pepopenev 1 #1761 Отговорено 23 Декември, 2013 (Редактирано) благодаря колега, освен катализатора свалихме и това :My link Вече се свързах с фирма която ги изкупува, и ми обявиха цена и за катализатора и за DPF-а, затова мисля че това си е DPF Редактирано 23 Декември, 2013 от pepopenev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1762 Отговорено 23 Декември, 2013 А сега...Утре лягам и гледам!!!Ако не видя нищо отивам на диагностика да видя има ли аджаба моята Хонда DPF или не.Мисля,че няма,но то мисленето не е,като знаенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1763 Отговорено 23 Декември, 2013 Аз мисля, че само 7-ците с DPF са тези след фейслифта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #1764 Отговорено 23 Декември, 2013 Ако автомобила е произведен за западните страни, може и да има такъв филтър.За Българския пазар, започват да ги монтират задължително от 2008г.Това от снимката, ми прилича на катализатор , а не на филтър за твърди частици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1765 Отговорено 24 Декември, 2013 Привет колеги. Моята Хонда е с първа регистрация 21/12/2007 и е JDM. Когато си търся части по регистрация(номер),излиза 2008г.,но филтър за твърди частици няма. VIN : JHMCN27508C201540 Не съм я "закачал" на диагностика,но скоро,ще го направя просто,за да знам със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1766 Отговорено 24 Декември, 2013 @ Atanas Araba Колега ,мой приател има диагностика и ако ти се разкарва до NW London ще я закачим и нищо няма да плащаш. Тъкмо можем да сверим параметрите на двете коли. На всички от форума пожелавам весели празници и много щастие!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psycho84 1 #1767 Отговорено 24 Декември, 2013 Емиии....да продължаваме да се размножаваме тогава да запишем още един 2007 год. 2.2 дизел , много съм доволен за сега , но това е нормално като предната ми кола беше Е60 нищо против БМВ ,но имам против колите произвеждани за източна Европа ,както и да е количката си е самолет само едно ме притеснява на тоя дизел нормално ли е толкова бавно да загрява малко ми къса нервите....Весело посрещане на празниците..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1768 Отговорено 25 Декември, 2013 Честито колега за придобивката, Весели празници на всички и безаварийно каране! Относно загряването, в предишните 5-6 страници се изписаха десетки постове по въпроса, със всякакви тактики и трикове, но положението си остава все така незагряващо бързо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepopenev 1 #1769 Отговорено 25 Декември, 2013 Честита Коледа!За мен не е толкова изненадващо че колата загрява бавно, аз винаги съм карал турбодизели и мисля че почти всички си загряват доста бавно. Закон е обаче че колкото по-ефективен е един двигател, толкова по-бавно загрява той. В случая с i-ctdi-то може би роля има че блока е целият алуминиев, който е доста по добър проводник на топлина , съответно изстива много по лесно и загрява трудно когато навън е студено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1770 Отговорено 26 Декември, 2013 Да, този градски разход от 7/100 при нормално каране в град като София няма как да го има докато се отделя топлина достатъчна да загрее купето още първите 5 мин. Но аз лично все повече се накланям към това да реша проблема с бавното загряване с някой V6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
babak 1 #1771 Отговорено 26 Декември, 2013 Да, този градски разход от 7/100 при нормално каране в град като София няма как да го има докато се отделя топлина достатъчна да загрее купето още първите 5 мин. Но аз лично все повече се накланям към това да реша проблема с бавното загряване с някой V6 Набелязал ли си нещо по конкретно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1772 Отговорено 26 Декември, 2013 Привет. Колега I AM X тел.ми е 07577725702. Званни ако искаш да се уговорим. Весели празници на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psycho84 1 #1773 Отговорено 27 Декември, 2013 Правилно колега прочетох ,но малко късно.... иначе всичко си е 6 в норми сме малко...''газ за осветление'' + ''двутактово масло'' + Пловдив - Бургас за 1 час и 20 мин. и съм чук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1774 Отговорено 29 Декември, 2013 Весело посрещане на новата година колеги 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1775 Отговорено 2 Януари, 2014 Привет колеги и за много години. Да е честита новата 2014 с пожелания за много здраве и късмет. Преди време бях питал за сайт,от който мога да си купя моторно масло Motul 8100 0w30 eco nergu,като изключим opi oils. Моля ако някой знае такъв да каже.Просто имам проблем с opi oils. Това се случва за трети път и не е хубаво. Поръчвам масло online ,пише in stock , след един или два дни получавам email,с който господин Matthew ми казва,че го нямали обаче го очаквали??? Говорим за 2×5 литра. Първите два пъти беше 1×1 л и 1×5 литра,върна ми парите и пак от него поръчах 6×1литър,което дойде в срок. Дайте моля ви някой сайт,че не ми се ще да сменям марката масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1776 Отговорено 3 Януари, 2014 Amazon.co.uk ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1777 Отговорено 3 Януари, 2014 В UK -ския няма. С USA-ския нямам нерви(време) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1778 Отговорено 4 Януари, 2014 В UK -ския няма. С USA-ския нямам нерви(време)Колега виж това дали върши работа.http://www.amazon.co...0%20eco%20nergu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1779 Отговорено 4 Януари, 2014 Явно са изчерпали количеството защото миналият месец имаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1780 Отговорено 6 Януари, 2014 Привет колеги. С маслото всичко е наред-днес го получих. От около седмица имам проблем с късата светлина на преден десен фар. Завъртам копчето и светва само левия,слизам чуквам фара с длан и светва,после ако изгася и запаля (вкл.изкл.на фаровете) си палят и двата,ако обаче колата постои час два,светва само левия. Не съм с ксенон и габаритите светят. Въпроса е за какви крушки да се готвя,най вероятно тази скоро нама да светва след почукване. H 1 ли са на късите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1781 Отговорено 6 Януари, 2014 (Редактирано) Аз си сложих ксенон в България и съм адски доволен. Понеже винаги карам на фарове и доста често ми горяха крушките.Пробвах ги всички марки-Филипс,Осрам,Бош.Всички карат еднакво време ,но Осрам светеха най-добре.Ксенона свети много по-силно и вече 6 месеца нямам никакви проблеми. Препоръчвам ти го.Размерът е Н1. Редактирано 6 Януари, 2014 от I AM X Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1782 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) В контекста на оригиналните ксенони и баластите им, които понякога се скапват, за да ги пазя аз от 10-ина дни съм с DRL DayLight 4 от Philips, което като цяло е и базовият им модел: Предимствата са: - пълна хомологация (Е4 сертификат и RL00 маркировка) - по-ниска консумация на ел.енергия, а оттам и на гориво (освен, че светлините са диодни и консумацията им трябва да е по-малка, светят само те, а не къси и габарити отпред, 6-те крушки отзад плюс цялата подсветка на таблото) - не се използват ненужно ксеноните и баластите им, което им спестява часове от живота - при включване на светлините на автомобила LED светлините изгасват Имам и печат от сервиз в книжката за монтаж, съобразно изискванията, като дотук съм спазил всички законови изисквания. Ако ме спрат, дали ще го вземат предвид е друг въпрос. Ако представлява интерес за вас, снимки ще мога да кача по-нататък, защото засега нямам. Не на последно място - не купих светлините от България, защото поради високия жизнен стантарт на българина, тук от местния дистрибутор им искат повече отколкото се котират в Германия. Редактирано 7 Януари, 2014 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #1783 Отговорено 7 Януари, 2014 Здравейте колеги!Като стана въпрос за светлини, съм решил да си слагам ксенон. Ако може да ми препоръчате марка и магазин във Варна, от където да си взема и на късите и дългите един и същ ли се слага или има разлика?Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1784 Отговорено 7 Януари, 2014 Ако слагаш ксенон, вземи от ebay оригинален. Едно, че ще изглежда по-добре, второ, че няма да вади очите на другите участници в движението както са ксеноните без лупи, а с рефлектор. Сложи само на късите - на дългите е сложно, понеже "намигването" с ксенон не е съвсем възможно и се прави с едни огледала, а не с пресветване с крушките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #1785 Отговорено 7 Януари, 2014 Ако слагаш ксенон, вземи от ebay оригинален. Едно, че ще изглежда по-добре, второ, че няма да вади очите на другите участници в движението както са ксеноните без лупи, а с рефлектор. Сложи само на късите - на дългите е сложно, понеже "намигването" с ксенон не е съвсем възможно и се прави с едни огледала, а не с пресветване с крушките.Благодаря за отговора. Ще поразгледам тези в ebuy как квървят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1786 Отговорено 7 Януари, 2014 Ако сложиш ксенон 4300к, колкото е и фабричния е достатъчно и не вадиш на никой очите.Спецялно за колегата от лондон препоръчвам да не си взима 6000к защото често е мъгливо и като светнат става бяла завеса пред теб. Може ли да дадете линк на "оригиналните" в е-бей ,че нещо не намирам такива? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1787 Отговорено 7 Януари, 2014 (Редактирано) Ако сложиш ксенон 4300к, колкото е и фабричния е достатъчно и не вадиш на никой очите.Спецялно за колегата от лондон препоръчвам да не си взима 6000к защото често е мъгливо и като светнат става бяла завеса пред теб. Може ли да дадете линк на "оригиналните" в е-бей ,че нещо не намирам такива?Пич, цифрите които споменаваш определят спектъра(цвета) на светлината, а не силата и интензитета на светене. Вярвай какъвто и да е ксенона ако е сложен на рафлектор за обикновена крушка вади очите и то много яко. Ненавиждам ги всичките такива по улиците. Не случайно е забранен и европейския съюз има издадени точни спецификации на които трябва да отговаря както фабричния така и сложения в последствие. Редактирано 7 Януари, 2014 от garyhobson 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1788 Отговорено 8 Януари, 2014 Здравейте и Честита Нова Година на всички!Тази тема е много хубава и полезна, но за съжаление стана 120 страници. Вътре има много полезна информация за 7 генерация под формата на мнения, снимки, линкове и др., но вече трудно се намира. Започнахме да се повтаряме през 20-тина страници.А и едва ли "по-новите" колеги ще я прочетат цялата.Тъй като едва ли някой от модераторите ще се заеме с трудната задача да синтезира и отдели мненията в отделни теми, например: "Какво масло да сложа", "Смяна на филтри", "Какви накладки и дискове да взема", "Предимства и недостатъци", "Направи си сам", "Дизел срещу бензин" и др., предлагам да отваряме отделни нови теми в раздела за Акорд. Така постепенно ще се оформят няколко отделни теми и информацията ще е по-лесна за намиране.Поздрави, късмет и успех на всички през новата година!П.П. Късите светлини на 7 ген. са с лупи дори и тез без фабричен ксенон, така че и обикновени лампи могат да се монтират (май бяха Н1). За да се сложат най-добре е да се свали целия фар. Дори отдолу на фара има "нещо" с форма като за монтаж на баластите и може да се направи перфектен монтаж почти като фабричния. За цвят не препоръчвам 6000К и нагоре, защото в дъжд и мъгла не осветяват добре (по мои наблюдения). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1789 Отговорено 10 Януари, 2014 Колеги,някой поръчвал ли си е оригинални ксенонови крушки ? Ако ДА , от къде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1790 Отговорено 10 Януари, 2014 D2S са ти оригиналните крушки и произведени от Osram/Phillips струват около 200лв/брой. Аз обаче си купих 2 такива китайски за 15 долара общо, от ebay, с безплатна доставка. Това беше преди 2 години, до сега съм с тях и не са мръднали. Ти си прецени дали си струва да дадеш 400лв за крушки 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1791 Отговорено 10 Януари, 2014 Kолеги, моля за вашето мнение. Имам сериозен проблем, който не могат да ми решат - и изпаднах в неприятното лутане между газаджии и сервизни специалисти.Сложих хубав газов инжекцион Romano на акордчето. Само че се появи следният проблем - между 1500 и 2500 оборота, като подам газ, колата придърпва ужасяващо. Това се случва само на газ. Газаджиите (уредбата е в гаранция) твърдят, че тъй като газта била по-капризна при възпламеняването, проблема 100% е от свещи или бобини - и скоро ще започне да се проявява и на бензин. Съответно, от Юби-Ко твърдят, че това е пълна глупост и проблема със сигурност е в газта. Дайте идеи - какво да правя Положението е много зле ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1792 Отговорено 10 Януари, 2014 Глупости са това - разбира се, че проблема е в газта и газаджийте си мият ръцете с измислени истории. Като са свещите, да вземат да ги сменят, да се махне проблема, тогава да си ги платиш и да си тръгнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1793 Отговорено 13 Януари, 2014 Oх... сигурен съм, че е така, но ... как да процедирам ? Тия с газта викат "Не знаем, това е положението - щом на бензин върви, ела да ти направим коктейл от газ и бензин и ще си караш така". Е за какво съм го сложил този инжекцион ?! За да карам на газ и бензин ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #1794 Отговорено 13 Януари, 2014 Какви хора има , не е истина.Плащаш им и пак не могат да си свършат работата.Да ти връщат парите и ходи на друго място , така ги виждам нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1795 Отговорено 13 Януари, 2014 (Редактирано) Какви хора има , не е истина.Плащаш им и пак не могат да си свършат работата.Да ти връщат парите и ходи на друго място , така ги виждам нещата.Така като гледаш реалната ситуация, дали ще се съгласят и ще му ги върнат?Oх... сигурен съм, че е така, но ... как да процедирам ? Тия с газта викат "Не знаем, това е положението - щом на бензин върви, ела да ти направим коктейл от газ и бензин и ще си караш така". Е за какво съм го сложил този инжекцион ?! За да карам на газ и бензин !Точно защото проблемът с колата е с газта, не с бензина е тяхна отговорност да отстранят проблема. Поискай да направят каквото е нужно, че проблема да изчезне. Ако свещите не са сменяни скоро - смени ги. Бобина на тези коли не съм чувал да се сменя. Кажи им, че в оторизиран сервиз са проверили и е наред и проблема не е от там. Ако продължават да свиват рамене, от тук нататък имаш 2 варианта:1) Надявам се, че не си броил пари на ръка - ако имаш документ, свържи се със Комисия за Защита на Потребителите, ще се учудиш колко разумно работят в твой интерес. Но ще отнеме време, през което твоята кола ще се кара на бензин, явно.2) Ако нямаш време за губене с дебили и си готов да похарчиш още малко пари - отиди в друг сервиз, в който да диагностицират газовата. На баща ми сложиха много сложна газова, със система за мазане на клапаните, понеже двигателя бе от особено капризните и всичко тръгна от раз. Сервиза е http://www.eurogas-bg.net/index.php - друг приятел също ходи там с по-старо BMW и остана супер доволен. Може би има и други читави сервизи. Като открият проблема (срещу съответното заплащане) трябва ти да решиш дали да се разправяш с дебилите, които са ти сложили газта или да платиш да го оправи другия сервиз. Ако е някоя дреболия, ще го оправят директно.Успех! Редактирано 13 Януари, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #1796 Отговорено 13 Януари, 2014 Както си написал нека иде на друго място да му я настроят иначе това с омаслителите на клапани познати газаджии са ми казвали , че е афиф работа малко Мислиш си , че смазва но само са грешни пари.Не карам на газ все още но ако слагам не бих слагал "омаслители" на клапаните.Колегата да иде на друго място , да му я настроят като хората и да се върне при тези и да им демонстрира , че проблема е бил в тях.Слаби газаджии си нацелил явно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1797 Отговорено 13 Януари, 2014 Всъщност, хората, които ми слагаха газовия инжекцион, са точно eurogas в Горна Баня.Свещи съм сменял преди 4000 км. - когато си взех колата. Също така, казах им, че съм проверил колата в оторизиран сервиз - а отговора беше "Те няма как точно да го проверят това". Направо няма такъв абсурд. Явно КЗП ще е най-правилния вариант в случая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #1798 Отговорено 13 Януари, 2014 Ходи и си поговори с тях човешки.Обясни им още 1 път какво те мъчи , искай да говориш с управителя , помоли да пренастроят ако трябва всичко и тогава мисли за КЗП.Докато работят хора ще стават и грешки.Имаш ли протокол от представителя , че всичко е наред ? Не бързай да ходиш с рогата напред.Доста случаи има на хора които ходят по няколко пъти докато колата им почне да върви така както им харесва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1799 Отговорено 14 Януари, 2014 Mkilla, вслушах се в съветът ти и си поговорих с тях отново човешки Отговорът - повече нищо не можем да направим за теб. Ако искаш, смесваме ти газта с бензин. Ако не - това е положението Просто нямам думи !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 733 #1800 Отговорено 14 Януари, 2014 Здравейте, Колеги.Имам тъп въпрос... както обикновеноМоже ли някой, който е сменял крушки по арматурното табло да ми каже, възможно ли е да със смяна на крушки да променя подсветката така, че от всичко червено, както е моята - Sport модификация - да получа резултат, като на SE и EXECUTIVE модификациите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове