Veseliq 1556 #1001 Отговорено 9 Декември, 2012 ACEA класовете са от А1 до А5 при маслата за бензинови двигатели и от B1 до B5 за дизелови двигатели.Следователно колегата с i-CTDi дизелов двигател трябва да избира между В1 и В5.От къде черпиш информацията за изискваното масло при i-CTDi двигателите на Хонда?Когато се чудих какви масла могат да се сипват в двигателя, четох много из нета - беше посочено A1/B1 или A5/B5 като препоръчително. Хонда имат много стриктни изисквания за някои от компонентите в маслата (най-вече SAPS съдържанието). Изглежда едно нещо съм сбъркал и той е ACEA C2 стандарта, който е базиран почти върху A5/B5 и точно C2 е оригиналното масло. Помня, че например A3/B3 бяха несъвместими с A1/B1 - просто помня, че ако числото е по-високо, не значи че покрива стандартите "под" него - не е е такава ирархията.Ето и конкретния цитат от сайт за оригинални части за Хонда:08232-P99-B1LHE Honda part numberHonda HFE-C2 0W30Honda I-Ctdi Engines, Honda Diesel Acea C2Largely based on the ACEA A5/B5. Strict limitation of SAPS content. Low HTHS viscosity of>2.9 mPas. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #1002 Отговорено 10 Декември, 2012 Това за износването, нищо не мога да кажа т.к. от двг разбирам горе-долу колкото и от икебана Но същото го казаха и няколко майстора след като им казах на колко години и километра е колата, също че е и бензин. След като и в Юби-ко ми препоръчаха 5в-30 или 5в-40, това беше достатъчно за мен, да и сложа 5в-40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1003 Отговорено 10 Декември, 2012 Привет на всички. Аз карам с 0w30 от Castrol. В книгата на колата пише,че с 0w30 двигателят работи най-ефективно и постига най-добър разход на гориво. Вече с нов съединител:-) LUK. В стария имаше феродо около 1.5+ мм до нитовете,но миришеше беше изпечен и за това "боксуваше". Човекът майстор каза,че маховика е за смяна и износен на 60+% и,че има луфт,но аз това не го вярвам,докато не видя ,а нямаше как да видя,защото не бях там и не беше възможно да присъствам на "операцията". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1004 Отговорено 10 Декември, 2012 Колеги знаете ли за някаква алтернатива на оптегателната ролка на пистовия ремък и възможно ли е да се смени само ролката без рамото? Тук е невероятно скъпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #1005 Отговорено 10 Декември, 2012 значи Мотул ЕКО КЛИИН 0W30 ето линк http://live.enzmannm...30-5-liter.html става за дизела защото е С-2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1006 Отговорено 11 Декември, 2012 Аааа, моята количка 1 месец е в бокса и много ми липсва вече.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1007 Отговорено 12 Декември, 2012 В крайна сметка колко основен е основния ремонт дето се прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1008 Отговорено 12 Декември, 2012 Направо сменям двигателя аз ... :-/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1009 Отговорено 12 Декември, 2012 Success is 99% failure. Sochiro Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #1010 Отговорено 12 Декември, 2012 Колеги знаете ли за някаква алтернатива на оптегателната ролка на пистовия ремък и възможно ли е да се смени само ролката без рамото? Тук е невероятно скъпаАз лично си свалих ролката,избих си лагерчето и си го смених.Самата ролка не съм сменял.Говоря за бензинов двигател,но се порових в HONDA EPC и ми се струва,че конструкцията и при дизела е същата.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #1011 Отговорено 12 Декември, 2012 (Редактирано) Само ролка с лагерчето/без основата- рамото/ на същия двигател 2.2iCTDI, но на СРВ купувах за 87лв. скоро от Бултрако! Би трябвало и на острова да го има като отделна част! Редактирано 12 Декември, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #1012 Отговорено 12 Декември, 2012 Колеги защо ми е студено в новият ми дизелов акорд ?Много неприятно съм изненадан с бензиновия не е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1013 Отговорено 12 Декември, 2012 (Редактирано) Дизела загрява отчайващо бавно. Много ефективен е двигателя и бавно стопля, а няма екстра "печка" колата. Аз всеки ден зъзна по 10-15 минути докато почне да стопля. Което е 2/3 от маршрута ми до работа. Мислех, че е термостат, но се оказва, че всички са така Чак се чудя да не сложа ли на радиатора някакъв картон да не се охлажда, като едно време на Ладите Следващата ми кола ако е дизел, ще има печка, щото всяка зима е мъка. Редактирано 12 Декември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1014 Отговорено 13 Декември, 2012 (Редактирано) На радиатора се слага картон ако, както казваш не ти работи термостата. Иначе докато не закрее колата в радиатора топъл антифриз въобще не влиза. И наистина модерните дизелови двигатели са много ефективни и почти никаква енергия не се преобразува в топлинна (което реално си се води като загуба на енергия). Още една причина да се радвам на бензина през зимата Как е при хондите положението с паленето при ниските температури тези дни? Имате ли проблеми? Редактирано 13 Декември, 2012 от garyhobson Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #1015 Отговорено 13 Декември, 2012 -15 щом изгасне подгряването е като кибрит Ама вдигна малко разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1016 Отговорено 13 Декември, 2012 -15 щом изгасне подгряването е като кибрит :)/> Ама вдигна малко разхода.Това с немска или българска нафта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1017 Отговорено 13 Декември, 2012 Привет колеги. Аз проверих само в euro car part,защото там са може би най-ниските цени. След като видях цената там,не ми се искаше да гледам на друго място. Ina Drive Belt Tensioner -£ 227.94. Причината да искам смяна на обт.ролка е,че чувам едно свистене точно там,когато гася двигателя. Може да е от обратната тяга и връщането на инертната сила ,но и без това скоро,ще сменям ремък и би било добре да ги сменя заедно. Тук последната седмица се застуди -1 до -5 градуса и аз като колегата забелязвам,че разхода се покачи.Не съм смятъл,но не е нищожно. Иначе при мен сутрин рано след 10 мин.работа на ( оборот ) започва да духа задоволително топло. Следващата седмица пътувам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #1018 Отговорено 13 Декември, 2012 -15 щом изгасне подгряването е като кибрит :)/>/> Ама вдигна малко разхода.Това с немска или българска нафта? :)/>С немска за нафтата в БГ не ми се говори защото на магистрала ми даде с около 0.8 литра на 100 повече за 800км си е количество. Колата е карана 120-130. Ужас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1019 Отговорено 14 Декември, 2012 Привет на всички. Следващата седмица пътувам за България и ще се радвам ако мога да дойда на някоя сбирка. И нещо важно: от 01/07/2009год. Хонда удължава гаранцията на 7години или 160 000км на 5-та врата при комбитата. Обадих се и питах и се указа истина,но трябва да ги известя две седмици преди датата,на която искам да отида. Колата остава при тях за два дни,но дават тяхна за ползване. Звучи добре пак да видим,като се върна от България ,ще го направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1020 Отговорено 14 Декември, 2012 Това звучи идеално , ако искаш за спорта пробвай в тукашното "представителство" да направиш същата маневра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1021 Отговорено 14 Декември, 2012 (Редактирано) -15 щом изгасне подгряването е като кибрит Ама вдигна малко разхода.Това с немска или българска нафта? Че с най-евтината българска нафта нямам проблем и на -23 да пали мойта (миналата година на толкова с докосване на стартера палеше с нафта от ЕКО).С немска за нафтата в БГ не ми се говори защото на магистрала ми даде с около 0.8 литра на 100 повече за 800км си е количество. Колата е карана 120-130. Ужас. ;)/>Според мен проблема е бил другаде - в Германия караш по-различно нещо. Щото аз като карах из европа - и с италиянска и с френска и с австрийска нафта, вади същия разход, какъвто и с нашенска (при еднаква скорост по магистралите)... Но разход под 5 свалям само със спокойно каране с 90-100 извън магистрали. Редактирано 14 Декември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1022 Отговорено 14 Декември, 2012 Дадено. Ще опитам. Tino ако искаш дай ми тел.или skype. Има доста любопитки покрай тази история с гаранциятя,но не става да ги пиша тук. Та нали и родните"предателства" съжелявам за грешката,представителства членуват във форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1023 Отговорено 14 Декември, 2012 (Редактирано) Аз вече подкарвам 6-та зима с моята дизеларка и абсолютно винаги съм палел от първо докосване. Отделно че съм скиор и от нощно каране или рано сутрин по хижи и селца съм палил и на -20. Даже при голям студ като днешнния пали с един "подскок"-доста по-рязко и нетърпеливо. Нафта само веднъж ми направи проблем но не при палене а в движение. Оказа се желирала в горивния филтър. Но рано през топъл Декември заредих догоре и по Коледа още бях с това зареждане и ми обясниха че до студовете са зареждали с средно зимна нафта до -15. От 3 години зареждам само в ЕКО и то с обикновена нафта и никакви ядове. Даже сега се чудех дали да не сложу Премиум нафта или добавка, но мой приятел занимаващ се с автосервизно оборудване ме посъветва да не си експериментирам с никакви добавки. Скептик е и за скъпите нафти. Между другото преди години салагах лятото към морето на дълаг път добавки и ефекта беше по-скоро обратен. Пробвах съм с на LIQUI MOLY няколко вида и не бях доволен.Относно парното: ами аз също яко мръзна сутрин особено като е задръстено няма сгряване. Тъкмо се затопли и аз съм стигнал, а пътувам към 40 мин. Сега и заради ремонтите даже ходя с метро на работа защото ми е по-топло въпреки че имам малко пеша ходене. Освен че бавно загрява и бързо изстива, като парното намалява дори при работа само на място. Зимата пък като заслизам от планината изобщо няма сгряване. Аз си мечтая не толкова за печка а за подгряване на седалки, ама постия му италианец не му е мръзнал гъзеца явно. Редактирано 14 Декември, 2012 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1024 Отговорено 15 Декември, 2012 Зимно време практикувам тръгване след 1-2 минути и после форсиране на двигателя до 1500 оборота на място , за да загрее малко по-бързо . Или иначе е голяма мъка зимата , първата зима направо не можех да повярвам , че е така . Преди като карах бензинки , на дълъг път да кажем не пусках парното , а го оставям на най-топло и то леко си подухва и ми е идеално топло , с дизела обаче трябва да духа задължително и като е много студено вънка и съм на магистрала дори на втора степен ми е студено на краката ма пък ми е удобно на дупето и ми е спестовно на джоба Последните две седмици карам Сивик седан 1.6 4х4 на бензин и бях забравил какво е разход от 10/100 , а за сефте разбрах какво е и разход 14/100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1025 Отговорено 15 Декември, 2012 (Редактирано) Вчера като се включвах в околовръстното настъпих здраво колата на 2ра до 4500 и после на 3та до към 3000 об. Турбината беше в обороти и много рязко удари тягата - като включих 3та и натиснах педала до долу започна едно много неприятно "хълцане" и тресене на около 3000 оборота все едно е на прекъсвач или горивото идва на пресекулки. Може и да се заблуждавам, но като натиснах съединителя да сменя предавка, за да паднат оборотите - съединителя беше "странен" - не влезе/излезе плавно.Което ме кара да се чудя дали вече пружините на маховика са приключили почти напълно и се почва с изненадите, заради което е време да отива в бокса за нов или се е затлачила нафта някъде по филтъра... Нафтата е EKO (те вече имат само една), с едни 45 литра в резервоара (не е свършило горивото) заредена преди няколко дни до горе - би трябвало да си е най-зимната, покрай това, че тогава бяха падали вече до -10 температурите... Редактирано 15 Декември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1026 Отговорено 15 Декември, 2012 Може би ти се е желирала леко нафтата. Аз тази сутрин получих същия проблем. Запалих от раз ходих до детската градина слезнах до центъра и там леко натиснах по остро, защото докато е студена я пазя и почна да ми примига лампата за подгряването. Не ми заби остор, като преди години когато имах същоя проблем но аз бързо я усетих и после много леко я докарах до офиса. Също съм с обикновена нафта на ЕКО но заредих догоре на 01.12 и може би тогава не е била съвсем зимна? Преди няколко зими като се получи подобен проблем, направо ми забиваше нос и прескачаше, като си го описал ти. Сега се чудя на двете мнения на приятели "експерти", единия го описах по-горе другия работи в реномиран сервиза на Мерцедес срещу Баумакс. Той ми препоръча Шел добавка против замръзване. Другия пък ми каза ОМВ Премиум дизел. Сложих я на слънце, доколкото имаше такова и сега ще видя на прибиране какво е положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #1027 Отговорено 15 Декември, 2012 Въпреки че карам СРВ, двигателя е същия ,дизелов като при вас!Да, загрява малко по-бавно, /3-4 км./ докато започне да духа топло, но доста бързо сгрява купето, което е и по-голямо като обем, от ваще на акордите!Няма значение, дали спускам продължително по нанадолнище,или колата работи продължително на място- винаги си духа много топло!На дълъг път, ако не искате да пускате парното и да ви постъпва топъл въздух в купето /да ви е топло/, просто изключете бутона за циркулация на въздуха само в купето и въздуха постъпващ отвън ще се затопля минавайки през радиаторчето на парното!Ако това го знаете и е така добре, иначе в противен случай сигурно имате проблем с клапата която отваря/затваря притока на свеж въздух от вън!Другия вариант да не може да се стопли купето ,остава конструктивна грешка /което не ми се вярва/! Тук е момента да спомена и за тези добавки, които слагате или ще слагате в нафтата през зимата-отваряйте си очите какви са и дали са подходящи за нашия тип двигател и как се смесват!Както и какви масла слагате на двигателя и добавки към тях!В Руския форум на Хонда,раздела на СРВ скоро четох /доста съм забравил Руския, но разбрах горе-долу за какво иде реч/ как благодарение на тези добавки, колега си е прецакал целия двигател /на 50х.км./!Нещо се споменаваше и за оборотите на турбото, как колата изгаснала на 2-3 пъти и след много въртене, когато запалвала изпушвало черно отзад!Но при разглобяване на двигателя, са установили че причината е от допълнително сложената от човека добавка преди да тръгне на път!Тези които ги интересува и са добре с Руския могат да го намерят и прочетът!Мисля че това е линкът!http://forum.crvclub.ru/index.php/topic,122361.0.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1028 Отговорено 15 Декември, 2012 emicha1 не всички Акорди са с по-малко вътрешно пространство на твоето Не ми е правила подобни проблеми до сега , но определено последните зареждания на ЕКО не бяха положителни за мен След сипване на нафта от ОМВ-то начина на работа се промени доста в положителна насока Но , това което ми се получава от скоро време е забиване на носа и спадане на оборотите ( за части от секундата ) при по-рязко ускорение на 2-ра или 3-та предавка Не знам дали не е от спукания колектор , горивния филтър и гориво е изключена причина ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #1029 Отговорено 15 Декември, 2012 Тино, за комбито е ясно ,имах предвид нормалното купе!Нафта сипвам само на Лукойл, и то от обикновенната и никакви ядове, имат и специално зимна /Екто/ и е значително по-евтина, от на другите вериги-пробвай я и виж!СРВ-то пък няма проблема с колектора:P/>! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #1030 Отговорено 16 Декември, 2012 Потвърждавам,и при мен се получи номера с прекъсването при натиснат докрай педал на газта. И последвалото премигване на подгряването.Грешката отчетена от компа е - недостик на гориво. Аз също бях заредил в ЕКО ,авно зимата ги е изненадала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1031 Отговорено 16 Декември, 2012 (Редактирано) Днес след поомекване на времето вече нямам проблем с нафтата а доста покарах и поръчках. Минах през едно Еко, където често зареждам и ме знаят като клиент и съвсем приятелски разказах за проблема и попитах какви са показателите на нафтата им. Споделиха, че докъм 04-05.12 са продавали тъй наречената средно зимна нафта с температура на замръзване -12 градуса и без допълнителна добавка за замръзване. Сега продават нафта с стандарт -18 на която слагат добавка докарваща я до -35. Послушах съвета на познатите ми специалисти и си купих добавка на Шел против зъмръзване. Шведско производство и патент е и 500мл шише стига за 1000 или 500л. гориво спряма целевата температура като при втората концентрация издържала до -39. Цената на шишето е 10лв. Ще видим как ще се държи при следващите студове. Иначе сипах отново обикновена нафта тъй-като според спецовете е безсмислено да се зарежда премиум дизел и да се слага и добавка, а на мен целта ми беше да подобря и старата нафта в резервоара ми. Редактирано 16 Декември, 2012 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1032 Отговорено 17 Декември, 2012 Уви, при мен не е мигала лампата за притопляне и няма грешки в компютъра Дано наистина е от нафтата. Иначе CRV и Accord са различни автомобили независимо вътрешното пространство. CRV е малко по-тежко, има по-голямо въздушно съпротивление, може би двигателя е по-различно поставен и позволява да се затопли по-бързо. Аз общо взето споделям мнението на angello - ако си в задръстване и не натискаш педала, 40 мин може да не загрее (според стрелката). Аз имам компютър в колата и искам да споделя следните наблюдения - стрелката отлепя от мястото, където е подпряна на 45 градуса. На 50 градуса е на 0та (минимума). На 65 градуса вече е където седи като закована. Ако след като е вдигнала 65, падне до 60 градуса (примерно пуснали сте точно парно, седите в задръстване) стрелката не помръдва - не се връща, на 59 вече се връща.Обаче на 65 градуса когато стрелката е опряма своята "оптимална точка" колата НЕ Е ЗАГРЯЛА. В спряно положение компютъра показва че хвърля 20% повече гориво в сместта на празен ход от "загряла". За да стане "загряла" трябва да вдигне 80 градуса. А 80 градуса с парно, от както паднаха температурите под 0, успявам да вдигна само като изкачвам по-продължително някой баир като Симеоновско Шосе към Симеоново. Това предполагам е основния фактор, заради който дизела харчи повече зимата (с гуми с добро съпротивление съм, леки лети джанти, но разхода поне 0.5-1л се качва в студа и със същите гуми и джанти пада като се постопли на пролет). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1033 Отговорено 17 Декември, 2012 Мда , така е . Миналата зима за 100 км само на къси разстояния , без да може да е откинала стрелката хептен ми даде недостижимите до тогавао 10/100 А аз да се похваля , днес си взех колата след пребоядисване и изчукване на детайл и се кефя , че вече не се влача с таксита или градски Сложих и зимните гуми и изправих две от летите 16-цолови джанти оригинални - по 30 лв бр. Като се кача на магистрала ще си проличи каква са я свършили , а Goodyear UG8 за сега е тихичък и мек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #1034 Отговорено 18 Декември, 2012 Veseliq , ясно е че Акорда и СРВ-то ,имат разлики,обаче се замислих върху това което си написал: Аз имам компютър в колата и искам да споделя следните наблюдения - стрелката отлепя от мястото, където е подпряна на 45 градуса. На 50 градуса е на 0та (минимума). На 65 градуса вече е където седи като закована. Ако след като е вдигнала 65, падне до 60 градуса (примерно пуснали сте точно парно, седите в задръстване) стрелката не помръдва - не се връща, на 59 вече се връща.и това:Обаче на 65 градуса когато стрелката е опряма своята "оптимална точка" колата НЕ Е ЗАГРЯЛА. В спряно положение компютъра показва че хвърля 20% повече гориво в сместта на празен ход от "загряла". За да стане "загряла" трябва да вдигне 80 градуса. А 80 градуса с парно, от както паднаха температурите под 0, успявам да вдигна само като изкачвам по-продължително някой баир като Симеоновско ШосеИ просто ме кара да ти задам два въпроса:Първо- смяташ ли, че компютъра който ти показва тези стойности, отчита коректно и вярно!Второ - сигурен ли си, че нямаш проблем с термостата /да отваря по-рано,или да неможе да затваря добре/ и от там колата ,да неможе да достигне нормален температурен режим,който пък както казваш ти влияе на разхода,с което съм съгласен!Не ми се вярва от Хонда , да не са измислили ,оразмерили и изчислили охладителната система!Термостата с времето си променя характеристиките и отам работи некоректно!Той по принцип може да си отваря и затваря /да работи/ но въпроса е при какви стоиности!Ако си е променил параметрите, да отваря примерно на 6-8 градуса по-ниска температура, или да не затваря плътно - то затова се получава и проблема с достигане бързо на нормалната работна температура и подържането и в оптимален режим!Та затова мисля, че проблема е най-вече в термостата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1035 Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) И просто ме кара да ти задам два въпроса:Първо- смяташ ли, че компютъра който ти показва тези стойности, отчита коректно и вярно!Абослютно. Това са датчиците на ECU-то. Компютъра не отчита нищо - просто изобразява информацията върната от датчиците през OBDII порта.Второ - сигурен ли си, че нямаш проблем с термостата /да отваря по-рано,или да неможе да затваря добре/ и от там колата ,да неможе да достигне нормален температурен режим,който пък както казваш ти влияе на разхода,с което съм съгласен!Няма как да съм 100% сигурен. Но висчки други с Акорд дизел 2004-2005 казват същите тези наблюдения. Питах и в Юбико и те ми казаха същото - това бил болезнен въпрос, не било термостат.Не ми се вярва от Хонда , да не са измислили ,оразмерили и изчислили охладителната система!Точно това са направили. Първоначалната версия на този двигател е била толкова ефективна, че се оказва абсолютно недостатъчна да отоплява едно автомобилно купе. Преосмислили са отопляващата система, така че все пак да успява да затопли колата. Но е много далеч от това, което с други двигатели се постига. Не мога да намеря точен източник да ти покажа историята на двигателя и тези факти около него.Имай предвид, че ти си с 2006та година CR-V. A2 двигателя има промени, така че не се изненадвам, че твоя загрява по-бързо и отоплява по-добре. Ние тук говорим за първия дизел. Редактирано 18 Декември, 2012 от Veseliq 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #1036 Отговорено 18 Декември, 2012 |Аз си мисля че би трябвало да може климатроника да духа топло.Вижда се че системата има четирипътен клапан.Който би трябвало да може да обръща от студено на топло.Иначе термостата много лесно се проверява,но никъде не съм чел за дефектирал термостат на акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1037 Отговорено 18 Декември, 2012 Климатрониците поддържат зададена температура автоматично. - нищо повече За да отопляват, трябва или да има нагревател или така наречената "печка". Правят го така, защото колата се счита, че се нуждае от подпомагане на отоплението доста малко време, после може да използва топлината от двигателя. А климатик, който се възползва от Цикъла на Карно за отопление обикновено е много по-тежък и обемист и трябва да го мъкнеш заради "няколкото минути" през които не ти е топъл двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #1038 Отговорено 18 Декември, 2012 Ски сезона е открит и се замислям да монтирам едни надлъжни товарни греди на които да сложа ски багажник, вместо да съсипя салона с кантовете на ските. И въпроса ми е, откъде мога да си купя такива греди т.к. в нета не намирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1039 Отговорено 18 Декември, 2012 (Редактирано) Аз си взех от тук: http://www.bagajnik.com/index.php?p=contactИма греди, за гредите има ски багажници или боксове. Мен ски багажник, който става за бордове (4 борда, 2 по 2 един върху друг) ми излезе към 440лв заедно с гредите. Взех хубави - имаше по-пластмасови варианти за 250-300. Редактирано 18 Декември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #1040 Отговорено 18 Декември, 2012 Имай предвид, че ти си с 2006та година CR-V. A2 двигателя има промени, така че не се изненадвам, че твоя загрява по-бързо и отоплява по-добре. Ние тук говорим за първия дизел. За това не бях помислил,та може и да си прав,но не ми се вярва да има чак толкова големи разлики - ама казва ли ти някой! Пак казвам, че термостата е един вид ампула и колкото и добре да е затворена може да промени параметрите си! Замисляли ли сте се ,да сложите термостат /те са на работни градуси / който отваря на 5-8 градуса по-висока температура от този с фабричните показатели ,защото при други марки тази замяна я има и го правят, когато го има този проблем /някои монтьори му викат- зимен термостат/! Това го казвам като идея ,аз лично съм го правил преди, пак на дизелова кола която трудно достигаше нужната температура! И по повод климатроника ,аз на кола както и да му се вика /климатик,климатроник и.../ не съм виждал да духа топло и да обръща режима! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове