Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

благодаря колега, освен катализатора свалихме и това :My link Вече се свързах с фирма която ги изкупува, и ми обявиха цена и за катализатора и за DPF-а, затова мисля че това си е DPF

Редактирано от pepopenev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега...Утре лягам и гледам!!!Ако не видя нищо отивам на диагностика да видя има ли аджаба моята Хонда DPF или не.Мисля,че няма,но то мисленето не е,като знаенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че само 7-ците с DPF са тези след фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако автомобила е произведен за западните страни, може и да има такъв филтър.За Българския пазар, започват да ги монтират задължително от 2008г.Това от снимката, ми прилича на катализатор , а не на филтър за твърди частици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Моята Хонда е с първа регистрация 21/12/2007 и е JDM. Когато си търся части по регистрация(номер),излиза 2008г.,но филтър за твърди частици няма. VIN : JHMCN27508C201540 Не съм я "закачал" на диагностика,но скоро,ще го направя просто,за да знам със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Atanas Araba

 

Колега ,мой приател има диагностика и ако ти се разкарва до NW London ще я закачим и нищо няма да плащаш. Тъкмо можем да сверим параметрите на двете коли.

 

На всички от форума пожелавам весели празници и много щастие!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емиии....да продължаваме да се размножаваме тогава да запишем още един 2007 год. 2.2 дизел , много съм доволен за сега , но това е нормално като предната ми кола беше Е60 нищо против БМВ ,но имам против колите произвеждани за източна Европа ,както и да е количката си е самолет само едно ме притеснява на тоя дизел нормално ли е толкова бавно да загрява малко ми къса нервите....Весело посрещане на празниците.....:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега за придобивката, Весели празници на всички и безаварийно каране! Относно загряването, в предишните 5-6 страници се изписаха десетки постове по въпроса, със всякакви тактики и трикове, но положението си остава все така незагряващо бързо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Коледа!За мен не е толкова изненадващо че колата загрява бавно, аз винаги съм карал турбодизели и мисля че почти всички си загряват доста бавно. Закон е обаче че колкото по-ефективен е един двигател, толкова по-бавно загрява той. В случая с i-ctdi-то може би роля има че блока е целият алуминиев, който е доста по добър проводник на топлина , съответно изстива много по лесно и загрява трудно когато навън е студено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, този градски разход от 7/100 при нормално каране в град като София няма как да го има докато се отделя топлина достатъчна да загрее купето още първите 5 мин. Но аз лично все повече се накланям към това да реша проблема с бавното загряване с някой V6 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, този градски разход от 7/100 при нормално каране в град като София няма как да го има докато се отделя топлина достатъчна да загрее купето още първите 5 мин. Но аз лично все повече се накланям към това да реша проблема с бавното загряване с някой V6 Публикувано изображение

 

Набелязал ли си нещо по конкретно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колега I AM X тел.ми е 07577725702. Званни ако искаш да се уговорим. Весели празници на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно колега прочетох ,но малко късно....Публикувано изображение иначе всичко си е 6 в норми сме малко...''газ за осветление'' + ''двутактово масло'' + Пловдив - Бургас за 1 час и 20 мин. и съм чукПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весело посрещане на новата година колеги :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги и за много години. Да е честита новата 2014 с пожелания за много здраве и късмет. Преди време бях питал за сайт,от който мога да си купя моторно масло Motul 8100 0w30 eco nergu,като изключим opi oils. Моля ако някой знае такъв да каже.Просто имам проблем с opi oils. Това се случва за трети път и не е хубаво. Поръчвам масло online ,пише in stock , след един или два дни получавам email,с който господин Matthew ми казва,че го нямали обаче го очаквали??? Говорим за 2×5 литра. Първите два пъти беше 1×1 л и 1×5 литра,върна ми парите и пак от него поръчах 6×1литър,което дойде в срок. Дайте моля ви някой сайт,че не ми се ще да сменям марката масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В UK -ския няма. С USA-ския нямам нерви(време)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са изчерпали количеството защото миналият месец имаше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. С маслото всичко е наред-днес го получих. От около седмица имам проблем с късата светлина на преден десен фар. Завъртам копчето и светва само левия,слизам чуквам фара с длан и светва,после ако изгася и запаля (вкл.изкл.на фаровете) си палят и двата,ако обаче колата постои час два,светва само левия. Не съм с ксенон и габаритите светят. Въпроса е за какви крушки да се готвя,най вероятно тази скоро нама да светва след почукване. H 1 ли са на късите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих ксенон в България и съм адски доволен. Понеже винаги карам на фарове и доста често ми горяха крушките.Пробвах ги всички марки-Филипс,Осрам,Бош.Всички карат еднакво време ,но Осрам светеха най-добре.Ксенона свети много по-силно и вече 6 месеца нямам никакви проблеми. Препоръчвам ти го.Размерът е Н1.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В контекста на оригиналните ксенони и баластите им, които понякога се скапват, за да ги пазя аз от 10-ина дни съм с DRL DayLight 4 от Philips, което като цяло е и базовият им модел:

 

Публикувано изображение

 

Предимствата са:

- пълна хомологация (Е4 сертификат и RL00 маркировка)

- по-ниска консумация на ел.енергия, а оттам и на гориво (освен, че светлините са диодни и консумацията им трябва да е по-малка, светят само те, а не къси и габарити отпред, 6-те крушки отзад плюс цялата подсветка на таблото)

- не се използват ненужно ксеноните и баластите им, което им спестява часове от живота

- при включване на светлините на автомобила LED светлините изгасват

 

Имам и печат от сервиз в книжката за монтаж, съобразно изискванията, като дотук съм спазил всички законови изисквания. Ако ме спрат, дали ще го вземат предвид е друг въпрос.

 

Ако представлява интерес за вас, снимки ще мога да кача по-нататък, защото засега нямам.

 

Не на последно място - не купих светлините от България, защото поради високия жизнен стантарт на българина, тук от местния дистрибутор им искат повече отколкото се котират в Германия.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Като стана въпрос за светлини, съм решил да си слагам ксенон. Ако може да ми препоръчате марка и магазин във Варна, от където да си взема и на късите и дългите един и същ ли се слага или има разлика?Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш ксенон, вземи от ebay оригинален. Едно, че ще изглежда по-добре, второ, че няма да вади очите на другите участници в движението както са ксеноните без лупи, а с рефлектор. Сложи само на късите - на дългите е сложно, понеже "намигването" с ксенон не е съвсем възможно и се прави с едни огледала, а не с пресветване с крушките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш ксенон, вземи от ebay оригинален. Едно, че ще изглежда по-добре, второ, че няма да вади очите на другите участници в движението както са ксеноните без лупи, а с рефлектор. Сложи само на късите - на дългите е сложно, понеже "намигването" с ксенон не е съвсем възможно и се прави с едни огледала, а не с пресветване с крушките.

Благодаря за отговора. Ще поразгледам тези в ebuy как квървят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш ксенон 4300к, колкото е и фабричния е достатъчно и не вадиш на никой очите.Спецялно за колегата от лондон препоръчвам да не си взима 6000к защото често е мъгливо и като светнат става бяла завеса пред теб. Може ли да дадете линк на "оригиналните" в е-бей ,че нещо не намирам такива?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш ксенон 4300к, колкото е и фабричния е достатъчно и не вадиш на никой очите.Спецялно за колегата от лондон препоръчвам да не си взима 6000к защото често е мъгливо и като светнат става бяла завеса пред теб. Може ли да дадете линк на "оригиналните" в е-бей ,че нещо не намирам такива?

Пич, цифрите които споменаваш определят спектъра(цвета) на светлината, а не силата и интензитета на светене. Вярвай какъвто и да е ксенона ако е сложен на рафлектор за обикновена крушка вади очите и то много яко. Ненавиждам ги всичките такива по улиците. Не случайно е забранен и европейския съюз има издадени точни спецификации на които трябва да отговаря както фабричния така и сложения в последствие. Редактирано от garyhobson
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и Честита Нова Година на всички!Тази тема е много хубава и полезна, но за съжаление стана 120 страници. Вътре има много полезна информация за 7 генерация под формата на мнения, снимки, линкове и др., но вече трудно се намира. Започнахме да се повтаряме през 20-тина страници.А и едва ли "по-новите" колеги ще я прочетат цялата.Тъй като едва ли някой от модераторите ще се заеме с трудната задача да синтезира и отдели мненията в отделни теми, например: "Какво масло да сложа", "Смяна на филтри", "Какви накладки и дискове да взема", "Предимства и недостатъци", "Направи си сам", "Дизел срещу бензин" и др., предлагам да отваряме отделни нови теми в раздела за Акорд. Така постепенно ще се оформят няколко отделни теми и информацията ще е по-лесна за намиране.Поздрави, късмет и успех на всички през новата година!П.П. Късите светлини на 7 ген. са с лупи дори и тез без фабричен ксенон, така че и обикновени лампи могат да се монтират (май бяха Н1). За да се сложат най-добре е да се свали целия фар. Дори отдолу на фара има "нещо" с форма като за монтаж на баластите и може да се направи перфектен монтаж почти като фабричния. За цвят не препоръчвам 6000К и нагоре, защото в дъжд и мъгла не осветяват добре (по мои наблюдения).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой поръчвал ли си е оригинални ксенонови крушки ? Ако ДА , от къде ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D2S са ти оригиналните крушки и произведени от Osram/Phillips струват около 200лв/брой. Аз обаче си купих 2 такива китайски за 15 долара общо, от ebay, с безплатна доставка. Това беше преди 2 години, до сега съм с тях и не са мръднали. Ти си прецени дали си струва да дадеш 400лв за крушки :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолеги, моля за вашето мнение. Имам сериозен проблем, който не могат да ми решат - и изпаднах в неприятното лутане между газаджии и сервизни специалисти.Сложих хубав газов инжекцион Romano на акордчето. Само че се появи следният проблем - между 1500 и 2500 оборота, като подам газ, колата придърпва ужасяващо. Това се случва само на газ. Газаджиите (уредбата е в гаранция) твърдят, че тъй като газта била по-капризна при възпламеняването, проблема 100% е от свещи или бобини - и скоро ще започне да се проявява и на бензин. Съответно, от Юби-Ко твърдят, че това е пълна глупост и проблема със сигурност е в газта. Дайте идеи - какво да правя :( Положението е много зле ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости са това - разбира се, че проблема е в газта и газаджийте си мият ръцете с измислени истории. Като са свещите, да вземат да ги сменят, да се махне проблема, тогава да си ги платиш и да си тръгнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oх... сигурен съм, че е така, но ... как да процедирам ? Тия с газта викат "Не знаем, това е положението - щом на бензин върви, ела да ти направим коктейл от газ и бензин и ще си караш така". Е за какво съм го сложил този инжекцион ?! За да карам на газ и бензин !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви хора има , не е истина.Плащаш им и пак не могат да си свършат работата.Да ти връщат парите и ходи на друго място , така ги виждам нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви хора има , не е истина.Плащаш им и пак не могат да си свършат работата.Да ти връщат парите и ходи на друго място , така ги виждам нещата.

Така като гледаш реалната ситуация, дали ще се съгласят и ще му ги върнат?

Oх... сигурен съм, че е така, но ... как да процедирам ? Тия с газта викат "Не знаем, това е положението - щом на бензин върви, ела да ти направим коктейл от газ и бензин и ще си караш така". Е за какво съм го сложил този инжекцион ?! За да карам на газ и бензин !

Точно защото проблемът с колата е с газта, не с бензина е тяхна отговорност да отстранят проблема. Поискай да направят каквото е нужно, че проблема да изчезне. Ако свещите не са сменяни скоро - смени ги. Бобина на тези коли не съм чувал да се сменя. Кажи им, че в оторизиран сервиз са проверили и е наред и проблема не е от там. Ако продължават да свиват рамене, от тук нататък имаш 2 варианта:1) Надявам се, че не си броил пари на ръка - ако имаш документ, свържи се със Комисия за Защита на Потребителите, ще се учудиш колко разумно работят в твой интерес. Но ще отнеме време, през което твоята кола ще се кара на бензин, явно.2) Ако нямаш време за губене с дебили и си готов да похарчиш още малко пари - отиди в друг сервиз, в който да диагностицират газовата. На баща ми сложиха много сложна газова, със система за мазане на клапаните, понеже двигателя бе от особено капризните и всичко тръгна от раз. Сервиза е http://www.eurogas-bg.net/index.php - друг приятел също ходи там с по-старо BMW и остана супер доволен. Може би има и други читави сервизи. Като открият проблема (срещу съответното заплащане) трябва ти да решиш дали да се разправяш с дебилите, които са ти сложили газта или да платиш да го оправи другия сервиз. Ако е някоя дреболия, ще го оправят директно.Успех! Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си написал нека иде на друго място да му я настроят иначе това с омаслителите на клапани познати газаджии са ми казвали , че е афиф работа малко :) Мислиш си , че смазва но само са грешни пари.Не карам на газ все още но ако слагам не бих слагал "омаслители" на клапаните.Колегата да иде на друго място , да му я настроят като хората и да се върне при тези и да им демонстрира , че проблема е бил в тях.Слаби газаджии си нацелил явно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, хората, които ми слагаха газовия инжекцион, са точно eurogas в Горна Баня.Свещи съм сменял преди 4000 км. - когато си взех колата. Също така, казах им, че съм проверил колата в оторизиран сервиз - а отговора беше "Те няма как точно да го проверят това". Направо няма такъв абсурд. Явно КЗП ще е най-правилния вариант в случая :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи и си поговори с тях човешки.Обясни им още 1 път какво те мъчи , искай да говориш с управителя , помоли да пренастроят ако трябва всичко и тогава мисли за КЗП.Докато работят хора ще стават и грешки.Имаш ли протокол от представителя , че всичко е наред ? Не бързай да ходиш с рогата напред.Доста случаи има на хора които ходят по няколко пъти докато колата им почне да върви така както им харесва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mkilla, вслушах се в съветът ти и си поговорих с тях отново човешки :( Отговорът - повече нищо не можем да направим за теб. Ако искаш, смесваме ти газта с бензин. Ако не - това е положението :(Просто нямам думи !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги.Имам тъп въпрос... както обикновено:)Може ли някой, който е сменял крушки по арматурното табло да ми каже, възможно ли е да със смяна на крушки да променя подсветката така, че от всичко червено, както е моята - Sport модификация - да получа резултат, като на SE и EXECUTIVE модификациите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...