Jump to content
impact

проблем със запотяването на стъклата на всички---ХОНДИ

Recommended Posts

Имам чувството, че просто струята на вентилацията при англичанката е слаба. Сядам в на приятеля американското купе и ще ме отвее даже и на ниска степен.Правих пълна ревизия на вентилацията - мих изпарител и въздуховоди, смених филтъра на купето, разглобих вентилатора в купето и го изчистих от боклуци, но ситуацията не се промени. Моторчето и клапата за рециркулация бачкат, а и се усеща, че съм в правилния режим като се наредя зад някой газаджия или разоран дизел. НЯМА СПАСЕНИЕ ОТ ПОТТА. Вече почвам да си мисля за химически влагоабсорбатори, но действат бавно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си клапана за изравняване на налягането в купето, намира се под тапицерията в лявата част на багажника. Ако е запушен се нарушава вентилацията в купето и при силен дъжд или пък зимата си като във подводница. Аз моята като я взех имаше този проблем и като почистих клапана от насъбралата се кал и започна да се отваря и затваря нормално просто збравих за изпотени стъкла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като започне да се запотява пускам да духа на джама и веднага се оправя, нямам никакви проблеми с това....на всички коли е така, не само на хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си клапана за изравняване на налягането в купето, намира се под тапицерията в лявата част на багажника. Ако е запушен се нарушава вентилацията в купето и при силен дъжд или пък зимата си като във подводница. Аз моята като я взех имаше този проблем и като почистих клапана от насъбралата се кал и започна да се отваря и затваря нормално просто збравих за изпотени стъкла.

 

Още сега ще го издиря тоя клапан в документациите и утре ще го преслушам.

2 дни не бях влизал в колата и днес по обед стъргах лед от ВЪТРЕШНАТА страна на предното стъкло.

Дано наистина да има такъв клапан, че в противен случай ще е от уплътненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли някой да снима този клапан на англичанките? Не разбрах къде точно в багажника се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на японския сивик 6 като свалиш задната броня се виждат клапаните, един отляво и един отдясно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли някой да снима този клапан на англичанките? Не разбрах къде точно в багажника се намира.

Живо се интересувам и аз от местоположението на този клапан. Вчера сутринтаи аз имах ледени рисунки от вътрешната страна на стъклата. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще му направя една снимка и ще ви го покажа, бая голям е - 15 на 10 сантиметра ( бяла правоъгълна решетка пред която има парвоъгълен люлеещ се гумен профил.Когато затваряш врата или пък е надуто парното- тази гума се повдига и така изравнява налягането - а обратно когато вода завихрена от подкалника където и се намира този клапан натисне върху гумата - вътрешната страна на решетката я спира и предотвратява проникването.Лесно се намира като повдигнете мокета от лявата страна на стената на багажника ( всъщност така се прави и при смяна на крушки на левия стоп, май само така се стига до тях? )Като излизам от колата и затварям вратата ясно се чува как се отваря и после зтваря клапана при блъскането на вратата, звука идва приблизително от капачката за резервоара и клапана се пада малко под нея отвътре на нивото на бронята.Повярвайте след като разкарах калта и боклуците и започна да се затваря и отваря нормално тая гума изпотените стъкла ги забравих, а преди това с какви парцали в движение бършех и какви води течаха не е истина

Редактирано от red
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Ровър 400, който е еднакъв със Сивик 6-та англичанка.http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=333596

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимката колега, абсолютно същото е :lol: и е само в лявата страна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го намерих това нещо, като изпочупих всички щипки по пътя си :P Огледах го, ама никаква мръсотия нямаше. Отзад бронята ли трябва да се свали, та да се изчисти ? И нещо не го схванах какво прави, отворих затворих вратата не помръдна или трябва да работи двигателя :lol:

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моята като свала бронята и се виждат, цапат се яко със пясък от лугата, сибира доста под бронята

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за кой модел важи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй е за 6та генерация СИВИК. Но предполагам че не е само за нея :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, явно суши въздуха дори когато парното топли, незнам как става като компрсора не се включва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че не може да суши и да прави нищо при изключен компресор (нещо трябва да движи фреона). Предполагам, че климатика може да се ползва за разпотяване когато има дъжд и температурите са поне няколко градуса над 0. Аз съм пробвал и тоя трик, но страшното идва после, когато климатика се изключи - цялата влага се връща обратно във въздуховодите и на стъклата. Отделно е мухъла и смрадта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж какво ми подшушнаха от ХОНДА:

 

 

Публикувано изображение

 

това за кой модел важи?

 

Важи за всички марки и модели на автомобили с климатик !
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 дни не бях влизал в колата и днес по обед стъргах лед от ВЪТРЕШНАТА страна на предното стъкло.

 

Същия проблем ми се случи и на мен, подобно на колегата Slade. Това за първи път от доста зими насам. Не бях карал колата 3-4 дена и я заварих с лед от двете страни на предното стъкло.

Иначе относно вентилацията - средна работа, не е като да няма запотяване. Забелязвам обаче, че при мойта англичанка първите 2 степени на духалката не са много силни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също го има проблема с изпотяването(замръзването) на предното стъкло. При мен влиза вода в багажника(удариха ме и се скъса уплътнението на стопа), според мен това е причината от някъде влиза водичка, която се наслоява по стъклата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май спасението е във винтиелацията.Пижата имат в багажника едно отдушници на вид като хриле на акула,на хондетата никъде не се виждат.

Не знам за всички Пежа ли е така, но един приятел има 406 фейслифт 2002-ра и отвътре стъклото е както отвън, ужас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и с двата си Сивика не съм имал проблеми с изпотяването а казвате,че е масово???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма то си пише че АВТОМАТИЧНО ти включва А/С за това е възможно на който му е автоматично да не е забелязал проблема :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз честно да ви кажа нямам такива проблеми с моята хондица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никога не съм се интересувал дали имам такъв филтър.Колата ми е сивик хеч 97 година.Ако може и да ми кажете как се води да мога направо да си поръчам един, съмнява ме да е скъпо, но поне ще знам че е нов.Май имаше да му се невиди ............ гледах май одеве снимки как се сваля.Помогнете :cool: .

Дом и аз съм с такава бръмчалка и моят е под жабката.Сваля се жабката и отдолу има една греда и тя се сваля.Под нея има един пластмасов капак,който е напречно разположен-сваляш и него и отдолу е филтъра за купето.По принцип трябва да ти е в кутия самия филтър за да прилепва добре.И не е скъп от порядъка на 20-30 кинта :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с моята 6та генерацийка нямам такива проблеми :P Пускам парното да духа към стъклата и за 2-3 минути се оправя всичко :P Не си мислете, че и при други марки автомобили не се получава така :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Црх-сът ми 1г, когато пусна парното (какви ли не позиций) предното стакло се запотяваше още повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да бъркам но мисля че когато е запушен отвора с сняг дето влиза пресния въздух той си взима от вътре основно и от там идва масовия проблем който и аз имам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едвали снега ще попречи на въздуха да си преминава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдения върху Сивик 6ген хеч, Дел Сол и Прелюд 5 - никакви проблеми със запотяването ! Дори при супер запотени стъкла, паля колата пускам парното и след 3-4 минути през предните 3 стъкла се вижда перфектно! И трите коли бързо са загрявали, парното духа супер горещо и супер силно (по принцип го оставям посредата между топло и студено и вентилатора на 2)..Абсурдно е да пускате теми от рода на "ВСИЧКИ ХОНДИ" еди кво си правели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едвали снега ще попречи на въздуха да си преминава

Поне на моята май системата е такава че като взима въздух от вън и вентилатора е на максимум виждам как клапата(зад жабката) дето запушва отвора да не взимам въздух от вътре почва да се отваря май тя се затваря само благодарение на земното притегляне и наклона под която е поставена. явно е оставена като защита за да не натоварва вентилатора на парното това е за моята civic 4th която няма филтър на парното и климатика Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...май тя се затваря само благодарение на земното притегляне и наклона под която е поставена....

:lol::D;) Затваря се в зависимост от гама лъчите на слънцето и ъгъла на луната спрямо гринуичкия меридиан и само ако колата ти сочи екватора ;)П.С> Тоя форум е опасен за здравето, човек може да получи сърдечен удър докато чете :D
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята работи така щом пусна парното силно или климатика клапата почва да се отваря сама и да дърпа въздух и от вътре. Това е факт а не предположение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези които имат филтри-купе: запотяването е един от признаците, че филтъра е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел всички отговори , че да ти кажа ако някой не те е светнал -филтъра на купето / поленовия / сменяш и ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, схващането, че ви се запотяват стъклата и това се дължало на кофти уплътнения е много грешно. По тая логика ЖИГУЛА-та или Вартбурга (които ако минат през автомивка, после трябва да гребеш вода от тях) трябва да са с най-добрите уплътнения (такива модели с изпотени джамове е почти невъзможно да се види). Запотяването се дължи именно на обратното: добри уплътнения, които задържат топлина получена от добро парно. За коли с климатик/троник е ясно, за хора които нямат подобни екстри: поне веднъж на два месеца чистене грамотно на стъклата отвътре с качествен препарат (не просто водица с вестник, а говорим за хубаво изчистване) и винаги струята да духа към стъклата, на толло, въздух влизаш отвън (стрелката влизаща в количката, НЕ тази която обикаля количката, говоря за картинките по парното да се сетите). Като са много запотени, степента на вентилатора да духа на макс, до няколко минути всичко ще е наред. Неможе с вълшебна пръчка изведнъж, трябва да се изчака.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбсолютно вярно - "добри уплътнения". Примерно.... с някоя мацка сте в колата и обсъждате някакъв глобален "медицински" проблем и след определено време може да пишете с пръст по стъклата. Обаче оставете някое стъкло леко отворено и проблема няма да го има ( не че е нежелан в случая :blink: ). Та въпросния едър клапан в багажника помага при постъпване на пресен въздух от парното въздухът в купето който е влажен от мокрите постелки примерно или пък от издишваната от нас и нашата компания :lol: влага да напусне купето. Иначе циркулацията създавана от вентилатора разнася влажния въздух и като не може да напусне от никъде кондензира по студените стъкла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спрете да правите секс в колата!сега сериозно, не спирам никога вентилатора на парното. Докато загрее колата ми е на рециркулация, но стъклата така се запотяват. Но докато се запотят, вече двигателя е загрял, пускам на външен въздух, да духа на стъклото, и запотяването (основно по ъглите на стъклата) изчезва за под минута.За да не ви се заледява отвътре стъклото, го обдухвайте добре със горещ и свеж въздух поне минута преди да загасите колата. Като спрете топлата влажна кола, тая влага трябва някъде да отиде - по стъклата, по вътрешната част на ламарините - и после защо ви корозират от вътре колите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спрете да правите секс в колата!

... и после защо всички Сивици 5-а са били с раздрънкани релси на седалките и счупени подглавници :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе вярно ;), тия релси оправят ли се някак че по завоите щракат неприятно, иначе петната по тапицерията лесно се оправят.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...