Jump to content

Данаил Коев

Фен
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

18 Neutral

Относно Данаил Коев

  • Ранг
    Данаил Коев
  • Рожден ден 20.02.1986

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    dani_koev_bg
  1. Здравейте колеги!Дайте идея къде да търся на по-нормална цена ремонтен комплект за съединител с всичките му лагери и дискове, както и вилка. Говорим за нови, разбира се. Колата е англичанка, 6 генерация, 2.0 TD.Благодаря!
  2. Ходих днес до Евро 07, че имам отстъпка там, ама ницки. Не продават такова чудо. Не мога да намеря и като цена, да се ориентирам. А и не знам дали това е оригиналната помпа или не. Някъде бях чул, че тази е ровърска, а от завода излизали с някакви на хонда, които били метални, но дали е вярно... Та затова питам
  3. Ами майстора и пръсна малко масло или каквото е там от един флакон и спря да скърца за ден - два...
  4. Здравейте, Педалът на съединителя скърца зверски при високи температури и започва да отпуска на степени. Колата е англичанка дизел 6 генерация. Ей това чудо ми е за смяна: Та въпросите ми са: 1. Това горна или долна помпа се нарича; 2. Това ли е оригиналната или е някаква побългарявана; 3. Откъде мога да взема нова такава. Благодаря!
  5. Здравейте,Рядко се наемам да пиша дълги потребителски мнения, но този път считам за редно да го направя и то не, за да излея яростта си, колкото и да ми се иска, а по-скоро с цел от една страна да предоставя допълнителна информация на настоящите и бъдещи клиенти, а от друга - да помогна за по-доброто обслужване не само в конкретния автосервиз, а въобще.Става въпрос за автосервиз 'Омбре' - София.Още преди да купим с приятелката ми семейната Honda вече бях чувал за този сервиз и за доволните му клиенти и бях щастлив, че ще ползвам сервиз, в който момчетата явно си знаят работата. Преди година и половина, когато купих колата, която всъщност е Honda, ама не 'баш' (Honda Civic Fastback, 6 gen, 2.0 TD, сиреч - англичанка дизел), я закарах в 'Омбре' да я огледат и да кажат какво трябва да се работи по нея. Казаха ми момчетата и пари не ми искаха. Казах си "евалла"! Периодично ги посещавах за разни неща като смяна на масло, тампони на двигателя, шарнир и т. н. Записвах си предварително ден и час, който горе-долу се спазваше. При всяко посещение не пропускаха да ми кажат неща от сорта на "нали знаеш, че това дето ни го караш, е Rover", което аз асоциирам по-скоро като "какво ни караш да се занимаваме сега с тая английска балига", но както и да е - не се обиждам, а и донякъде ги разбирам - всеки си гледа интереса: все пак за времето, за което ще се занимават с моя "Rover", ще могат да поправят две Хонди с идентичен проблем.В края на януари ми блокира леко единия спирачен апарат и си казах: "Браво, точно навреме!" Предстоеше ми пътуване в чужбина за две седмици и знаейки, че при тях времето е сериозен проблем, реших да оставя колата при тях за повече време (така или иначе ходя до работа с колело), тъкмо да пооправят и някои дребни неща, които отдавна ме тормозят. На едно листче описах подробно проблемите на колата (служебен навик - много "обичам" момента: "ама ти не ми каза"):1. Заден десен спирачен апарат е блокирал; Смяна на спирачна течност; Профилактика на спирачна система;2. Предните пръскачки не работят - в казанчето има течност, помпата се чува, но въобще не се качва нищо догоре; Задната пръскалка работи добре;3. Включвателя на стартера е за смяна.Оставих кола, ключове, документи на приятелката ми и тръгнах към Франция. Тя съответно се обади предварително, казали и, че няма проблем - да им закара колата. Закарала им е тя колата, дала им листчето, след което са се чули периодично 3 - 4 пъти, в които са я уверили, че "всичко върви по план". След две седмици се обаждаме: "Взели сме спирачен апарат от моргата, ще го сменим и утре може да дойдете да си вземете колата." - "А пръскачките?" - "А, тях не сме ги гледали, ще ги погледнем..." На следващия ден се обаждат: "Готова е колата, елате да си я вземете - 160лв." Викам си "супер - след работа паля колелото и отивам да я взема"! Минават, обаче, два часа и последва ново телефонно позвъняване: "Ама съединителят ви е счупен..." WTF??? "Как счупен? Аз не съм имал проблеми с него, а и колата ви я докараха на ход? ..." и съответно започнаха да ми обясняват, но ги прекъснах, че няма смисъл да говорим по телефона, довечера ще мина през сервиза и ще се разберем. Отивам аз и започват обясненията, че тя още от първия ден била така, тоест така сме я докарали (странно защо след толкова телефонни разговори, това става ясно едва след две седмици в последния такъв и то два часа след момента "колата е готова, елате да си я вземете") - колегата им още първия ден като влязъл в колата да я измести и педала на съединителя хлътнал и не могли да го върнат и я бутали на ръце. По-късно се мъчили и цитирам "двама човека с една дълга щанга два часа се мъчили да го освободят, докато успеят". Предупредиха ме, че сега може да се кара, но само на полусъединител и натисне ли се докрай - там оставам. Както и да е... Не последваха грозни сцени, не съм такъв човек. Стигнахме до някакво доста компромисно за моята страна решение, че явно тя така си е била и аз година и половина (40 000км) съм я карал на полусъединител и никога не съм го натискал докрай, което определено звучи абсурдно, ама карай - в името на световния мир. Пръскачките оправили, ама за включвателя на стартера не били видяли, че трябва да се оправя. Явно този метод с писането черно на бяло вече не е ефективен, трябва да мисля друг. Както и да е...Едно малко отклонение... Имам познат от Русе, страхотен специалист, на когото имам пълно доверие (нека му направя малко реклама - Теодор Зайнелов), с когото веднъж коментирахме, че каръщината ходи по хората. Стана по повод една кола, която беше в неговия сервиз с козметични проблеми, но видиш ли, спря да пали. Случва се - дошло и е времето. Разбира се, Тедо е човек, който си държи на името и не върна колата с думите: "ами тя така си беше", ами я оправи за своя сметка.Връщам се към темата: Та в този ред на мисли си казах: "какво пък, явно наистина и е дошло времето в техните ръце да се счупи, въпреки, че не е имала никакви симптоми" и ги попитах дали поне не са погледнали какво му е на съединителя, при което ми отговориха, че не са имали време (две седмици) да погледнат, но смятат, че е "най-малко" вилка на съединител. Казах им, че лятото при много горещо време ми се е случвало да прискърцва при натискане на педала без промяна в работата му и ги попитах да не би да е от жилото: "Ааа, не! Тази кола не е с жило!". Започнах да преглъщам сухи глътки, осъзнавайки, че ми предстои ремонт на съединител. Попитах ги колко ще ми струва ремонта и колко време ще отнеме и ми отговориха, че ще ми струва 200лв труда за отваряне на съединителя и от там вече каквото е за смяна - отделно и че ще им отнеме поне два дни. Преглътнах още веднъж, платих си ремонта на спирачките и пръскалките (160лв) и поживо поздраво. Вече знаех, че в "Омбре" повече няма да стъпя. Не толкова заради едната купчина ламарини, а заради отношението им. Качих се в колата и потеглих към вкъщи с кола по-счупена, отколкото я бях закарал. Съединителят определено не беше в състоянието, в което го познавах. Педалът имаше зверски луфт (10см) и отделяше трудно. Както и да е закарах я криво ляво до вкъщи на полусъединител. Няколко дни по-късно реших да ползвам колата за една къса дестинация, но по навик още при паленето натиснах педала на съединителя докрай, при което той не остана долу, както ми описаха от "Омбре", а се върна догоре, при което стана твърд и повторно така и не можах да го натисна.Поисках препоръка за майстор (Боян - Технотест) от приятел и вчера в 08:30 му я закарах и му описах проблема. Човекът в 10:31 на същия ден ми се обади: "Колата ти е готова". Оказа се, че стойката на долната помпа незнайно кога и как е била изкривена и целия проблем е бил от там. Не съм инженер, счетоводител съм, но някак си не ми се вярва сама да може да се изкриви. Както и да е... Човекът ми взе 30лв за ремонта и може да е сигурен, че има още един верен клиент.На "Омбре" мога да им помахам с една бяла кърпичка за сбогом. Може и да са добри майстори, но това очевидно не е достатъчно.Данаил Коев
  6. "Квадратни" български регистрационни табели има. Сестра ми е с американски Dodge и табелата е "квадратна".
  7. Върви в Остин партс в Люлин, мисля, че ще свършат работа.
  8. Завъртях аз наляво (опря в предпазителя на ремъка на алтернатора, ама понапънах), освободи се фасонката осезаемо, ама като почна да дърпам назад нещо подпира и не ще да излезе.
  9. Мъчих се онази нощ в тъмното да сменя предните габарити, но нещо не успях да открия как да достигна до крушката.Помощ?
  10. Червеният ключ е обучителен. Не можеш да запалиш колата с него. Ползва си при направата на нов ключ, който имобилайзера да разпознава. Моята англичанка има врътка за повдигане на шофьорската седалка. Аз лично не съм виждал такава червена англичанка и според мен е цялостно пребоядисвана, което не звучи добре. Цената на такъв автомобил с пазарлъка е към 3000 - 3200лв. Части се намират лесно и са евтини, стига да потърсиш. Слабите места на англичанката са дръжките на вратите - чупят се (внимавайте зимата), таванът и тапицерията по вратите се отлепя, шумоизолацията е лоша, задните тампони често заминават (препоръчвам смяна с оригинални - около 15лв). Акумулаторът на моята не е стандартен (не мога да кажа точно какъв е), но явно когато е сменян, не са открили точния модел, но и сегашния пасва добре. Джанти се намират. Имай предвид, че тези от преди и след фейслифта имат малка разлика и тасовете на пасват добре. Гумите са тях са 185/65/14 - намират се. Ръжда тръгва най-често по задните вежди и праговете. Ламарините са средна хубост. Не са като на Опел Кадет, но не са и от класата на Ауди 80. Ако се насочиш към дизеловия модел (с двигател на Ровър) имай предвид и още една слабост - тампоните на двигателя.
  11. Фабричният размер на англичанките е 185/65/14. Не говорете глупости. Ако сложиш 185/65/15, диаметърът на гумата ти ще се увеличи с 25мм.
  12. Това ДЖУвотнУ, паЕка, как се нарича по научно му, че да го диря из сайтовете за авточасти.Благодаря!
  13. Тази сутрин пак изненади. Запали от десетия път. Покарах я малко, изгасих я и я пробвах пак да я запаля - запали си без проблем. Викам си: явно е нещо случайно. Въртя ключа и го изваждам от стартера, а колата още си работи и не гасне. WTF?!?! Вкарах ключа обратно, развъртях го напред - назад няколко пъти и успях да я изгася.Идеи?Колата е Civic - англичанка, 6 генерация, 2.0 TDI.
  14. И моята Хонда утре вероятно ще е при Стефан. Все добри отзиви чета за там.
  15. Колко лева за какви джанти? Така все едно нищо не ни каза. Аз лично не бих се разкарал до Суходол с тази оскъдна информация.
×
×
  • Създай нов...