Veseliq 1556 #41 Отговорено 8 Ноември, 2012 (Редактирано) Всеки модерен дизел има скъпи консумативи. Под всеки, разбирай общо взето всеки турбиниран, комън-рейл дизел с въртящ момент над 300nm и мощност над 140кс. Високия въртящ момент изисква демпферна система на маховика и съединителя, турбината и дюзите са скъпи компоненти, които изкарват дълго, ако се грижиш за колата, но не всеки който взима нова кола я взима с идеята да я пази. BMW, Audi, VW, Mercedes, Honda, (добави още от големите марки по избор) и техните комън рейли след 2003та година имат същите слабости, дори по-силно изразени от Акорда.При Акорда това са съединител, маховик и верига. И трите се сменят на около 200 000км, при по-жестоко отношение към колата и по-лоша поддръжка, дори по-рано. Съединител ти е 650лв (без смяна), демпферен маховик най-евтино около 1100лв (без смяна), веригата ти е 1100лв. Пукат се колекторите на всички - за 100лв ги заваряват ама колко изкарват със заварени, е под въпрос (мойта я завариха преди 15 000, за сега е ОК). Чугунен лят колектор е още около 1000. Ако колата е карана безобразно, може да имаш проблеми с турбина и дюзи.Та, аз ти го обобщих - вземи си бензин. Там поддръжката е много по-евтина, разхода е малко по-голям, но имаш опция за 1500лв да сложиш хубав инжекцион. Редактирано 8 Ноември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #42 Отговорено 8 Ноември, 2012 (Редактирано) Прав си, интересно беше моя познат които си купи акорда втора ръка при това 2006 год в Бултрако му смениха колектора абсолютно безплатно!!!! това много ме учуди, гаранцията на колата одавна е изтекла единственото беше че е била купена от Бултрако, и тои като я взе ходи да я прегледат там и му казали че след месец доставка на колектор ще му го сменят безплатно, тои не вярваше докато не си излезе от Бултрако с нов колектор без да даде и стотинка. Аз все още не вярвам ама за кво да ме лъже Нима Бултрако да са толкова коректни? Та ако някои има купена кола от тях и спукан колектор може да си направи устата. С бензинки имам двама познати и с БРЦ уредби и са много доволни от колите си, явно ще се търси бензин комби че семейството нараства с още един член и багажниците отесняват п.п. Още нещо да питам, прави ми впечатление че на някои акорди уредите на таблото светят в бяло много готино, но на повечето са в червено, има ли някъква закономерност щото маи не е зависимо от годината на производство.http://www.mobile.bg/11348751009662689http://www.mobile.bg/11314867362029670вижте за какво става дума Редактирано 8 Ноември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #43 Отговорено 8 Ноември, 2012 (Редактирано) Белият цвят е Екзекютив, по-високо ниво на оборудване п.п. Абе Слави, тоя "още един член" да не е тризнаци, та ти трябва багажник по-голям от на CRV-то?! Да дойдеш да ти дам две столчета, че вече омаляха на малката! Редактирано 8 Ноември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #44 Отговорено 8 Ноември, 2012 (Редактирано) Светещото в червено табло е на "нормалното" ниво на оборудване, т.е. Спорт, те обикновено са и с полу кожен салон, радиаторна решетка тип "пчелна пита" (тъпо звучи, ама няма как друго яче да я нарека). Другите са "Екзекютив" (по-високото ниво на оборудване), там арматурното табло не свети в червено, радиаторната решетка е по-различна (има по средата една лайсна която минава през емблемата), или са с цялостен кожен салон или са с изцяло "плющен" такъв и са с ел. седалки (по-точно шофьорска такава). Екзекютива са и с навигация (но не е задължително), различава им се барчето пред скоростния лост (на "Спорт" е една голяма вратичка в която си слагаш разни неща от типа на телефон, цигари... а при екзекютива, там вратичката е по-малка и се "пъхат" компакт дисковете за "магнета" , навигация ако има и т.н.). Още много са разликите между екзекютив и спорт (пръскалки за фаровете + ксенон, но не съм сигурен, че само за екзекютива това важи; подгрев на седалки е при екзекютива, "премиум саундф систем", при екзекютива апликациите имитиращи "полирано дърво" или "полиран камък" както искай го наричай е по-различно, зеленикаво, при "спорт" версията е сребристо). Това което съм изброил важи за моделите до спетември 2005-а, т.е. моделите ПРЕДИ фейслифта, след фейслифта ситуацията е малко по-различна (там волана е коренно различен като дизайн, предната броня и най-вече решетката са различни.Казано накратно - търси екзекютив ако имаш възможност. Комбитата вървят по-евтино от седаните и вероятността да намериш прекрасна кола (че дори с К24 мотор - 190 коня) до 9 - 10 хиляди лева е много голяма ! Говоря за "левак", не за "десняк". Редактирано 8 Ноември, 2012 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #45 Отговорено 8 Ноември, 2012 (Редактирано) Белият цвят е Екзекютив, по-високо ниво на оборудване п.п. Абе Слави, тоя "още един член" да не е тризнаци, та ти трябва багажник по-голям от на CRV-то?! Да дойдеш да ти дам две столчета, че вече омаляха на малката!Ами сега с едно като гледам що багаж е направо не си представям с две къде ще се натоварим, знаеш че на ЦРВ багажника не е особено голям, само количката като сложа и не остава за нищо друго въпреки че е компактна Иначе за столчетата ги отнасям веднага че с тея две коли ще ми трябват 4 стола хахах сега имам само два По темата- определено ще искам екзекютив, човек дето е дошъл от италянските форуми е свикнал на благинки и глезотии като е гарга да е рошава кво ся Верно ли комбитата са по евтини, верно че са грозновати ама.... Редактирано 8 Ноември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #46 Отговорено 8 Ноември, 2012 колеги слагам масло в нафтата защото нащта нафта нияма добри смазочни своиства и помпените елементи започват да работиат на сухопреди години едни немци го доказаха , и другото е че садържа голямо коичества сияра.филтъра го пера защото за 5000 километра става черем та знаели се.не я гаса след път веднага защота турбото е загрято на много висока температура и трябва маслото да го охлади Надявам се да ви бях полезен .Караите с здраве. Колега точно за това ,че днешната нафта съдържа по-малко количество сяра /заради екологията/ , сипваш двутактовото масло,а не за това че съдържа много сяра! Сярата в нафтата, има смазочни качества ,но влияе зле на други неща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #47 Отговорено 8 Ноември, 2012 Този пост е от преди тамън 2 години, не знам дали колегата следи темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #48 Отговорено 8 Ноември, 2012 Този пост е от преди тамън 2 години, не знам дали колегата следи темата Тамън 2г. ,ама по-добре късно човек да научи нещо ,отколкото да си живее в заблуда!А ти знаеше ли го това,което съм написал,а? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
josi 0 #49 Отговорено 31 Октомври, 2016 Здравейте колеги, пиша тук, за да не отварям нова тема. Търсих доста, но не откривам отговор на моя проблем. Имам Акорд комби 2005, 2,2 дизел. Купих го Май 2016. На засечка от пълен до пълен резервоар даде 5,8 извънградско и 8 градско с авиодизел. Смених верига в Юбико преди около 2 месеца и забелязах, че разхода се повиши много. Сега ми е 7,7 изънградско и 9,6 градско. Нямам представа дали смяната на веригата има някаква роля (би трябвало да се понижи рахода след смяна), но това е абсолютно ненормален разход. Някой има ли представа какъв може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #50 Отговорено 31 Октомври, 2016 Направи профилактика на ЕГР клапан, всмукатели и друди тръби по системата и виж как ще е. Странно е само заради това да се повиши, ако все пак правиш засечка със същото гориво. Аз също карам само с авиодизел и до сега нямам промяна в разхода , но налея ли обикновен дизел, без значение от къде и веднага го усещам. Не съм засичал като точен разход, но не ми и трябва защото чаках да изхабя каквото остава от гадния дизел и да зареда пак авио Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #51 Отговорено 1 Ноември, 2016 Колеги, какво е това "авиодизел"? Самолетите работят с керосин, а не с нафта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1253 #52 Отговорено 1 Ноември, 2016 Маркетингови трикове... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cholly 2 #53 Отговорено 2 Ноември, 2016 (Редактирано) Заредих до горе на Ихтиман от омв изминах 605км (80км магистрала до Пловдив и 525км градско) , 43л = 7.1 на 100 . Ново зареждане до горе на ЕКО с вълшебния авиодизел (с 25ст. по-скъп) : до София (летището) и обратно със 120кмh-твърдо, 280км . На влизане в Пловдив на същата бензиностанция -23л, което е = 8.2 Редактирано 2 Ноември, 2016 от cholly Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nilak 6 #54 Отговорено 1 Декември, 2016 Здравейте колеги, пиша тук, за да не отварям нова тема. Търсих доста, но не откривам отговор на моя проблем. Имам Акорд комби 2005, 2,2 дизел. Купих го Май 2016. На засечка от пълен до пълен резервоар даде 5,8 извънградско и 8 градско с авиодизел. Смених верига в Юбико преди около 2 месеца и забелязах, че разхода се повиши много. Сега ми е 7,7 изънградско и 9,6 градско. Нямам представа дали смяната на веригата има някаква роля (би трябвало да се понижи рахода след смяна), но това е абсолютно ненормален разход. Някой има ли представа какъв може да е проблема? Колата как я чувстваш сега, стана ли по-мудна отпреди? Мирише ми на повредена турбина, но първо направи каквото ти каза Tino. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове