Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

При по-сериозно натискане по завои усещам задницата нестабилна, абе сякаш точно в апекса на завоя колата прави едно "отмятане" на гъза, някой усещал ли го е.Мярках мнения из чужди форуми за лека задница, амортисьори окачване са бетон....И втори въпрос, нормално ли е чисто нови дискове и накладки вече хиляда км. и доста спирания да са далеч от истината а педала да има леко пропадане, мастора твърди че е обезвъздушена идеално....

 

Аз имах такова усещане като карах седана, много нестабилна ми се струваше задницата при по-екстремно каране по завои.

Имам и приятел чиято задница го изпревари .... отиде в канавката, след ремонта си реши проблема с по- твърди и ниски пружини.

"Грозното" комби направо ме впечатли със стабилността си.

 

Поздрави

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bongo789  Къде ти е газовата бутилка?

Някъде във форума - алтернативни горива, колега беше писал за подобен проблем при ръчка в завоите -  след монтаж на газова с бутилка в резервната гума.

Сменил я със стандартна зад задните седалки и е ОК!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:  Комбито е "желязно" отзад -като окачване, спирачки, хандлинг + огромен трюм и по-дълга база. До сега не ме е сюрпризирала с поведение задницата, а съм я провокирал екстремно дузина пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, нормално ли е чисто нови дискове и накладки вече хиляда км. и доста спирания да са далеч от истината а педала да има леко пропадане, мастора твърди че е обезвъздушена идеално....

Според мен не е нормално, макар, че тука мнозина твърдят за всеки мек/пропаднал педал- "карай, ще се напаснат и ще се оправи"

Че то ако е така и при нови дискове и накладки, щеше да е същото и като купиш нова кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата ми е е на перфектно място , не е тороидална...Отмятането на гъза го усещам само когато преди завоя си мисля, че работата е кантар....просто е леко непредвидимо, сякаш подскача за момент...За дисковете  вече съм убеден , че има въздух, във вторник ще я магеря...Има резон комбито да е по-твърдо отзад...Иначе цялостно съм с H&R понижаващи...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами подай газ де точно там в апекса на завоя!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смятам, че имам гащи и не мааам на равна газ и пак го усещам...олеква ми дразнещо...Преди завоя ,имах впредвид скоростта,  с която се глася да влезна....а не, че маам по инерция...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сходимостта на задния мост. Ако е ОК значи гащите са ти по-големи :plane:

Майтапа на страна, като взех колата нова беше с бриджстоун след това поне три вида пробвах до като миналото лято пак на бриджстоун спорт и  :plane: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ им вярвам, както и на тестовете за гуми.

Загледах се и .....  на акорда първото влизане на ляво го няма, а в десния завой задържа волана по-дълго в дясно и той занася, а при на алфата контрира  при първото и при второто влизане :puke:

И не разбрах кво плямпаше за ESP?

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, решил съм да се сдобия с бензинова хонда акорд и ще ви пусна няколко екземпляра за първоначално мнение.Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 -заради добрия интериор и екстериор, круиз контрола (като екстри), а другото си е оглед и тест на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Третата е карана с масло 10W40, не те съветвам да я взимаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата ми е е на перфектно място , не е тороидална...Отмятането на гъза го усещам само когато преди завоя си мисля, че работата е кантар....просто е леко непредвидимо, сякаш подскача за момент...За дисковете  вече съм убеден , че има въздух, във вторник ще я магеря...Има резон комбито да е по-твърдо отзад...Иначе цялостно съм с H&R понижаващи...

Проблема ти е от пониженото ниво на окачването, от него геометрията излиза извън нормите и затова ти мята задницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Токио е прав, за това което казва за понижаването, изменя геометрията на окачването, оттам се губи част от ефективността му, а и по-бързо се износва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега стана интересно!

Мини на стенд и да се види дали и колко си извън нормите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата е родена така в Швейцария още 2005 година, дойде с хомологация за пружини и джанти с дата 2005...Пружините са 20-40, което не е много но ...Ако е върна към стоково окачване тряаа да си затварям очите преди да седна в нея...А тва с износването на окачването са митове , вече 35 хил км.  с 225/40/18 и къси пружини и бая уцелени дупки колата е като топка...От документите, които имам ясно се вижда, че купуващият я като нова и продаващия я на мен човечец са едно и също лице, демек така е карана 10 години в швейцарско...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако понижаването на колата е правено в Швейцария, там със сигурност са оправили геометрията на колата, но както написа колегата crown_bg, това води до по-интензивно износване на елементите по окачването. Ако отидеш на стенд, със сигурност геометрията няма да е в нормите. Факта, че е карана 10 години така, според мен не би трябвало да те радва, резултатите от стенда ще потвърдят или отрекат написаното по-горе от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Насочил съм се към Accord след 2006 г. и имам няколко въпроса

 

1. Кой двигател е по-надежден - 2.4 V-tec или 2.2 CDTI ?

 

2. Автомат или ръчна (пак говорим за надеждност) ?

 

3. Какво да гледам общо взето на тази кола ?

 

Гледах една 2.4 Vtec Type-s 2005г от Швейцария с два комплекта гуми, но летните бяха 18-ки и на мен ми идват прекалено нископрофилни. Зимните пък са 16-ки. Беше обявена на 12 000, което си е малко скъпо. Забелязах, че съединителя има много малък ход и отделя доста ниско, но предполагам е нормално. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомат от 7ген. имат само бензиновите.

Ако искаш по-спортно каране взимаш ръчка, ако искаш по-нормално и улегнало каране, взимаш автомат.

Погледни из форума за 7ген., има всичко което те интересува. Просто няма как на всеки попитал да му се отговаря едно и също, при положение че вече е отговорено многократно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

bongo789 от морето с инфо ето един линк:http://en.intraxracing.nl/techniek/camber,-caster,-toe-intoe-out/

Намери опитен човек и най-вече Калибриран стенд.

Може би трябва да гоните максимум 'toe out' на пр. и заден мост. Надявам се другите ъгли да са ОК.

Повече 'toe in' на задния мост може би би довело до това което усещаш в апекса на завоя при критична скорост?

Редактирано от ЧОЧО
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря, но проблема е точно намиране на читав мастор с прецизен стенд, ще пробвам...Приемам препоръки за добър сервиз в тая насока...Инак ще я върна към стокова визия с нови амортисьори и пружини ма мноо щръклеста и пенсионерска ми идва...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сакън недей към сток визия!!! ...€€€€...$$$$$...

По-добре мини на 4-5 стенда БЕЗ ДА ПИПАТ НИЩО и направи средноаритметично на всички ъгли (от разпечатките). Пост-ниги и да поумуваме:).

Може да се предположи, че най близките по резултати стендове са и добре калибрирани -в дадения момент.

Аз от префален майстор (преди 2год.) след двукратно връщане за деня колата стана трагична. Сложих 4м. мастар от задна до предна гума и с просто око се виждаше, че предните гуми се борят за независимост!!!.... та ако щеш вярвай в бултрако я вкараха в пътя, но след една година не беше баш така:)

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, чистиха ми дроселовата клапа и оборотите се пообъркаха - в покой са си колкото трябва, но като изключа от скорост в движение падат до 900 и после се вдигат на 1500-1700. Като спра падат. Четох, че искало някакво обучение и уж го направих, но файда нямаше. Накрая разкачих акумулатора, но и това не помогна... Дали просто не трябва да покарам няколко стотин километра да се самонастрои? До чистене на дросела стигнах понеже на загрял двигател трябваше да паля с малко газ, иначе стояха оборотите на 500 докато не натисна газта да се нормализират. Поне този проблем се оправи :)

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, чистиха ми дроселовата клапа и оборотите се пообъркаха - в покой са си колкото трябва, но като изключа от скорост в движение падат до 900 и после се вдигат на 1500-1700. :)

И каква е колата/двг все пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф да - 2.4 бензин, покарах още малко градско и е една идея по-добре. Може и да се самообучи накрая :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и без обучението си идват нещата ама иска доста каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от какво може дизел да предърпва, като го караш с ниска скорост и ниски обороти, и плавничко му подадеш газ понякога пресецва такъв, предърпва, все едно като на бензинка да и са кофти кабелите и да прекъсва. Ако му забучиш газта върви та се къса но погалиш ли я предърпва, не винаги но го прави често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от какво може дизел да предърпва, като го караш с ниска скорост и ниски обороти, и плавничко му подадеш газ понякога пресецва такъв, предърпва, все едно като на бензинка да и са кофти кабелите и да прекъсва. Ако му забучиш газта върви та се къса но погалиш ли я предърпва, не винаги но го прави често.

Прилича на датчик/потенциометър на педала на газта. Някъде трябва да има теми за почистването му и закрепване работата временно...

Нека и други да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз хич не ги вдявам дизелите , но ми мина през ума за ТПС и взех да търся де е дросела па то маи нема такова нещо хахах. Верно ли е или просто не съм я намерил, туи чудо да не би да има само потенциометър на газта и от там компа решава колко нафта иска водача да се пръска :) Ще изчакам още мнения, преди да го награбя  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и без обучението си идват нещата ама иска доста каране

Минах вече 300км извънградско и около 50 градско - промяна няма :( Имаш ли наблюдение след колко км трябва да се нормализира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си дойде след около 150 км смесено. Пробвай обучението което е пуснал ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го, но нямаше файда. Май не е важно колко км си минал а колко цикъла е направила колата - палене, каране, гасене. Иначе проблема 1:1 като на този сивик.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А, свали ли  IACV да го почистиш:  

 

Виж някой вакум маркуч да не е леко закъсан и дали антифриза е до горе.

Мойта имаше мното леки наченки на твоя проблем, след реглаж клапани е ОК! EX бяха на около 0,18-0,20 при допуск 0,28-0,32

пп. Моя мотор няма IACV

Редактирано от ЧОЧО
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доста време не бях преглеждал тази тема и съм изпуснал интересен въпрос.
По темата с нестабилността отзад... абе 100% и при мене я има, вероятно и при всички но се усеща само при ексремно каране.

По Руските форуми всеки втори ъпгрейд е по сериозна задна стабилизираща щанга - има десетки теми.
Нашата(7ген) била някакви смешни 13мм и била мега зле.

Аз платих една 18мм на един Руснак на доверие миналия ден и ще видим дали ще изгоря с 200лв или всичко ще е наред.

По тази тема пак казвам е писано много, някои слагат 18мм, други 19мм - 20мм че чак до 22мм съм виждал. НО - казват че с прекалено дебела губиш предницата(управлението) и за това ако се слаха над 18мм задна е добре и предната да се смени>

Ето това е първата срещната тема, ако се зачетете ще намерите един куп !

https://www.drive2.ru/l/9146013/
https://www.drive2.ru/l/9734915/

 

Ето и едно общо търсене за пример:
https://www.drive2.ru/search/?cx=009724753791916455779%3Azfglstegogm&cof=FORID%3A09&ie=UTF-8&q=%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+CL9&sa=

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако интервенцията оправя нещата сменям и аз, драсни като има яснота по доставката и монтажа на новата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само за седана ли се отнася?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, аз чета само за седна но не вярвам на комбито да е по дебела...
Някой може да провери лесно като легне и със един шублер премери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го имаше същият проблем с нестабилноста отзад и смених задната стабилизираща щанга с такава от 22ми.

Колата стана друга,въобще няма клатене и нестабилност отзад.

Аз карам 8-ма генерация и за това купе трябва щанга 22мм,а за 7-ците може 19 или 22мм.

Според мен си заслужава покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...