Jump to content
krakadal

колко са добри новите коли

Recommended Posts

а за колегат а проблемае обратен хората ми обясняваха че този шуме нормален за мотор на 55 000 после че си чувам аванса третия хит че детонационния датчик брои почукваният а на полата на буталото във цилиндъра и прочие дивотии отне ми сам о 15 дни да ги обедя че двигателя има проблем и след констатацията че са завлекли боталата никой не може да обясни защо са завлекли дали е имало мазане дали са пръскали джетовете или н е са пръскарли дали имат клапани джетовете ( съчми или прочие)дали помпата държи налягане на маслото на въпрос а защо нее премерено налягането на маслото преди да е разглобен мотора ми беше отговорено че ням а такъв датчик на тази кола та питам нормално ли е според вас аз лично мисля и знам скак се мери налягане на маслото беше ми отговорено че няма проблем със маслената помпа щом не мие светила лампата ( нее имало леика на дисплея ) лагерите са като нови според хората а за буталата ако искаш ще ги премериме със електронния щублер на мене ми е като подигравка но ми беше казано на сериозно та питам дали е нормално да във оторизирания сервиз да се подиграват със хората д

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, тая кола като е купувана уж нова, нали не е била някоя BUY BACK или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце,не мога да повервам :( честно.Иска ми се ама не мога :blink: За окачването съм съгласен,доста калпаво е от 2001г.насам.Обааааааче за всичко останало ше фанеш да ме разходиш.Ти знаеш ли изобщо на колко хиляди е колата ти и изобщо как е поддържана и как е карана и т.н.?П.С. Говоря от личен професионален опит и съм готов да заложа авторитета си :P

прав си баце аз съм си лаик но не правя памук а съм механик купих си нова кола зада не ми се налаг а да я ремонтирам а за съжаление нямам възможност да я карам здрава като и нахвърлят мотора мога да ти я продам със сервизната история ако си толкова ндоверчив но дали ще имаш моите нерви да се бориш със вятърн и мелници и гаранцията ще и удължа ако си навит да ти давам оферта само 26 000 левчета и е твоя красавицата явно аз не съм неиния принц

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези ремонти в Бултрако София ли са се случили ? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, тая кола като е купувана уж нова, нали не е била някоя BUY BACK или?

колата я купих от дилър във германия на 1 800км и на 2 месеца и 7 дни от датата на регистрация на представителството

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези ремонти в Бултрако София ли са се случили ? :blink:

за сега нямма моралното право да плюя къде и при кои са се случили имаш глава сещаи се оторизиран е достатъчно мисля
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W-40 :(!:P!;)!;) от 2000та на сам са 5W а последните с 0WКа да се смазва с грес?Хонда си пишат в сървиз бюлетините да се сипва 10ка на 5ци:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сашо не съм си го сипвал сам а хора които знаят как да ни подържат колите:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ай стига с тея глупости на търкалета, масата в тоя форум караме коли на +200 000км и ги пържим на над 6000 об/мин., слагаме им турбини и не се оплакваме, а ти ревеш яко.Закарай колата на друг сервиз стига с тоя оторизиран анонимник.Или смени самата кола!

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ай стига с тея глупости на търкалета, масата в тоя форум караме коли на+200 000км и ги пържим на над 6000 об/мин., слагаме им турбини и не се оплакваме, а ти ревеш яко.Закарай колата на друг сервиз стига с тоя оторизиран анонимник.Или смени самата кола!

мога да сменя сервиза когато изтече гаранцията колега колата е още гаранционна или ти не га разбра до сега за колит е над 200 000 и плюс километри не став а въпрос факт е че страна наистина вземат хора като теб е със коли които са на възраст хората със модерните със извинение кошери казаха че нямат проблеми фактите говорят че не съм единствен http://www.civinfo.com/forum/bugs-faults-irritations/19872-how-contact-honda-europe.html виж този линк и изчети постовете пуснах темата за де се уверя че наистина съм идиот които си признава че сее нашил със тази кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пуснах темата за де се уверя че наистина съм идиот които си признава че сее нашил със тази кола

 

Ей, разсмя ме яко, прав си наистина, имаш проблем и ако можеш махни тази кола!

Глася се да си купя нещо мощно след 2006 и ти ме стряскаш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

пуснах темата за де се уверя че наистина съм идиот които си признава че сее нашил със тази кола

 

Ей, разсмя ме яко, прав си наистина, имаш проблем и ако можеш махни тази кола!

Глася се да си купя нещо мощно след 2006 и ти ме стряскаш!

 

съвет от приятел нещо мошно ако ще вземаш гледаи да е преди 2000 год

 

проблемите общо взето идват от сервиза които извършва подръжката но това е непреодолим фактор

а при положение че съм гюле е нормално да попадна на подводница

за съжаление лично за мене ефакт че българина си крие проблемите със идеята а не се излага във очите на познатите но

когато има дискусии по дадени проблем и с е намират и решения

а на земята няма случей на неизяден щраус със глава под земята

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата я купих от дилър във германия на 1 800км и на 2 месеца и 7 дни от датата на регистрация на представителството

 

:blink:

 

За посоченото време, ако приемем, че всеки ден в представителството е ходил по един човек(клиент), това прави ≈ 67 души, които са карали по ≈ 27 км. въпросната Хонда и никой не я е харесал...хммм, жалко, май наистина е вярна приказката, че "обущарят бос ходи". :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, заболя ме главата да ти чета писаниците. Върни се в първи клас и се научи да пишеш. Много ми е чудна тая твоята история, карам Английски Сивик '96-та, по колата съм сменил скоростна кутия от Д15-ка втора ръка, съединител, карета, термостат, онзи ден и бубина. Колата като я взех (внос от Италия), след първата смяна на маслото я карах без масло, доливах на 3-4 пъти по 1 литър, че да има малко на щеката и го смених след 20 000 км. Сега е и газифицирана, пържа си я яко и изненада.. Нищо и няма. Немога да повярвам, че 3 годишна кола ще има толкова проблеми, чак и бутала...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемите общо взето идват от сервиза които извършва подръжката но това е непреодолим факторА да си дойдем на думата. Защо не искаш да кажеш, че не колата е скапана, а хората, които я обслужват:blink:

Редактирано от VILETU

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се палете толкова:blink: Всички са прави в тая тема според мен.Никога няма угодия ,но въпроса не е в качествата на новите и старите коли а в критерия за оценка на съответната кола по качества на колата и финансови възможности на собственика.Малко са тези ,които правят сметка за предстоящите разходи след покупката,след изтичане на гаранцията,след евентуален проблем.........Мога да дам много примери за това,(купувал съм си от автосалона кола...купувал съм и стара,която просто съм искал да имам,защото ме кефи)Не бива да обвиняваме колегите от оторизирани сервизи в подръжката на гаранционните коли,защото те трябва да следват безпрекословно стъпка по стъпка предписанията на производителя и нямат право да взимат решения за ремонти,които не са описани от хората,които са проектирали колата.(а в много случаи нещата се оправят така)Не бива да виним дилъра,че е продал колата ,въпреки че знае ,че тя е по-лоша от тази дето се продава от другата страна на оградата при "конкуренцията",защото на него му плаща "неговия" шеф.Нещата не са черни и бели.....има и сиво.Мой приятел има MDX и му се развали заключването на едната врата.Цената в сервиза на марката беше 843лв.+120лв.Поиграхме си цял ден и отстранихме проблема за 0лв.Подобен беше случая с една HONDA HYBRID.........изгорял управляващ блок на генератора.Цена 7800лв.Оправихме се с 500лв.(ако ни бяха видели япончетата щяха да ни застрелят)Аналогичен е случая с колегата с I shift-a(има тема във форума)дето ремонта щеше да му струва 5400лв.а се оправи за смешна цифра.Цитат: "за една година САМО 13000 лв. съм дал за колата.Все пак тя струва 89000лв. и си требва некФа подръжка"Има една поговорка........"No Balls,No Glory"

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега проблеми със скоростна кутия не идват от сервиза и колкото и да е скапано маслото мотор ще изкара гаранцията си имам доста познати които си сменят маслото на по 30 000 защото карат на дълго само и не им раждат моторите има и фактора ненавременно отстраняване на възникнал проблем със цел забавяне във времето и отлагане на проблемите със цел печелене на гаранционно време но когат о попаднеш на гнила тиква или я ядеш или си траеш и се пробваш да набуташ друг да яде тикватааз исках да видя дали има доблестни хора които биха споделили за сходни проблеми но явно гордоста със новото возило взема връх

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, айде не пиши глупости за сеира, а?Аз дето съм тъпа жена , чета сервизната си документация и знам, че моя сивик 2007 е 0W-30, za typeS - не ми се мисли....:blink:

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се палете толковаПубликувано изображение Всички са прави в тая тема според мен.

Никога няма угодия ,но въпроса не е в качествата на новите и старите коли а в критерия за оценка на съответната кола по качества на колата и финансови възможности на собственика.

Малко са тези ,които правят сметка за предстоящите разходи след покупката,след изтичане на гаранцията,след евентуален проблем.........

Мога да дам много примери за това,(купувал съм си от автосалона кола...купувал съм и стара,която просто съм искал да имам,защото ме кефи)

Не бива да обвиняваме колегите от оторизирани сервизи в подръжката на гаранционните коли,защото те трябва да следват безпрекословно стъпка по стъпка предписанията на производителя и нямат право да взимат решения за ремонти,които не са описани от хората,които са проектирали колата.(а в много случаи нещата се оправят така)

Не бива да виним дилъра,че е продал колата ,въпреки че знае ,че тя е по-лоша от тази дето се продава от другата страна на оградата при "конкуренцията",защото на него му плаща "неговия" шеф.

Нещата не са черни и бели.....има и сиво.

Мой приятел има MDX и му се развали заключването на едната врата.Цената в сервиза на марката беше 843лв.+120лв.Поиграхме си цял ден и отстранихме проблема за 0лв.

Подобен беше случая с една HONDA HYBRID.........изгорял управляващ блок на генератора.Цена 7800лв.

Оправихме се с 500лв.(ако ни бяха видели япончетата щяха да ни застрелят)

Аналогичен е случая с колегата с I shift-a(има тема във форума)дето ремонта щеше да му струва 5400лв.а се оправи за смешна цифра.

 

Цитат:

"за една година САМО 13000 лв. съм дал за колата.Все пак тя струва 89000лв. и си требва некФа подръжка"

 

Има една поговорка........"No Balls,No Glory"

 

колега не виня сервиза виня самоуправството във сервиза факте че некомпетентен човек и не разбиращ са го отпратили по живо по здраво

на мене ми бяха казани думи цитирам явно ти чуваш много

и

обикновен клиент няма да разбере за този проблем

или плати си съединителя ако наистина има проблем и си прав ще ти върнеме парите

изчаках да се досъсипе съединителя още малко и след 8 000 км го смениха

без да има оферти

но този проблем доведе друг и при разбитите денфери на феродовия диск

и тези не малко 8 000 км със постоянни удъри във скоростната кутия и посредством деферинцияла във каретата и полуоските

дефектите причинени от ненавременнато отстраняване на проблема доведе до тропането във скоростната кутия и смяната на каре

това наричам престъпно нехаиство

със цел д а спестиме 700 лева от съединител на някои си производител

му причинихме доста повече разходи от първоначалния за съединитела

и благодарение на ред такива дребни на вид самоволни изяви на самооправление на дадена личност

аз не мога да кажа че хонда се чупи

поради простата причина че не съм я карал здрава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо заглавието на темата не беше "Попаднах на скапана кола" или нещо от сорта? Защо поставяш под общ знаменател всички нови коли (колко си имал...нови) или само Хонда? Нещо оплакваш ли се или искаш да ни предпазиш от евентуална набутвация(хора, не купуваите нови коли карайте си 10-15-20+ годишните дрънгел)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та да бъдеме точни сега ще си поиграя и ще ви препиша какво са сменяли дословно със каталожните номера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче не забравяй да препишеш и съответните препинателни знаци, защото е голяма мъка да разберем какво пишеш и къде свършва изречението. То бива, бива ама...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След Хонда Прелюд 5та генерация , бих си купил само S2000 . Това е последната качествена кола от марката. Останалото е кош за много пари :blink:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W-40 ;)!:)!;)!:P от 2000та на сам са 5W а последните с 0WКа да се смазва с грес?Хонда си пишат в сървиз бюлетините да се сипва 10ка на 5ци;)

Опа грешка:blink: Да НЕ се сипва:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма техника, която от 100 000 бр. 100% да са читави, ама пък това с твоята кола ако е истина... :blink: Звучи прекалено, дори за кола самоделка. Все едно чета виц за Жигули. Не съм имал никакви проблеми със Сивика 2008, но е седан.В крайна сметка щом не ти е на сърце и си попаднал на "понеделнишка" таратайка я продаваш. Харесваш си нещо друго и си решаваш проблема. Може би?

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 10 2008 год 19700 KM МАСЛЕН ФИЛТЪР 15400PM3405 МАСЛО ХОНДА 5W40 F-syn 4 L 0822399956HD1 ФИЛТЪР КЛИМАТИК 80292SMGE0124 01 2009 год24303 КМ РЕИКА ХИДРАВЛИЧНА 53601SMGP9901 10 2009 год36000КМ АМОРТИСЬОР 5260SMRE0307 11 2009 год40000 КМ МАСЛЕН ФИЛТЪР 15400PM3405 ФИЛТЪР КЛИМАТИК 80292SMGE01 МАСЛО ХОНДА 5W40 F-SYN 4 L 08223999556HD130 01 2010 год42700 KM ДИСК ФЕРОДОВ 22200RNA003 ДИСК ПРИТИСКАТЕЛЕН 22300RNA00327 02 2010 год 44000 KM AMOPTИСЬОР 5260SMRE0305 03 2010год45000 KM ТАМПОН 51722SMGE0420 03 2010 год44500 KM КАРЕ ВЪНШНО 44014SMGE0031 07 2010 год 50000 KM ТАМПОН 51722SMGE04 ВТУЛКА 2 БРОЯ 51306SNJE02 МАСЛЕН ФИЛТЪР 15400RBAF01 ФИЛТЪР КЛИМАТИК 80292SMGE01 МАСЛО ХОНДА 5W40 F-SYN 4 L 0822399954HD1 МАСЛО 5W40 1L 08232P99G1LHE13 08 2010 год52000 KM ПЕДАЛ СЪЕДИНИТЕЛ 46910SMGP0516 11 2010 год55000 KM МАСЛО СКОРОСТНА КУТИЯ ULTRA.MTF 3 2L 0826799908HE123 11 2010 год55250 KM ТАМПОН 2 БР 51726SMGE02 ОСНОВА ЛАГЕР АМОРТИСЬОР 2 БР 51920SMGE01 АМОРТИСЬОР 1БР 51605SMRE03 АМОРТИСЬОР ЛЯВ 1 БР 51606SMRE03 ТАМПОН 2 БР 51722SMGE0427 11 2010 год55250 KM АМОРТИСЬОР 2 БР ЗАДНИ 25610SMRE0308 12 201055250 KM ЛАГЕР 6305SPL 91002RPF003 ЛАГЕР 26X69X22 91003RPF003 ЛАГЕР 91004RPF003 ЛАГЕР 40X80X18 91005PPS003 ЛАГЕР 34X59X 91101RPF003 СЕМЕРИНГ 91205PL3B01 ЗЪБНО КОЛЕЛО 2ND 23431RFA00 SLEEVE SET 1-2 SY 23521RPF3151

Редактирано от krakadal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТО И ИНФО ЗА НЕВЯРВЯЩИТЕ ЧЕ ИМА ТАКАВА КОЛА HONDA CIVIC ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 2007ДАТА НА РЕГИСТРАЦИЯ 28 12 2007ДВИГАТЕЛ 1Л8 I ШАСИ НОМЕР SHHFN13407U008558 ДВИГАТЕЛ НОМЕР R18A2-2058611

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега да си каж а честно не съм неграмотен но нямам навика да пиша със препинателни знаци:blink: това е факт неуспорим хора има доста различни като характери сега докато пишех по точно преписвах обслужването ми направиха впечатление няколко пропуска във отбелязването на сервизната подръжкавъв доста от случеите километрите не са въведени коректно от сервиза последната смяна на маслото виждам че масления филтър които е монтиран е със друг номер от предходните такивадвигателя ми събира 3 ,2 лира а плащам по 4 и не ми дават остатъка маслото което вземам за доливане е със друг каталожен номер от това което те сипват от варела с надпис хонда да грешката е моя маслото е 5w40 a не 10w40 но това нее от голямо значение във случея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам дали това, което казваш е истина но едва ли всички нови Сивици са толкова зле. Гледам разните там класации на ТЮВ, МЮВ и според тях Сивика се представя прилично.ТЮВ 2011Надявам се (и вярвам), че не всички нови коли са такива. Жалко е ако наистина в официалния сервиз се дънят така все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се рови да диря тъпия "Ауто Билд"...немско супер обременено списание.Там въпросния сивик с абсолютно същия 1.8 литров бензинов мотор изкара 100 000 със смяна на две крушки ....след това го раздробиха на съставни части и опа изненада...нямаша и следа от износване по основните агрегати..не знам какво си си купил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг каталожен номер може да се дължи на това че варелите си имат собствени номера въпреки че е същото.Тоест едно и също в различни разфасофки е с различни номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее и затова ако си плащал допълнително направо не знам.... Аз ако бях щях да стрелям наред в сервиза. Вярно е, че с гаранционните коли прекаляват понякога но това на нищо не прилича. Въобще не е за ходене в тия сервизи ако не си обвързан с гаранция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, този чаршаф със смени - плащал ли си го?!?Не трябва ли всичко изброено (освен обслежването - масла и филтри) да се поема от гаранцията ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чесно казано съчуствам на колегата, защото съм бил в неговото положение и то пак със нов автомобил с репутация на такъв дето поне до 100 000км не трябва да пипаш нищо. Явно просто не си имал късмет и от 1:100000000 се е паднал точно на теб. За това когато си избирах колата исках да е сглобявана там от където произхожда марката, а не да си купя японски автомобил правен в Англия, Африка, Турция и къде ли не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина,изглежда че някои модели са доста проблемни.Четох и в чужди форуми и там се оплакват от сходни проблеми,каквито колегата е имал със своя Civic.Не знам какво да кажа,съжалявам за колегата, при положение че е дал толкова пари за нова кола си е доста неприятно.Колега,натискай ги да ти сменят двигателя и скорстната кутия(ако са още гаранционни).Не да ги ремонтират.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колегата пише на нова кола кви проблеми има вие не спряхте да разпрявяте как дъртата ви Хонда била желязна.Да беше само двигателя се скапал да,но то гледам и доста други неща което не говори добре за марката пък била и тя Хонда :censored: .Човека имаше питане дали и други с нови сивици имат такива или подобни проблеми вие почнахте как вашите стари Хонди нямали :censored:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вярвайте ми , че проклятието "оторизиран сервиз" е нещо неописуемо :censored: На този , който не му се е случвало си няма и на идея за какво иде реч :censored: Проблемите , които е споменал колегата с 8-мацата с изключение на двигателя ги имат доста хора из Европа :censored: Лично съм чел за човек със същите проблеми на 8-ца в Дания и ето и изненадата - от тамошния оторизиран сервиз пак осират работата :censored: Това , което каза Омбре е самата истина - всеки трябва да е наясно , че като си купува чисто нова кола , той няма да плати само 40 000 лв на дилъра , а и ще плаща най-малко 3 години за гаранция , ще плаща риска от сервиза да укрият проблем по колата докато изтече гаранцията , ще плаща безбожни пари ако се случи нещо след гаранционния срок и не на последно място един куп нерви в караници и т.н. Моето положение е подобно на колегата и ми е пределно ясно за какво говори.Съвета ми към него е щом колата е в гаранция им надуй главите :censored: Не си говори само с тези от сервиза , стигни до шефовете им , оплачи се на Агенция за защита на потребителя , ако колата е лично твоя , а не на фирма ще им се стъжни положението :censored: Реално от цялата ситуация не разбирам защо си ги накарал да отварят двигателя ? гореше масло ли ? За останалите ще им кажа , че лесно се плюят малките нови Хонди с по 1.3/4/5 двигатели , но истината е , че те са най-безпроблемните :censored: Нямат много конски сили , нямат нютон метри , нямат обеми , нямат проблеми :censored:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'во беше по закон? 3 ремонта = искай си нова кола :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, но мисля, че по закон посещенията на сервиз с гаранция са неограничени. Права да искаш нещо повече се получават когато от сервиза ти откажат за поправката на нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...