Димитър Коев 66 #601 Отговорено 12 Януари, 2012 Ами... чудно, но факт. Моя е 2005-а Executive (възможно най-високо ниво на оборудване) и няма. След есента на 2006 (демек моделна серия 2007) става стандарт за всички акорди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #602 Отговорено 21 Януари, 2012 Мерси за отговорите . И още нещо - специално този модел (имам предвид посочената 6-та ген.) само в Англия ли се произвежда или има и японско производство? И ако има - как може да се разбере конкретната кола от кои е? Предполагам по нещо в номера на шасито? Правилно предполагаш.....Рамата на сглобените в Япония коли започва с J, а на англичанките със S. Но както преди мен е отбелязано се различават най-вече на външен вид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #603 Отговорено 21 Януари, 2012 колеги искам да попитам какво масло да си сложа в скоростите синтетика или полусинтетика ако може марка и модел,благодаря предварително.колата е акорд купе f2.2 B5 с механични скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #604 Отговорено 23 Януари, 2012 Някой знае ли какъв е луфта на клапаните на F22Z2?Във форума намерих ръководство за F22B5 и там дават 0,30мм/0,26мм. Дали е същтият? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #605 Отговорено 24 Януари, 2012 колеги искам да попитам какво масло да си сложа в скоростите синтетика или полусинтетика ако може марка и модел,благодаря предварително.колата е акорд купе f2.2 B5 с механични скорости.Ако колата ти е преди 96-та година 10W30 или 10W40 синтетика,ако е след 96-та Хонда MTF .xatamoto, това са идеалните стойности и за твоят двигател, допуските са +/- 2 стотни .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #606 Отговорено 24 Януари, 2012 Благодаря!Утре ще действам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #607 Отговорено 25 Януари, 2012 Ами действах.Затворихме се със съседа в гаража му и се справихме за около 3 часа.... .Сега вече нямам шевна машина под капака и ми си струва, че колата е по-пъргава в ниските обороти и пали по-лесно. Дали е субективно това наблюдение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #608 Отговорено 26 Януари, 2012 mar_tod благодаря ти,а 10w40 не е ли полусинтетика,да попитам модела като е от 94 до 98 има ли разлика от преди 96 и след нея.моята е края на 95г.някои да сподели и марка която е ползвал и е доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #609 Отговорено 27 Януари, 2012 Полу е, ама пак си е синтетично, а не минерално .. До края на 95г. ги дават с такова масло да се карат,от 96 с MTF нищо че са един модел до 98 г.Защо е така нямам представа, но щом производителя така е решил, най добре е да го послушаш ..Марката няма значение, каквото сипваш в двигателя и си доволен, такова слагай и в скоростите ..Аз лично съм доволен от маслата на Кома, пък и до сега не съм чел лоши отзиви за тях .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #610 Отговорено 30 Януари, 2012 Колеги,днес се сблъсках със следния проблем,скоростите влизат малко трудно,а като спра не мога да включа на нито една ,трябва да изгася и тогава... Съмнявам се да е от студеното време Някой да има на идея от какво може да е ? Проверих си течността за съединителя пълна е на макс . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neshi 0 #611 Отговорено 6 Февруари, 2012 Нека и аз да споделя (от скромния си опит) впечатленията си от моя автомобил, а именно Хонда Акорд 2000 г. дизел 2000 куб. 105 к.с. (Rover двигател).За разлика от повечето колеги изказали мнение тук, а съм не съгласен с изброените недостатъци. Единствено би се съгласил, че е зле обезшумена и че ел. стъклата са проблемни (факт и при мен е така). Бих добавил лоша видимост и че е малко тясна (имах VW Passat 2001- бензин и беше далеч по- широка, а е същият клас автомобил и година), а и с този двигател далеч не е пъргава, но едва ли бих очаквал нещо повече за тези кончета. Но от там нататък би изброил само суперлативи за този автомобил:- Красива визия- Добър комфорт и седалки- Здрава ходова част- Икономичен двигател- Голям багажник- Нямам абсолютно никакви, повтарям абсолютно никакви проблеми със скърцане, разлепване или каквото и да е било по купето или интериора.- Колата е наистина стабилна, а със спирачките не съм имал проблемиНадявам се да съм бил полезен Също така не ангажирам никого с мнението си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хондик 0 #612 Отговорено 8 Февруари, 2012 Здравейте приятели моя акорд 2,0 ТДИ,105кс, 1997г с роувъровия мотор Има следния проблем: при друсване в всяка дупка придърпва за момент, а понякога ми светва и chek-a? Явно някъде има нещо хлабаво или лоша връзка???Много се лутах по майстори и резултат никакъв! Моля ако някой е патил да сподели и да ме насочи каде да търся? Благодаря предварително!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackstorage 3 #613 Отговорено 9 Февруари, 2012 Карам Accord 2.0 ivtec автоматик година 2007. Колата е на 60000 км в БГ съм изминал 12000.Моите впечатления са, че това е изключително здрав автомобил.(Ходова част - електроникта е БЕТОН, визия, отлично купе, голям багажник всичко си му е както си трябва)НО........Нещото което не ми харесва -както всички се досещате е разхода на гориво в градски условия 14 до 15.5 извънградско нямам забележки 7.5- 8.5. Друго което се сещам е слабата маневреност , но това май е типично за Honda. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Момчито 1 #614 Отговорено 24 Януари, 2013 (Редактирано) Искам да ви питам, окачването от акорд аеродек(комби)97-ма ще стане ли на акорд купе 96-та. Че искам да и сложа спортно окачване на моята. Ако може на лс да ми отговорите Колега имам хонда акорд 1998 г с спортно окачване ако искаш може да ги раэменим ...(окачването) !!! Редактирано 24 Януари, 2013 от Момчито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Момчито 1 #615 Отговорено 24 Януари, 2013 Дори и разхода ти да се оправи с дизела , вървежа на хондата ще намалее доста сериозно. Разхода приблизително поне при мен е 7-8 в града и 6-6.5 извънградско. Ако може да задам един такъв въпрос: Някой има ли въпросната Хонда Акорд 2000дизел 105 к.с с ЧИП и ако се намира такъв да драсне няколко реда преди и след чипа и... те предимствата са ясни да напише за недостатъците. Благодаря предварително и успех на колегата с експеримента. [/quo Эдравей колега аэ имам същият акорд 1998г. беэ чип а баща ми има ровер 620 1999г. с същият двигател само че с чип !!! От 7 години е с чип по икономична е и повече върви от бенэинвите Акорди и ровери !!! Пробвал съм ровера с акорд 2000 бензин 0 км до 100 км равностоини са подщи но след 100 км раэликата е голяма !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lysaka 2 #616 Отговорено 18 Септември, 2013 Здравейте пичове, много отдавна не съм влизал във форума тъй като почти нямам никакво време, но като се поразчетох малко повече за нашите любими акордеончета направо се втрещих от негативните мнения относно тези повеч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lysaka 2 #617 Отговорено 18 Септември, 2013 Здравейте пичове, много отдавна не съм влизал във форума тъй като почти нямам никакво време, но като се поразчетох малко повече за нашите любими акордеончета направо се втрещих от негативните мнения относно тези повече от прекрасни коли за мен. Най-вече ме впечатли Едмундо с неговите писания и тотално отричам всичко което той е написал като негативи. Да започваме....имам акорда от 1 година, преди карах сивик англичанка 95 цели 6 години и 120000 навъртяни километра, само консумативи, абсолютно нищо. След това купих акорд 2.0 131 коня 95 англичанка за 2500лв и пак същото, абсолютно никакви проблеми....да поясня работя в Гърция, Кавала, а аз съм от Перник и семейството ми е в Перник, всеки петък вечер се прибирам, а в неделя вечер обратно за Кавала и това вече 2 години преди със Сивика сега с акорда. На всеки месец и половина сменявам маслото просто защото съм навъртял 10000 км, е нема такава кола......скоро мой приятел покара акорда и коментара му беше......все едно карам кола от магазина, т.е нищо нито тропа нито скърца нито трака и не можеш да чуеш двигателя нито при 60 нито при 160, салона е като нов, всичко работи перфектно, перфектни спирачки, комфортна возия и много добра динамика и стабилност при висока скорост по завоите, т.е точно обратното на написаното от Едмундо с изключение само на едно...не е маневрена но не ми пука и точно за това намерих време да пиша за да дам опровержение на тези негативи.. е...вярно от моя гледна точка, но съм сигурен че не съм единствен...просто Едмундо е попаднал на много зле подържана кола.Още нещо да поясня, карал съм всякакви коли, преди хондите съм сменил седем различни марки докато не открих моя автомобил в лицето на ХОНДА и отсега нататък за мен няма друг автомобил освен Хонда .....от 7 години карам само Хонда и това и ще карам за в бъдеще.Поздрави! и гледайте много добре когато купувате автомобил на старо.... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mussi 0 #618 Отговорено 20 Септември, 2013 Здравейте пичове, много отдавна не съм влизал във форума тъй като почти нямам никакво време, но като се поразчетох малко повече за нашите любими акордеончета направо се втрещих от негативните мнения относно тези повече от прекрасни коли за мен. Най-вече ме впечатли Едмундо с неговите писания и тотално отричам всичко което той е написал като негативи. Да започваме....имам акорда от 1 година, преди карах сивик англичанка 95 цели 6 години и 120000 навъртяни километра, само консумативи, абсолютно нищо. След това купих акорд 2.0 131 коня 95 англичанка за 2500лв и пак същото, абсолютно никакви проблеми....да поясня работя в Гърция, Кавала, а аз съм от Перник и семейството ми е в Перник, всеки петък вечер се прибирам, а в неделя вечер обратно за Кавала и това вече 2 години преди със Сивика сега с акорда. На всеки месец и половина сменявам маслото просто защото съм навъртял 10000 км, е нема такава кола......скоро мой приятел покара акорда и коментара му беше......все едно карам кола от магазина, т.е нищо нито тропа нито скърца нито трака и не можеш да чуеш двигателя нито при 60 нито при 160, салона е като нов, всичко работи перфектно, перфектни спирачки, комфортна возия и много добра динамика и стабилност при висока скорост по завоите, т.е точно обратното на написаното от Едмундо с изключение само на едно...не е маневрена но не ми пука и точно за това намерих време да пиша за да дам опровержение на тези негативи.. е...вярно от моя гледна точка, но съм сигурен че не съм единствен...просто Едмундо е попаднал на много зле подържана кола.Още нещо да поясня, карал съм всякакви коли, преди хондите съм сменил седем различни марки докато не открих моя автомобил в лицето на ХОНДА и отсега нататък за мен няма друг автомобил освен Хонда .....от 7 години карам само Хонда и това и ще карам за в бъдеще.Поздрави! и гледайте много добре когато купувате автомобил на старо....Напълно те подкрепям колега,аз карам акорд 2.0 1993 от 2 години никакви проблеми,а преди това 6 години сивик,просто здрави коли и обърнете внимание говорим за 20 годишни коли и възнамерявам да я карам още поне 20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanasov 0 #619 Отговорено 25 Септември, 2013 Здравейте, нов съм тук Карам Акорд англичанка 2002, 2.0 147 кончетахванах го в англия и на 3тия ден след смяна на масло и свещи тръгнах за България 3400км(мой маршрут). - под 140км/ч не помня да съм го карал за тази дистанция и не искаше и да чуе за по-малко.от 1 Юли тази година досега имам 5400 мили(това със прибирането) и нямам нито една забележка !! На 20 съм, карам доста динамично возя по 3-4 човека постоянно - никакви ядове.Сложих газов инжекцион преди седмица - 2 бутилки по 48 литра в диапазона м-ду 3500 и 6500 оборота - еми няма такава кола !!Имам още 2 японски машини в гаража и никога не съм се замислял да взимам каквото и да било друго ! Следващото акорд от 2003 нагоре К24 двигателя и ще се гонят 300 коня. Е те тва е. Купувайте и карайте !Дребнави проблеми имам няколко но даже не си струва да ги описвам като знам други марки как се поддържат, та аз направо си пея...Проблем със спирачките като колегите нямам, но може и да се дължи на това че винаги ползвам моторна спирачка по инерция набивам 1 надоло даже и при леко спиране.Заминаха ми тампони и гумички на стабилизираща щанга и задницата много ходи със над 140 и 4 човека в колата - ремонта е лесен и евтин - време нямам. Това е което имам по колата а тя си е вече на 152 000 мили с мойте 5 и нещо карани здраво - няма мърдане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STR8__ 0 #620 Отговорено 1 Октомври, 2013 Колеги здраво!.... Карам сивик англичанка 6ген. вече 3 години. Мисля, че няма смисъл да споменавам, че двигател не съм пипал и съм много доволен от колата. От малък съм фен на Хонда и за мен други автомобили не съществуват. Сивика го продавам и съм се запътил да си взимам Акорд 7 ген. ( нещо след 2006 ). Напоследък почнах да се колебая дали да бъде Акорд или Сивик 8 ген. Въпроса ми е много конкретен - Сивик или Акорд? Искам да спомена, че много съм надъхан за този Акорд, от гледна точка на качеството което според мен и това което съм чувал е с пъти по - добро от това на Сивик 8 ген..........НООООООООО - СИВИКА е толкова красив, че имам чувството като го видя на улицата, паркинга или където и да е.....опасявам се че ще свърша. Та може ли съвет да ликвидирам ли от съзнанието си СИВИКА или все пак мога да погледна някоя по - запазена? В голяма дилема съм надявам се някой да помогне.P.S.: Не исках да създавам тема тъй като смятам, че тази е най - подходяща, ако модераторите смятат за неправилен този мой избор - нека да я преместят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #621 Отговорено 1 Октомври, 2013 Покарай малко Акорд после и Сивик и най-добре ще прецениш ,кое ти харесва повече. Всички мнения ,които ще получиш са субективни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #622 Отговорено 12 Януари, 2014 Здравейте,5 години карам Сивик 1,5 в-тек Е англичанка-досега съм сменил само консумативи и едни гумички на съединителя-(4лв)-уникална кола и на газ и на бенз.Мнго икономична.Сега обаче обмислям да се хвърля на Акорд 6 ген-2000-2001 година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton589 2 #623 Отговорено 22 Януари, 2014 Здравейте на всички в форума ... Може би съм най новият участник тук . Имам едно питане за моята HONDA ACORD 2.2 I-CTDI 2005 година .... и то е при запален двигател трябва ли да се чува хидравличната помпа при мен шумът е много слаб от видът на метално стържене , но пак ПОДЧЕРТАВАМ че се чува много слабо . Благодаря предварително !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #624 Отговорено 22 Януари, 2014 Здравей колега и добре дошъл.Нищо не се чува,освен в двете крайни положения ,когато отваря клапана за високо налягане.Възможно е да има превъртял лагер или по-лошо,но по моргите се намират.Маслото ,задължително е Хонда .Провери на ръка при угасен двигател дали има аксиален луфт на шайбата.Ако трябва помощ ми пиши тук или се обади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton589 2 #625 Отговорено 23 Януари, 2014 Здравейте на всички в форума ... Може би съм най новият участник тук . Имам едно питане за моята HONDA ACORD 2.2 I-CTDI 2005 година .... и то е при запален двигател трябва ли да се чува хидравличната помпа при мен шумът е много слаб от видът на метално стържене , но пак ПОДЧЕРТАВАМ че се чува много слабо . Благодаря предварително Благодаря ! Днес ще проверя а ако няма луфт от какво може да е ... например от ролките на ремъка възможно ли е да го прави този шум .... ако някъде бъркам не ме кастрете много все пак съм нов в форума и честно да си призная за първи път имам дизелов автомобил и всичко ми е все още много чуждо ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #626 Отговорено 23 Януари, 2014 Колега,И аз имах подобен проблем. Оказа се, че маркуча от помпата към рейката, малко след успокоителя е сцепен(нормално за модела) .И така помпата явно "гълта" въздух и се чува като цвилене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton589 2 #627 Отговорено 23 Януари, 2014 Колега, И аз имах подобен проблем. Оказа се, че маркуча от помпата към рейката, малко след успокоителя е сцепен(нормално за модела) .И така помпата явно "гълта" въздух и се чува като цвилене. Много ти благодаря ще проверя утре но определено не е от шайбата днес я проверих никакъв проблем .... но пък още не съм сигурен дали не си вкарвам сам някакви филми понеже шумът е много слаб .... но все пак ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАВАТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el lobo 0 #628 Отговорено 24 Януари, 2014 здравейте колеги , и аз съм нов и се оглеждам за акорд 7 и по специално 2,2 дизел или 2,4 бензин Чух че на първите дизели до към 2008-2009г веригата карала по 200 000 и трябва да се сменя , има ли нещо вярно ?Как се справят хондите с евентуален газов инжекцион с мазане на клапаните доколкото знам , но имат ли проблем или носят на газ така казано? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton589 2 #629 Отговорено 25 Януари, 2014 (Редактирано) здравейте колеги , и аз съм нов и се оглеждам за акорд 7 и по специално 2,2 дизел или 2,4 бензин Чух че на първите дизели до към 2008-2009г веригата карала по 200 000 и трябва да се сменя , има ли нещо вярно ? Как се справят хондите с евентуален газов инжекцион с мазане на клапаните доколкото знам , но имат ли проблем или носят на газ така казано? ЗДРАВЕЙ ! Колега ДА така е относно веригата поне при АCORD 2..2 I-CTDI . Иначе добър ИЗБОР която да избереш от двете красавици няма да сбърка не мога да кажа коя е по добра . Аз лично съм се спрял на дизела от 2005 г карам я от близо 1 година и съм много доволен мога да напиша много суперлативи за автомобила ... но в момента темата е друга можеш да прочетеш по нагоре в форума . И така изборът си е твой спрямо стилът ти на каране и това какво търсиш и искаш от един автомобил Успех с изборът Редактирано 25 Януари, 2014 от anton589 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #630 Отговорено 26 Януари, 2014 Колега el lobo, точно в момента вървят три теми, за трите ти въпроса... п.п. Огледай се, ослушай се, ... па чак тогава, ако не е минал влака, ... опа - темата... :lol:/> Четене иска, четене... и мислене... ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el lobo 0 #631 Отговорено 27 Януари, 2014 здравейте колеги , ще прочета да , да разбирам ли акорд 2004-2005 дизел , който със сигурност е на 200+ к км задължително е за смяна на верига , защото нещо не намирам афтър маркет верига на нашия пазар , или просто трябва да се слуша внимателно и ако не тропа значи си е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #632 Отговорено 27 Януари, 2014 Ако няма шум колега и колата е карана със маслата които препоръчва производителя не би трябвало да се притесняваш.До колкото съм информиран смяна на веригата се е правила ако са ползвани масла с висок вискозитет и километрите (реални) са доста над тези 200 000.Зная за доста акорди на 400 000 км без да е сменяна верига и 2 сивика на по 300 000 км без никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1837 #633 Отговорено 16 Февруари, 2014 (Редактирано) КОЛЕГА, не го приемай лично, но като си: ... Може би съм най новият участник тук ...... не раздавай категорични мнения, за които не си сигурен, или от типа "чух" и "един приятел ми каза". Имам предвид това: ......Чух че на първите дизели до към 2008-2009г веригата карала по 200 000 и трябва да се сменя , има ли нещо вярно ?....... ЗДРАВЕЙ ! Колега ДА така е относно веригата поне при АCORD 2..2 I-CTDI .... Интересувал ли си се и какво знаеш за веригите? Защо се налага евентуална смяна - причини и кога? Точно кои двигатели и до коя година, от гамата 2,2iCDTI , става дума? Или чух, че оня каза на тоя... Редактирано 16 Февруари, 2014 от Еmicha1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton589 2 #634 Отговорено 16 Февруари, 2014 Здравейте колеги . По повод коментарът ми за веригата на honda 2.2 i-ctdi 2005 да определено съм нов в форума но това не значи че нямам поглед над този проблем. Писал съм понеже лично аз съм се сблъскал с това и имах същия проблем още с закупването на колата ( и именно шумна верига повтарям ШУМНА НЕ ТРАКАЩА )което много ме притесняваше относно скъсването и съответно много по големият проблем който може да се получи . И така след около месец след покупката аз се реших на смяна въпреки че майсторът ме убеждаваше да не бързам имало още време. И накрая за да бъда по изчерпателен ще напиша какво установихме и какво ми струва това : 1.Много разтегната верига обтегачът отворен до крайна степен на буталото (това е относно голямата верига ) 2.Долната верига (ИЛИ МАЛКАТА) която задвижва маслената помпа не беше мръднала сиреч без забележки обтегачът отворен на втория зъб. 3.Водачите който са 3 от който само единият наричан още БАНАН - понеже има такава форма беше износено пластмасовото покритие поради разтегнатата верига КОЯТО СЕ Е ТЪРКАЛА В ГОРНИЯТ МУ КРАЙ . И така да напиша и малко за цените: 1. Верига горна (голяма) 140 лв 2. Верига долна (малка) 107 лв 3.Обтегачи 2 бр (еднакви за малката и за голямата верига) 2 x 400 лв 4.Водачи или плъзгачи 3 бр най-големият ( банан 117 лв другите два по малки 76лв /90лв ) 5.Горно зъбно колело и долно зъбно колело ( който по препоръка на HONDA се сменят при втора смяна на вериги или сиреч над 500.000 или при преценка в сервиза колелото се оглежда внимателно и най- вече по върховете на зъбите там се забелязва най осезателно износването на зъбите поради дългото каране с разтегнатата верига . дори да не се виждат износвания зъбното колело се проверява окончателно при налагането на новата верига.Цена на горното колело 136 лв за малкото долно 90 лв. Смятам че относно веригата бях доста изчерпателен чак ( БАНАЛЕН МОЖЕ БИ ЗА НЯКОЙ ).... Но коментарът по горе го бях написал не на база КОЙ КАКВО ЧУЛ И КАЗАЛ а с една едничка цел да ПОМОГНА , отговоря на въпросите и питания на много колеги които рано или късно ще се сблъскат с този така неприятен проблем За сега чао на всички колеги поздрави и много без проблемни километри . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1837 #635 Отговорено 17 Февруари, 2014 Колега, казах ти да не го приемаш лично и да не правиш общи заключения,на база твоите проблеми и ремонти- това имах на предвид. Ако приемем хипотетично, че от тук пишещите 10 души карат такъв Акорд, равносметката за сменена верига от 150 до 200х.км., но реални, би изглеждала така: 2-ма са сменили веригата защото е било наложително, 3-ма са я сменили за всеки случай/от страх от такива писаници и..../ и 5-ма въобще не са я сменявали.Реално километрите на колите от новия внос са поне + една стотица отгоре, въпреки , че всеки се надява да са му реалните. И това със синия цвят: 1.Много разтегната верига обтегачът отворен до крайна степен на буталото (това е относно голямата верига ) е някакво твое виждане и е невярно - може да има Минимално /нормално/ разтегната и Много охлабена верига, в следствие на това в червеното от горния и долния цитати: Водачите който са 3 от който само единият наричан още БАНАН - понеже има такава форма беше износено пластмасовото покритие поради разтегнатата верига КОЯТО СЕ Е ТЪРКАЛА В ГОРНИЯТ МУ КРАЙ . Което пък се получава,от три неща: 1. Фабричен дефект или по-точно НЕДОМИСЛИЦА, на хода на обтегача /много малък/ ,при двигателите N22A1 /до края на 2004г./- какъвто най-вероятно е твоя. При двигателите- N22A2 това вече е коригирано. 2. Експлоатация с неправилни масла и не навремената им смяна. 3. Естествено износване от дългата експлоатация, разбирай много километри. Иначе, честит ремонт сега поне няма да го мислиш това. Надявам се, си сложил оригинални части,защото там е важно да са такива - единствено малко цената на самите вериги ме притеснява, но ти си знаеш. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ste 5 #636 Отговорено 24 Февруари, 2014 Колеги здраво!.... Карам сивик англичанка 6ген. вече 3 години. Мисля, че няма смисъл да споменавам, че двигател не съм пипал и съм много доволен от колата. От малък съм фен на Хонда и за мен други автомобили не съществуват. Сивика го продавам и съм се запътил да си взимам Акорд 7 ген. ( нещо след 2006 ). Напоследък почнах да се колебая дали да бъде Акорд или Сивик 8 ген. Въпроса ми е много конкретен - Сивик или Акорд? Искам да спомена, че много съм надъхан за този Акорд, от гледна точка на качеството което според мен и това което съм чувал е с пъти по - добро от това на Сивик 8 ген..........НООООООООО - СИВИКА е толкова красив, че имам чувството като го видя на улицата, паркинга или където и да е.....опасявам се че ще свърша. Та може ли съвет да ликвидирам ли от съзнанието си СИВИКА или все пак мога да погледна някоя по - запазена? В голяма дилема съм надявам се някой да помогне.P.S.: Не исках да създавам тема тъй като смятам, че тази е най - подходяща, ако модераторите смятат за неправилен този мой избор - нека да я преместят! Колега покарай малко Акорда и си мисля че ще го забравиш Сивика. Размера винаги е от значение. И комфорта и возията са на следващото ниво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ste 5 #637 Отговорено 10 Март, 2014 Колеги някои свалял ли е преден спирачен диск на Акорд 95г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton589 2 #638 Отговорено 3 Април, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги имам питане за демпферната шайба за акорд 2.2 i-ctdi /2005 някой сменял ли е такава , и ако може да напише нещо за нея като цена марка ...... БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Редактирано 3 Април, 2014 от anton589 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #639 Отговорено 3 Април, 2014 Колеги някои свалял ли е преден спирачен диск на Акорд 95г. Няколко пъти... Тегаво е! Питай конкретно нещо?!!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaden 0 #640 Отговорено 7 Април, 2014 (Редактирано) Здравейте,след много четене взех решение,че търся Акорд,7-ма генерация,след фейслифта /2006-2007г ,бензин,2.0,155 кс/ и в този ред на мисли имам няколко въпроса относно този автомобил! Прерових форума,но така и не открих инфо по тези теми/ако съм ги пропуснал,извинете ме/,а именно: 1. Бихе ли ми казали бензиновия двигател с двумасов /демпферен/ маховик ли е? 2,На автомобилите с Premium sound sistem, чейнджъра чете ли MP3 и има ли суббуфер? 3.По хорски приказки за Хонда се намирали по-трудно резервни части,това вярно ли е? 4,При обслужване на автомобила освен масла и филтри трябва ли да се сменят някакви ремъци и ролки? 5.Къде да закарам автомобила за обстоен преглед и компютърна диагностика преди да го купя - само в Бултрако и Омбре или има и други сервизи.Става въпрос за София. 6.Всички бензинови двигатели на 7-ма генерация стават за газифициране?Благодаря ви предварително за отделеното време и дадените отговори! Редактирано 7 Април, 2014 от jaden Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове