victor_xtz 42 #1 Публикувано 22 Април, 2010 Здрасти, последните 4-5 дена при всяко натискане на педала на съединителя се чува едно странно скърцане (по-скоро като търкане гума в гума) от самият него . Първите 2 дена си мислих, че е от търкането на подметките на обувките и самия педал, заради влагата, но сега и на сухо го прави и очевидно не е от това . Звука се получава при натискането на педала, а не отлепянето, иначе няма абсолютно никакви проблеми ... превключва си идеално, отлепя както винаги. Притеснява ме дали това не е предвестник на нещо счупено/изхабено. Идеи?Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данаил Коев 18 #2 Отговорено 22 Април, 2010 Доколкото знам, става въпрос за жилото на съединителя. Не е нещо сериозно и скъпо, но е неприятно, ако се скъса или откачи по път. Моят също скърцаше в продължение на няколко дни и то зверски. Хората се обръщаха да видят какво става. Преди месец, обаче, спря и няма никакъв помен от това скърцане - нещо, което все още не мога да си обясня. Ще ми е интересно да чуя мненията на колегите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #3 Отговорено 22 Април, 2010 Тия мотори май не бяха със жило на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 22 Април, 2010 Махни маншончето на помпата, която е при съединителя, пръсни със качествен спрей на тефлонова основа, или някой с добри смазочни качества, и мисля ще си решиш проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 22 Април, 2010 Точно, 2 пъти пръскам така. Няма жило! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #6 Отговорено 22 Април, 2010 Аз имам същия проблем. Доколкото разбирам този шум идва от самия педал, не от двигателния сектор. При мен на влажно време ми прискърцва, а на сухо е като търкане в гума. Решавам си проблема със спрей-машинна смазка. Напръскай внимателно педала на съединителя в купето и вярвам, че ще си решиш проблема. Едит от модератор: Спазвай правилата на форума колега. Пиши с малки букви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #7 Отговорено 22 Април, 2010 Проблема е точно в долната помпа на съединителя.Аз го пръскам с ВД40 и се оправя за около 2 седмици и после пак така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #8 Отговорено 22 Април, 2010 Човека си казва, че шумът идва при натискане на педала. Тоест, най-вероятно трябва да си напръска всички движещи се елементи с ВД 40 и да си смени пружината на педала и ще се оправи. Щом си работи нормално, не мисля, че е помпа. Пък и не съм чул помпа да издава гореописаните звуци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 22 Април, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 22 Април, 2010 Тук май никой не чете! Стига необмислени изказвания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #11 Отговорено 22 Април, 2010 Аз лично на два Сивика сам го забелязвал и на двата помпите им бяха протекли и протичаха малко след това.Все пак загледай дали не е текнала помпата (Под педала на съединителя ще е омазано..). Моета течеше смених я преди 600км сега пак тече и пак скърца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #12 Отговорено 22 Април, 2010 (Редактирано) хаха, мойта помпа си е протекла от година и половина ама много леко и не губи хидравлична (предполагам) течност В Омбре казаха, че щом още не се е прецакала да си я карам колицата. Иначе за скърцането...извинявам се, че не потърсих с търсачката. Не предположих, че е често задаван въпрос. Скърцането е от скоро, въпреки протеклата помпа от 19 месеца. Ще потърся спрейче за пръскане ако е само от това проблема и не е нищо сериозно, а само дразнещо. Едно не можах само да зацепя, къде точно трябва да пръскам? Предполагам, че с проба грешка ще се оправя. Мисълта ми беше, че ако е нещо сериозно да сменям чаркове, няма проблеми - гледам да си поддържам хондицата.Поздрави и мерси отново, колеги. Редактирано 22 Април, 2010 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 22 Април, 2010 Това ВД40 още малко и на филийка ще си го мажете ..... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #14 Отговорено 22 Април, 2010 Не може, попива бързо Наистина от него ефекта е временен. Не е толкова универсален колкото се говори. За това препоръчвам нещо по-гъсто като тефлонов спрей (истински обаче ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 22 Април, 2010 pamo, значи ще си го правят на попарка Тези спрейчета за верига за какво ги продават, като хората могат да си я пръскат с ВД 40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #16 Отговорено 5 Юли, 2011 хаха, мойта помпа си е протекла от година и половина ама много леко и не губи хидравлична (предполагам) течност В Омбре казаха, че щом още не се е прецакала да си я карам колицата. Мисълта ми беше, че ако е нещо сериозно да сменям чаркове, няма проблеми - гледам да си поддържам хондицата. Щом ти е просълзяла от 19 месеца и "гледаш да си поддържаш хондицата",по-добре я отвори и я отремонтирай докато не ти е надрало буталото цилиндъра. Може да минеш с 27 лв.комплект на SAIKEN. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #17 Отговорено 5 Юли, 2011 Махни маншончето на помпата, която е при съединителя, пръсни със качествен спрей на тефлонова основа, или някой с добри смазочни качества, и мисля ще си решиш проблема.Колега кое маншонче?Това което е на вилката(до кутията)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #18 Отговорено 10 Юли, 2011 Точно долния цилиндър който движи вилката той скърца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #19 Отговорено 10 Юли, 2011 (Редактирано) Точно долния цилиндър който движи вилката той скърца.Глупости !!! Когато свалиш на 7 или 8-ма генерация конзолата на педалите ще ти стане ясно ,че скърцането е от втулката на самия педал.Не пращайте хората за зелен хайвер. П.П. Знам,че се наказва цитирането на предишния пост,ма тук нали трябва да си помагаме а не някой дето е прочел само заглавието на темата да пише небивалици.Поздрави. Редактирано 10 Юли, 2011 от Ombre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #20 Отговорено 12 Юли, 2011 Когато свалиш на 7 или 8-ма генерация конзолата на педалите ще ти стане ясно ,че скърцането е от втулката на самия педал.Не пращайте хората за зелен хайвер. П.П. Знам,че се наказва цитирането на предишния пост,ма тук нали трябва да си помагаме а не някой дето е прочел само заглавието на темата да пише небивалици. Поздрави. Ombre, ...Така ми каза и моя майстор. Как да решим проблема без да поръчваме на безумни цени или колите ни да стоят по седмица по сервизите, докато въпросната втулка се изработи? Явно много колеги имаме подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #21 Отговорено 12 Юли, 2011 (Редактирано) My link Редактирано 12 Юли, 2011 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #22 Отговорено 12 Юли, 2011 Благодаря, Ивайло, но ми писна да повтарям описаното от Вас през месец-два.А в купето мирише гадно поне ден-два.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #23 Отговорено 12 Юли, 2011 "Опять скрипит потертое седло И ветер холодит былую рану Куда вас сударь к черту занесло..." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gum 2 #24 Отговорено 12 Юли, 2011 Явно ти си прочел само заглавието и нямаш хонда 7 ма ген. щтом оспорваш мнение което е потвърдено след ремонт на долния цилиндър лично от мен и вече не скърца. Със здраве и друк път не се изказвай толкова убедено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #25 Отговорено 12 Юли, 2011 Точно долния цилиндър който движи вилката той скърца.Глупости !!! Когато свалиш на 7 или 8-ма генерация конзолата на педалите ще ти стане ясно ,че скърцането е от втулката на самия педал.Не пращайте хората за зелен хайвер. При мен (6-та генерация)скърца тая помпа на вилката-дайте някакви идеи как да се оправи,защото се усилва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #26 Отговорено 12 Юли, 2011 Точно за това съм го написал това........четете в обяснението на темата каква е колата,годината,модела.При хондите с жило скърца от едно,при хондите с хидравличен привод до 2001 скърца от друго,при тези след 2002-ра скърца от съвсем друго,въпреки ,че също са с хидравличен привод.........Това е все едно да обясняваш как се сменя крушка на габарит! Да Ви изброявам ли колко е различно.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #27 Отговорено 13 Юли, 2011 Да ,уж четох внимателно ,но никъде не видях да се споменава от автора годината на колата. Иначе при моята англичанка скърца рамото на вилката на съединителя,не там където го бута буталото на помпата,а рамото по-навътре в съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buberon4o 0 #28 Отговорено 1 Август, 2012 Здравейте ,може ли някой да каже каква роля играе това на снимката.Намира се на ограничителя на педала на съединителя.Колата е хеч 5 ген.На другата ми кола пак хеч само ,че 6 ген. и го няма това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #29 Отговорено 24 Октомври, 2012 (Редактирано) Колеги, ВД 40 май не решава проблема за повече от месец. Това е смазка за метални повърхнини, май. Някой ползвал ли е такава за пластмасови и каква? Имам щурава идея да се опитам да смажа с това, което админите ни ползват за смазка на пластмасовите движещи се неща в механиката на принтерите. Някой опитвал ли е ? Редактирано 24 Октомври, 2012 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #30 Отговорено 25 Октомври, 2012 (Редактирано) Дано да съм ви полезен при решаването на проблема. Темата е за акорд 7-ма генерация но явно проблема може да се окаже сходен. Интересно е че категорично не препоръчват използването на WD-40. Ето линк към темата в английския форум на акорд. ЛИНК Като силиконова смазка препоръчват ползването на Molykote O-Ring Grease но понеже е доста скъпа може спокойно да бъде заменена с тази Carlube Редактирано 25 Октомври, 2012 от Olmy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #31 Отговорено 25 Октомври, 2012 Аз доколкото знам WD40 се ползва за развиване на ръждясали болтове а не за смазкаи при мен имаше скърцане което се получаваше от буталцето на долната помпа на съединителя където се допира до вилката на самия съединител точно м/у тия две повърхнини понякога остава сухо и почва да скърца.Аз си отстраних проблема посредствено след като си смених кутията.Та изчистих перфектно аксиалния лагер както и вилката и на всички повърхности м/у които има триене намазах с хубава грес(не че правя реклама но греста е Yacco) и сега няма да скърца а и педала се натиска доста по леко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове