Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Я кажете колеги от какво може да ми толкова висок разхода даде ми 15 разход(20лв - 113км на газ) мисля че не е нормално за сезона.значи филтрите,свещите ги сменях скоро,за друго не се сещам давайте акъл,не карам в лютеницата сменям скоростите на 2500-3000 оборота.Давайте съвети от какво може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това градско ли?За сравнение аз съм на 9извънградско и 11-15 градско-това с газ от ОМВ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това градско ли?За сравнение аз съм на 9извънградско и 11-15 градско-това с газ от ОМВ.

Аз съм 11,5 - 12 градско газ при положение че работата ми е на 4км. от нас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой от вас има ли/знае ли от къде мога да сваля Мануал за Хонда Акорд 1 генерация (1976-83). Търсих в нета доста време ама не успях да намеря. :huh:Благодаря предварително. П. Има ли колега с такъв Акорд 1 ген

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това градско ли?За сравнение аз съм на 9извънградско и 11-15 градско-това с газ от ОМВ.

Да градско,до сега като се стопли си ми е горяла към 12 и зимата 15/100 не мога да проумея защо сега е така.Да питам да не е нещо от клапаните защото съм чувал че се регулират след известно време като караш на газ,до сега не съм ходил на реглаж,има ли определем момент или километри за да знам дали евентуално е възможно да е от клапаните.Нз вече какво да си мисля.Давайте съвети :) Редактирано от honda_9977

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип е доказан факт , че колите който се карат на газ е желателно да се прави реглаж на клапаните по често от колкото ако я караш на бензин . В твоя случай си направи реглаж на клапаните нищо няма да загубиш. Провери си също така как ти е въздушния филтър и не на последно място може и една центровка на газта да си направиш.Чувал съм, че когато мембраните на изпарителя остаряват и са за смяна разхода на гориво се покачва.

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тва за изпарителя е неизчерпаема тема ако се дават съвети дистанционно,затова се обърни към специалист-аз лично им нямам вяра и сам си пипам като се наложи,а тва че не се налага често да го правя предполага че може и сам човек да се справи добре стига да има усет към нещата.Относно клапаните ако са ти за реглаж ще познаеш по други неща,не и по разхода.Има много изписано за честия реглаж на клапаните на хондите на газ,но мое мнение(акорд 5г 2.0 16кл.) че нищо не е доказано ами точно обратното след 90000км на газ(толкова беше минала колата като разбрах че трябва да се регулират) се наложи съвсем лека корекция на 3 или 4 клапана,така че не разчитчите на това че газта ще ви вкопае клапаните.Моят съвет е зареди газ от друго място(аз съм наи доволен от ОМВ) и я засечи пак-възможно е да са те чукнали на колонката,загледаи дали ти загрява нормално,провери налягането в гумите състояние на свещи кабели и евентуално тогава предприемаи по сериозни деиствия-успех.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Там е работата,че свещите ги смеянх преди 2 месеца,филтрите преди 3 месеца,кабелите не съм,но мисля че са добре,ще пробвам на ОМВ-то пък дано се оправи :)благодаря колега

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай смени бензиностанцията и всичко ще се оправи.При мен се получи разход 20 на 100 на Еко и се хванах за главата но смених няколко бензиностанции и се оправи разхода слезна на 14 на 100 градско но имам много фактори които оправдават този разхода най вече големите джанти преди да ги сложа с 15"-ките ми даваше зимата не повече от 12 на 100 в студено време и то в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип съм забелязал че всички ,,газифицирани,,коли в почти всички случаи се нуждаят от леко пипване в началото на зимата и началото на лятото,явно изпарителя се влияе от топъл/студен въздух това се усещаше много ясно навремето на ловатото на ладата-беше вакумно.Сега на хондата е БРЦ-електронно и пак е така макар и по слабо изразено но ми влияе на разхода,лошото е че трябва да си познаваш изключително добре колата за да усетиш кога е момента да пипнеш а специално на моя изпарител настроиката е малко гадна работа.Не е изключено и при теб да има подобен ефект.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак за спирачките на англичанките......Имах много неприятно трперене във волана при натискане на спирачка. Проявяваше се при всякакви скорости, ужасна работа. Смених предните дискове с нови и остана леко треперене при натискане на спирачката при 80км/ч и изчезва при скорост под 60км/ч. Въпреки че при ускорение нямам проблем ми казаха, че най-вероятно не са балансирани гумите. ОК, отидох на баланс, но гумите бяха доста зле и не можеха да се балансират оптимално. Сложих други гуми, но треперенето си остана. Проверих и за крива джанта, въртях им местата, дори пробвах с резервната гума, но треперенето си стои и то само като натискам спирачка в интервала 80-60 км/ч. Дали е възмножно да са ми продали "леко" криви дискове, в което се съмнявам честно казано...... (все пак дисковете са "Брембо", взех ги директно от склада на ЕлитКар, от склададжия, с който "си пием ракията" и е готов да ми ги смени, но ако треперенето остане ще трябва да платя и втория комплект дискове)Та въпросите ми са : Какво може да предизвиква това теперене - задните дискове, някой тампон, хлабини в кормилната рейка, разбит кормилен накрайник, нещо друго?Да рискувам ли с още един комплект предни дискове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недеи рискува провери си първо полуоските,нещо много акорди взех да засичам със криви такива,включително и моя.А иначе и аз съм за спешна смяна на дискове-би ли споделил цената им?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се сменят дисковите трябва да се почисти много добре главината и да се проверят с часовник да няма повече от 0,05мм биене след монтажа после първите 500 км да не се спира екстремно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

nakata ме е изпреварил със съветите. :rolleyes:

А смени ли си накладките, заедно с дисковете? Провери си спирачните цилиндърчета. На двата ли диска усещаш претрисането? При мен се усещаше повече от страната на пасажера.

При движение по права без натискане на спирачка усеща ли се тресене в колата и при какви скорости?

Питам, защото един сервизен "специалист" преди време ми каза, че тресенето при мен при около 60км/ч (после изчезваше) е от "частично закален диск от екстремно спиране"??? Дисковете и накладките бяха чисто нови и над 500км пробег, като съм ги пазил според указанията. После се оказа, че едната джанта е крива. Не помня дали беше предна или задна. Когато смених комплекта с почти нови и нямаше тресене.

И още нещо важно - реглаж на ходовата част, но само след като си абсолютно сигурен в джантите и особено външният им ръб! Просто там се монтират лазерните отражатели/глави на системата и ако са криви нещата се влошават. Пиша от опит. :(

Успех!

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за идеите! :hondarulez: Дисковете са сменени в комплект с накладките, за колегата, който питаше за цена - малко под 200лв, отделно 60 кинта за смяна.На старата кола имах крива полуоска и ме съмнява да е от това. Тогава тресеше при скорост над 20км/ч и при ускорение, а сега има вибрации при 80-60км/ч и то САМО при натискане на спирачка. Дисковете са пазени доста в първите 2000км. След като ги смених пътувах до Австрия, а и по принцип стилът ми на шофиране не предполага чести резки спирания.Джантите съм ги проверявал на 3 гумаджийници и навсякъде казват, че са ОК. Сменях им местата, пробвах и с резервната - няма промяна.Най-логично ми звучи предположението с хлабината на главината, но не знам къде я проверя. Още цял месец съм в Пловдив, а тук не смея да се доверя на автомивка, камо ли на сервиз. П.П. Приемам препоръки за сервиз "под тепетата", но моля на ЛС, за да не правим реклама :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за идеите и съветите :hondarulez: Проблема се оказа в задните дискове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изобщо , проблема е в цялото производство на Хонда в U.K . Миксер не бих купил вече от там, не кола /ако може така да се нарече де / Една Вектра А е в пъти по качествена , от която и да е англичанка.

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам една Vectra A 2000 (C20XE 150к.с.) - ама не ги правят вече, за съжаление! А останалите "живи" екземпляри са доста изгнили, заради малоумника, решил да прави икономия от галванизирането на купето!Друг е въпросът, че след 2002 година почти всичко вече е еднодневки или по-точно за 4-5 години. Докато им изтече гаранцията и се скапват тотално. Ама пуста сиромашия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изобщо , проблема е в цялото производство на Хонда в U.K . Миксер не бих купил вече от там, не кола /ако може така да се нарече де / Една Вектра А е в пъти по качествена , от която и да е англичанка.

Добре де голямо плюене по тези англичанки,ми купете си Вектри защо трябва да се мъчите.Винаги има доволни и недоволни това е ясно но решението при недоволните е лесно-продавайте.Нищо лично към теб или някой друг колега просто ми дойде в повече да се пише че били камо ли не най-големите кенефи англичанките.Аз за сега от три години нямам никакви проблеми,но дори и да имам всички коли си имат некъв бъг.Просто приемете че няма идеални коли за тези пари,а до голяма степен опира и до късмет на каква кола ще попаднеш.Така че стига вече с тези общи изказвания няма една с една коли еднакви все пак. Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кола и жена се вземат на късмет, а после стискаш зъби Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво са виновни англичаните, че 14-годишна кола с тегло 1500кг (горе/долу) и 150 коня под капака, си е износила спирачните дискове?Или на Вектрите не им се сменяват дисковете?Вярно е, че англичанките имат проблеми, които са малко непривични за една Хонда (главно със сглобката), но чак пък да се сравнаяват с пионерите в ръждата Опел.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, аз минах от английски Civic 6ген. на японски Civic 7ген. и отговорно твърдя, че английския интериор е по-добър от японския.

Редактирано от Ивайло Петков
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е акорд 2002г двигател ф18б2, англичанка. Купена е преди 1 година от германия на 91 000 км.За 1 година до сега съм сменил ремъците,ролките,масло и въздушен филтър за близо 600 лв и от тогава (да чукна на дърво) несъм сменял нищо по колата. Разхода ми е 10-12 градско (малък град) и 7.5-8 извънградско и двете при спокойно каране. Преди 7-8000 км и сложих ГИ като извъхградско несъм падал под 8.6 при спокойно каране (извънградско) а при натискане на педала ми е около 10 и малко от горе. В града ми дава около 13-14, но немога точно да го засека защото в малък град докато загрее колата и обърне на газ вече трябва да я гася :) Зимата се случва да я карам изцяло на бензин в града :) До сега несъм имал никакви проблеми с колата като изключа това, че от както и сложих АГУ- то започна постоянно да ми свети лампичката за грешките (независимо дали се кара на газ или бензин ), която гасне само ако колата се кара продължително време до 2000 оборота, както и това, че понякога когато я вкарам в по - големи обороти и изключа от скорост гасне(но това не го прави всеки път).Ходих при човека, който ми сложи газта, но той каза че проблема не е в газовата на което аз не повярвах много. За возията мога да кажа, че съм доволен въпреки че моята не е с оригиналните пружини и вози малко по твърдо. Фаровете са сравнително добри, а купето и багажника според мен са доста просторни. Единственото, което ме дразни в колата са късите скорости (на 5 с 3000 оборота съм с 100км\ч), което пък я прави по- пъргава в баирите. Изгубих доста време за да намеря този модел с 2.0 мотора, но така и неуспях и за това се задоволих и с 1.8.Като цяло съм много доволен от акорда и се надявам за в бъдеще да успея да се сдобия с следващия модел след 2003г :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дааа. Много хубав автомобил е Акорд-а / U.K / , стига само с купувача да съм пред вратата на нотариуса. Най добре е да го види човек как се отдалечава със новия собственик. :D:D Наистина харесвах Хонда , затова и я купих , но само след 100 км пропътувани с нея , вече исках да я продавам. Колкото и фанатично да сте настроени към Хонда в частност Англичанките , за мен поне са си пълни кенефи. Както казах и по напред - Повече Хонда НИКОГА. Не ми беше създавала проблеми през времето което я имах , но като поведение на пътя , спирачки , качество на сглобката , интериор и т.н е на светлинни години отдалечена от новата любима с която я смених. http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1307987624s.jpg

Редактирано от bleid 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дааа. Много хубав автомобил е Акорд-а / U.K / , стига само с купувача да съм пред вратата на нотариуса. Най добре е да го види човек как се отдалечава със новия собственик. :D:D Наистина харесвах Хонда , затова и я купих , но само след 100 км пропътувани с нея , вече исках да я продавам. Колкото и фанатично да сте настроени към Хонда в частност Англичанките , за мен поне са си пълни кенефи. Както казах и по напред - Повече Хонда НИКОГА. Не ми беше създавала проблеми през времето което я имах , но като поведение на пътя , спирачки , качество на сглобката , интериор и т.н е на светлинни години отдалечена от новата любима с която я смених. http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1307987624s.jpg

Карай си я със здраве тогава.Лошо няма.Хубава е колицата дано не се разочароваш и от нея. Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз минах от английски Civic 6ген. на японски Civic 7ген. и отговорно твърдя, че английския интериор е по-добър от японския.

хаха,време е да сменищ сивика с акорд дори и стар и нещата ще си дойдат на мястото:)не стига че залагаш на евтината им гама,а ми минаваш и на по-новите модели,дето вече ги правят от рециклирани 10 пъти пластмаси,дето могат да се рециклират още поне 10 пъти :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дааа. Много хубав автомобил е Акорд-а / U.K / , стига само с купувача да съм пред вратата на нотариуса. Най добре е да го види човек как се отдалечава със новия собственик. :D:D Наистина харесвах Хонда , затова и я купих , но само след 100 км пропътувани с нея , вече исках да я продавам. Колкото и фанатично да сте настроени към Хонда в частност Англичанките , за мен поне са си пълни кенефи. Както казах и по напред - Повече Хонда НИКОГА. Не ми беше създавала проблеми през времето което я имах , но като поведение на пътя , спирачки , качество на сглобката , интериор и т.н е на светлинни години отдалечена от новата любима с която я смених. http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1307987624s.jpg

Честито,с тая кола много бързо влезна в средите на комплексарите и недораслите гъзчета:)Много ми е трудно всъщност да се сетя за познат на познат,дето има такава кола и не избива комплекси или някакви други проблеми......просто няма нормални:)Дано ти да си първия:)А и да те предупредя,там дървото е голямо:)Караш,не караш-спонсорираш немската икономика като на членски внос:)Дизел или бензин?Автоматик или ръчка?случайно покрай моторите на бмв ми попадна едно линкче,интерсно е -сега го гледам:http://www.badmotorworks.com/ Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всички приятели и познати, усетили силата на японския автомобил / под сила разбирайте всичко /, продължават да карат същата кола или по-нова такава. Понеже съм фен на Хонда, незнайно защо :P , повечето от горните споменати пр... и п... си купиха такива и са повече от доволни за което.

Който си купи "кошара" - кошара кара - мислех, че нещо разбираш от автомобили bleid 2.

 

prelude, не гледах линка, но Бензин, Масло и Вода - Ежедневно съм ползвал и не бих повторил! :lol:

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да разкажа 100-ци случай за частите на БМВ докато работех в Ауто +.....ама ще напиша два кратки.Копчета за ел.стъкла на Е30 и Е36(или беше едно от двете,ебал и го вече)-130лв/бройката и няма заместители.А понеже са хубава немска изработка се скапват яко:)Дръжка за затваряне отвътре на задна врата на Е46,хваща се на два болта и собственика ми я носи с надеждата че се продава отделно.За тия неща са само ОЕ частите.Вкарвам рамата и кво да видя,БМВ му я продават с цялата кора ама понеже колата има странични завеси в кората цената й е 5000лв:)Оня ми се присра и ме пита мен,ама нали са я направили да се маха-как така? :lol: Кво да му отговоря,то е трагично,дори не ми беше смешно на момента.Та яко се налива в немската икономика ама то лошо няма:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително всички да харесват Хонда или други японски автомобили.Човека се е разочаровал и това е.Колата е добра според мен и се надявам да не му бърка дълбоко в джобовете.Познавам хора които карат такива от дълго време и са доволни.Но не мисля че има такава разлика в класите за каквато пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:

 

Колеги, аз минах от английски Civic 6ген. на японски Civic 7ген. и отговорно твърдя, че английския интериор е по-добър от японския.

 

Аз пък отговорно мога да ти кажа, че е въпрос на вкус. Аз лично в японските интериори ценя минималистичното и изчистеното. Многото бутони и имитация на махагон не ми допадат. Ако пък чак толкова искаш да изглежда така:

 

Публикувано изображение

 

то ето примерен адрес (ето и още един). С Google можеш да намериш буквално още десетки такива. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм фен на Хонда,

Фен на Хонда , ама с Ровър :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си виждал D13B2 в Ровър???А Ровърчето е повече Акорд от истинския такъв, бате!!!За Ямахата нищо не пишеш? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Ровърчето е повече Акорд от истинския такъв, бате!!!

Дай малко факти в подкрепа на тая теза.На мен лично Роувърът ме кефи повече заради светлия кожен салон и липсата на ужасно грозен пасажерски еърбег върху таблото. За сметка на това пък няма двигател с Vtec (фабрично).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Писал съм го и преди...Сравняваме Акорд и Ровър 600 - серия от 1993 - 1999г.:Технически са еднакви, но при 600 ламарините са по-добре обработени, всичко от интериора е правено с по-качествени материали...Всъщност за английските такива от двете марки е обръщано повече внимание на производството на Ровър.След септември 97г. всички 600 модели са с два "еърбега". Няма В-тек, верно.http://postimage.org/image/2rd1adbus/Вратите са с кожа, тавана също. :)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа. Много хубав автомобил е Акорд-а / U.K / , стига само с купувача да съм пред вратата на нотариуса. Най добре е да го види човек как се отдалечава със новия собственик. :D:D Наистина харесвах Хонда , затова и я купих , но само след 100 км пропътувани с нея , вече исках да я продавам. Колкото и фанатично да сте настроени към Хонда в частност Англичанките , за мен поне са си пълни кенефи. Както казах и по напред - Повече Хонда НИКОГА. Не ми беше създавала проблеми през времето което я имах , но като поведение на пътя , спирачки , качество на сглобката , интериор и т.н е на светлинни години отдалечена от новата любима с която я смених. http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1307987624s.jpg

Честито,с тая кола много бързо влезна в средите на комплексарите и недораслите гъзчета:)Много ми е трудно всъщност да се сетя за познат на познат,дето има такава кола и не избива комплекси или някакви други проблеми......просто няма нормални:)Дано ти да си първия:)А и да те предупредя,там дървото е голямо:)Караш,не караш-спонсорираш немската икономика като на членски внос:)Дизел или бензин?Автоматик или ръчка?случайно покрай моторите на бмв ми попадна едно линкче,интерсно е -сега го гледам:http://www.badmotorworks.com/
хахахахахах !!!!!! Моя опит показва същото ! :D :D ... )(п.п. има някои случай - пооправили се ) (аз съм сигурен, че колегата не е част от тая сатистика :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Между другото, за Е30 и Е36, от това което чувам не съм им никак скъпи частите. Друг е въпроса, че като че ли по често ги баратИначе за колегата ... ти из начало си сгрешил с избора тогава, щом търсиш комфорт и лукс.Сравнението ти не е на една равнина - нито моделно , нито по години, нито по цена .На хонда достойнствата никак не са лукса на интериора. На хонда достойнствата са надежност и рентабилност (цена/качество)Проблема идва от самоуки майстори, кофти фалшиви части, стиснатост ... всичко се оправя и макар и понякога скъпо, пак излиза евтино ;)имам ражда , имаХ проблем със спирачките .. има си проблеми ... но за 7-8 години (не знам колко са вече) разхода не ми е мръднал (на маслото вкл. :) ) и не съм пипнал мотора , ако да речем водната помпа не го приемем за периферен възел, (който принципно би следвало да се подменя заедно с ангренажа на 100к !, а аз не съм естествено ;) )(барал съм малко окачване .. но малкокоето спокойно мога да кажа , че е кораво)

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е акорд 2002г двигател ф18б2, англичанка. Купена е преди 1 година от германия на 91 000 км.За 1 година до сега съм сменил ремъците,ролките,масло и въздушен филтър за близо 600 лв и от тогава (да чукна на дърво) несъм сменял нищо по колата. Разхода ми е 10-12 градско (малък град) и 7.5-8 извънградско и двете при спокойно каране. Преди 7-8000 км и сложих ГИ като извъхградско несъм падал под 8.6 при спокойно каране (извънградско) а при натискане на педала ми е около 10 и малко от горе. В града ми дава около 13-14, но немога точно да го засека защото в малък град докато загрее колата и обърне на газ вече трябва да я гася :) Зимата се случва да я карам изцяло на бензин в града :) До сега несъм имал никакви проблеми с колата като изключа това, че от както и сложих АГУ- то започна постоянно да ми свети лампичката за грешките (независимо дали се кара на газ или бензин ), която гасне само ако колата се кара продължително време до 2000 оборота, както и това, че понякога когато я вкарам в по - големи обороти и изключа от скорост гасне(но това не го прави всеки път).Ходих при човека, който ми сложи газта, но той каза че проблема не е в газовата на което аз не повярвах много. За возията мога да кажа, че съм доволен въпреки че моята не е с оригиналните пружини и вози малко по твърдо. Фаровете са сравнително добри, а купето и багажника според мен са доста просторни. Единственото, което ме дразни в колата са късите скорости (на 5 с 3000 оборота съм с 100км\ч), което пък я прави по- пъргава в баирите. Изгубих доста време за да намеря този модел с 2.0 мотора, но така и неуспях и за това се задоволих и с 1.8.Като цяло съм много доволен от акорда и се надявам за в бъдеще да успея да се сдобия с следващия модел след 2003г :)

За чека колега мисля, че трябва да ти се настрой ГИ т.е. да ти увеличат малко стойностите, след това рестартираш компа и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, скоро ще потърся някой (може би в софия) който да поразгледа газовата, че момчето който ми я слага ми каза че на хондите така си светело :blink::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,оказа се че да си намериш японски свещи NGK в Бъгария е невъзможно.Та въпросът ми е понеже мисля да си поръчам в ebay има ли различни NGK ZFR6F-11,за различните коли имам в предвид защото ще ги поръчвам от Щатите а пък моят двигател е произведен за европейския пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...