Veseliq 1556 #1921 Отговорено 28 Март, 2014 (Редактирано) Не, мислех да сменям цвят, но се отказах заради цената от 2000лв (с боя и на вътрешните елементи по купето, под вратите и тн). Та, точно заради това се връщам при тях - разлика не намирам, а имайки предвид шибания за боядисване сребърен металик, съм адски доволен. Отделно, че имат камера за съхнене и лака е перфектен. Преди две-три години боядисвах предния капак в сервиза, с който работят Юбико - в лака имаше прашинки, а капака беше идея по-тъмен. Отказаха ми рекламация, убеждаваха ме че зависи от какъв ъгъл го гледаш (и наистина разлика има от ъгъла при сребърния цвят, но поне като гледаш колата отпред трябва да си прилича с тавана и калниците). Пребоядисах го в Амарант, сега е перфектен. Редактирано 28 Март, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1922 Отговорено 28 Март, 2014 Колко ти взеха за боя на предния капак, ако не е тайна разбира се ? Иначе потвърждавам крушката в жабката свети нон - стоп докато са пуснати фаровете. Но свети много умряло, аз дори не знаех, че има и крушка там докато не прочетох предните постове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1923 Отговорено 28 Март, 2014 По спомен 150лв на елемент, независимо за кой говорим Може би ако имаш няколко елемента, ще успееш да ги спазариш надолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #1924 Отговорено 2 Април, 2014 Между другото, смених си маховика със съединителя. Нещо по кораво ли сложи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #1925 Отговорено 2 Април, 2014 Здравейте, изчетох доста информация относно акорд 7-ма генерация и никъде не срещнах информация за запушен катализатор. Предварително се извинявам, ако е имало такава информация и съм я пропуснал. Преди около месец и половина си купих Honda Accord Tourer 2.4 2003г. и е на 260 000 км. Преди седмица ми излезе грешка (чека ми светна), отидох и един познат ми я прочете и се оказа катализаторната система. Изчисти ми грешката, но вчера пак ми светна, проверих си катализатора на канала и ми се стори в доста окаяно състояние. Питането ми е някой имал ли е сходен проблем с моят, и ако е имал (дори да е нямал) ще съм безкрайно благодарен да сподели как е подходил с проблема. Поздрави и много безаварийни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1926 Отговорено 2 Април, 2014 Между другото, смених си маховика със съединителя. Нещо по кораво ли сложи? Не. Сложих оригинални. Четох много за едномасовите маховици и дву-фрикционните съединители на CG Motorsport, но в английските форуми има смесени мнения за тях. Някои са доволни, други сменят такива съединители през 20-30к мили (но пък ги карат със здрави ремапи на по над 200кс и по писти), трети имат проблеми с приплъзване от ден 1, но като цяло никой, който иска надеждност на дълъг път не прибягва до такива. Така че накрая се отказах - ако бях в Англия, бих сложил, понеже там си има сервизи на CG Motorsport, те ти ги слагат, те ти ги поддържат. Аз ако го сложа в Юби&Ко, дето не са го виждали тоя съединител никога до сега и излезнат проблеми, рекламацията ще е абсурдно неприятна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1927 Отговорено 2 Април, 2014 Здравейте, изчетох доста информация относно акорд 7-ма генерация и никъде не срещнах информация за запушен катализатор. Предварително се извинявам, ако е имало такава информация и съм я пропуснал. Преди около месец и половина си купих Honda Accord Tourer 2.4 2003г. и е на 260 000 км. Преди седмица ми излезе грешка (чека ми светна), отидох и един познат ми я прочете и се оказа катализаторната система. Изчисти ми грешката, но вчера пак ми светна, проверих си катализатора на канала и ми се стори в доста окаяно състояние. Питането ми е някой имал ли е сходен проблем с моят, и ако е имал (дори да е нямал) ще съм безкрайно благодарен да сподели как е подходил с проблема. Поздрави и много безаварийни. Дай номер на грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #1928 Отговорено 2 Април, 2014 P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold, би трябвало да е тази грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1929 Отговорено 7 Април, 2014 Колеги, някой занимавал ли се е да прави това нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #1930 Отговорено 8 Април, 2014 Моля кажете тръбата която излиза от помпичката над горивния филтър и влиза в него, в коя тръба на филтъра трябва да бъде - за входа на горивото или за изхода. Питам защото при мене след като ми смениха филтъра тази тръба влиза в изходящия му изход и се страхувам да се разменени. Инъче 400 км. след смяната на филтъра нямам проблеми, но знае ли човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 50 #1931 Отговорено 9 Април, 2014 @Zlatozator И моята жабка свети постоянно, така че явно това е нормалното състояние. Не се занимавай с глупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1869 #1932 Отговорено 11 Април, 2014 (Редактирано) колеги, кажете някой читав сервиз за боядисване от този списък за София, който ще се справи добре с цвят 'черна перла'. http://www.armeec.bg/wp-content/uploads/2013/11/Dovereni-Servizi-11.2013.pdf Имам 3-4 детайла за отстраняване на драскотини, последно ми я правиха в Бултрако и съм доволен от тях, но в сегашната ми полица нямам вариант за официален сервиз. В периода, когато Бултрако нямаха собствен бояджийски сервиз удрях греда един-два пъти с доверени сервизи и затова търся мнения преди да си оставя колата някъде.. Мерси Аз вече два пъти боядисвах в Амарант (http://chipsaway.bg/chipsaway/bg/servise.html) на Цар Борис 3 и съм доста доволен, чакането не е било много - в рамките на седмица ми е била готова колата. Скоро се очертава за 3ти път да им ползвам услугите, заради това, че колите ни нямат никакви лайсни, а лелите не гледат като си отварят вратите на паркинзите. Днес си взех Хондата от "Амарант". Конкретно за услугата им, пребоядисване на преден и заден калник и предна и задна врати / драскотина-черта на дясна страница/ : - Бързо работят - в рамките на 5 дни както бяха обещали. - Като качество - клони към добро, но със забележки относно тоналноста на самата боя, / ако не ми трябваше колата спешно, щях да я върна за пребоядисване/. Гледана отзад напред и отстрани, всичко изглежда перфектно, но гледана отпред се вижда съществената разлика между предния калник и бронята и незначителна разлика между калника и предния капак.Иначе добре направено - като стъкло и без боклуци в боята и лака, - Като цяло по шестобалната система една 4-ка ще им сложа /за самата услуга/, но със минус отпред, защото преди да им я предам, я бях измил отвън и отвътре, а при предаването от тях, не я бяха почистили от прахоляка които се образува при шкуренето, както отвън по фугите и фалцовете на вратите и прозорците, така и вътре по седалките и тапицерията. - Дали ще използвам тяхната услуга друг път - на кантар съм, евентуално бих ги използвал, при щета по предна броня, с оглед да се уеднакви боята, защото правят досие на колата и тоналноста на боята с която преди това са боядисвали. Редактирано 11 Април, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1933 Отговорено 13 Април, 2014 Привет колеги. Запретнал съм се да сменя горивния филтър, но срещам трудности. Кажете на горе или посока към земята, трябва да се мъча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #1934 Отговорено 13 Април, 2014 По назад в темата имаше как се сменя със снимки. Моя го извадиха отгоре, но първо махнаха кората на двигателя и капака на въздушния филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1935 Отговорено 13 Април, 2014 Стана.Малко трудно,но стана.От горе го извадих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geeper 7 #1936 Отговорено 14 Април, 2014 Колеги, някой занимавал ли се е да прави това нещо ? Мда... Преди време бях се запалил и ползвах инструкциите от Акура-джиите. Конектори си намерих от Пулсатор, сътворих кабела и изтърбуших колата. Системата работи - при включване на задна, екрана превключва и показва черен екран (това е благодарение на мостчето). Когато се включи камера излиза и образ, но при мен образа беше без синхронизации (въртеше се на всички посоки и излизаше в черно-бяло). Опитах с няколко камери и резултата беше един и същ. Мина доста време от тогава и май пак ще я мъча Така като гледам в линка, май че има разлики спрямо Акура-варианта на свързване или просто не съм уцелил правилната маса. Със сигурност ще споделя ако има задоволителен резултат. Ако някой друг постигне нещо да споделя своевременно Извод - ДЕРЗАЙТЕ! Системата работи. Просто трябва малко да си поиграем. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1937 Отговорено 15 Април, 2014 Днес си взех Хондата от "Амарант". Съжалявам, че не си останал толкова доволен колкото и аз. Но тъй като и ти си със сребърен металик, виж на някой колега с CR-V отпред под същия ъгъл колата му дали нюанса е ок. Просто тия бои наистина адски много се менят под ъгъл и може и да забелязваш неща, които преди не си виждал. А може и наистина да не са я оцелили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1869 #1938 Отговорено 15 Април, 2014 Veseliq, няма проблем, ти не си ме накарал насила, да я закарам там, просто бързах и не ми се чакаше за другите места. Не съм със сребърен металик, а от този бежаво/бронзовия металик, който също може би е труден за уцелване. Тази снимка е преди пребоядисването и я слагам да придобиеш представа за самия цвят: И там пред приемната им, има много зелени дървета които се отразяват на самата кола и разликата не изглеждаше толкова фрапираща ,а и го отдадох на отражението от зеленото на самите дървета. Но после пред нас на слънце, независимо от ъгъла и от разстоянието, като тръгнеш отпред да я гледаш, до отстрани по-средата на колата, където вече не се вижда предната броня, разликата в самия цвят е огромна - новата боя сивее и е с доста студен отенък, докато старата е доста топла и жива и на фона на новата боя, направо розавее. Отзад напред гледана ,не се долавя такава разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordeonist 3 #1939 Отговорено 16 Април, 2014 Задните ми накладки са ABC поръчах ги от ибей излезнаха към 80лв засега нямам оплаквания.Май както вървят нещата пак от ибей ще поръчвам дискове и накладки. Пробвай с АТЕ...много са готини! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1869 #1940 Отговорено 22 Април, 2014 Днес, за пореден ден разликата в боята ме издразни и отидох до "Амарант" да им направя рекламация. Шефовете на сервиза, излезнаха коректни хора, видяха грешката и утре я вкарвам да я оправят. За да придобиете за каква разлика става въпрос, качвам няколко снимки: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1869 #1941 Отговорено 25 Април, 2014 Днес я взех от сервиза и за голямо съжаление, пак не са уцелили цвета. Една идея е по-добре, но пак има голяма разлика. Преляли са малко от новата боя и към предната броня и гледана отстрани разликата е малка, но гледана отпред-не става. Имам чувството, че този който им тонира боите, е далтонист. Нямах нерви да стоя трета седмица без кола, иначе пак бих я върнал. Дано колегите които използват този сервиз, да нямат подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1942 Отговорено 1 Май, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги.Само да попитам ако някой знае дали задните накладки за комби и салон имат някаква разлика.Когато съм поръчвал съм ги сгрешил в бързината.А също така от комплекта както са 4 броя ,само едната има метална скоба занитена за нея, така ли трябва да е?? Редактирано 1 Май, 2014 от prosqka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1943 Отговорено 6 Май, 2014 Привет. На салона задните накладки са по дълги с около 2.0 мм. Да различават се от тези с комбито.Не прави опит да ги "набиваш".Метална пластина имат вътрешните накладки (задни), тези които не се виждат.Тази пластина образно казано, трябва да прави 90% ъгъл с накладката, за да си влезе тя в каналчетата без никакво усилие или начукване, само на ръка.Не се притеснявай да я размърдаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1944 Отговорено 6 Май, 2014 Мерси колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velimir4o 0 #1945 Отговорено 10 Май, 2014 (Редактирано) Айде слагайте ме и мен в кюпа.Здравейте колеги.Казвам се Свилен и от близо 3 години живея в Англията.Никога не съм си купувал сносна кола шот всяка бракма ми е вършила работа но сега се заимах и аз с една хондичка шот си правя сметка лятото да си хода в Българско на почивка с колата.Та така де изфуках ви се вече. (img)http://media.snimka.bg/s1/3462/033168683.jpg?r=0 (/img) (img)http://media.snimka.bg/s1/3462/033168681.jpg?r=0 (/img) (img)http://media.snimka.bg/s1/3462/033168682.jpg?r=0 (/img) Редактирано 10 Май, 2014 от velimir4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velimir4o 0 #1946 Отговорено 10 Май, 2014 Днес я взех от сервиза и за голямо съжаление, пак не са уцелили цвета. Една идея е по-добре, но пак има голяма разлика. Преляли са малко от новата боя и към предната броня и гледана отстрани разликата е малка, но гледана отпред-не става. Имам чувството, че този който им тонира боите, е далтонист. Нямах нерви да стоя трета седмица без кола, иначе пак бих я върнал. Дано колегите които използват този сервиз, да нямат подобен проблем. Колега,виждам,че са ти боядисвали калника.За съжаление напоследък се наблюдава тенденцията за разлики в цветовете между всички марки автобои.Тоест какво искам да кажа.Ако в заводът колата ти е боядисвана с дюпонт а в сервиза където са ти я боядисвали са използвали глазурит то тогава определено ще има разлика в цвета и никакво тониране няма да ти свърши работа.Затова се прилага задължителното преливане на цвят в съседни детайли.За съжаление всичко това опира до пари така,че или се боядисва повечко и по-скъпичко или си караме с разликите.Интересното в твоя случай е,че имаш преден калник,което налага преливане в капак,броня и врата...лошо.Доста работа си е.Моето мнение е,че не са ти влизали с боя в бронята.Мисля,че и всеки друг автобояджия ще го потвърди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1947 Отговорено 19 Май, 2014 Колеги, да опресним малко информацията относно къде си поддържате колите в Пловдив. Ползвах търсачката, но нещо не ме задоволи работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1948 Отговорено 22 Май, 2014 Здравейте. Искам да споделя каква глупост направих. Реших да долея малко масло след като нивото вече беше под средата и долях 250гр . после върших някой други работи из колата си и затворих капака и след пътуване от гр . Раднево до Стара Загора при спиране нещо ми замириса на масло, отварям капака и сърцето ме заболя , забравил сам да си завия капачката на маслото , целия ми двигател беше в масло заедно с капака и кората на капака, погледнах щеката суха, долях 1 литар масло съвсем леко е отишло до върха на щеката после долях още 1литър и отиди на мин . тогава се прибрах по живо по здраво. Това което си правя по извод е, че по пътя е хвърлило поне 2,5литра, но защо не ми е светнала никаква лампа за масло . Казаха ми, че на японските коли датчиците за маслото ги слагали мн . ниско долу където не е никак добре. Стана ми любопитно колко масло трябва да няма колата, че да ми светне лампичката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #1949 Отговорено 29 Май, 2014 Бройте ме и мен! От 3 месеца и 2000 километра имам 2006 Honda Accord 2.0i-VTEC automatic sedan. Засега съм възхитен от колата и марката като цяло. И това Ви го казва заклет фен на немските автомобили в лицето на BMW и Mercedes-Benz. След като дойде момента за смяна на колата отново търсех някой модел на тези две марки в ценовия диапазон, който можех да си позволя и в който се намира моята красавица. Доста неща обаче в любимците ми ме разочароваха и ето ме сред Вас с огромно възхищение. Досега съм подценявал марката, а специално на Акорда не съм му обръщал внимание - груба грешка от моя страна. Е, разбира се и тя си има недостатъци, но все още перфектната кола не е измислена и произведена, а и едва ли ще стане, тъй като колата е въпрос на вкус и никога за предпочитанията за нея не трябва да се спори. Та, драги модератори, кой съм по ред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1950 Отговорено 29 Май, 2014 Това което си правя по извод е, че по пътя е хвърлило поне 2,5литра, но защо не ми е светнала никаква лампа за масло . Казаха ми, че на японските коли датчиците за маслото ги слагали мн . ниско долу където не е никак добре. Стана ми любопитно колко масло трябва да няма колата, че да ми светне лампичката ? Не мисля, че е само на японските - лампата светва като маслената помпа (която до колкото знам винаги е в най-ниската точка) спре да й достига масло за въртене. Сега, при по-модерните автомобили има повечко датчици, които могат да ти кажат за нивото на маслото, но случая при нас не е такъв. Кажи дали мислиш да минеш двигателя с пароструйка? Аз мисля да поизмия моя, но малко се притеснявам да не прецакам нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1951 Отговорено 30 Май, 2014 Това което си правя по извод е, че по пътя е хвърлило поне 2,5литра, но защо не ми е светнала никаква лампа за масло . Казаха ми, че на японските коли датчиците за маслото ги слагали мн . ниско долу където не е никак добре. Стана ми любопитно колко масло трябва да няма колата, че да ми светне лампичката ? Не мисля, че е само на японските - лампата светва като маслената помпа (която до колкото знам винаги е в най-ниската точка) спре да й достига масло за въртене. Сега, при по-модерните автомобили има повечко датчици, които могат да ти кажат за нивото на маслото, но случая при нас не е такъв. Кажи дали мислиш да минеш двигателя с пароструйка? Аз мисля да поизмия моя, но малко се притеснявам да не прецакам нещо. Двигателя вече го минах на автомивка, те го миеха с някакъв препарат (предполагам обезмасли-тел ) и с водоструйната . Питах ги да не да не мога после да запаля, а те ми казаха, че щом е дизел нямало проблеми с това. Аз малко се притеснявах де и преди да почнат откачих минуса от акумулатора .Явно препарата им е мн силен, щом ми изми и греста от клемите на акумулатора . След като я измиха я избутахме на страни и изчаках 5 мин . да се изтече водата и закачих минуса и запали от раз . Нямах никакви проблеми, а даже и пластмасовия капак на двигателя бях го махнал.Платих им 7лв . но съм доволен и двигателя сега свети . Първоначално се мъчих с мокри кърпички, но не става работата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1952 Отговорено 30 Юни, 2014 Колеги, един приятел се чуди как може да си нагласи часовника над мултимедията? Аз нямам такова нещо и не знам и затова викам да питам вас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1953 Отговорено 1 Юли, 2014 Часовника се сверява от менюто на навигацията.Когато работи отиваш на настройки и там има меню пита на коя часова зона.За България трябва да е +2.Дано да съм помогнал защото пиша по спомен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #1954 Отговорено 6 Юли, 2014 Хора кажете от къде мога да си взема втора ръка компресор за климатика понеже на моя му остава малко живот? Пичовете в сервиза ми казаха че ми бил задрал понеже нямало достатъчно( или никакво) масло От Пловдив съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1955 Отговорено 7 Юли, 2014 Часовника се сверява от менюто на навигацията.Когато работи отиваш на настройки и там има меню пита на коя часова зона.За България трябва да е +2.Дано да съм помогнал защото пиша по спомен. Благодаря ти.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1956 Отговорено 7 Юли, 2014 Компресор за климатика - от mobile.bg. Има предостатъчно коли, които се продават за части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #1957 Отговорено 7 Юли, 2014 (Редактирано) Имали разлика в компресорите между бензин и дизел и разлика между 2.0 2.4 бензин ... и също така от коя до коя година савпадат ... моята е 2007? P.S Имали значение и скоростните кутии автоматик и ръчна? Редактирано 7 Юли, 2014 от Mirzov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1958 Отговорено 8 Юли, 2014 Привет. Колеги някой знае ли от къде мога да си купя genuine power steering fluid за Акорда в района на Велико Търново? Някъде където имат в наличност и не се налага поръчка. Нивото ми е малко под средата между белезите мин. и макс.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1959 Отговорено 8 Юли, 2014 Привет, не знам там от къде в района можеш да си купиш, ама защо не пробваш да си поръчаш от някой сайт? Например от този ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1960 Отговорено 8 Юли, 2014 Привет. VamPo Благодаря ти, току що говорих с тях и утре сутрин е при мен масалцето.Бирите май станаха доста.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове