръднало от пръчката, явно има защо да струва почти двойно по-скъпо спрямо репсола (ако това въобще е било репсол).

при мен е така не дими а маслото се изпарява смятам да слобжа yacoo някои ползвалли го е да даде мнение в саита им гледам имат масла за за коли които горят малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е от маслото. Карам сивик с д15б2 и предпоследното ми масло бе Репсол 10В40, за по-малко от 2000км се наложи да доливам 1 литър, а с предишното ми масло (мисля че беше валволин, но не съм сигурна) нямаше такъв проблем. Най-странното е че от мотора нито тече масло, нито отзад имаше пушек като я изръчкам колата :rolleyes: Все едно този репсол бе вода, изпраряваше се.Сега съм с мотул 10В40 и за 5000км не е мръднало от пръчката, явно има защо да струва почти двойно по-скъпо спрямо репсола (ако това въобще е било репсол).

при мен е така не дими а маслото се изпарява смятам да слобжа yacoo някои ползвалли го е да даде мнение в саита им гледам имат масла за за коли които горят малко
Аз си купих YACCO преди да направя ремонта на колата! 15W50! но сабрах парички и сега маслото ми остана!Ако имаш интерес към маслото, пиши ми на лични! Редактирано от jamalito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако ти гори масло докато караш е малко трудно да остановиш че пуши.Най лесният начин е след като е загляла напомпи я няколко пъти докъм 5-6000 оборота и ще си покаже.Знам че ви е страх да погледнете истината в очите но колите ни не са първа младост :rolleyes: Ако направите ремонт ще си карате поне още 200 хил.км. Ремонта не е толкова скъп :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност с различни марки масло разходът му е различен. Съгласен съм с колегите,че масло не се купува от бензиностанция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито от магазин за хляб! Имам предвид HIT и Kaufland! :rolleyes:

Редактирано от jamalito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се изпарява маслото никой не знае... Тайна... :) Още нещо - не се радвайте, ако щеката ви показва едно ниво... В това "ниво" има вода, бензин, нагар и каквото още се сетите... Маслото е заминало и на негово място са дошли те, защото едно от свойствата на хубавото масло е да задържа в себе си "гадориите"... Като го източим - да заминават и те... М-даа, да :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото е едно, но не значи, че това всичкото е масло. Така да го кажа. Няма кола, която да не гори масло - дори на новите им дават 1-1.5 на 1000... :) Колкото и да е чудно, някой го беше споменал... така че... какво искаме от нашите трошки... :D Живота е кратък, момчета... ;) Да...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между реперите MIN и MAX на щеката количеството масло е 1л.Нивото трябва да се измерва на равно или поне на едно и също място, при еднакви температури (околна и на двг). За да е минимална грешката, разбира се. А грешка винаги има.Колегите са абсолютно прави за маслото от супермаркетите. Колкото до Repsol - вносители са Тех-ко, но ме посъветваха да не купувам от това в МЕТРО, а само от магазините им. Нищо, че и на двете пише едно и също...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да промиеш двигателя с газ за горене директно в цилиндрите, ако има спечени сегменти може да се оправи...другия вариант и да са ти вече износени сегментите, ама зависи на колко километра ти е колата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този въпрос са се изписали тонове информация !Това тук му звучи така :"Миришат ми чорапите.Какво да направя,да сменя обувките или е от самите чорапи,а може да ми е от краката !"И се почва едно гадаене.На колко километри е колата (предполагаемо) ?А и в крайна сметка,едно тех. облужване на Хонда мотор на 150к/км. си включва,сегменти,лагери биелни и т.н !Сумата не е кой знае каква,за да се замисляш ( е верно ако ги имаш )!И какво означава - запекли сегменти?Те ако са стигнали до тук,какво газ за горене ще върне еластичността на материала ли?Или ще добави материал в/у износеното?Едно време имаше една добавка - Руска,забравих и името !Идва човек в сервиза и си е носи.проблема на колата беше счупена тарелка на клапан и от там дупчица в буталото !И той казва - "ааа няма да разглобяваме,слагаме добавката и то ще се оправи " !Та ако искаш пробвай с нея - растат бутала,зъби на скоростите - Руснаците са намерили свръх секретно оръжие с което искат да заличат монтьорите и сервизите на планетата.Ще смениш масло - и пак ще гори !Ще пробваш с друго и пак ще го гори !До тук си отидоха средствата за половината ремонт.Това е мое мнение,и никой не иска да се съобразява с него !Респект и уважение !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много вероятно е да е от маслото. Моята д13-ка я карам с полусинтетика 10w40 на Мобил и за 10к километра не беше мръднало. Иначе друг лек вариант са гумички на клапаните, които не са болка за умиране :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Repsol - вносители са Тех-ко, но ме посъветваха да не купувам от това в МЕТРО, а само от магазините им. Нищо, че и на двете пише едно и също...

Именно от тех-ко го бях купила този репсол, от там взех с майстора ремъци, ролка и т.н. за обслужване и рекох от там да взема и масло, тъй като се пазарува на "едро" и направиха отстъпка, затова го бях взела. Но се доказа, че безплатен обяд няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са СПЕКЛИ само, ще се оправи сигурно с газ или добавка...ако са ИЗНОСЕНИ само ремонт ще свърши работата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и в крайна сметка,едно тех. облужване на Хонда мотор на 150к/км. си включва,сегменти,лагери биелни и т.н !Сумата не е кой знае каква,за да се замисляш ( е верно ако ги имаш )!

Това горублянски километраж или реален е ? Щото ако е реален нали се сещаш,че никой в Европа или САЩ нямаше да кара любимата ни марка... тия километри се правят за 2години преспокойно. Далеч се съмнявам да съм оцелил Прелюд каран от баба в неделя да ходи на литургия в съседното село :ph34r::):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а маслото какво е? Бистро ли е още или е почерняло?Аз карам 99% от времето градско. Първите 3000км маслото ми не го бара и е прозрачно, после със "зацапването" на маслото почва да намалява...За Д15 Хонда препоръчват смяна на маслото всеки 4-5000 мили (около 6000-7500км) при експлоатация в "тежки" условия (градско на къси разстояния и/или студено време)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е от маслото,както обясняваш.Аз карам с EUROL 10w40 ,не го гори.Ако някой друг кара с него нека ми сподели доволен ли е.

Аз съм с EUROL 10w60 и не го пипва. Преди това бях с 10в40 на мобил и го ядеше зверски много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е от маслото,както обясняваш.Аз карам с EUROL 10w40 ,не го гори.Ако някой друг кара с него нека ми сподели доволен ли е.

Аз съм с EUROL 10w60 и не го пипва. Преди това бях с 10в40 на мобил и го ядеше зверски много.
10w60 ?!? откъде го взимаш това масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние Българите си купуваме кола втора ръка а искаме да е безпроблемна като нова :ph34r::lol: Купуваш наливаш 1000-2000 лева и повече не мислиш. :lol: Икономията е майка на мизерията :) Ако не ви се дават пари за ремонти и части ползваите градския транспорт :lol: Колкото и да въртиш маслата надхвърли ли 1.5 литра да доливаш от смяна до смяна вкарвай я в бокса :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние Българите си купуваме кола втора ръка а искаме да е безпроблемна като нова :):lol: Купуваш наливаш 1000-2000 лева и повече не мислиш. :lol: Икономията е майка на мизерията :lol: Ако не ви се дават пари за ремонти и части ползваите градския транспорт :lol: Колкото и да въртиш маслата надхвърли ли 1.5 литра да доливаш от смяна до смяна вкарвай я в бокса :lol:

Еиии и чисто нова кола може да надхвърли 2л. от смяна до смяна на маслото, недей така че ще ги депресираш :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е като купуваш втора ръка кола да имаш в предвид и още 1000 лева за всеки случай :) Никой не продава потентен кон особено японски :ph34r::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и в крайна сметка,едно тех. облужване на Хонда мотор на 150к/км. си включва,сегменти,лагери биелни и т.н !Сумата не е кой знае каква,за да се замисляш ( е верно ако ги имаш )!

Това горублянски километраж или реален е ? Щото ако е реален нали се сещаш,че никой в Европа или САЩ нямаше да кара любимата ни марка... тия километри се правят за 2години преспокойно. Далеч се съмнявам да съм оцелил Прелюд каран от баба в неделя да ходи на литургия в съседното село :ph34r::):lol:
Да Български 150к ,те отговарят на поне 300к !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са само 300к е добре да не са далеч повече.Аз съм карал хонда на 580к от 99г.и по нищо неможеш да кажеш че е на тези километри. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мнение е изтрито.

Редактирано от atoma
Мнението е изтрито, поради наличие на прекалено много правопи�ни грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те и от мен :)Проблема с горенето на масло се стовари и върху мен с гръм и трясак. :)Колата е хр-в имам я от лятото, тогава бях посъветван, може би несъзнателно ме подведе човек със същия автомобил ("голям разбирач" го раздаваше)и аз му се доверих, трабвало пълна синтетика да сложа 5в40 (колата си е 2000 година пък километрите е ... ясно незнаини)След 6000 километра обаче, маслото зе да изчезва през ауспуха в атмосверата. Тогава майсота ме посъветва да сложем 15в40 и една добавка про теч да закрепим положението(спорет него тънкото масло ми е измило хубавичко двигателя от отлаганията през годините и така) докато събера парички... Може да нее моно хубаво но трудное фефруари да извадиш от някъде 600-700 лева ;)

Редактирано от ritmoblus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се коси колега :) Проблема не е дошъл от маслото а от "амортизацията" на двигателя.След като се сменят гумичките и сегегментите всичко ше се оправи ;) Ако мотора беше 6+ нямаше да гори синтетиката а щом гори и 15W40 работата е ясна ;) Всички търсим извинения а не виждаме истенският проблем :dry::dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е колега.Но, за сега немога да кажа да ли гори 15в40 ще изчакам да мина 1000 километра, ако гори и 15в40 ....Тогава смятам да проверя първо налягането в цилиндрите, защото може и някои клапан да е.. (колата се карана газ от 2007 и аз също я карам на газ)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...