ATMV 108 #2721 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) При по-сериозно натискане по завои усещам задницата нестабилна, абе сякаш точно в апекса на завоя колата прави едно "отмятане" на гъза, някой усещал ли го е.Мярках мнения из чужди форуми за лека задница, амортисьори окачване са бетон....И втори въпрос, нормално ли е чисто нови дискове и накладки вече хиляда км. и доста спирания да са далеч от истината а педала да има леко пропадане, мастора твърди че е обезвъздушена идеално.... Аз имах такова усещане като карах седана, много нестабилна ми се струваше задницата при по-екстремно каране по завои. Имам и приятел чиято задница го изпревари .... отиде в канавката, след ремонта си реши проблема с по- твърди и ниски пружини. "Грозното" комби направо ме впечатли със стабилността си. Поздрави Редактирано 28 Април, 2016 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2722 Отговорено 28 Април, 2016 bongo789 Къде ти е газовата бутилка? Някъде във форума - алтернативни горива, колега беше писал за подобен проблем при ръчка в завоите - след монтаж на газова с бутилка в резервната гума. Сменил я със стандартна зад задните седалки и е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6036 #2723 Отговорено 28 Април, 2016 Комбито е "желязно" отзад -като окачване, спирачки, хандлинг + огромен трюм и по-дълга база. До сега не ме е сюрпризирала с поведение задницата, а съм я провокирал екстремно дузина пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2724 Отговорено 28 Април, 2016 , нормално ли е чисто нови дискове и накладки вече хиляда км. и доста спирания да са далеч от истината а педала да има леко пропадане, мастора твърди че е обезвъздушена идеално.... Според мен не е нормално, макар, че тука мнозина твърдят за всеки мек/пропаднал педал- "карай, ще се напаснат и ще се оправи" Че то ако е така и при нови дискове и накладки, щеше да е същото и като купиш нова кола... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2725 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Газовата ми е е на перфектно място , не е тороидална...Отмятането на гъза го усещам само когато преди завоя си мисля, че работата е кантар....просто е леко непредвидимо, сякаш подскача за момент...За дисковете вече съм убеден , че има въздух, във вторник ще я магеря...Има резон комбито да е по-твърдо отзад...Иначе цялостно съм с H&R понижаващи... Редактирано 28 Април, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2726 Отговорено 28 Април, 2016 Ами подай газ де точно там в апекса на завоя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2727 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Ами смятам, че имам гащи и не мааам на равна газ и пак го усещам...олеква ми дразнещо...Преди завоя ,имах впредвид скоростта, с която се глася да влезна....а не, че маам по инерция... Редактирано 28 Април, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2728 Отговорено 28 Април, 2016 Виж сходимостта на задния мост. Ако е ОК значи гащите са ти по-големи Майтапа на страна, като взех колата нова беше с бриджстоун след това поне три вида пробвах до като миналото лято пак на бриджстоун спорт и . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2729 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Редактирано 28 Април, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2730 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) НЕ им вярвам, както и на тестовете за гуми. Загледах се и ..... на акорда първото влизане на ляво го няма, а в десния завой задържа волана по-дълго в дясно и той занася, а при на алфата контрира при първото и при второто влизане И не разбрах кво плямпаше за ESP? Редактирано 28 Април, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JPetkov 0 #2731 Отговорено 29 Април, 2016 Здравейте, решил съм да се сдобия с бензинова хонда акорд и ще ви пусна няколко екземпляра за първоначално мнение.Благодаря предварително. 1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454924526675451&slink=dmy4z8 2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11458318625451493&slink=dmy4z8 3. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449854738159719&slink=dmy4z8 4. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460449471918513&slink=dmy4z8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6036 #2732 Отговорено 29 Април, 2016 2 -заради добрия интериор и екстериор, круиз контрола (като екстри), а другото си е оглед и тест на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2733 Отговорено 30 Април, 2016 Третата е карана с масло 10W40, не те съветвам да я взимаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2734 Отговорено 30 Април, 2016 Газовата ми е е на перфектно място , не е тороидална...Отмятането на гъза го усещам само когато преди завоя си мисля, че работата е кантар....просто е леко непредвидимо, сякаш подскача за момент...За дисковете вече съм убеден , че има въздух, във вторник ще я магеря...Има резон комбито да е по-твърдо отзад...Иначе цялостно съм с H&R понижаващи... Проблема ти е от пониженото ниво на окачването, от него геометрията излиза извън нормите и затова ти мята задницата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2735 Отговорено 30 Април, 2016 Токио е прав, за това което казва за понижаването, изменя геометрията на окачването, оттам се губи част от ефективността му, а и по-бързо се износва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2736 Отговорено 30 Април, 2016 Е сега стана интересно! Мини на стенд и да се види дали и колко си извън нормите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2737 Отговорено 1 Май, 2016 (Редактирано) Колата е родена така в Швейцария още 2005 година, дойде с хомологация за пружини и джанти с дата 2005...Пружините са 20-40, което не е много но ...Ако е върна към стоково окачване тряаа да си затварям очите преди да седна в нея...А тва с износването на окачването са митове , вече 35 хил км. с 225/40/18 и къси пружини и бая уцелени дупки колата е като топка...От документите, които имам ясно се вижда, че купуващият я като нова и продаващия я на мен човечец са едно и също лице, демек така е карана 10 години в швейцарско... Редактирано 1 Май, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2738 Отговорено 1 Май, 2016 Е, ако понижаването на колата е правено в Швейцария, там със сигурност са оправили геометрията на колата, но както написа колегата crown_bg, това води до по-интензивно износване на елементите по окачването. Ако отидеш на стенд, със сигурност геометрията няма да е в нормите. Факта, че е карана 10 години така, според мен не би трябвало да те радва, резултатите от стенда ще потвърдят или отрекат написаното по-горе от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
axlastro 0 #2739 Отговорено 1 Май, 2016 Здравейте. Насочил съм се към Accord след 2006 г. и имам няколко въпроса 1. Кой двигател е по-надежден - 2.4 V-tec или 2.2 CDTI ? 2. Автомат или ръчна (пак говорим за надеждност) ? 3. Какво да гледам общо взето на тази кола ? Гледах една 2.4 Vtec Type-s 2005г от Швейцария с два комплекта гуми, но летните бяха 18-ки и на мен ми идват прекалено нископрофилни. Зимните пък са 16-ки. Беше обявена на 12 000, което си е малко скъпо. Забелязах, че съединителя има много малък ход и отделя доста ниско, но предполагам е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2740 Отговорено 1 Май, 2016 Автомат от 7ген. имат само бензиновите. Ако искаш по-спортно каране взимаш ръчка, ако искаш по-нормално и улегнало каране, взимаш автомат. Погледни из форума за 7ген., има всичко което те интересува. Просто няма как на всеки попитал да му се отговаря едно и също, при положение че вече е отговорено многократно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2741 Отговорено 1 Май, 2016 (Редактирано) bongo789 от морето с инфо ето един линк:http://en.intraxracing.nl/techniek/camber,-caster,-toe-intoe-out/ Намери опитен човек и най-вече Калибриран стенд. Може би трябва да гоните максимум 'toe out' на пр. и заден мост. Надявам се другите ъгли да са ОК. Повече 'toe in' на задния мост може би би довело до това което усещаш в апекса на завоя при критична скорост? Редактирано 1 Май, 2016 от ЧОЧО 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2742 Отговорено 1 Май, 2016 (Редактирано) Благодаря, но проблема е точно намиране на читав мастор с прецизен стенд, ще пробвам...Приемам препоръки за добър сервиз в тая насока...Инак ще я върна към стокова визия с нови амортисьори и пружини ма мноо щръклеста и пенсионерска ми идва... Редактирано 1 Май, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2743 Отговорено 1 Май, 2016 (Редактирано) Сакън недей към сток визия ...€€€€...$$$$$... По-добре мини на 4-5 стенда БЕЗ ДА ПИПАТ НИЩО и направи средноаритметично на всички ъгли (от разпечатките). Пост-ниги и да поумуваме. Може да се предположи, че най близките по резултати стендове са и добре калибрирани -в дадения момент. Аз от префален майстор (преди 2год.) след двукратно връщане за деня колата стана трагична. Сложих 4м. мастар от задна до предна гума и с просто око се виждаше, че предните гуми се борят за независимост.... та ако щеш вярвай в бултрако я вкараха в пътя, но след една година не беше баш така Редактирано 1 Май, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2744 Отговорено 6 Май, 2016 (Редактирано) Здравейте, чистиха ми дроселовата клапа и оборотите се пообъркаха - в покой са си колкото трябва, но като изключа от скорост в движение падат до 900 и после се вдигат на 1500-1700. Като спра падат. Четох, че искало някакво обучение и уж го направих, но файда нямаше. Накрая разкачих акумулатора, но и това не помогна... Дали просто не трябва да покарам няколко стотин километра да се самонастрои? До чистене на дросела стигнах понеже на загрял двигател трябваше да паля с малко газ, иначе стояха оборотите на 500 докато не натисна газта да се нормализират. Поне този проблем се оправи Редактирано 6 Май, 2016 от webster Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2745 Отговорено 6 Май, 2016 Първо аткачаш акумулатора и после https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwipqpGrrcXMAhWIC8AKHUJuAR4QtwIIGjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DK8VfHkMmeZA&usg=AFQjCNFwgovieyTbUUR6aYE2pztD6ZoRuA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2746 Отговорено 6 Май, 2016 Здравейте, чистиха ми дроселовата клапа и оборотите се пообъркаха - в покой са си колкото трябва, но като изключа от скорост в движение падат до 900 и после се вдигат на 1500-1700. И каква е колата/двг все пак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2747 Отговорено 6 Май, 2016 Уф да - 2.4 бензин, покарах още малко градско и е една идея по-добре. Може и да се самообучи накрая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2748 Отговорено 6 Май, 2016 и без обучението си идват нещата ама иска доста каране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2749 Отговорено 6 Май, 2016 Колеги, от какво може дизел да предърпва, като го караш с ниска скорост и ниски обороти, и плавничко му подадеш газ понякога пресецва такъв, предърпва, все едно като на бензинка да и са кофти кабелите и да прекъсва. Ако му забучиш газта върви та се къса но погалиш ли я предърпва, не винаги но го прави често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2750 Отговорено 6 Май, 2016 Колеги, от какво може дизел да предърпва, като го караш с ниска скорост и ниски обороти, и плавничко му подадеш газ понякога пресецва такъв, предърпва, все едно като на бензинка да и са кофти кабелите и да прекъсва. Ако му забучиш газта върви та се къса но погалиш ли я предърпва, не винаги но го прави често. Прилича на датчик/потенциометър на педала на газта. Някъде трябва да има теми за почистването му и закрепване работата временно... Нека и други да кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2751 Отговорено 6 Май, 2016 Абе аз хич не ги вдявам дизелите , но ми мина през ума за ТПС и взех да търся де е дросела па то маи нема такова нещо хахах. Верно ли е или просто не съм я намерил, туи чудо да не би да има само потенциометър на газта и от там компа решава колко нафта иска водача да се пръска Ще изчакам още мнения, преди да го награбя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2752 Отговорено 9 Май, 2016 и без обучението си идват нещата ама иска доста каране Минах вече 300км извънградско и около 50 градско - промяна няма Имаш ли наблюдение след колко км трябва да се нормализира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2753 Отговорено 9 Май, 2016 Моята си дойде след около 150 км смесено. Пробвай обучението което е пуснал ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #2754 Отговорено 9 Май, 2016 Пробвах го, но нямаше файда. Май не е важно колко км си минал а колко цикъла е направила колата - палене, каране, гасене. Иначе проблема 1:1 като на този сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2755 Отговорено 9 Май, 2016 (Редактирано) А, свали ли IACV да го почистиш: Виж някой вакум маркуч да не е леко закъсан и дали антифриза е до горе. Мойта имаше мното леки наченки на твоя проблем, след реглаж клапани е ОК! EX бяха на около 0,18-0,20 при допуск 0,28-0,32 пп. Моя мотор няма IACV Редактирано 9 Май, 2016 от ЧОЧО 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2756 Отговорено 9 Май, 2016 (Редактирано) Доста време не бях преглеждал тази тема и съм изпуснал интересен въпрос.По темата с нестабилността отзад... абе 100% и при мене я има, вероятно и при всички но се усеща само при ексремно каране.По Руските форуми всеки втори ъпгрейд е по сериозна задна стабилизираща щанга - има десетки теми.Нашата(7ген) била някакви смешни 13мм и била мега зле.Аз платих една 18мм на един Руснак на доверие миналия ден и ще видим дали ще изгоря с 200лв или всичко ще е наред.По тази тема пак казвам е писано много, някои слагат 18мм, други 19мм - 20мм че чак до 22мм съм виждал. НО - казват че с прекалено дебела губиш предницата(управлението) и за това ако се слаха над 18мм задна е добре и предната да се смени>Ето това е първата срещната тема, ако се зачетете ще намерите един куп ! https://www.drive2.ru/l/9146013/https://www.drive2.ru/l/9734915/ Ето и едно общо търсене за пример:https://www.drive2.ru/search/?cx=009724753791916455779%3Azfglstegogm&cof=FORID%3A09&ie=UTF-8&q=%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+CL9&sa= Редактирано 9 Май, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2757 Отговорено 9 Май, 2016 Ако интервенцията оправя нещата сменям и аз, драсни като има яснота по доставката и монтажа на новата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2758 Отговорено 9 Май, 2016 Това само за седана ли се отнася? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2759 Отговорено 9 Май, 2016 Нямам идея, аз чета само за седна но не вярвам на комбито да е по дебела...Някой може да провери лесно като легне и със един шублер премери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #2760 Отговорено 9 Май, 2016 При мен го имаше същият проблем с нестабилноста отзад и смених задната стабилизираща щанга с такава от 22ми. Колата стана друга,въобще няма клатене и нестабилност отзад. Аз карам 8-ма генерация и за това купе трябва щанга 22мм,а за 7-ците може 19 или 22мм. Според мен си заслужава покупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове