Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте,http://www.coxmotorparts.co.uk/2003-2008-accord-clutch-kits-c-14_35_781.htmlтук може да се намерят оригинални резервни части на добри цени.

Veseliq написа на 06 ноември 2011 - 23:54 : Оригиналния съединител е над 2 бинки. Но не съм сигурен дали маховика беше в тази цена или е отделно - принципно се сменя с маховик заедно, а маховика е около 1000-1300лв по спомен. Какъв е този съединител за 470лв, каква марка е и от къде?

Маховика се сменя само, ако има отклонение от допустимите норми на износване.Поздрави на всички. Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Имам два въпроса към Вас.Първо светат ли Ви копчетата за прибиране на огледалата и за заключване на вратите, или проблема е при мене.И второ.Когато е на неутрална скорост има едно много леко и ритмично претрисане което се усеща във волана. Когато е на директна ги няма.Става въпрос за Акорд 2007 автоматик.Закачаха е на компютара, на не даде никакви грешки.Сменени са филтри свещи и пак.Благодаря.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се сменя маслото на скоростната кутия на 120хил.Не е много скъпо.

Редактирано от svima
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес се зачетох във форума и видях, че доста се пише за регулирането на клапаните на Хондите. Основно се прави на 20 000км. Искам да попитам аз карам Дизеловият Акорд 2.2, нужно ли е и на него да се прави такава манипулация и защо по дяволите Хонда не са със само регулиращи клапани като на всички производители?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Имам два въпроса към Вас.Първо светат ли Ви копчетата за прибиране на огледалата и за заключване на вратите, или проблема е при мене.И второ.Когато е на неутрална скорост има едно много леко и ритмично претрисане което се усеща във волана. Когато е на директна ги няма.Става въпрос за Акорд 2007 автоматик.Закачаха е на компютара, на не даде никакви грешки.Сменени са филтри свещи и пак.Благодаря.Поздрави.

Здравей. Това претрисане по време на движение ли е? И ако отговорът е "Да", поради каква причина я поставяш в положение N по време на движение - това не е никак здравословно за автоматичните кутии?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапаните? Това дори не съм го чувал за 7ма генерация, нито за i-VTEC-а, нито за дизела (i-CTDi или новия DTEC). За старите да, най-вече ако имаш газова уредба. По-скоро се регулират сами, ако не съм прав, друг да се изкаже по-компетентно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапаните? Това дори не съм го чувал за 7ма генерация, нито за i-VTEC-а, нито за дизела (i-CTDi или новия DTEC). За старите да, най-вече ако имаш газова уредба. По-скоро се регулират сами, ако не съм прав, друг да се изкаже по-компетентно.

Клапаните на бензиновите акорди седмо поколение се проверяват,и при нужда се регулират на 40000км по графика за сервизно обслужване.На 2.0 мотора стойностите са:смукателни клапани 0.21-0.25мм, изпускателни клапани 0.28-0.32мм.На 2.4 мотора стойностите са:смукателни 0.21-0.25мм,изпускателни 0.25-0.29мм.Ако колата е на газ по добре по на често да се проверяват и регулират.За дизела и аз не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Имам два въпроса към Вас.Първо светат ли Ви копчетата за прибиране на огледалата и за заключване на вратите, или проблема е при мене.И второ.Когато е на неутрална скорост има едно много леко и ритмично претрисане което се усеща във волана. Когато е на директна ги няма.Става въпрос за Акорд 2007 автоматик.Закачаха е на компютара, на не даде никакви грешки.Сменени са филтри свещи и пак.Благодаря.Поздрави.

Здравей. Това претрисане по време на движение ли е? И ако отговорът е "Да", поради каква причина я поставяш в положение N по време на движение - това не е никак здравословно за автоматичните кутии?
Не не в двежение, на място когато е на неутрална.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аххх... на моята взе да се чува някакъв лагер на съединителя... Май ще си заминава.... :-/

споко,не се шашкай,моята също шуми на неутрална като лагер,след като се придвижа 500 метра шума изчезва,,,това само като е студено времето -под 5 градуса иначе при по топло време го няма,докато беше гаранционна сваляха 3 пъти скоростна кутия в бултрако и смениха всичко по нея ..първичен вал комплект с предавките плюс задна предавка ,всички лагери по скоростна кутия , кожуха също ..на практика всичко което се върти когато не е на скорост ,а и съединител комплект също ,в резултат имам нови скоростна кутия и съединител но този шум си остана,повтарям това го прави само при студено време като я запаля сутрин и изчезва след като тръгна,явно е някакъв производствен дефект(може би лагера на първичния вал не се маже достатъчно в началото когато е стояла вечер -забележи това кога го прави при какви условия и драсни един ред Редактирано от niki64

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам,сега шума изчезна, преди се чуваше и в движение,а не само на място,но ще сменям маслото на ск. кутия. Иначе това от 3 дена взе да го прави... 1 ден не я карах и като я запалих взе да се чува... Първият ден се чуваше силно,вторият ден ту се чуваше слабо,ту не се чуваше грам,сега на 3-тия ден не се е появявал шум... Казаха ми,че оригиналното масло за ск.кутия,когато колата излизала от завода било MTF,вярно ли е това? Някой има ли информация?

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не си прави експерименти да наливаш друго масло освен това на хонда оригиналното..опиши по подробно как се чуваше шума,в движениекогато си на скорост или когато изключиш

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,следобяд отивам да гледам една хубавица 2.2 i-CTDI Executive.Никога не съм имал дизелов автомобил а дизелова Хонда дори не съм карал.Дайте ми насоки какво да гледам и проверявам, от какво да се пазя. Колата ще мине и диагностика в Юби-Ко, но искам да знам дали изобщо да я карам там.Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Прочети тази тема набързо.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54142&st=0&p=1057162896&fromsearch=1entry1057162896Момчетата от Юби-ко са много точни и отзивчиви.Поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

....

Здравей!

 

 

Гледаш всичко, както всяка кола втора употреба. Специфичното за 2.2 i-CTDi :

 

1. Палиш и оставяш да поработи на място изестно време(през това време проверяваш всички копчетии в купето ;)), отваряш капака и започваш да душиш за изгорели газове - слабо място е изпускателен колектор.

 

2. Докато работи мотора слушаш за всякакви виещи, стържещи и т.н. съмнителни звуци - веригата също може да е тръгнала

 

3. При тест карането трябва да ускорява плавно, без замисляне след 1800 оборота, без претрисане. Ако турбината има проблем тя се чува обикновено м/у 1500 и 2000 об. като полицейска сирена, а не обичайното съскане.

 

4. На прав участък (за предпочитане извън града) на 4-та предавка и обороти около 2500 натискаш педала до ламарината и следиш стрелката на оборотомера. Оборотите трябва да се покачват плавно, без засечки. Какво имам впредвид - може да видиш че оборотите започнат да се покачват, а колата не ускорява; след малко оборотите леко падат и започва ускорението - това е признак на приплъзващ съединител.

 

 

Това се сещам засега. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NikiG: Изчел съм всички теми по въпроса, колега. :) Не съм нов потребител, който първо пита без да провери. Основната информация я знам. Интересува ме конкретика/специфика за оглед на автомобила.@OutCold: Благодаря, колега.Ако се стигне до сделка ще се похваля ;)

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни един линк от обявата да видим на прима виста за някакви съмнителни белези.Може и на лично, ако не ти се разгласява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак освен казаното по-горе от колегите виж разширителното казанче за боклуци/масло . Надявам се да си се запознал с експлоатационните разходи при дизел - нова верига 1300 лв само части , 6 литра масло по 35 лв минимум , горивен филтър 40-50 лв , маслен пак толкова , тампон стабилизираща щанга - 16 лв бройката + 100+ лв труд :) Диагностиката е задължителна , а ако можеш да покараш колата също ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за веригата не го разбрах!До сега почти всички коли, които съм карал са били с верига и никога по никаква причина не съм я сменял или съм имал причина за притеснения! Нито съм имал каквито и да е индикации за нейното износване или шум или каквото ще да е там. Съмнявам се да има проблем с веригата. Нисана го продадох на 250 хил...кой знай колко е бил преди това...Яриса на 220 хил....нямал съм ни най-малък намек за проблем или притеснение с веригата на двигателя!Ще се радвам, ако разясниш това.P.S. По скоро се притеснявам за това прословутото регулиране на клапани на двигателите на Хонда. Така и не разбрах на 2.2 I-TDCI регулират ли се периодично межди 20-50 хил. км?

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не си прави експерименти да наливаш друго масло освен това на хонда оригиналното..опиши по подробно как се чуваше шума,в движениекогато си на скорост или когато изключиш

Ами уж майстора поръча от представител на Хонда в Стара Загора (понеже съм от Казанлък) и ми каза,че е MTF... Знам,че е 75W-80... Иначе шума няма как да го опиша..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй... късно е за съжаление другари. Както казаха братята мАкедонци - после йебенйе нЕма кайенйе! :DКолата е капарирана и вече имам и не-хулиганска Хонда в гаража. :D (дали ми личи колко съм доволен и нахилен?!??!)Колата мина всички възможни тестове:1. Пълна диагностика в Юби-Ко2. Карах я, огледах всичко, направих всички тестове3. Миро (майстора от Юби-Ко) я кара и тества.Резултат - уникално добра кола, на твърде вероятно реални километри (според базата данни (по ВИН) на Хонда за обслужванията на тази кола през годините). Има за смяна накладки и може би напролет дискове. Колата е напълно обслужена (доказано документално и чрез проверка) с изключение на въздушен филтър, масло на скорости и верига, която не била за смяна според въпросния Миро, който остана изумен от състоянието и.Няма никакви удари, дефекти и забележки освен козметично прелакиране на задната броня, но видимо без следи от какъвто и да е удар и интервенции.Ето я и красавицата - може да ме приветствате официално и в Акорд клуба! :Dhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11317734987378186&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдееее, задружно прецакахме още един заблуден! :D Ама честито де! Късно е вече да те разубеждаваме. Много добре изглежда колицата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба... прецакали... аз от тая болест дето започва с Х и завършва на онда съм болен от толкова години... при мен е пословичен и неизлечим случай :D Просто търсех добра оферта и кола която си струва... Не е нов прелюд достоен за проект, но определено не съжалявам. А жена ми ще е още по-доволна защото сегашния прелюд остава за нея. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Митак :) да си я караш със здраве и кеф , а що се отнася до не-хулиганска , бъди сигурен , че може да е много по-хулиганска от Прелюда :P Към Веско - писано е по-назад в темата , веригите само на дизеловите двигатели се сменят на около 150 000 км , поне с такова впечатление съм останал, на бензиновите не . Причина защо се сменят по-често и защо изобщо се сменят ( и аз продадох Джазз на 200к+ без да съм сменял ) не мога да ти кажа :(Що се отнася до клапаните - за бензиновите двигатели на Хонда е нормално да им се регулират клапаните ;) причината да не ги правят авто-регулиращи се или хидравлични е може би заради надеждността им и по-скоро оскъпяване :) За дизеловите двигатели и аз не съм чувал да се прави реглаж на клапаните ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито , много хубави моменти да имате.Много е хубава колата, и да знаеш може много да върви.Аз пък съм като теб , но обратно - оглеждам се за сивик или прелюд за жена ми. Поздрави и безаварийни пътувания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой по-рано беше писал че ако се сдобием с Navteq 3.52 с карта на България може и да стане номера навигацията.Ами... свалям го в момента.Може ли само да ми обясните този момент:"If your navigation disc has the version number starting with V3 this is the update disc you need."Това как да го разбирам? Става ли за нашите коли или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма подфоруми по модели с отделна подтема за навигацията е така. Всичко пишем на едно място и се налага някои неща да ги пишем по 3-4 пъти в темата.Колите преди фейслифта са със стария хардуер без гласова активация. Те използват дискове с версии 2.**. 3.** са за колите след фейслифта. Едните и другите не са съвместими помежду си.Последната към момента версия за модела преди фейслифта 2.10, но дори и тя e Western Europe едишън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честитито и от мен Митко, със здраве да си я караш!Аз също карам Accord 2,2-спорт и използвам навигация Tom Tom,имам приятел който има Honda accord executive като твоята и има проблем с навито,моя съвет е ако твоето нави работи да не го буташ, че той си направи ъпдейт и сега се прецака и дава грешка на цялата с-ма и часовника си дори не може да свери.Дано съм бил полезен.Честито още веднъж и на добър път!

Редактирано от Georgii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.. значи този въпрос тотално го отсвирвам за да не си прецакам цялата конзола, а навигацията както до сега си остава в телефона. Не ми се поемат излишни рискове.В 15:30 отивам да си я доплатя и взема. Не съм бил толкова развълнуван от както си купих първия прелюд. Все едно отивам да се женя в 15:30 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Tino - относно веригата на I-TDCI. Ще съм ти безкрайно благодарен, ако ми помогнеш с насока как точно се държи или звучи износена верига. Аз избрах Хонда именно, че е с верига пък то ново 20. Принципно не чувам шум от двигателя като е запален и съм пред капака. Но понякога при каране в ниските обороти усещам нещо като много слаби вибрации, като резонанс. За мен това е нещо съвсем нормално, докато ти спомена веригата ...за жалсот. Сега си мисля дали тия вибрации не са породени от нея.Ще съм благодарен на мнение и съвет и на други колеги от форума. Има ли някой, който да е сменял тази верига?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, май ми вие турбината...Като я паля студена сутринта първите 100-тина метра леко свири после е нормално.Колко би стувал евентуалния ремонт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие двамата с Веско 12 май търсите под вола теле и само си създавате излишни притеснения.- За веригата на мотора Хонда дава 7 години или 200,000 км.за Акорда преди фейс-лифта (за следващото поколение дизайна на веригата е друг и нямат никакви проблеми). Сменяла се е гаранционно ако е имала проблем.Чета и английсия форум за Акорд и досега не съм прочел някой да я е сменял. Там се твърди, че ако се използва само качествено масло 0W30 и се сменя на време, проблеми с веригата няма да имаш. - заминаващото си турбо звучи така при загряла колаhttp://www.youtube.com/watch?v=sP60848MCkYЛеко виене може да се чува в студео време и студен двигател , но това не е признак за предстоящ ремонт.Поздрави на всички.

Редактирано от NikiG
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Веско - отиди при колегата Дидо(Miyamoto) да я погледне - не знам къде му е сервиза пиши му на лични ;)Към smartbomber - нормално е да ти вие повече от нормалното сутрин при палене и движение ;) причината по-голямото количество въздух , което поема турбината . Със всеки нов дизелов двигател е така ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

По принцип веригата се разтяга и тогава се променя времето в което се отварят и затварят клапаните.Все едно ремъка да ти е зацепен с един или два зъба разлика.Един колега с бензинов акорд ми каза че ефекта при бензиновия двигател се проявява като "придърпване" във всички обороти.За мен обаче не е нормално на 200к км.да се сменя верига на дизелов двигател,повечето мерцедеси са на 500к че и повече км. но нямат такъв дефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.Имам два въпроса към Вас.Първо светат ли Ви копчетата за прибиране на огледалата и за заключване на вратите, или проблема е при мене.И второ.Когато е на неутрална скорост има едно много леко и ритмично претрисане което се усеща във волана. Когато е на директна ги няма.Става въпрос за Акорд 2007 автоматик.Закачаха е на компютара, на не даде никакви грешки.Сменени са филтри свещи и пак.Благодаря.Поздрави.

Може ли някой да помогне.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че си много прав NikiG направо се чудя каква глупост да измисля. Колата върви супер мисля че взех да си внушавам прекалено много и фразата "под вола теле" е точно на място и много правилна.

Към Tino при Дидо(Miyamoto) я водих кат я купувах дори и смени едни лагер преди да я купя. Тогава я огледа колата и каза, че е 6. Иначе съм доволен, бързо работи и видимо разбира доста. За двигателя се изказа добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Предполагам че несветенето на копчетата не е проблем и при мен са тъмни(не светят). Относно претрисането на място ли го усещаш или в движение на неутрална-това е силно непрепъръчително и нездравословно за кутията. Ако си мислиш че правиш икономия като се спускаш по някой наклон на неутрална-грешиш! Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не когато е сложа на паркинг когато е на място.

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори капака и наблюдавай двигателя за неравномерна работа на празен ход (причина- идея си нямам). Притрисането може да се усеща от там. Когато включиш на директна вече има натоварване на двигателя от скоростната кутия и съответно му се променя режима на работа, най-вероятно за това не се усеща когато си на скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- За веригата на мотора Хонда дава 7 години или 200,000 км.за Акорда преди фейс-лифта (за следващото поколение дизайна на веригата е друг и нямат никакви проблеми). Сменяла се е гаранционно ако е имала проблем.Чета и английсия форум за Акорд и досега не съм прочел някой да я е сменял. Там се твърди, че ако се използва само качествено масло 0W30 и се сменя на време, проблеми с веригата няма да имаш.

Аз я смених за 1100лв труд + верига в Юби Ко преди около година (реални на колата около 190, внос от Италия, обслужвана с 0W30 на всеки 20 хиляди, обслужвана с оригинално масло и от мен). Там диагностицика Миро ми каза, че е почнала да потраква и до 10-20 хиляди ще се наложи смяна. Аз побързах да я сменя и да не рискувам. Освен това точно в Юби Ко на пролет като ходих за обслужване имаше същия като моя Акорд 7ма генерация дизел разкостен и като питах какво правят отговара беше "скъсана верига". Казаха ми, че преди да се скъса почва да се разхлабва и да трака все по-отчетливо и да се чува ясно и от нетренирано ухо. Нищо не ви коства да ги помолите да я проверяват в сервиза при всяко обслужване или друго посещение ако колата е над 150 хиляди и не е сменяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...