Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ: За колегите с бежов салон:В Юби-Ко погрешка са доставили два комплекта бежови оригинални стелки вместо черни. Ако на някой му трябват може да се вреди на доста добра цена. Стелките са оригинални, от елеганс серията с бродиран надпис Акорд (всъщност са за фейслифтовия модел, но стават и за пре фейслифт).@модераторския екип: Надявам се че не нарушавам правилата с този пост. Просто искам да помогна на колегите. Ако съм в нарушение го изтрийте, моля.

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бродирано лого т.е. стелките не са каучукови, а мокет, така ли? Можеш ли да кажеш за колко пари си дочул на едно ЛС. Те моите са като нови, ама знам ли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стелките са от мокет (оригиналните стелки с които идва модела - имат си и part number на хонда и са genuine honda part).Има и гумени но трябва да си поръчаш и се чака доставка десетина дни. Доста по-скъпи са обаче.Пиша тук за да е достъпна информацията за всички, а на лично ще ти дам цените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде може да ме включите и мен. 2,4 exclusive. 2003-та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, пожелавам ти много безаварийни километри и само хубави моменти.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време е да почна и аз с въпросите :)Баласта на ксеноните сами ли си го подменяте. Също така в руското ръководство за ремонт видях, че пишат да си помним кодовете на аудио системата защото се сваля акумулатора при смяна на баласта и после трябва да си ги вкараш в радиото. Мойта кола в Юбико и откачаха акумулатора защото за нищо не става и въпреки това не ми е искало никакви кодове после радиото. Понеже нямам никакви кодове да се притеснявам ли при следващо откачане на акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този въпрос и на мен ми е интересен, защото не си знам кода, а и в оригиналните документи и сервизни книжки на колата не го виждам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега съм откачал акумулатора много пъти и никога аудиото не ми е искало код.Само си губи запаметените настройки.И на мен ми е интересно дали някой е въвеждал код.Поздрави.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя код май го има за американския акорд 7, който си е различен от всякъде. Ако четете сервизните ръководства в нета - почти всички са за американската версия на колата. Аз мога да потвърдя, че до тук няколко пъти съм откачал акумулатор и резултата е, че трябва да си запаметиш радио станциите и часовника на ново, нищо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко опита да не забравя да си зареждам фотоапарата, реших да направя снимки с телефона и да постна най-накрая как извърших монтажа на LED дневните светлини на Хондата.

Първо си съставих схема за свързване.Това го направих с цел да видя колко предпазителя да ползвам и колко кабели да прекарам от таблото към двигателния отцех. Публикувано изображение

Оказа се че мога да ползвам за прекарване само 1 кабел, това е + който взимам от таблото с Бушоните. Също така сметнах че ще е добре да го защитя с предпазител:

Публикувано изображение

Извинявам се за лошото качество! +12 волта взех от празно място (без бушон) на който на общата шина идваше напрежение като подам контакт. Взех един малък бушон 5 вата. Дадох го на късо (за да го изгоря) на един стар акумулатор за да може като го поставя на празното място да не подаде напрежение към нещо към което не трябва. След това запоих жичката към края, който ще поставям при бушоните. Този проводник тръгва към бутона на таблото, но преди това го защитих с още един предпазите и кабелни обувки. Това е червеният предпазител.

Публикувано изображение

 

Монтирах бутона и почнах да прекарвам кабелите. Всъщност това е само едни проводник. Прекарах го през една тапа до бушоните, през която минава жилото за отваряне на предния капак. След това разглобих левия подкалник, и корите в двигателния отцех, които са за левия калник. От там кабела отиде точно до релето което монтирах вътре в тези кори. Релето е БОШ и му махна диода на оперативната верига.

Публикувано изображение

 

След това монтирах осветлението. С дрелка направих малки дупки 4мм и със самонарезни винтове завих LED осветлението.

Публикувано изображение

 

Прекарах кабелите като извадих кората на радиатора до акумулатора. Там ги превързах за гредата на купето с биндер ленти. Взех ток директно от акумулатора като добавих кабелни обувки със същия диаметър като тези за захващане на клеймите и добавих още по една гайка. Тоест за да свалиш акумулатора развиваш гайката на клемите за LED светлините и после основната гайка за свързване на акумулатора. След това монтирах 5А предпазител и свързах проводниците с силовата верига на релето БОШ.

Това е резултата:

Публикувано изображение

 

Дано е от полза на някой!

Редактирано от Becko12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъ... твоята кола била отпреди фейслифта?! :blink: Сигурен ли си, че е '06-ти набор?Защо не пробва да ги монтираш посредата на маската заедно със средната й лайсна? Според мен биха се вписали по-добре с линията на колата.Каква маркировка имат ЛЕД-овете ти? Ще ти ги признаят ли за ДРЛ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2006.11 месец е по документи. Първата регистрация е тогава. Кога е произведена не знам как да видя.Иначе там стоят според мен най-добре, но това е въпрос на вкус. Ами дневни светлини си пише на тях и вървяха с някакви документи, които изхвърлих вече. Не обърнах никакво внимание нито на маркировка нито на нищо, така че не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В талона ти имаш номер на шаси. Вкарай го във VIN декодера и ще разбереш кога сте слезли от конвейр.И ти хубаво си изхвърлил документите, но за да ти ги признаят за DRL, светлините трябва да имат определени маркировки, че отговарят на конкретни стандарти. И нямам предвид само Е4. Потърси в интернет, информирай се, защото когато те спрат полицаите ще бъде късно.Аз например съм напълно наясно, че моите ЛЕД-чета няма шанс да минат за дневни светлини, но съм си ги сложил само защото така ми харесва. Иначе, пак си карам на къси през деня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Ще си позволя да изкажа малко мнения от личен опит и сервизни консултации:Половин литър масло си е съвсем нормално за десет хиляди километра.Копчетата на волана светят на моделите след 2006г. Радиото не е защитено с код.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, благодарение на колегата OutCold, който ме светна как става, спрях досадното писукане за несложен колан всеки път когато завъртиш ключа:

 

За тези преди фейслифта:

поглеждате под шофьорската седалка и откачвате кафявия куплунг в който лизат кафява и синя жица.

 

За фейслифта:

под шофьорската седалка има 4 куплунга - откачвате синия куплунг.

 

ето снимка от английския форум:

Публикувано изображение

 

Това е само за индикацията на коланите и не засяга нищо друго по системите за безопасност.

 

Остава ви само една блаженна тишина след завъртане на ключа... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С горното колегата sMARTBomber по никакъв начин не предлага или поощрява карането без колан, изключването на индикацията е на собствена отговорност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно защото моя колан никога не е пищял :) Трябва да видя дали някой преди мен не е направил тази операция. Аз си мислех, че акорда няма звукова индикация, а само на таблото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С горното колегата sMARTBomber по никакъв начин не предлага или поощрява карането без колан, изключването на индикацията е на собствена отговорност!

 

Потвърждавам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам няколко въпроса, моя акорд е 2004-спорт:1. CD-то е без ченджър и не ми показва името и времетраенето на песните на оригинални дискове, това нормално ли е или трябва да бутна някои настройки?2. Когато е вкл. ксенона ми смущава сигнала на радиото, някой ако има подобен проблем и решение моля да сподели?!3. И още един въпрос, от къде мога да си купя зимни стелки, не държа да са оригинални?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Нормално е. Няма значение оригинален или не е дискът.2. Сигурен ли си че ксенона е фабричен. Най-вероятно е проблем с баласта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Акорд е 2005 и всички копчета са ок и светят и на волана и на таблото.

Редактирано от prosqka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Нормално е. Няма значение оригинален или не е дискът.2. Сигурен ли си че ксенона е фабричен. Най-вероятно е проблем с баласта.

Ксенона ми не е фабричен, поставен е допълнително от предишния собственик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених два задни горни носача. Левия беше леко разбит и тропаше, десния беше здрав. По случая старите носачи се подаряват - ако някой има разбит десен и не му се дават 400лв (колкото струва комплект оригинални), може да си помисли за варианта да вземе моя, но той си е оригиналния, на над 200 000км и не се знае колко живот има в него.

 

Освен това изчистих тръбите на EGR и всмуквателния колектор в Юби-Ко за 100лв както са го направили няколко други колеги с дизелчета тук. Имам да кажа няколко неща :) На моята кола, на която това не е правено никога, тръбите бяха изключително запушени (бяха ми направили и снимка). Вътре беше останал по-малко от половината вътрешен диаметър. Вчера след като си взех колата я карах и градско, ходих и до Боровец (извънградско) с повечко изпреварвания и не мога да си позная колата...

 

1) Колата се побърка, двигателя тегли много повече - съвсем осезаемо!!

2) Работи по-тихо

3) Като че турбото свири малко по-малко

4) Вероятно и разхода ще падне при същия стил на каране спрямо преди, тепърва ще го усетя.

 

Като гледам след 50-60 хиляди, живи здрави, ако още сме заедно с любимата седмичка, пак ще направя същата профилактика. Съветвам всеки колега, на който не са чистени тръбите последните 100 000км да отиде да го направи веднага - няма да съжалява. Вероятно още при 50 000 пробег ще се усети разлика (ще са започнали да се запушват тръбите), но хората, които никога не са правили тази профилактита и вероятно колите им са на много повече километри, просто трябва да отидат и да я свършат тая работа - ако не веднага, то на следващото обслужване.

 

 

 

 

 

Освен това за колегите с Accord 2003-2005 - трябваше да сменям лайсна на предна дясна (не-шофьорска) врата - на мен ми разбиха горната хромирана лайсна над прозореца. Поръчах си я през един роднина, който има магазин за авточасти, но е станало объркване и дойде хромираната лайсна под прозореца, над дръжката на вратата. Лайсната през Бултрако/Юби-ко струва 130-140лв, на мен ми излезе 94лв и някакви стотинки по спомен, HONDA GENUINE, запечатана. Ако някой търси такава лайсна - вместо да поръчва през Бултрако, мога да му дам тази за 90лв, защото няма да ми трябва - стои си затворена в кутийката и пликчето както е дошла от Япония, никога не е ползвана и е абсолютно оригинална - хем ще ви е по-евтино, хем ще ми спасите едни 90лв - аз вече поръчах още веднъж другата :(

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това изчистих тръбите на EGR и всмуквателния колектор в Юби-Ко за 100лв както са го направили няколко други колеги с дизелчета тук.

А някой знае ли в Пловдив къде може на по-нормално място да се направи тази процедура. И все пак ако няма такова, колко струва в бултрако?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с колегата Жоро - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50183 от Форума , не знам дали може да свърши работа , но се съмнявам да не успее ;) Не те съветвам да ходиш в Бултрако Пловдив !!! От там само при крайна нужда масла и филтри .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кой ще даде рамо - правим съпоставка на скоростните кутии на дизеловите Акорди , които са с 5 и 6 скорости . Та интересувам се някой измерил ли е на 5-та/6-та с 2000 оборота с каква скорост се движи , на 3000 и 4000 оборота .

Аз лично си спомням , че разлика в оборотите-скоростта почти няма . По спомен :

Акорд 2005 2.2 дизел 5-скорости

2000 оборота почти 110 км/ч

3000 оборота малко над 140 км/ч

4000 оборота над 200 км/ч

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да кажеш, че ти се променя предавателното число, с вдигане на оборотите :blink: ?

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колеги,Викам чакай и аз да се похваля - вече почти година си карам седмицата, но чак сега разцъквам из форума по-подробно.Иначе колата е много комфортна и достатъчно голяма, супер вози и е достатъчно мощна.Много ѝ се радвам.И веднага да задам въпрос - бях при един майстор да ми смени маслото и той взе че ми сложи Селяния, а после научих от приятели, че тва далеч не е подходяща опция за моя акорд.Кво мислите вие? Каза да карам 10000 км. с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавду как стигна до това заключение ? :D Искам да знам колегите , които скоростни кутии са с 6 предавки , а не с 5 както съм аз на определени обороти с каква скорост се движат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично си спомням , че разлика в оборотите-скоростта почти няма . По спомен :Акорд 2005 2.2 дизел 5-скорости2000 оборота почти 110 км/ч 3000 оборота малко над 140 км/ч 4000 оборота над 200 км/ч

Това не е възможно. На ръчните скорости предавателното число не ти се променя. Тоест ако с 1000об се движиш с 55км/ч, с 2000 си 110км/ч, 3000 си 165км/ч, 4000 си 220км/ч. И точно така са при мен на моя Акорд с 5 предавки със стандартните гуми 205/55/R16 за 5та. Грубо за 1ва/2ра/3та/4та на 1000об/м си 10кмч/20кмч/30кмч/40кмч, съответно по колкото умножиш оборотите, по толкова умножаваш и скорстта.До колкото помня на 6та скорост дизела с 6 предавки е като на 5та тези с 5 предавки - просто скоростите от 1ва до 5та са по-къси, което е голям плюс и влияе добре на разхода в по-тежки градски условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колеги,Викам чакай и аз да се похваля - вече почти година си карам седмицата, но чак сега разцъквам из форума по-подробно.Иначе колата е много комфортна и достатъчно голяма, супер вози и е достатъчно мощна.Много ѝ се радвам.И веднага да задам въпрос - бях при един майстор да ми смени маслото и той взе че ми сложи Селяния, а после научих от приятели, че тва далеч не е подходяща опция за моя акорд.Кво мислите вие? Каза да карам 10000 км. с него.

Ами аз лично не бих карал.Моя акорд го карам 10 000 км с 0w30 и сменям...*EDIT: сега видях, че си на бензин - аз съм дизел и затова не бих правил компромис с маслото, но за бензинката - зависи колко селска е селянията :) Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селяния :D Сигурно е искал да каже Селения (доколкото знам италиански масла) :)Ето тук даже намерих една тема за марката в нашия форум. Ако е на 10х км, минала е една година, откакто си го сложил и имаш притеснения, можеш да го сменяш, според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей изядохте ме :D Подчертах " По-спомен " .

Веселия и аз знам това за 5-та и 6-та предавка , просто исках някой да го потвърди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селяния :D Сигурно е искал да каже Селения (доколкото знам италиански масла) :)Ето тук даже намерих една тема за марката в нашия форум. Ако е на 10х км, минала е една година, откакто си го сложил и имаш притеснения, можеш да го сменяш, според мен.

Исках да кажа Селяния, иначе много добре знам името на маслото :) Иначе тая тема съм я чел, поразровил съм се. Просто като казах на един приятел кво са ми наляли, той вика "Кажи му на тоя майстор "Аз карам Хонда, не карам ФИАТ :Д" Друг майстор ми вика "Тва е евтино масло".Та исках повечко мнения. Иначе е прясно налято, а колата ми е на 123к километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от Селения-та. Селения Голд например е МНОГО ДОБРО масло. Без него алфите щяха да се чупят още повече. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от Селения-та. Селения Голд например е МНОГО ДОБРО масло. Без него алфите щяха да се чупят още повече. :D

Хахаах разцепи :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е смешно, но говорех сериозно. Селения Голд НАИСТИНА е много добро масло. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам тези от вас, които са със фабричен ксенон. Като дадете на контакт при положение на лостчето за фаровете на OFF светват ли ви късите. При мен светват и нямам възможност да карам без фарове. Единствения ми вариант е да сложа лостчето на габарити, но и тогава разбираемо пак има малка светлина от фаровете :) И също не би ли трябвало да светват късите едва след палене на двигателя. Така много изтощават акумулатора.....Сетих се за още нещо. При фабричната аларма колата заключва ли ви се автоматично след изестно време, когато няма никой вътре и е оставена без да се пипа нищо по нея?

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия ти въпрос за ксенона - не, не се включват. На off не свети нищо, на габарити си светят габаритите, на къси светва ксенона. Може и предишния собственик, ако е бил от държава където късите са задължителни целогодишно, да е сложил реле и при даване на контакт на колата да се пускат и така да не ги забравя.Втория ти въпрос - да, колата се заключва сама след известно време. Не мисля, че има обемен датчик, че да се влияе от това дали вътре има човек. Не мога и да схвана принципа, при който се заключва. Случвало ми се е да я забравя отключена и на сутринта да я намеря отключена. Случвало ми се е да слезна от нея и да си говоря с някой приятел и да се щракне сама докато ми е на няколко метра. Така че не мисля, че следи дали имобилайзера на ключа е в обхват, което е кофти - можеш като нищо да си забравиш ключовете вътре (без да са в ключа за палене), да се заключи и да трябва да чупиш прозореца, за да се прибереш. Същото може и да се случи ако отключиш багажника с копчето, хвърлиш ключовете вътре и го затвориш.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото може и да се случи ако отключиш багажника с копчето, хвърлиш ключовете вътре и го затвориш.

Точно това ми се случи на мене преди по-малко от месец. Товарех багажника, като бях отключил само него (тогава вратите си остават заключени). Незнайно как ключа се е изплъзнал и останал в багажника. Затваряйки багажника, алармата се задейства по default и всичко е под ключ. Бъркайки за ключа за да товаря новата порция багаж, виждам че го няма. Беше един голям сняг и първо помислих че е паднал в преспите около колата, след голямо търсене единствената ми надежда остана да е паднал в багажника, както и се оказа... Добре че бях пред нас и се качих да взема резервния... иначе без трошене на стъкло не знам как щеше да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...