Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вчера беше доста топличко и реших да пробвам климатика, знаейки, че може да е проблемен. Е оказа се, че съм без такъв :( За 5 минути най ниската температура на въздушния поток стигна до телесна :D Ламелите на половината (наистина половината) радиатор ги няма. Не знам също така кога последно е обслужван климатикът и кога е пълнен с фреон. Казвайте моля ви къде да я карам за сервиз. Дано проблема да е във фреона, че нов радиатор оригинален знам, че струва 800-900 лв. Вси си мисля, че радиатора дори с половината ламели при вчерашните 23 градуса навън би трябвало да може да охлади въздуха. Това ме кара да си мисля, че може да няма фреон?? Правилно ли разсъждавам? Алтернативни производители за радиатора препоръчвате ли? Да гледам ли за втора ръка? Знаете ли морги с Акорд 7?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя ме изненада неприятно, но се оказа дреболия. Много често изгаряло релето, което пуска компресора. Оправиха ми го в Юби-Ко за 30 лв. (смениха ми релето с втора употреба - новото е 72 лв.)Понякога проблемен бил и датчика за външна температура, който се намира зад бронята. Най-добре отиди да погледнат и дори да не могат да го оправят поне ще ти кажат от какво е. Там нямат станция за фреон, но ще ти кажат дали имаш и ако не е това проблема ще го оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обикновено и както и адаша е посъветвал - отиди в Юби-Ко, те си разбират. До сега не съм чувал климатик на 7ма генерация да изтича и да трябва да се пълни. Питах дали трябва да се пълни в Юби-Ко миналото лято и те казаха, че може като цяло при удар или при правене на ремонт да се разбутат тръбите и тогава да изтече нещо, иначе при тия коли не изтичал от "само себе си". Преди да се чудиш какъв е проблема - отиди там и тогава мисли за морги и тн. Аз съм отивал с идеята да сменям амортесьори и съм си тръгвал със сменен тампон за 20лв. Отивал съм и да ми закачат някоя разхлабена връзка между генерацията, защото от някъде излизаше миризма на изгорял дизел и се оказа, че трябва да разглобят всичко да ми кърпят колекторите. Така че преди да ти кажат от къде е проблема, не го мисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доливал моя с фреон. Беше преди две години, като преди да го направя климатикът не можеше да достигне зададената му температура. След доливането проблемчето се оправи и сега като не е необходимо да му задаваш температури по-ниски от 22 градуса, иначе става студ, ама студ да видиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви. То така или иначе е ясно, че ще ходя в сервиза, но исках и вашите мнения да чуя. Ценна информация и примери получих от вас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия можеш ли да споделиш относно кърпенето на колектора ти ? Това също е редовен проблем при тези двигатели и аз съм така в момента и ми е интересно колко ти е струвало и какви километри си изминал след интервенцията ? Днес ще има ли Акорди на седмичната в София :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В колата започна да мирише на дизел още зимата, но малко, като спра в задръстването та мислех, че е от околните коли. После ходих до Франция с колата и на връщане вече миризмата беше много неприятна (чак ако спреш за 5 минути на запален двигател лошо да ти стане). Като се върнах влезнах в сервиза, казаха, че е колектора - общо ремонта беше 160-180лв, не помня - 100 или 120 беше свалянето и слагането, а 60 беше заваряването и шлайфането (при заваряването от температурата нещо се изкривявало и трябвало да се шлайфа). От тогава съм минал 1000-1500км, вътре не мирише на дизел - дали ще остане така и до кога, не знам.За срещата - имам изпит утре и довечера трябва да уча. Но ще гледам да дойда за 30-40 минути. Тино ти по кое време ще си там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви. То така или иначе е ясно, че ще ходя в сервиза, но исках и вашите мнения да чуя. Ценна информация и примери получих от вас.

Само да добавя /не го приемаите като реклама и ако искате го изтриите/ но препоръчвам един много добър сервиз за климатици в София - намира се в Люлин на бул. "Европа"/бивша "Баба Парашкева"/ 150-200м. преди светофара с бул."Панчо Владигеров" отдясно. Много са грамотни момчетата,имат и хубави машини с които могат да работят,резервни части, а и цените са им добри. Три пъти съм им ползвал услугите, на различни коли и съм страшно доволен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи отворих капака за да видя какво е положението с климатика (не че мога да разбера нещо) и видях, че компресора не включва. От Юби-ко на това обяснение ми заявиха, че нямат климатичар и не могат да ми помогнат!!!!??? Поразтърсих се малко за мнения за сервизи и от други форуми видях АутоФростКомфорт в Люлин. Емича1 ти за тези ли говориш? Да имате впечатления?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В колата започна да мирише на дизел още зимата, но малко, като спра в задръстването та мислех, че е от околните коли. После ходих до Франция с колата и на връщане вече миризмата беше много неприятна (чак ако спреш за 5 минути на запален двигател лошо да ти стане). Като се върнах влезнах в сервиза, казаха, че е колектора - общо ремонта беше 160-180лв, не помня - 100 или 120 беше свалянето и слагането, а 60 беше заваряването и шлайфането (при заваряването от температурата нещо се изкривявало и трябвало да се шлайфа). От тогава съм минал 1000-1500км, вътре не мирише на дизел - дали ще остане така и до кога, не знам.За срещата - имам изпит утре и довечера трябва да уча. Но ще гледам да дойда за 30-40 минути. Тино ти по кое време ще си там?

В БУЛТРАКО сменят гаранционно колекторите с нови при положение, че не си минал 200 000 км. и си купувал автомобила от тях.Имах същия проблем с колектора, но тъй като Акорда беше купуван от тях и бе на 148 000 км. го замениха с нов, по-надежден при това без нито една стотинка. Моята кола е Акорда след файслифта.Купих я преди около месец и с радост ще ви споделя нещата около нея. Освен това не бях карал Хонда до сега и с удоволствие вече ще започна да пиша в този форум от личен опит. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи отворих капака за да видя какво е положението с климатика (не че мога да разбера нещо) и видях, че компресора не включва. От Юби-ко на това обяснение ми заявиха, че нямат климатичар и не могат да ми помогнатПубликувано изображение!??? Поразтърсих се малко за мнения за сервизи и от други форуми видях АутоФростКомфорт в Люлин. Емича1 ти за тези ли говориш? Да имате впечатления?

 

Ами колега сега търсих визитката да видя дали са те ,но някъде съм я затрил мамка му! Аз съм ти описал точно как да стигнеш до тях,или виж на картата адреса на Ауто Фрост Комфорт,ако съвпада с моето описание значи са те! Иначе както ти казах ,аз съм доволен от тях и впечатленията ми са добри!П.П.- Това е същата фирма за която ти казвам,сега я проверих на картата,и ако им се довериш ,дано останеш доволен.Успех! Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой кара ли с размер на гумите 215/40/17.Питам зашото си намерих джанти с гумите но са с този размер, а гледам,че 17-ки джанти са с рамер 215/50/17.Дали ще имам проблеми с този размер.Става въпрос за Акорд 2007 год.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния и препоръчителен размер е 225/45/17. С 215/40 постоянно ще трепериш да не спукаш гума или изкривиш джанта. Аз карам с 225/45/18 и постоянно се пазя от дупки, неравности, бордюри и какво ли не. Да не говорим, че като минеш от 16 на 17 цола комфорта пада ДРАСТИЧНО. Вече обмислям да се върна на 16 цола. Пробвах и 17-ки и 18-ки... визията е много по-добра, но според мен като цяло не си заслужава. Загуби се кефа от колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не си заслужава 17-ки.Много ли твърдо вози с 17 цола?

Редактирано от Tino
Не цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти.Май ще си оставам на на този размер.

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с размер на гумите 225/50 R17 и все още съм оригиналните гуми, с които колата е излязла от производство. Скоро ще ми се наложи смяна, но се замислям да мина на 225/45 R17 просто, защото е много по-разпространен размер и са с по 100 и повече лева по-евтини гумите. В калкулаторите за размери ми дава отклонение от 22м, което не е препоръчително, но за препоръчително се смята разлики до 20мм. 2мм чак толкова голяма разлика ли е, че да си струва да дам 400лв за гуми вповече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/50/17 е стандарт за 8-а генерация. За 7-а е 225/45/15Не виждам проблем да караш с 225/45. Просто ще имаш 10% по-ниска гума, което значи по-напомпени гуми, което пък значи повече друсане. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, става въпрос за 8ма генерация. Въпросът е, че е доста по-ниска от 7ма генерация и ме притеснява с тези по-малки гуми да не слезе още по-надолу, а то така или иначе 17" джанти доста по-твърдо возят и колата по-бързо се разтропва. Не знам как карат колегите с 18ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаедин въпрос :( . Имат ли проблема с колектора и маховика колите след 2006 година (феислифта 2.2 дизел)?Питам защото мисля , че четох някъде че има подобрения и проблемите са понамалели .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора след 2006 е излят, а не заваряван, така че проблема уж трябва да го няма.За маховика, не съм чувал, трябва колегите да се изкажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайна на притискателите на демпферния маховик е променен за да се намалят проблемите, но не за фейслифта а за новия iDTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не съм ползвал форума от 3 години и сега установих колко яка тема сте създали. Изчетох я цялата и открих много интересни и полезни неща. Аз имам Акорд 2.2 от 2007г., който купих на 3.5г. и мога да споделя доста лични наблюдения и премеждия. Аз лично се зачетох понеже от известно време имам едно гадно тропане при натиснат педал на съединител и пристъргване на полусъединител, а отскоро и чукане и при свободен ход, което в сервиза ми обясниха че е от маховик.Така че ми се налага да сменя най-вероятно маховика, а с него трябвало да сменя и съединителя. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и минавал ли е през тази процедура? Съединителя ще е Лук, който бил 1:1 с оригиналния на за 560 лв., но нов маховика е доста скъп 1800 лв./доскоро е бил 2200/, като ми предложиха и втора ръка с опция от 2 места за съответно 500 от София и Дупница и 600 лв от Варна. Човека от Варна имал и нов, внесен по негов канал за 1300лв. Минавам 12-15 000 км на година така, че ако е читав маховика си мисля че си струва риска, но как ще се определи това? Преди 2 години така си взех турбина за 800 лв от Варна и вече 20 000 км нямам никакъв проблем. Някакво мнение по въпроса ще ми помогне много, тъй-като във Вторник ще я отварят и трябва да кажа кой вариант избирам.Другата ми мъка е от 1.5г.При продължително изкачване на баир и опит за подържане на обороти,по някое време света Чек енджин и колата влиза в авариен режим до рестартирането й, след което си работи нормално. По-често прави проблема при топло време. В сервиза чистиха ЕГР, колектори и датчици и нищо. Грешката показва проблем в температурен датчик на турбината, но били 2 броя и не било ясно каво точно може да провокира проблема. Мъча се вече много време по този начин но ми писна. Бях с бебе през този период и не се юрках много, но си е опасно особено при изпреварване в колона.Ще съм много благодарен ако някой може да даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега , ако не е проблем сподели за кой сервиз става въпрос ? За маховика мога да те посъветвам да внимаваш, т.е. ако втората употреба е читав на пръв поглед не се знае в последствие какво ще се окаже :( но все пак 500 лв си е добра разлика в полза на втората употреба ;) Но все пак ако не ти е голям проблем , си купи нов за да ти е мирна главата ;) Що се касае до втория ти проблем , имаш ли повишаване на температурата при показване на тази грешка ? и сигурен ли си ,че проблема не е в турбината ? Ако имаш кодовете тука може да ги постнеш като номера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и благодаря за мнението. Сервиза е Юбико откъдето имам добри впечатления. Аз другаде за 4.5г. не съм я карал освен при проблема с турбото, където попаднах на какви ли не лаици. Ами моята сметка е проста: За кола която в момента върви 10-12 хил. лв, ако купя всичко ново отивам на около 2200-2500 лв което е множко. Още повече, че вече набутах над 2000лв. за ремъка и турбината. Тези неща следващ купувач няма да ги оцени, а и въпреки че си харесвам колата, вече не я чевствам като голяма любов. Бях я пуснал за продажба наскоро и интереса бе никакъв, разбирай 1 човек само се обади, но не дойде на оглед, а цената с забележка за коментар на място бе 12400 лв. Аз повече от 15 000 на година не въртя, затова си мисля че риска с 2-ра употреба маховик е оправдан. Може и да греша затова питам ако някой е минал по този път.За другият проблем. Никаква температура не ми се покачва, разхода си е нормален, единствено едно жужене се чува, когато се понатовари мотора/турбината, което не съм сигурен дали преди го е имало, вече много време мина. това жужене ми е индикатор да отпусна педала леко и така опазвам от влизане в авариен режим. Ще питам в сервиза за номера на грешката. 3 пъти там я гледат, чистиха разни неща и все същото. На който кажа за този датчик за темперетаурата и всеки се чуди къде е връзката. Единствено при по-студено време колата е по-нечувствителна към проблеме. Тествах и изкачване на автопилот и също не забива ако примерно задам 120км и не ръчкам1 но ако рязко почна да покачвам по време на самото изкачване отново ми заби.Благодаря още ваднъж за мнението и ще се радвам ако и аз мога да бъда полезен с нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема с турбината ти не е решен !!! и проблема не е в датчика , а в самата турбина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега не си я изчел цялата тема :) Доста сме говорили за маховика. Моят също трябва по някое време да бъде сменен (смених съединителя, но тогава ми обявиха маховика и не можех да извадя толкова пари на куп).Та, накратко, има маховици на LUK, нови, от Англия, с доставката излизат около 950-1000лв, ето тук:http://www.coxmotorparts.co.uk/luk-dual-mass-flywheel-p-428.htmlОбадих се лично на телефона на тия пичове, потвърдиха ми, че имат складови наличности, можеш да поръчаш от тях.Колкото до втория ти проблем. И на мен ми звучи, че е в турбината. Тя е с променлвиа геометрия, тоест според натоварването и оборотите на двигателя ти, тя се наглася, за да развърта оптимално - ако механизма има някакъв проблем (например не може да притъпи струята) ще влезе в авариен режим.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Относно проблема с аварийния режим не ми се вярва да е в самата турбина, защото с 2 различни турбини прави едни и същи номера. Уж като почна да вие старата турбина гледаха колекторни тръби и въобще цялата система свързана с турбината и нищо не се откри. Отделно би трябвало да им покаже някаква подобна грешка, а то при 3 различни закачания все посочва тези датчици за температурата в грешката. Единствено в сервиз Юве при неволите ми с предишната турбина ми бяха споменали че може проблема да е от датчика на вакум клапана, на който му се е отчупило филтърчето, но в Юбико веднъж тествахме слагайки за малко друг такъв датчик и поведението на колата ми се стори същото. Препоръчайте сервиз, където могат да направят диагностика на проблема.Веселия, твоята цена на маховика, направо избива рибата, явно момчето от Варна, по същия канал има нов маховик, но логично си е сложил 30% отгоре. Аз утре съм се уговорил да я карам в сервиза за отваряне, а след като я разглобят и окончателно кажат какво е за смяна незнам дали ще имам време да чакам доставката на английския маховик. Казаха ли ти за колко време ще го доставят до БГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня нещо от сорта на 3 до 10 работни дни като срок за доставка. В този сайт има много хубави неща на добри цени, за жалост далеч не всичко, което бих искал да си купя (да кажем за Civic има достъпни решетки, аксесоари и куп други работи, за нашите акорди е по-оскъдно).Проблема е, че за да ти отворят кутията и да ти сменят съединителя, струва 200лв и е много много работа. Маховика е до него и ако е отворено вече е елементарно да се сменят и двата. После ще плащаш още 200лв за повторно отваряне. Ако съединителя дълго е приплъзвал, маховика ти е разбит - казаха ми, че обикновено е така, при мен също се оказа така уви.Иначе за сервиз - можеш да потърсиш за "Омбре". На Тино знам, че там са му сменили целия двигател, значи разбират момчетата. Но Юбико и Омбре май са най-добрите, в Бултрако по-добре не стъпвай, почти всички тук страстно ги "нехаресваме" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко множко ми се вижда. При мен няма борд компютър. От пълно до пълно засичам. 11-11.5 ми е разхода градско при 2,4 двигател, а я настъпвам доста и я карам на много малки разстояния и не може да загрее хубаво.

Моята е със същия двигател и тя гори толкова върти се около 12, което за моето каране и повече от добре. Извън градско съм я свалял на 6.7 но с 100-110 скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах днес сутринта колата в Юбико пък да видим. Веселия, а ти защо при 200 лв за отваряне не си сменил и маховика заедно със съединителя, хем си го намерил евтино? При Омбре съм звънял и говорил с него още 2008г мисля и човека честно си ми каза, че за електроника и турбини не се наема много да пипа. В Бултрако ходих веднъж и умрях от смях: След едно спукване на гума на Владая и престой на аварийки и фарове около 2 часа понеже нямах резервна, акумулатора с който я купих се скапа и едвам я запалих. Звъннах на другия ден вЮбико и хората викат: Ти живееш на другия край на София отиди директно в Бултрако в Бъкстон и си го купи вместо да чакаш ние да го взимаме. Така и направих, цената беше идеална 162 лв за оригинален и като казах да ми го слагат и те: Аааа, имате ли записан час? Онемях, какъв ти час за акумулатор. Викат: След една седмица имаме свободен. Звънкам на Юбико и те викат: Кажи им да го изпишат на нас и го донеси. Бултрако: Не може, трябва да дойдат те да си го вземат. Казвам им ще си го взема и сложа сам. Те: Не може няма да важи гаранцията. Пак звъннах на Юбико и те викат. Вземи го на твое име и ние ще ти го монтираме и заверим гаранцията, както и стана. Чакаха ме до тъмно хората. Иначе 4г го карам акумулаторе яко градско и не е мръднал дори и на -25 по планините. Иначе оттогава не съм стъпил в Бултрако. Малко статистика да дам:Разход градско 8-9/100, извън градско на магистрала със 110 5,5; със 130-140 6,5. Рекорда е 4,8 с 80-90 км/ч от София до Кулата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами аз съм писал защо по-рано. До тогава не бях наясно, че от приплъзващия съединител се разбива демпферния маховик. Беше си за смяна, но ми искаха 1600лв за маховик на LUK. Нямах толкова пари на куп (още 600 за съединител и 200 за отварянето). Чак след това намерих евтино вариант, а дори да бях намерил - трябваеше 2 седмици да ми стои колата с отворена кутия в сервиза, докато маховика пристинге - което не е вариант. Като маховика се доразбие, тогава ще отварят пак - ако го бях предвидил от рано никога нямаше да правя операцията на два пъти.С Бултрако съм имал подобни неволи, повечето от нас минавали през тях са имали подобни неволи, да не говорим, че Тино ги съди по едни причини :)За разхода, ако искаш виж http://www.carspending.com/ - ато ти се занимава, това е сайтче, което правя аз, в което можеш да си записваш зареждания и ремонти и то да ти смята разхода и да изкарва и други статистики. Там можеш да се сравниш и с другите колеги с Акорд като твоя. Цъкни да кажем в сигнатурата ми картинката, за да видиш моя. Общо взето градско до към 8 съм вдигал, освен зимата в най-огромните задръствания, чисто градско, когато и 9 е стигал. Падал съм и аз под 5, точно от София към различни точки в Гърция - 80-100км/ч (рекорд 4.18 наскоро между Дупница и Тасос и обратно - което е под разхода даван по спецификация).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, гледах тези статистики които ти и някои други сте направли в Кар Спендинг. Лошото е че откакто ми се роди второто дете и жена ми стои на 240 лв вкъщи а дизела мина 2,50 спрях да зареждам догоре, а без такова зареждане и бордкомпютър не виждам как ще се измерва прецизно разхода. Сетих се и за друго добро постижение: От София до Загреб и обратно с каране 4 дни из Загреб и околностите с 5 човека много багаж, 140 км/ч предимно на автопилот и яко климатик/навън 35-40градуса/, даде разход 6,6. Между другото ми се струва че на автопилот разхода ми се увеличава, спрямо каране на същата скорост собственооръчно.Да спомена че вчера в Юбико ми казаха че вече имат неоригинални шарнири, биалети и носачи за по 40лв, защото преди 2г за един шарнир ми обадиха цена от над 200 лв та го рециклирах при тях и още не е мръднал.Да попитам по въпроса с диска с навигацията дали някой би могъл да помогне? Преди 3г моя се надраска и системата спря да го чете и оттогава за смяна на часа разкачам акумулатора в 13ч и си губя станциите на радиото, което е досадно. Бях намерил един и мой познат "разбирач" пробва варианти да го презапише но не стана разчитането. Четох назад в темата че сте намерили решение. Ще помоля за съдействие срещу почерпка. Става въпрос за навигация преди фейслифта, версия 2,.. Някой беше написал и за вариант с влизане през авариен режим на настройките, но там нямаше опция за настройка на часовника, само разни менюта на GPS и навигацията но и те явно без диска не можеха да се ползват за нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имате ли идея дали тази блутут джажа ще мери коректно(поне горе долу)моментният разход при положение,че колата е с ГИ.И аз се замислям да си я поръчам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невиждам проблем да не мери правилно,аз също съм с ГИ ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея колко фреон побира климатика на Акорд 2007 год. 2000 кубика.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея колко фреон побира климатика на Акорд 2007 год. 2000 кубика.Поздрави.

500-550 г. фреон R-134A за бензиновите мотори преди фейслифта.След него нямам данни но ако двигателите са същите(K-20A и K-24A)вероятно количеството ще е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. К24А3 2003 г. - 550 гр фреон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми маховика и съединителя, съответно с употребяван и нов. Феродото на стария съединител се оказа наполовина, а лагера здрав. Ако някой реши да слага употребявани ще му дам комплекта за 100 лв. Намериха ми и продупчено маркуче на вакума, което може би е причината за влизането в авариен режим. Тези дни ще я тествам на сериозен баир да проверя. Почистиха ми колекторите и ЕГР-а и сега я усещам по-отпушена. Златозар ми услужи с диск с навигация, и въпреки че беше оригинален и моята версия, ми даде грешка. Може нещо да се е зацапало ДВД плейъра ми та ще пробвам да го почистя. Благодаря на Златозар за отзивчивостта, като обменихме и доста сведения за колите. Да попитам, някой ходил ли е в сервиза на Каян в София. Един познат занимаващ се с Субару, ми го препоръча, но не знам дали разбира от по-новите Хонди. Иначе знам че има морга и сервиз след Дървеница на бул. Кл. Охридски, но нямам идея за нивото и специализацията на сервиза му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...