Jump to content
impact

проблем със запотяването на стъклата на всички---ХОНДИ

Recommended Posts

Здравеите :blink: както при мен и така и при други колеги с автомобил---ХОНДА СИВИК -----има следният проблем Незнам дали някои е приел на сериозно това че при по влажно време стъклата на хондите са мн мн силно запотени и мн трудно се премахва това ЗАПОТЯВАНЕ на стъклатазащото според мен е мн неприятно когато са безбожно запотени и нямаш никъква видимост :ph34r: някои знае ли как да се преборим с този проблем даже и с минимален ефектмоля всички ви да направим темата интересна и полезна благодаря и весели празници:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си пуснеш парното на външен приток на 2-ра степен "умерено жежко" Публикувано изображение да духа на предното стъкло и долу в краката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, като избереш притока на въздух да ти отива към стъклата си провери дали наистина духа там. При моя Прелюд се запотяваха така, но като пусна да духа на стъклата ми духаше в краката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е колеги ясно но при мен и при мн други сивици кото се пусне парното се оправя само предният прозорец но двата предни и двата задни са мн силно запотени особенно задните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запотяването на стъклата се решава, чрез пускане на топъл въздух долу в краката и към предното стъкло, или поток само в краката...

така е колеги ясно но при мен и при мн други сивици кото се пусне парното се оправя само предният прозорец но двата предни и двата задни са мн силно запотени особенно задните

За другите стъкла, пусни въздуха да циркулира в купето, чрез страничните духалки...П.С>Много бързо маха запотяване и включването на климатика, да духа студено към стъклата...ама за зимата това не е вариант. Редактирано от Petar Petrov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[*]

Запотяването на стъклата се решава, чрез пускане на топъл въздух долу в краката и към предното стъкло, или поток само в краката...

 

П.С>Много бързо маха запотяване и включването на климатика, да духа студено към стъклата...ама за зимата това не е вариант.

 

като имаш клима става пиниза

тои изцушава въздуха

и за това се получава по бързо всмукване на влагата ---ако мога така да се изразя:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги този сивик го карам вече 3-та година и съм пробвал всички вариянти от кам страна на парнотодаже сам изолирал 2-те врати и 2-та панела фаида няма от към стана на запотяванетоимъл сам 3-коли до сега и такъв проблем съм нямал дори и да има запотени стъкла като пуснеш парното и всичко се изчиства за 5 минутиа с хондака дори и да бачка 20 минути само предното стъкло се изчиства

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и с моя CIVIC AERODECK нама оправия-странините си се потят и това е!Пръсках ги и с разни спрейчета,но ефекта е минимален!Изобщо по парното на тия коли има доста какво да се желае!Имал съм Пежо 405 (десет години по стара от хондата,)но парното му е в пъти по добро!Тихо,с 7 степени на вентилатора и най-важното-пуснеш ли го край с влагата и студа в колата!

Редактирано от icaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък никога съм нямал такъв проблем с изпотяванията, като си вее на предния джам и страничните духалки като са насочени към прозорците на вратите всичко си е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземате си по 1шванта във вратата и това е решението :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко става с опити.Компромисния вариант който съм намерил аз: Измивам всички стъкла от вътре до скърцащо (с качествен препарат за стъкла и/или спирт), напръсквам много леко задните странични със спрей против изпотяване (и предупреждавам пътниците отзад да не мажат много много). Предното и страничните отпред ако се налага ги изсушавам "ударно" с климатика и след това на загряван въздух от вън позиция 1 или 2 само към стъклата, задното си е на реотани (бавно но славно се оправя). По този начин имам само леки запотявания по задните стъкла и в краищата по предните.Има и начин да се напръска със спрей и предното, дава ефект, но все някъде няма да може да се нанесе хубаво и там става "мъгла", а при опит за се забърши замазва от третираната площ и става мазало.Весели зимни празници, колеги! п.с. И не винаги е неприятно да са запотени съклата :ph34r: .

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо никой не пише за филтъра на купето? Според мен той и чистите отвътре стъкла са основният проблем.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото сам по себе си филтъра не решава проблема...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от доста години все си карам с включен климатик зима-лете (не климатроник) друго решение няма.На Хондето, като пуснеш парното на топло + към прозорците и сам си тръгва не е климатроник...Иначе, най-добър ефект има Sonax от препаратите за стъкла, но не е нещо велико а 40% подобрение и е голяма мъка винаги после се поти на черти от парцала с който си бърсал/мазал, едно шише вече го ползвам 3-та година.П.С. На старата ми кола имаше значително по-малко влага след като отзад в багажника изчистих някакви отдушници бяха целите в нещо като кал и масло проверете имате ли такива и ги почистете.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът не е само при Хонда, на предишната кола (Рено) го имах същия, а хем купето беше доста по-малко. Явно проблемът е комплексен от кофти уплътнения, слаба вентилация с лошо отвеждане на влагата от купето и т.н.При последните големи дъждове заглеждах всички останали коли по светофарите - малцина имаха толкова кофти запотяване като при мен (вкл. и стари коли).Нещата се решават донякъде с мощно набичено парно, духащо към предното стъкло. Това в краката няма смисъл, защото само ще вдигне цялата влага и сняг от обувките и стелките по стъклата.Климатика помага много, но не знам дали е безопасно да се пусне при -10?Може би трябва да си носим в колите по един от ония влагоабсорбатори на дето са с таблетка сол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото сам по себе си филтъра не решава проблема...

 

Имах го наум да го напиша, но го забравих - да добре е да се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм имал такъв проблем, нито с акорда нито със сивика.Всяка година сменям филтъра на климатика и да има разлика. Когато вън е влажно никога не се оставя затворена кпалата която непозволява да влиза въздух отвън. Винаги страничните духалки са ми насочени към двата предни прозореца и парното се оставя да духа в краката и към стъклото. Винаги когато си чистя колата, ако видимо прозорците са мръсни ги чистя с препарат, а ако все пак изглеждат много чисти ги забърсвам със суха салфетка :D Предполагам ако правите като мен няма да имате тези проблеми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем, но се оказа, че майсторът, който напави обслужването си спести смяната на филтъра на купето. Другият вариант е да извадите филтъра и така притока на въздух (количеството) се увеличава значително. Но тагава изниква друг проблем-силният вентилатор засмуква много прах и боклуци от улицата. Така, че изводът е един-сменяйте по-често филтъра на купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при английския сивик също няма проблеми!Сега ще пусна нова тема за най новата нанотехнология която включва мн полезни препарати както за стъкла,така и за мн др неща.Весели празници..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи идеята е следната смяна на филтъра на купето и чисти прозорци намазани с препаратили както каза колегата с някъкъв влаго-абсорбатор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никога не съм се интересувал дали имам такъв филтър.Колата ми е сивик хеч 97 година.Ако може и да ми кажете как се води да мога направо да си поръчам един, съмнява ме да е скъпо, но поне ще знам че е нов.Май имаше да му се невиди ............ гледах май одеве снимки как се сваля.Помогнете :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сте имали опел астра 1 да видите какво значи запотяване...Ако искате да се махне пускате към предното стъкло и парното на макс и вентилатора на поне 2 и сте готови за няколко мин. Който има и климатик може и него да пусне, действа за секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го няма проблем Honda stream

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега при мен го няма този филм с парното и на 4- да го пусна само се сварявам а ефекта е мн мн минималенапак клима няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е като колегата по-горе - трябва да почна да се варя в собствен сос, за да се махне потта от стъклата. Иначе това за чистотата на стъклата е вярно - фините частици мръсотия задържат влагата допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PaFKaTa бе

И при мен запотването бавно се премахва с парно, налага се да отварям прозорците, но става доста студеничко..Някои може ли да каже дали моята Honda (Concerto) има такъв филтър на купето, който да сменя ?

Редактирано от PaFKaTa бе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А забравих: вида на стелките също допринася за запотяването. Ако сте с мекички мокетени стелки (каквито между другото са и оригиналните за Civc), в това мокро и кишаво време вероятността да са доволно накиснати е доста голяма, а тази влага преминава много лесно във въздуха в купето.При мен го има този момент, ама то остава ли време да ги изсуша и да проветря купето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Сивик 5ген Седан и Нямам никакви проблеми със запотяването ако тръгне да се потят отварям леко шибидаха нагоре и никакъв проблемПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май спасението е във винтиелацията.Пижата имат в багажника едно отдушници на вид като хриле на акула,на хондетата никъде не се виждат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-ма генерация нямат никакви проблеми със запотяването на стъклата, защото много добре обдухва предното и страничните стъкла още на 1-ва степен на вентилатора. Всичко е въпрос на вентилация: клапата за входящ въздух трябва да е отворена; потокът въздух да е насочен към стъклата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Периодично пускам климатика и нямам никакви проблеми. Това го правя при затворена клапа за външният въздух, защото не понасям да ми се пълни купето с автомобилни газове. Весело посрещане на 2011г.! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е само при Хонда, всички коли които са на вътрешна циркулация на въздухаизпотяват стъклата.Проверете си парното(и филтъра) и не го приписвайте на всички хонди. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега какво да кайа познавам 10 човека сас сивик 8 от тях имат този проблем!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите :) както при мен и така и при други колеги с автомобил---ХОНДА СИВИК -----има следният проблем Незнам дали някои е приел на сериозно това че при по влажно време стъклата на хондите са мн мн силно запотени и мн трудно се премахва това ЗАПОТЯВАНЕ на стъклатазащото според мен е мн неприятно когато са безбожно запотени и нямаш никъква видимост !!! някои знае ли как да се преборим с този проблем даже и с минимален ефектмоля всички ви да направим темата интересна и полезна благодаря и весели празници!!!

Не знам колеги но според мене е от климатиците мисля че е вазможно да остава конденс в трабите и като пуснем парното да излиа ням престава помня само че имах следня случеи на един шатал при по рясак ляф завои се изливаше конденс в краката на човека от ляво.:) ама я оворих и намерих проблема беше се запушила трабата за оттичане на конденза :) ама то беше преди много години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моя сивик нямам такъв проблем. Стъклата се изпотяват нормално като за всеки автомобил и след като пусна ПАРНОТО, без включен климатик, за около 2-3 мин. стъклото изсъхва. Сменил съм всички филтри когато си купих колата през 10.2010г. !!!

Редактирано от Busat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на стъклата до скърцане и смяна на филтъра на купето.Врътката на парното на : Стъкла и КракаКлиматик за 10/15 минути,ако е зле много положението...Абсорбира влагата.... някак си Не само при Хонда е така ;) Да не сядате в опел.... там е по сериозно зимата... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават едни сапунчета в комплект противогаз,мажеш стъклото,след това с кърпа търкаш здраво...и това е ...( НЕ СЪМ ГО ИЗПРОБВАЛ,ЧУВАЛ СЪМ ГО) .. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебаси, аз като нямам климатик и нямам никакъв такъв проблем ?!?При условие че вкарвам въздух ОТВЪН, правил съм веднъж грешката да въртя въздуха в купето - тогава наистиан няма спасение.Да не би клапите ви за избор откъде идва въздуха да не са в ред ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...