Tino 293 #41 Отговорено 28 Февруари, 2011 Не знам за бензинов 2.0 или 2.4 кога се сменя верига , но на бившия ни Джазз 1.4 , който също беше с верига до 200 000 км така и не му я сменихме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #42 Отговорено 5 Март, 2011 Колеги, бях пуснал една тема относно функцията Auto Lighting Off на някои Акорди след 2006 година, но никой не отговори. Има я описана в ръководството на английски на 121 стр. и позволява загасяне на светлините след изваждане на ключа и излизане от колата. Никой ли не е пробвал дали я има и да я използва вместо ДЛР?Ако нямате английско ръководство, ще сканирам в понеделник страницата и ще я пусна тука, за да пробвате! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #43 Отговорено 6 Март, 2011 Е, да. Не се сещам за друг модел, на който слагат толкова благини чак след фейслифта Иначе нищо чудно, че никой не ти е отговорил, защото май сте само двама-трима след 2006г към момента. То за това е и темата - да се съберем и да обсъждаме подобни опции и проблеми. На мен ми е интересно, как се активира тази функция Иначе, някой знае ли къде е ключа, прекъсвача, или каквото е там, което засича отварянето на багажника и задейства ламичката за отворен багажник на таблото и тази за осветлението в багажника? За седана говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #44 Отговорено 7 Март, 2011 Иначе, някой знае ли къде е ключа, прекъсвача, или каквото е там, което засича отварянето на багажника и задейства ламичката за отворен багажник на таблото и тази за осветлението в багажника? За седана говоря.Най-вероятно прекъсвача се намира в самата ключалка/брава на капака.Интересно ми е на седана бравата на задния капак дали е електрическа като на комбито? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #45 Отговорено 7 Март, 2011 Ключалката е електрическа, да. Но не мисля, че е около ключалката, защото при мен лампичките светят само в първите един-два сантиметра от отварянето на багажника и после изгасват. По-скоро си мисля, че ще е някъде около пантите?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #46 Отговорено 7 Март, 2011 Днес огледах подробно около пантите на багажника, но там не се вижда датчик! Наистина е възножно да е до ключалката и да се натиска от металната скоба от долу! Иначе седана има едно копче в багажника с което може да се забрани бутона за отваряне над номера. Намира се на около 20-25 см в дясно от лампата на багажника, има една метална планка с два болта и на нея е закрепено копчето. Трябва да се погледне от долу! А това е страницата от ръководството за която писах: Тази функция е намерих и в Сервизни новини за американска Хонда Одисей 07-08: "Automatic Lighting Off Feature (All Models) This feature is designed to automatically turn off the headlights, all other exterior lights (parking lights, taillights, etc.), and the instrument panel lights after you pull the key from the ignition switch and open and close the driver’s door. The lights turn off after a set time delay. For this feature to work, you’ve got to have the lighting switch set to either the headlight position or the parking and indicator lights position. On Touring models, this feature doesn’t work if you’ve got the switch set to the AUTO position. The default time delay is 15 seconds, but on Touring models, you can also change it using the HEADLIGHT AUTO OFF TIMER screen on the MID and the controls on the steering wheel. There are four settings to choose from: 0 sec, 15 sec, 30 sec, and 60 sec." Това че се сменя времето показва, че най-вероятно стойностите се променят в менюто на борд компютъра, както се сменят стойностите на предупрежденията за превишена скорост! Пише, че при някои модели фаровете не трябва да са на Ауто!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maiik 0 #47 Отговорено 7 Март, 2011 При мене когато е на OFF ключа за фаровете когато дам на контакт фаровете се пускат и се кара постоянно на фарове,но вътре свети само таблото без ништо друго.Когато дам на габарити или на къси лостчето всичко светва.Явно е направено за да се кара постоянно на фарове и да не забравиш да ги пуснеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #48 Отговорено 8 Март, 2011 я да се консултирам с вас-с какво масло си карате акордите,аз до края на гаранцията си слагах 5W-40 от бултрако(на бутилката пише Хонда) тъй като бях длъжен, за да запазя гаранцията само че не го сменях на 20 х. както е по техни предписания(тва е за мен убийство за мотора,тъй като знаем в какви условия се кара в БГ),а на 10х...не ми хареса че маслото е хидрокрекингово, а не пълна синтетика(те дори не знаеха този факт),за дизела между впрочем си е пълна синтетика.След като мина гаранцията пробвах кастрол формула 0W-40( внос отвън) ,но не ми хареса,според мен нямаше достатъчно миещи присадки тъй като започна да потъмнява чак след 5 х. км,а и цвета му стоеше малко червеникав,за отбелязване също че мотора го "пипна малко",нивото за 10 х км спадна с 2-3 мм-сега съм с мобил 1 0W-30,внос от германия-платих за него 100 евро за 5 литра,ще го видим що за стока е.По каталог ми се дава 0W-20(което в хонда също е хидрокрекинг между другото),пробвах малко с него,но ме притесни че беше лято и го хвърлих на 2 х км.В сервизната книжка пък пише да се кара с 0W-30 (с каквото карам в момента),смятам следващата смяна да е някое на Мотул или Econergy 0W-30 ,5W-30 или ECOclean 5W-30Двигателя ми е K20Z2-2 литра бензин .Ще се радвам да споделите малко опит в тая насока..мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #49 Отговорено 8 Март, 2011 Колега, много сте напред с маслата.Обикновено се ограничаваме до факта 5W40 и избор на любим производител.П.П.Опаа, къде се бутам при батковците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #50 Отговорено 9 Март, 2011 Аз смених масло наскоро - 19к от предишната смяна когато взех колата, като дълго спорих дали не е по-добре на по-малко (10к си знам аз), но настояха, че няма смисъл - двигателя не бил сравним с дизелите от преди 10 години, на които се сменя маслото по-често. Там си ми слагат 0W-30, както е по сервизна кнжика. Каква е разликата в условията в БГ спрямо другите страни? Защо в Италия или Германия 20к да е нормално, в България 20к да не е нормално? Какво у нас е различно? Явно е, че японците не са малаумни и след като по сервизната книжка трябва да се слага 0W-30 на 20 хиляди, защо бихме го сменяли на по-малко или с друго масло?Имам и няколко други въпроса към вас:- Колко гориво остава в резервоара след светването на лампата? Винаги пълня до горе и ако не ми предстои дълъг път пълня като ми светне лампата. Обаче по спецификация резервоара е 65 литра, а като заредя до 50км след светване на лампата не успявам да вкарам повече от 52-53 литра никога, дори като изчакам малко и допълня (че нали нафтата се пени). Това би значело, че имам гориво за още над 200км (на дълъг път) или поне 150км градско. Само че без борд компютър като видя, че стрелката започва да сочи нулата и светне лампата ме хваща страх да не загасна без гориво. Интересува ме за ситуации в които да кажем след 100км има Ромпетрол или ОМВ, където предпочитам да сипя, за да не се притеснявам и да спра на Лукойл или Петрол само и само да не загасне от жажда. - Понякога ми се случва датчика за външна температура под скоростомера да мига в продължение на 5-10 секунди. Само градусите мигат, не и текущия/общия километраж. Случвало ми се е лятото на над 20 градуса външна, случи ми се и вчера на -4 градуса, случвало се е поне 5-10 пъти, просот започва да мига и след малко спира. Според мен има някаква причина това да се случва, но не мога да разбера защо - някой друг забелязал ли го е и знае ли от какво е?- Кои са най-икономичните обороти за каране на тази кола (това за хората след фейслифта 2006-2008 със същия дизел, че те имат борд). Да кажем ако се движите с 60 предполагам че е по-икономично на 3та с 2000 оборота от колкото на 1500 на 4та, или на 90 на 2200 с 4та е по-икономично от 1700 на 5та? Принципно мотора е най-икономичен когато е най-ефективен (близък до максималния въртящ момент). Това за дизел трябва да е около 1900 до 2700, но има много фактори от което зависи, така че колегите с борд компютър да кажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #51 Отговорено 9 Март, 2011 За маслата ясно си пише , че маслото се сменя на 10к километра , ако условията на шофиране са тежки - по-голяма запрашеност , повече градско каране и още нещо беше Реално и аз знаех , че на 10к се сменя и в Бултрако не ме спираха да го правя два пъти подред без изобщо да ми кажат , че мога и на 20к километра . След като първите 5 смени бяха правени на 10к километра не се замислих следващите да бъдат на 20к Реално , понеже не ми се отдаде възможност , ще го сменям на 15к , коеото е по средата това е за 0-30 Реално бензина е по-не капризен двигател от страна на масла , така , че колега каквото и да сложиш - стига да не е някакво гъсто масло все е добре За резервата винаги съм знаел , че след светване на лампата има гориво поне за още 50 км Реално ми се е случвало да светва без стрелката да е стигнала червената зона . В зависимост шофирането компютъра си отчита , че с тази скорост би свършил бензина и е добре да презареди човек , съответно като ми светна така намалих скоростта и лампата изгасна . Карал съм до положение на стрелката малко по-долу от червената зона и не ми е свършвало горивото , но не бих експериментирал да вида колко ми е резервата Сетването на температурата при мен се случва след като мина -3 градуса , предупреждава те ,че най-вероятно има заледени участъци - да внимаваме При положителни температури не съм обърнал внимание Същата екстра имах и на Королата Лично за мен най-икономично е да се кара на по-висока предавка и по-ниски обороти . Така и си карам всички коли - да , при ускорение има момент на чудене и по-бавно ускорява , но тактиката , която ползвам е да ускоря с по-лек натиснат педал до 2000 оборота и тогава да смажа педала на газта При извънградско каране до 2000 оборота с или без климатик съм постигнал 5.6 разход , на магистрала Пловдив-София-Пловдив до 2500 оборота към 6.5 - 7 , отварям скоба , че такива обороти съм гледал да поддържам и магистрала Тракия има доста голоеми изкачвания Реално нещата за градски условия стоят различно , ако карам с по-висока предавка и трябва да ускоря по-бързо не става , което е нещото което ме дразнеше при дизеловия двигател тромаво ускорение на ниски обороти , случвало ми се е да подам газ и да няма реакция въобще Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #52 Отговорено 9 Март, 2011 Здравейте,Според инструкциите в сервизното ръководство и книжката за експлоатация трбава да спазваме следното: - Смяна на масло и маслен филтър на 20к или 1год. с масло 0-W30. При преобладаващо градско каране, на къси разстояния (<8-10км), тежки климатични условия да се сменя на 10к или 6 месеца. В книжката пише още, че Хонда предпочита маслото на фирма Bardahl, technos C60. - Показанието на външната температура мига при понижаване след като падне под 3 градуса. Вероятно да подсказва за възможни заледявания. - Резервоара събира 65л, като лампата светва при останали 10л. Естествено всички стойности са приблизителни. От опит споделям, че като ми светне лампата зареждам почти веднага и досега не съм пълнил повече от 53-54л до горе. Мисля, че данните са верни. - При експлоатация пише скоростите да се сменят по следния начин:1->2 - 20км/ч2->3 - 40км/ч3->4 - 60км/ч4->5 - 77км/ч.Това ще рече да се сменят на около 2000об/м. което подкрепя мнението, че се превключва след достигане на максималния въртящ момент на двигателя.Уточнение: така е написано в ръководството за експлоатация на колата за дизеловите модели.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #53 Отговорено 9 Март, 2011 При мен лампата светва винаги,когато ми остават да измина с оставащото гориво 93км/поне така е според борд компютър/.Аз също пълня до горе м/у 50-55л,но си мисля че резервоара ми е 60л.Относно датчика за температурата-при мен примигва няколко пъти само при запалването на автомобила.Не съм забелязъл да примигва след това.Ще потвърдя написаното от колегата tino,че при падане на външната температура под 3 градуса,има сигнализация за възможни заледени участъци по пътя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #54 Отговорено 9 Март, 2011 (Редактирано) Благодаря за светкавичните ви отговори!Първия път когато забелязах, че мига беше лятото на 22 градуса (по ясен спомен). Не точно лятото, а май месец 2010, когато купих колата и ясно си спомням, че бях на магистралата от Пловдив към София (тоест не при запалване). Тогава се притесних, че нещо не е наред, в интернет никаква информация не намерих и чак сега се сетих да питам тук, след като вчера за пореден път ми се случи.Иначе мерси за информацията за маслото. Бих посъветвал съвета на Тино за смяна на 15к, което е средния случай.За икономичното каране - аз също сменям предавка на 2000 оборота когато колата е студена (никога на повече), но въпроса е при поддържане на скорост - по-икономично ли е да се кара с 90км/ч на 4та при 2100-2200 RPM което е по-близко до максималния въртящ момент от 1700 на 5та? Преди също карах на колкото мога по-ниски обороти, но един колега има нов Hyundai i30, който ми даде да покарам наскоро. При него като карах колата по Ботевградско забелязах, че да поддържам скорост с 3500 об/м е по-икономично от колкото на 2500 на следващата предавка с 1.5л/100 (от 5.6 се качи на 7.1 като превключих) - говорим за бензинов двигател, за това и ми е интересно как е при дизелчето. Редактирано 9 Март, 2011 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #55 Отговорено 9 Март, 2011 При бензина при 3500 об./мин. е на път да постигне максималния си въртящ момент или се лъжа , а дизела го е постигнал още преди 2000 об,/мин. Лично аз винаги бих предпочел за дълаг път да карам на 5-та с 1800 об./мин/ откоколкото 4-та Разликата е много малка , смятам , че е по-лошо да караш с по-ниски обороти и тогава вече може би ще и гори повече , защото ще се мъчи да достигне максимума , а ще му липсват обороти . Има и друго - Акорда е тежък автомобил и инерцията не е за подценяване идеята ми е , че в градски условия при ниска скорост наистина е по-добре да караш на по-ниска предавка защото теглиш колата , а на високи скорости над 100 км/ч колата вече е натрупала достатъчни инерционни сили , че да не се тормози при по-ниски обороти да ускори И все пак всичко е дооста относително и има много фактори , които в една ситуация ще влияят , в друга не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #56 Отговорено 9 Март, 2011 Каква е разликата в условията в БГ спрямо другите страни? Защо в Италия или Германия 20к да е нормално, в България 20к да не е нормално? Какво у нас е различно? Явно е, че японците не са малаумни и след като по сервизната книжка трябва да се слага 0W-30 на 20 хиляди, защо бихме го сменяли на по-малко или с друго масло?-разликата е че тук по скоро караме в тежки условия ,а не нормални (запрашеност на въздуха,лоши пътища и т.н) ,а това неминуемо се отразява на честотата на смяна на масло ,въздушен и поленов филтър.За да не бъда голословен,според таблицата на графика за технически обслужвания въздушният филтър го дават за смяна след 40 х км а поленовият на 30 х,само че отваряли ли сте ги след 15 х км ,моите са целите в мръсотия въпреки че карам основно във варна и по магистрали .Всеки сами си решава кога и как да си сменя консумативите ,но аз дизелов двигател не бих допуснал да сменям маслото му на 20 х км ,колкото и модерна да е технологията му..това за мен при тези условия на каране тук си е техническо престъпление спрямо двигателя,въпреки че като споменах по горе маслото в бултрако за дизеловите двигатели е чиста синтетика "При бензина при 3500 об./мин. е на път да постигне максималния си въртящ момент или се лъжа , а дизела го е постигнал още преди 2000 об,/мин."-лъжеш се при 2,0 литра 155 к.с е при 6000 оборота.при 2,4-190 к.с е при 6800 оборота,а при 2,2 дизел(като твоя е при 2000 об),както си отбелязал,като втека при мен заработва при около 5500 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #57 Отговорено 9 Март, 2011 На мен ми се струва, че при 80км/ч на 5-та скорост мъча акорда. На стария сивик на 5-та със същата скорост му е съвсем ОК. На осмицата му е поносимо дори на 6-та с 80км/ч. Но печката ми се вижда, че се мъчи Мога ли да питам нещо хората с навигация. При A/C менюто на климатроника, при коя позиция е изключен климатика?Manual A/C control ON OFF? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #58 Отговорено 9 Март, 2011 Към Niki 64 - май ти се излъга говорим за въртящ момент , не мощност Максимален въртящ момент на 4200 оборота ( считам , че 700 оборота за бензинов двигател са нищо спрямо дизел ) , а максимална мощност е при 6200 оборота Или иначе за въздушния филтър съм съгласен , при първите 20 000 км пробег не знаех , че в Бултрако не са ми сменили въздушния предишния път , т.е. 30 000 км пробег - разликата след като сложих новия беше осезаема , а филтъра все едно е стоял пред ауспуха - за дизелите мръсен въздушен филтър се отразява значително 80 км/ч не са 90 км/ч направи проба , реално и аз никога не мъча колата при такива скорости и обороти на 5-та предавка Не знам дали ще съм ти от полза , аз нямам навигация , но климатика изключвам с натискане на копчето А/С и ми изписва на дисплея А/С OFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #59 Отговорено 9 Март, 2011 Относно смяната на маслото има един фактор на който не се обръща внимание: това е на какви обороти се кара обичайно!При по-спортно каране често се поддържат по-високи обороти- 4-5000 и повече / да не коментираме карането в "лютеницата" /. Аз обикновено карам между 2000 и 3000, рядко до 4000, т.е. на всеки период за смяна на масло моят двигател е направил 30-40% по-малко обороти и съответно е поне 40% по-малко износен Така мога да си позволя да сменям маслото и на 20000км без да се притеснявам.На предния ми Акорд 6 ген. Хонда дават 15000км за смяна при експлоатация в ЕС и 7500 извън ЕС. За близо 5 години експлоатация съм го сменял винаги на 15000 и съм нямал никакви проблеми. Сменяли са ми го в Бултрако Пловдив, не помня модела, но е синтетика и е във варели. По време на сервизните кампании цената му е много добра!Колкото до филтрите: въздушния и поленовия ги почиствам с прахосмукачка два пъти годишно, т.е. на всеки 7-8000км и има за какво!А на 20-22000 ги сменям.Колкото до оптималните обороти за каране, те пак зависят от стила на шофьора, едновремемно спортно и економично каране няма. Много ниски обороти също не са добре. Автоматика често ме бута на 1200 оборота на 5 скорост и усещам как двигателя се мъчи ако съм на лек наклон на горе. Понякога минавам на ръчно и превключвам на четвърта. А за лампата за резерва и аз съм забелязал, че след като светне, зареждам до 53-54 литра, както е писал NikiG и вероятно остават поне 10-12 литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #60 Отговорено 10 Март, 2011 (Редактирано) Максимален въртящ момент на 4200 оборота ( считам , че 700 оборота за бензинов двигател са нищоДа така е,обърках максималната мощност с максималния въртящ момент който е при 4500 оборота за двата бензинови мотора,въпроса ми беше не при какви километри сменяте маслото(пак повтарям,че това е въпрос на личен избор,аз повече от 10 х км не го държа,въпреки че много рядко карам с 6 х оборота),а какво масло сипвате и мотивите за избора ви на това "маслоСменяли са ми го в Бултрако Пловдив, не помня модела, но е синтетика и е във варели"Пак повтарям-маслото в бултрако за бензиновите двигатели 0W-20 i 5W-40 не е пълна синтетика,ако сте забелязали на бутилките пише Sintetic tecnology-хидрокрекингово масло.Не казвам че маслото е лошо-напротив но не достига качествата на пълната синтетика на 100%,по темата има много изписано в руските форуми.Говорил съм с официалния сервиз в гърция,там политиката им е да го сменят на 10 х км ,въпреки че условията при които карат са много по добри от нашите Редактирано 10 Март, 2011 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #61 Отговорено 10 Март, 2011 (Редактирано) @ivan_m, малко ме притеснява това, което казваш за автоматика - тази скоростна кутия има ли различни режими на работа? Като да кажем Комфорт/Спорт или не? Защото на мен дори 1500-1700 оборота са ми малко (по-горе питах за 4та на 90км/ч или 5та, защото например като се движа между Благоевград и София или след края на магистрала Хемус до Шумен, там се кара с 80-90, но с 5та скорост двигателя се мъчи на 1500-1700 и според мен гори повече, отделно че няма мощност). А да те бута на 1200 вече ми се струва доста прекалено. Пък и като натиснеш педала малко повече, не ти ли сваля предавка? Честно казано имам малки наблюдения само върху един автоматик на BMW, който явно се държи много по-различно и там не позволява на двулитровия дизел (150кс) да падне под 1700 на комфортен режим и под 2000-2200 на спортен. А там като настъпиш повече педала, сваля една предавка, ако го вкараш до ламарината сваля още една... Редактирано 10 Март, 2011 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #62 Отговорено 10 Март, 2011 За маслата всеки си има предпочитания и ако се кара екстремно качеството е от голямо значение. Дали това което ми слагат в Бултрако е пълна синтетика или Sintetic tecnology, за моето каране не е от голямо значение. По-важното е, че маслото е с гарантирано качество и се препоръчва за модела, както и цената по време на кампания е много добра.Относно автоматичната скоростна кутия на Акорда:Тя се води адаптивна и се настройва в зависимост от стила на каране на шофьора. Аз карам спокойно и тя вдига предавките за да намали разхода. От както съм взел колата за навъртяните 15-16000 км имам среден разход 8.6 литра/100км, като над 60% ми е градско. Иначе лятото имах 2 ходенета от Пловдив до морето и ми дава 6.5-6.7 среден разход /при скорост 90-100 по шосе и 130 по магистралата/.При сериозно настъпване на газта автоматиката сваля даже до 3 предавки и колата си ускорява перфектно!Това което ме дразни понякога е, че при равномерно каране по лек наклон на горе, държи на висока предавка и при леко ускоряване двигателя се мъчи. Тогава минавам на ръчно и си подбирам подходящата предавка. Ако се настъпва повечко, този проблем го няма, но естествено разхода ще е по-висок.Чувал съм, че ако си купиш кола /втора употреба/ с адаптивна кутия, е хубаво да я ресетнеш като разкачиш акумулатора, за да се настрои по-бързо по твоя начин на шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #63 Отговорено 11 Март, 2011 Тодоре, твойто комби ли беше паркирано следобед пред Радио Пловдив? Много беше лъскаво. Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #64 Отговорено 12 Март, 2011 Да моето е аз там работя.Лъскаво е щото тъкмо го бях измил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров77 0 #65 Отговорено 26 Март, 2011 Здравейте,Хайде да ми е честито. От вчера и аз вече карам една такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #66 Отговорено 26 Март, 2011 Здравей,Добре дошъл и много безаварийни километри. Акорда е голяма мания, да знаеш! Разкажи повече за колата, даже можеш да ни я покажеш.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
222 0 #67 Отговорено 28 Март, 2011 здравейте.от един месец карам акорд 7ма генерация 2,4 автомат.отличен автомобил,карам около 30000 км годишно и колкото и да ме е срам мисля да и сложа газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #68 Отговорено 28 Март, 2011 Колега 222 хич да не те е срам.Аз карам ACCORD SPORT TOURER 2.0 бензин от две години, и въпреки че карам по малко(около 12000км. годишно) когато го купих веднага му сложих газов инжекцион.Бройте ме и мен в статистиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cenov 2 #69 Отговорено 29 Март, 2011 я да се консултирам с вас-с какво масло си карате акордите,аз до края на гаранцията си слагах 5W-40 от бултрако(на бутилката пише Хонда) тъй като бях длъжен, за да запазя гаранцията само че не го сменях на 20 х. както е по техни предписания(тва е за мен убийство за мотора,тъй като знаем в какви условия се кара в БГ),а на 10х...не ми хареса че маслото е хидрокрекингово, а не пълна синтетика(те дори не знаеха този факт),за дизела между впрочем си е пълна синтетика.След като мина гаранцията пробвах кастрол формула 0W-40( внос отвън) ,но не ми хареса,според мен нямаше достатъчно миещи присадки тъй като започна да потъмнява чак след 5 х. км,а и цвета му стоеше малко червеникав,за отбелязване също че мотора го "пипна малко",нивото за 10 х км спадна с 2-3 мм-сега съм с мобил 1 0W-30,внос от германия-платих за него 100 евро за 5 литра,ще го видим що за стока е.По каталог ми се дава 0W-20(което в хонда също е хидрокрекинг между другото),пробвах малко с него,но ме притесни че беше лято и го хвърлих на 2 х км.В сервизната книжка пък пише да се кара с 0W-30 (с каквото карам в момента),смятам следващата смяна да е някое на Мотул или Econergy 0W-30 ,5W-30 или ECOclean 5W-30Двигателя ми е K20Z2-2 литра бензин .Ще се радвам да споделите малко опит в тая насока..мерсиКолега карам я само с Yacco и съм сташно доволен пробваи и ще осетиш драстична разлика в работата на мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #70 Отговорено 1 Април, 2011 15 седмИци! !!! Айде, всеки нов да актуализира броя, като добавя себе си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #71 Отговорено 1 Април, 2011 Колеги преместих темата тука - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=59600&st=0 Надявам се всичко е точно , позволих си да коригирам някои мнения , ако някой мисли , че съм прекалил да ми пише !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #72 Отговорено 2 Април, 2011 Здравейте отбора на "великолепната седморка" . Някой ден ... , но за сега и с извинение ако ви "цапам" темата - попаднах на нещо което може да ви е любопитно. Надявам се да можете (ако искате) да четете , а ако решите че е полезно (вам и будущим) му намерете "подходящо място". http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=105863&SECTION_ID=4756 Знам за още двама ваши-наши събратя. Единият е от форума а другият му е комшия , но кокто се казва да си признават , та да не посочвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #73 Отговорено 2 Април, 2011 Не цапаш, Цецо! Всякакви дискусии относно модела са в пълен унисон с идеята на темата! Интересна статия изглежда, макар да не отбирам никак от руски. За това се съсредоточих върху картинките Та, на колко километра са тези екземпляри в теста, защото моята е на 130к и няма нито изтъркани копчета и скоростен лост, нито захабена кожа на седалките?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров77 0 #74 Отговорено 7 Април, 2011 Здравей,Добре дошъл и много безаварийни километри. Акорда е голяма мания, да знаеш! Разкажи повече за колата, даже можеш да ни я покажеш.Поздрави.Здравей,Благодаря за пожеланието.Колата е 2,2 i-ctdi,140 коня,2004.Не мога да й се нарадвам още.Много добри първи впечатления.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров77 0 #75 Отговорено 7 Април, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=user&user=19159&do=view_album&album=1518Тук има няколко снимки за любопитните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров77 0 #76 Отговорено 7 Април, 2011 Я кажете кой,как си е решил проблема с навигацията и мултимедията,че се чудя какво да правя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #77 Отговорено 8 Април, 2011 Я кажете кой,как си е решил проблема с навигацията и мултимедията,че се чудя какво да правя?До колкото знам до сега никой не е намерил решение за навигацията с хубава карта за България и за това аз се отказах да търся Акорд с оригиналната нави!Колкото до музиката, има два варианта: има една голяма тема за Xcarlink /Anycarlink/ тук във форума, това е единия вариант:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31913&st=0&p=297586&hl=xcarlink&fromsearch=1&&do=findComment&comment=297586Втория вариант е слагане на ново главно устройство /аз подходих така заради блутут кита /:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54024 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #78 Отговорено 8 Април, 2011 (Редактирано) хм-в тази статия руската пише че блока е едва ли не за еднократна употреба и не подлежи на хонинговане тъй като се изтърквало защитното никел-силициево покритие на цилиндъра - или се сменя с нов или се набиват гилзи,а същевременно в подробния менюъл който имам пише точно обратното-дори е даден ремонтен размер бутала и описание как се хонингова цилиндъра-с какви камъни и т.н-всички подробности относно ремонта на двигателя с ремонтен размер бутала..та-на кого да се вярва ся а Редактирано 8 Април, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #79 Отговорено 8 Април, 2011 И на мен тази статия ми се видя супер измислена.Колкото до навигацията - няма оправия брат или има ама не си струва.Руснаците сменят цялата средна конзола с някаква китайска точно копие на нашите, но със нави и мп3 за около 400 долара.За музиката незнам какво да ти кажа , смея да твърдя че свири доста добре като качество. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #80 Отговорено 8 Април, 2011 Като качество на звука е много добро,всеки път се учудвам на много доброто озвучаване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове