Jump to content
civicgonemad

Основен ремонт

Recommended Posts

Здравейте колеги! Искам да поосвежа моята Хондичка и искъм да започна от двигателя. Та за целта си търся бутала + сегменти първи ремонт. Имам човек който може да ми достави части от Америка, Но не знам дали да се доверя на EBAY. Ако можете да ме насочите към марка ще съм ви благодарен. Двигателя има доста живец ама се пак е на 280 000км искам да го направя пълна инжекция и даже втек и ме съмнява да издържът всички части, а и гледам че гарнитурата на картера капе, следя си щеката и гледам че се губи по малко но не зная дали го гори. Всяка информация е полезна. Благодаря предварително. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен имаш грешни пари за пилеене.кво като ти е на 280000.тва е хонда ве мен :ph34r: ако ти върви колата не си вкарвай филми с основните,купи си глава всмук,инсталац и.т.н.като я отвори който ще е прави,той ще ти каже или по скоро ще си проличи дали има нужда от ремонтза инфо само-моята е на 250000 от 2 седм съм с глава, витекова.демек спринцофка пълни.колата върви като лулава,двигат си работи като славейче,разхода е чудесен.евала и на майсторите де.платих доста но получих добре свършена работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но не зная от къде ми губи масло... Ся ще се сменат гарнитури, гумички... такива работи ама като не зная в какво състояние са ми бутала сегменти цилиндри... Не зная как е карана преди мен... Внос е от Италия... Имам я от 3 месеца... А не знам дали мога да сменя само гарнитурата на картера... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се ,че можеш да смениш само гарнитурата на картера, можеш да смениш и само на капака на клапаните, може да погледнеш и О пръстена на делкото :ph34r: Това всичкото е ~30лв. без труда, който ако имаш ключе 12-ка и камък с късо удължение 10-ка е около час :ph34r:

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо не не ъпсурд сам да се справя. Знам че ми трябва динамо-мертичен ключ за всички гарнитури по колата. Но се радвам да разбера че може да се свали картера без да се сваля главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени само сигменти и биелни лагери и не се занимавай с нищо друго :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами основни? Се пак и те са си оригиналните...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих ги барал отново, мен ме е яд ,че ги смених( не че имам проблем до сега, но имам едно на ум), та ако не ти се дават по 70лв за черупка(трябват ти 10 черупки) от КАРАДА, не ги барай :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава май някой ти разправяше да не ги буташ основните :ph34r:

 

CivicGoneMad , ако мислиш тази кола да се кара сменяй сегментите ако ще я отваряш да сменяш главата. До сега практиката е показала че при такива интервенции (примерно глава или само пълна) 100/100 след месец почва да бута масло с кофите :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече 70 лева за черупка?? Те сегменти ще се сменят 100% ама става дума за лагери.... Че нали ще се натовари ако я направя пълна инжекция.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната част на лагера :worthy: Може и по евтиният вариант-комплектите лагери, които се продават по магазините(Taiho,STD и др.).Това за бутала и сегменти първи ремонтен от къде го реши ? :worthy:Мерено ли е нещо ? Обикновенно се сменят,стандартен комплект сегменти и стандартни биелни лагери(това не всеки път :D ).

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм ми гледам лагери на ACL биелни и основни излизат около 200-300 лева. А за ремонтния размер бутала и сегменти... кво да ви кажа не знам как е карана преди мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво да ви кажа не знам как е карана преди мен.

Кво да ти кажа ,май и ти незнаеш .Некои ти е подшушнал и АЙ СА .Блока е проблем ,да знаеш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам , не знам... За мен 280 000 са си множко. За саричка кола излишен ремонт няма... Като паля при студена кола нещо доста кофти изръмжава отпред... като мине 5хил оборота нещо почва да трака... А вече не знам при кой майстор да ида че аман от разбирачи... А да ида в сервиз на Хонда... Толкова не ми струва колата :lol: ... Освен да пълня колкото масло събира и да чакам да ми се разсъхнат сегментите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako караше друга мярка (западна) на тея километри нямаше да си за ремонт, а за нов двигател :) Щом хората ти казват че не е нужно ремонтен комплект освен сегмети и биелни лагери значи знаят нещо :) Тойота на над 300 000 км нямаше и помен от износване на цилиндри и бутала. Такава здравина на тези части дори и за хонда не мога да ги кажа ама факт. При хонда има износване ама е дооста минимално :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия ментета лагери които не са от ХОНДА са осреднени. Едните ще хлопат другите ще ти пуснат стружка :lol:ХОНДА имат 4ри размера ментетата ЕДИН!После ти трябва разработващо масло като: Royal Purple Break-In Oilhttp://image.vetteweb.com/f/miscellaneous/new-royal-purple-break-in-oil/13200617/royal-purple-break-in-oil.jpghttp://i150.photobucket.com/albums/s119/hendrick301/oil2.jpg

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега е момента да му кажеш колко струват за да слезе на земята и да разбере че първо се отваря двигателя мери се и ако има нужда се сменя. Да взема да се направя на пророк и да кажа че освен сегменти, които са почнали да се спичат ремонт глава(пълен и гумичките не е лошо да се сменят) няма да има нужда от друго после слага една VTEK глава която е ремонтирал и всичко около нея и е на 7-мото небе. Не че му трябва такава мощност но щом го влече и има излишни пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм пак и на магазинери попаднах? В магазин nolimit лагерита са около 200 лева... ако си ги поръчам излизат още по-евтино. Много по-скъпо излиза работата, а и кофти че майстори няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност и твоя сивик е с 9 размера (комбинаций) лагери :drunk:Но ти си вземи "стандартни" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лагери те ще са стандарт. Но за другото ще се види скоро като се отвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не четеш ??? Видия ли някъде "СТАНДАРТ"???"СТАНДАРТ" за москвича си вземи. Там са стандартни :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ще ми кажеш че няма НЕРЕМОНТЕН размер за тая кола ли? В доста сайтове откривам...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори ми на български... Щото ако ги разбирах тея схеми нямаше да пускам тема или такива работи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи че от завода излиза с различни дебелини на лагерите, в зависимост от вала и биелите (могат да се открият по комбинацията от щампованите кодове по биелите и вала), лагерите са кодирани с цветове в зависимост от дебелината.Във важните теми има информация от колеги, които специално са се занимавали да намерят размерите : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43038А в магазина като отидеш ти дават осреднен размер - няма червено, зелено, шарено...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,сменяй едни сегменти и си карай колата.Най-много и биелните лагери,ако има нужда.Друго недей пипа и ще си караш колата още доста К км.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А цвета може да се определи като се свалят? Или си има точно определени за този двигател? Като ще се сваля да се прави да се прави като хората... демек 1 път... Голям дерт ще ми е да ги мисля после тези основни лагери... а са евтини !!!.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умните хора казват "когато нещо работи не се пипа". Ако не са за смяна не ги барай (говоря за лагерите) маслото може да ти изчезва от много места, смени си първо гарнитурата на картера и навсякаде кадето омаслява после виж дали ти изчезва маслото и го мисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще я правиш ВТЕК не е лошо да смениш сегментите не е толкова скъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече казах сегментите ще се сменят. Но с тях вървят и лагери... Биелни и основни. Биелните лесна работа... ама основните като не знам дали са читави... Гарнитурите са цял комплект. Точно за това ме е страх да я направя втек... дали сичко ще издържи че се пак ще се качат в най-добрия случай 20 коня. И си е натоварване. Тва ми е дерта. Клапани ако има износени и те разбира се ще сесменят.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен: основните въобще не ги пипай :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега май нещо не четеш ще ти повтаря и аз още един път не барай коляновия вал смени си сигменти и гумички гарнитури О пръстени може и малко да се зайгращ с главата ако е за смяна на лагери на коляновия вал повярвай ми ще разбереш и кой ти ги разправя тия че трябва да сменяш с сигментите и лагери

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо мислиш че лагерите задължително се сменят с сегментите(сегментите са си консуматив :lol: ), мерят се гледат се и ако има нужда. Слагането на ВТЕК и пълна инжекция доста променят поведението на двигателя не се лъжи че е малко но компа трябва да се пипне май за максимален ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелни лагери не е нужно да се сменят те не се износват толкова лесно а относно това че на мотора щте се увеличат конете както ти казваш с 20 мога да ти кажа че този мотор държи да доста повече,като се има в предвид че има доста такива с турбо и се карат без смяна на турбо бутала и прочие а на един турбиниран хондов мотор мошноста се качва доста над 20 коня и си издържа без проблем.Така че давай смело .:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТУРБО БЕЗ ТУРБО БУТАЛА? Ми да си зимам и аз едно... А що се отнася до компа мисля да зема П28 и после се чипосвал ама това чипосване не зная точно за какво се прави.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, обаче на малко налягане, което пък е пълна безсмислица. ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора препоръчайте ми марка раздвижна ролка моля. Намирам в ebay.com едни по 12$ ама много ме съмняват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

много евтини,бе колега,то бива евтино,бива китайско,ама чак толква....мен лично малко ме съмняват качествата на толква евтини ролки.не правя реклама,но аз си взех от Фаундъра и си работи за сега добре,е не е 12 долара,ама.... Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...