civicgonemad 60 #1 Публикувано 21 Декември, 2010 Здравейте колеги! Искам да поосвежа моята Хондичка и искъм да започна от двигателя. Та за целта си търся бутала + сегменти първи ремонт. Имам човек който може да ми достави части от Америка, Но не знам дали да се доверя на EBAY. Ако можете да ме насочите към марка ще съм ви благодарен. Двигателя има доста живец ама се пак е на 280 000км искам да го направя пълна инжекция и даже втек и ме съмнява да издържът всички части, а и гледам че гарнитурата на картера капе, следя си щеката и гледам че се губи по малко но не зная дали го гори. Всяка информация е полезна. Благодаря предварително. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #2 Отговорено 21 Декември, 2010 според мен имаш грешни пари за пилеене.кво като ти е на 280000.тва е хонда ве мен ако ти върви колата не си вкарвай филми с основните,купи си глава всмук,инсталац и.т.н.като я отвори който ще е прави,той ще ти каже или по скоро ще си проличи дали има нужда от ремонтза инфо само-моята е на 250000 от 2 седм съм с глава, витекова.демек спринцофка пълни.колата върви като лулава,двигат си работи като славейче,разхода е чудесен.евала и на майсторите де.платих доста но получих добре свършена работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 21 Декември, 2010 Да но не зная от къде ми губи масло... Ся ще се сменат гарнитури, гумички... такива работи ама като не зная в какво състояние са ми бутала сегменти цилиндри... Не зная как е карана преди мен... Внос е от Италия... Имам я от 3 месеца... А не знам дали мога да сменя само гарнитурата на картера... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #4 Отговорено 21 Декември, 2010 (Редактирано) Разбира се ,че можеш да смениш само гарнитурата на картера, можеш да смениш и само на капака на клапаните, може да погледнеш и О пръстена на делкото Това всичкото е ~30лв. без труда, който ако имаш ключе 12-ка и камък с късо удължение 10-ка е около час Редактирано 21 Декември, 2010 от chirenski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 21 Декември, 2010 Оо не не ъпсурд сам да се справя. Знам че ми трябва динамо-мертичен ключ за всички гарнитури по колата. Но се радвам да разбера че може да се свали картера без да се сваля главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #6 Отговорено 21 Декември, 2010 Колега смени само сигменти и биелни лагери и не се занимавай с нищо друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 21 Декември, 2010 (Редактирано) Ами основни? Се пак и те са си оригиналните... Редактирано 21 Декември, 2010 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 21 Декември, 2010 Аз не бих ги барал отново, мен ме е яд ,че ги смених( не че имам проблем до сега, но имам едно на ум), та ако не ти се дават по 70лв за черупка(трябват ти 10 черупки) от КАРАДА, не ги барай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 21 Декември, 2010 Тогава май някой ти разправяше да не ги буташ основните CivicGoneMad , ако мислиш тази кола да се кара сменяй сегментите ако ще я отваряш да сменяш главата. До сега практиката е показала че при такива интервенции (примерно глава или само пълна) 100/100 след месец почва да бута масло с кофите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 21 Декември, 2010 (Редактирано) Какво ще рече 70 лева за черупка?? Те сегменти ще се сменят 100% ама става дума за лагери.... Че нали ще се натовари ако я направя пълна инжекция. Редактирано 21 Декември, 2010 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 21 Декември, 2010 (Редактирано) Едната част на лагера Може и по евтиният вариант-комплектите лагери, които се продават по магазините(Taiho,STD и др.).Това за бутала и сегменти първи ремонтен от къде го реши ? Мерено ли е нещо ? Обикновенно се сменят,стандартен комплект сегменти и стандартни биелни лагери(това не всеки път ). Редактирано 21 Декември, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #12 Отговорено 21 Декември, 2010 Хмм ми гледам лагери на ACL биелни и основни излизат около 200-300 лева. А за ремонтния размер бутала и сегменти... кво да ви кажа не знам как е карана преди мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 21 Декември, 2010 кво да ви кажа не знам как е карана преди мен.Кво да ти кажа ,май и ти незнаеш .Некои ти е подшушнал и АЙ СА .Блока е проблем ,да знаеш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #14 Отговорено 21 Декември, 2010 Знам , не знам... За мен 280 000 са си множко. За саричка кола излишен ремонт няма... Като паля при студена кола нещо доста кофти изръмжава отпред... като мине 5хил оборота нещо почва да трака... А вече не знам при кой майстор да ида че аман от разбирачи... А да ида в сервиз на Хонда... Толкова не ми струва колата ... Освен да пълня колкото масло събира и да чакам да ми се разсъхнат сегментите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 22 Декември, 2010 Ako караше друга мярка (западна) на тея километри нямаше да си за ремонт, а за нов двигател Щом хората ти казват че не е нужно ремонтен комплект освен сегмети и биелни лагери значи знаят нещо Тойота на над 300 000 км нямаше и помен от износване на цилиндри и бутала. Такава здравина на тези части дори и за хонда не мога да ги кажа ама факт. При хонда има износване ама е дооста минимално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #16 Отговорено 22 Декември, 2010 (Редактирано) Тия ментета лагери които не са от ХОНДА са осреднени. Едните ще хлопат другите ще ти пуснат стружка ХОНДА имат 4ри размера ментетата ЕДИН!После ти трябва разработващо масло като: Royal Purple Break-In Oilhttp://image.vetteweb.com/f/miscellaneous/new-royal-purple-break-in-oil/13200617/royal-purple-break-in-oil.jpghttp://i150.photobucket.com/albums/s119/hendrick301/oil2.jpg Редактирано 22 Декември, 2010 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #17 Отговорено 22 Декември, 2010 И сега е момента да му кажеш колко струват за да слезе на земята и да разбере че първо се отваря двигателя мери се и ако има нужда се сменя. Да взема да се направя на пророк и да кажа че освен сегменти, които са почнали да се спичат ремонт глава(пълен и гумичките не е лошо да се сменят) няма да има нужда от друго после слага една VTEK глава която е ремонтирал и всичко около нея и е на 7-мото небе. Не че му трябва такава мощност но щом го влече и има излишни пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #18 Отговорено 22 Декември, 2010 А по новите имат ДЕВЕТ размера! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #19 Отговорено 22 Декември, 2010 Хмм пак и на магазинери попаднах? В магазин nolimit лагерита са около 200 лева... ако си ги поръчам излизат още по-евтино. Много по-скъпо излиза работата, а и кофти че майстори няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #20 Отговорено 22 Декември, 2010 Всъщност и твоя сивик е с 9 размера (комбинаций) лагери Но ти си вземи "стандартни" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #21 Отговорено 22 Декември, 2010 За лагери те ще са стандарт. Но за другото ще се види скоро като се отвори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #22 Отговорено 22 Декември, 2010 Май не четеш ??? Видия ли някъде "СТАНДАРТ"???"СТАНДАРТ" за москвича си вземи. Там са стандартни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #23 Отговорено 22 Декември, 2010 (Редактирано) И какво ще ми кажеш че няма НЕРЕМОНТЕН размер за тая кола ли? В доста сайтове откривам... Редактирано 22 Декември, 2010 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #24 Отговорено 22 Декември, 2010 Пример за Прелюд 5та ген Х22А7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #25 Отговорено 22 Декември, 2010 Говори ми на български... Щото ако ги разбирах тея схеми нямаше да пускам тема или такива работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #26 Отговорено 22 Декември, 2010 Значи че от завода излиза с различни дебелини на лагерите, в зависимост от вала и биелите (могат да се открият по комбинацията от щампованите кодове по биелите и вала), лагерите са кодирани с цветове в зависимост от дебелината.Във важните теми има информация от колеги, които специално са се занимавали да намерят размерите : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43038А в магазина като отидеш ти дават осреднен размер - няма червено, зелено, шарено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #27 Отговорено 22 Декември, 2010 Пич,сменяй едни сегменти и си карай колата.Най-много и биелните лагери,ако има нужда.Друго недей пипа и ще си караш колата още доста К км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #28 Отговорено 24 Декември, 2010 А цвета може да се определи като се свалят? Или си има точно определени за този двигател? Като ще се сваля да се прави да се прави като хората... демек 1 път... Голям дерт ще ми е да ги мисля после тези основни лагери... а са евтини !!!. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #29 Отговорено 24 Декември, 2010 Умните хора казват "когато нещо работи не се пипа". Ако не са за смяна не ги барай (говоря за лагерите) маслото може да ти изчезва от много места, смени си първо гарнитурата на картера и навсякаде кадето омаслява после виж дали ти изчезва маслото и го мисли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #30 Отговорено 24 Декември, 2010 Ако ще я правиш ВТЕК не е лошо да смениш сегментите не е толкова скъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #31 Отговорено 24 Декември, 2010 (Редактирано) Както вече казах сегментите ще се сменят. Но с тях вървят и лагери... Биелни и основни. Биелните лесна работа... ама основните като не знам дали са читави... Гарнитурите са цял комплект. Точно за това ме е страх да я направя втек... дали сичко ще издържи че се пак ще се качат в най-добрия случай 20 коня. И си е натоварване. Тва ми е дерта. Клапани ако има износени и те разбира се ще сесменят. Редактирано 24 Декември, 2010 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #32 Отговорено 24 Декември, 2010 Един съвет от мен: основните въобще не ги пипай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #33 Отговорено 25 Декември, 2010 (Редактирано) колега май нещо не четеш ще ти повтаря и аз още един път не барай коляновия вал смени си сигменти и гумички гарнитури О пръстени може и малко да се зайгращ с главата ако е за смяна на лагери на коляновия вал повярвай ми ще разбереш и кой ти ги разправя тия че трябва да сменяш с сигментите и лагери Редактирано 25 Декември, 2010 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #34 Отговорено 25 Декември, 2010 Не знам защо мислиш че лагерите задължително се сменят с сегментите(сегментите са си консуматив ), мерят се гледат се и ако има нужда. Слагането на ВТЕК и пълна инжекция доста променят поведението на двигателя не се лъжи че е малко но компа трябва да се пипне май за максимален ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RECS 2 #35 Отговорено 25 Декември, 2010 Биелни лагери не е нужно да се сменят те не се износват толкова лесно а относно това че на мотора щте се увеличат конете както ти казваш с 20 мога да ти кажа че този мотор държи да доста повече,като се има в предвид че има доста такива с турбо и се карат без смяна на турбо бутала и прочие а на един турбиниран хондов мотор мошноста се качва доста над 20 коня и си издържа без проблем.Така че давай смело . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #36 Отговорено 26 Декември, 2010 (Редактирано) ТУРБО БЕЗ ТУРБО БУТАЛА? Ми да си зимам и аз едно... А що се отнася до компа мисля да зема П28 и после се чипосвал ама това чипосване не зная точно за какво се прави. Редактирано 26 Декември, 2010 от CivicGoneMad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #37 Отговорено 26 Декември, 2010 Може, обаче на малко налягане, което пък е пълна безсмислица. .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #38 Отговорено 26 Декември, 2010 Хора препоръчайте ми марка раздвижна ролка моля. Намирам в ebay.com едни по 12$ ама много ме съмняват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #39 Отговорено 26 Декември, 2010 взимай нищо им няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #40 Отговорено 26 Декември, 2010 (Редактирано) много евтини,бе колега,то бива евтино,бива китайско,ама чак толква....мен лично малко ме съмняват качествата на толква евтини ролки.не правя реклама,но аз си взех от Фаундъра и си работи за сега добре,е не е 12 долара,ама.... Редактирано 26 Декември, 2010 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове